[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.636 views

Onderwerpen

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:35
In deze jaarrekening loopt ook een dure jongen als Sulejmani mee voor ruim 1,6 miljoen en zit een voorziening van 2,2 miljoen voor de afwikkeling van de verliesgevende Ajax Experience. Ajax heeft financieel gewoon een mooie stap gemaakt, je kan nu eenmaal niet in een jaar naar een kostendekkend beleid obv geen CL of zelfs geen transfers gaan.

De opmerking dat Ajax geld oppot voor toekomstige verliezen lijkt me onterecht, ze geven enkel niets uit als het geen meerwaarde heeft. Overmars heeft aangegeven dat Maher financieel geen enkel probleem was, maar dat het technisch hart twijfels had of hij het geld waard zou zijn. Van Ginkel hebben ze een vergelijkbaar bedrag op geboden omdat ze daar wel vertrouwen in hadden. Bovendien steekt men nu ook veel geld in verbetering toekomst tbv jeugdopleiding/jupiler-deelname.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Sempy schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:57:
In deze jaarrekening loopt ook een dure jongen als Sulejmani mee voor ruim 1,6 miljoen en zit een voorziening van 2,2 miljoen voor de afwikkeling van de verliesgevende Ajax Experience. Ajax heeft financieel gewoon een mooie stap gemaakt, je kan nu eenmaal niet in een jaar naar een kostendekkend beleid obv geen CL of zelfs geen transfers gaan.
Goede stappen, jazeker, er zijn, dat nog niet. Maar overal is dat een jarenlang proces al kan het dankzij meevallers een stuk sneller gaan.
Situatie zoals Feyernoord wens je niemand toe. Maar ik kan mij nog discussie herinneren over financiele plaatjes waar de winst als "geweldig" werd gezien terwijl het nogal rooskleurig was door transfers en andere eenmalige inkomsten.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:50
Napo schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:51:
[...]

[...]

Zonder transfers blijft Ajax nog steeds rode cijfers schrijven. Is dat erg? Hoeft niet te zijn maar dan moet je als club wel weten dat je ieder jaar 6 miljoen aan transfers moet binnenhalen om geen rode cijfers te presenteren. Dan mag je nog geen nieuwe spelers aantrekken.

[...]

Zonder champions league krijg je een groot gat in je begroting.
In dit boekjaar staat voor 10.8 miljoen van de champions league premies en 1.3 Miljoen aan recetes. In de europa league is dat bedrag vrij moeilijk op te halen. Daar komt dan nog televisiegeld bovenop.
Dus ga er maar van uit dat ze dan een stuk meer uit de transfers moeten halen om zwarte cijfers te schrijven.

En dan is de totale omzet vanuit de championsleague ook nog een 27.5 miljoen. Zonder de champions league is ajax er nog niet.
Onder andere de verkoop van Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel en Vurnon Anita leverden miljoenen op. Ajax gebruikte daarvan een deel om af te schrijven op vergoedingssommen, waardoor bijna dertien miljoen ten goede kwam aan het resultaat.
Dus dan is het wel zwarte cijfers zonder transfers. Alleen de CL is nog nodig om winst te blijven maken.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:55

Hupske

AFCA

Napo schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:51:

Zonder transfers blijft Ajax nog steeds rode cijfers schrijven. Is dat erg? Hoeft niet te zijn maar dan moet je als club wel weten dat je ieder jaar 6 miljoen aan transfers moet binnenhalen om geen rode cijfers te presenteren. Dan mag je nog geen nieuwe spelers aantrekken.

Zonder champions league krijg je een groot gat in je begroting.
In dit boekjaar staat voor 10.8 miljoen van de champions league premies en 1.3 Miljoen aan recetes. In de europa league is dat bedrag vrij moeilijk op te halen. Daar komt dan nog televisiegeld bovenop.
Dus ga er maar van uit dat ze dan een stuk meer uit de transfers moeten halen om zwarte cijfers te schrijven.

En dan is de totale omzet vanuit de championsleague ook nog een 27.5 miljoen. Zonder de champions league is ajax er nog niet.
Aan premies zijn ze ongeveer 6 miljoen kwijt volgens mij als ze kampioen worden. Als je dus geen kampioen wordt vang je al wel een deel op. Alleen het liefst wil je die premies wel uit kunnen betalen, want dan heb je het goed gedaan :9
Volgend jaar zal iig Eriksen en Alderweireld mee gerekend worden in de begroting. Met de transferinkomsten zit het dus nog een jaar goed.

Het wordt alleen wel spannend voor het jaar erna. Hopelijk lukt het ze om voor die tijd de kosten nog meer omlaag te krijgen, zodat er echt op EL wordt begroot.
Want zo ver zijn ze op dit moment nog niet.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:40:
[...]
Dat verklaart wel waarom de winst wordt opgepot. Een jaartje geen CL of transfers betekent gewoon weer een flinke hap uit dat eigen vermogen.
In mijn optiek snijdt dit veel hout.

Het lastige voor veel clubs is dat die vermaledijde CL de bedrijfsvoering van Nederlandse clubs danig overhoop heeft gehaald in het verleden. Daarvoor hoef je alleen maar te kijken naar de financiële handel en wandel van Ajax, PSV en Feyenoord in het nog niet zo verre verleden, waarbij Feyenoord in negatieve zin wel de kroon heeft gespannen.

Ajax probeert het beleid relatief onafhankelijk te maken van de opbrengsten ten gevolge van de sportieve resultaten door een buffer aan te leggen. Lijkt mij een verstandige manier van bedrijfsvoering, helemaal voor een Nederlandse BVO.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:17
ph4ge schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:40:
[...]
Dat verklaart wel waarom de winst wordt opgepot. Een jaartje geen CL of transfers betekent gewoon weer een flinke hap uit dat eigen vermogen.
Precies, daarom vind ik het ook altijd idioot dat mensen zeggen dat Ajax meer moet uitgeven want er word ten slotte winst gemaakt.

Wat deze mensen dan vergeten is dat mocht Ajax meer gaan uitgeven (laten we zeggen 10mln per jaar) ze direct een verlies draaien zodra ze geen CL halen.

Gewoon het geld oppotten en proberen de club van de beurs te halen (dan heb je meer vrijheid) of het stadion volledig in bezit krijgen (dan gaan je inkomsten omhoog en kun je dus wel meer geld uitgeven).

edit: Ik vind het al lang goed dat Ajax het plan probeerd te volgen en niet direct bij een slechte periode er vanaf stapt.
Het plan van Cruijff heeft nu eenmaal een paar jaar nodig om effect te hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 26-09-2013 15:20 ]

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 22:24
Deadsy schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:19:
[...]

Precies, daarom vind ik het ook altijd idioot dat mensen zeggen dat Ajax meer moet uitgeven want er word ten slotte winst gemaakt.

Wat deze mensen dan vergeten is dat mocht Ajax meer gaan uitgeven (laten we zeggen 10mln per jaar) ze direct een verlies draaien zodra ze geen CL halen.
Nee, die mensen vergeten dat uitgaven niet voor minder winst / verlies zorgen. Een uitgave beïnvloedt de liquiditeitsbalans op een negatieve wijze, maar heeft geen invloed op de winst- en verliesrekening. Kosten daarentegen drukken op de winst / leiden tot een verlies. Een nieuwe spelersbus, stadion of speler kopen kost geen geld, er worden alleen liquide middelen geruild tegen een hoop blik, bakstenen of vlees. Pas wanneer wordt afgeschreven op die bus, dat stadion of die speler, dan is er sprake van kosten en komen zaken als verlies in beeld. Even los van de onderhoudskosten aan de bus en het stadion en de salariskosten van de speler overigens, die natuurlijk wel als kosten de boeken ingaan en dus drukken op het resultaat.

Overigens is het hele verhaal van begrotingen, winsten et cetera natuurlijk ook vaak minder eenvoudig dan dat het lijkt. Winst en verlies zijn voor een groot deel maakbaar en subjectief. Ondernemingen streven ook niet naar veel winst, want dat betekent alleen maar dat veel belasting moet worden betaald. Aantrekkelijker is het dan om waar mogelijk zaken versneld af te schrijven bijvoorbeeld. Niet voor niets wordt wel eens gezegd dat er vier versies van de jaarcijfers zijn, voor de beleggers, voor de pers, voor de belastingdienst en één echte.

Zodra voetbaljournalisten over winst, verlies en begrotingen beginnen te praten, dan is er in ieder geval vaak sprake van een hoog klok en klepel gehalte. Een beetje alsof een journalist economie een artikel schrijft over het afgelopen voetbalweekend.

[ Voor 7% gewijzigd door argro op 26-09-2013 15:57 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:11

Fiber

Beaches are for storming.

CR1691 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:16:
[...] En inderdaad, toch nog een schaal boven zijn hoofd :D
http://youtu.be/36PaDk6Ys_A

Mooiste kool ooit, Ronald heeft nog humor ook... :z

* Fiber vind hem eigenlijk best leuk...

[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 26-09-2013 22:05 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heerlijk potje zo in het Abe Lenstra Stadion :D Dat had ik toch niet verwacht. Wat me overigens de laatste tijd ook positief opvalt is het voetbal dat Finnbogason laat zien. Hij komt nu zelfs geregeld een mannetje voorbij, terwijl hij voorheen al moeite met een bal aannemen had. Erg prettig en veelbelovend :) (dat ie er een bal in kon schieten was natuurlijk bekend)

Lang geleden dat er zo afgetekend werd gewonnen, al mag Heerenveen daar Rosales ook wel dankbaar om zijn.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03
Revealed: Qatar's World Cup 'slaves'
Exclusive: Abuse and exploitation of migrant workers preparing emirate for 2022

Dozens of Nepalese migrant labourers have died in Qatar in recent weeks and thousands more are enduring appalling labour abuses, a Guardian investigation has found, raising serious questions about Qatar's preparations to host the 2022 World Cup.

This summer, Nepalese workers died at a rate of almost one a day in Qatar, many of them young men who had sudden heart attacks. The investigation found evidence to suggest that thousands of Nepalese, who make up the single largest group of labourers in Qatar, face exploitation and abuses that amount to modern-day slavery, as defined by the International Labour Organisation, during a building binge paving the way for 2022.
En nog een nieuwtje op het toch al zo dubieuze WK in Qatar. Een dode per dag, tel dat door tot 2022 en je, nou, veel te veel in ieder geval :r

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 26-09-2013 20:54 ]

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-10 10:19
Qatar moet geschrapt worden. Klaar. Op naar de echte wereld waar we humaan met bouwvakkers omgaan.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 08:51

CR1691

Hero of Time

Lekkere goal van Pelle zeg!

PSN: Finally_Chris

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:06

Koppensneller

winterrrrrr

Nvm :X

[ Voor 119% gewijzigd door Koppensneller op 26-09-2013 21:38 ]

Verwijderd

Dordt speelt beter dan Feyenoord, gelijk Utrecht datafgelopen zondag al evenzo deed. Het middenveld van Feyenoord loopt niet. Immers ziet voor zichzelf een leidersrol weg gelegd..., tig Feyenoord supporters houden dan hun hart vast.

Bless Schaken 2-0. Het is gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 22:07 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Feyenoord speelt inderdaad niet groots maar Immers vind ik niet slecht spelen hoor.

Verwijderd

Immers is mede de oorzaak er van dat Feyenoord steevast een langgerekt speelveld er op na houdt. Daar heeft Immers geen moeite mee, die lijkt soms meer mee te doen aan een hardloopwedstrijd dan aan een voetbalwedstrijd. De balvastigheid en creativiteit die je van iemand mag verwachten op de plek van Immers is helaas bij Immers ver te zoeken.

Koeman wilde Feyenoord anders laten spelen, meer voetballend de resultaten behalen, de bal meer het werk laten doen in plaats van spelers. Voor dat soort voetbal moeten de spelers wel over voldoende techniek beschikken. En daar wringt het juist bij Immers nog wel eens aan.

Het positiespel van Feyenoord ziet er al wedstrijden lang niet uit.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:26
JanW schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:54:
[...]

En nog een nieuwtje op het toch al zo dubieuze WK in Qatar. Een dode per dag, tel dat door tot 2022 en je, nou, veel te veel in ieder geval :r
Qatar is gewoon een land wat er aan de buitenkant en qua architectuur fantastisch uitziet maar de waarheid is compleet anders. Mensen uit India en Nepal die de stadions moeten bouwen worden er uitgebuit, amper betaald en ze verblijven in mensonterende omstandigheden.

Ik was al fervent tegenstander voor dit WK omdat het duidelijk moge zijn dat het gekocht is, maar na het zien en lezen van deze moderne slavernij walg ik nog meer van dit vieze land :r :r :r

• Fiber

Fiber

Het enige goeie aan Lex Immers is dat hij een klein beetje lijkt op Arnold Scholten... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vandaag ´gewoon´ 2 assists hoor ;)

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:02

fynrd1

Fooled by Randomness

Pff.. Ik begin me dit seizoen echt te ergeren aan het spel van Feyenoord. Het wordt gewoon met de week slechter, besluitlozer, slordiger en ga zo maar door. Jan van Halst uiterst positief tijdens de rust.. Ik heb een bril nodig en een ander stel hersens denk ik..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Verwijderd

Maar je ziet toch dat Feyenoord zeeën van ruimte weg geeft tussen de linies in dat langgerekte speelveld wat Feyenoord er op na houdt? Een beetje tegenstander weet daar wel raad mee. Daarvoor hoef je maar terug te denken aan die wedstrijden tegen die Russen.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ja dat zie ik ook wel, ik ben ook geen Immers fan maar het ligt echt niet alleen aan hem. Het begint al van achteruit waar Mathijsen werkelijk alles naar voren pompt richting Pelle. Dan zie ik liever een ventje als Van Beek die door durft te schuiven en betrokken was bij de 3-0. En we moeten het nog gaan zien met Bakkal en Pelle samen. Zijn van nature wat luie spelers, jagen doen ze niet echt en dat doet Immers dan weer wel. Zal nog lastig worden om de juiste spelers op te stellen.

• BeefHazard
@fynrd1 troost je, AZ doet hetzelfde. Gisteren nog boegeroep en gefluit vanaf de tribunes bij ballen terug naar de verdediging in een fase dat men de Spartaanse verdediging begon te breken. Bovendien Viergever als centrale verdediger die linksback Gorter (die oude shirtjesklever speelde een prima pot, Sparta is meer zijn niveau) vaak kon lanceren maar dat gewoon niet deed. Erg frustrerend.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Verwijderd

Van Beek liep inderdaad goed door en behield het overzicht. Dat vindt iedereen natuurlijk prachtig om te zien. Persoonlijk denk ik dat Koeman meer gebruik zou moeten durven maken van de in de jeugd ingesleten patronen van de Vilhena, Boëtius, Manu, Achahbar (wanneer die terugkeert) etc. Je leidt per slot van rekening niet voor niets op. Doe daar je voordeel mee zou ik denken. Die jongens zijn per slot van rekening op elkaar ingespeeld, Boëtius en de Vilhena spelen bijvoorbeeld al ik dacht sinds de F-jes met elkaar samen, om maar iets te noemen.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:02

fynrd1

Fooled by Randomness

BeefHazard schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:44:
@fynrd1 troost je, AZ doet hetzelfde. Gisteren nog boegeroep en gefluit vanaf de tribunes bij ballen terug naar de verdediging in een fase dat men de Spartaanse verdediging begon te breken. Bovendien Viergever als centrale verdediger die linksback Gorter (die oude shirtjesklever speelde een prima pot, Sparta is meer zijn niveau) vaak kon lanceren maar dat gewoon niet deed. Erg frustrerend.
In Nederland kijken we volgens mij met aardige oogkleppen naar de competitie. Is de competitie hier nou echt beter dan in bijvoorbeeld Denemarken? Ik heb het eerlijk gezegd nooit eerder gehad met Feyenoord, maar dit seizoen zijn er veelvuldig momenten dat ik wil wegzappen. Het is niet meer leuk zo.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik kijk ook niet meer altijd naar Ajax. Het is waardeloos om te zien, verziekt mijn dag en boeit me ook steeds minder met al die b-spelers in het eerste. Sinds Barcelona kwam bij mij het besef dat we rock bottom gaan met het niveau in Nederland en dat het er niet leuker op wordt helaas.

[ Voor 30% gewijzigd door Aghanim op 26-09-2013 22:51 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die reactie snap ik niet helemaal? Feyenoord stelt nagenoeg alle talentvolle spelers op die ze hebben. Vilhena en Boetius zijn nagenoeg zeker van hun plek. De enige posities waar je over kunt twijfelen is die van Mathijsen en Immers. Alleen ik ben totaal niet overtuig van Nelom. Die jongen komt leuk op maar heeft echt een hele slechte voorzet. Bakkal is natuurlijk een prima voetballer dus ik verwacht ook dat hij op 10 komt. Eigenlijk speelt van alle talenten alleen Kongolo niet, dat is erg jammer maar die jongen staat hoe dan ook volgend jaar in de basis. Ben ik van overtuigd.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:01
Nou. Ik vrees dat Koeman Bakkal weer gaat gebruiken om de "strijd" met Vilhena aan te gaan. Feyenoord voetbalt te weinig. Dan moet je niet de beste voetballer passeren.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:24
D-e-n schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:09:
Nou. Ik vrees dat Koeman Bakkal weer gaat gebruiken om de "strijd" met Vilhena aan te gaan. Feyenoord voetbalt te weinig. Dan moet je niet de beste voetballer passeren.
Iemand enig idee hoe laat de loting is? Zet de tv namelijk net aan..

Doe mij maar een Kraker! Ajax - PSV/Utrecht/Feyenoord :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:46

Quad

Doof

Wat lees ik nu, had Vink zijn kaarten vergeten in de tweede helft na het wisselen van shirt? :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:24
Saai, de europees geplaatste ploegen mogen niet tegen elkaar..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad

Quad

Doof

Ja heerlijk! Excelsior 31 mag tegen Heracles Almelo, prachtig affiche zo! *O*

Ajax mooie makkelijke gelukkig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Feyenoord speelt tegen Hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 00:44

Wom

Had het liever andersom gehad, was niet zo ver naar Hoek voor mij. Leuke loting voor de amatuers, want de verdiensten worden verdeeld als ik het goed begrepen heb?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Scorebord-coachingbeleid!

http://www.volkskrant.nl/...-eerste-keeper-Ajax.dhtml

Het is absoluut niet de schuld van vermeer dat Ajax niet zo goed presteert. Ik betwijfel dan ook ten zeerste of het slachtofferen van Vermeer effect zal hebben.

Hetgeen losstaat van het idiote dat Ajax al tijden haar beoogd eerste keeper langszij houdt - Cillessen is niet gehaald als tweede keeper.

Andere speles die falen, worden die consequent gewisseld/vervangen in de selectie? Ik geloof het niet. Misschien Sigthorsson, maar dat is het dan ook wel een beetje.

Cillessen is er zelf heel duidelijk over, dat hij niet vindt dat Vermeer veel te verwijten valt: http://www.volkskrant.nl/...enneth-fouten-maakt.dhtml

[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 27-09-2013 08:48 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:32
Als Vermeer niet in het doel had gestaan had Ajax tegen PSV in het eerste kwartier er al een paar om de oren gehad. Ik vind ook dat hij veel te weinig krediet krijgt, waarschijnlijk voelt hij dat al langer en is dat mede oorzaak van zijn moeilijke periode. Tot voor kort moest hij nog Oranje in gepraat worden (oke, dat is het andere uiterste en heb ik ook nooit begrepen).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-10 16:23
De Boer is natuurlijk in een vrij onmogelijke positie terecht gekomen. Cillessen is simpelweg een te goede tweede keeper die je zijn kans nu echt niet meer kon ontzeggen. Los van de goede momenten van Vermeer in de afgelopen wedstrijden heeft hij te veel fouten gemaakt. Als het alternatief dan van ongeveer hetzelfde niveau is..
Ik hoopte afgelopen zomer al dat Vermeer verkocht zou worden. Was voor alle partijen het best geweest. Maarja, makkelijk praten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Aan de andere kant, er is vaker sprake geweest van meerdere '1e' keepers bij verschillende clubs. Een echte bikkel die 'staat' in het doel vecht zich altijd naar voren.

Zo heeft Ajax nog de periode gehad met Stekelenburg die ineens - mede door blessures - niet meer goed genoeg was, en PSV de periode waarin Waterreus voor zijn plek mocht knokken.

Prima, op zich. maar dioe het dan wel op werkelijke kwaliteiten, en niet op incidenten die je de keeper niet echt kunt verwijten (en je defensie en middenveld des te meer)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb liever 2 gelijkwaardige keepers, dan 1 goede en een mindere. Snap eerlijk gezegd niet waarom er een zo'n ophef over gemaakt moet worden wie de nummer 1 is. Is de ene keeper uit vorm dan geef je die andere toch een kans? Dat geldt voor andere posities toch ook? Neemt niet weg dat ik Vermeer nooit een goede keeper heb gevonden, waarom hij bij oranje wordt opgeroepen is mij een raadsel. Krul en Vorm zijn echt 10x beter.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:41

Sherlock

No Shit

Probleem met Vermeer is dat hij te veel fouten maakt, en uiteindelijk worden keepers daar gewoon op afgerekend. Dat je dan ook een aantal schitterende reddingen maakt weegt dan gewoon minder zwaar. Jammer, maar de internationale topkeepers vallen meer op doordat ze constant presteren dan dat ze de ene na de andere wereldredding maken.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Ramzzz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 08:46:
Scorebord-coachingbeleid!

http://www.volkskrant.nl/...-eerste-keeper-Ajax.dhtml

Het is absoluut niet de schuld van vermeer dat Ajax niet zo goed presteert. Ik betwijfel dan ook ten zeerste of het slachtofferen van Vermeer effect zal hebben.

Hetgeen losstaat van het idiote dat Ajax al tijden haar beoogd eerste keeper langszij houdt - Cillessen is niet gehaald als tweede keeper.

Andere speles die falen, worden die consequent gewisseld/vervangen in de selectie? Ik geloof het niet. Misschien Sigthorsson, maar dat is het dan ook wel een beetje.
Niet? Fischer? Bojan? Allemaal spelers die na een mindere wedstrijd of een serie daarvan een stap terug mochten doen.

Ik vind het geen scorebordselectiebeleid. Het aantal unforced errors bij Vermeer is gewoon schrikbarend hoog de afgelopen tijd. In een ploeg die als geheel zonder vertrouwen is helpt dat niet. Cillessen straalt wel vertrouwen uit, in het beste geval werkt dat door op de rest van het team, in het slechtste geval scheelt het alleen bij de doelman.
Cillessen is er zelf heel duidelijk over, dat hij niet vindt dat Vermeer veel te verwijten valt: http://www.volkskrant.nl/...enneth-fouten-maakt.dhtml
Tsjah, iets anders had Cillessen ook niet kunnen zeggen natuurlijk. Een uitspraak als 'Kenneth is een prutser, het wordt tijd dat ik onder de lat sta' is niet erg tactisch. Meer dan een gewenst antwoord is dit niet.

[ Voor 12% gewijzigd door argro op 27-09-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:22

Vos

AFCA

Ramzzz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:24:
...

Prima, op zich. maar dioe het dan wel op werkelijke kwaliteiten, en niet op incidenten die je de keeper niet echt kunt verwijten (en je defensie en middenveld des te meer)
Het zijn toch keiharde blunders? En ja als keeper kun je daar op afgerekend worden omdat ze vaak grote gevolgen hebben. Ik vind dat Vermeer te veel van zulke fouten heeft gemaakt en ook onzekerheid toont bij voornamelijk hoge ballen en corners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ramzzz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:24:
Het doet me een beetje aan Gomez denken. Bij PSV rots in de branding en een zeer belangrijk onderdeel in het toenmalige succes, bij Spurs deed hij aan het begin een aantal domme en onhandige dingen en maakte vreemde blunders, en dat maakte de verdedigers onzeker. Dat hij ook fantastische reddingen maakte, heeft niet geholpen, het gaat om het vertrouwen van de verdedigers. Vandaar dat Gomez daar ook niet echt meer een kans had later.

Dat Cilissen Vermeer niet en publique afvalt is collegiaal en ook zelfbescherming; als hij wel zou zeggen "Kenneth maakt teveel fouten", dan staat Cilissen zelf in de schijnwerpers en zal elk foutje direct uitvergroot worden.

Het gaat bij een keeper allereerst om betrouwbaarheid en stabiliteit, zodat verdedigers zich zeker voelen. Stekelenburg, Vorm, Krul etc zijn misschien niet zulke goede reactiekeepers, maar wel rotsen in de branding.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Vos schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:59:
[...]

Het zijn toch keiharde blunders? En ja als keeper kun je daar op afgerekend worden omdat ze vaak grote gevolgen hebben. Ik vind dat Vermeer te veel van zulke fouten heeft gemaakt en ook onzekerheid toont bij voornamelijk hoge ballen en corners.
Inderdaad, het gaat om die gevallen dat hij ballen makkelijk klem zou moeten kunnen pakken en ze dan toch loslaat. Zoals bijvoorbeeld bij de eerste goal van PSV afgelopen weekend. De goals die erna vallen komen uiteraard op het conto van de verdedigers en niet op die van Vermeer, maar die eerste goal heeft zeker de wedstrijd gekanteld. En dan is dit één voorbeeld, kan een keer gebeuren zou je zeggen, maar hij laat de laatste tijd een hoop ballen los, waarvan er al een aantal zijn afgestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Amras schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:19:
[...]

Inderdaad, het gaat om die gevallen dat hij ballen makkelijk klem zou moeten kunnen pakken en ze dan toch loslaat. Zoals bijvoorbeeld bij de eerste goal van PSV afgelopen weekend. De goals die erna vallen komen uiteraard op het conto van de verdedigers en niet op die van Vermeer, maar die eerste goal heeft zeker de wedstrijd gekanteld. En dan is dit één voorbeeld, kan een keer gebeuren zou je zeggen, maar hij laat de laatste tijd een hoop ballen los, waarvan er al een aantal zijn afgestraft.
Als je dit je keeper gaat aanrekenen, en je verdedigers laat staan, dan wens ik je nog een fijne competitie toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Vermeer zag er inderdaad uitstekend uit bij die hoge voorzet!

Dat De Boer geen verdedigers wisselt lijkt mij vrij logisch, aangezien er weinig beters beschikbaar is. Voor Vermeer heb je echter een prima alternatief.

Jij ook een fijne competitie. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Ramzzz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:34:
[...]

Als je dit je keeper gaat aanrekenen, en je verdedigers laat staan, dan wens ik je nog een fijne competitie toe.

[video]
Heel simpel gezegd gaat aan iedere bal die op goal geschoten wordt wel een fout van iemand anders vooraf. Als namelijk niemand fouten maakt, dan wordt er nooit gescoord. Er is echter wel een verschil tussen een verdediger die zich door een knappe actie van een aanvaller laat passeren en een keeper die loopt te grabbelen naar een simpele boogbal. Het eerste is zonde, maar kan gebeuren, het tweede is een blunder en hoort niet. Nu is het natuurlijk ook te kort door de bocht om iemand op basis van één blunder af te rekenen. Waar gehakt wordt vallen spaanders en iedereen maakt wel eens een fout / doet wel eens iets doms. In het geval van Vermeer is het gegrabbel bij die goal echter geen incident. Je merkt dat het publiek er bovenop zit, de media praat er over et cetera. Alleen al daarom kan het verstandig zijn om een keeper met een vertrouwen rond het vriespunt niet te laten staan opdat het vertrouwen echt tot -20 zakt. Het geheel aan feiten en omstandigheden rechtvaardigt deze beslissing van De Boer mijns inziens in ieder geval wel.

Overigens kan het ook zomaar dat Vermeer hier beter uitkomt. Vermeer heeft immers enige tijd in dezelfde positie gezeten, maar toen aan de andere kant. Stekelenburg had een mindere periode, en werd ten faveure van Vermeer gepasseerd. Stekelenburg herpakt zich en verdient een mooie transfer. Wellicht dat Vermeer straks een mooie comeback maakt, een mooie transfer verdient en Cillessen volgend seizoen eerste keeper van Ajax is, dan is iedereen winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:52

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Off-topic:

Toch vind ik het raar dat men vaak zegt dat er zonder fouten niet gescoord zou worden. Als de aanvaller simpelweg een beter actie in huis had dan de verdediger kan opbrengen is dat in mijn ogen geen fout. Gewoon een klasseverschil. Fouten helpen wel aardig natuurlijk. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:02:
Off-topic:

Toch vind ik het raar dat men vaak zegt dat er zonder fouten niet gescoord zou worden. Als de aanvaller simpelweg een beter actie in huis had dan de verdediger kan opbrengen is dat in mijn ogen geen fout. Gewoon een klasseverschil. Fouten helpen wel aardig natuurlijk. :P
Klopt. Toen ik in het Kyocera-stadion ADO-PSV bijwoonde, maakte ADO een prachtig doelpunt, puur op klasse van de spits, en niet echt aanwijsbaar door een fout van de PSV-defensie.

Ter compensatie maakte Bruma later wel een foutje, dat de 2-3 opleverde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Ramzzz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:05:
[...]

Klopt. Toen ik in het Kyocera-stadion ADO-PSV bijwoonde, maakte ADO een prachtig doelpunt, puur op klasse van de spits, en niet echt aanwijsbaar door een fout van de PSV-defensie.

Ter compensatie maakte Bruma later wel een foutje, dat de 2-3 opleverde. :+
Een spits die nabij de strafschopstip staat met in een straal van circa 4 meter geen enkele tegenstander zou ik vanuit het oogpunt van de verdedigende ploeg toch niet foutloos willen noemen. Bij die goal staan 3 spelers van PSV in het strafschopgebied lucht te dekken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YB20bAeBMdyUVGhqbIG8xhoa/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door argro op 27-09-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:32
Amras schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:19:
Wat die wedstrijd deed kantelen was dat Vermeer Ajax de eerste 20 minuten in de wedstrijd hield. Dat schijnt nogal snel vergeten te worden. Die eerste goal was gewoon een serie aan blunders, en goed van PSV dat ze zo voor die bal bleven gaan, daar kan je ook moeilijk de laatste blunder de schuld van geven.

Ik vind het overigens wel typisch, bij Estland-Nederland blunderde een verdediger, en vervolgens ook de keeper, en toen kreeg de verdediger de schuld. Bij PSV-Ajax blunderde er een stuk of 4 verdedigers en vervolgens de keeper en krijgt de keeper de schuld.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

In Nederland kunnen we heel snel een zondebok vinden. Bij Ajax is dat nu al een tijdje Vermeer en bij Feyenoord De Vrij en Immers. Nu Vermeer aan de kant staat is er volgend weekend een andere zondebok. Waarschijnlijk Blind of Fischer (ik noem maar wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
CR1691 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:14:
In Nederland kunnen we heel snel een zondebok vinden. Bij Ajax is dat nu al een tijdje Vermeer en bij Feyenoord De Vrij en Immers. Nu Vermeer aan de kant staat is er volgend weekend een andere zondebok. Waarschijnlijk Blind of Fischer (ik noem maar wat).
Is de zondebok niet gewoon het bestuur en de technische staf? Die zo dom waren om de beste spelers te laten lopen voor geld en niets wilde investeren/aanvullen waardoor er nu simpelweg mindere spelers staan? Mensen verwachten misschien teveel van deze spelers terwijl kwaliteit gewoon de deur uitgaat. Leuk hoor die miljoenen winst maar daar zullen de supporters niet warm van worden als het steeds slechter gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 26 september 2013 @ 20:29:
Heerlijk potje zo in het Abe Lenstra Stadion
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2vn5s3p.jpg

O-)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:03
Tsja, hoe zielig kan je zijn..... :?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• BeefHazard
Vind 't wel grappig, maar om er nu zoveel te posten... Dan wordt het een beetje triest.

• Quad

Quad

Doof

Je zou ook bushokjes kunnen vernielen. :z

PVOutput☀️

• Fiber

Fiber

Het blijft raar volk, die Friezen... ;)

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:14

Moofnor

King of my castle

Cambuurvolk, dat zijn helemaal geen Friezen >:)

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Cambuur is antifries

Verwijderd

ph4ge schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:08:
[...]
Wat die wedstrijd deed kantelen was dat Vermeer Ajax de eerste 20 minuten in de wedstrijd hield. Dat schijnt nogal snel vergeten te worden. Die eerste goal was gewoon een serie aan blunders, en goed van PSV dat ze zo voor die bal bleven gaan, daar kan je ook moeilijk de laatste blunder de schuld van geven.

Ik vind het overigens wel typisch, bij Estland-Nederland blunderde een verdediger, en vervolgens ook de keeper, en toen kreeg de verdediger de schuld. Bij PSV-Ajax blunderde er een stuk of 4 verdedigers en vervolgens de keeper en krijgt de keeper de schuld.
Ik stel voor dat je nog eens de samenvatting bekijkt, want ik heb die reddingen van Vermeer niet kunnen ontdekken (ik ga er min of meer uit dat alle noemenswaardige kansen in de samenvatting zijn verwerkt). In de eerste 45 minuten heb ik twee reddingen kunnen ontdekken, en één keer attent meedoen waarmee hij een 1-op-1 situatie voorkomt. Hierbij wil ik vermelden dat bij de 1-op-1 met Toivonen hij zo snel naar de grond ging dat de bal (die recht op hem af kwam) er nog bijna in ging. Maar goed, hij hield de bal tegen en daarom zal ik de credits toekennen. Naast de 1-op-1 met Toivonen was er een geplaatste kopbal naar de lange hoek Depay, die hij tegenhield maar ook weer niet klemvast pakte.

Daar staat echter een moment tegenover, waarbij hij vol achter de bal doorging wat resulteerde in een vrije kopkans voor Depay. Hij gaat er weliswaar niet in, maar dit betekent niet dat hij vrijuit moet gaan voor zo'n blunder. Verder was er nog een momentje van de botsing met Toivonen waar hij ook de bal losliet. Daar zag hij er ook niet geweldig uit. Hij was misschien niet de slechtste speler op het veld, maar ik kan ook niet stellen dat hij zich bepaald positief heeft onderscheiden.

En omdat er meerdere blunders aan vooraf gaan moet hij maar vrijuit gaan? Een keeper moet de meest betrouwbare speler in het veld zijn. Ik vind dat elke blunder op zich beoordeeld moet worden. Die situatie met de Jong gaat 9 van de 10 keer goed en loopt uiteindelijk ook niet desastreus af (de bal komt bij van Rhijn terecht en ze blijven hierdoor in balbezit). Van Rhijn heeft een beetje pech met de vreemde carambole van de bal, maar ik vind het een stuk kwalijker dat hij de man gewoon een voorzet laat geven. Vervolgens blundert Vermeer met de makkelijkste bal van allemaal (helemaal geen druk van een tegenstander) en moet hij maar vrij uit gaan?

En het probleem is dat hij elke week wel een paar momentjes heeft waar hij de fout in gaat. Ik volg Vorm niet, maar ik hoor alleen maar lyrische geluiden over hem en zijn prestaties in Engeland. Zo'n keeper heeft gewoon wat meer krediet, en krediet verdien je op basis van prestaties. En bij deze heeft Vermeer zijn krediet verspeeld.

• Quad

Quad

Doof

:w PSV :)

PVOutput☀️

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-10 14:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Vos

Vos

AFCA

Schakel net in en zie een herhaling, Willems ging daar heel hard door op Berends. Zonder straf.

Hele mooie vrije trap van Depay die 1-1.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 28-09-2013 19:32 ]

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Uit een (te) makkelijk gegeven vrije trap ontstaat de gelijkmaker, helaas werd een zeer terechte penalty aan de andere kant niet gegeven.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Lief hoor, maar snap je opmerking nog steeds niet?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Quad

Quad

Doof

Was een provocatie. :+

Maar ben bang dat het straks ;w Ajax is.

[ Voor 50% gewijzigd door Quad op 28-09-2013 19:44 ]

PVOutput☀️

• RBH
  • Laatst online: 21:12

RBH

Quad schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:43:
Was een provocatie. :+

Maar ben bang dat het straks ;w Ajax is.
Ik wilde eigenlijk zeggen: Ja hoor, tegen GAE zeker. Maar goed, tegen Volendam ging het ook al zo goed. ;(

Ben benieuwd straks, De Sa in de basis, Hoesen niet eens bij de selectie..

• Vos

Vos

AFCA

RBH schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:46:
[...]

Ik wilde eigenlijk zeggen: Ja hoor, tegen GAE zeker. Maar goed, tegen Volendam ging het ook al zo goed. ;(

Is nog moe van de Volendam pot denk ik... :/

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

RBH schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 19:46:
[...]

Ach een signaal van Frank naar de spelers dat het menes is mag van mij ook wel eens.
Kijken of het helpt. Volendam weet je over 3 jaar niet meer en dan zie je alleen nog de 4-2 in de boeken staan.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Poef, die schiet AZ er wel even lekker in.

• Fiber

Fiber

Eigenlijk zou een 2-2 ook wel leuk zijn... :z

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Of een 3-1 :P , dat was toch een prima counter van AZ

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Eredivisie blijft me toch verbazen, eerst over Ajax heen denderen en dan de week erna achterstaan bij AZ.

Last.fm | Code Talks

• Tweaking Art
Afvalzak schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:24:
Eredivisie blijft me toch verbazen, eerst over Ajax heen denderen en dan de week erna achterstaan bij AZ.
Wel met hulp van Ajax. :)

Trouwens AZ kan gewoon thuis van PSV winnen, geen geweldig elftal maar gewoon degelijk.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afvalzak schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:24:
Heerlijk toch? Na dit weekend staat Zwolle gewoon weer aan kop :+

• Quad

Quad

Doof

Als PEC Zwolle wint staan ze weer bovenaan :+

Spuit11 :')

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 28-09-2013 20:28 ]

PVOutput☀️

Verwijderd

Kom op PEC, winnen en over PSV heen gaan dan maar :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 20:29 ]

• Fiber

Fiber

En straks Heracles ook weer in het befaamde 'linker rijtje'... :)

• Tweaking Art
Ik heb alleen het laatste kwart gezien maar AZ was lekker aggresief in de duels zeg, moet zeggen dat ze het goed professioneel uitgespeeld hebben.

• RBH

RBH

Vorige week verloren van PSV, vanavond dan maar weer wat goed maken door ze te benaderen tot 1 punt. :)

• Hupske

Hupske

AFCA

GAE en Zwolle dit weekend weer winnen en je hebt weer een verschrikkelijk apart weekend.

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens Leo was het een voetbalspektakel. Tot de 2-1 was het imho doodsaai.

Verwijderd

hupske schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:39:
GAE en Zwolle dit weekend weer winnen en je hebt weer een verschrikkelijk apart weekend.
Hoop het voor jou (en voor mij ;) ) maar wat is dat nu voor user-icon joh? Een Sesammetje op een potje? 8)

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
PWM schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:39:
Volgens Leo was het een voetbalspektakel. Tot de 2-1 was het imho doodsaai.
als Leo commentaar geeft zet ik het geluid uit. Die vent vind ik wel zo sneu, hij snapt er niks van en zwetst altijd maar raak.

• RBH

RBH

Ligt het aan mijn TV of is het geluid van de commentator erg zacht?

• Tweaking Art
Nu komt Ajax, iets zegt me dat er niet veel crossballen door de lucht van de flanken van Ajax komen, echt een dwergenaanval. :P

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
Hopla daar gaat het geschuif van de boer

Trouwens wel erg veel lege plekken in de arena, zo te zien bevalt veel mensen deze tijd niet.

[ Voor 54% gewijzigd door schwarzenegger op 28-09-2013 20:49 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Na 1:01 gewisseld worden is wel bijna een record :p

Verwijderd

Heeft die gozer wel een warming up gedaan dan?

• Hupske

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:41:
[...]

Hoop het voor jou (en voor mij ;) ) maar wat is dat nu voor user-icon joh? Een Sesammetje op een potje? 8)
Nou ik hoop eigenlijk niet dat GAE wint. Groot fan van ajax helaas ;)
Het is idd een sesamstraat poppetje op een potje. Ergens van http://www.tumblr.com/ gejat.

En Bojan is geblesseerd :'( Vond ik nou net de speler die de laatste weken steeds beter werd.

Ajax heeft iig alweer genoeg kansen gehad.

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, die verdediging van GAE staat wel te stuntelen zeg. Dit gaat prijsschieten worden.

• Hupske

Hupske

AFCA

Dat krijg je dus als je vooruit wilt verdedigen tegen ajax ;)

En als Duarte zo door blijft rennen is die na 45 min kapot.

[ Voor 34% gewijzigd door Hupske op 28-09-2013 20:53 ]

• RBH

RBH

PWM schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:52:
Pff, die verdediging van GAE staat wel te stuntelen zeg. Dit gaat prijsschieten worden.
Nou, idd. Drie acties van Fischer en drie keer is die verdediger niet eens in de buurt. Nu nog afmaken Fischer.

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat een afgrijselijk slechte scheidsrechter is dit bij Ajax. Belachelijk. Over gestuntel gesproken.

• argro
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:50:
Heeft die gozer wel een warming up gedaan dan?
Zo'n blessure zie je ook wel in de 38ste minuut, dan heeft een speler bijna een halfe wedstrijd warm kunnen worden. Speelt dus niet echt een rol blijkbaar.

• Tweaking Art
Ik denk dat Bojan al wat langer last had van die blessure, hij had ook al last in zijn vorige wedstrijd, vraag is alleen, had hij er echt geen last meer van voor deze wedstrijd of heeft hij gewoon niets gezegd?, we zullen het denk ik nooit weten. :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Cillessen _O- Op training bij Vermeer geweest.

[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 28-09-2013 21:00 ]

• Hupske

Hupske

AFCA

Vermeer staat er volgende week ook weer in zo haha.

Pagina: 1 ... 55 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum