PSN: Finally_Chris

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

⏩ PVOutput☀️
Oppurtunistische prietpraat? Slechter kan gewoon niet?Tweaking Art schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:41:
[...]
Opportunistische prietpraat, alsof jij argumenten kan aanhalen waarom Cillessen wel beter is.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Sjonge jonge, het staat nu alweer 4-0 door Park.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik kan me niet herinneren wanneer Ajax met vier heeft achtergestaan in de competitie ...Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:55:
Sjonge jonge, het staat nu alweer 4-0 door Park.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Verwijderd
AZ kwam volgens mij met de 0-3 in de beker het dichtst bijBospa01 schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:56:
[...]
Ik kan me niet herinneren wanneer Ajax met vier heeft achtergestaan in de competitie ...
Niet bepaald, zijn 1x gevaarlijk geweest?Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:57:
Och, moet maar denken 'als PSV binnen zo weinig minuten 4 doelpunten kan maken kan Ajax dat ook'
Dan moet Ajax wel eerst kansen creëren. Dat doen ze niet. Gaat dus niet gebeuren.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:57:
Och, moet maar denken 'als PSV binnen zo weinig minuten 4 doelpunten kan maken kan Ajax dat ook'
Inderdaad. Ajax heeft het PSV hooguit op bepaalde momenten moeilijk gemaakt...
[ Voor 29% gewijzigd door argro op 22-09-2013 17:59 ]
Doei doei Ajax
Verwijderd
Klopt, zeg ik toch ook? Verder is trollen niet nodig hoorPs3gamer91 schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:58:
[...]
Doei doei AjaxZe stellen deze hele wedstrijd niks voor, PSV staat verdiend voor!
OPSLAGHOND schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:59:
Mét uit-publiek was het een héél andere wedstrijd geweest!
Ik constateer alleen iets... Jammer dat je gelijk ''trollen'' erbij haalt.Vos schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:59:
[...]
Klopt, zeg ik toch ook? Verder is trollen niet nodig hoor.

v Rhijn is niet zo wisselvallig als Vermeer vaak WEL is.. Ik denk dat de keeper een grote bottleneck voor Ajax gaat worden ( of al is )toolkist schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:00:
OplossING is heel makkelijk; Vermeer en van rhijn nooit meer opstellen
Ik vind dit veel mooier voor Studio Voetbal vanavond.Ps3gamer91 schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:57:
Heerlijk voor Ajax dit. Kan ik echt van genieten
Kijken hoe Jack en Jan hier mee om proberen te gaan...
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ps3gamer91 schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:00:
[...]
Ik constateer alleen iets... Jammer dat je gelijk ''trollen'' erbij haalt.
Zeg jij als Feyenoorder. Zijn toch zielige reacties?Ps3gamer91 schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:57:
Heerlijk voor Ajax dit. Kan ik echt van genieten
Nou, ik vind het gewoon leuk om te zien, klaar. Come on. Toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV vond jij t denk ik ook wel prachtig en dat is je goed rechtVos schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:02:
[...]
[...]
Zeg jij als Feyenoorder. Zijn toch zielige reacties?
Ik vind Bojan juist één van de lichtpuntjes vandaag (of één van de minst slecht spelers aan Ajax' zijde, het is maar hoe je het bekijkt). Ik vind in ieder geval dat hij een stijgende lijn laat zien.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:02:
Oplossing voor Ajax is in mijn ogen eerder Bojan niet meer te laten spelen in de eredivisie. Daar kan die gozer zich blijkbaar niet voldoende voor opladen. Zie bijvoorbeeld liever Davy Klaassen spelen.
Nac heeft trouwens ook lekker uitgehaald vandaag.
Lekker laten gaan, vorige week zat hier een Ajacied irritant te doen.Vos schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:02:
[...]
[...]
Zeg jij als Feyenoorder. Zijn toch zielige reacties?
Gewoon, met een ouderwetse inhaalrace...RBH schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:04:
Ben wel benieuwd hoe Ajax denkt landskampioen te worden als ze zo door blijven gaan..
Maar dat roep ik niet hierPs3gamer91 schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:03:
[...]
Nou, ik vind het gewoon leuk om te zien, klaar. Come on. Toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV vond jij t denk ik ook wel prachtig en dat is je goed recht
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 22-09-2013 18:06 ]
Op deze manier worden ze dat niet. Zoals de Eredivisie nu is, gaat dat een hele rare top5 worden.RBH schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:04:
Ben wel benieuwd hoe Ajax denkt landskampioen te worden als ze zo door blijven gaan..
Geef ze het toch te doen met deze selectie.
Iemand hier de statistieken van gewonnen/verloren uitwedstrijden in deze shirts?PWM schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:06:
Als je in deze shirts speelt, hoor je natuurlijk ook niet te winnen
Maar lekker dit hoor, werd hoog tijd dat PSV weer eens van Ajax won
Verwijderd
De Boer haalt de vaste patronen uit het elftal door Bojan als diepe spits te laten spelen en Sightorsson als buitenspeler (waar hij niet tot zijn recht komt). De Boer maakt het zichzelf onnodig moeilijk.argro schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:03:
[...]
Ik vind Bojan juist één van de lichtpuntjes vandaag (of één van de minst slecht spelers aan Ajax' zijde, het is maar hoe je het bekijkt). Ik vind in ieder geval dat hij een stijgende lijn laat zien.
Daar heb je geen statistieken voor nodig. Ajax heeft volgens mij nog niet gewonnen in uitduels dit seizoen.RBH schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:07:
[...]
Iemand hier de statistieken van gewonnen/verloren uitwedstrijden in deze shirts?
Daar ben ik het wel mee eens, ik denk dat de Boer het op dit moment ook niet weet, Sigthorsson op rechts kan eigenlijk niet.Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:08:
[...]
De Boer haalt de vaste patronen uit het elftal door Bojan als diepe spits te laten spelen en Sightorsson als buitenspeler (waar hij niet tot zijn recht komt). De Boer maakt het zichzelf onnodig moeilijk.
Sigthorsson heeft het zelf aangegeven dat hij vooral voorzetten van de zijkant wil. Maar van wie moeten die dan komen. De buitenspelers zijn hopeloos uit vorm. Je kunt er beter een 4-4-2 van maken.Tweaking Art schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:10:
[...]
Daar ben ik het wel mee eens, ik denk dat de Boer het op dit moment ook niet weet, Sigthorsson op rechts kan eigenlijk niet.
Nog wat boeiends door de commentator, PSV zonder Wijnaldum, Maher en Rekik inderdaad. Dat levert nog wel wat extra's op als ze allen weer fit zijn.
Achja, ondanks dat kan ie nog steeds een beter gemiddelde dan de meeste overleggenNiku schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:10:
Wat zeiden ze nu? Locadia in de competitie nog niet tussen paal en lat geschoten? Dat is ook niet best
http://www.vi.nl/nieuws/l...rukwekkend-gemiddelde.htm
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ja in de warming up afgehaakt, schijnt psv getwitterd te hebben en lieten ze net voor begin van de wedstrijd zien bij Fox.Niku schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:12:
Was Maher geblesseerd? Dat heb ik even gemist dan, dacht dat ie gewoon gepasseerd was.
Nog wat boeiends door de commentator, PSV zonder Wijnaldum, Maher en Rekik inderdaad. Dat levert nog wel wat extra's op als ze allen weer fit zijn.
Dat is niet echt des Ajax.
Dan regelt Cock Jol wel de snacksTweaking Art schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:14:
[...]
Dat is niet echt des Ajax., en ik heb liever geen Martin Jol achtige situaties.
Vreemd, Fox meldde al voordat Feyenoord begon dat Maher gepasseerd was.schwarzenegger schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:14:
[...]
ja in de warming up afgehaakt, schijnt psv getwitterd te hebben en lieten ze net voor begin van de wedstrijd zien bij Fox.
Hoorde ik ook jaPWM schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:16:
[...]
Vreemd, Fox meldde al voordat Feyenoord begon dat Maher gepasseerd was.
+1. Gefeliciteerd PSV, meer dan terecht.Vos schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:18:
Grats PSV, meer dan terecht. Veel te doen voor Frank. Hoe krijg je zoveel spelers weer op hun normale niveau?
Ben nu wel erg benieuwd naar de reactie van Frank.
XXXVI
Nee, nog niet. Morgen eerst nog even langs de directie op mijn werk, Daarna kunnen we het weer vergeten.RBH schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:18:
Zo, afgelopen. Wedstrijd om heel snel te vergeten..
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Maar het is veel te makkelijk om te zeggen dat Vermeer alleen schuldig was aan deze nederlaag, de volledige verdediging was gewoon weer slecht, niet alleen Vermeer.
Je zou kunnen zeggen dat dit het resultaat is van de zuinige koers die Ajax vaart, de meeste topspelers vertrokken en nu komt de jeugd + budgetspelers, dan kan je wel eens met deze cijfers verliezen.
Maar goed prima overwinning van Psv, gefeliciteerd.
Sterk psv? Ik vond ze eigenlijk zeer matig tot aan de fout van Vermeer. Na de 2-0 was het makkelijk voetballen, maar daarvoor was het toch wel erg slecht (op 10 minuten in de eerste helft na) wat psv liet zien.Niku schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:24:
Mooie wedstrijd vanuit mijn PSV oogpunt. Sterk PSV, ontzettend zwak Ajax.
Tomorrow is not today!
Lol, echter, zoals ze net ook zijn eerdere blamages lieten zien op FOX, is het ergens toch wel zielig, de man wordt compleet afgeslacht, maar daar draagt ie dan ook zelf aan bij.ephymerous schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:19:
Mocht Vermeer gepasseerd worden dan is dit verlies nuttig geweest.
Trainen op de bal vangen doen ze nl. nooit op de keepers training van Ajax

Mooiste zin die ik tot nu toe gezien heb..ephymerous schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:19:
Mocht Vermeer gepasseerd worden dan is dit verlies nuttig geweest.
Pijnlijke nederlaag...

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het is toch niet de rol of plicht van de media om Vermeer zijn vorm terug te geven? De Boer moet hem niet opstellen als Vermeer niet in vorm is, en hem de kans geven zelfvertrouwen op te doen in het tweede team.Tweaking Art schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:23:
Wat ik zeer irritant vind, Vermeer is duidelijk niet in vorm op dit moment ( dat kunnen we wel zeggen) maar de media vooral zit al weken lang de poten van die jongen af te zagen, dat help niet echt om die jongen zijn vorm weer terug te vinden.
Uberhaupt is het ook een demotiverende boodschap naar Cilissen toe: hoe slecht Vermeer ook speelt, hij speelt toch. Ik zou als trainer juist laten zien dat niemand zeker is van een plek, ook Vermeer niet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En in mijn ogen is het juist geheel terecht dat Vermeer ter discussie staat, hij is al seizoenen lang met regelmaat aan het blunderen (herinner me 2 cruciale fouten vs Utrecht nog) , heeft nauwelijks ballen (in 1x) klem, komt veel te snel van de lijn en blijft vervolgens te lang en/of te ver uit zijn goal staan.Tweaking Art schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:23:
Wat ik zeer irritant vind, Vermeer is duidelijk niet in vorm op dit moment ( dat kunnen we wel zeggen) maar de media vooral zit al weken lang de poten van die jongen af te zagen, dat help niet echt om die jongen zijn vorm weer terug te vinden.
Maar het is veel te makkelijk om te zeggen dat Vermeer alleen schuldig was aan deze nederlaag, de volledige verdediging was gewoon weer slecht, niet alleen Vermeer.
Ik heb hem vaak vergeleken met Stanley Menzo, maar ik doe Menzo daarmee echt tekort.
Precies.gambieter schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:35:
[...]
Het is toch niet de rol of plicht van de media om Vermeer zijn vorm terug te geven? De Boer moet hem niet opstellen als Vermeer niet in vorm is, en hem de kans geven zelfvertrouwen op te doen in het tweede team.
Ik meen dat Frank de Boer een tijdje terug nog gezegd heeft dat Vermeer en Cillissen gelijkwaardig waren ...Überhaupt is het ook een demotiverende boodschap naar Cillissen toe: hoe slecht Vermeer ook speelt, hij speelt toch. Ik zou als trainer juist laten zien dat niemand zeker is van een plek, ook Vermeer niet.
Is Cillissen dan zo beroerd op de trainingen? Of heeft Frank de Boer wellicht gelogen om Cillissen (valse) hoop te geven en hem zo te behouden als tweede keeper?
Inderdaad, net als dat De Vrij telkens gezocht wordt, en eerder Mathijsen.Tweaking Art schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:23:
Dit is echt een team wanprestatie. Vermeer heeft meer gepakt dan doorgelaten. En dan nog mag een goal niet de totale instorting betekenen. Al was PSV daarvoor ook al veel beter. Vergeet het eerste halfuur niet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat klopt, het stoort me gewoon, en het helpt in de meeste gevallen toch niet voor iemands zelfvertrouwen.gambieter schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:35:
[...]
Het is toch niet de rol of plicht van de media om Vermeer zijn vorm terug te geven? De Boer moet hem niet opstellen als Vermeer niet in vorm is, en hem de kans geven zelfvertrouwen op te doen in het tweede team.
Uberhaupt is het ook een demotiverende boodschap naar Cilissen toe: hoe slecht Vermeer ook speelt, hij speelt toch. Ik zou als trainer juist laten zien dat niemand zeker is van een plek, ook Vermeer niet.
De Boer ziet die twee dagelijks trainen, Vermeer was al niet echt goed de laatste wedstrijden dus Frank de Boer had genoeg redenen gehad om hem er naast te zetten, maar hij deed het niet, misschien ziet hij hetzelfde als ik, Cillessen is een goede keeper maar niet beter dan Vermeer.
Dus dat Frank de Boer vertrouwen geeft aan zijn beste keeper kan ik dus begrijpen, maar goed zijn vertrouwen is niet eindeloos, Vermeer loopt op een zijden draad.
Behalve wat nieuwe mensen in dit topic die normaal nooit reageren dan
Het Nl voetbal is compleet geruïneerd. Al onze goede spelers gaan begin 20 al bij de degradanten uit andere competities spelen voor het geld en wij blijven achter met veredelde jeugdteams die allen zo wisselvallig als wat zijn. Een tot twee jaar een spannend eindslot met een top 5 die nog kampioen kan worden is leuk, maar de zwakte van onze topclubs vergeleken met de andere teams wordt nu toch wel zielig. Na dit seizoen worden onze talenten weer verkocht en begint het feest opnieuw.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum