[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.535 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:22
Aghanim schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:46:
Bewust besloten niet meer naar Ajax te kijken tot de winterstop na PEC en Barca en blijkbaar niets gemist :)
Behalve wat nieuwe mensen in dit topic die normaal nooit reageren dan :9

Het Nl voetbal is compleet geruïneerd. Al onze goede spelers gaan begin 20 al bij de degradanten uit andere competities spelen voor het geld en wij blijven achter met veredelde jeugdteams die allen zo wisselvallig als wat zijn. Een tot twee jaar een spannend eindslot met een top 5 die nog kampioen kan worden is leuk, maar de zwakte van onze topclubs vergeleken met de andere teams wordt nu toch wel zielig. Na dit seizoen worden onze talenten weer verkocht en begint het feest opnieuw.
Zo is het al tijden. Ajax uit de jaren 90 en begin 2000 was echt goed. Nu is heel het NL voetbal een doorvoerhaven van talentvolle spelers. Er is geen tijd om op te bouwen want zoals je zegt begint het elk jaar opnieuw.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Aghanim schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:46:

Het Nl voetbal is compleet geruïneerd. Al onze goede spelers gaan begin 20 al bij de degradanten uit andere competities spelen voor het geld en wij blijven achter met veredelde jeugdteams die allen zo wisselvallig als wat zijn. Een tot twee jaar een spannend eindslot met een top 5 die nog kampioen kan worden is leuk, maar de zwakte van onze topclubs vergeleken met de andere teams wordt nu toch wel zielig. Na dit seizoen worden onze talenten weer verkocht en begint het feest opnieuw.
True, en dat allemaal dankzij: geld. It's a rich man's world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Volgens mij heeft het Bosman-arrest ook een vrij belangrijke rol gespeeld voor de huidige situatie in de Eredivisie, daardoor liepen als eerste bij Ajax spelers gratis de deur uit na dat fantastische seizoen waarin ze alles wonnen (Uitspraak op 15 december 1995) .
De Europacup I leverde niet echt veel op zeker niet vergeleken met nu, de spelers waren qua niveau van het Barcelona van 2 seizoenen terug en hadden stuk voor stuk nog heel wat kunnen opleveren omdat ze vrijwel allemaal gewild waren bij de grotere/rijkere clubs.
Of zit ik er helemaal naast?

Zonder dat arrest had bv. Toivonen gewoon gespeeld omdat PSV toch nog geld voor hem zou krijgen ... oh wacht hij speelt gewoon ... :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ps3gamer91 schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:01:
[...]

v Rhijn is niet zo wisselvallig als Vermeer vaak WEL is.. Ik denk dat de keeper een grote bottleneck voor Ajax gaat worden ( of al is )
Van Rhijn is inderdaad niet wisselvallig, die is gewoon elke wedstrijd ruk.
Is z'n man enorm vaak kwijt, dekt aan de buitenkant als ie hem dan wel een keer in de gaten heeft, etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Slecht voetbal van Feyenoord zeg, bah. Oke 3 punten maar het is gewoon kiele kiele steeds...Niet overtuigend, slechte verdediging ( veel tegendoelpunten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ps3gamer91 schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:06:
Slecht voetbal van Feyenoord zeg, bah. Oke 3 punten maar het is gewoon kiele kiele steeds...Niet overtuigend, slechte verdediging ( veel tegendoelpunten )
Weet niet of ik vandaag heel erg vond. Liever rukpotten winnen, dan punten te laten liggen in wedstrijden die je makkelijk over de streep had kunnen trekken.

Dan maar even een paar potten lelijk winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Maakt mij op dit moment ook niet uit. Het is belangrijk om nu een serie neer te zetten, iedereen verliest punten dus met 2 overwinningen kan je zo weer bij de bovenste plaatsen staan. Dat mooie voetbal komt nog wel. We moeten ook niet vergeten dat er een heel jong team staat. Dat wil ik ook nog weleens vergeten :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
CR1691 schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:15:
Maakt mij op dit moment ook niet uit. Het is belangrijk om nu een serie neer te zetten, iedereen verliest punten dus met 2 overwinningen kan je zo weer bij de bovenste plaatsen staan. Dat mooie voetbal komt nog wel. We moeten ook niet vergeten dat er een heel jong team staat. Dat wil ik ook nog weleens vergeten :+
Maar kijk eens naar t aantal tegendoelpunten. Geeft je dat geen stof tot nadenken mbt de verdediging? Ik bedoel: de Vrij vind ik nog steeds een top verdediger net als Martins Indi, maar beiden zitten ze in een behoorlijke sportieve dip ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja, kapitaal op de bankrekening in plaats van op het veld. Het vertrek van twee dragende spelers opgevangen met een bankzitter en een b-middenvelder. Wat verwacht je dan? Ajax gaat voorlopig geen potten breken, er zijn geen uitzonderlijke spelers meer die er bovenuit kunnen steken. Maar PSV speelde erg goed, gelukkig dat het vizier niet op scherp stond, anders had het zo 8 of 9-0 kunnen worden... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

PWM schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:09:
[...]

Weet niet of ik vandaag heel erg vond. Liever rukpotten winnen, dan punten te laten liggen in wedstrijden die je makkelijk over de streep had kunnen trekken.

Dan maar even een paar potten lelijk winnen.
Kijk dat is precies het verschil. Als dit gebeurt bij Feyenoord krijg je dit soort reacties. Gebeurt dit bij Ajax, dan is het; "Zo als Ajax dit soort wedstrijden waarin het niet goed speelt wint, dan komt het allemaal goed".

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ephymerous schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:19:
Mocht Vermeer gepasseerd worden dan is dit verlies nuttig geweest.
Misschien een goede prikkel idd, maar of Cillissen zoveel beter is? Er zijn momenteel gewoon teveel spelers van Ajax uit vorm. In een lekker draaiend elftal met een solide verdediging voor zich komt Vermeer ook beter uit de verf. Qua tegendoelpunten zit Ajax nu al bijna aan het aantal van heel vorig seizoen en dat komt heus niet alleen door Vermeer.

Fischer is ook drama. die jongen bakt er helemaal niets van op dit moment, gun dan Andersen een basisplek.
En zet de Jong in de spits ipv Sigthorsson. Hopelijk wordt er nu stevig ingegrepen in de selectie door de Boer.

Oh ja, en dan hebben we het nog niet over Bojan gehad... die huurlingen van Barca heb ik nooit begrepen.

[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 22-09-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Ook al zou Cillissen niet beter zijn. Hoeveel blunders mag Vermeer maken alvorens hij er uit gaat?

Geheel eens met onderstaande van gambieter wat dat betreft.
gambieter schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:35:
[...]

Het is toch niet de rol of plicht van de media om Vermeer zijn vorm terug te geven? De Boer moet hem niet opstellen als Vermeer niet in vorm is, en hem de kans geven zelfvertrouwen op te doen in het tweede team.

Uberhaupt is het ook een demotiverende boodschap naar Cilissen toe: hoe slecht Vermeer ook speelt, hij speelt toch. Ik zou als trainer juist laten zien dat niemand zeker is van een plek, ook Vermeer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:55:
Ook al zou Cillissen niet beter zijn. Hoeveel blunders mag Vermeer maken alvorens hij er uit gaat?

Geheel eens met onderstaande van gambieter wat dat betreft.
[...]
Ik vermoed dat hij Vermeer als een van de meest ervaren spelers nog even de hand boven het hoofd houdt.
Stel dat Ajax met Cillissen ook 3x op rij verliest, wat ga je dan doen? Dan is het moraal van beide keepers helemaal naar de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het hele transferbeleid is een grote faal, daar gaat een andere keeper geen verschil in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Wat ik eigenlijk vooral onbegrijpelijk vind is het middenveld van Ajax.

Dat was Serero, Schöne, en Siem de Jong.

Dit zijn alle 3 offensieve spelers, over het algemeen kan dit normaal gesproken niet ( tenzij je middenvelders hebt van wereldklasse ), dit zie je bij geen enkele Nederlandse topclub, Vergeleken met PSV met Hiljemark, Toivonen en Schaars is alleen Toivonen een echte offensieve speler, het verschil in doelsaldo is duidelijk, 5 tegengoals voor PSV tegenover 13 van Ajax, waarom Ajax het vreemd vind dat het met 4 - 0 naar huis gestuurd is...ik zou het echt niet weten. 8)7

Ik zou als ik Ajax was meer defensieve kracht op het middenveld zetten, probleem is echter dat die er niet zijn, Bazoer is mijn gedroomde defensieve middenvelder maar hij is er nog niet klaar voor, Poulsen of Enoh...dat kan gewoon niet dus ik zou gewoon improviseren.

Op de bank zit in ieder geval 1 speler die ik als een basisspeler voor Ajax zie, dat is Boilesen maar Blind staat op zijn positie, dat vind ik zonde, Boilesen vind ik een van de betere talenten van Ajax.

Wat ik zou doen is Schöne op de bank zetten ( dat is geen Ajax basisspeler naar mijn mening ) Blind op het middenveld zetten en Boilesen gewoon linksback zetten, ik denk dat Blind prima daar zou kunnen spelen, in ieder geval als tussen oplossing.

Dat lost aardig wat op ;

1 Boilesen speelt.
2 Meer verdedigende kracht op het middenveld.
3 Als Frank de Boer met een verdedigend slot op het middenveld wil spelen dan hoeft hij Poulsen niet op te stellen, want laten we eerlijk zijn, dat is geen speler die veel toekomst heeft op de lange termijn.

Als Frank de Boer door gaat met Bojan in de spits te zetten dan kan hij Lasse Schöne eventueel op de rechterflank zetten, of gewoon laten concurreren met Serero en de Jong, of Sigthorsson gewoon weer in de spits en Bojan op rechts. :P oh en Bazoer klaarstomen voor volgend jaar, dat vind ik een groot talent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, er is heel wat mis gegaan, oa: Eriksen en Alderweireld op het laatste moment verkopen en geen goede alternatieven achter de hand hebben. Wanhopig zoeken naar een buitenspeler (Elia etc) op de laatste dag van de transfer window terwijl je al weken eerder een lading buitenspelers verkocht hebt. Vd Hoorn kopen voor 3,5 miljoen en vervolgens Denswil de voorkeur geven voor de basis... hoezo wanbeleid? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

OPSLAGHOND schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:40:
[...]

En in mijn ogen is het juist geheel terecht dat Vermeer ter discussie staat, hij is al seizoenen lang met regelmaat aan het blunderen (herinner me 2 cruciale fouten vs Utrecht nog) , heeft nauwelijks ballen (in 1x) klem, komt veel te snel van de lijn en blijft vervolgens te lang en/of te ver uit zijn goal staan.
Ik heb hem vaak vergeleken met Stanley Menzo, maar ik doe Menzo daarmee echt tekort.
Klopt, Menzo was als lijnkeeper nog wel zo goed dat hij bij PSV mocht komen keepen. :+
tweaker2010 schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:20:
Inderdaad, er is heel wat mis gegaan, oa: Eriksen en Alderweireld op het laatste moment verkopen en geen goede alternatieven achter de hand hebben. Wanhopig zoeken naar een buitenspeler (Elia etc) op de laatste dag van de transfer window terwijl je al weken eerder een lading buitenspelers verkocht hebt. Vd Hoorn kopen voor 3,5 miljoen en vervolgens Denswil de voorkeur geven voor de basis... hoezo wanbeleid? :X
De fouten lagen niet bij vervanger Denswil. Het was Moisander, die dacht zonder directe tegenstander lekker op te kunnen stomen, met de bal aan de voet de creatieve middenvelder te passeren, en vervolgens loopt hij zelf bijna in het mes, omdat bhij de bal kwijtraakt en bij een geplaatste pass van Schaars op Matavz zijn directe tegenstander ongedekt bij de 16 staat. Het is dat Matavz veel kansen mist, maar daar had bij De Boer al wel een aardig belletje mogen gaan rinkelen.

Vervolgens met een paar razendsnelle vleugelspelers bij de tegenstander opzichtig samen in de middencirkel de - op dat moment - statische spits (mis)dekken, de doorgekopte bal is vervolgens een ticket naar het volgende doelpunt.

Beginnersfouten maken het verschil: Ajax heeft een keeper die bij veel hoge en hard ballen misgrijpt (terwijl het voormalige terugspeelballenprobleem opgelost lijkt), en samen vergeet wie de vrije man is.

De verdedigers van PSV speelden wel met het mes tussen de tanden. Bruma fel en scherp, Hendrix niet onverdienstelijk, op een foutje of 2 na, Willems en Brenet offensief sterk, zodat je na het dekken van de buitenspelers er nog twee tegenover je ziet die een aardige bal voor de pot kunnen slingeren. Hiljemark en Schaars die samen centraal ook de deur al ruim voor de 16 dichtgooien.

Dus, puur de beweeglijke buitenspelers dekken en vervolgens de offensief ingestelde backs niet laten overnemen door pure verdedigers, is de basisfout/inschattingsfout die de hele defensie van Ajax maakte.

Daar ligt het grote verschil.

[ Voor 62% gewijzigd door Ramzzz op 22-09-2013 22:32 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:11:
Ik vermoed dat hij Vermeer als een van de meest ervaren spelers nog even de hand boven het hoofd houdt.
Stel dat Ajax met Cillissen ook 3x op rij verliest, wat ga je dan doen? Dan is het moraal van beide keepers helemaal naar de maan.
Het hangt er vanaf of die verliespartijen door blunders van de keeper komen. Vermeer is dit seizoen meer dan anders aan het grabbelen, beter om hem een tijdje uit de spotlights te houden :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:48:
[...]

Misschien een goede prikkel idd, maar of Cillissen zoveel beter is? Er zijn momenteel gewoon teveel spelers van Ajax uit vorm. In een lekker draaiend elftal met een solide verdediging voor zich komt Vermeer ook beter uit de verf. Qua tegendoelpunten zit Ajax nu al bijna aan het aantal van heel vorig seizoen en dat komt heus niet alleen door Vermeer.
Een keeper moet solide zijn en een heel erg hoge ondergrens hebben. Eigenlijk zou elke fout van een keeper een goal moeten zijn, maar hij heeft nog het geluk dat het vaak niet afgestraft wordt omdat het niveau van de Eredivise met het jaar naar beneden keldert. Natuurlijk zou het minder opvallen als er een betere verdediging voor hem zou staan, maar dan zou je het probleem alleen maar verbloemen.

Overigens, denk jij niet dat dit andersom ook zou gelden? Als ik verdediger van Ajax zou zijn zou de moed me in de schoenen zakken zodra er een voorzet wordt gegeven, omdat hij het minstens 3x per wedstrijd voor elkaar krijgt om onder de bal door te gaan / een man voor hem te laten komen / de bal laat vallen als een hete aardappel. Hele aardige lijnkeeper, maar hij is absoluut ruk in het onderscheppen van voorzetten. Hij pakt bovendien vrijwel nooit een bal klem en dit is ongeveer de slechtste kwaliteit die je als keeper zijnde kunt hebben.

Gewoon Cillessen onder de lat zetten omdat deze jongen veel meer potentie heeft. Lullig voor Vermeer, maar het is nou eenmaal zo. Topsport is hard.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Royz schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:13:
[...]

Kijk dat is precies het verschil. Als dit gebeurt bij Feyenoord krijg je dit soort reacties. Gebeurt dit bij Ajax, dan is het; "Zo als Ajax dit soort wedstrijden waarin het niet goed speelt wint, dan komt het allemaal goed".
Heb je het over de reacties op Ajax Zwolle? Feyenoord had de scheidsrechter niet nodig en hoewel het zwak was creëerde Utrecht ook niks, in tegenstelling tot Zwolle. Niet te vergelijken, dus ook geen verschil in reacties.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:26:
[...]
Het hangt er vanaf of die verliespartijen door blunders van de keeper komen. Vermeer is dit seizoen meer dan anders aan het grabbelen, beter om hem een tijdje uit de spotlights te houden :)
Vermeer heeft 6 goede kansen van PSV gestopt in de eerste helft. Het ontbreken van defensieve krachten op het middenveld + goede scorende spits lijkt me een veel groter probleem dan de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:27:
[...]

Gewoon Cillessen onder de lat zetten omdat deze jongen veel meer potentie heeft. Lullig voor Vermeer, maar het is nou eenmaal zo. Topsport is hard.
Leuke uitspraak, geef eens een voorbeeld van die enorme potentie?, want ik heb dat nog niet gezien. ik ben erg benieuwd? :N :F
tweaker2010 schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:36:
[...]
Het ontbreken van defensieve krachten op het middenveld + goede scorende spits lijkt me een veel groter probleem dan de keeper.
:Y :Y :Y

;)

[ Voor 24% gewijzigd door Tweaking Art op 22-09-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:31
Ik snap het gemekker over Krick niet, deze jongen heeft de laatste 2 wedstrijden 150% gegeven.
En vandaag vond ik hem echt uitblinken want anders was er op het middenveld niets gebeurd.

Moisander en van Rhijn waren te offensief omdat niemand op het middenveld die bal kwam halen.
Het is dat Bojan dat nog eens deed, maar anders gebeurde daar niets.
Die verdediging is echt niet zo slecht, alleen _moeten_ ze schijnbaar aanvallen echter ze willen geen verantwoording nemen als er balverlies is.
Het constant opkomen van de backs heeft als minpunt dat de buitenspelers _nooit_ gebruikt worden als buitenspelers.

Back to basics, en dan kom je met Vermeer er ook wel (ondanks dat ik Cillessen wel een kans wil geven)

Er is gewoon geen aanspeelpunt op het middenveld, iemand die sterk is en zowel op beide 16's kan spelen.

edit: ik ga lekker Colts Frisco kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Bad Brains op 22-09-2013 22:45 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Het ontbreken van defensieve krachten op het middenveld + goede scorende spits lijkt me een veel groter probleem dan de keeper.
Alleen is dat lastig op te lossen. Het probleem Vermeer los je eenvoudig op ;).

Ajax had vandaag absoluut met een verdedigende middenvelder moeten spelen. Poulsen dus ja. Hij faalde hard tegen Barca maar heeft zich vorig jaar bewezen in de grote wedstrijden in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Vermeer heeft 6 goede kansen van PSV gestopt in de eerste helft. Het ontbreken van defensieve krachten op het middenveld + goede scorende spits lijkt me een veel groter probleem dan de keeper.
Dat is het verschil met PSV: PSV heeft vooral in de defensie geïnvesteerd (hetgeen al jaren het grote frustratiepunt van alle PSV-fans was), en een aardig middenveld, en wanneer iedereen fit is, ook nog een aardige aanval staan. En alle plekken best wel aardig dubbel bezet ook.

De spitsen scoren nauwelijks, maar dat hoeft ook niet per se.

http://www.volkskrant.nl/...ie-voetbalclubs-ook.dhtml

_O-

[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 22-09-2013 22:56 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Natuurlijk gaat het niet alleen om Vermeer, maar de verdediging wordt nog onzekerder als ze er niet eens op kunnen vertrouwen dat de keeper de bal klemvast gaat hebben. Daarmee is het fundament onder het elftal weg en wordt het een moeras.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:49:
[...]

Dat is het verschil met PSV: PSV heeft vooral in de defensie geïnvesteerd (hetgeen al jaren ene frustratiepunt van alle PSV-fans was), en een aardig middenveld, en wanneer iedereen fit is, ook nog een aardige aanval staan. En alle plekken best wel aardig dubbel bezet ook.

De spitsen scoren nauwelijks, maar dat hoeft ook niet per se.
Mwah, geïnvesteerd in de verdediging valt ook wel mee. Een paar jeugdspelers, een huurling en een aankoop waarvan het geheel er in veel wedstrijden ook niet geweldig uit ziet. In de EL werd er door Zoet ook hopeloos gefaald, tegen Milan werden verdedigend ook grote fouten gemaakt. In mijn ogen is de verdediging qua linie aangepakt maar het is nu niet ineens zo dat er een wereldverdediging staat.

Wat mij continu opvalt bij Ajax is dat er zoveel kansen weggegeven worden. Vooral omdat spelers die zouden moeten verdedigen zonodig moeten pingelen in de aanval (Moisander, van Rhijn, Boilesen) en er vervolgens apathisch verdedigd wordt bij balverlies. Ze staan er bij en kijken er naar, keer op keer. Dan mag je van geluk spreken dat Vermeer er nog zoveel ballen uit houdt.

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 22-09-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik denk ook wel dat de beleving een eind weg is na 3 kampioenschappen op rij. Je ziet gewoon dat bepaalde spelers verzadigd zijn en er niet meer voor de volle 100% voor gaan. Ben benieuwd hoe de Boer dit oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Vos schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:48:
[...]

Ajax had vandaag absoluut met een verdedigende middenvelder moeten spelen. Poulsen dus ja. Hij faalde hard tegen Barca maar heeft zich vorig jaar bewezen in de grote wedstrijden in Nederland.
Het is natuurlijk lastig te zeggen maar ik denk dat als Poulsen niet zo verschrikkelijk slecht was tegen Barcelona dan denk ik dat hij gewoon gespeeld had tegen PSV.

Als dat de reden was om Poulsen niet te laten starten dan heb ik daar begrip voor, want Poulsen tegen Barcelona... dat was echt slecht. :P

Poulsen is niet echt mijn ideale oplossing voor het middenveld maar iets meer defensieve kracht in de toekomst zou mooi zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
tweaker2010 schreef op zondag 22 september 2013 @ 23:23:
Ik denk ook wel dat de beleving een eind weg is na 3 kampioenschappen op rij. Je ziet gewoon dat bepaalde spelers verzadigd zijn en er niet meer voor de volle 100% voor gaan. Ben benieuwd hoe de Boer dit oplost.
Ik denk dat er in de beker wat veranderingen aankomen als deze het goed doen ze in de competitie gewoon blijven staan.
Ik zou v. Rhijn eruit zetten want het niveau dat hij haalde in het seizoen dat hij vd Wiel verving haalt hij al een tijdje niet meer. In plaats van hem zou ik er Ligeon in zetten.
Ik zou ook Fischer een tijdje in de JL laten spelen in de hoop dat hij eens wakker word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaking Art schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:38:
[...]

Leuke uitspraak, geef eens een voorbeeld van die enorme potentie?, want ik heb dat nog niet gezien. ik ben erg benieuwd? :N :F
Tsjah, enkele voorbeelden kunnen zijn dat Ajax ruim 3 miljoen heeft neergelegd om hem vast te leggen, hij ondanks dat hij op het tweede plan staat bij Ajax regelmatig geselecteerd wordt voor de selectie van Oranje, het bij jong Ajax ook niet onverdienstelijk doet en zodra hij mag aantreden bij Ajax het vrijwel altijd ook prima doet.

Bovendien heeft Cillessen wat mij betreft een betere uitstraling en pakt hij gewoon ballen klemvast. En het is vrij moeilijk om iets te laten zien als je concurrent de voorkeur krijgt.

Edit: is het trouwens niet afgesproken dat de tweede keeper (dus Cillessen) in de beker zou keepen. Ik denk dus niet dat Vermeer hoopt dat hij komende wedstrijd mag opdraven >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2013 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
tweaker2010 schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:48:
[...]

Fischer is ook drama. die jongen bakt er helemaal niets van op dit moment, gun dan Andersen een basisplek.
En zet de Jong in de spits ipv Sigthorsson. Hopelijk wordt er nu stevig ingegrepen in de selectie door de Boer.

Oh ja, en dan hebben we het nog niet over Bojan gehad... die huurlingen van Barca heb ik nooit begrepen.
Het gaat er niet over dat Cillissen zoveel beter is. Het gaat erom dat Vermeer keer op keer faalt en dat mag in de top(sport) niet zonder consequenties. Met een goede keeper krijgt de verdediging ook meer vertrouwen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 01:59:
[...]

Tsjah, enkele voorbeelden kunnen zijn dat Ajax ruim 3 miljoen heeft neergelegd om hem vast te leggen,
Dat zijn allemaal geen goede argumenten, van der Hoorn is ook voor miljoenen gehaald en hij zit op de bank, Cillessen heeft tijd genoeg gehad om te bewijzen dat hij beter is dan Vermeer, dat hij nog steeds op de bank zit is gewoon een teken aan de wand, hoeveel miljoen hij ook gekost heeft, hij is niet beter dan Vermeer.
hij ondanks dat hij op het tweede plan staat bij Ajax regelmatig geselecteerd wordt voor de selectie van Oranje
Dat van Oranje zegt ook niet veel, volgens mij stond Vermeer hoger in de pikorde, Vermeer heeft 4 caps en Cillessen 1, dat was tegen Indonesie...dat is niet echt een sterke tegenstander.
, het bij jong Ajax ook niet onverdienstelijk doet en zodra hij mag aantreden bij Ajax het vrijwel altijd ook prima doet.
Jong ajax is toch een niveau lager, en die ene keer tegen AZ kreeg Cillessen ook twee doelpunten om zijn oren, eentje was dan wel een penalty maar dat terzijde had ik in die wedstrijd niet het idee dat hij Vermeer eventjes uit de basis zou spelen
Bovendien heeft Cillessen wat mij betreft een betere uitstraling en pakt hij gewoon ballen klemvast. En het is vrij moeilijk om iets te laten zien als je concurrent de voorkeur krijgt.
Dit is iets dat tussen je oren zit, Vermeer in goede vorm heeft een prima uitstraling en in de laatste wedstrijd stopte hij ook een bijna zeker doelpunt van Toivonen, feit is dat Vermeer ook goede wedstrijden heeft gekeept en dat deze nederlaag op zich niet alleen zijn schuld is.
Edit: is het trouwens niet afgesproken dat de tweede keeper (dus Cillessen) in de beker zou keepen. Ik denk dus niet dat Vermeer hoopt dat hij komende wedstrijd mag opdraven >:)
Uhm volgens mij is het bijna een gewoonte dat Cillessen de beker keept?, dat mag ook wel, hij heeft veel geld gekost en relatief weinig aan het elftal bijgedragen.

Ik moet de eerste wedstrijd van hem nog zien waar van ik denk, wow als Cillessen zo keept dan kan het niet lang duren voordat hij een basisplaats heeft, tot ik die wedstrijd zie blijf ik er bij dat Vermeer de beste keeper van Ajax is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik heb eigenlijk het idee dat de Boer Vermeer liet staan in de hoop hem te kunnen verkopen. Het lijkt er echter op dat als hij zo door gaat dat hij in de winterstop helemaal geen waarde meer heeft. Dan kan je misschien beter in een ander gaan investeren.

Al ben ik het wel met je eens dat gisteren niet de schuld van Vermeer was. Als het na 15 minuten al 3-0 had gestaan was dat ook niet raar geweest, daar pakt hij toch een paar aardige ballen. De uiteindelijke 1-0 was gewoon een foutenfestijn, maar goed, voetbal is nou eenmaal een sport van fouten: Als er nooit een fout zou worden gemaakt zou elke wedstrijd in 0-0 eindigen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:23:
De uiteindelijke 1-0 was gewoon een foutenfestijn
Klopt, daar heb je ook gelijk in. Eerst de Jong die staat te schutteren en daarna van Rhijn die als een klein kind de bal verspeelt. En toen liet Vermeer die bal los, is die goal dat dan alleen zijn fout? Ik vindt van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ph4ge schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:23:
maar goed, voetbal is nou eenmaal een sport van fouten: Als er nooit een fout zou worden gemaakt zou elke
Fixed that for you, anders staat er heel iets anders ;-)

Eigenlijk vind ik het slechtste van Vermeer zijn uittrap, kwa reddingen etc. was hij altijd wel één van de betere in de Eredivisie, nu heeft hij het even niet en staat er iemand achter hem te trappelen.
Kan me voorstellen dat hij daar zenuwachtig van wordt.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ik heb trouwens ook naar de samenvatting gekeken naar bevestiging van mijn vermoedens en ik ben tot de conclusie gekomen dat ALLE doelpunten door fouten van het elftal kwamen.

Goal 1 waar de media waarschijnlijk weer Vermeer van de schuld gaat geven... :') was gewoon een fout van Siem de Jong, typisch geval van een offensieve speler die een defensief duel verliest, Siem de Jong was trouwens ook dramatisch in deze wedstrijd en werd terecht gewisseld.

Goal 2 was een deflectie goal van Moisander, maar het is iedereen wel duidelijk dat hij bijzonder slecht was tegen PSV, maar Schone werd wel kinderlijk eenvoudig uitgekapt door Willems.

Goal 3 heb ik zelfs nader bekeken met looplijnen en koppeltjes en ik ben tot de conclusie gekomen dat als Schone gewoon lef had getoond en de linker open flank in was gelopen, ( in plaats van in de zone te staan ) dat hij Park gewoon een veeg had kunnen geven en dat doelpunt had kunnen voorkomen, in plaats daarvan voerde hij zijn opdracht uit en vulde de open plek van Blind in die aan het doordekken was, combineer dat met een Serero en Siem de jong in offensieve posities, dan was de vrije Hiljemark voor het centrum van de box een gratis schot op doel, het was gewoon... :')

Goal 4 was comedy capers :') Denswill en Moisander die een kopduel met elkaar aangaan en Schone die ook dramatisch was stond te offensief en kon Park niet volgen, goal 4...dat is gewoon amateurvoetbal....

Trouwens niet alleen deze spelers waren slecht, het hele elftal was gewoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

De meeste goals komen voort uit een fout... Ik vermoed dat je 90% van de goals (niet uit dode spelmomenten, maar zelfs die nog wel vaak) wel kan herleiden tot een fout van iemand.

[ Voor 8% gewijzigd door Afvalzak op 23-09-2013 09:46 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Tja, het was onthutsend zwak gisteren van Ajax. Teveel spelers halen al weken hun niveau niet (vooral Fischer, Van Rhijn en Schone) en er is momenteel geen dragende speler die goed in vorm was. Wat dat betreft wordt Eriksen nu al gemist.

Vermeer had geen gelukkige wedstrijd, hoewel hij ondanks dat toch nog een hoop wist tegen te houden. Maar het verlies lag echt niet alleen aan Vermeer, vooral Moisander en Van Rhijn waren erg zwak. Van Rhijn is imo echt toe aan een paar weken bankzitten, vond Ligeon tegen Feyenoord goed spelen, die verdient wel een kans. Veel slechter dan Van Rhijn momenteel speelt wordt het iig niet. En Vermeer zou je kunnen vervangen voor Cilessen, maar vorige week werd Vermeer nog geroemd dat hij de overwinning van Ajax had veilig gesteld met enkele cruciale reddingen. Dus zo dramatisch is het met Vermeer nou ook weer niet gesteld.

Ik zou Fischer en Van Rhijn even een paar weken op de bank laten plaatsnemen en wellicht toch een meer 4-4-2 systeem gaan spelen, met Sigi in de spits en Bojan en/of De Jong er omheen. Het 'zwerven' van Bojan en Sigi werkte tegen Barca bij vlagen toch ook aardig en wat mij betreft hoeft Ajax echt niet altijd 4-3-3 te spelen.

Tenslotte wil ik nog het volgende meedelen: ik lees hier dat het niveau zo laag is in de Eredivisie, maar kijk eens naar de uitslagen van enkele topclubs uit buitenlandse competities:

- Club Brugge - Anderlecht 4-0
- Man. City - Man. United 4-1
(in mindere mate) - Milan - Napoli 1-2

United en Anderlecht (twee kampioenen) krijgen in een uitwedstrijd ook een pak slaag van een concurrent. Dat gebeurt gewoon wel eens.
Volgende week kan het er weer heel anders uitzien als Ajax 'gewoon' thuis wint van Eagles en PSV punten verspeelt bij AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
mmmm grappig. Een aantal pagina's terug ging het er nog over dat Ajax met een beetje geluk wel van Barcelona had kunnen winnen. Ach, de bal is rond he ;)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
thewizard2006 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:39:
mmmm grappig. Een aantal pagina's terug ging het er nog over dat Ajax met een beetje geluk wel van Barcelona had kunnen winnen. Ach, de bal is rond he ;)
Ach wat leuk, kom je even kinderachtig je gram halen?, wat schattig. :')

Waar wordt dit precies beweerd trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
thewizard2006 schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:39:
Met een beetje geluk had PSV alle kansen gemist en had Zoet het schot van Van Rhijn door zijn handen laten glippen en had Ajax met 0-1 gewonnen. Met een beetje geluk kan iedereen van iedereen winnen, dus wat is precies je punt? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Goal 3 kan je echt niet beoordelen als een goal die ontstaat uit een fout. Bal wordt, door goed kijken, vanaf de zijkant laag voorgezet op Hiljemark (die slim loopt), en dan vervolgens prachtig afrond.

De goal van Park was ook gewoon goed gezien en slim gelopen van Park, hij had namelijk ook kunnen denken met 2 verdedigers in de rug zal hij de bal wel terugleggen. In plaats daarvan gokte hij erop dat Matavz hem doorkopte.

Goal 1 was inderdaad gewoon hotseknotse geluksgoal. indd 3 man de fout in.

Goal 2 van Willems kan je beschouwen als minimaal 2 verdedigers het bos insturen, kijken, nog eens kijken, goed aanloopje nemen, nog even kijken, en schieten, via een teen van een verdediger toch in de goal. Je kan het dan inderdaad van de ajax kant bekijken en beredeneren dat de verdediger het helemaal verkeerd doet. Je kan het dan ook van psv kant bekijken en zeggen dat door een goede straatvoetbal actie hij daar de verdedigers te kijken zet en alle tijd van de wereld heeft om vervolgens op de kist te schieten.

Het is maar hoe je het bekijkt. Op de eerste goal na is het gewoon een slechte organisatie en positionering aan ajax zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Frank de Boer is Vermeer volop aan het verdedigen, dus die blijft echt wel in de basis staan (hoeveel persoonlijke fouten hij ook maakt).
Tweaking Art schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:44:
Ik heb trouwens ook naar de samenvatting gekeken naar bevestiging van mijn vermoedens en ik ben tot de conclusie gekomen dat in mijn ogen ALLE doelpunten door fouten van het elftal kwamen.
Goal 1 [...].
Had Vermeer deze makkelijke bal klem gehad dan was er niets aan de hand geweest.
En niet alleen de Jong had de bal weg moeten rammen, Van Rhijn deed ook niets.
Goal 2 [...].
Waarom stond lijnkeeper Vermeer 5 meter van de lijn?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/22uMAn2lxTgJdJ5w4BgQVJnH/full.jpg
Goal 3 [...].
Waarom stond lijnkeeper Vermeer ruim 2 meter van de lijn?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F4B0GGyYpBPwa81y37pZQJwf/full.jpg
Goal 4 [...].
De schiettent was geopend en Park was aan de beurt.
Vermeer stond terwijl Park op 25 - 30 meter van het goal liep al zo'n 15 meter uit zijn goal.
Een beetje speler van niveau had dit met een stiftje of lobje afgestraft zeker als het al 3 - 0 staat.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nXKQgDp9wyMCh9REzTS2S2wS/full.jpg
Trouwens niet alleen deze spelers waren slecht, het hele elftal was gewoon niet goed.
Bojan en Serero speelden in mijn ogen toch een redelijk goede wedstrijd maar door de andere 9 op het veld viel dat niet zo op volgens mij. Moisander, Fischer, Van Rhijn, Vermeer en Sigthorsson vond ik slecht en de rest was wat mij betreft zeer zwak tot matig.
Chrosser schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:00:
Het is maar hoe je het bekijkt. Op de eerste goal na is het gewoon een slechte organisatie en positionering aan ajax zijde.
Precies.

Bron: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RFL6zp0LBBA#t=687]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
OPSLAGHOND schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:03:
Frank de Boer is Vermeer volop aan het verdedigen, dus die blijft echt wel in de basis staan (hoeveel persoonlijke fouten hij ook maakt).
Het niveau wordt wel erg dramatisch, poten afzagen iemand? :')

Video 1 : Vermeer had de bal gewoon gehad zonder deflectie /end

Video 2 : ik zie totaal niets mis met zijn positie.

Video 3 : Vermeer probeert het doel kleiner te maken in een 1 op 1 situatie dus wat hij doet is basis.

Ik weet niet precies wat je hier mee wil zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Tweaking Art schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:49:
[...]

Ach wat leuk, kom je even kinderachtig je gram halen?, wat schattig. :')

Waar wordt dit precies beweerd trouwens?
Gram halen? Nee hoor. Alleen even laten zien wat een hoop gezwets er toch altijd weer is O-) Vandaag is ploeg X kampioenskandidaat, Speler Y de beste van de wereld en Coach Z de held van het Landelijke voetbal. Een week later worden ze door de goot gespoeld zodra er 1x iets fout gaat (en zijn ze de week daarna weer god als het 1x weer goed gaat).

Als je het precies wilt weten moet je een aantal pagina's terug bladeren als je het echt belangrijk vindt :)
Mr_Size schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:58:
Met een beetje geluk had PSV alle kansen gemist en had Zoet het schot van Van Rhijn door zijn handen laten glippen en had Ajax met 0-1 gewonnen. Met een beetje geluk kan iedereen van iedereen winnen, dus wat is precies je punt? :S
Met een beetje heel veel geluk wellicht. De bal is nog steeds rond.... Mijn punt is dat er meestal toch vrij weinig over te zeggen is, iedereen blijkbaar elke dag op het trainingsveld staan en weten hoe ze ff de opstelling moeten doen en zelf waarschijnlijk dat doelpunt wel hadden gemaakt of die verdedigingsfout niet :)

De reden dat een keeper trouwens niet op de lijn staat is om zijn doel kleiner te maken. Dit weet ik zelfs als voetbalanalfabeet ;)

[ Voor 36% gewijzigd door thewizard2006 op 23-09-2013 11:23 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Mag ook weleens gezegd worden dat PSV gewoon goed speelde. Vooral Park, wat een goede voetballer is dat zeg, wel leuk dat hij weer te zien is in de eredivisie. Voor de PSV fans, gratz met die mooie overwinning gisteren!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Tweaking Art schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:15:
[...]

Het niveau wordt wel erg dramatisch, poten afzagen iemand? :')

Video 3 : Vermeer probeert het doel kleiner te maken in een 1 op 1 situatie dus wat hij doet is basis.

Ik weet niet precies wat je hier mee wil zeggen.
Opslaghond heeft geloof ik niet zoveel verstand van keepen, want deze plaatjes zien er volkomen normaal uit. Hij neemt de definitie lijnkeeper ook veel te letterlijk, alsof een keeper niet van zijn lijn mag komen. Vermeer heeft met name moeite met hoge ballen en was in de 2e helft zijn zelfvertrouwen volkomen kwijt. Kwa positionering deed hij niet veel verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Ik zit met redelijke verbazing te lezen over de psv-ajax wedstrijd. Waar is de zelfkennis van diverse mensen hier?

Ik lees alleen maar dat ajax het heeft laten liggen omdat ze zo slecht speelde. Kan het ook niet zo zijn dat psv gewoon terecht beter was? het ajax management heeft heeft gewoon een aantal stomme beslissingen gedaan om de afgelopen jaren belangrijkse spelers te laten gaan voor het grote geld. Deze selectie is nu eenmaal beperkt geworden door het vertrek van deze spelers.

Psv is gewoon goed bezig en zijn zaakjes goed op orde. Gisteren was het een klap voor ajax en hopelijk wordt het bestuur op tijd daar wakker.

Dus aub wel realistisch zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Tweaking Art schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:15:
[...]

Ik snap nu waarom je hem blijft verdedigen[/wellus-niettus-discussie]
thewizard2006 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:20:
[...]
De reden dat een keeper trouwens niet op de lijn staat is om zijn doel kleiner te maken. Dit weet ik zelfs als voetbalanalfabeet ;)
Dat is zinloos voor een lijnkeeper die vaak hopeloos is (ballen stompen, ballen loslaten, mislukte uittrappen etc. etc.) zodra hij van de lijn afstapt.
Mr_Size schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:28:
[...]
Opslaghond heeft geloof ik niet zoveel verstand van keepen, want deze plaatjes zien er volkomen normaal uit. Hij neemt de definitie lijnkeeper ook veel te letterlijk, alsof een keeper niet van zijn lijn mag komen. Vermeer heeft met name moeite met hoge ballen en was in de 2e helft zijn zelfvertrouwen volkomen kwijt. Kwa positionering deed hij niet veel verkeerd..
Vraagje: Wat zou jij doen als een (lijn)keeper die met name moeite heeft met hoge ballen (te) ver uit zijn goal staat? Hoge bal misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

m0nk schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:27:
Mag ook weleens gezegd worden dat PSV gewoon goed speelde. Vooral Park, wat een goede voetballer is dat zeg, wel leuk dat hij weer te zien is in de eredivisie. Voor de PSV fans, gratz met die mooie overwinning gisteren!
Park speelde gisteren toch echt pas goed toen ie op het middenveld stond. Als buitenspeler viel hij vooral op door slechte balaannames en geen 1x zijn man voorbij komen. (niet dat dat Bakkali wel lukte overigens, maar goed, Blind was m.i. samen met Denswil een van de 2 voldoendes aan Ajax kant)

Mij vielen een aantal dingen op:
- Fischer niet gezien, opvallend omdat die vorig seizoen Hutchinson nog helemaal ziek draaide
- Bojan kon me geen seconde imponeren. Paar mooie balaannames maar zodra er een PSVer maar binnen een meter kwam lag ie alweer op de grond
- Sightorson is geen buitenspeler, niet voorgekomen in de wedstrijd (wellicht ook verdienste van Willems+Depay die beiden een heel goede wedstrijd speelden)
- Ajax was eigenlijk volstrekt kansloos, eerste uitgespeelde kans viel pas na de 4-0

Toch zat ik niet gerust op de tribune, PSV was overduidelijk de bovenliggende partij de eerste 20 minuten maar door goed keepwerk Vermeer bleef het 0-0 waardoor het toch zomaar naar de kant van Ajax kon vallen. Gelukkig kwam PSV weer net zo uit de kleedkamer als in de eerste helft en maakten ze het na de blunder van De Jong (die voorafging aan het loslaten van Vermeer) gewoon binnen no time af. Ajax heeft m.i. geen seconde recht op ook maar een punt gehad, al had er voor hen veel meer ingezeten als het inschuiven van de CV's wat beter was uitgevoerd. Matavz dekte die allebei af en was daar erg halfslachtig in. Als Denswil inschoof was er iedere keer een dreiging (maar door het gepruts op het middenveld bij Ajax deed men daar niets mee)

Kortom; doordat Hiljemark meespeelde en Ajax' poging om de opbouw eruit te halen (door scherp op Schaars te dekken) daardoor niet meer werkte heeft PSV terecht gewonnen en ik vond de uitslag niet eens geflatteerd. Zonder Vermeers eerste helft had het nog veel erger uit kunnen pakken!

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 23-09-2013 11:37 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
OPSLAGHOND schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:33:
Vraagje: Wat zou jij doen als een (lijn)keeper die met name moeite heeft met hoge ballen (te) ver uit zijn goal staat? Hoge bal misschien?
Snap jij voetbaltermen uberhaupt wel? Met hoge ballen wordt hier natuurlijk bedoeld voorzetten die een keeper klemvast moet hebben en waar Vermeer vaak moeite mee heeft. Bijv. toen het al 4-0 stond die radeloze stomp bij een voorzet waardoor het bijna 5-0 werd. Er is geen één keeper die een goed geplaatste lob, waar jij op doelt, tegen houdt. Dit heeft niets met hoge ballen te maken.

Bij een 1 op 1 situatie (zoals bij de 4e goal) loopt elke keeper op de speler af, de ene keeper doet dit wat sneller dan de andere. Er is geen enkele keeper die op de doellijn blijft staan, want dan heeft de speler de hoeken voor het uitzoeken. Ja, de keeper loopt dan het risico dat de speler een lobje probeert, maar dit is moeilijker dan het lijkt.
Vaak zie je dat de speler gewoon in een hoek probeert te schieten en die is door het uitkomen van de keeper kleiner geworden. Je ziet zat situaties dat een keeper door goed uit te komen de kans onschadelijk maakt omdat of de speler tegen de keeper aan schiet of dat de speler gaat twijfelen en zich vast loopt of meters naast mikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 23-09-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Tomba schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:35:
[...]
Toch zat ik niet gerust op de tribune, PSV was overduidelijk de bovenliggende partij de eerste 20 minuten maar door goed keepwerk Vermeer bleef het 0-0 waardoor het toch zomaar naar de kant van Ajax kon vallen.
Helemaal mee eens. In de rust werd er om me heen nog heerlijk eindhovens gezeken alles en iedereen.
Deels ook terecht want het was ook van 2 kanten een foutenfestijn.

Denk ook dat, indien Ajax de 0-1 gemaakt had ze gewoon gewonnen hadden. Maar de opluchting bij PSV en de daaropvolgende vrijheid in het spel deed weer even denken aan het spel van de eerste wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
OPSLAGHOND schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:33:

Ik snap nu waarom je hem blijft verdedigen[/wellus-niettus-discussie]
Dat heeft er niet zo veel mee te maken, als je mij wilt overtuigen moet je met goede argumenten komen en eerlijk is eerlijk, die laatste paar voorbeelden die jij gaf waren gewoon niet goed, ik heb het gevoel dat jij Vermeer aan het afzeiken bent op de kleinste onschuldige dingen, dat is ook weer overdreven denk je niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat ik niet begrijp: waarom wordt er niet teruggevallen op combinaties die vorig seizoen goed werkten?
Waarom geen de Jong in de spits en Schone als rechtsbuiten? Blijft alleen een aantal posities op het middenveld over, maar Serero en Poulsen kunnen dat toch wel opvangen? En ze hebben toch ook nog talenten als Bazoer en Meleg rondlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ach als tegenstander weet je nu gewoon dat je elke bal voor moet zetten, Vermeer heeft hem toch niet klem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/523f91f76dc1a/523f91f76b8f3-45195656542.gif

De Ajax-verdediging kan nog wel wat leren van Bas Nijhuis ;)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Laatst online: 17-09 20:58
Wow, mooie en confronterende visualisatie.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Bra-Jo schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:17:
[afbeelding]

:D kijk die Nijhuis rennen, nog even en dan krijgt die scheids nog een spelerscontract. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Tweaking Art op 23-09-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

[afbeelding]

Kiek um goan!!

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

[afbeelding]

Dit legt precies uit waar ik mij al zo vaak aan erger. En al een keer heb gezegd tijdens en na Barca - Ajax:
Quad schreef op woensdag 18 september 2013 @ 21:56:
Tsja, balverlies? Oh wij sjokken wel eventjes terug. Erger ik mij constant aan dat er niet gerend wordt ipv dat sjokken wat ze telkens doen.
Quad schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:51:
[...]

Allebei de wedstrijden vandaag waren draken, gisteren was een frustrerende pot in de tweede helft van Ajax. Komop zeg, bij balverlies hoor je te rennen, niet te sjokken!
Quad schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:14:
De eerste helft was prima, behalve dat g*******e sjoktempo waarmee ze lopen.

* snip *

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 20-09 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Usain Nijhuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:48

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

[afbeelding]

Mooi gemaakt ;) Kerel rennen gek.

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Als je ook die Poulsen zag sjokken in de wedstrijd tegen Barca man, wat een slak is dat zeg. Echt een overgewaardeerde speler is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is toch voor schut zeg, dat een scheidsrechter je zo voorbij snelt. Ik hoop dat het goed komt met het Nederlandse voetbal. Zo snel mogelijk Andersen op rechtsbuiten, Bojan linksbuiten Siem weer in de spits. Fischer op de plek van Eriksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:21:
Als je ook die Poulsen zag sjokken in de wedstrijd tegen Barca man, wat een slak is dat zeg. Echt een overgewaardeerde speler is dat.
Hij was er om ''de rust'' te bewaren, heeft hij waarschijnlijk iets te letterlijk genomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[afbeelding]

:D

Dit zegt genoeg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:29
Dat kan niet zomaar. Fischer is meer een aanvaller. Eriksen was ook geen nummer tien maar linkshalf.
Met Fischer moet het systeem om.

ps.
Gratis advies van een Feyenoorder ;)

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 23-09-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 21:18
Eriksen geen nummer 10? :? :X

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Eriksen speelt bij Tottenham de sterren van de hemel op 10. ;-)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
En Fisher heeft in de jeugd wel meer op #10 gespeeld als ik mij niet vergis?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afvalzak schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:17:
Eriksen speelt bij Tottenham de sterren van de hemel op 10. ;-)
Eriksen speelt op nummer 23 tegenwoordig :+ Wel een mooi rugnummer trouwens :)

Wat Fischer betreft: die jongen is hopeloos uit vorm, dat verandert niet als je hem op 10 zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Maar je ziet niet alles hè. Zou mij niet verbazen dat die 2 Ajax-spelers rond de middenlijn waar tussendoor Nijhuis rent niet voor Nijhuis durfden te kruizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Leuk leuk! Kom je even Edward van Wonderen tegen op je werk. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:44

St@m

@ Your Service

Quad schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:57:
Leuk leuk! Kom je even Edward van Wonderen tegen op je werk. :)
Lol, dat je überhaupt weet wie de voorzitter van PEC is, als ik hem zou tegenkomen zou ik hem niet herkennen hoor. Geen enkele voorzitter trouwens, behalve Jan Smit.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag hopen voor Edward van Wonderen dat jij dan niet bij de politie werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
St@m schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:58:
[...]
Geen enkele voorzitter trouwens, behalve Jan Smit.
Die kent toch iedereen :9

Afbeeldingslocatie: http://www.jansmit.com/resources/images/news/cache/Jan_Smit_150908112-199x312.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:29
Bij Ajax speelde hij niet op 10. Ajax speelt met de punt naar achter. Als je Fischer opstelt moet je met de punt naar voren spelen en twee middenvelders achter hem zetten die verdedigend werk voor hem doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik weet toevallig wie het is aangezien mijn directeur erg goede vrienden is met hem.
Kwam hem tegen en even gepraat en heb gevraagd wat hij met PEC Zwolle dit seizoen wil bereiken nu ze redelijk goed boven in staan.

Zijn doelstelling dit seizoen is in de Eredivisie te blijven en proberen mee te doen om de plaatsen 5 tot en met 9.
Binnen 5 jaar wil hij zorgen dat PEC Zwolle mee gaat doen om de plaatsen 1 tot en met 5, wat ik niet realistisch vindt, al helemaal om het structureel te worden. Maar hij meldt dat de fanbase sinds vorig seizoen aardig gegroeid is, en dat er plannen voor stadion uitbreiding aanwezig zijn.
Zwolle ligt qua ligging in Nederland enorm goed, je kan er vanuit naar het westen, het zuiden het oosten en het noorden, ook qua bedrijven is Zwolle een groeiende stad en dus liggen er kansen voor de club.

Hij kon er niet in vinden dat ik vind dat Zwolle een club is dat ook de komende 5 jaar als doelstelling moet hebben om niet te degraderen en mag hopen om het linkerrijtje te halen.

Overigens denkt hij dat PSV kampioen wordt en Vitesse tweede en Ajax derde.

Was best een leuk gesprek. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
Quad schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:04:
Ik weet toevallig wie het is aangezien mijn directeur erg goede vrienden is met hem.
Kwam hem tegen en even gepraat en heb gevraagd wat hij met PEC Zwolle dit seizoen wil bereiken nu ze redelijk goed boven in staan.

Zijn doelstelling dit seizoen is in de Eredivisie te blijven en proberen mee te doen om de plaatsen 5 tot en met 9.
Binnen 5 jaar wil hij zorgen dat PEC Zwolle mee gaat doen om de plaatsen 1 tot en met 5, wat ik niet realistisch vindt, al helemaal om het structureel te worden. Maar hij meldt dat de fanbase sinds vorig seizoen aardig gegroeid is, en dat er plannen voor stadion uitbreiding aanwezig zijn.
Zwolle ligt qua ligging in Nederland enorm goed, je kan er vanuit naar het westen, het zuiden het oosten en het noorden, ook qua bedrijven is Zwolle een groeiende stad en dus liggen er kansen voor de club.

Hij kon er niet in vinden dat ik vind dat Zwolle een club is dat ook de komende 5 jaar als doelstelling moet hebben om niet te degraderen en mag hopen om het linkerrijtje te halen.

Overigens denkt hij dat PSV kampioen wordt en Vitesse tweede en Ajax derde.

Was best een leuk gesprek. :)
De fanbase zal na vorig seizoen vast wel gegroeid zijn maar zo zal deze niet door blijven groeien en mochten ze degraderen dan zullen die nieuwe supporters ook weer snel verdwijnen.

Ik zie ze ook niet binnen 5 jaar meedoen in de top 5 daarvoor is de concurentie te groot.

Dat ze vorig seizoen en nu dit seizoen ze goed mee doen is omdat ze vrij goede groep hebben maar ze zullen niet in staat zijn deze bij elkaar te houden en de betere spelers zullen weg geplukt worden zoals nu met Mokthar.
Wanneer de betere spelers vertrekken zullen ze het moeilijk genoeg hebben om gelijkwaardig materiaal terug te halen.
Hopenlijk zullen ze niet de fout maken dat ze onverantwoorde risicos nemen om toekomstige groei te halen want ze zouden niet de eerste club zijn die kapot gaat omdat er idiotie risicos genomen worden om onrealistische doelen te halen.

Zoals je al zegt, ze moeten eerst zorgen dat ze een paar jaar in de Eredivisie spelen zonder degradatie gevaar.
Gewoon lekker doorgaan, geen schulden maken en je inkomen beetje bij beetje verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Engeland hanteren ze in mijn ogen een aardig systeem ten aanzien van clubs die promoveren dan wel degraderen. Beiden krijgen een x bedrag teneinde de bedrijfsvoering niet ineens te confronteren met te grote veranderingen. In het geval van degradatie wordt dat uitgesmeerd over 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 08:35:
In Engeland hanteren ze in mijn ogen een aardig systeem ten aanzien van clubs die promoveren dan wel degraderen. Beiden krijgen een x bedrag teneinde de bedrijfsvoering niet ineens te confronteren met te grote veranderingen. In het geval van degradatie wordt dat uitgesmeerd over 4 jaar.
Nu is het verschil in Engeland ook wel erg groot. De terugval aan inkomsten waar een degradant mee te maken krijgt is groter dan de begroting van PSV, Feyenoord en Ajax opgeteld. In Nederland gaat het om hele andere bedragen, zowel absoluut als relatief.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:32:
[...]

Maar je ziet niet alles hè. Zou mij niet verbazen dat die 2 Ajax-spelers rond de middenlijn waar tussendoor Nijhuis rent niet voor Nijhuis durfden te kruizen...
Euh, ik weet niet maar Blind is al aan het sprinten als Nijhuis nog vertrekken moet. Nu voetbal ik zelf (op laag niveau), maar als ik iets weet is het dat je je niets aan moet trekken van de positie van de scheidsrechter. Daarnaast als ik de looplijn van Blind met die van Nijhuis vergelijk, dan kan die nooit het gevoel hebben dat hij de scheids in de weg loopt.
Voorkomen van doelpunt is ook van groter belang het al dan niet ondersteboven lopen dan de scheids.

Daarnaast zou Blind hem nooit moeten hebben zien lopen, omdat hij op de tegenstander gefocust zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Blijft apart om een post te zien waar het blikveld van iemand die "Blind" heet wordt besproken :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3583381/nederlands-elftal-oefent-in-november-japan.html
De wedstrijd zal worden afgewerkt in België, waar het Japans elftal over twee maanden een trainingskamp belegt.
Wat een onzin dit, waarom niet gewoon in de Kuip of het Philips Stadion? Klein eindje rijden voor de spelers met de bus en een stuk beter bereikbaar voor supporters. Er zullen weinig toeschouwers zijn daar vermoed ik.

[ Voor 23% gewijzigd door tweaker2010 op 24-09-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

tweaker2010 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:09:
[...]

Wat een onzin dit, waarom niet gewoon in de Kuip.
Daar willen de supporters volgens de bobo's niet heen omdat ze dan een lauwe kroket krijgen en in de open lucht moeten zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Laatst online: 15:59
tweaker2010 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:09:
[...]

Wat een onzin dit, waarom niet gewoon in de Kuip of het Philips Stadion? Klein eindje rijden voor de spelers met de bus en een stuk beter bereikbaar voor supporters. Er zullen weinig toeschouwers zijn daar vermoed ik.
Dat zie je wel vaker, dat oefenwedstrijden worden belegd op de plek waar 1 van de clubs het trainingskamp heeft, toch een beetje het "thuis" gevoel dan hanteren, omdat de boel daar dan bekend is voor de Japanners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06
Japanners zijn organisator en hebben waarschijnlijk geen zin om het financiele risico te dragen van het organiseren van een interland in de Kuip/Arena. Ze kiezen gewoon het goedkoopste stadion in de buurt van het trainingskamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vanavond een belangrijke wedstrijd! Excelsior '31 - Willem II, ben benieuwd wat onze jongens kunnen. :-)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord begint op stoom te geraken :) Wikipedia: Eredivisie 2013/14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 15:04
Het zou wat zijn als Feyenoord voor het derde jaar op rij in het linkerrijtje weet te eindigen! ;)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wel bizar om te zien dat Ajax het in de uitwedstrijden zoveel punten laat liggen, thuis is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Qua punten, maar qua spel niet. Al telt het laatste...maar kijk wel naar de tegenstanders ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-09-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
tweaker2010 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:25:
Wel bizar om te zien dat Ajax het in de uitwedstrijden zoveel punten laat liggen, thuis is er niets aan de hand.
Volgens mij hadden ze de laatste thuiswedstrijd ook zomaar kunnen of misschien wel moeten verliezen.

Het enige wat dit rijtje duidelijk maakt is dat er geen enkele ploeg echt op stoom is. 10 punten over 5 wedstrijden, dat is 68 punten over een heel seizoen, daar wordt je meestal geen kampioen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Railgunner schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:09:
Het zou wat zijn als Feyenoord voor het derde jaar op rij in het linkerrijtje weet te eindigen! ;)
Na zo'n slechte seizoenstart zo'n staatje te vinden kon ik het niet laten dat te melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Eigenlijk is het bizar dat Feyenoord, ondanks de slechtste seizoensstart in de clubhistorie op een paar punten van de nummer 1 staat. Toont maar weer eens aan hoe wisselvallig het hier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06
tweaker2010 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:25:
[...]

AZ, PSV, Heerenveen & Groningen, zeker niet de makkelijkste uitwedstrijden. Zelfs als ze zo belabberd blijven presteren, zal het aantal punten uit uitwedstrijden wel verbeteren omdat er ook wat makkelijkere ploegen komen. Thuis trouwens Roda JC, Feyenoord & PEC Zwolle. En heel ander kaliber en niet verwonderlijk een 100% score. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dit is de mooiste kool die ik ooit heb gemaakt :+

[ Voor 21% gewijzigd door CR1691 op 24-09-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Quad schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:30:
Vanavond een belangrijke wedstrijd! Excelsior '31 - Willem II, ben benieuwd wat onze jongens kunnen. :-)
Hop! 1-1! Nog 15 min!

Verlenging hierzo, Excelsior 31 de betere maar zet kansen (lat, reddingen keeper) niet om in goal(s)

[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 24-09-2013 21:53 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:06:
Dit is de mooiste kool die ik ooit heb gemaakt :+

[video]
Koeman en de groeten van HAK. Gaan andere coaches ook dergeljke spotjes voor HAK maken? :)
Pagina: 1 ... 53 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum