[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.647 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:24

Quad

Doof

Inderdaad, stond vandaag wel drie minuten een no. 10 op goal. :+
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=199286

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:02:
Leeftijd: zowel Feyenoord, Ajax als PSV zijn aanvallend afhankelijk van de grillen van tieners.

@opslaghond
Met de andere clubs heb ik niks te maken. Ik geef aan waar het probleem bij Feyenoord ligt
En ik geef aan dat niet alleen Feyenoord dat probleem heeft.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik kan me niet herinneren dat het mij eerder is overkomen, maar ik heb gewoon de tv uitgezet na de 1-2 :? Het deed pijn aan de ogen. Zoveel aanvallen gestrand (sommige ruim voor de 16, andere nog wel op paal of vuisten keeper), en dan loopt zo'n Heracles gewoon de 16 in en schopt de bal in het doel.

Al die frustratie en machteloosheid, verschrikkelijk om te zien. En dan zo'n scheidsrechter die elke actie doodfloot. Pff.

Mijn zoon liep in de kamer, leek me leuker om met hem tegen een bal te schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Doe dat een paar keer en je staat zo in het eerste van één van de topploegen. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 10:16

CR1691

Hero of Time

Slechter dan immers kun je het bijna niet doen dus wie weet :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10 13:41
Hoe speelde Toivonen bij PSV?
Voegde hij deze keer wel iets toe of was het slecht tot matig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 09:18
Deadsy schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:51:
Hoe speelde Toivonen bij PSV?
Voegde hij deze keer wel iets toe of was het slecht tot matig?
Hij heeft de 0 gehouden. :+

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Toivonen heeft zijn doel clean weten te houden, enige pluspunt van deze wedstrijd. :+

Spuit11. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 27-10-2013 18:00 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ph4ge schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:58:
[...]

Hij heeft de 0 gehouden. :+
En in het veld?

Want ik vind het toch wel zwak van Cocu dat ze in de zomer praatjes hebben dat als hij niet verlengd hij ook niet speelt maar dat hij intussen wel al weer een aardig aantal wedstrijden heeft gespeeld.

Wat Maher gedaan heeft op Twitter keur ik niet goed en vind ik ook zeer dom. Ik had gedacht dat hij slimmer was.
Maar waarom laten ze hem niet gewoon een paar wedstrijden op de 10 spelen en Toivonen lekker bij Jong PSV laten spelen.

Want toen Cocu die praatjes had verwachte ik al dat ze het niet zouden doorzetten maar ik begin toch het gevoel te krijgen dat hij puur speelt zodat ze hem in de winter voor wat geld kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:01
Als je Hiljemark, Schaars en Toivonen ziet is er van dat frisse middenveld ook weinig meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vitesse 2-2 Groningen. _O-

Ik ga mezelf niet niet meer herhalen. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 22:24
Quad schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:08:
Vitesse 2-2 Groningen. _O-

Ik ga mezelf niet niet meer herhalen. :+
Als dit zo doorgaat is Ajax, met een gelijkspel tegen de nummer laatst, dé winnaar van het weekend.
Dergelijke grappen waren toch rond de eeuwwisseling leuk?

[ Voor 38% gewijzigd door argro op 27-10-2013 18:14 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als het zo doorgaat zal zelfs Disney protesteren als de naam Mickey (of Minnie) Mouse worden misbruikt voor de Eredivisie (of hoe deze nu ook heet) :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:18
gambieter schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:17:
Als het zo doorgaat zal zelfs Disney protesteren als de naam Mickey (of Minnie) Mouse worden misbruikt voor de Eredivisie (of hoe deze nu ook heet) :+
Misschien kan Disney de Eredivisie wel sponsoren? Je hebt bijvoorbeeld Barclays Premier League. Nu heb je dus binnenkort Mickey Mouse Eredivisie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:50

RBH

Wat een competitie jongens, haha. Gelukkig heb ik Ajax gisteren niet kunnen zien, maar alle verliezen en gelijke spelen verzachten het punten verlies van Ajax.

Maar het blijft bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-10 07:36

PauseBreak

derp!

Deadsy schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:02:
[...]

En in het veld?

Want ik vind het toch wel zwak van Cocu dat ze in de zomer praatjes hebben dat als hij niet verlengd hij ook niet speelt maar dat hij intussen wel al weer een aardig aantal wedstrijden heeft gespeeld.

Wat Maher gedaan heeft op Twitter keur ik niet goed en vind ik ook zeer dom. Ik had gedacht dat hij slimmer was.
Maar waarom laten ze hem niet gewoon een paar wedstrijden op de 10 spelen en Toivonen lekker bij Jong PSV laten spelen.

Want toen Cocu die praatjes had verwachte ik al dat ze het niet zouden doorzetten maar ik begin toch het gevoel te krijgen dat hij puur speelt zodat ze hem in de winter voor wat geld kunnen verkopen.
Toivonen deed het wel aardig hoor. Sterker nog, hij was vaak de enige middenvelder die in beweging was en aanspeelbaar (of dat probeerde te zijn) als PSV in balbezit was. De rest stond gewoon stil.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
http://www.vi.nl/nieuws/b...gelen-aan-tegen-pelle.htm

Best wel grappig, Koeman ontneemt de Vrij zijn aanvoedersband and maakt Pellè aanvoerder en nu moet zijn nieuwe aanvoerder disciplinair aangepakt worden.

Zou toch wat zijn als hij later in het seizoen zijn aanvoerdersband zou kwijtraken en zeggen dat hij hem nooit aanvoerder had moeten maken, dat zou een behoorlijk 'deja vu' zijn naar zijn situatie met Ajax en van der Vaart. :+

Koeman en aanvoerders is niet echt een gelukkige combinatie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

RBH schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:40:
Wat een competitie jongens, haha. Gelukkig heb ik Ajax gisteren niet kunnen zien, maar alle verliezen en gelijke spelen verzachten het punten verlies winst van Ajax.
There, i fixed it :P :+

Net als vorige week, het gelijke spel bij Twente uit. Ook toen verloren concurrenten dure punten (verlies Feyenoord, PSV en Twente gelijk)

Nu speelt Ajax gelijk en ziet PSV, Feyenoord en Twente verliezen. Hoe bizar is dat? Net als vorig jaar blijft in het eerste helft van het seizoen ondanks het slechte spel zeer beperkt. Ajax staat nu zelfs gedeeld eerste. Ajax is slecht, maar de rest gelukkig ook. PEC, Vitesse, Groningen en AZ doen leuk mee, maar dat houden ze gewoon niet vol.
Maar het blijft bizar.
Zeer zacht uitgedrukt :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:45

Fiber

Beaches are for storming.

argro schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:13:
[...] Als dit zo doorgaat is Ajax, met een gelijkspel tegen de nummer laatst, dé winnaar van het weekend...
Inderdaad, veel gekker wordt het niet meer geloof ik. Zullen we de PvdA maar de schuld gaan geven...? O-)

Wie durft de Toto voor volgend weekend nog in te vullen...? :z

[ Voor 9% gewijzigd door Fiber op 27-10-2013 19:09 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Fiber schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:05:
[...]

Inderdaad, veel gekker wordt het niet meer geloof ik. Zullen we de PvdA maar de schuld gaan geven...? O-)

Wie durft de Toto voor volgend weekend nog in te vullen...? :z
Waarschijnlijk is een of andere gek dit weekend stinkend rijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:13:
[...]
Als dit zo doorgaat is Ajax, met een gelijkspel tegen de nummer laatst, dé winnaar van het weekend.
Inderdaad, dat was ook mijn gedachte. Ongelofelijk dat de concurrentie (en dan met name PSV) het zo laat liggen. De verschillen blijven wel erg klein zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:55

Niku

Alagaesii

Wat een drama weekend zeg. Dat zeg ik als PSV fan en als voetballiefhebber in het algemeen. Waar gaat het naar toe met het niveau van de vaderlandse competitie. Leuk dat Ajax om de week punten verspeelt tegen kleine clubs, PSV elke uitwedstrijd verliest en Twente vrolijk deelt in de malaise, maar internationaal worden we compleet uitgelachen. Ofja, zouden we uitgelachen worden, ware het niet dat niemand buiten onze landsgrenzen onze competitie nog volgt. Serieus genomen worden we al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
14 verliespunten na 11 wedstrijden......Met dat aantal verliespunten in 1 seizoen werd je vroeger kampioen. Er is op deze manier niks meer aan met 10 clubs die wekelijks de koppositie overnemen. Een seizoen of 2 was dit leuk voor de 'neutrale' voetbalkijker maar er is geen leuk voetbal meer te bekennen. Ikzelf ben na 5 wedstrijden Ajax gestopt met alle wedstrijden live kijken en kijk soms nog de samenvattingen of een keer Studio Voetbal. Gewoon zonde van de tijd om voor thuis te blijven. Wel jammer, want er is niks leukers dan een zondagmiddag voetbal kijken.

Waarom loopt PSV voor geen meter? Ze hebben een stuk betere spelers dan Ajax vind ik. Ligt het aan Cocu?

[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 27-10-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aghanim schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:21:
Waarom loopt PSV voor geen meter? Ze hebben een stuk betere spelers dan Ajax vind ik. Ligt het aan Cocu?
Ze hebben door blessures een smalle selectie en jonkies als Bakkali werden onterecht na een paar wedstrijden al opgehemeld. Matavz is ook geen killer en Toivonen zorgt voor onrust (oa met Maher).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Aghanim schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:21:

Ploeg wordt gedragen door tieners. Centrum is een stuk onrustiger zonder Rekik. Willems is wisselvallig, net als Arias en Brenet. Middenveld rendeert momenteel voor geen meter, komt ook omdat Wijnaldum er al een tijdje uit ligt. Probleem van de spitsen is dat er twee buitenspelers staan die voor eigen actie gaan. Al-tijd.
Daarbij is Bakkali ook veel te snel de hemel in geprezen. Mannetje heeft ontzettend veel talent, maar wat kunnen we van een 17 jarige jongen verwachten?

Ik heb hoop dat als Zoet, Wijnaldum, Park, Narsingh en Rekik weer terug zijn het weer een stuk beter gaat lopen.
Daar noem ik nogal een rijtje op trouwens, vijf basisspelers die eruit liggen is nog al wat. Dat kan ook al van grote invloed zijn. Zeker de ervaring van Park en toch ook Wijnaldum en Rekik kunnen veel verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Park en Narsingh kunnen niet tegelijk spelen toch? En gaat Bakkali dan naar de bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:18:
Park en Narsingh kunnen niet tegelijk spelen toch? En gaat Bakkali dan naar de bank?
Park kan ook op het middenveld, is zelfs van origine een middenvelder. En ik verwacht inderdaad dat Bakkali naar de bank gaat ja. Die gaat het met zijn pas zeventienjarige fysiek überhaupt geen heel seizoen volle bak kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het lijkt mij dat Maher-Wijnaldum-Schaars toch weer het middenveld zou moeten worden? Ik zag Park meer als manusje van alles die in grote wedstrijden van pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Denk dat het voor Feyenoord erg goed is dat Pelle er nu 3-4 wedstrijden af ligt. Zijn kwaliteiten zijn onmiskenbaar, maar komen niet tot zijn recht op dit moment. Zodra het iets tegen zit, stopt het elftal ook opeens met voetballen, en gaat alleen nog maar de lange bal hanteren. Dat terwijl er prima voetbal kwaliteit rondloopt.

Feyenoord word nu gedwongen zaken voetballend op te gaan lossen de komende weken. Ik ben erg benieuwd.

Voor de gekke voorspelling du jour: Feyenoord gaat de wedstrijden zonder Pelle, en de komende 4 zijn lastig, alle 4 winnen.

Ja, lachen jullie nu maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoezo is Pelle er 4 wedstrijden eruit?
Ik denk hooguit 2..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb het niet gezien, aangezien ik in blinde woede mijn tv had uitgezet :p Ik las op Teletekst dat het een kopstoot was, dan denk ik aan 4.

EDIT: Even bekeken op FoxSports. 2 wedstrijden lijkt me inderdaad voldoende, hoewel er ook nog wat voorwaardelijks stond.

En 2 voor de speler die valt van een hoofd wat op zich af komt |:(

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 28-10-2013 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nah, hij raakte hem niet, gaat om intentie en dat werd met rood bestraft dus ik zet in op 2 wedstrijden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@pwm
Wie in de spits? Op tv suggereerden ze Immers maar dat zie ik juist helemaal niet zitten. Ik denk wel dat Feyenoord dit nadeel moet proberen om te buigen in een voordeel. Dat voetstuk waar Pelle op stond mag wel iets lager dus laat maar zien dat het ook anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:37
PWM schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:20:
Denk dat het voor Feyenoord erg goed is dat Pelle er nu 3-4 wedstrijden af ligt. Zijn kwaliteiten zijn onmiskenbaar, maar komen niet tot zijn recht op dit moment. Zodra het iets tegen zit, stopt het elftal ook opeens met voetballen, en gaat alleen nog maar de lange bal hanteren. Dat terwijl er prima voetbal kwaliteit rondloopt.

Feyenoord word nu gedwongen zaken voetballend op te gaan lossen de komende weken. Ik ben erg benieuwd.

Voor de gekke voorspelling du jour: Feyenoord gaat de wedstrijden zonder Pelle, en de komende 4 zijn lastig, alle 4 winnen.

Ja, lachen jullie nu maar :p
Wat heb ik me zitten ergere aan pelle, maar je hebt wel een punt. Wie zie jij het liefst in de punt ?
Denk boeetius links te vrede proberen tegen hoek en cambuur en rechts schaken armenteros terug naar de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Moet er een spits zijn? Volgens mij zijn er genoeg ploegen die zonder echte spits spelen in Europa. En ja, daar ligt de kwaliteit natuurlijk wel wat hoger :p

Zet Manu of Achabar er maar bij, en draai ze maar gek voor in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:37
PWM schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:47:
Moet er een spits zijn? Volgens mij zijn er genoeg ploegen die zonder echte spits spelen in Europa. En ja, daar ligt de kwaliteit natuurlijk wel wat hoger :p

Zet Manu of Achabar er maar bij, en draai ze maar gek voor in.
Uhmm achabar zit in duitsland he
En idd manu erbij is ookk wel een goede, jongen die zich wilt bewijzen

[ Voor 8% gewijzigd door RenaldoN op 28-10-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Quad schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:27:
Hoezo is Pelle er 4 wedstrijden eruit?
Ik denk hooguit 2..
Denk het ook, dit valt onder onsportief gedrag en niet tot het toebrengen van ernstig letsel zoals bij "echte" kopstoten. Waarvan 1 tegen Hoek omdat het een directe rode kaart is.

Immers gaat zeker niet in de spits. Dat experiment is al mislukt. Armenteros moet het gaan doen en als blijkt dat het voetballend niet lukt komt Ten Vrede.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:20:
Je beseft toch wel dat Feyenoord helemaal op Pelle is ingesteld? Een goed alternatief is er niet. Koeman moet ook wat diplomatieker handelen, eerst iemand aanvoerder maken en vervolgens afbranden werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Armenteros kan in de spits. Dan moet je anders spelen maar misschien komt dat andere spelers wel weer ten goede. Soms kan een speler als Pelle ook wel eens de boom zijn die anderen belet te groeien.

Koeman probeert al maanden de amateurpsycholoog uit te hangen. Eerst dat rouleren, toen het "aanpakken" van de ene na de andere speler. Kappen met die onzin. Hij moet gewoon een elftal neerzetten.

[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 28-10-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik hoor trouwens niemand op de televisie over het misselijke gedrag van die Ten Wierik die deed alsof hij geraakt werd door Pelle. Ik ben het 100% er mee eens dat een kopstoot of een beweging daarnaar met rood bestraft moet worden, maar het wordt ook eens tijd dat zulke theaterspelers eens keihard gestraft worden.Die scheidsrechter in Kerkrade deed het een stuk beter door tweemaal geel voor toneelspel te geven. Dat had Blom bij Ten Wierik ook wel mogen doen. Je wordt er toch helemaal misselijk van als zo'n volwassen vent door een zachtje wind al naar de grond gaat en doet alsof zijn been geamputeerd moet worden!? Het wordt steeds meer een oude wijvensport dat voetbal. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Dat was behoorlijk matennaaien ja, die kerel ging al naar de grond voordat Pelle de beweging maakte. Triest figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Quad schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:30:
Nah, hij raakte hem niet, gaat om intentie en dat werd met rood bestraft dus ik zet in op 2 wedstrijden.
Hij raakt hem niet maar kwam dat niet omdat de speler zich al liet vallen voordat hij geraakt werd? Pelle 2 wedstrijden schorsing maar die gast die zich liet vallen ook minimaal 2 wedstrijden. Ik walg echt steeds meer van dat soort gasten. bah !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32

Vos

AFCA

Hij liet zich niet al vallen, hij ontweek juist de kopstoot. Als hij zijn hoofd niet naar achter had getrokken was de kopstoot wel raak geweest. Dat je vervolgens doet alsof je geraakt wordt slaat nergens op inderdaad. Maar wat zou je zelf doen als je die voetballer was? Waren we ook allemaal boos op Van der Sar toen met de actie van Ortega?

Overigens leek Pelle sowieso al erg gefrustreerd, was op training ook al iets voorgevallen zeiden ze bij Studio Voetbal. En hij had ook al eerder rood kunnen krijgen voor een elleboog. Net als Arias van PSV overigens. Zo ga je geen duel aan. Je mag jezelf beschermen zei de scheids, maar beschermen met je elleboog omhoog in een luchtduel :?.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 28-10-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:08
Wat een dramatisch niveau weer afgelopen weekend.

- PSV dat zich laat afbluffen in Kerkrade
- Ajax dat gewoon echt de kwaliteit niet heeft om een goal te maken tegen RKC
- Twente dat onderuit gaat in Den Haag
- Feyenoord dat kans op kans mist
- Vitesse dat een voorsprong tenenkrommend uit handen geeft.

De competitie is wel spannend zo, maar het niveau is echt dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

En volgens Van Hooijdonk moeten we om die reden juist de Eredivisie koesteren, vanwege het hoge amusementsgehalte. Nou die is dan ook niet helemaal lekker bij zijn hoofd. Wat Van Hanegem al voorstelde. Als het puur om het amusement gaat dan kunnen we net zo goed André van Duijn als scheidsrechter inzetten.. Wat een triest zootje is het hier geworden zeg. Je topclubs die zich af laten troeven door armetierige elftallen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-10 07:36

PauseBreak

derp!

D-e-n schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:18:
Jawel hoor. Kunnen allebei zowel op links als rechts staan. Park kan daarnaast ook prima uit de voeten op de rest van de posities op het middenveld.

Het probleem dat PSV heeft op dit moment is dat het geen echte leider op het veld heeft staan. Kijk maar naar het veldspel. Dat stokt compleet als de verdediging de bal heeft. Middenveld gaat dan stilstaan of sjokken en is dus niet aanspeelbaar. Ook als de bal bij Hiljemark is blijft de rest stilstaan en wijst achteruit. Dat is vrij consequent zo de afgelopen wedstrijden.
Ander mooi voorbeeld is de rush van Hendrickx in de tweede helft. Hij was samen met Matavz de enige bewegende speler aan PSV-zijde. De rest stond geparkeerd tijdens die rush, terwijl je toch wel ervoor moet zorgen dat die jongen de bal kwijt kan. Dan is het niet zo gek dat aanvallen niet lopen en dat ze de bal niet in de ploeg kunnen houden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind Depay an sich wel gevaarlijk. Die zou ik ook wel laten staan. Ik denk niet dat je Park moet zien als iemand die altijd speelt. Hij is ervaren maar ook geen leider.

Gebrek aan leiderschap hebben alle jonge ploegen in de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WindowsME
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10 14:52
Vlassie1980 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:58:
De competitie is wel spannend zo, maar het niveau is echt dramatisch.
De nivellering slaat ook in de ED toe ;)

Deze speelronde was ook te bizar voor woorden. Twente zal verbijsterd zijn dat ze nog koploper zijn, aangezien er niet één van hun rivalen aan de top (welke top, de eerste 9 van de 18 zitten binnen 3 punten van elkaar) opstond en maximaal profiteerde.

[ Voor 24% gewijzigd door WindowsME op 28-10-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het is toch triest dat Ajax gestegen is naar een gedeelde eerste plaats door gelijk te spelen tegen de nummer laatst? Los van het feit voor welke club we allemaal zijn. Ik heb dat serieus nog nergens anders gezien ;(

En de scheidsrechters moeten op Kuijpers na allemaal vervangen worden. Wat een triest groepje is dat zeg. Iedere wedstrijd weer om het minste contact een wedstrijd helemaal kapot fluiten. Blom heeft gisteren de hele wedstrijd voor mij verziekt door overal maar voor te fluiten.

Ik heb gisteren Chelsea - City zitten kijken en daar ging het spel tenminste lekker door. Maar zolang een figuur als Dick van Egmond alles voor het zeggen heeft blijven het een stel oude wijven die al voor een zuchtje wind gaan fluiten. Stuur ze eens op cursus naar Engeland of Duitsland, daar gaat het een stuk beter.

[ Voor 60% gewijzigd door CR1691 op 28-10-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

CR1691 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:26:
Het is toch triest dat Ajax gestegen is naar een gedeelde eerste plaats door gelijk te spelen tegen de nummer laatst? Los van het feit voor welke club we allemaal zijn. Ik heb dat serieus nog nergens anders gezien ;(
Dat heeft wellicht te maken met het feit dat bijvoorbeeld Twente, de huidige koploper, verloor van de nr. 16 en thuis gelijk speelde tegen RKC. Of dat PSV, ook mede koploper, heeft verloren van Roda JC (nr. 13 van vorige week) en thuis gelijk speelde tegen Cambuur. Of te wel, het geldt voor de gehele traditionele top 4. Waarom je Ajax alleen aanhaald is mij een raadsel...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Han schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:42:
[...]

Dat heeft wellicht te maken met het feit dat bijvoorbeeld Twente, de huidige koploper, verloor van de nr. 16 en thuis gelijk speelde tegen RKC. Of dat PSV, ook mede koploper, heeft verloren van Roda JC (nr. 13 van vorige week) en thuis gelijk speelde tegen Cambuur. Of te wel, het geldt voor de gehele traditionele top 4. Waarom je Ajax alleen aanhaald is mij een raadsel...
Dat was waarschijnlijk gewoon als schrijnend voorbeeld bedoeld. Niet meteen in de boom klimmen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10 21:21
CR1691 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:26:

En de scheidsrechters moeten op Kuijpers na allemaal vervangen worden. Wat een triest groepje is dat zeg. Iedere wedstrijd weer om het minste contact een wedstrijd helemaal kapot fluiten. Blom heeft gisteren de hele wedstrijd voor mij verziekt door overal maar voor te fluiten.

Ik heb gisteren Chelsea - City zitten kijken en daar ging het spel tenminste lekker door. Maar zolang een figuur als Dick van Egmond alles voor het zeggen heeft blijven het een stel oude wijven die al voor een zuchtje wind gaan fluiten. Stuur ze eens op cursus naar Engeland of Duitsland, daar gaat het een stuk beter.
Spelers maken volgens de regels overtredingen die ze niet moeten maken, scheidsrechter fluit ervoor. Iedereen zeiken op de scheidsrechters, "kapotfluiten", blabla. Kromme redenaties imho.
Van mij mogen ze nog veel meer fluiten voor allerlei van die matennaaierovertredingen, meer gele kaarten uitdelen voor schwalbes en zinloos gekerm als er een grassprietje tegen ze aanwaait.
Over de jaren zijn er steeds meer van dat soort acties ingeslopen die oogluikend toegelaten worden en ik denk dat het alleen maar goed is dat er een keer wat aan wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Han schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:42:
[...]

Nou ik bedoelde het niet om Ajax te bashen hoor maar meer om het feit dat een club stijgt door gelijk te spelen tegen de nummer laatst. Dat zegt wat mij betreft genoeg over onze competitie. Als het een andere club was geweest had ik die heus ook wel aangehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door CR1691 op 28-10-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Het is allemaal kansloos en niet om aan te zien. Zaterdag heb ik het grootste gedeelte van Ajax - RKC gezien en ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik word het zat om mij iedere week kapot te ergeren aan slechte aannames, kutpasses en een algeheel bedroevend niveau. Om over het CL-debacle nog maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zelfde bij Feyenoord. Ergens in de 60ste minuut scoorde Rosheuvel, pas in de 80ste(!) minuut kwam er weer eens een doelpoging van Feyenoord. Die hebben gewoon 20 minuten lang staan kloten op het veld tegen een ploegje als Heracles!? Dat gaat toch gewoon helemaal nergens over, thuis in De Kuip. Kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Krukar schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:44:
Spelers maken volgens de regels overtredingen die ze niet moeten maken, scheidsrechter fluit ervoor. Iedereen zeiken op de scheidsrechters, "kapotfluiten", blabla. Kromme redenaties imho.
Van mij mogen ze nog veel meer fluiten voor allerlei van die matennaaierovertredingen, meer gele kaarten uitdelen voor schwalbes en zinloos gekerm als er een grassprietje tegen ze aanwaait.
Over de jaren zijn er steeds meer van dat soort acties ingeslopen die oogluikend toegelaten worden en ik denk dat het alleen maar goed is dat er een keer wat aan wordt gedaan.
Voetbal is een mannensport. Een duel hoort erbij, maar hij floot constant voor de meest lullige contacten af. Daarnaast heb je nog dat je bij twijfel voordeel geeft aan de aanvallende ploeg, ook dat deed Blom niet.

Aan de andere kant durfde hij dan weer niet te fluiten in of rond het strafschopgebied. Met name Boetius heeft heel wat overtredingen moeten incasseren waar Blom niet voor floot. Door telkens de aanvallende ploeg te benadelen bloedt de wedstrijd dood. Hij deed dat overigens ook bij Heracles, maar omdat die nauwelijks aanvielen hadden ze er minder last van, die vonden het prima dat de wedstrijd helemaal vast liep en namen uitgebreid de tijd bij elke vrije trap. Die kwamen uit anderhalve kans zelfs nog 2 keer voor.

Dat is gewoon slecht fluiten, en dan vinden we het gek dat we geen killers opleiden in Nederland. Vergelijk die wedstrijd van gisteren eens met een Engelse wedstrijd, en dan heb ik het niet eens over de topploegen.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 28-10-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Voetbal is een contactsport. Daar mag je heus weleens een beuk uitdelen. Zolang het maar ''fair'' blijft is er niets mis met bijvoorbeeld een schouderduw of perfect uitgevoerde tackel. Als je niet omver geduwt wilt worden moet je maar gaan zaalvoetballen.

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 28-10-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Afbeeldingslocatie: http://www.ajax.nl/upload/3c664838-f87a-42d0-8353-4750f25e37f3_2012-01-03%20Training%200031.jpg

Deze is inmiddels ingestort door de harde wind/storm. Hopelijk gaan ze nu buiten trainen en worden de jongetjes eindelijk mannen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:58:
- Ajax dat gewoon echt de kwaliteit niet heeft om een goal te maken tegen RKC
Die kwaliteit hebben ze wel, alleen op dit moment loopt het elftal voor geen meter en veel spelers zijn uit vorm. Probleem is dat hun vervangers (oa Hoesen) het niet beter doen. Wat Ajax nu mogelijk zou helpen is snel wat spelers uit de jeugd (Meleg bijvoorbeeld) laten debuteren waardoor de rest wat geprikkeld wordt.

Fischer mag wel een maandje bankzitten, laat Andersen maar op zijn plek spelen (hij is tenslotte meer links dan rechtbuiten). Eventueel zou je Schone weer als rechtsbuiten kunnen opstellen en de Jong in de spits, dat ging vorig seizoen ook prima. Serero, Blind, Poulsen en Klaassen kunnen dan om plekken op het middenveld strijden. Verdediging draait op zich redelijk en als Moisander weer terug is, is verder er niet veel aan de hand.

Gisteren riepen ze bij SV dat Ajax voor 10 miljoen aankopen moet doen in de winterstop, wat een onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vorig seizoen had je Eriksen en Alderwereld. Het seizoen daarvoor had je Vertonghen. Natuurlijk, in de vorige seizoenen ging Ajax in de tweede helft beter draaien dan de eerste helft, maar het verschil is dat er toen een aantal spelers liepen die duidelijk veel meer in hun mars hadden dan dat ze op dat moment lieten zien. Op dit moment zie ik dat bij Ajax echt niet.

Dat zie ik dan eerder bij PSV. Een Maher is wat mij betreft prima te vergelijken met Eriksen de eerste seizoenshelft van vorig seizoen, een speler waarvan iedereen weet dat er veel meer in zit dan er op dit moment uitkomt, en als hij de vorm vindt is PSV gelijk een stuk sterker.

Ik denk dat Ajax wel een betere tweede seizoenshelft gaat draaien, maar dat is niet omdat er spelers van de huidige selectie gaan opstaan, maar omdat ze aankopen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

Die kwaliteit hebben ze wel,
Dat geldt dan toch voor alle clubs die nu wat aanrommelen? Feyenoord scoort ook niet en zoals Fischer nu in een dip zit lijkt het me dat er bij de jonkies van Feyenoord en PSV toch ook nog verbetering inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:08:
Ik denk dat Ajax wel een betere tweede seizoenshelft gaat draaien, maar dat is niet omdat er spelers van de huidige selectie gaan opstaan, maar omdat ze aankopen gaan doen.
En welke aankopen gaan ze dan doen of zouden ze moeten doen volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:10

Herman

FP ProMod
Pellè heeft een schorsing van vier wedstrijden voorgesteld gekregen, waarvan één voorwaardelijk vanwege zijn 'poging tot' kopstoot van gisteren. Ben benieuwd hoe Feyenoord dit die wedstrijden gaat opvullen.
edit:
Aldus VI

[ Voor 31% gewijzigd door Herman op 28-10-2013 13:15 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:11:
Pellè heeft een schorsing van vier wedstrijden voorgesteld gekregen, waarvan één voorwaardelijk vanwege zijn 'poging tot' kopstoot van gisteren. Ben benieuwd hoe Feyenoord dit die wedstrijden gaat opvullen.
edit:
Aldus VI
Even los van de schorsing van de KNVB, daar zullen nog een paar wedstrijden bijkomen denk ik:
"Waarschijnlijk blijft het voor Pellè niet bij een schorsing. Trainer Ronald Koeman kondigde zondag interne maatregelen aan. 'Wat hij heeft gedaan kan niet en daar zullen we hem op gaan aanspreken. Zo'n rode kaart is onacceptabel.'"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 13:44

Koppensneller

winterrrrrr

Dat zal wel met een geldboete geregeld worden. Of zoals dat bij andere clubs al eens gedaan werd: een interne schorsing die overlapt met de schorsing van de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:29
Inderdaad, Feyenoord moet vrij snel na afloop van zijn KNVB-schorsing tegen PSV spelen en het lijkt me niet dat Feyenoord hem dan wil missen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Koppensneller schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:25:
Dat zal wel met een geldboete geregeld worden. Of zoals dat bij andere clubs al eens gedaan werd: een interne schorsing die overlapt met de schorsing van de KNVB.
Of een maand geen Spaghetti/gel/kam meer! >:)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat zal inderdaad een geldboete worden, of een andere straf anders dan extra wedstrijden schorsing. Pelle is veel te belangrijk voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Waarom telkens dat voorwaardelijk?
Hij is dus 3 wedstrijden geschorst en bij een volgende keer voor hetzelfde wordt dat automatisch 4?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Het gemis van Pelle is gelijk een enorm probleem voor Feyenoord. Wie moet er nu als diepe spits spelen en de hoge ballen voor zijn rekening nemen? Ze hebben echt geen waardige vervanger klaar staan. Dat is dus ook de zwakte van Feyenoord.

Die kopstoot-beweging is echt oliedom van hem. Feyenoord gaat het nu echt zwaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Han schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:59:
[afbeelding]

Deze is inmiddels ingestort door de harde wind/storm. Hopelijk gaan ze nu buiten trainen en worden de jongetjes eindelijk mannen :P :+
Inderdaad, voetballen doe je buiten en op echt gras. Zie ook steeds meer dat er kunstgras door dringt tot de Nederlandse velden. Ga dan lekker hockey spelen joh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Of men kan nu stoppen met die hoge ballen. Wellicht komen andere spelers eens in de the picture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:29
Quad schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:33:
Waarom telkens dat voorwaardelijk?
Hij is dus 3 wedstrijden geschorst en bij een volgende keer voor hetzelfde wordt dat automatisch 4?
Bij een volgende schorsing krijgt hij alsnog een extra wedstrijd schorsing extra vanwege dit vergrijp.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Afvalzak schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:29:
[...]

Of een maand geen Spaghetti/gel/kam meer! >:)
Verplicht zn haar rood-wit verven. :)

4 wedstrijden is fors, dat is net zoveel als dat je voor een echte koopstoot krijgt. Maar het siert de club dat ze het gewoon accepteren, het is duidelijk dat wat hij deed verkeert is en dan moet je ook niet moeilijk doen over een wedstrijd teveel.

Tegen Hoek mag het geen probleem zijn. Hopelijk pakt Armenteros zijn kans en Te Vrede is er ook nog, dat is een zelfde type als Pelle maar dan minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
ph4ge schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 13:39:
[...]
Verplicht zn haar rood-wit verven. :)

4 wedstrijden is fors, dat is net zoveel als dat je voor een echte koopstoot krijgt. Maar het siert de club dat ze het gewoon accepteren, het is duidelijk dat wat hij deed verkeert is en dan moet je ook niet moeilijk doen over een wedstrijd teveel.

Tegen Hoek mag het geen probleem zijn. Hopelijk pakt Armenteros zijn kans en Te Vrede is er ook nog, dat is een zelfde type als Pelle maar dan minder goed.
Het was een echte kopstoot met alle intentie daartoe. Of hij hem raakt, en hoe hard, doet er - mijns inziens - helemaal niet toe. Terechte schorsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dus voor hoeveel punt verlies kunnen we Feyenoord de komende 3 duels noteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

0 d:)b :*)

Overigens. Tegen Hoek zitten er ''gewoon'' weer 21.000 man.

[ Voor 72% gewijzigd door CR1691 op 28-10-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
TB1989 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:42:
Het was een echte kopstoot met alle intentie daartoe. Of hij hem raakt, en hoe hard, doet er - mijns inziens - helemaal niet toe. Terechte schorsing.
Het doet er wel toe. Kopstoot als zodanig staat niet in de regels vermeld. Wat er wel staat is (poging tot) het toebrengen van ernstig en onsportief gedrag. De eerste categorie (de echte kopstoot) wordt zwaarder beoordeeld dan de tweede categorie en van de eerste was echt geen sprake. Fernandez kreeg daarvoor 5 duels onvoorwaardelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 28-10-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:54

Sherlock

No Shit

CR1691 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:53:
0 d:)b :*)

Overigens. Tegen Hoek zitten er ''gewoon'' weer 21.000 man.
Hebben ze 20.000 Zeeuwen gevonden? >:)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nee die komen met een man of 2000 dus dat komt er nog bovenop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32

Vos

AFCA

ph4ge schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:28:
[...]
Het doet er wel toe. Kopstoot als zodanig staat niet in de regels vermeld. Wat er wel staat is (poging tot) het toebrengen van ernstig en onsportief gedrag. De eerste categorie (de echte kopstoot) wordt zwaarder beoordeeld dan de tweede categorie en van de eerste was echt geen sprake. Fernandez kreeg daarvoor 5 duels onvoorwaardelijk.
Dus geluk voor Pelle dat die speler zijn hoofd nog terug trok ;).

Morgen naar FC Emmen - IJsselmeervogels, zal leuk sfeertje worden denk ik. Vergeleken met normale wedstrijden bij de FC ;). Zij komen met ongeveer 1000 man hoorde ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 28-10-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Deadsy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:52:
Dus voor hoeveel punt verlies kunnen we Feyenoord de komende 3 duels noteren?
Cambuur - Feyenoord
Feyenoord - AZ
RKC - Feyenoord

Je zou zeggen dat ze daar gewoon 9 punten moeten kunnen halen, ,ook zonder die peller. Maar goed, in deze competitie durf ik nergens meer op in te zetten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Krukar schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Cambuur - Feyenoord
Feyenoord - AZ
RKC - Feyenoord

Je zou zeggen dat ze daar gewoon 9 punten moeten kunnen halen, ,ook zonder die peller. Maar goed, in deze competitie durf ik nergens meer op in te zetten.....
Voorspellinkje: 4 punten.

Deze voorspelling had ik overigens ook gedaan bij Ajax/PSV/Twente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Overigens voor de drie (naar mijn mening nog steedS) titelkandidaten, de winterkampioen voorspellen kijkend naar het programma van deze drie:

Ajax - Vitesse
NEC - Ajax
Ajax - Heracles
ADO - Ajax
Ajax - NAC
Cambuur - Ajax
RJC - Ajax

PSV - PEC
NAC - PSV
PSV - Heerenveen
Feyenoord - PSV
PSV - Vitesse
Utrecht - PSV
PSV - ADO

Twente - NEC
PEC - Twente
Twente - NAC
RJC - Twente
AZ - Twente
Twente - GAE
RKC - Twente

Lijkt mij dat Twente de beste papieren heeft om in de winterstop bovenaan te staan, ook denk ik dat PSV nog veel punten gaat morsen en misschien zelfs buiten de top 3 staat in de winterstop. Ajax zou op papier ook gewoon 21 punten moeten halen uit deze 7 wedstrijden, maar zoals ze nu spelen kun je daar net zo goed 10 afhalen. Denk dat de thuiswedstrijd tegen Celtic best kritiek wordt daarin, als ze die winnen gaat het moraal misschien genoeg omhoog dat ze weer in zo'n flow komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 22:24
Vos schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:44:
[...]

Dus geluk voor Pelle dat die speler zijn hoofd nog terug trok ;).
Tsjah, zo werkt het in het 'echte' strafrecht ook. Als jij een kogel op iemand afvuurt en diegene ontwijkt die kogel, dan is het poging tot moord (maximaal 20 jaar cel). Ontwijkt diegene de kogel niet en overlijdt hij, dan kun je voor maximaal 30 jaar achter de tralies verdwijnen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:00
Krukar schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Cambuur - Feyenoord
Feyenoord - AZ
RKC - Feyenoord

Pelle is er bij RKC-Feyenoord weer bij.
Hij is tegen Hoek geschorst

[ Voor 17% gewijzigd door JustSomeone op 28-10-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
argro schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:07:
[...]
Tsjah, zo werkt het in het 'echte' strafrecht ook. Als jij een kogel op iemand afvuurt en diegene ontwijkt die kogel, dan is het poging tot moord (maximaal 20 jaar cel). Ontwijkt diegene de kogel niet en overlijdt hij, dan kun je voor maximaal 30 jaar achter de tralies verdwijnen.
Dit is meer het verschil tussen iemand met de dood bedreigen en iemand daadwerkelijk aanvallen. Het is wel onsportief om te proberen je voorhoofd tegen het voorhoofd van een tegenstander te zetten, maar het is bijv. geen Zidane kopstoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krukar schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:05:
Overigens voor de drie (naar mijn mening nog steedS) titelkandidaten, de winterkampioen voorspellen kijkend naar het programma van deze drie:
[...]
Ajax gaat tegen Vitesse en ADO zowiezo punten verspelen, verder ziet het er op papier iig gunstig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-10 20:14

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Krukar schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:05:

Ajax - Vitesse
NEC - Ajax
Ajax - Heracles
ADO - Ajax
Ajax - NAC
Cambuur - Ajax
RJC - Ajax

PSV - PEC
NAC - PSV
PSV - Heerenveen
Feyenoord - PSV
PSV - Vitesse
Utrecht - PSV
PSV - ADO

Twente - NEC
PEC - Twente
Twente - NAC
RJC - Twente
AZ - Twente
Twente - GAE
RKC - Twente

Lijkt mij dat Twente de beste papieren heeft om in de winterstop bovenaan te staan, ook denk ik dat PSV nog veel punten gaat morsen en misschien zelfs buiten de top 3 staat in de winterstop. Ajax zou op papier ook gewoon 21 punten moeten halen uit deze 7 wedstrijden, maar zoals ze nu spelen kun je daar net zo goed 10 afhalen. Denk dat de thuiswedstrijd tegen Celtic best kritiek wordt daarin, als ze die winnen gaat het moraal misschien genoeg omhoog dat ze weer in zo'n flow komen.
Beetje zonde van je tijd ;)
In deze Mickey Mouse competitie kan alles.. Al hoop ik dat je gelijk hebt, maar dan het liefst aan het eind van de competitie ;) Daar ben jij het vast niet mee eens gezien je avatar;)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:30

Player1S

Probably out in the dark

Als ik na de afgelopen 2 speelrondes kijk, moet Twente gewoon kampioen worden. Dit weekend konden er 6 overheen en allemaal faalden ze.

Dat wordt komend seizoen iig 3 CL wedstrijden dus voor mij :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Je kan er niks van zeggen. Vitesse kan in de winterstop ineens een geweldige speler krijgen, wellicht krijgt Advocaat AZ aan het ballen en gezien het materiaal is Feyenoord zeker niet minder dan Ajax, Twente of PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

L1nt schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:31:
Als ik na de afgelopen 2 speelrondes kijk, moet Twente gewoon kampioen worden. Dit weekend konden er 6 overheen en allemaal faalden ze.

Naar mijn weten faalde Twente ook behoorlijk hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

L1nt schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:31:

Afgelopen zaterdag gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
D-e-n schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:32:
Je kan er niks van zeggen. Vitesse kan in de winterstop ineens een geweldige speler krijgen, wellicht krijgt Advocaat AZ aan het ballen en gezien het materiaal is Feyenoord zeker niet minder dan Ajax, Twente of PSV.
Feyenoord niet minder :')

Heel Rotterdam is nu al bang omdat er één speler geschorst is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Krukar schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:33:
[...]

Feyenoord niet minder :')

Heel Rotterdam is nu al bang omdat er één speler geblesseerd is....
Ik snap dat je gezien je logo niet op Feyenoordfora kijkt maar wat je nu zegt is dikke onzin. Er is helemaal geen paniek omdat er 1 speler mist ;) . Die zogenaamde paniek wordt enorm opgeblazen.

[ Voor 6% gewijzigd door CR1691 op 28-10-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik ben juist erg benieuwd naar de Pelle-loze weken. Laat het maar zien.

En de Ajax-basis is niet beter dan die van Feyenoord. Clasie, Janmaat, De Vrij, Boetius en Pelle zou ik ook opstellen als ze in de selectie van Ajax zaten. Waar Ajax wel beter is is de breedte van de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
CR1691 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:34:
[...]

Ik snap dat je gezien je logo niet op Feyenoordfora kijkt maar wat je nu zegt is dikke onzin. Er is helemaal geen paniek omdat er 1 speler mist ;)
Misschien niet, maar wat heeft Feyenoord nou voor materiaal op het moment? Enige wat een beetje boven het maaiveld uitsteekt zijn misschien Pelle en De Vrij, die gaan echt in de verste verte geen kampioen worden dit seizoen.
Dat zeg ik niet omdat ik voor Ajax ben (zou Feyenoord het zelfs gewoon gunnen na al die jaren zonder prijzen) maar gewoon realistisch kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De schorsing van Pelle hoeft helemaal niet slecht uit te pakken. Laat hem maar 3 weken rustig even toekijken en zijn kop leegmaken. De laatste weken broeide er van alles in zijn hoofd en afgelopen week kwam het er dan eindelijk uit. Heel zuur maar nu krijgen anderen de kans en zal hij zich straks weer moeten bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Krukar
Als ik zie hoe De Boer knoeit met die plek voor de defensie zeg ik: Clasie. Als ik zie dat de Boer al tig rechtsbuitens heeft geprobeerd zeg ik Boetius en gezien de vorm van van Rhijn hoeft Janmaat zich ook even geen zorgen te maken. Voor die plekken zou ik zeker geen speler van Ajax in de Feyenoord-elf willen hebben.

En wat heeft Ajax dan wat extra klasse heeft? Fischer ja maar die is het even kwijt. Ik zou Blind of De Jong wel graag willen hebben en natuurlijk de keeper. Maar verder echt niet hoor.

[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 28-10-2013 16:42 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum