[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.513 views

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:43:
[...]

Celtic heeft een slecht team, Samaras is de enige die er een beetje bovenuit steekt.
Ik kan me een oefenwedstrijd herinneren waar ze met 4-0 door Ajax van de mat werden gespeeld.
Oh, Celtic heeft vorig seizoen nog een hele fantastische pot gespeeld tegen Barcelona thuis.

En dit seizoen hebben ze Boerrigter! :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:47:
[...]
Oh, Celtic heeft vorig seizoen nog een hele fantastische pot gespeeld tegen Barcelona thuis.

En dit seizoen hebben ze Boerrigter! :+
Barca speelde toen bar slecht en bij Celtic lukte toen alles. 9 van de 10x wint Barca gewoon hoor. ;)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Steefmeister schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:32:
[...]

Ik snap dan niet echt het idee erachter. Waarom vorige week wel en deze week niet?
RTL7 telde zijn knopen nadat ze de slechte prestatie van Rotterdan-Zuid zagen verleden week? Of, nogmaals, Fox wil content bieden aan zijn abo's en bood hoog?

Hopelijk zet dit geen trend voor komende jaaren voor de EL, al ben ik bang van wel. Vroeger was het alleen zo dat een EL wedstrijd achter decoder verdween als er 2 Nederlandse clubs tegelijkertijd speelden, de grootste club was bij Snor en Droogkloot op 7, ja ik ben bang dat dat nu wel eens anders wordt (niet altijd nee).

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 15:50
Het gaat lekker met Achilles'29, ze zitten in zwaar weer en volgens de berichten is de club al bijna failliet. Als het nu al fout gaat of als fout is gegaan hoe zijn ze oud toegelaten in de Jupiler League.
http://www.omroepgelderla...aar-weer.htm#.Uh-4VT8mzYx

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Jefrim schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:10:
Het gaat lekker met Achilles'29, ze zitten in zwaar weer en volgens de berichten is de club al bijna failliet. Als het nu al fout gaat of als fout is gegaan hoe zijn ze oud toegelaten in de Jupiler League.
http://www.omroepgelderla...aar-weer.htm#.Uh-4VT8mzYx
Zou ook een klein schandaaltje zijn als die failliet gaan.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:02

St@m

@ Your Service

Duss.. wat denken we hiervan?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195376

Labyad wil terug naar PSV.. Ik zeg doen, als hij bereid is heel veel salaris in te leveren en publiekelijk zijn excuses maakt.. in het stadion, op de middenstip.. en een contract tekent voor 5 jaar.
Blijft een geweldige voetballer, en zakelijk gezien is het gewoon een goede deal.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

St@m schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:34:
Duss.. wat denken we hiervan?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195376

Labyad wil terug naar PSV.. Ik zeg doen, als hij bereid is heel veel salaris in te leveren en publiekelijk zijn excuses maakt.. in het stadion, op de middenstip.. en een contract tekent voor 5 jaar.
Blijft een geweldige voetballer, en zakelijk gezien is het gewoon een goede deal.
Tja, met dat soort voetballers weet je het nooit. Talentvolle speler, maar met de verkeerde mentaliteit denk ik.
Weet niet of Cocu er verstandig aan doet om zo''n potentiele onruststoker binnen zijn selectie te halen.

• St@m

St@m

@ Your Service

tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:37:
[...]

Tja, met dat soort voetballers weet je het nooit. Talentvolle speler, maar met de verkeerde mentaliteit denk ik.
Weet niet of Cocu er verstandig aan doet om zo''n potentiele onruststoker binnen zijn selectie te halen.
Tja.. ik ken heel veel jongens die toen ze 17/18/19 waren een verkeerde keus hebben gemaakt, maar daar goed van terug zijn gekomen. Overigens wil Cocu hem er erg graag bij hebben, en volgens mij lag hij sowieso niet slecht in de groep. Hij is gewoon dom geweest, en ik denk dat als hij zijn excuses aanbiedt dat men dan zegt "zand erover".

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Quad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:39:
Uhm, Milan is afgelopen seizoen geen kampioen geworden hoor beste commentator.
Vorig jaar gewoon kampioen van Italie hoor.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ezequiel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:44:
[...]

Dat was Juve.

PVOutput☀️

• St@m

St@m

@ Your Service

Ezequiel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:44:
[...]

Ja, daarom moesten ze ook voorronde CL spelen tegen de nummer 2 van Nederland ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

Labyad wil dus terug. Mm. Voetballend zal hij weer een aanwinst zijn, en eigenlijk vind ik ook gewoon dat hij een tweede kans verdient. Ben alleen bang dat ik bij een minderheid van de PSV supporters hoor, wat ook goed te begrijpen is.

• St@m

St@m

@ Your Service

Niku schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:48:
Labyad wil dus terug. Mm. Voetballend zal hij weer een aanwinst zijn, en eigenlijk vind ik ook gewoon dat hij een tweede kans verdient. Ben alleen bang dat ik bij een minderheid van de PSV supporters hoor, wat ook goed te begrijpen is.
We zijn al met z'n tweeën ;) en als ik PSV Netwerk zo eens rond struin dan schat ik in dat zo'n 65% vind dat hij een nieuwe kans verdiend. Met wat mitsen en maren..

• Niku

Niku

Alagaesii

St@m schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:50:
[...]

We zijn al met z'n tweeën ;) en als ik PSV Netwerk zo eens rond struin dan schat ik in dat zo'n 65% vind dat hij een nieuwe kans verdiend. Met wat mitsen en maren..
Ben inderdaad ook een beetje het internet af aan het struinen en de algemene opinie lijkt vrij positief te zijn. Mooi. Nu het bestuur nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

http://www.rtlnieuws.nl/e...-ajax-doen-met-75-miljoen

Interessant artikel, Ajax heeft volgens RTLz dus zo'n 75 miljoen in de kluis, allemaal winst van de afgelopen jaren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:34
Ik stem voor een exit van de beurs.

Ik vraag me af of het lucratief zou zijn om de Arena te kopen van de gemeente. Ik betwijfel het.

Overigens denk ik verder dat Ajax de afgelopen jaren veel financiele meevallers heeft gehad. Als we geen CL spelen en niet 20 miljoen aan transferinkomsten hebben, wordt er gewoon verlies gemaakt. Dus het zou een slechte zaak zijn om de begroting te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
St@m schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:47:
[...]

Ja, daarom moesten ze ook voorronde CL spelen tegen de nummer 2 van Nederland ;)
AC Milan werd kampioen in 2012 (vorig jaar, het is nu immers 2013). Afgelopen seizoen (Wat dus dit jaar is) eindigde Milan als 3e, achter Juventus en Napoli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En Toby ook vertrokken.....was natuurlijk te verwachten maar altijd weer in de laatste week. Hopelijk geen Duarte maar Tadic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Laat Tadic maar lekker waar hij is, die gaat veel te veel kosten, 10 miljoen euro o.i.d. dat is hij niet waard.
Gewoon spelen met de andere middenvelders zo lang, zoiets tot de Jong terugkomt:

Hoesen/Sigthorsson

Fischer/Sana                                                 Krkic/Andersen
                                   Klaassen/Serero
                                       Schöne                                            

Poulsen

Blind/Boilesen      Moisander/Denswil         Veltman/Van der Hoorn      Van Rhijn/Ligeon

Op dit moment een extra middenvelder halen is dan niet echt nodig, zeker niet als De Jong weer terug is want dan kun je veel schuiven nog. Een Duarte gaat aan deze selectie gewoon niets toevoegen en een Tadic misschien wel maar die is te duur voor wat hij kan.
Gewoon lekker zo spelen en in de winterstop een goede middenvelder erbij halen als het dan nodig blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
St@m schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:50:
[...]

And that makes three! Als hij en plein publique zijn excuses wilt aanbieden en voor een niet al te hoog salaris wil komen voetballen zeg ik; Toivonen out, Labyad in. Ik was er destijds echt ziek van dat hij weg ging, zo ontzettend veel talent! Hij ging ook echt beter voetballen toen hij door Cocu van de flank af werd gehaald en op het middenveld kwam te spelen.

Natuurlijk is er veel gebeurd, maar ik vind het prima als hij zich aanpast en schikt in een minder salaris. En om dan even in de financiële argumenten te blijven: daar kun je nog mooi op gaan verdienen, op Toivonen niet meer... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Krukar schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:43:
Laat Tadic maar lekker waar hij is, die gaat veel te veel kosten, 10 miljoen euro o.i.d. dat is hij niet waard.
Gewoon spelen met de andere middenvelders zo lang, zoiets tot de Jong terugkomt:

Hoesen/Sigthorsson

Klaassen/Serero
                                       Schöne                                            

Poulsen

Blind/Boilesen      Moisander/Denswil         Veltman/Van der Hoorn      Van Rhijn/Ligeon

Op dit moment een extra middenvelder halen is dan niet echt nodig, zeker niet als De Jong weer terug is want dan kun je veel schuiven nog. Een Duarte gaat aan deze selectie gewoon niets toevoegen en een Tadic misschien wel maar die is te duur voor wat hij kan.
Gewoon lekker zo spelen en in de winterstop een goede middenvelder erbij halen als het dan nodig blijkt te zijn.
Klaassen? Als je die op het moment als optie ziet voor het eerste, heb je recentelijk niets gezien van
Jong Ajax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... Labyad gaat gewoon naar Ajax. PSV wil hem niet en Ajax kan wel een creatieve speler gebruiken :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

arno vermeulen @arnovermeulen

Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel van Chelsea te huren . Chelsea wilde ( nog ) niet meewerken. #nos

8:47 PM - 29 Aug 2013
Helaas, dat feest gaat dus niet door, het was ook te mooi om waar te zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:33
Was wel een mooie stunt geweest, en een mooie oplossing voor komend seizoen. Met Eriksen en Toby weg, hoop ik toch op een "last-minute" ervaren middenvelder. Ik las net dat er nog zo'n 75 miljoen in kas zit, dus geld zat :P

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Krukar schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:43:

Hoesen/Sigthorsson

Klaassen/Serero
                                       Schöne                                            

Poulsen

En dan weer een inhaalrace, weer hopen dat de rest punten laat liggen.
Ik wil dat Ajax weer een keer 5 wedstrijden van tevoren de schaal pakt.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Ezequiel schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 04:27:
[...]

AC Milan werd kampioen in 2012 (vorig jaar, het is nu immers 2013). Afgelopen seizoen (Wat dus dit jaar is) eindigde Milan als 3e, achter Juventus en Napoli.
2012 was het ook Juve die kampioen werd in Italië. 2010/2011 was het AC Milan die kampioen werd.

Wikipedia: Serie A

[ Voor 10% gewijzigd door JanW op 30-08-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

frumper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:26:
Was wel een mooie stunt geweest, en een mooie oplossing voor komend seizoen. Met Eriksen en Toby weg, hoop ik toch op een "last-minute" ervaren middenvelder. Ik las net dat er nog zo'n 75 miljoen in kas zit, dus geld zat :P
Inderdaad. Misschien had Ajax gewoon 5 miljoen moeten bieden om Van Ginkel een jaar te huren.
Een idioot hoog bedrag, ik weet het, maar als je volgend jaar geen CL haalt dan mis die inkomsten ook.

Lees net dat Alderweireld vandaag door Atletico gekeurd wordt, Ajax krijgt rond de 7 miljoen voor hem.

[ Voor 10% gewijzigd door tweaker2010 op 30-08-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
tweaker2010 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:52:
[...]

Inderdaad. Misschien had Ajax gewoon 5 miljoen moeten bieden om Van Ginkel een jaar te huren.
Een idioot hoog bedrag, ik weet het, maar als je volgend jaar geen CL haalt dan mis die inkomsten ook.
Laat ze dat nou maar niet doen, dan krijg je zelfde taferelen als PSV straks, elk jaar bakken met geld wegsmijten en steeds geen CL halen en kampioen worden.

We zijn nu juist van dat soort Van Basten / Jol gedachtegoed af in Amsterdam, nu niet weer paniekaankopen doen omdat er toevallig geld is......

Als er een weldoordachte aankoop wordt gedaan voor het middenveld is dat natuurlijk prima, maar een VG of Tadic gaan halen voor miljoenen is weer ene stap in de verkeerde richting imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krukar schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:58:
[...]
We zijn nu juist van dat soort Van Basten / Jol gedachtegoed af in Amsterdam, nu niet weer paniekaankopen doen omdat er toevallig geld is......

Als er een weldoordachte aankoop wordt gedaan voor het middenveld is dat natuurlijk prima, maar een VG of Tadic gaan halen voor miljoenen is weer ene stap in de verkeerde richting imho.
Wie heeft het over paniekaankopen? Een goede speler als VG huren voor een jaar lijkt me niet verkeerd.
Oke het kost wat, maar dan heb je ook wat. Iemand die zich al bewezen heeft en van meerwaarde is.

Tadic lijkt me idd een slecht plan, ze hadden gewoon eerder Maher moeten halen maar helaas...
Nu heb je een zak geld maar een uitgeklede selectie + blessures, dit gaat hem niet worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Het aparte is dat het er bij Ajax nu op aankomt of je volledig voor je filosofie (van eigen jeugd) gaat, of toch overstag gaat en iemand koopt.
Als je voor eigen jeugd gaat, krijg je in de eerste maanden waarschijnlijk wel de sympathie van het publiek en de media, tot de resultaten uitblijven. Bij 0 uit 6 wedstrijden in de CL en een 5e plek rond de winterstop denk ik dat die sympathie snel verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 14:00
Ik begrijp niet dat Maher niet gehaald is door Ajax. Ging om 8 miljoen toch? Dat is veel, maar voor een enorm talent van 19 jaar in de wetenschap dat Eriksen vertekt, lijkt het mij een prima aankoop. Zeker nu de grootste concurrent er mee aan de haal gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:00

Player1S

Probably out in the dark

8 miljoen voor een talent is best veel geld.

Collins John was ook een groot talent.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:12
Pierre Sec schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:22:
Ik begrijp niet dat Maher niet gehaald is door Ajax. Ging om 8 miljoen toch? Dat is veel, maar voor een enorm talent van 19 jaar in de wetenschap dat Eriksen vertekt, lijkt het mij een prima aankoop. Zeker nu de grootste concurrent er mee aan de haal gaat.
Dat snap ik ook niet inderdaad. Sowieso weet je dat de kans groot is dat je winst op hem gaat maken, plus je hebt een aantal jaar het plezier van een goede middenvelder. Nu speelt hij ook nog bij een directe concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

L1nt schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:29:
8 miljoen voor een talent is best veel geld.

Collins John was ook een groot talent.
Collins John ging naar Fulham in Engeland, dus dat kun je niet vergelijken qua transfersom vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:49

m0nk

16-09-2003 15.15

Wow wat slecht gespeeld van AZ zeg, nog geluk dat ze door zijn..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

m0nk schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:33:
Maar goed ook, Neerlands eer toch nog een beetje gered. Klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Dit Europese seizoen belooft wat te worden zo, wat een armoede zeg. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21
Het is echt weer heel triest dit jaar.. We zijn wel hard bezig om plaatsen in te leveren op deze manier.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
En het lullige is dat de clubs die er nu al uit liggen het niet eens hebben laten lopen, zoals vorig jaar gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wtf? Boateng van AC Milan naar Schalke 04!

Sorry verkeerde topic

[ Voor 27% gewijzigd door Chrosser op 30-08-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tweaker2010 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:37:
[...]

Collins John ging naar Fulham in Engeland, dus dat kun je niet vergelijken qua transfersom vindt ik.
Maar het was wel een talent dat het uiteindelijk niet redde. En dan Sulejmani nog op het netvlies kan ik me best voorstellen dat ze niet "eventjes" 8 miljoen lappen voor Maher.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Tellen de overwinningen van PSV en AZ al mee voor de coëfficiëntenlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Naar het schijnt wel, PSV heeft volgens een journalist van VI (weet niet meer welke, was op Twitter) meer punten gepakt voor de coefficientenlijst dan alle Nederlandse clubs bij elkaar tot nu toe. Zeer triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21
Volgens mij doen zelfs Vitesse en Utrecht mee in de bepaling van de punten. Dus elke punt die we halen (1 punt voor gelijkspel en 2 punten voor winst) moeten we nog delen door 6.

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 30-08-2013 12:20 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik blijft erbij..... afschaffen die coefficientenlijst. Verdeling op competitie grote bijvoorbeeld.

CL = alleen kampioenen.
EL = 2,3 en eventueel 4 en 5.

en dan eventueel nog competitie voor bekerwinnaars beginnen. Anders die in de CL of EL stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:59
L1nt schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:24:
Ik blijft erbij..... afschaffen die coefficientenlijst. Verdeling op competitie grote bijvoorbeeld.

CL = alleen kampioenen.
EL = 2,3 en eventueel 4 en 5.

en dan eventueel nog competitie voor bekerwinnaars beginnen. Anders die in de CL of EL stoppen.
Inderdaad, het blijft oneerlijk zo. De betere landen met geld blijven veel winnen en dus blijven ze hoog eindigen in de coefficientenlijst waardoor ze standaard vaak al geplaatst zijn en dus veel poen (CL) binnenslepen wat ze weer kunnen gebruiken voor spelers etc..
Tis corrupte vriendjespolitiek zo'n coefficientenlijst. Gaat precies tegen de Fair Play in.
(Lijkt wel VVD, de rijken rijk houden)

En zoals PSV nu weer, tegen Milan. Das gewoon bagger. Dan moet je echt van goede huize komen om door te gaan. Terwijl ik genoeg teams in die laatste voorronde zag waar PSV veel meer kansen had om door te gaan, maar nee hoor, weer ongeplaatst, weer tegen een topper en weer geen CL voor de 2e van eredivisie.
m0nk schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:33:
Nederlandse teams hebben vaak een mentaal probleem, dan kan je het moeilijk krijgen tegen elke middenmotor uit welke competitie dan ook. Techniek genoeg maar het voetbal buiten Nederland vraagt ook andere dingen.

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 30-08-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
Dan moeten 'wij' ook ophouden met zo te spreken dat AZ het slecht doet en weet ik het wat. Heel simpel, ze zijn door. Dat gelazer met mooi voetbal in Europa. In Nederland mag en moet het misschien mooi, in Europa is dat volledig optioneel. AZ is door, dat is alles.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:59
Ach, België zit met hetzelfde probleem. De tweede uit de competitie haalt ook zelden tot nooit de CL... De Europa League is meestal een groter succes. Dit jaar zit het hier weer goed. Alleen Club Brugge liet het weer maar eens afweten.

Leuk dat AZ door is maar veel verder zie ik ze niet geraken. PSV geef ik wel grote kansen en er is zelfs een kans dat ze weer tegen Zulte Waregem uitkomen. :p

Ik ben een Belg maar ik kijk ook met plezier naar de Nederlandse ploegen!

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:47:
[...]
En zoals PSV nu weer, tegen Milan. Das gewoon bagger. Dan moet je echt van goede huize komen om door te gaan. Terwijl ik genoeg teams in die laatste voorronde zag waar PSV veel meer kansen had om door te gaan, maar nee hoor, weer ongeplaatst, weer tegen een topper en weer geen CL voor de 2e van eredivisie.
ik denk dat je wat dingen dan niet helemaal begrijpt.. PSV had sowieso een sterke tegenstander geloot... dat komt omdat de UEFA 2 verschillende lotingen verricht: 1 voor de landskampioenen van landen die maar 1 CL deelnemer mogen leveren (daar zitten al die "mindere clubs" tussen)... de 10 (meen ik) landskampioenen die niet direct voor de CL geplaatst zijn maken onderling uit welke 5 er in de CL komen... de andere loting, is de loting waar PSV in zat... dit zijn de niet kampioenen, die ook onderling 5 plaatsen verdelen... door de coefficienten lijst (die idd rijkheid in stand houdt) viel PSV daar niet onder de 5 geplaatste ploegen, en kon dus alleen loten tegen de 5 geplaatste ploegen, met daarin Milan, Zenith, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

TB1989 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:14:
Naar het schijnt wel, PSV heeft volgens een journalist van VI (weet niet meer welke, was op Twitter) meer punten gepakt voor de coefficientenlijst dan alle Nederlandse clubs bij elkaar tot nu toe. Zeer triest...
Daar las ik het ook bij Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Unrealiac schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:57:
Ach, België zit met hetzelfde probleem. De tweede uit de competitie haalt ook zelden tot nooit de CL... De Europa League is meestal een groter succes. Dit jaar zit het hier weer goed. Alleen Club Brugge liet het weer maar eens afweten.

Leuk dat AZ door is maar veel verder zie ik ze niet geraken. PSV geef ik wel grote kansen en er is zelfs een kans dat ze weer tegen Zulte Waregem uitkomen. :p

Ik ben een Belg maar ik kijk ook met plezier naar de Nederlandse ploegen!
Sterker nog, de #1 is nog niet eens automatisch geplaatst als ik het me goed herinner. Ligt eraan wie allemaal (v)CL halen.

Tot vorig jaar hadden we een aardige run in Europa als Nederland maar vorig jaar was een stuk minder. Iedereen raakt ook haast in paniek als bijvoorbeeld een Utrecht, ADO, Heracles of Roda een keer een leuk seizoen draaien want dat gaat ons immers punten kosten.

Ik wil gewoon een eerlijke verdeling waarbij we ook kunnen zeggen "Goh, leuk dat [kleinere club] een keer Europees mag spelen"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
L1nt schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:22:
Tot vorig jaar hadden we een aardige run in Europa als Nederland maar vorig jaar was een stuk minder. Iedereen raakt ook haast in paniek als bijvoorbeeld een Utrecht, ADO, Heracles of Roda een keer een leuk seizoen draaien want dat gaat ons immers punten kosten.
Alle clubs hebben het gewoon moeilijk in Europa. Ajax verliest vorig seizoen ook van Steaua Boekarest en PSV van Dnjepr Dnjepropetrovsk. In een poule fase lukt het nog weleens om een keer te winnen, maar over 2 wedstrijden kunnen ook de twee rijkste clubs van Nederland van zo'n beetje elke tegenstander verliezen. Daar zijn we gewoon te lief voor.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Pff wat een loting voor PSV. Eitje, maar wat een waardeloze affiches. Al valt dat wel te verwachten in de EL natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:05
PSV speelt in Poule B tegen Dinamo Zagreb, Chornomorets Odessa en Ludogorets Razgrad.

Moet te doen zijn, lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
ph4ge schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:39:
[...]
Alle clubs hebben het gewoon moeilijk in Europa. Ajax verliest vorig seizoen ook van Steaua Boekarest en PSV van Dnjepr Dnjepropetrovsk. In een poule fase lukt het nog weleens om een keer te winnen, maar over 2 wedstrijden kunnen ook de twee rijkste clubs van Nederland van zo'n beetje elke tegenstander verliezen. Daar zijn we gewoon te lief voor.
Zit dan ook nog wel een aardig verschil tussen die twee clubs (je lijkt ze nu over één kam te scheren), Steaua is een vrii sterk team dat regelmatig CL speelt en vorig jaar kampioen van Roemenië werd.
Dnipro is een middenmotor uit Rusland/Oekraiene die voor het laatst CL speelde in 1990, toen het nog EC1 was en sinds 1988 geen kampioen meer is geweest, in de Oekraiene zelfs nog nooit (vorig jaar 4de).
Niet helemaal te vergelijken die twee clubs tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:12
Lars93 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:42:
PSV speelt in Poule B tegen Dinamo Zagreb, Chornomorets Odessa en Ludogorets Razgrad.

Moet te doen zijn, lijkt me :P
Milan ook ;)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
TB1989 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:14:
Dat kan goed kloppen. Voorrondes doen gewoon mee voor de punten. Daardoor heeft Twente vorig jaar de meeste punten van Nederland binnengeschraapt, ondanks een hele slechte prestatie in het daadwerkelijke tournooi.
Dat is ook een van de manieren waarop het coefficientensysteem juist een dempende werking heeft: als je competitie slechter is kun je in een eerder fase makkelijker punten scoren. Naast dus het gegeven dat een sterke competitie meer teams mag leveren waardoor het gemiddelde verwaterd.

[edit]
Overigens klopt het van PSV niet als je naar het aantal punten voor dit jaar kijkt. Ajax heeft al 4 punten voor het behalen van de Champions League. PSV heeft 2.5 en de rest samen 2.

[ Voor 14% gewijzigd door T-MOB op 30-08-2013 13:48 ]

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Als NL ervoor zorgt dat er gewoon in de voorrondes 3 jaar achter elkaar alles gewonnen wordt, krijg je dus weer extra CL ticket(s)? Als ik het goed begrijp.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:01
Qua stadions stellen die van Dinamo Zagreb en Chornomorets Odessa nog wel wat voor, beide redelijk 't zelfde als die van PSV zelf. Die van Ludogorets is maar 8k plekken groot...

Als je naar de reisafstanden kijkt is AZ nog meer 't haasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Quad schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:50:
Als NL ervoor zorgt dat er gewoon in de voorrondes 3 jaar achter elkaar alles gewonnen wordt, krijg je dus weer extra CL ticket(s)? Als ik het goed begrijp.
Nee, Nederland staat nu 8ste op de coëfficiëntenlijst.
Dat houdt in 2xCL, 4xEL, Rusland staat 7de en heeft hetzelfde.

Plek 6 (Frankrijk ATM) geeft 3xCL en 3xEL, 2 keer directe plaatsing voor CL.

Overwinning in EL/CL levert 2 punten op, gelijk spel 1 punt.
Buiten dat 4 punten voor CL plaatsing, 5 punten voor 2de ronde CL en 1 punt voor kwartfinale, halve finale of finale van CL/EL. Al die punten worden dan weer gedeeld en gedeeld door het aantal deelnemende teams in EL/CL voor Nederland dus 6. Daaruit komt ene cijfer waarmee ze die coëfficiënt berekenen.

De coëfficiënten van de laatste 5 jaar worden dan opgeteld en dat bepaald je plek op de ranglijst.
De huidige totaalscore voor Nederland is dus 39,812, van Rusland 39,998. Als we dit seizoen dus een heel goed seizoen draaien (PSV, AZ en Ajax komen bijv. alle drie heel ver) en Rusland wat minder, gaan we die voorbij. Dan heb je volgend jaar ook 2xCL en 4xEL maar het verschil is dan dat beide CL direct geplaatst zijn, geen voorronde dus.
Frankrijk op plek 6 heeft nu een score van 50,000 dus daar gaan we voorlopig niet overheen, duurt minimaal een seizoen of 3 waarbij NL dan alle 3 seizoenen goed moet presteren Europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Nu online
Quad schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:50:
In principe wel. Maar als je hoger op de ranglijst staat stroom je ook hoger in in het tournooi. Je hebt dan dus minder kans om punten te halen. Twente was vorig jaar een uitzondering omdat ze dat Fair Play ticket kregen. Dan begin je in de eerste ronde, die waar de runner-up van Andorra in instroomt. Volgens mij kan VV Rigtersbleek in die voorronde nog punten verzamelen...

Maar goed. als je de lijst erbij pakt zitten 3 CL-tickets er voorlopig niet in. Je moet dan 6e worden op die lijst en dat zit er gezien de prestaties van vorig jaar (en waarschijnlijk dit jaar) niet in. Of PSV moet per ongeluk de finale gaan halen ofzo. En dat Ajax dan besluit om de 75 miljoen die er in kas schijnt te zitten uit te geven aan - zeg - Ozil en Pepe om het verlies van Alderweireld en Erikssen wat te verzachten.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

"De Jong en Sneijder zitten in een stijgende lijn, maar ze zijn er niet bij gebaat om bij Oranje te komen. Ze kunnen beter bij de club zo doorgaan. Daarnaast is Sneijders concurrent Rafael van der Vaart, samen met Jeremain Lens, de speler met het hoogste rendement", zo legde Van Gaal uit.
http://www.nusport.nl/oranje/3563071/sneijder-niet-gebaat-bij-oranje.html
Van Gaal is echt van het padje af... De Jong en Sneijder zijn niet gebaat om bij Oranje te komen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01

Rhapsody

In Metal We Trust

tweaker2010 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:19:
[...]

Van Gaal is echt van het padje af... De Jong en Sneijder zijn niet gebaat om bij Oranje te komen? 8)7
Ik denk dat ie bedoeld dat ze beter bij hun club speelminuten kunnen maken ipv mee te gaan met Oranje. Daar zit wel wat in aangezien we tegen twee mindere landen spelen. Die zouden we ook zonder Sneijder moeten kunnen verslaan.

Ik ben het met je eens dat van Gaal af en toe complete onzin uitkraamt, maar in dit geval kan ik het wel begrijpen. Dit soort potjes kun je alleen maar verliezen, laat dan een jonger talent maar eens meeballen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rhapsody schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:28:
[...]
Ik ben het met je eens dat van Gaal af en toe complete onzin uitkraamt, maar in dit geval kan ik het wel begrijpen. Dit soort potjes kun je alleen maar verliezen, laat dan een jonger talent maar eens meeballen.
Je bedoelt denk ik alleen maar winnen? ;)

Het punt is gewoon dat hij roept dat andere spelers een hoger rendement in Oranje hebben, terwijl dat onzin is aangezien Sneijder en de Jong niet de mogelijkheid krijgen om nu in Oranje het tegendeel te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
De Jong wordt niet opgeroepen omdat hij speelt op een positie die we in het Nederlands elftal niet gebruiken; die van verdedigende middenvelder.

Sneijder is weer net een beetje in vorm, laat hem eerst maar een aantal wedstrijden goed voetballen. Daarnaast heeft Van Gaal wel gelijk dat Van Der Vaart een hoger rendement heeft op het moment. In de huidige 4 wedstrijden van HSV staat hij al op 3 doelpunten.

Daarnaast vind ik dat Van Persie, onze eerste spits, en Van Der Vaart beter samen spelen dan Van Persie en Sneijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:03
Wel knap van die griek, dat 'ie een wondje op zijn scheenbeen heeft.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bYSkltIBZSilDresqz2WgWbB/full.png

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ja, aan een stilstaand plaatje is dat inderdaad makkelijk af te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:58:
De Jong wordt niet opgeroepen omdat hij speelt op een positie die we in het Nederlands elftal niet gebruiken; die van verdedigende middenvelder.
Wat doen die andere verdedigende middenvelders dan bij de selectie? Schaars en Strootman zie ik niet als aanvallende middenvelders hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:03
JanW schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:31:
Ja, aan een stilstaand plaatje is dat inderdaad makkelijk af te zien.
Kan geen bewegend materiaal plaatsen, is van Fox. Het gaat erom dat Henriksen zijn voet neerzet vóór de voet van de Griek, die dus nooit geraakt kan zijn.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
tweaker2010 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:36:
[...]

Wat doen die andere verdedigende middenvelders dan bij de selectie? Schaars en Strootman zie ik niet als aanvallende middenvelders hoor.
Dat is wel erg zwart wit, als je geen aanvallende middenvelder bent, ben je niet automatisch een verdedigende. Schaars en Strootman hebben meer diepgang in hun spel zitten. Dat zijn middenvelders net als Gerrard bijvoorbeeld. Die staan verdedigend hun mannetje, maar betrekken zich ook aanvallend in het spel. Dat zie je De Jong niet snel doen. Die voetbalt voornamelijk voor de verdediging, maar zul je niet rond de 16 van een tegenstander tegen komen.
BeefHazard schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:38:
[...]

Kan geen bewegend materiaal plaatsen, is van Fox. Het gaat erom dat Henriksen zijn voet neerzet vóór de voet van de Griek, die dus nooit geraakt kan zijn.
Ik heb de herhaling even gekeken, maar het gaat niet om het neerzetten van de voet, maar de beweging ervoor. Het is natuurlijk nooit rood, geel maximaal, maar zelfs dat vind ik zwaar. Maar hij raakt hem wel duidelijk op zijn scheenbeen voordat hij zijn voet neer zet.

[ Voor 27% gewijzigd door JanW op 30-08-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Laatst online: 16-09 15:47
Krukar schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:05:
De huidige totaalscore voor Nederland is dus 39,812, van Rusland 39,998. Als we dit seizoen dus een heel goed seizoen draaien (PSV, AZ en Ajax komen bijv. alle drie heel ver) en Rusland wat minder, gaan we die voorbij. Dan heb je volgend jaar ook 2xCL en 4xEL maar het verschil is dan dat beide CL direct geplaatst zijn, geen voorronde dus.
Klopt niet. De nummer twee van Rusland stroomt in dezelfde voorronde als de nummer twee van Nederland in. Kijk hier maar: Wikipedia: UEFA Champions League 2013/14

Alleen CSKA Moskou was direct geplaatst, Zenit Sint-Petersburg moest net als PSV twee voorrondes overleven.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chelsea is lekker bezig, Torres krijgt kennelijk voorlopig de voorkeur van Mourinho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

In elk geval boven Demba Ba.
Hij laat prima acties zien hoor! Verder een leuke pot :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En terecht zo te zien, ik lees dat het enige doelpunt voorlopig van hem af komt? Hoe speelt Chelsea trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Chelsea speelt op Mourinho's manier, verdedigen en bij balverlies er aanvallend uitkomen. Bayern speelt op zn Barcelona's. Zag je net ook in het aantal passes, na 30 minuten 240 om 87 stuks. :)

Ribery speelt als een zoutzak trouwens, gaat te vaak voor het schot ipv de beslissende pass te geven.

Edit: 6 keer is scheepsrecht moet hij gedacht hebben. 1-1!

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 30-08-2013 21:53 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

1-1 Ribery! Wat vinden jullie trouwens van Schurrle deze wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Positief!
Wordt vaak gezocht en maakt zijn acties, wat bij de 0-1 succesvol was. Topper in spé!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, ik dacht hij totaal niet bij het spel van Chelsea zou passen, maar dat valt dus alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zo dan.. Aantal passes na 80 minuten..
480 om 167 ongeveer. :o

Edit: Ramires had rood ineens moeten krijgen. Smet op de wedstrijd want verder is het heel sportief!

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 30-08-2013 22:31 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar liet de scheids zich foppen door het gerol van de Bayern speler.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
ik weet niet welke bril je op hebt, maar dat was duidelijk een overtreding. ook al zou die em niet raken, was het op z'n minst geel voor gevaarlijk inkomen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wedstrijd wordt minder zo.. Vaker stil voor overtredingen dan dat er gevoetbald wordt nu.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Terryb47 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:35:
ik weet niet welke bril je op hebt, maar dat was duidelijk een overtreding. ook al zou die em niet raken, was het op z'n minst geel voor gevaarlijk inkomen.
Mijn eigen bril, de clubs maken me niets uit. Ramires was eerder bij de bal en de Bayern-speler maakte er veel meer van dan het was. Als ik dan de overtreding van Dante daarna zie, dan lijkt me dat veel geelwaardiger :)

Edit: heb hem nog een keer gezien en hij kan hem geven. Dan nog stoor ik me aan het gerol van de Bayern speler, dat is langer en overdrevener dan noodzakelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 30-08-2013 22:45 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Evt penalty's bij een supercupwedstrijd, is dat ooit wel eens voorgekomen?

Edit: http://www.nu.nl/sport/3563611/transfer-eriksen-spurs-afgerond.html

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/4eXnE.jpg

Transfersom kan oplopen tot 13,5 miljoen, nette deal lijkt mij.

[ Voor 69% gewijzigd door tweaker2010 op 30-08-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 17:17

RBH

Eriksen en Alderweireld officieel vertrokken, wellicht Labyad nu naar Ajax? Alsjeblieft niet zeg...

Leuke supercup wedstrijd trouwens!

Edit: Lol ^ dat dus.

[ Voor 8% gewijzigd door RBH op 30-08-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hazard is een baas zeg! :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Nette goal! Had toch eigenlijk wel verwacht dat Bayern er nu overheen zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie goal inderdaad. Net wel/net niet buitenspel, maar daarna mooie actie en strak schot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Dra-ma-tisch verdedigd zeg, allemachtig. Wat deed die tweede (Boateng?) gast die hij passeerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:24
leuke ploeg voor eriksen! kijken of ajax nog een goede opbouwende verdediger kan aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:46
Ajax gaat denk ik geen verdedigers bijkopen, v.d.Hoorn is gehaald met het oog op Alderweirelds vertrek en Veltman en Denswil zijn er ook nog. Er is meer behoefte aan een vervanger voor Eriksen, zeker nu De jong geblesseerd is en een (linker)vleugelspits zou ook geen kwaad kunnen, achter Bojan/Fisher (beide niet geweldig in vorm tot nu toe) heb je enkel Andersen en Sana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:38:
[...]

Mijn eigen bril, de clubs maken me niets uit. Ramires was eerder bij de bal en de Bayern-speler maakte er veel meer van dan het was. Als ik dan de overtreding van Dante daarna zie, dan lijkt me dat veel geelwaardiger :)

Edit: heb hem nog een keer gezien en hij kan hem geven. Dan nog stoor ik me aan het gerol van de Bayern speler, dat is langer en overdrevener dan noodzakelijk.
Volle bak noppen op je enkel ga je wel van rollen hoor....Ben benieuwd of Munchen het nog ombuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Jezus Cech! Twee wereldreddingen!

Edit: Maak er maar 5 van, tering! Geweldige keeper!

[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 30-08-2013 23:16 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mourinho wordt helemaal gek aan de zijlijn... mooi om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:46
2-2 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Muhahahaha! Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Pfffffffffffffffff...dit geloof je niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

What the hell.. Hahaha, in de laatste seconde! Penalties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Yes!! Penalties! *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:31
o m g .
m
g
.

Mijn YouTube

Pagina: 1 ... 34 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum