[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.635 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Toch nog een schaal boven z'n hoofd gehouden dit jaar :)

Leuk reclame en denk dat FdB er ook nog wel aan mee gaat doen.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 08:51

CR1691

Hero of Time

Koeman is voor de komende periode/jaren het nieuwe gezicht van HAK dus andere coaches zullen een ander bedrijf moeten zoeken. Ik zie wel een gastrol voor Pelle in het verschiet :+

De commercial is in ieder geval leuker dan ik dacht, had echt een tenenkrommende verwacht. En inderdaad, toch nog een schaal boven zijn hoofd :D

[ Voor 29% gewijzigd door CR1691 op 24-09-2013 22:16 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:46

Quad

Doof

:w Willem II!! 2-1!!!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

CR1691 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:16:
Koeman is voor de komende periode/jaren het nieuwe gezicht van HAK dus andere coaches zullen een ander bedrijf moeten zoeken. Ik zie wel een gastrol voor Pelle in het verschiet :+

De commercial is in ieder geval leuker dan ik dacht, had echt een tenenkrommende verwacht. En inderdaad, toch nog een schaal boven zijn hoofd :D
Uie pelle, bone pelle, biete pelle - so much to do, so little time... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:48

Shabbaman

Got love?

En de selectie voor Hongarije en Turkijke:
Daley Blind (Ajax), Jeffrey Bruma (PSV), Jordy Clasie (Feyenoord), Jonathan de Guzman (Swansea City), Daryl Janmaat (Feyenoord), Nigel de Jong (AC Milan), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (PSV), Ruben Schaken (Feyenoord), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (AS Roma), Rafael van der Vaart (HSV), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain), Jetro Willems (PSV), Ricky van Wolfswinkel (Norwich City) en Jeroen Zoet (PSV).
http://www.volkskrant.nl/...-en-Mathijsen-eruit.dhtml

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Fijn dat Zoet er ook bij zit, daar zit sowieso veel meer toekomst in tov Vermeer. Ook fijn dat De Jong en Vd Wiel weer een kans krijgen, die spelen veel bij hun clubs en spelen zeker niet slecht. Wie weet gaat dat nog wat worden :)

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:51

Niku

Alagaesii

Hmm, is van Gaal zijn verstand aan het vinden?:+ Van der Wiel, Zoet ipv Vermeer en Nigel de Jong er weer bij, goede keuzes!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Strootman, De Jong en Van der Vaart/De Guzman als middenveld lijkt mij top.

Van der Wiel had wat mij betreft in Parijs mogen blijven.

[ Voor 28% gewijzigd door CR1691 op 25-09-2013 14:08 ]

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:41

Sherlock

No Shit

Van der Wiel in vorm is de beste rechtsback die we hebben, blij dat hij er weer bij zit!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.feyenoord.nl/n...-miljoenenwinst-feyenoord

Goed nieuws. Het gaat de goede kant op :)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Uit een Rotterdamse krant ;)
http://www.ad.nl/ad/nl/14...IFA-14-onherkenbaar.dhtml
Waar Ajax momenteel in het 'echie' een onherkenbaar elftal heeft, blijven de computer-voetballers niet achter: het lijkt nergens op. Bojan is het beste gelukt. Van Christian Poulsen weet je dat hij het is vanwege het haarbandje, maar verder? Lijken Mike van der Hoorn, Siem de Jong en Nicolai Boilesen wel broers en hebben ze keeper Jasper Cillessen met ex-Ajacied Jeroen Verhoeven verwisseld, zo wordt er gegrapt op insidegamer.nl.
Afbeeldingslocatie: http://static0.ad.nl/static/photo/2013/8/16/13/20130925112741/media_xll_1867993.jpg

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha prachtig :D

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:35
TB1989 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:46:
Fijn dat Zoet er ook bij zit, daar zit sowieso veel meer toekomst in tov Vermeer. Ook fijn dat De Jong en Vd Wiel weer een kans krijgen, die spelen veel bij hun clubs en spelen zeker niet slecht. Wie weet gaat dat nog wat worden :)
Ik snap het niet selecteren van Vermeer obv de afgelopen weken, maar waarom van alle potentiele kandidaten uitgerekend Zoet die plek mag opvullen is mij een raadsel. Die heeft tegen die Bulgaren vorige week ook een behoorlijke partij staan blunderen. Waarschijnlijk op een neuslengte de voorkeur gekregen boven Verhoeven?

Verwijderd

Eindelijk van der wiel weer, die doet het goed bij PSG nu. Nu Emanuelson nog selecteren..

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-10 21:31

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Emanuelson heeft zowel bij Ajax als bij Ac Milan nog nooit echt weten te overtuigen. zowel op 10, als wel linksbuiten als linksback hebben we betere spelers.

Zoet keept gewoon goed en speelt elke week, zo gek is dat nu ook weer niet. Een wedstrijd niet op je best zijn is wat anders dan wekelijks fouten maken. Ik zou niemand anders weten in ieder geval.
- Stekelenburg moet eerst eens in vorm komen
- Cilessen keept nooit op een bekerwedstrijd na
- Vermeer slechte vorm.
- Mulder is een redelijk goede keeper maar door de slechte start van Feijenoord kan hij ook niet uitblinken

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
had het ook ergen gezien.. op die site stond ook een link naar spelers van het NL elftal... daar waren een aantal al beter van gelukt (Robben, Sneijder).. waarschijnlijk hebben ze daar beter hun best op gedaan:

ajax: http://www.insidegamer.nl...-14-de-gezichten-van-ajax

NL elftal: http://www.insidegamer.nl...4-de-gezichten-van-oranje
(volgens mij zijn de guzman en lens omgedraaid...)

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-10 10:19
'Tja, er zitten sowieso geen gasten van het kaliber Pellè bij Ajax, dus mooier maken zou onrealistisch zijn'
_O-

Vanavond speelt AZ de kraker (:')) tegen Sparta. Wat denken jullie? Ik denk dat het wel eens een hele leuke uitslag kan gaan worden, gezien Martens én Overtoom in de basis staan. Houten klaas Elm is eruit.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:01
Niku schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:56:
Hmm, is van Gaal zijn verstand aan het vinden?:+ Van der Wiel, Zoet ipv Vermeer en Nigel de Jong er weer bij, goede keuzes!
Het was eerder prima te verdedigen dat ze er niet bij waren. De Jong was lang geblesseerd en vd Wiel speelde niet. Alleen bij die trip naar Azië had ik vd Wiel dan wel verwacht. Maar Rhijn/Janmaat selecteren als vd Wiel veel bankzit is logisch. Nu is van Rhijn uit vorm en speelt vd Wiel: logisch.
CR1691 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:08:
Strootman, De Jong en Van der Vaart/De Guzman als middenveld lijkt mij top.
De Guzman speelt allang niet meer als nummer tien volgens mij? Lijkt me (zonder vd Vaart) een erg verdedigend middenveld. Als je De Jong opstelt moet wel veel voetbal rondom hem staan. Anders krijg je weer dat domme geschuif als op het EK.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Chrosser schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:44:
Emanuelson heeft zowel bij Ajax als bij Ac Milan nog nooit echt weten te overtuigen. zowel op 10, als wel linksbuiten als linksback hebben we betere spelers.
In zijn laatste seizoen bij Ajax ontsteeg hij toch echt het niveau van de Eredivisie. Het Nederlands Elftal speelt nu vrijwel altijd met een half elftal Eredivisie spelers die dat niveau echt nog nooit hebben laten zien. Dat hij zo lang genegeerd is, vind ik vanuit dat perspectief toch echt ongelofelijk...

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sherlock schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:18:
Van der Wiel in vorm is de beste rechtsback die we hebben, blij dat hij er weer bij zit!
Inderdaad! Ben benieuwd wat van Gaal nu weer als argument heeft om Nigel de Jong nu opeens wel te selecteren (aangezien hij hem eerst niet vond passen binnen het systeem). Zo'n speler zet je niet op de bank.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:01
Hij heeft hem eerder toch gewoon opgesteld?

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Sempy schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:00:
[...]

Ik snap het niet selecteren van Vermeer obv de afgelopen weken, maar waarom van alle potentiele kandidaten uitgerekend Zoet die plek mag opvullen is mij een raadsel. Die heeft tegen die Bulgaren vorige week ook een behoorlijke partij staan blunderen. Waarschijnlijk op een neuslengte de voorkeur gekregen boven Verhoeven?
Ik moet zeggen dat ik Zoet eigenlijk niet debet vond aan de goals, de verdediging liet hem verzuipen. Tevens keept hij goed bij PSV als je de algehele lijn bekijkt dit seizoen, dus boven Vermeer zou ik hem inderdaad sowieso nemen. Welke potentiele kandidaten die wekelijks spelen en in prima vorm verkeren zou jij graag zien dan? Stekelenburg is geblesseerd, Velthuizen zit weinig toekomst meer in lijkt me, Mulder ben ik persoonlijk ook niet van onder de indruk. Zal er vast een paar vergeten, maar Zoet vind ik een prima keuze. Is tevens eerste keeper van Jong Oranje, niet onlogisch dat hij dan ook doorschuift.

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

tweaker2010 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:33:
[...]

Zo'n speler zet je niet op de bank.
In een goed elftal kan iedereen op de bank. Indien v. Gaal ervoor kiest om met 1 verdedigende middenvelder te spelen zal of de Jong of Strootman spelen. En gezien de voorkeur van v. Gaal denk ik dat Strootman dan gewoon speelt..

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wow Telstar 0-1 voor tegen PSV :+

Ah 1-1 alweer

[ Voor 20% gewijzigd door CR1691 op 25-09-2013 19:29 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sempy schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:00:
Ik snap het niet selecteren van Vermeer obv de afgelopen weken
Dat heeft toch niets te maken met de afgelopen weken? Vermeer is nooit echt selectiewaardig geweest, goed maar niet goed genoeg en een stevig maatje kleiner dan Steek/Krul/Vorm. Dan kun je beter jonge keepers een kans geven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:24
van Ginkel voorste kruisband afgescheurd. Volgens Fox Sports 10 maanden eruit, dus WK kan ie dan wel vergeten..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:22

Vos

AFCA

Erg zuur voor hem, al zou een WK-selectie al lastig zijn gezien de denk ik weinige minuten die hij zou maken.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Maar hij heeft ten minste wel een aardig contract bij Chelsea, bij een Nederlandse topclub wekelijks spelen heeft zijn voordelen maar vroeg naar een kapitaalkrachtige club gaan heeft ook voordelen, in financieel opzicht dan, je kan beter daar een langdurige blessure oplopen.

Nier dat hij dat zou willen maar als het moet he. :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Volgend jaar lekker weer wedstrijdritme opdoen bij Ajax.... Elk nadeel heeft zijn voordeel :p

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Tweaking Art
Jeetje die ene kans van Volendam was ook meteen een 100% doelpunt, die trouwens ook nog gemist werd, het zegt eigenlijk alles over Volendam...

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:11

Fiber

Beaches are for storming.

Tweaking Art schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:56:
Jeetje die ene kans van Volendam was ook meteen een 100% doelpunt, die trouwens ook nog gemist werd, het zegt eigenlijk alles over Volendam Ajax...
Dat ze thuis de nummer 15 van de Jupiler League niet met boter en suiker in maken... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Quad

Quad

Doof

Puur om te zorgen dat Cillessen wat ballen krijgt zodat hij ipv Vermeer moet spelen in de basis. :+

Ey kak! 1-1

Wel mooi voor Mühren. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 25-09-2013 22:11 ]

PVOutput☀️

• Tweaking Art
Leuk voor Volendam dat ze die goal maken, echt veel offensief gevaar is er niet van Volendam maar die paar keer was toch gevaarlijk.

• Quad

Quad

Doof

En Ajax zelf is ook gewoon slap weer, echt niet tof om naar te kijken dat gestuntel.

PVOutput☀️

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:11

Fiber

Beaches are for storming.

LOL, Straks gaan we nog verlengen ook.

(Hoe is Cillessen met strafschoppen...?)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Tweaking Art
Al die aankopen van Ajax zijn het gewoon niet, Duarte vind ik niet goed genoeg, van der Hoorn vind ik ook weer niet geweldig... en Hoesen is ook niet echt een topspits.

Ligeon vind ik trouwens wel lekker spelen, maar hij wil wel eens offensief knullig de bal verspelen, maar goed van Rhijn is ook niet geweldig de laatste tijd.

Andersen is ook een leuke speler.

• Quad

Quad

Doof

Grote genade Schöne, je mag dat wel afmaken hoor.

PVOutput☀️

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wordt hierna gewoon weer geloot toch? Of gaat winnaar van wedstrijd a tegen winnaar wedstrijd b?

Last.fm | Code Talks

• Quad

Quad

Doof

Afvalzak schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:34:
Wordt hierna gewoon weer geloot toch? Of gaat winnaar van wedstrijd a tegen winnaar wedstrijd b?
Loting morgenavond na de laatste wedstrijd, weet even niet welke.

PVOutput☀️

• Tweaking Art
Lol Ajax had deze pot op het einde nog gewoon kunnen verliezen. :+

Maar goed, verlenging.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk, die gelijkmaker. Zo wordt een slechte wedstrijd toch nog aardig om te zien.

• Vos

Vos

AFCA

Oioi wat een niveau van Ajax. En hoe amateuristisch is dat verdedigen? Van der Hoorn bijv. solliciteert niet bepaald naar de basis.
RoD schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:39:
Leuk, die gelijkmaker. Zo wordt een slechte wedstrijd toch nog aardig om te zien.
Voor niet-Ajacieden wel ja :p.

[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 25-09-2013 22:42 ]

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:41:
Oioi wat een niveau van Ajax. En hoe amateuristisch is dat verdedigen? Van der Hoorn bijv. solliciteert niet bepaald naar de basis.
Welke van de vaste basisklanten doet dat wel dan?

Andersen.. :F

PVOutput☀️

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
:D :D

De CSL/OT kroeg !

• Vos

Vos

AFCA

Vd Hoorn, blijf lekker staan joh. Haha, droevig.

• Quad

Quad

Doof

Wat doet van der Hoorn daar vrij met zijn handjes op de rug.

Ajax, schamen! Schande! Opdonderen met die slappe hap maar ballen!

PVOutput☀️

• Tweaking Art
Ik gun het Voldendam eigenlijk wel, dat het juist Muhren is die ze maakt, wat een toeval zeg. :P

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat een grap dit. Ik dacht dat PSV al beschamend was, maar dit slaat alles.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb een hele rij zeer geslaagde grappen. Maarja, die krijg ik morgenavond weer terug :+

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-10 06:42
Staat Volendam nou serieus voor? Sorry, ik moet mijn info van fcupdate halen :P

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

2 2 :( :p

Last.fm | Code Talks

• Quad

Quad

Doof

PWM schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:47:
Ik heb een hele rij zeer geslaagde grappen. Maarja, die krijg ik morgenavond weer terug :+
Van mij mag je, maar het is nu 2-2.

Edit: Ook wel frappant, Volendam scoort 1-2 en mn vrienden zijn gelijk druk om mij te whatsappen, nu is het 2-2 en ik hoor niets. :z

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 25-09-2013 22:49 ]

PVOutput☀️

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

PWM schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:47:
Ik durf ook niet :p :)

Last.fm | Code Talks

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03
Ik hoop dat dit heel snel beter wordt, want 't is me een partij slappe hap nu. Het gemis van Toby en Eriksen wordt pijnlijk duidelijk :X

• PWM
  • Niet online

PWM

Gratis vrije trap, en we zijn weer terug. Ben benieuwd :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Ahh jammer. Zou een stunt zijn geweest.

• Quad

Quad

Doof

Ach, slechter dan het spel van Ajax zullen ze niet zijn. :+

Edit: Now i made a joke. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 25-09-2013 22:50 ]

PVOutput☀️

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoessen kan volgend jaar een sponsorship aanvragen bij Auping, zo graag ligt hij :+

• Vos

Vos

AFCA

JanW schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:48:
Ik hoop dat dit heel snel beter wordt, want 't is me een partij slappe hap nu. Het gemis van Toby en Eriksen wordt pijnlijk duidelijk :X
Gemis van hun noem ik het niet. Er zijn te veel spelers die misschien op 60% van hun niveau spelen. Een paar spelers minder in vorm kan je als team dragen, maar zo veel niet.

• PWM
  • Niet online

PWM

Laten we vooral niet dit soort bekerwedstrijden als soort van maatgeving gebruiken. Al 25 jaar loopt het zo met linkerrijtje Eredivisie clubs tegen de rest. Dat is niet nieuw, en gebeurde ook met bijvoorbeeld een Ajax wat de CL won.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Quad schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:49:
[...]

Ach, slechter dan het spel van Ajax zullen ze niet zijn. :+

Edit: Now i made a joke. :+
Ik kijk wel uit goden verzoeken etc. :p

Last.fm | Code Talks

• Niku

Niku

Alagaesii

Nouja, Ajax er in de eerste ronde er uit noem ik toch wel bijzonder.

• Quad

Quad

Doof

Niku schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:52:
Nouja, Ajax er in de eerste tweede ronde er uit noem ik toch wel bijzonder.
Fixed.

Ze spelen voor een plek in de derde ronde.

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 25-09-2013 22:53 ]

PVOutput☀️

• Niku

Niku

Alagaesii

Quad schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:53:
[...]

Fixed.

Ze spelen voor een plek in de derde ronde.
:')

• Quad

Quad

Doof

Nouja, spelen kan je het niet echt noemen.

PVOutput☀️

• PWM
  • Niet online

PWM

Niku schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:52:
Nouja, Ajax er in de eerste ronde er uit noem ik toch wel bijzonder.
Een overeenkomst de afgelopen 25 jaar, is dat het meestal zo is dat ondanks het waardeloze spel, de eredivisionist wel overleefd. Hetzij voor mazzel, hetzij door een zenuwachtige scheidsrechter. In geval Ajax (maar ook bij anderen!) was het 4 jaar geleden een scheidsrechter die een amateurclub 2 pingels onthield, anders was het echt exit. Gebeurd toch niet :p

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:55

Hupske

AFCA

Iedere speler van Ajax die de bal aan neemt heeft even de handjes omhoog.
Wat een DRAMA dit!!

Wel als geluk dat je vandaag al het dieptepunt hebt gehad. Erger kan het toch niet meer worden?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

He, oad reclame op de borden. :p

Last.fm | Code Talks

• Quad

Quad

Doof

Ach, Willem II is het gisteren ook overkomen. :)

Al is dat nu een Jupiler league club.

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 25-09-2013 22:57 ]

PVOutput☀️

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Quad schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:56:
Ach, Willem II is het gisteren ook overkomen. :)
Met alle respect maar Ajax is een heel ander kaliber dan Willem 2...

• Tweaking Art
Fischer die raakt weer helemaal niets goed, die is wel erg ver terug gevallen zeg, misschien toch maar een paar Jupiler league wedstrijdjes laten spelen.

• Quad

Quad

Doof

CR1691 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:57:
[...]

Met alle respect maar Ajax is een heel ander kaliber dan Willem 2...
Al denk ik dat Willem II ook een aardige kans heeft gehad tegen Ajax in deze vorm.

PVOutput☀️

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Quad schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:00:
[...]

Al denk ik dat Willem II ook een aardige kans heeft gehad tegen Ajax in deze vorm.
Absoluut, tegen dit Ajax heeft iedereen (naja vooruit dat is iets overdreven :+ ) een kans.

• Tweaking Art
De doelman van Volendam speelt een aardige pot.

• Vos

Vos

AFCA

Ajax heeft straks niet eens fitte mensen om penalties te nemen :+

Ow 3-2

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 25-09-2013 23:05 ]

• ADDG
  • Laatst online: 23:59
Narrow escape noemen ze dit geloof ik maar wat een drama zeg.

[ Voor 23% gewijzigd door ADDG op 25-09-2013 23:06 ]

• Quad

Quad

Doof

Wat een schitterende goal! Prachtige aanname, schitterend afgerond en hij hangt! _O_

PVOutput☀️

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Het is net of ze de champions league winnen...

Last.fm | Code Talks

• Vos

Vos

AFCA

Afvalzak schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:08:
Het is net of ze de champions league winnen...
Is het publiek stil is het niet goed, maken ze geluid en een feestje ook niet... En ja, de hele wedstrijd door hoor je ze al.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 25-09-2013 23:10 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Moet je ook maar niet de bal teruggeven als Volendam. Was in 1 actie door. Waarom dat doen in de 113e minuut als Jupiler club bij de kampioen? Spelen om te winnen. Meisjes met kramp helpen, en dan verliezen. Zonde

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:12

RBH

Ik ben blij dat ik niet kijk. Maar goed, 4-2. Buit binnen?

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:09:
[...]

Is het publiek stil is het niet goed, maken ze geluid en een feestje ook niet...
Is dit een feestje waardig dan?

Natuurlijk, door naar de derde ronde gelukkig! Maar god wat een slechte partij weer. 50 strafrondjes om de Arena morgenochtend.

PVOutput☀️

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:10:
[...]

Is dit een feestje waardig dan?

Natuurlijk, door naar de derde ronde gelukkig! Maar god wat een slechte partij weer. 50 strafrondjes om de Arena morgenochtend.
Je weet niet wat ze vieren, vast niet het mooie spel op de grasmat ;).

• Tweaking Art
PWM schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:09:
Moet je ook maar niet de bal teruggeven als Volendam. Was in 1 actie door. Waarom dat doen in de 113e minuut als Jupiler club bij de kampioen? Spelen om te winnen. Meisjes met kramp helpen, en dan verliezen. Zonde
Daar ben ik het trouwens wel mee eens, soms moet je gewoon hard zijn en het resultaat voor alles zetten.

• JanW
  • Laatst online: 22:03
Als je van 't voetbal t niet warm krijgt moet je iets doen om het warm te krijgen. Publiek was in mijn ogen echt top vanavond, ondanks het slechte voetbal. Dat is wel eens anders geweest in de Arena.

• Vos

Vos

AFCA

JanW schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:16:
Als je van 't voetbal t niet warm krijgt moet je iets doen om het warm te krijgen. Publiek was in mijn ogen echt top vanavond, ondanks het slechte voetbal. Dat is wel eens anders geweest in de Arena.
Daar doel ik dus op. Als je ze niet hoort krijg je dat als commentaar, nooit goed dus ;).

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12

St@m

@ Your Service

PSV en Ajax winnen gemakkelijk, 4-1 en 4-2.. lekker tussendoortje, niet teveel energie aan besteden (voetballend), op naar de belangrijke wedstrijd in het weekend..

Owh wacht.. :+

:P

Edit: Ik zie dat AZ ook een lekker tussendoortje heeft gehad.. sjonge jonge..

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 25-09-2013 23:37 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:51:
Erg zuur voor hem, al zou een WK-selectie al lastig zijn gezien de denk ik weinige minuten die hij zou maken.
Inderdaad, maar het blijft doodzonde voor zo'n jonge speler. Van Ginkel zal zijn eerste jaar bij Chelsea zich wel anders hebben voorgesteld. Hopelijk wordt dit geen gevalletje Afellay. Erg jammer dit...

Verwijderd

Wat lees ik nu, Ajax eerst in de verlenging langs Volendam? Was zowaar bijna de eerste verrassing een feit in het bekertoernooi.

Moet ik als Feyenoord supporter nog maar afwachten wat Feyenoord in eigen huis tegen die schapenkoppen van Dordt gaat doen...

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ach als het spel vanavond ruk is kunnen we in ieder geval nog een XXL frikandel scoren :9~

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

CR1691 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:41:
Ach als het spel vanavond ruk is kunnen we in ieder geval nog een XXL frikandel scoren :9~
:7 :Y) Haha, krijg dat ding nooit op volgens mij...

Last.fm | Code Talks

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:31:
Wat lees ik nu, Ajax eerst in de verlenging langs Volendam? Was zowaar bijna de eerste verrassing een feit in het bekertoernooi.

Moet ik als Feyenoord supporter nog maar afwachten wat Feyenoord in eigen huis tegen die schapenkoppen van Dordt gaat doen...
AZ had er anders ook een verlenging voor nodig om door te gaan. PSV kwam ook op achterstand en kreeg 2 penalty's, dus de concurrentie deed het ook niet geweldig.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:55

Hupske

AFCA

http://www.vi.nl/nieuws/a...achttien-miljoen-euro.htm
En dit doet Ajax dan weer goed.

Niet te vergeten; Als ze geen CL halen, zijn ze ook niet kampioen geworden en hoeven ze dus geen premies uit te betalen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:21

Herman

FP ProMod
hupske schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:39:

Niet te vergeten; Als ze geen CL halen, zijn ze ook niet kampioen geworden en hoeven ze dus geen premies uit te betalen.
Maar een (evt.) tegenvallend jaar zal ook effect hebben op andere inkomsten. Het huidig (gebroken) boekjaar zal voor Ajax nog wel goed zijn vanwege transfers en CL, maar ik vraag me af of ze daarna ook rond kunnen komen, mochten de prestaties op het veld tegenvallen.
Ook is de algemene reserve nog altijd negatief, maar die weten ze dus nu redelijk aan te vullen. Verder zien de cijfers er wel goed uit :) Nagenoeg geen langlopende schulden en een zeer goede liquiditeit.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:32

Welke transfers zitten hierin? Want deze incidentele inkomsten kunnen ook tegenvallen natuurlijk. Ik zie absoluut geen Vertonghen of Eriksen in de huidige selectie.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Quad

Quad

Doof

CR1691 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:41:
Slimme marketing was het dus. :Y)

Hier verkopen ze die dingen ook, ik heb hem halverwege maar weggeflikkerd, veel te veel op de maag. :P

PVOutput☀️

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:48:
[...]
Welke transfers zitten hierin? Want deze incidentele inkomsten kunnen ook tegenvallen natuurlijk. Ik zie absoluut geen Vertonghen of Eriksen in de huidige selectie.
een positieve transferbalans van 24 miljoen over het boekjaar dat tot 30 juni 2013 liep
Zonder transfers blijft Ajax nog steeds rode cijfers schrijven. Is dat erg? Hoeft niet te zijn maar dan moet je als club wel weten dat je ieder jaar 6 miljoen aan transfers moet binnenhalen om geen rode cijfers te presenteren. Dan mag je nog geen nieuwe spelers aantrekken.

Zonder champions league krijg je een groot gat in je begroting.
In dit boekjaar staat voor 10.8 miljoen van de champions league premies en 1.3 Miljoen aan recetes. In de europa league is dat bedrag vrij moeilijk op te halen. Daar komt dan nog televisiegeld bovenop.
Dus ga er maar van uit dat ze dan een stuk meer uit de transfers moeten halen om zwarte cijfers te schrijven.

En dan is de totale omzet vanuit de championsleague ook nog een 27.5 miljoen. Zonder de champions league is ajax er nog niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Napo op 26-09-2013 12:58 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Quad schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:49:
[...]

Slimme marketing was het dus. :Y)

Hier verkopen ze die dingen ook, ik heb hem halverwege maar weggeflikkerd, veel te veel op de maag. :P
Ik verwacht hetzelfde, helemaal als je een speciaal neemt ;)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:51:
[...]
En dan is de totale omzet vanuit de championsleague ook nog een 27.5 miljoen. Zonder de champions league is ajax er nog niet.
Klopt, ik vrees dat Ajax het dit jaar erg slecht gaat doen in de CL en bovendien zullen ze als ze zo doorgaan geen kampioen worden en dus die CL plek (+ inkomsten) volgend seizoen mislopen. Dat belooft weinig goeds.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:32
Napo schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:51:
Dat verklaart wel waarom de winst wordt opgepot. Een jaartje geen CL of transfers betekent gewoon weer een flinke hap uit dat eigen vermogen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1 ... 54 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum