hupske schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:58:
Vermeer staat er volgende week ook weer in zo haha.

Zo te zien aan die herhaling was het echt randje randje, maar denk toch geen goal.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
hupske schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:58:
Vermeer staat er volgende week ook weer in zo haha.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Anoniem: 343906
En het wordt nog leuker...!schwarzenegger schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:07:
Utrecht - Roda tussenstand 2-2
Hmm, klinkt als een mooie pot!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
2-3 zie ik, potverdikke toch.
Volgens mij is de enige echte kans deze wedstrijd van GAE geweesthupske schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:27:
Ajax maakt het zichzelf ook weer moeilijk door die kansen niet te maken. GAE voetbalt leuk mee, maar kansen krijgen ze niet gelukkig.
Nou die steekbal van Siem de Jong op Fischer was ook wel een kans hoor.PWM schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:27:
[...]
Volgens mij is de enige echte kans deze wedstrijd van GAE geweest
Euh, Siem de Jong? Fischer(2x)?PWM schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:27:
[...]
Volgens mij is de enige echte kans deze wedstrijd van GAE geweest
Die hadden een goede kans kunnen worden
Dat gevoel bekruipt mij dus ook steeds sterker. En kom dan nog maar eens langszij als Ajax zijnde.Vos schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:31:
Wat een gestuntel van Ajax voorin zeg. Die goal valt straks aan de andere kant...
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 343906 op 28-09-2013 21:55 ]
De vorm van Siem, Fischer en Siggie wellicht, de rest speelt volgens mij gewoon naar vermogen.Tweaking Art schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:33:
Nou ja Ajax domineert maar je ziet duidelijk dat de echte vorm er nog niet is, dus dan moet je gewoon hard er voor werken.
[ Voor 4% gewijzigd door BeefHazard op 28-09-2013 21:36 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En dat is niet de eindstand...schwarzenegger schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:24:
[...]
2-3 zie ik, potverdikke toch.
Had ik beter die pot kunnen kijken
Ik vind toch wel dat je een Moisander en een Poulsen aan dat rijtje mag toevoegen. Als de prestaties van deze twee de laatste weken hun gebruikelijke niveau is kan je beter hun contract meteen laten ontbinden.PWM schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:35:
[...]
De vorm van Siem, Fischer en Siggie wellicht, de rest speelt volgens mij gewoon naar vermogen.
[ Voor 7% gewijzigd door Defnox op 28-09-2013 21:50 ]
[ Voor 7% gewijzigd door RBH op 28-09-2013 21:52 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Hupske op 28-09-2013 21:52 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Defnox op 28-09-2013 21:54 ]
3-0! Erg spannend nu.PWM schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:53:
Zonde dat het dan weer zo moet lopen zegMaakte me nog op voor een spannende helft, maar dat kunnen we wel vergeten.
[ Voor 23% gewijzigd door RBH op 28-09-2013 21:55 ]
Ajax niks.RBH schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:55:
Wat hebben ze gekregen in de rust?
Bij de 2, 3 en 4-0 moest ik inderdaad denken aan jouw reactie.PWM schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 21:57:
GAE heeft ze de 1-0 gegevenKijk, hier legt een expert uit hoe het zou gaan lopen:
PWM in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014"
Slimme gast
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 19% gewijzigd door Hupske op 28-09-2013 22:06 ]
⏩ PVOutput☀️
Sinterklaas komt vroeg dit jaar
[ Voor 16% gewijzigd door Defnox op 28-09-2013 22:08 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja, zit bij de selectie. Ben ook benieuwd naar hem in deze wedstrijd. Lekker afgemaakt dat cadeautje net trouwens.Furydante schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:07:
[...]
Sinterklaas komt vroeg dit jaar![]()
Ik zit eigenlijk te wachten op Andersen. Iemand enig idee of hij bij de selectie zit?
Haha was dat van Rhijn? Nooit meer vrije trap laten nemen.
⏩ PVOutput☀️
Nee dat was Denswil die de vrije trap heeft genomen maar een later moment dat van Rhijn voor eigen gewin ging was wel jammer dat hij dan niet afgeeft had zo 7-0 kunnen staan.Furydante schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:11:
[...]
Haha was dat van Rhijn? Nooit meer vrije trap laten nemen.
Fischer mag doen en laten wat hij wilt in de 16. Vervolgens mag de Jong de rebound lekker inknikken.
Hebben we het wel over dezelfde vrije trap? In de tweede helft hebben we volgens mij twee vrije trappen gezien. Eéntje waarbij van Denswil over schoot van de rand 16 en nog eentje van de flank waarbij de bal recht in de handen van de keeper werd geplaatst.bobsquad schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:14:
[...]
Nee dat was Denswil die de vrije trap heeft genomen maar een later moment dat van Rhijn voor eigen gewin ging was wel jammer dat hij dan niet afgeeft had zo 7-0 kunnen staan.
Dit kan alleen als Ajax een keeper verkoopt, Cillessen overtuigt mij ook niet, we moeten maar accepteren dat er niet beter is voorlopig.bobsquad schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:21:
Denk in de winterstop voor ajax toch maar een keeper halen ofzo... want het is nu echt niks terwijl ik wel vertrouwen had in Cillesen ook al mist hij wedstrijdritme.
Eigenlijk heeft hij hetzelfde probleem als Vermeer. Hij overtuigt simpelweg niet bij voorzetten. De rest doet hij gewoon naar behoren.Tweaking Art schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:22:
[...]
Dit kan alleen als Ajax een keeper verkoopt, Cillessen overtuigt mij ook niet, we moeten maar accepteren dat er niet beter is voorlopig.
Mwah, hij was deze wedstrijd niet slecht maar gewoon onfortuinlijk in de afronding.BvZwolle schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:36:
Fischer ff een paar weekies op de bank houden. Man of the match.... phhhh hahaha!
Hij speelde goed..BvZwolle schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:36:
Fischer ff een paar weekies op de bank houden. Man of the match.... phhhh hahaha!
⏩ PVOutput☀️
Dat Vermeer geen hoge ballen kan vangen is toch niet de schuld van de media...?Aghanim schreef op zondag 29 september 2013 @ 09:03:[...] Dat Vermeer (deels) dankzij de media op de bank zit is al erg genoeg...
Maher is een beetje een miskoop bij PSV. Ze hebben geen plek (hij is een échte 10) voor 'm en ook niet de juiste spits waarmee Adam goed kan renderen. Dat hij nu op de bank zit verrast me niet, als je het Eindhovens Dagblad onder de kraan houdt speelt 't nog beter dan Maher af en toe.Aghanim schreef op zondag 29 september 2013 @ 09:03:
Inderdaad, was gevaarlijk en had een paar keer pech. Met een beetje geluk had hij er 3 gemaakt gisteren. Laten we stoppen met masaal spelers slachtofferen. Dat Vermeer (deels) dankzij de media op de bank zit is al erg genoeg. Maher en Pelle hebben er ook al last van.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Want? De scheidsrechter moet de stand meenemen in zijn overweging? Dat zou wat zijn, als hands alleen een pingel is bij <4-0.Furydante schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 22:28:
Ik heb al 3 handsballen gezien in de tweede helft, waarvan er minimaal ééntje op de stip moest. Heel begrijpelijk dat de scheids dit niet doet
Helemaal eens. Voordat je het weet kost een empathische scheidsrechter een club het kampioenschap of degradeert daardoor een andere club. Stel nu dat NAC degradeert vanwege een gelijk puntenaantal als GAE, maar één tegendoelpunt meer. Ben je mooi klaar met zo'n scheidsrechter die op basis van de stand de immer geldende regels gaat herschrijven.PWM schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:59:
[...]
Want? De scheidsrechter moet de stand meenemen in zijn overweging? Dat zou wat zijn, als hands alleen een pingel is bij <4-0.
Hands is hands, geel is geel, rood is rood. Helaas is dit in de praktijk al anders en dan noemen we het "de wedstrijd aanvoelen" (brr), de score meenemen lijkt me nog minder wenselijk
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
[ Voor 52% gewijzigd door ko9 op 29-09-2013 11:16 ]
Een dag na de 2-1 zege op PSV heeft AZ trainer Gertjan Verbeek op straat gezet.
(later meer)
zo 29 sep 2013, 11:00 | 8 reacties
VERBEEK ERUIT BIJ AZ
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR -
Gertjan Verbeek is ontslagen door AZ. Het ontslag hing al voor de fraaie 2-1 zege op PSV in de lucht.
Na de 2-1 zege op PSV zei Verbeek nog: "Ik ben met name tevreden over de manier van lef tonen. We brachten veel energie en de teamspirit was uitstekend."
Trainer lag slecht bij spelers
De oefenmeester lag erg slecht bij zijn staf en bij een groot deel van zijn spelersgroep. Het verwijt luidde voornamelijk, dat hij erg eigenwijs was en na beraadslagingen toch altijd zijn eigen plan trok. Ook zijn gedrag intern naar medewerkers werd niet gepruimd.
Het ontslag wordt vanmiddag om twaalf uur of half een nader toegelicht. Verbeek had nog een contract tot 2015 in Alkmaar. Verbeek trad in 2010 in dienst bij AZ. In 2009 werd hij ontslagen bij Feyenoord, feitelijk met dezelfde redenen als nu bij AZ.
Afgelopen zomer waren de verhoudingen ook al vertroebeld. De club hoopte de zaak op te lossen met een redelijk grote verandering van de spelersgroep. Tevergeefs, naar nu blijkt.
Resulaten positief
AZ staat momenteel vierde in de eredivisie, twee punten achter koploper PSV. Ook in de Europa League werd het eerste duel uit de groepsfase gewonnen. In Israël werd het 1-0 voor de Alkmaarders tegen Maccabi Haifa.
ALKMAAR- Trainer Gertjan Verbeek vertrekt met onmiddellijke ingang bij AZ. Op basis van een gebrek aan chemie tussen spelersgroep en hoofdtrainer en een gebrek aan vertrouwen, zien directie en Raad van Commissarissen geen basis meer voor verdere samenwerking.
Verbeek was sinds de zomer van 2010 werkzaam in Alkmaar. In drie seizoenen kwalificeerde hij zich met AZ drie keer voor Europees voetbal en won hij de KNVB beker. Zijn contract liep nog door tot 2015.
En je beste spelers worden ieder jaar weggekocht. Ik vind het opvallend dat hij juist op dit moment wordt ontslagen. Verbeek zal zich (maar ik weet dat natuurlijk niet) waarschijnlijk niet anders opgesteld hebben dan vorig jaar, dus waarom is die vermeende slechte band tussen spelers en trainers nu ineens zo op komen zetten? Het gaat nu redelijk goed en vorig jaar was voor AZ geen best seizoen.argro schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:21:
Het is ook niet makkelijk. En de resultaten moeten goed zijn, en het voetbal moet oogstrelend zijn en je moet door iedereen aardig gevonden worden. A hell of a job...
Maar vorig jaar was het ook slecht toch? Ik kan me de wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion nog herinneren omdat het me zo opviel hoe onthutsend slecht AZ speelde.BeefHazard schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:30:
Grappig dat iedereen alleen maar kijkt naar het resultaat. Gisteren was de eerste fatsoenlijke pot, op ajax-thuis na misschien. Daarvoor was het wat door de supporters 'blokhuttenvoetbal' genomed werd, vernoemd naar Verbeeks voorliefde voor het bouwen van blokhutten.
[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 29-09-2013 11:32 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Toen Co Adriaanse bij Ajax ontslagen werd stond Ajax tweede volgens mij.Dadona schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:25:
Is dit een record? Een trainer die eruit moet terwijl zijn ploeg op de vierde plek staat?
Volgens mij is Co Adriaanse definitief met pensioen en het zou zomaar kunnen dat Shota Arveladze in Turkije nu meer verdient dan de hele selectie van AZ tezamen. Ik weet niet of hij zin heeft om in televeren. Ik vind Pastoor wel een goede gok. Die is al vaker in verband gebracht met AZ.BeefHazard schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:01:
Pastoor? Nee, nooit. Eerder Co Adriaanse. Of iemand als Shota Arveladze.
[ Voor 46% gewijzigd door argro op 29-09-2013 12:16 ]
PSN: Finally_Chris
[ Voor 36% gewijzigd door MegaTronics op 29-09-2013 12:22 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Adriaanse werd ooit ontslagen bij Ajax toen hij 2e stond (met 1 punt achter op Vitesse destijds).Dadona schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:25:
Is dit een record? Een trainer die eruit moet terwijl zijn ploeg op de vierde plek staat?
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq