Tja dat dachten we met Utrecht en Vitesse ook en zeker met het vertrek van Eriksen gaat Ajax het nog moeilijk krijgen maar als we positief gaan bekijken zou Ajax van Celtic moeten winnen en met een beetje geluk misschien nog wat punten weg snoepen van Milan.PWM schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:53:
Ajax word toch gewoon 3de? Als we Celtic al niet meer kunnen hebben....
WTF?? AZ binnen 2 minuten al met 10 man!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tja, 12 goals in de CL maken en dan nog niet winnen... dat is het kromme systeem van de UEFA.
Zelfs na een slecht Europees seizoen mag Messi die prijs nog op komen halen, belachelijk gewoon.
Ribery heeft gewonnen hoortweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:04:
[...]
Tja, 12 goals in de CL maken en dan nog niet winnen... dat is het kromme systeem van de UEFA.
Zelfs na een slecht Europees seizoen mag Messi die prijs nog op komen halen, belachelijk gewoon.
Mooie poule voor Ajax, eens niet Real Madrid of Arsenal en Barcelona is gewoon een kado. Verder nog de heerlijke sfeer bij Celtic..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Heerlijke poule, al is realistisch gezien plek 3 wel het hoogst haalbare
Zeker zonder Eriksen.
Celtic uit en thuis worden vooral fantastisch mooie potten!
Celtic uit en thuis worden vooral fantastisch mooie potten!
Inderdaad. Erg leuke poule voor Ajax. De penningmeester zal blij zijn, en de fans ongetwijfeld ook.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
heb de kaart niet gezien, maar die "penalty" nuQuad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:02:
WTF?? AZ binnen 2 minuten al met 10 man!

gelukkig pakt ie hem
*hur hur* stream *hur hur*PWM schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:19:
maar niet als stream.
⏩ PVOutput☀️
Wel, maar daar kom je alleen via de programmagids op hun site.PWM schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:19:
Fox heeft hem dus wel op TV, maar niet als stream. Lekker duidelijk allemaal.
Als je dan op de wedstrijd klikt, heb je wel de stream

Overigens heeft de UEFA nog iets bedacht op het wegvallen van Fenerbache.
Morgen gaan alle ploegen die na vanavond er normaliter uitliggen in een koker en wordt er daar eentje uit getrokken. Dus mocht je uitgeschakeld worden vanavond heb je alsnog een kans om door te mogen gaan in de EL. 1 op 16 32
geloof ik.
Morgen gaan alle ploegen die na vanavond er normaliter uitliggen in een koker en wordt er daar eentje uit getrokken. Dus mocht je uitgeschakeld worden vanavond heb je alsnog een kans om door te mogen gaan in de EL. 1 op 16 32

⏩ PVOutput☀️
De stream is te vinden op http://foxsports.nl/tv/foxsports-1 staat inderdaad voor de rest niet handig aangegeven op hun site deze wedstrijd.PWM schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:19:
Fox heeft hem dus wel op TV, maar niet als stream. Lekker duidelijk allemaal.
Dank voor de juiste link 
Zie nu de "rode" kaart van AZ. Een unicum in voetbalhistorie? Ik heb zoiets nog nooit in mijn leven gezien.
Zie nu de "rode" kaart van AZ. Een unicum in voetbalhistorie? Ik heb zoiets nog nooit in mijn leven gezien.
Speler krijgt geel, scheids kijkt naar sok speler waar een gaatje in zit en geeft vervolgens direct rood aan degene die 5 sec ervoor geel had gekregenRobkazoe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:55:
Wat gebeurt er dan??
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Scheids geeft geel na een overtreding, loopt naar de geblesseerde toe en die wijst de scheids een gat in zijn sok aan. Vervolgens besluit de scheids om alsnog rood te geven op basis van dat gat in die sokRobkazoe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:55:
Wat gebeurt er dan??

Is wel gewoon volgens de regels, de scheidsrechter mag, zolang hij het spel niet heeft hervat, de gele kaart vervangen door rood omdat hij zich heeft vergist.
Overigens mag dat alleen als het spel nog niet hervat is.
Overigens mag dat alleen als het spel nog niet hervat is.
LOL. Ach, de Uefa is toch al helemaal van de pot gerukt. Als je iemand een doodschop geeft en je krijgt geel, dan kan na de wedstrijd niet alsnog rood of een schorsing gegeven worden. Maar tijdens een wedstrijd is dat natuurlijk niet erg.
Oke, dat had ik ff gemist. Maar Ribery verdient die prijs ook niet. Ronaldo zal er wel wanhopig van worden...
Aldus Frank de Boer."We gaan in eerste instantie vechten om plaats drie, want met het vertrek van Christian Eriksen, het mogelijke vertrek van Toby Alderweireld en de blessure met Siem de Jong, doen we wel een jasje uit."
De doelstelling voor overwinteren in de CL is nu dus aangepast naar overwinteren en naar de EL.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij is het een veelgemaakte misvatting dat een tuchtcommissie na een gele kaart geen extra straf op kan leggen, zover ik weet kan dat namelijk wél, alleen gebeurt het niet heel vaak omdat het het oordeel van de scheidsrechter in twijfel zou trekken o.i.d.Robkazoe schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:58:
LOL. Ach, de Uefa is toch al helemaal van de pot gerukt. Als je iemand een doodschop geeft en je krijgt geel, dan kan na de wedstrijd niet alsnog rood of een schorsing gegeven worden. Maar tijdens een wedstrijd is dat natuurlijk niet erg.
Het zal nog ruim een maand duren voor hij weer helemaal fit is. Dus de eerste 2 speelrondes mist ie zoiezo.PWM schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:04:
Siem is toch bijna terug? Of is het erger geworden?
Correct.danslo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:14:
0-2 is niet genoeg voor Atromitos toch? 2 vs 3 uitgoals ondanks 3-3 overall?
Bij AZ moeten de supporters nu het stadion uit. Er is ergens brand en daardoor is de wedstrijd nu ook gestaakt.
Zag net die herhaling.. echt dat gaatje en die rode kaart.. En als klap op de vuurpijl die penalty geven.. Wat een debiel..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Het ziet er naaruit dat de rook veroorzaakt wordt door defecte verlichting.
⏩ PVOutput☀️
Volgens fox wedstrijd nu definitief gestaakt. Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden want zou onterecht zijn als Az hier door uitgeschakeld word. Dit is gewoon overmacht.
Niet als die brand is veroorzaakt door AZ-supporters, dan zijn ze waarschijnlijk uitgeschakeld o.b.v. 3-0 voor tegenstander bij staken wedstrijd.ADDG schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:49:
Volgens fox wedstrijd nu definitief gestaakt. Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden want zou onterecht zijn als Az hier door uitgeschakeld word. Dit is gewoon overmacht.
Er is gewoon geen ruimte om het in te halen tussen het programma in. De eerste ronde komt gewoon te snel.ADDG schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:49:
Leuk is anders inderdaad.
EDIT: Ze kunnen de plek van Fener geven
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 29-08-2013 20:51 ]
Klopt, definitief gestaakt.
Zou wat zijn als AZ hierdoor uitgeschakeld wordt..
Zou wat zijn als AZ hierdoor uitgeschakeld wordt..
⏩ PVOutput☀️
Goede oplossing trouwens mogelijk:
De UEFA kan besluiten dat Atromitos en AZ allebei doorgaan naar de groepsfase zodat er geen loting hoeft te komen voor de vrijgekomen plaats van Fenerbahce.
De UEFA kan besluiten dat Atromitos en AZ allebei doorgaan naar de groepsfase zodat er geen loting hoeft te komen voor de vrijgekomen plaats van Fenerbahce.
De makkelijke oplossing is natuurlijk om het ticket van Fenerbahce aan AZ / Atromitos te geven.
Regeren is vooruitschuiven
Inderdaad, zou ook kunnen maar dan krijg je weer commentaar van de (al) uitgeschakelde teams dat ze dan geen kans meer zouden hebben.
Edit: Eerste informatie is nu dat de wedstrijd morgenochtend wordt uitgespeeld.
Edit: Eerste informatie is nu dat de wedstrijd morgenochtend wordt uitgespeeld.
[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 29-08-2013 20:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Ze spelen hem dus morgenochtend uit. Tsja, wat moet je dan.
Zo, mocht Feyenoord winnen, kan die premie meteen naar de UEFA boete kas.
EDIT: Duidelijke pingel
EDIT2: Ouch
Zo, mocht Feyenoord winnen, kan die premie meteen naar de UEFA boete kas.
EDIT: Duidelijke pingel
EDIT2: Ouch
[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 29-08-2013 21:03 ]
Lol, AZ scenario?
⏩ PVOutput☀️
WTF ik kijk gewoon FOX, en ik heb geen idee waar jullie het over hebben.. 35 sec gespeeld.
Of hebben jullie het niet over Feyenoord.
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 29-08-2013 21:04 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat een misser
Keeper zat in de goede hoek, helaas...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Die pingel die je zo krijgt, gaat er niet inSt@m schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:04:
WTF ik kijk gewoon FOX, en ik heb geen idee waar jullie het over hebben.. 35 sec gespeeld.
Mijn volgende zoon gaat Graziano heten

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 29-08-2013 21:06 ]
Hey penalty! Spannend 
Edit: ik ga zappen naar RTL.. ze kunnen niet eens fatsoenlijk live voetbal uitzenden
Edit: ik ga zappen naar RTL.. ze kunnen niet eens fatsoenlijk live voetbal uitzenden

[ Voor 65% gewijzigd door St@m op 29-08-2013 21:06 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Boem, raak! 1-0!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja jezus.. Ik wil die penal zien.
Ok.. waar kijken jullie RTL 7 is niets op
Ok.. waar kijken jullie RTL 7 is niets op
[ Voor 41% gewijzigd door St@m op 29-08-2013 21:07 ]
Hij zal er vast wanhopig van worden, maar terecht vind ik het in ieder geval zeker dat Ronaldo hem niet heeft gewonnen. Had dan op zijn minst landskampioen geworden. Dat was toch de reden dat fans van Ronaldo zeiden dat hij het vorig jaar verdiende tov Messi?tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:00:
[...]
Oke, dat had ik ff gemist. Maar Ribery verdient die prijs ook niet. Ronaldo zal er wel wanhopig van worden...

Als het aan mij lag had ik Lahm of Schweinsteiger het laten winnen, met Robben en Messi daar dan kort achter. Ribery is een terechte winnaar op basis van de gepakte prijzen, maar vond hem binnen Bayern zeker niet de beste speler.
St@m: misschien moet je even wegblijven uit dit topic
Owh wacht.. ik had bij AZ op pauze gezet.. was ik alweer vergeten
Dus vandaar dat ik achterliep. Hehe.. Nou kom op Feyenoord!

Oh, AZ is morgen om 11:00 weer van de partij.
⏩ PVOutput☀️
Daar kan ik het niet minder mee eens zijn

EDIT: BMI mag wel even wakker worden!
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 29-08-2013 21:16 ]
Nou.. dat was Feyenoord
Pfff... Too fast for you
Verwijderd
PWM schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:07:
Nu hoofd koel houden! 1 doelpunt van de Russen betekent weer -2.

Oeps dat is balen, gaat nu lastig worden. Nou ja misschien krijgt die Italiaan het nog op de heupen en scoort nog twee keer.
Tsja, als je gewoon nog een keer 15 minuten zo speelt als in het begin, komt het wel goed. Maar we hebben tegen Ajax al gezien dat 15 minuten op 1 of andere manier de max is.
EDIT: Immers
Met zulke mensen kan je misschien maar beter niet in Europa gaan spelen.
EDIT: Immers

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 29-08-2013 21:27 ]
Zal Immers ooit nog een doelpunt maken?

Zolang de Russen 2 minuten per corner, 1 minuut per inworp en 3 minuten per blessure mogen pakken, denk ik dat er weinig tijd is.
EDIT: Lol, die Rus slaat de bal weg zo ongeveer recht tegenover de grens

Wat is er toch aan de hand met onze verdediging de laatste weken

Immers

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 29-08-2013 21:39 ]
Toch al weer twee vrije kopkansen.. en ik doelde ook meer in het algemeen.. wanneer heeft hij nou gescoord voor het laatstPWM schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:33:
[...]
Zolang de Russen 2 minuten per corner, 1 minuut per inworp en 3 minuten per blessure mogen pakken, denk ik dat er weinig tijd is.
Die vrije kopkans zojuist weer was ook weer demonstratief.PWM schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:33:
[...]
ImmersDit kan echt niet meer. Weg met die gast.
Respect voor zijn inzet en zijn harde werken, maar als je dat soort vrije kansen niet eens tussen de palen weet te krijgen hoor je écht niet thuis in het eerste van Feyenoord. Lex Immers, wat een drama... Voegt niets toe, haalt creativiteit en snelheid uit zowat elke aanval en schiet en kopt naast of over. Die volley 15 minuten geleden waarvan hij deed of hij aangeraakt werd? Die vloog dus net bij mij tegen het raam aan. In Utrecht ja. On-ge-loof-lijk.
http://worldsoccertalk.com/2013/08/29/christian-eriksen-currently-undergoing-medical-at-tottenham-hotspur/
Het zal morgen wel rond zijn vermoed ik.
Het zal morgen wel rond zijn vermoed ik.
Gezien het feit dat er 3 zeer goede kansen zijn geweest, waarvan 2 gewoon 100% waren, zou je zeggen dat er nog kans is de 2de helft.
Net terug uit het stadion, eerst werden de skyboxen ontruimd maar vanaf de tribune achter de goal was er weinig aan de hand. Beetje rook, meer niet. Nergens uitslaande brand, gelukkig, maar jammer dat het morgenochten pas uitgespeeld wordt. Daar kan ik niet bij zijn
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Mooie loting voor Ajax, kan niet anders zeggen. Celtic is zelfs heel gaaf, plus je kan laten zien dat je beter bent dan Psv. Tevens zal Barça aan de Boer even showen hoe je echt voetbal speelt, namelijk met echte kwaliteit.(spelers).
Mwah, ik vind het wel andere wedstrijden tegen Milan, ze laten onderling maar zien wie de beste is, en anders zien we het wel aan het einde van het seizoen.
Nein! Had net weer een grote kans en zowaar tussen de palen gemikt
Zal je zien dat hij straks de 3-1 maakt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dag Feyenoord
Schande!

Schande!
⏩ PVOutput☀️
Dafuq just happened?
Over ende uit.. Nou.. Neerlands hoop dan maar vestigen op PSV en AZ om na de winter door te spelen Europees, want Ajax wordt hem ook niet.
Sjonge jonge jonge..... Waar is die verdediging? Ongelofelijk zeg, wat een prutverdediging. Dan heb je ook helemaal niks in Europa te zoeken en mag je hopen op een redelijke competitie.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja Janmaat dat was jouw mannetje ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Feyenoord ook lekker aan het rondspelen op de helft van de Russen.. geen enkele drang naar voren. Koeman doet gezellig mee, wisselt een aanvaller voor een aanvaller.. en de Russen lachen zich de ballen uit de broek.. pff wat armoedig weer zeg.
Net alsof PSV en AZ wel moeite gaan doen voor de EL? Daar geloof ik dus helemaal niets van.St@m schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:07:
Over ende uit.. Nou.. Neerlands hoop dan maar vestigen op PSV en AZ om na de winter door te spelen Europees, want Ajax wordt hem ook niet.
PSV zal zich vol op de titelstrijd focussen, de EL heeft voor hen geen prioriteit.
Poeh, wordt een schandalig slecht seizoen voor het Nederlandse voetbal. En Immers.. ga korfballen ofzo, daar mag je gooien, misschien scoor je dan af en toe.
Owh, ik denk het wel. Dit jaar wel. Maar goed, jij mag er anders over denken.tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:18:
[...]
Net alsof PSV en AZ wel moeite gaan doen voor de EL? Daar geloof ik dus helemaal niets van.
PSV zal zich vol op de titelstrijd focussen, de EL heeft voor hen geen prioriteit.
Je bedoelt die club die zich vorig jaar te goed voelde voor EL maar uiteindelijk geen enkele prijs won? Ajax overwintert ieder jaar in Europa dus ik zie niet in waarom dit jaar niet....St@m schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:07:
Ja die club ja! Ik zie wel waarom Ajax niet overwintert overigens.. Barca, Milan en Celtic.. zonder Eriksen en Alderweireld.. nee zie het niet gebeuren. Maar goed, zou leuk zijn als ze derde worden. Maar goed, als een fanatiek AZ al te hoog gegrepen is.. Dan wil ik niet eens weten wat een fanatiek Celtic doet met Ajax.Aghanim schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:20:
[...]
Je bedoelt die club die zich vorig jaar te goed voelde voor EL maar uiteindelijk geen enkele prijs won? Ajax overwintert ieder jaar in Europa dus ik zie niet in waarom dit jaar niet....
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 29-08-2013 22:23 ]
De livestreams hier werken niet bepaald mee. Is er nog een reden waarom het niet gewoon op RTL 7 wordt uitgezonden?
Ook de CL loting gemist. Wordt weer appeltje eitje voor Ajax
AZ gaat altijd volle bak in Europa, dus dat punt snap ik niet. En PSV gaat er ook gewoon voor, die jonge gasten willen en het strookt met het nieuwe beleid. Geen probleem dus in dat opzicht.tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:18:
[...]
Net alsof PSV en AZ wel moeite gaan doen voor de EL? Daar geloof ik dus helemaal niets van.
Mwah, dat zeiden we vorig jaar ook in een op papier zwaardere poule dan dit jaar en toen waren Anita en Vertonghen ook weg. Toch best aardig gepresteerd vind ik. Jammer dat tot heden alle clubs het af laten weten dit seizoen
Overigens moeten we AZ ook nog niet doorrekenen. Die kunnen nog wel eens 30 minuten vuurwerk te verduren krijgen met 10 man.
Diepe pockets Fox? Ik gok maar...Steefmeister schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:23:
De livestreams hier werken niet bepaald mee. Is er nog een reden waarom het niet gewoon op RTL 7 wordt uitgezonden?
Ik snap dan niet echt het idee erachter. Waarom vorige week wel en deze week niet?
Pfff wat is dat toch met die lotingen steeds?
PSV tegen Milan, Ajax tegen Barca, Milan en Celtic moet je ook maar nog zien te verslaan met hun spierballen voetbal.
Serieus we hebben de laatste jaren echt pech met die lotingen. Echt balen, financieel ook.
Zeg niet dat Ajax doorkomt, dat zou een wonder zijn. Hooguit 3e.
PSV tegen Milan, Ajax tegen Barca, Milan en Celtic moet je ook maar nog zien te verslaan met hun spierballen voetbal.
Serieus we hebben de laatste jaren echt pech met die lotingen. Echt balen, financieel ook.
Zeg niet dat Ajax doorkomt, dat zou een wonder zijn. Hooguit 3e.
Het is soms niet meer te volgen waar wat op is..Steefmeister schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:32:
[...]
Ik snap dan niet echt het idee erachter. Waarom vorige week wel en deze week niet?
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 29-08-2013 22:41 ]
Dan zal Feyenoord vast ook niet ingeloot worden tvv Fenerbahce...
Niet dat ze dat met dit voetbal verdienen, ik vind het vrij inspiratieloos!
Celtic heeft een slecht team, Samaras is de enige die er een beetje bovenuit steekt.St@m schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:22:
[...]
Ja die club ja! Ik zie wel waarom Ajax niet overwintert overigens.. Barca, Milan en Celtic.. zonder Eriksen en Alderweireld.. nee zie het niet gebeuren. Maar goed, zou leuk zijn als ze derde worden. Maar goed, als een fanatiek AZ al te hoog gegrepen is.. Dan wil ik niet eens weten wat een fanatiek Celtic doet met Ajax.
Ik kan me een oefenwedstrijd herinneren waar ze met 4-0 door Ajax van de mat werden gespeeld.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum