Wat is vermeer toch een grabbelaar, elke hoge voorzet/spelhervatting laat hij los.
Inderdaad geen gelukkig huwelijk, Vermeer en hoge ballen klemmen.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Scheids is wel erg inconsequent. Groningen mag de duels fel en hard ingaan, andersom wordt het meteen afgefloten
met zoveel ruimte moet ajax toch wel snel scoren. anders wordt het zo 1-1.. en bojan moet afspelen
EDIT: laat maar. leuk vermeer
EDIT: laat maar. leuk vermeer
[ Voor 14% gewijzigd door El_V op 01-09-2013 14:01 ]
triesvan schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:44:
Wat is vermeer toch een grabbelaar, elke hoge voorzet/spelhervatting laat hij los.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Vermeer moet ondertussen zijn krediet toch wel hebben verspeeld...
Ik zeg Cillissen of Zoet erin bij NL volgend weekend.
Mja....het is een keer leuk geweest, leuk dat je de reflexen enz. hebt, maar als je zo'n duidelijke en basale kwetsbaarheid hebt.
Vermeer geluk dat Barcelona nooit hoge ballen speelt.
⏩ PVOutput☀️
Corners?Quad schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:04:
Vermeer geluk dat Barcelona nooit hoge ballen speelt.
Dat was wel een enorm makkelijke gele kaart zeg, pff...
Hey Bojan, gewoon je voet tegen de bal aan zetten, niet meer dan dat..
⏩ PVOutput☀️
waarom stond fischer eigenlijk niet in de basis?
Deze bal heeft Vermeer weer wel..
⏩ PVOutput☀️
Een beetje goedgemaakt door Vermeer
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Las ergens op Twitter dat hij vorige week had: 0 succesvolle dribbels, 0 doelpogingen en 0 gecreërde kansen.El_V schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:07:
waarom stond fischer eigenlijk niet in de basis?
Dit Ajax kun je toch geen kampioenskandidaat meer noemen... al zo veel puntverlies en het spel is dramatisch.
Ging hij nou mis??
⏩ PVOutput☀️
Vermeer en Esteban. Ze lijken best veel op elkaar behalve in huidskleur en lengte. Als ik zo zie hoe Zeefuik scoorde, was dat een bal die Vermeer met gemak klem had kunnen hebben. En dan hoor ik hier - niet gezien - dat 'ie nu opeens een bal wonderbaarlijk wél pakt. Ik herken het helemaal
.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Jammer
Wat een mooie actie!
Dat was bijna de perfecte counter van Groningen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yup, Boilesen zat al de hele wedstrijd te zeiken.toolkist schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:19:
Geeft ie Boilesen nou geel?
Ik weet niet wat ie daar deed met z'n hoofd maar dat wil ik nog wel eens terugzien.triesvan schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:19:
[...]
Yup, Boilesen zat al de hele wedstrijd te zeiken.
Terecht ook geel voor beiden, dat haantjesgedrag en de macho uithangen, kan daar slecht tegen. Wie het ook doet overigens, kappen met die ongein en gewoon voetballen.
Kostic met de laatste kans op de buitenkant paal, Zivkovic legde die wel heel erg lekker neer zeg! Allemachtig, daar komt Ajax nog goed weg op het eind met die counter. Lekkere bal ook op Zivkovic, zag even niet wie hem gaf?
Kostic met de laatste kans op de buitenkant paal, Zivkovic legde die wel heel erg lekker neer zeg! Allemachtig, daar komt Ajax nog goed weg op het eind met die counter. Lekkere bal ook op Zivkovic, zag even niet wie hem gaf?
Volgens mij is mijn voorspelde eindstand van de derde plaats nog te hoog gegrepen voor AJAX. En dan te bedenken dat we hiermee CL moeten gaan spelen. Dat wordt gewoon een 0-8 tegen Barca denk ik.
Drama wedstrijd dit..
Drama wedstrijd dit..
Goedgemaakt? Je verliest voor de zoveelste keer (2) punten door een fout van Vermeer.
Alleen door te scoren had hij het enigszins goed kunnen maken.
En de redding was ook alleen nodig omdat hij zoals gewoonlijk 5 meter uit de goal stond.
En Groningen kwam goed weg bij de 100% kans van Poulsen enkele minuten ervoor.TB1989 schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:20:
[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-09-2013 14:25 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Oef.. Ajax is zonder bepaalde basisspelers gewoon echt middelmaat. Hierdoor wordt de competitie natuurlijk weer onvoorspelbaar als altijd, maar op Europees niveau ga je nu echt helemaal af als een gieter. Denk zelf dat Celtic een zware kluif gaat worden.
Die jochie met nummer 30 bij groningen is wel een leuk spelertje !
Die jochie met nummer 30 bij groningen is wel een leuk spelertje !
Klopt, maar daar heb ik het niet over. Tevens was de kans van Groningen nog een stuk groter, buitenkantje paal. Een paar centimeter naar links en hij zat er in, dat was bij Poulsen niet te zeggen.OPSLAGHOND schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:23:
[...]
En Groningen kwam goed weg bij de 100% kans van Poulsen enkele minuten ervoor.
Zeg niet dat een overwinning voor Groningen verdiend was hoor, dat is een heel andere discussie.
De kans was niet groter, de afwerking van Poulsen was gewoon slecht.TB1989 schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:26:
[...]
Tevens was de kans van Groningen nog een stuk groter, buitenkantje paal. Een paar centimeter naar links en hij zat er in, dat was bij Poulsen niet te zeggen.
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-09-2013 14:31 ]
Inderdaad. De enige en maximale compensatie voor een doelpunt tegen is een eigen doelpunt. En zelfs dat is niet de perfecte vervanging. Maar een redding is geen goedmaker. Een doelpunt, helemaal een gelijkmaker, heeft een effect op het speelbeeld.
Maar goed, ik sta er eigenlijk ook weer niet van te kijken. De kampioenschappen zijn ook (/vooral) het resultaat van het falen van de concurrentie en uiteindelijk een geloof binnen een ploeg. En dat Ajax nu een paar keer mee wist te blijven doen kwam omdat er toch een aantal spelers uiteindelijk het verschil konden maken.
Nu vind ik het wat vroeg om te zeggen dat er niemand bij Ajax is die dat kan. Vertonghen maakte die echte stap ook pas halverwege het seizoen, maar ik vraag mij ook af wie dat zou moeten doen. Alleen De Jong zou misschien nog die extra klap erop kunnen geven. En misschien kan Blind nog het schepje er bovenop gooien. En hopelijk krijgt Ligeon weer een kans. Maar eigenlijk ben ik dan al op het niveau gekomen dat je moet hopen dat er een jonge speler / talent echt de geest krijgt.
Maar goed, ik sta er eigenlijk ook weer niet van te kijken. De kampioenschappen zijn ook (/vooral) het resultaat van het falen van de concurrentie en uiteindelijk een geloof binnen een ploeg. En dat Ajax nu een paar keer mee wist te blijven doen kwam omdat er toch een aantal spelers uiteindelijk het verschil konden maken.
Nu vind ik het wat vroeg om te zeggen dat er niemand bij Ajax is die dat kan. Vertonghen maakte die echte stap ook pas halverwege het seizoen, maar ik vraag mij ook af wie dat zou moeten doen. Alleen De Jong zou misschien nog die extra klap erop kunnen geven. En misschien kan Blind nog het schepje er bovenop gooien. En hopelijk krijgt Ligeon weer een kans. Maar eigenlijk ben ik dan al op het niveau gekomen dat je moet hopen dat er een jonge speler / talent echt de geest krijgt.
Zo kan voetbal lopen, nu zit je dus naar de koploper te kijken ipv dat je het naar een normale middenmoot wedstrijd zit te kijken, PEC Zwolle - Utrecht dus.
⏩ PVOutput☀️
Cilissen? Zoet? Cilissen moet eerst maar eens over lange tijd tonen dat hij een goede doelman is. Bespottelijk dat hij als tweede keeper überhaupt werd uitgenodigd. En Zoet zit net bij de selectie. Sowieso lijkt me Vorm gewoon beter, en anders is er Krul nog.Lars93 schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:02:
Vermeer moet ondertussen zijn krediet toch wel hebben verspeeld...
Vermeer heeft inderdaad helemaal niets bij Oranje te zoeken. Het trio Stekelenburg-Krul-Vorm (volgorde voor verschillende mensen verschillend) staan mijlenver voor op de keepers in de Eredivisie. Gezien de bijna wekelijkse klachten over Vermeer is het tijd om Cilissen de kans te geven bij Ajax, dat is toekomstgericht. Als hij het dan heel erg goed doet over het hele seizoen, dan maar eens na het WK gaan testen in Oranje.D-e-n schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:42:
Cilissen? Zoet? Cilissen moet eerst maar eens over lange tijd tonen dat hij een goede doelman is. Bespottelijk dat hij als tweede keeper überhaupt werd uitgenodigd. En Zoet zit net bij de selectie. Sowieso lijkt me Vorm gewoon beter, en anders is er Krul nog.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
OepsD-e-n schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:42:
[...]
Cilissen? Zoet? Cilissen moet eerst maar eens over lange tijd tonen dat hij een goede doelman is. Bespottelijk dat hij als tweede keeper überhaupt werd uitgenodigd. En Zoet zit net bij de selectie. Sowieso lijkt me Vorm gewoon beter, en anders is er Krul nog.

Ik moet zeggen dat die tiener van Groningen, Richairo Živković indruk op me maakt, dat is toch wel een ruwe diamant, hij zit blijkbaar in het Servie onder 19 team maar hij kan ook voor Nederland kiezen.
Ga hem in ieder geval volgen de komende jaren.
Ga hem in ieder geval volgen de komende jaren.
Ah, het is dus een raar weekend. Zwolle nu ook op achterstand. 0-1!
⏩ PVOutput☀️
En ik had nog de stille hoop dat PEC hier 3 punten zou pakken zodat volgend weekend verliezen voorlopig niet zou uitmaken voor de notering
Maar goed, er resteren nog 40 minuten in de tweede helft + verlenging. Dus het balletje kan nog raar gaan rollen
[ Voor 28% gewijzigd door Joosie200 op 01-09-2013 15:42 ]
verlenging?
Waarschijnlijk bedoeld hij blessuretijd.
We hebben een punt! Nu vasthouden
Uiteraard.. anyhow.. PEC zet alles op alles in de laatste 20 minuten, tis ze geraden ook. Beetje punten meegeven aan ingraafteam Utreg zekerOPSLAGHOND schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:57:
[...]
Waarschijnlijk bedoeld hij blessuretijd.

edit: en dat is 1

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 01-09-2013 16:03 ]
Agressievelingetje die bulthuis..
⏩ PVOutput☀️
En PEC profiteert niet van het feit dat Ajax en PSV punten laten liggen. Ah ja, what else is new? Volgend weekend onderuit tegen Ajax, PSV wint van Twente en we zijn kop af. Het lijkt trouwens wel gelijkspelweekend
(NAC - NEC, Twente - Heerenveen, PSV - Cambuur, Groningen - Ajax & PEC - Utrecht)
Ging tegen beter weten in inloggen vanuit mijn hotel in het buitenland, maar FoxSports doet het gewoon online
EredivisieLive deed het niet in het buitenland.
Nu maar hopen dat Feyenoord wint, dan loop je gewoon in 2 weekenden 2x in
EDIT: Lol @ die pingel bij Feyenoord. Veel lomper kan je iemand niet neerhalen
EDIT2: Vooropgesteld: Pelle ging in de 2de situatie VEEL te makkelijk liggen. Maar, tegen Twente dit seizoen krijg je hem wel tegen voor veul minder, en sta je met 10 man. Nu niets.
Nu maar hopen dat Feyenoord wint, dan loop je gewoon in 2 weekenden 2x in
EDIT: Lol @ die pingel bij Feyenoord. Veel lomper kan je iemand niet neerhalen
EDIT2: Vooropgesteld: Pelle ging in de 2de situatie VEEL te makkelijk liggen. Maar, tegen Twente dit seizoen krijg je hem wel tegen voor veul minder, en sta je met 10 man. Nu niets.
[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 01-09-2013 17:13 ]
Feyenoord - Roda gaat ook een gelijkspelletje worden.
⏩ PVOutput☀️
Denk het nietQuad schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:15:
Feyenoord - Roda gaat ook een gelijkspelletje worden.
Graziano

Ik heb me kapot geërgerd en ook echt niet meegedaan.. Achter me.. een vader met 3 kinderen bij zich.. en maar lachen en schreeuwen.. Hey vetklep!! lekker bij McDonalds geweest? Hooo Pizza!! En die kinderen maar meeroepen.. pff..Quad schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:56:
Oh de Zwolle fans, ohhhhhhhhh pizzaaa
Ja ik weet dat het elke week gebeurd, maar de Zwolle fans doen het iets luider als de rest.
Op mijn subtiele opmerking dat als je als vader met kinderen bij je zo achterlijk moet doen werd niet gereageerd
BOEM Pelle! Mooie goal.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Iets met als je het erover hebt..
⏩ PVOutput☀️
Kleine correctieJoosie200 schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:26:
En PEC profiteert niet van het feit dat Ajax en PSV punten laten liggen. Ah ja, what else is new? Volgend weekend Over twee weken onderuit tegen Ajax, PSV wint van Twente en we zijn kop af. Het lijkt trouwens wel gelijkspelweekend(NAC - NEC, Twente - Heerenveen, PSV - Cambuur, Groningen - Ajax & PEC - Utrecht)
Feyenoord is de lachende derde dit weekend overigens.
Ben wel benieuwd wie die "Nederlandse flankspeler uit het buitenland" is die Ajax wil gaan halen. Emanuelson of Elia ?? Denk dat die beiden wel op huurbasis zouden zijn, of het is compleet iemand anders natuurlijk...
[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 01-09-2013 17:38 ]
Zou wat zijn als ze Ola John kunnen huren voor een jaar oid, maar denk niet dat dat er in zit?
Wat kan Feyenoord toch afgrijselijk inzakken. Vermoeiend om te kijken bijna.
EDIT: 3-0, maar wel buitenspel helaas. Toch, iedereen kan scoren bij Feyenoord
EDIT: 3-0, maar wel buitenspel helaas. Toch, iedereen kan scoren bij Feyenoord
[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 01-09-2013 18:00 ]
Lekker hoor 4-0. Goed voor het doelsaldo en vertrouwen. Mooie goal van Pelle die ook gewoon rustig doorgaat met scoren
. Na een dramatisch begin zijn we weer een beetje aan het opkrabbelen.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Het is wel leuk natuurlijk al had ik liever gezien dat Feyenoord tegen Krasnodar in de eerste helft 4 doelpunten had gemaakt...
Tuurlijk, daar ben ik nog ziek van maar gelukkig gaat het in de competitie weer iets beter.
Verwijderd
En de mazzel dat zowel Ajax, PSV, AZ, Vitesse en PEC Zwolle gelijk hebben gespeeld. Lopen we toch weer wat puntjes in
Prima weekend inderdaad
Toch heerlijk al die uitslagen, in deze competitie kan alles gebeuren. Misschien niet altijd van een hoog niveau maar wel lekker spannend!
Nog één zo'n weekend over twee weken en Feyenoord staat gewoon weer derde...Fiber schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:24:
[...] Ach, nog drie zulke weekends op rij en Feyenoord doet weer mee om de prijzen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Op jacht naat koploper PECFiber schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:21:
[...]
Nog één zo'n weekend over twee weken en Feyenoord staat gewoon weer derde...![]()
De header bij FoxSports:

Volgens mij is deze al voor het weekend verzonnen. De 1-0 kwam uit een pass van Janmaat, een overtreding op Armenteros en werd ingeschoten door Vormer. Daarna 3 doelpunten waarvan 1 van Pelle.
Pelle blijft het belangrijkste wapen, maar moeten ook niet overdrijven natuurlijk

Volgens mij is deze al voor het weekend verzonnen. De 1-0 kwam uit een pass van Janmaat, een overtreding op Armenteros en werd ingeschoten door Vormer. Daarna 3 doelpunten waarvan 1 van Pelle.
Pelle blijft het belangrijkste wapen, maar moeten ook niet overdrijven natuurlijk
Pelle is gewoon een hele goede spits, de jaren hebben hem goed gedaan kunnen we wel stellen. De goals die hij maakt zijn geen simpele intikkers, dat zag je vandaag ook weer. Vorig seizoen heeft hij ook een hoop geweldige goals gemaakt. Hij snoert ook meteen de monden van mensen die zeiden dat hij toch niet nog zo´n seizoen zou draaien, heeft in 33 wedstrijden toch mooi 32 goals gemaakt en dat is alleen nog maar de competitie.
Jammer dat er komende week interlands zijn, heb ik altijd zo´n hekel aan als daarvoor de competitie onderbroken moet worden.
Jammer dat er komende week interlands zijn, heb ik altijd zo´n hekel aan als daarvoor de competitie onderbroken moet worden.
Dat zal zeker geen Emanuelson worden denk ik, die staat nu bij Milan in de basis, dan ga je niet naar Ajax.Krukar schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:37:
[...]
Ben wel benieuwd wie die "Nederlandse flankspeler uit het buitenland" is die Ajax wil gaan halen. Emanuelson of Elia ?? Denk dat die beiden wel op huurbasis zouden zijn, of het is compleet iemand anders natuurlijk...
Waarschijnlijk een dure (en lastige) bankzitter als Elia, John zou mooi zijn maar die zal ook wel te duur zijn.
Ja, zo goed als in in de voorbereiding was, zo slecht speelt hij nu, steeds andere spelers in de weg lopen, niet aan de opdrachten houden (aan de zijkant blijven).Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:43:
Bojan lijkt stevig bezig zijn krediet te verspelen bij menige Ajax supporter.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Definitief een streep door de naam van Ola John bij Ajax. Was idd de speler waar ze mee bezig waren, maar die mag nu niet meer weg ivm enkele zware blessures.De Telegraaf meldt dat Labyad nu als alternatief in beeld komt.
Ik heb altijd al het idee gehad dat de belangrijkste reden voor die transfer was dat hij dan niet bij de concurrentie zou spelen. Hij is gewoon geen buitenspeler, zeker niet zoals Ajax ze zoekt, maar een (schaduw)spits.Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:43:
Bojan lijkt stevig bezig zijn krediet te verspelen bij menige Ajax supporter.
Zou wel een stunt zijn, eerst publiekelijk excuses aanbieden voor alles wat er bij zijn PSV gebeurd is en dan een paar dagen daarop naar de rivaal gaan.Sempy schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:04:
Definitief een streep door de naam van Ola John bij Ajax. Was idd de speler waar ze mee bezig waren, maar die mag nu niet meer weg ivm enkele zware blessures.De Telegraaf meldt dat Labyad nu als alternatief in beeld komt.
Ik denk eerder aan Elia.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zou Elia echt een versterking zijn? Die heeft, volgens mij, al sinds zijn vertrek bij Twente geen goede wedstrijd meer gespeeld?
Elia lijkt me een lastig ventje, mag van mij wegblijven. Bovendien heeft hij dit weekend zijn bekken gekneusd en is hij in ieder geval een paar weken uit de roulatie.
Heb het even opgezocht, want heb hem ook een tijden niet meer zien spelen.FreeShooter schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:19:
Zou Elia echt een versterking zijn? Die heeft, volgens mij, al sinds zijn vertrek bij Twente geen goede wedstrijd meer gespeeld?
Elia is momenteel basisspeler bij Bremen (4 wedstrijden in augustus gespeeld, dus dat valt mee)
http://www.vi.nl/spelers/wedstrijden/eljero-elia.htm
Maar ik denk dat hij te duur is qua salaris, vind hem wel een type buitenspeler wat goed bij Ajax zou passen.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/23881003NEWS FROM EVERTON...
...but it's nothing to do with Baines, Fellaini or McCarthy.
Everton midfielder Francisco Junior has joined Dutch side Vitesse Arnhem on a season-long loan deal.
Ik zie dat Martins Indi wellicht naar Everton vertrekt (mochten Fellaini en Baines naar Man U vertrekken)
Weer een update voor Vitesse (dacht dat dat al rond was)
Vitesse Arnhem announce season long loan signing of Christian Atsu from Chelsea #BBCFootball #CFC
Ian Dennis 6 minutes ago
[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 02-09-2013 11:35 ]
Dat zou voor Feyenoord niet eens zo heel beroerd zijn, kunnen ze het geld gebruiken voor een versterking van het middenveld. Bakkal is door Dinamo van zijn contract ontdaan, dus met de verkoop van BMI kan je zijn salaris financieren.apis29 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:20:
[...]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/23881003
Ik zie dat Martins Indi wellicht naar Everton vertrekt (mochten Fellaini en Baines naar Man U vertrekken)

Heren, verkeerde topic
Verwijderd
Lastige opgave voor de Boer om zowel Bojan als Fischer zover te krijgen dat zij de hun toebedeelde opdrachten blijven uitvoeren in het veld. Temeer daar de Jong er nog steeds niet is.MeNTaL_TO schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:07:
[...]
Ja, zo goed als in in de voorbereiding was, zo slecht speelt hij nu, steeds andere spelers in de weg lopen, niet aan de opdrachten houden (aan de zijkant blijven).
Exact. Buitenlands voetbal gaarne bespreken in [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Volgens A Bola staat Labyad op het punt om naar Ajax te gaan
http://www.abola.pt/nnh/ver.aspx?id=425331
http://www.abola.pt/nnh/ver.aspx?id=425331
Het gedoe met de buitenspelers kan je niet op de blessure van Siem wegschuiven. Babel, Cuenca, Sulejmani, Boerrigter en Likoki zijn allemaal buitenspelers die tussen eind vorig seizoen en de 1e competitiewedstrijd zijn vertrokken. 3 wegens aflopende contracten de laatste twee met instemming van Ajax. Als je dan nu op de laatste transferdag in paniek naar een buitenspeler zoekt, doe je als club iets verkeerd.Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:40:
[...]
Lastige opgave voor de Boer om zowel Bojan als Fischer zover te krijgen dat zij de hun toebedeelde opdrachten blijven uitvoeren in het veld. Temeer daar de Jong er nog steeds niet is.
Verwijderd
Zowel Fischer als Bojan trokken de laatste wedstrijden te veel naar binnen toe. Zie de Jong er wel voor aan hen daarop te wijzen in het veld.Sempy schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:51:
[...]
Het gedoe met de buitenspelers kan je niet op de blessure van Siem wegschuiven. Babel, Cuenca, Sulejmani, Boerrigter en Likoki zijn allemaal buitenspelers die tussen eind vorig seizoen en de 1e competitiewedstrijd zijn vertrokken. 3 wegens aflopende contracten de laatste twee met instemming van Ajax. Als je dan nu op de laatste transferdag in paniek naar een buitenspeler zoekt, doe je als club iets verkeerd.
Dat Ajax nu nog op zoek is naar een buitenspeler is inderdaad wel erg curieus. Dat wist men natuurlijk al langer. Waarom dan zo lang wachten is voor menigeen een raadsel.
Het wachten van Ajax kan 2 dingen betekenen, of Frank zag het helemaal zitten in de huidige spelers (Bojan/Fisher met Sana/Andersen als backup) en is daar op terug gekomen.
Andere optie is dat Ajax op de centen zit ivm andere zaken. Vorige week stond een berichtje dat Ajax op weg is naar een 'clubkas' van 75-80 miljoen. Volgens RTL Z zou dat voldoende moeten zijn voor een beurs-exit of de gemeente Amsterdam uitkopen als aandeelhouder in de Arena. Als men met dat soort langetermijnscenario's bezig is, kan ik begrijpen dat de komst van een buitenspeler wordt uitgesteld tot na verkoop van Eriksen ivm financiering.
Andere optie is dat Ajax op de centen zit ivm andere zaken. Vorige week stond een berichtje dat Ajax op weg is naar een 'clubkas' van 75-80 miljoen. Volgens RTL Z zou dat voldoende moeten zijn voor een beurs-exit of de gemeente Amsterdam uitkopen als aandeelhouder in de Arena. Als men met dat soort langetermijnscenario's bezig is, kan ik begrijpen dat de komst van een buitenspeler wordt uitgesteld tot na verkoop van Eriksen ivm financiering.
Ik hoop echt dat Indi voor een mooi bedrag verkocht wordt. Hij is er aan toe, of in ieder geval is hij klaar met Feyenoord, dat blijkt uit verschillende uitspraken. Feyenoord kan het intern prima oplossen, met Kongolo staat een gigantisch talent klaar en ondertussen is er Mathijsen. Die laatste krijgt constant kritiek maar speelt gewoon behoudens zijn slippertjes vlak na zijn komst prima, beter dan de Vrij en Indi. Nelom is natuurlijk in potentie gewoon een hele goede linksback en ook op die positie komt er weer nieuwe jeugd aan.Sempy schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:48:
Dat zou voor Feyenoord niet eens zo heel beroerd zijn, kunnen ze het geld gebruiken voor een versterking van het middenveld. Bakkal is door Dinamo van zijn contract ontdaan, dus met de verkoop van BMI kan je zijn salaris financieren.
Als je dan onder de streep een miljoen of 10 euro overhoudt dan ben je weer een stuk gezonder en kan de broodnodige aanvallende versterking gehaald worden. Bakkal zou een goede vervanger voor Immers zijn, die dan een ideale 12e man wordt omdat hij inzetbaar is op meerdere posities.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Met een grote buffer in je clubkas kun je als club wel je sportieve beleidsbeslissingen onafhankelijk laten worden van je sportieve resultaten. De afgelopen 3 jaar landskampioen is geen garantie voor de titel dit seizoen. Loop je wellicht de inkomsten uit de CL mis maar kun je toch je opgebouwde selectie in stand houden.Sempy schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:06:
Het wachten van Ajax kan 2 dingen betekenen, of Frank zag het helemaal zitten in de huidige spelers (Bojan/Fisher met Sana/Andersen als backup) en is daar op terug gekomen.
Misschien heb je gelijk qua buitenspelers, is de Boer er inderdaad van terug gekomen.
Gelukkig is de Jong weer op de weg terug en traint hij alweer met de bal.Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:40:
[...]
Lastige opgave voor de Boer om zowel Bojan als Fischer zover te krijgen dat zij de hun toebedeelde opdrachten blijven uitvoeren in het veld. Temeer daar de Jong er nog steeds niet is.
Denk dat we hem niet snel genoeg weer in de basis kunnen zien verschijnen..
Ook al heeft hij 4 wedstrijden in augustus gespeeld hij is geen basis speler bij Werder.tweaker2010 schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:50:
[...]
Heb het even opgezocht, want heb hem ook een tijden niet meer zien spelen.
Elia is momenteel basisspeler bij Bremen (4 wedstrijden in augustus gespeeld, dus dat valt mee)
http://www.vi.nl/spelers/wedstrijden/eljero-elia.htm
Maar ik denk dat hij te duur is qua salaris, vind hem wel een type buitenspeler wat goed bij Ajax zou passen.
Van die 4 wedstrijden heeft hij slechts 144 minuten gespeeld en hij voegt niet echt iets toe.
Ik heb zelf meer het vermoeden dat ze van hem af willen en hem minuten geven zodat hij zich in de kijker kan spelen bij andere clubs.
Elia vangt namenlijk nogal veel geld voor een speler die in in zijn tijd bij Bremen nog niets heeft laten zien.
Arnautovic hebben ze nu al met een flink verlies verkocht dus ik denk dat ze daar eindelijk wakker geworden zijn en begonnen zijn met de grote schoonmaak.
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Ik begrijp dat paniekerige gedoe ook niet. Ajax heeft er zelf voor gekozen om naast Bojan niemand voor deze 5 spelers te halen. Ze hadden hoge verwachtingen van Bojan, maar hij zakt inmiddels flink door het ijs en maakt Ajax door zijn egoachtige spel eerder slechter dan beter. Tel daarbij op dat Fischer niet in vorm is en de crisis is compleet. Jammer dat Overmars niet wat pro-actiever handelt.Sempy schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:51:
[...]
Het gedoe met de buitenspelers kan je niet op de blessure van Siem wegschuiven. Babel, Cuenca, Sulejmani, Boerrigter en Likoki zijn allemaal buitenspelers die tussen eind vorig seizoen en de 1e competitiewedstrijd zijn vertrokken. 3 wegens aflopende contracten de laatste twee met instemming van Ajax. Als je dan nu op de laatste transferdag in paniek naar een buitenspeler zoekt, doe je als club iets verkeerd.
En Sneijder alsnog door van Gaal geselecteerd.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Als gevolg van het afhaken van Wijnaldum wegens een blessure ja.
Toch wel grappig: Tegenwoordig vechten ze er om dat ze mee mogen doen. In de tijd van Gullit en Van Basten en zo sloegen ze graag een wedstrijdje over tegen Andorra of een uitwedstrijd in een rottig Oostblok landje...
[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 02-09-2013 17:43 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum