"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik wens Bayern inderdaad succes met zo'n keeper tegenover je..tweaker2010 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:20:
Ik hoop dat Cech nu ook een paar penalty''s pakt
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
RealChelsea had wel echt 2x direct rood verdiend, dan had de vlag er totaal anders bijgehangen.
Ik hoop toch echt dat Bayern beter is van 11 meter...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Edit: jammer dat Robben er niet meer in staat
[ Voor 44% gewijzigd door tweaker2010 op 30-08-2013 23:28 ]
E: Kijk een Spaanstalige stream. Na iedere penalty is het GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.
[ Voor 51% gewijzigd door BeefHazard op 30-08-2013 23:29 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
LUKAAAAAAAKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU *haalt adem* UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Maar zoals ik al zei, Neuer.
⏩ PVOutput☀️
Spanjaarden zijn leuker
Dit is iets waar Lukaku van zal moeten leren.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sowieso liever Bayern, ben niet zon FC Ambhramovic fan

Denk dat Mourinho nu wel ff pissed is, Lukaku mag weer even bankzitten.gambieter schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:32:
Daar Lukaku van zal moeten leren.
⏩ PVOutput☀️
Eigenlijk trapt Lukaku die bal niet slechter dan een gemiddelde Hollander op een een EK. Of zoiets.gambieter schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:32:
Lukaku was de enige die een arrogante pingel nam met een kort aanloopje, en wordt ervoor gestraft. Slechte pingel, goede redding, de rest was heel goed genomen (Cole had wat mazzel). Hoogmoed komt voor de val.
Dit is iets waar Lukaku van zal moeten leren.
Fanboy mode on:
Hoppaaaaa weg met die gasten
Fanboy mode off
Hmm ik schrok wel toen ik 0-1 zag van Torres, die gast scoort amper en opeens dit..
Dat wil niet zeggen dat ie em goed inschiet....Deef_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:50:
[...]
Eigenlijk trapt Lukaku die bal niet slechter dan een gemiddelde Hollander op een een EK. Of zoiets.
Ja, dat was mij al vrij lang duidelijk.. Beter schiet Guardiola maar eens op met zijn spelletjetweaker2010 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:40:
Bayern is niet zo goed als velen denken, Chelsea bleef met 10 man nog aardig op de been.
Ik vind die David Luiz een geweldige speler, behalve dat klote gedrag van hem. Als hij dat nu eens afleert, dan is hij nog beter, dan dat hij nu is!
Het zit me trouwens niet lekker, dat Götze op de bank zit. Ik ben nu ook zo eerlijk om te zeggen, dat ik het zwaar, maar dan ook zwaar zonde vind om zo'n speler op de bank te zetten... Daar word ik gewoon treurig van, want bij Dortmund had hij elke wedstrijd er al in gestaan. Wat ik dus nu indirect zeg is: Hij had voor zichzelf in verhouding gewoon beter in Dortmund kunnen blijven, dan was ik evengoed nog steeds fan van hem geweest.
[ Voor 50% gewijzigd door Mosin op 31-08-2013 01:10 ]

⏩ PVOutput☀️
ik wou net zeggen en dat waren onze vedetten en dit is dan een joch die nog nooit een grote wedstrijd heeft gespeeld?Deef_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:50:
[...]
Eigenlijk trapt Lukaku die bal niet slechter dan een gemiddelde Hollander op een een EK. Of zoiets.
als neutrale toeschouwer heb ik in ieder geval genoten van de wedstrijd, vind het wel jammer dat het spel van Bayern nu een stuk minder direct is. Nu is het pass, pass, nog een pass

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik denk niet dat Eriksen vervangen word door Duarte.Quad schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 01:20:
Dus Eriksen weg en Alderweireld weg, die laatste was al opgevangen maar Eriksen en opvangen met Duarte... zucht..
Eriksen zal door iemand die er al is opgevangen worden en Duarte zal er denk ik voor de breedte komen.
Het zou mij niet verbazen als Ajax voor Labyad gaat, nu PSV de deur heel hard voor hem heeft dicht gegooid....Quad schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 01:20:
Dus Eriksen weg en Alderweireld weg, die laatste was al opgevangen maar Eriksen en opvangen met Duarte... zucht..
Van Ginkel zou prima zijn (voor de juiste prijs) maar denk dat dat e rniet in zit helaas. Labyad zou ook niet verkeerd zijn eigenlijk. Duarte mag lekker blijven waar hij is, heb je helemaal niks aan.RBH schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:38:
Ajax heeft schijnbaar verschillende opties; ook Tom Carrol van Spurs is als huuroptie aangeboden, Labyad dus, Duarte, lees nog wat vage berichten van Van Ginkel.. Ben benieuwd.
NAC-NEC ook weer een trieste wedstrijd zeg, als dit zo door gaat degraderen ze alle 2...
[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 31-08-2013 11:03 ]
Meh, Labyad is wel weer zo'n enfant terrible, maar wellicht kan Frank hem onder de duim houden. Het is wel een goede speler iig.Krukar schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:01:
[...]
Van Ginkel zou prima zijn (voor de juiste prijs) maar denk dat dat e rniet in zit helaas. Labyad zou ook niet verkeerd zijn eigenlijk. Duarte mag lekker blijven waar hij is, heb je helemaal niks aan.
NAC-NEC ook weer een trieste wedstrijd zeg, als dit zo door gaat degraderen ze alle 2...
Was nog één naam vergeten trouwens: Benayoun van Chelsea. Las ook nog iets van Elia, maar dat zal wel BS zijn. Blijft speculeren allemaal.
⏩ PVOutput☀️
Hmmz, zou dat dan niet kunnen wijzen op een speler uit de engelse competitie? Daar sluit de transfermarkt vandaag als ik het goed heb, en in NL is ie nog 2 dagen langer open, toch?Quad schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:32:
Volgens Overmars later vandaag meer duidelijkheid met betrekking tot eventuele namen / transfers.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
⏩ PVOutput☀️
Het einde van weer een bewogen transfertermijn in Europa nadert. Maar wanneer sluit de transfermarkt eigenlijk in Europa. Dat verschilt van land tot land. We zetten hier alle 'deadlines' op een rijtje.Quad schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:49:
Transfermarkt sluit overal behalve in Rusland 2 september. De Russen mogen nog een maand door geloof ik.
In Nederland is de transfermarkt nog open tot maandagavond 2 september. Om middernacht (00.00 uur) moeten alle administratieve handelingen zijn afgerond. Die regel is ook van kracht in ons omringende landen als Frankrijk, België, Engeland, Denemarken en Schotland, alsmede Spanje.
Voor Duitsland ligt het sluitingsuur die dag zes uur eerder. In de Bundesliga - en alle niveaus eronder - moeten clubs op 2 september om 18.00 uur alle papieren in orde hebben.
Iets eerder dan Nederland zijn Oekraïne, Griekenland en Italië aan de beurt. Daar sluit op 2 september om 23.00 uur de transfermarkt van 2013.
Veel eerder, namelijk al op zaterdag 31 augustus, sluit de 'transferwindow' in Polen, Schotland, Finland, Zwitserland en Servië. Dat gebeurt om middernacht, als de 31ste augustus overgaat in 1 september. In Portugal is dat 31 augustus om 18.00 uur. Voor Zweden, Noorwegen en Bulgarije is de transferzomer reeds voorbij.
Sommige landen hebben bijna een week(je) langer. In Turkije gaan de poorten dicht op woensdag 4 setember om 23.00 uur. Rusland doet de deur helemaal dicht op vrijdagavond 6 september (22.00 uur).
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Dat is wel de intentie van het ingezette beleid binnen Ajax. En dat zal vermoedelijk ook wel gebeuren. Tenzij er voordelig een speler met bepaalde kwaliteiten gehaald c.q. gehuurd kan worden die niet aanwezig is binnen de eigen jeugd.Napo schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:54:
Kan de jeugdopleiding van Ajax dit niet opvangen?
Oh, het standaard verhaal zoals het bij veel clubs werkt en niets bijzonders met betrekking tot de jeugdopleidingVerwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:57:
[...]
Dat is wel de intentie van het ingezette beleid binnen Ajax. En dat zal vermoedelijk ook wel gebeuren. Tenzij er voordelig een speler met bepaalde kwaliteiten gehaald c.q. gehuurd kan worden die niet aanwezig is binnen de eigen jeugd.
⏩ PVOutput☀️
Ook het stuk van Tussen De Linies gelezen? Ik was behoorlijk verbaasd door die naam, maar was ook gekozen op basis van pure statistieken als ik het goed heb. Trouwens, hij is inmiddels weg bij Chelsea en loopt zonder club rond. Wie weet kan dat nog wat worden?RBH schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:12:
[...]
Meh, Labyad is wel weer zo'n enfant terrible, maar wellicht kan Frank hem onder de duim houden. Het is wel een goede speler iig.
Was nog één naam vergeten trouwens: Benayoun van Chelsea. Las ook nog iets van Elia, maar dat zal wel BS zijn. Blijft speculeren allemaal.
⏩ PVOutput☀️
Die komt jaarlijks terug in het circuit van mogelijke versterkingen voor Ajax. Zelfde als Bojan, die is uiteindelijk wel gekomen.TB1989 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:58:
[...]
Ook het stuk van Tussen De Linies gelezen? Ik was behoorlijk verbaasd door die naam, maar was ook gekozen op basis van pure statistieken als ik het goed heb. Trouwens, hij is inmiddels weg bij Chelsea en loopt zonder club rond. Wie weet kan dat nog wat worden?
Stuk heb ik inderdaad gelezen, maar las de naam daarvoor al. Is wel een oude speler, maar transfervrij, dus van mij mag hij erbij komen! Leuk stuk overigens.TB1989 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:58:
[...]
Ook het stuk van Tussen De Linies gelezen? Ik was behoorlijk verbaasd door die naam, maar was ook gekozen op basis van pure statistieken als ik het goed heb. Trouwens, hij is inmiddels weg bij Chelsea en loopt zonder club rond. Wie weet kan dat nog wat worden?
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 31-08-2013 22:35 ]
Als ik de berichten van eerder deze week moet geloven was 2.5mln + 1 mln variabel te weinig voor Duarte. Een bedrag hoger dan dat lijkt me toch niet voor de breedte. Duarte kan aardig ballen maar ik geloof niet dat hij veel beter is dan Schöne, Andersen of Serero en die heb je toch al rondlopen. Maar blijkbaar heeft de Boer niet al te veel vertrouwen in deze spelers op die positie en hij ziet ze dagelijks spelen dus het zal wel nodig geweest zijnJefrim schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:34:
[...]
Is volgens mij gehaald voor de breedte.
en het staat nog steeds 0-0 bij Psv - Cambuur.
[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 31-08-2013 22:38 ]
Denk het ook.Jefrim schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:34:
[...]
Is volgens mij gehaald voor de breedte.
en het staat nog steeds 0-0 bij Psv - Cambuur.
Al die mensen die denken dat het de vervanger van Eriksen is moeten eens naar de bank van Ajax kijken.
De vervanger van Eriksen is al lang bij Ajax maar met het vertrek van Eriksen en de blessure van de Jong zitten ze nogal dun in de middenvelders.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

⏩ PVOutput☀️
Hij kwam erin omdat de spelers die er stonden niet echt goed speelden.Aghanim schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:41:
Even wat anders: waarom speelt Toivonen? Is dit zijn laatste wedstrijd en gaat hij naar het tweede na de transferperiode of wat het enkel grootspraak van Cocu?
Was denk ik gewoon Cocu die hoopte dat Toivone misschien nog wat kon brengen
Mocht hij terug gezet worden naar het 2e dan ben ik me vrij zeker dat Cocu hem snel terug haalt.Aghanim schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:46:
Dan ben ik alsnog benieuwd of hij nog gaat spelen als hij niet bijtekent na sluiten transferperiode.
Want het team van PSV is jong en ze moeten nog flink wat wedstrijden spelen en die jonge jongens hebben ook nog hun zwakke punten en de dipjes komen vanzelf wel.
Heracles is zojuist rondgekomen met Ajax over duarte.Aghanim schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:40:
Het is zo makkelijk maar ik doe het niet...
Zouden er nog transfers komen de komende dagen?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ja, een heerlijke misser...Deadsy schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:45:
[...] Was denk ik gewoon Cocu die hoopte dat Toivonen misschien nog wat kon brengen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Gadverdamme.Rooke schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:53:
[...]
Heracles is zojuist rondgekomen met Ajax over duarte.

⏩ PVOutput☀️

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als Ajax geboden heeft wat ik denk dat ze hebben moeten bieden dan kan ik niet echt zeggen dat ik blij ben met deze transfer, ik zie niet echt een directe versterking in hem.Rooke schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:53:
[...]
Heracles is zojuist rondgekomen met Ajax over duarte.
Maar goed, past wel bij de huidige transfers, van der Hoorn zit ook in jong Ajax op het moment. ( maar wel in de wedstijdselectie voor Groningen - Ajax )
---
Ik heb het laatste half uur van PSV - Cambuur gezien, leuk dat Cambuur een punt heeft gehaald, misschien toch niet zo makkelijk als PSV gedacht had.
[ Voor 4% gewijzigd door Tweaking Art op 31-08-2013 23:12 ]
Wel een groot verlies voor Heracles. Ik zeg competitievervalsing...!Rooke schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:53:
[...] Heracles is zojuist rondgekomen met Ajax over duarte.
Ik bel Marc even...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dan bel ik Marco wel even, dat de prijs omhoog moet...

Laat hem nou maar eerst een heel seizoen regelmatig spelen en dan zien we wel.Rooke schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:19:
In zag vanavond Hakim Ziyech van Heerenveen ballen, ik had die liever naar Ajax zien komen. Wat kan die man lekker passen en heeft nog maar een contract voor een jaar dus kost ook niet gek veel.
Ik bel Marc even...![]()
Anders krijgen we weer fabeltjes zoals Wildschut die een topper in wording zou moeten zijn.
Dan vd Hoorn tot dusverre zijn minuten bij Jong Ajax heeft moeten pakken kan ik wel begrijpen.Tweaking Art schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:10:
[...]
Als Ajax geboden heeft wat ik denk dat ze hebben moeten bieden dan kan ik niet echt zeggen dat ik blij ben met deze transfer, ik zie niet echt een directe versterking in hem.
Maar goed, past wel bij de huidige transfers, van der Hoorn zit ook in jong Ajax op het moment. ( maar wel in de wedstijdselectie voor Groningen - Ajax )
---
Alderweireld was er nog en dan heb je er meer aan op in de JL te spelen dan op de bank in de eredivisie.
Ik heb anders amper iets gezien dat op een serieuze kans leek.TB1989 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:26:
Rommelige wedstrijd bij PSV, alhoewel er een aantal goede kansen waren. Toch wat druk op de ploeg lijkt me, tevens een wat hectische voorbereiding op deze wedstrijd. Ben benieuwd of ze het de tweede helfte beter gaan doen
De ploeg was duidelijk van slag, waarschijnlijk traditioneel - en dus voorspelbaar - vanwege de jubileumwedstrijd. Die moet je ook gewoon tegen een normaal ingeroosterde tegenstander spelen. Kom nou toch, om een 'niet top-6 ploeg' vragen, is eigenlijk vragen om problemen. Dan ga je er kennelijk vanuit dat die ploeg cadeautjes gaat uitdelen?

Maar daarmee doe je dan ook nog eens Cambuur tekort, dat behoorlijk compact speelde achterin, en bijzonder sterk voor de dag kwam.
Als je zelf overgeconcentreerd speelt - en daardoor 'dus' zwak - en je tegenstander komt wel goed voor de dag, dan heeft elke 'grote' ploeg het moeilijk.
Ik had een verloren wedstrijd nog niet eens onterecht gevonden, gezien het spelbeeld.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Cambuur verdedigde gewoon maar maakte net zoveel fouten als PSV, die op zijn beurt ook gewoon echt slecht speelde. Tja, Cambuur had een goede dag (Dieptepaasjes kwamen (te) vaak aan, soms een paasje boven het niveau van Cambuur) en PSV had een slechte dag. Dan is alles mogelijk
Moet wel zeggen dat ik wel 2 pasen gezien heb die vrij goed waren (Juiste snelheid, juiste moment). Alleen jammer dat er dan te weinig mee gedaan werd.
PSV had van mij, gezien het hele spelbeeld, wel mogen verliezen. Cambuur was niet veel beter dan PSV, of eigenlijk waren ze even slecht, alleen vond Cambuur wel hard werken en toch wat proberen.
Ach, het leedvermaak om PSV is weer begonnen. Er was wel een goede reden om een ploeg buiten de topzes te willen: anders moest er op zondag gespeeld worden ivm risicowedstrijden, dus gemeente en politie willen hem niet op zaterdag hebben. Toch vraag ik me af waar het door komt dat dit uit kwam, wie heeft gelekt? KNVB, PSV? Je kan een goede reden hebben of niet, lijkt me totaal niet in je voordeel spelen dat het uitlekt dat je een dergelijk verzoek hebt gedaan.Ramzzz schreef op zondag 01 september 2013 @ 01:42:
[...]
Ik heb anders amper iets gezien dat op een serieuze kans leek.
De ploeg was duidelijk van slag, waarschijnlijk traditioneel - en dus voorspelbaar - vanwege de jubileumwedstrijd. Die moet je ook gewoon tegen een normaal ingeroosterde tegenstander spelen. Kom nou toch, om een 'niet top-6 ploeg' vragen, is eigenlijk vragen om problemen. Dan ga je er kennelijk vanuit dat die ploeg cadeautjes gaat uitdelen?
Maar daarmee doe je dan ook nog eens Cambuur tekort, dat behoorlijk compact speelde achterin, en bijzonder sterk voor de dag kwam.
Als je zelf overgeconcentreerd speelt - en daardoor 'dus' zwak - en je tegenstander komt wel goed voor de dag, dan heeft elke 'grote' ploeg het moeilijk.
Ik had een verloren wedstrijd nog niet eens onterecht gevonden, gezien het spelbeeld.
Ik gun fans van andere clubs (heb net Ajax Netwerk gelezen, doet bijna pijn aan je ogen zo sneu... Maar zulke fans heeft elke club, ook PSV!) het leedvermaak wel, onderga het wel een weekje
Zelfs met Eriksen en Alderweireld weg zeg ik nog 1. Ajax, 2. PSV, 3. Twente, 4. Feyenoord. Realistisch gezien is dat ook logisch denk ik, dit PSV is nog niet klaar om kampioen te worden. Anders gaan spelen als de tegenstander je daartoe dwingt lukt ook nog niet echt, daar zal aan gewerkt moeten worden. Ben vooral benieuwd of Cocu eens een ouderwetse 4-4-2 gaat proberen uit het tijdperk Hiddink, al lijkt hij me voorlopig vast te houden aan 4-3-3 met twee aanvallende middenvelders. Gevolg daarvan is wel dat Maher ontzettend moet wennen aan zijn nieuwe rol, dat straalt er duidelijk van af.
In een 4-4-2 past Maher ook niet, het enigste wat je dan doet is een matig spelende spits (Locadia) er in zetten en een iets beter spelende Bakkali of Depay naar achter halen. Misschien past een 4-2-3-1 opstelling iets beter. En dan Wijnaldum/Maher op 10, en Schaars & Hiljemark als controleur. Iets meer zoals vorig jaar, alleen met de vleugelspelers meer naar achteren en meer naar de spits werken ipv. afstandschieten zoals tegen AC Milan.TB1989 schreef op zondag 01 september 2013 @ 09:56:
[...]
Ach, het leedvermaak om PSV is weer begonnen. Er was wel een goede reden om een ploeg buiten de topzes te willen: anders moest er op zondag gespeeld worden ivm risicowedstrijden, dus gemeente en politie willen hem niet op zaterdag hebben. Toch vraag ik me af waar het door komt dat dit uit kwam, wie heeft gelekt? KNVB, PSV? Je kan een goede reden hebben of niet, lijkt me totaal niet in je voordeel spelen dat het uitlekt dat je een dergelijk verzoek hebt gedaan.
Ik gun fans van andere clubs (heb net Ajax Netwerk gelezen, doet bijna pijn aan je ogen zo sneu... Maar zulke fans heeft elke club, ook PSV!) het leedvermaak wel, onderga het wel een weekjeJammer van de wedstrijd, heb helaas de tweede helft ook niet kunnen zien maar achteraf was het wellicht beter, scheen dramatisch te zijn. Ben benieuwd naar wat Cocu wilt gaan doen, schuiven in de opstelling of bijvoorbeeld net als Ajax vorig jaar vasthouden aan de spelwijze? Ajax speelde ook een keer of 10 gelijk, maar bleef wel vasthouden en het werkte.
Zelfs met Eriksen en Alderweireld weg zeg ik nog 1. Ajax, 2. PSV, 3. Twente, 4. Feyenoord. Realistisch gezien is dat ook logisch denk ik, dit PSV is nog niet klaar om kampioen te worden. Anders gaan spelen als de tegenstander je daartoe dwingt lukt ook nog niet echt, daar zal aan gewerkt moeten worden. Ben vooral benieuwd of Cocu eens een ouderwetse 4-4-2 gaat proberen uit het tijdperk Hiddink, al lijkt hij me voorlopig vast te houden aan 4-3-3 met twee aanvallende middenvelders. Gevolg daarvan is wel dat Maher ontzettend moet wennen aan zijn nieuwe rol, dat straalt er duidelijk van af.
Snap wel dat ze beperkt zijn qua keuze, maar ik zou niet alleen bouwen op Duarte, zou er nog 1 bijzoeken voor die positie....
Lachen straks : Duarte versus Iniesta
4-2-3-1 is ook wel een leuke optie, maar dan zou ik Schaars met Wijnaldum laten staan achter Maher. Wijnaldum is voetballend goed, Schaars verdedigend sterker. Zou in principe een mooi duo kunnen vormen. Ik denk zelf dat Wijnaldum en Maher nog goed afgesteld moeten worden op elkaar, het loopt niet niet als het zou moeten. Toch houd ik er wel vertrouwen in, een talentvolle selectie als deze moet in staat worden geacht voorronde CL weer te halen en het leuk te doen in de EL. Ik hoop op een kwartfinale, maar wellicht is dat te vroeg dit jaar.FiXeR.nl schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:41:
[...]
In een 4-4-2 past Maher ook niet, het enigste wat je dan doet is een matig spelende spits (Locadia) er in zetten en een iets beter spelende Bakkali of Depay naar achter halen. Misschien past een 4-2-3-1 opstelling iets beter. En dan Wijnaldum/Maher op 10, en Schaars & Hiljemark als controleur. Iets meer zoals vorig jaar, alleen met de vleugelspelers meer naar achteren en meer naar de spits werken ipv. afstandschieten zoals tegen AC Milan.
Welke speler moeten ze volgens jou halen dan die wel een 1-op-1 duel met Iniesta aan kan?Harribo schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:44:
Duarte...áárdige speler..maar kom op, dat is toch geen versterking voor Ajax?
Snap wel dat ze beperkt zijn qua keuze, maar ik zou niet alleen bouwen op Duarte, zou er nog 1 bijzoeken voor die positie....
Lachen straks : Duarte versus Iniesta
Dat houdt je toch altijd in de ED.... Eriksen vs Iniesta is ook geen fair duel en we kunnen geen 100 miljoen neerleggen voor een Bale
Niet provocerend bedoeld hoor maar waar is de ambitie van PSV gebleven? Je speelt toch gewoon om kampioen te worden en niks minder? Nu hanteer je ambities voor een subtopper als Twente en Feijenoord. Als je voorronde CL als club voldoende vindt had je beter Duarte kunnen halen ipv Maher, die is toch vrij duur voor een paar rondes . Wat is er gebeurd met die 'Eindhovense bluf' van 5 jaar geleden?TB1989 schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:47:
[...]
4-2-3-1 is ook wel een leuke optie, maar dan zou ik Schaars met Wijnaldum laten staan achter Maher. Wijnaldum is voetballend goed, Schaars verdedigend sterker. Zou in principe een mooi duo kunnen vormen. Ik denk zelf dat Wijnaldum en Maher nog goed afgesteld moeten worden op elkaar, het loopt niet niet als het zou moeten. Toch houd ik er wel vertrouwen in, een talentvolle selectie als deze moet in staat worden geacht voorronde CL weer te halen en het leuk te doen in de EL. Ik hoop op een kwartfinale, maar wellicht is dat te vroeg dit jaar.
Volgens mij typeerde Cocu het goed in de VI: we moeten niet, we willen. En dat is iets heel anders dan we mogen.Aghanim schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:13:
[...]
Niet provocerend bedoeld hoor maar waar is de ambitie van PSV gebleven? Je speelt toch gewoon om kampioen te worden en niks minder? Nu hanteer je ambities voor een subtopper als Twente en Feijenoord. Als je voorronde CL als club voldoende vindt had je beter Duarte kunnen halen ipv Maher, die is toch vrij duur voor een paar rondes . Wat is er gebeurd met die 'Eindhovense bluf' van 5 jaar geleden?
Daar ben ik het volledig mee eens. Elke wedstrijd moet je voor de winst gaan, maar wat ik probeer te zeggen is dat itt de vorige selectie ik deze groep niet afreken op het niet worden van kampioen. Toch vind ik dat PSV eigenlijk op zijn minst dan tweede moet worden, omdat ik denk dat alleen Ajax een betere groep heeft staan. Twente heeft eigenlijk alleen Tadic, Feyenoord alleen Pelle.
De bluf mag er zeker zijn, maar je moet je niet veel groter voor doen dan je bent. Advocaat zei het vorig jaar ook prima hoor: natuurlijk wil je kampioen worden. Anders ben je wat mij betreft niet geschikt voor topvoetbal. Ik snap alleen de verontwaardiging van een aantal fans van andere clubs, niet jij specifiek, niet echt. Denk je nu echt dat we gaan voor de tweede plaats? Natuurlijk niet, je gaat altijd voor het kampioenschap als PSV zijnde. Maar ik vind wel dat je combinatie van veel nieuwe spelers, een nieuwe coach en enkele veranderingen binnen de club zijn tijd moet geven.
Nou ja, Robben zit op de tribune en Ajax hoopt vandaag een Nederlandse buitenspeler te halen *wordt wakkerKrukar schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:54:
[...]
Welke speler moeten ze volgens jou halen dan die wel een 1-op-1 duel met Iniesta aan kan?
Dat houdt je toch altijd in de ED.... Eriksen vs Iniesta is ook geen fair duel en we kunnen geen 100 miljoen neerleggen voor een Bale
Hij gaat wel heel snel liggen...Aghanim schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:15:
Was dus gewoon een penalty voor Ajax...
Radio1 online zou je kunnen proberen.
Overigens is Ajax erg slecht, geen fatsoenlijke kans gecreëerd. Wordt een lastig seizoen op deze manier denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Aghanim op 01-09-2013 13:38 ]
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum