[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.510 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:12
Lullig overigens dat er ploegen doorgaan die wel haalbaar waren geweest.

Sinds Toivonen meedoet lijkt het veldspel ook minder overigens

[ Voor 31% gewijzigd door D-e-n op 28-08-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:31

Hupske

AFCA

Tweaking Art schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:17:
[...]

Dat viel me ook op, dacht eerlijk gezegd dat hij niet speelde vandaag. :P

Maar goed aan de andere kant, met al die afstandschoten is het natuurlijk niet alleen zijn schuld.
Als trainer zal ik Matavz er allang uit gehaald hebben. Had er iemand neer gezet die gewoon ging zwerven.

Maarja, 3-0. PSV moet nu oppassen dat de score niet verder oploopt. Gaat toch vrij makkelijk voor Milan vandaag.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 08:16
Jammer. Ik vind PSV niet slecht spelen maar ze missen net wat kwaliteit en daadkracht. AC Milan maakt wel indruk op me, op veel posities hebben ze toch sterke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Haha die Balotelli leek Willems aan zo van, kijk mij, ik ben Balotelli, wie ben jij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Irritant. Uitdagen kan hij maar zelf incasseren kan hij niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:31

Hupske

AFCA

Toivonen mag trouwens nu niet meer voor andere club uitkomen in de Champions league?

Zal een transfer niet goed doen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Zijn spel ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

t0mmiiiii schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:25:
Jammer. Ik vind PSV niet slecht spelen maar ze missen net wat kwaliteit en daadkracht. AC Milan maakt wel indruk op me, op veel posities hebben ze toch sterke spelers.
Wat wil je ook met Robinho op de bank. ;) De kwaliteit van Milan is om PSV het idee te geven dat ze best aardig spelen en juist op die momenten slaat Milan keihard toe. Matavz in de spits is zoiezo machteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Matavz is het net niet. De daadkracht van een Balotelli mist hij. Locadia is beter wat dat betreft denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
D-e-n schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:35:
Irritant. Uitdagen kan hij maar zelf incasseren kan hij niet namelijk.
Maar het werkte, Willems kreeg geel, onprofessioneel maar wel slim.

Je zou kunnen zeggen dat de ervaring de doorslag gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Balotelli is niet slim. Want andersom zal hij er zelf ook intrappen. Dat uitdagen zit gewoon in zijn karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Rustig uitgevoetbald door AC, 2 keer aanzetten -> 2 doelpunten, rest van de helft achterover hangen. Zelfde beeld als de eerste helft alleen PSV creëerde nog minder. Nu maar hopen op een goede loting in de EL voor PSV....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Balotelli is toch wel een unieke speler, Groot, sterk, Balvast en qua overzicht ook behoorlijk sterk.

In deze wedstrijd was hij in ieder geval erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Volgens de Telegraaf is er inmiddels al meer dan 10 miljoen geboden door Tottenham op Eriksen, de transfer lijkt een kwestie van tijd. http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/21844842/Spurs-voorzitter_in_ArenA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:21
tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:47:
Volgens de Telegraaf is er inmiddels al meer dan 10 miljoen geboden door Tottenham op Eriksen, de transfer lijkt een kwestie van tijd. http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/21844842/Spurs-voorzitter_in_ArenA
Denk dat deze transfer Ajax wel eens de titel kan gaan kosten + 2e ronde in de CL.. Ajax heeft niets in huis om dit op te vangen.. + het vertrek van Alderweireld gaat Ajax geen windeieren leggen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Pffff... Dat betekend dat Ajax aankomende weken en zonder de Jong speelt en zonder Eriksen. Dat is niet echt geweldig. Met het huidige punten verlies in het achterhoofd mag je hopen dat de Jong er tegen PSV weer bij is en 100% fit is... En als straks Alderweireld ook nog vertrekt wordt er aardig wat ervaring gemist achterin :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eigen schuld van Ajax. Je kon op je vingers natellen dat dit ging gebeuren in de laatste week. Als je dan niet anticipeert dan moet je roeien met de riemen die je hebt. Die zijn er overigens genoeg dus het is geen drama. Hoop alleen niet dat ze nu belachelijk veel gaan bieden voor Duarte want daar word je geen kampioen mee. Dan zul je alsnog meer moeten investeren in bijvoorbeeld Tadic en dat gaan ze niet doen.Al scheelt het qua budget nu wel dat Ajax weer de volle miljoenen van de CL gaat krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
Persoonlijk had ik heel helder geweest en aangegeven dat de vraagprijs met de week omhoog gaat.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:16

Quad

Doof

Maar laat alsjeblieft Duarte niet naar Ajax gaan, laat die jongen lekker bij Heracles ballen, heeft nog niets laten zien dat hij bij Ajax zou kunnen passen.
Liever een routinier (+- 25-28 jaar oud) die weet wat hij moet doen en snel aanpast en de jonkies beter maakt voor volgend seizoen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:26:
Maar laat alsjeblieft Duarte niet naar Ajax gaan, laat die jongen lekker bij Heracles ballen, heeft nog niets laten zien dat hij bij Ajax zou kunnen passen.
Liever een routinier (+- 25-28 jaar oud) die weet wat hij moet doen en snel aanpast en de jonkies beter maakt voor volgend seizoen.
Dat hoop ik ook idd. Duarte voegt niets toe, dit jonge Ajax heeft nog een ervaren speler nodig. Helaas is de vorm bij veel spelers momenteel ook ver te zoeken, dus ik verwacht veel puntverlies de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Het probleem dat ik heb met Duarte is dat ik hem te duur vind voor zijn kwaliteiten, bovendien heeft Ajax spelers die daar kunnen spelen zoals Serero, het is natuurlijk niet te vergelijken qua kwaliteit maar Serero is ook een goede voetballer, dan kan er weer een speler uit de jeugd doorschuiven.

Verwijderd

Verschil in fysiek en ervaring was dermate groot dat PSV eigenlijk zo goed als geen kans heeft gemaakt op een goed resultaat deze wedstrijd. Jammer voor het Nederlandse voetbal als geheel. Wel genoten van Balotelli.

• Aghanim
  • Niet online
Eriksen lijkt naar Tottenham te gaan. Blijkbaar 11 miljoen en bonussen waarbij het totaal op kan lopen tot ruim 12 miljoen. Ze gaan wel weer in termijnen betalen ;w Gezeik altijd met die zogenaamd 'grote' clubs. Grote bankrekeningen hebben ze in elk geval niet. Ik dacht dat Bale wel voldoende liquide middelen zou gaan brengen.

Wel heel erg jammer dat Eriksen vertrekt. Kijkend naar de tegenstanders in de competitie dit jaar dan schat ik in dat dit het makkelijkste jaar was geworden van de afgelopen seizoenen waarin Ajax ook kampioen is geworden. Dat wordt nu vrij lastig denk ik, tenzij ze superspeler Duarte kopen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Aghanim op 29-08-2013 07:31 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:29

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 07:31:
Kijkend naar de tegenstanders in de competitie dit jaar dan schat ik in dat dit het makkelijkste jaar was geworden van de afgelopen seizoenen waarin Ajax ook kampioen is geworden.
Lol, na 4 wedstrijden 5 verliespunten.. met Eriksen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Aghanim
  • Niet online
Met een heel ander programma dan jouw clubje ja.

• St@m

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:06:
Met een heel ander programma dan jouw clubje ja.
Ja dus? Zo makkelijk als jij het doet voorkomen is het voor Ajax blijkbaar niet.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
Dit was te verwachten. Nadat de Spurs de transfer van Willian zagen mislukken had ik al een vermoeden dat ze bij Ajax zouden gaan aankloppen.

Ik denk ook dat Ajax de 12M accepteert omdat ze zo laat in de transferperiode niet meer dagen bezig kunnen gaan met onderhandelen. Ze moeten snel handelen en weer een vervanger voor Eriksen halen.

• Aghanim
  • Niet online
Hoezo? De concurrentie presteert, op PSV na, een heel stuk minder dan vorig jaar. Of denk je dat het normaal is dat PEC bovenaan staat? PSV heeft in de moeilijkere wedstrijden ook nog niets gewonnen dus ook daar moeten we nog maar zien hoe het loopt.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ajax ook niet? Az en heerenveen zijn de lastigste tot n u toe ? Kom op, het zijn 4 wedstrijden, d aar kan je zo weinig over zeggen..

edit: o lol, Feyenoord hebben ze wel van gewonnen, maar goed die zijn niet in vorm en hadden nog bijna gewonnen / g gelijk gespeeld ook.

[ Voor 34% gewijzigd door Afvalzak op 29-08-2013 08:31 ]

Last.fm | Code Talks

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:49
Aghanim schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:20:
Hoezo? De concurrentie presteert, op PSV na, een heel stuk minder dan vorig jaar. Of denk je dat het normaal is dat PEC bovenaan staat? PSV heeft in de moeilijkere wedstrijden ook nog niets gewonnen dus ook daar moeten we nog maar zien hoe het loopt.
Mwa, Feyenoord heeft 1 punt minder dan over dezelfde wedstrijden vorig seizoen. Vorig seizoen hadden ze na de eerste 8 wedstrijden ook pas 1 keer gewonnen. Je kan er nu nog zo weinig over zeggen. Halverwege het seizoen als je elke tegenstander een keer hebt gehad wordt pas duidelijk hoe de verhoudingen liggen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:22
JanW schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:19:

Ik denk ook dat Ajax de 12M accepteert omdat ze zo laat in de transferperiode niet meer dagen bezig kunnen gaan met onderhandelen. Ze moeten snel handelen en weer een vervanger voor Eriksen halen.
12 miljoen+0,5 mln bij halen CL is een erg nette transfersom voor een speler met 1 jaar contract. Hij is uiteindelijk vooral een groot talent in een kleine competitie, maar moet toch echt wat meer en constanter presteren om ook een grote speler te worden in de Premier League.

Met de extra 5 miljoen aan CL heeft Ajax dus een aardig bedrag binnen gehengelt. Hopelijk gaan ze hun aandacht verleggen naar een speler als Tadic, maar ik ben bang dat Marc Netto liever te veel geld naar Heracles gaat overmaken voor Duarte.

• D-e-n
Heeft Marc nu al weer een bijnaam? :D

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:16

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Denk dat twente ook 12 mil vraagt voor Tadic in de laatste week en sowieso omdat ajax concurrent is.
Verdere pareltjes vind ik er niet echt rondlopen die ajax sterker zullen maken (op die positie)

[ Voor 4% gewijzigd door Chrosser op 29-08-2013 09:49 ]

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:29

Sherlock

No Shit

Sempy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:01:
Met de extra 5 miljoen aan CL heeft Ajax dus een aardig bedrag binnen gehengelt. Hopelijk gaan ze hun aandacht verleggen naar een speler als Tadic, maar ik ben bang dat Marc Netto liever te veel geld naar Heracles gaat overmaken voor Duarte.
Als je te veel wil betalen dan moet je vooral naar Tadic gaan kijken ja. Die gaat echt niet voor minder dan 10 miljoen weg bij Twente in de laatste week van de transferperiode. Goede speler hoor, maar niet voor meer dan 10 miljoen.

Ik ben juist wel blij dat we geen Sulejmani achtige taferelen meer hebben, misschien wel dankzij Marc Netto. Liever wat jonger scouten (zoals bij Eriksen, Fischer en Andersen) dan dure spelers halen van Nederlandse subtoppers. Alhoewel Huntelaar en Suarez wel weer goede voorbeelden zijn van hoe het ook kan.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:22
D-e-n schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:43:
Heeft Marc nu al weer een bijnaam? :D
Komt al uit zijn tijd als speler van Ajax omdat hij altijd zo lang over z'n salaris aan het onderhandelen was. Maar is nu zeer van toepassing op zijn transferbeleid, voor veel verkopen, (te) zuinig inkopen.

• FDMK
  • Laatst online: 14:12
Huur vGinkel van Chelsea, die komt daar nu toch niet aan spelen toen :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rooke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:56:
Huur vGinkel van Chelsea, die komt daar nu toch niet aan spelen toen :)
Dat zou idd pas echt een stunt zijn. Voor beiden de beste oplossing (zeker met oog op het WK) lijkt mij.
Bij Chelsea wordt hij dit seizoen echt geen basisspeler, dat zal hij zelf hopelijk toch ook wel doorhebben?

• Chrosser

Chrosser

Zou inderdaad een hele goed stap zijn (zowel voor ajax als voor v Ginkel)! en indd een stunt! dan gaat Vitesse echt keihard balen!

Verwijderd

Ajax gaat volgens mij echt geen spelers huren van clubs. Ja, van Barcelona. Maar dat heeft meer met het gewenste zelfbeeld van Ajax te maken dan met de kwaliteit van die huurlingen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Het is weer hetzelfde. De markt bijna dicht en even twee sterkhouders verkopen. En nu komt Duarte? Imho PSV kampioenskandidaat nummer een.

XXXVI

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PSV was zoiezo al topkandidaat voor de titel. De spelers van Ajax zijn verzadigd na 3 titels op rij, weinig vernieuwing in de selectie dus geen prikkel voor spelers om beter hun best te gaan doen, en als er dan een paar sterkhouders wegvallen heeft Ajax helemaal niet zo'n geweldig elftal. Tel daarbij op dat Ajax straks doordeweeks ook nog CL moet gaan spelen en dan wordt dit seizoen erg zwaar voor zo'n jong team denk ik.

• Polycom
  • Laatst online: 17-09 23:26

Polycom

Poes van goud

Wat een prietpraat. PSV is al 4 seizoenen topkandidaat voor de titel en vier keer is het niet gelukt. Van PSV kan je zeggen dat er een fris jong elftal staat maar de ervaring onbreekt. Van Ajax kan je zeggen dat ze 3 keer kampioen zijn geworden en nu verzadigd zijn. Maar geen prikkel om beter hun best te doen is natuurlijk natte vinger werk.

Het seizoen is net begonnen en de transfer window is nog open dus er kan nog van alles gebeuren.

P.s Het is sowieso niet zowiezo.

typo thx Sargan

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online

Sargan

Filmfreak...

PuDy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:09:
Wat een pietpraat. PSV is al 4 seizoenen topkandidaat voor de titel en vier keer is het niet gelukt. Van PSV kan je zeggen dat er een fris jong elftal staat maar de ervaring onbreekt. Van Ajax kan je zeggen dat ze 3 keer kampioen zijn geworden en nu verzadigd zijn. Maar geen prikkel om beter hun best te doen is natuurlijk natte vinger werk.

Het seizoen is net begonnen en de transfer window is nog open dus er kan nog van alles gebeuren.

En het is prietpraat en geen pietpraat :P

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:01

Vos

AFCA

......
En al helemaal geen zoiezo :+

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Een beter milieu begint bij jezelf :P

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Het is je eiguh.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Chrosser

Chrosser

Als je drie keer kampioen bent geworden achter elkaar dan ben je in mijn eigen ogen echt wel de topfavoriet.
Vooral met ongeveer hetzelfde elftal. Nu er veranderingen op de loer liggen kan dat misschien anders worden. Al is PSV met een heel nieuw elftal dat eigenlijk niet eens zo echt.. Het begint al haarscheurtjes te krijgen met heracles en AC Milan. Als zaterdag tegen cambuur verloren wordt breekt ook daar weer de hel los.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat een prietpraat. PSV is al 4 seizoenen topkandidaat voor de titel en vier keer is het niet gelukt. Van PSV kan je zeggen dat er een fris jong elftal staat maar de ervaring onbreekt. Van Ajax kan je zeggen dat ze 3 keer kampioen zijn geworden en nu verzadigd zijn. Maar geen prikkel om beter hun best te doen is natuurlijk natte vinger werk.

PSV had een prima selectie en zou alleen daarom al kampioen moeten worden, daar lag het niet aan.
Nu hebben ze verjongd en spelen nu aantrekkelijk voetbal, logisch dat die druk dan toch weer terug is.
Bovendien wordt de selectie van PSV alleen maar sterker (hooguit dat Toivonen nog vertrekt) en die van Ajax alleen minder.

Van Ajax verwacht ik eerlijk gezegd niet zo bar veel dit seizoen. Het technisch beleid laat qua transfers toch ook steken vallen, PSV heeft wat dat betreft beter geanticipeerd op vertrek van bepaalde jongens, bij Ajax lijkt er geen plan B te zijn. Nu 'moeten' ze Duarte halen, een alternatief is er kennelijk niet, vaag beleid daar.

• Quad

Quad

Doof

Alsjeblieft niet! Wat moeten wij in godsnaam met Duarte.. |:( |:( |:(

PVOutput☀️

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:54

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:09:
Alsjeblieft niet! Wat moeten wij in godsnaam met Duarte.. |:( |:( |:(
Geen kampioen worden :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

Zowiezo zijn zowiezo en sowieso allebei volledig correct Nederlands...

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

Sowieso?

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

8)7

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso

De taal discussie daar gelaten, wat moet Ajax dan? Spelers kopen uit het buitenland is geen optie en een speler zoals bijvoorbeeld tadic is veel te duur. Dan krijg je dus of spelers uit je eigen opleiding of een Duarte. Jammer maar waar.

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 14:00
PuDy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

8)7

De taal discussie daar gelaten, wat moet Ajax dan? Spelers kopen uit het buitenland is geen optie en een speler zoals bijvoorbeeld tadic is veel te duur. Dan krijg je dus of spelers uit je eigen opleiding of een Duarte. Jammer maar waar.
En zoals bijvoorbeeld is een tautologie. ;)

Ik hoop stiekem wel op Tadic. Ik wil een speler zien die het verschil kan maken. Een uitblinker zoals Suarez.

Over het kampioenschap durf ik niets meer te zeggen. Ik zeg al 3 jaar dat PSV dit seizoen kampioen gaat worden. Ik geloof wel dat Cocu dit jaar het verschil zal gaan maken. De druk op hem is een stuk minder. De druk op Advocaat moet op de een of andere manier ook uitwerking hebben gehad op het elftal.

• ephymerous
  • Nu online
PuDy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

8)7

Je kan twee dingen doen... nu niet meer laten gaan (gevolg is ongemotiveerde speler) of eerder anticiperen. Dan had je bijvoorbeeld Maher of welke vervanger dan ook de volledige voorbereiding in huis gehad. Met van der Hoorn is dat deels wel gebeurd. Nu moet Duarte gehaald worden voor Eriksen? Dat is toch een lachertje?

XXXVI

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

Prima ontwikkelingen voor de kans op het kampioenschap voor PSV dit. En toch een aardig bedrag dat Ajax gaat vangen voor Eriksen met z'n eenjarige contract.

Verwijderd

Worden Feyenoord vanavond op het open net uitgezonden? AZ gaat wel door, dat hoef ik niet te zien.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04
RTL 7 toch?

discogs

Verwijderd

Zit net verder te zoeken, beide zitten op Fox.
1900 AZ
2100 Feyenoord

Dat wordt dan radio 1 ;-(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 16:34 ]

• ph4ge
  • Laatst online: 17-09 22:49
Het schijnt dat het publiek van RTL gevraagd is wat ze wilden, deze wedstrijd of een film, en dat toen het laatste is gekozen. Koop dan de rechten niet.

Ik zit gelukkig in het stadion.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mij hebben ze niets gevraagd xD

Last.fm | Code Talks

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:20

ST10©DE

Dus.............

Jij kan lezen en schrijven, je behoort niet tot het RTL publiek / doelgroep.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Quad

Quad

Doof

P. Mekes schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:55:
[...]

_O- :+

PVOutput☀️

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
De loting van de CL is vanaf 17:45 te volgen op Nederland 2 en online op UEFA.com.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:40

RBH

Ik had maar op vakantie moeten blijven, nog niet eens een dag thuis of Eriksen is al verkocht. :(

Mooie transfer voor hem op zich, hoewel hij nu geen CL speelt wat hij wel ambieerde. En nu? Duarte? Tsja.. Denk wel dat hij kan groeien onder Frank, maar of hij niveau Ajax is..

Wat betreft het kampioenschap zie ik onze kansen erg dalen, PSV is lekker bezig, PEC ook ;), Eriksen weg, lees alweer allerlei geruchten over Alderweireld..

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25

Niku

Alagaesii

P. Mekes schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:55:
[...]

Gniffel.

vraagt zich af waar de doelgroep van sbs6 dan in godsnaam uit bestaat

• Quad

Quad

Doof

Ugh, sneu die McNeil.

Edit: Die zien wij nooit meer terug. :+
Edit2: Johan Cruyff mag daar ook grabbelen. :)

[ Voor 77% gewijzigd door Quad op 29-08-2013 18:13 ]

PVOutput☀️

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
Beter komt Ajax in poule f

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:02
Pierre Sec schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:49:
[...]

En zoals bijvoorbeeld is een tautologie. ;)

Ik hoop stiekem wel op Tadic. Ik wil een speler zien die het verschil kan maken. Een uitblinker zoals Suarez.

Over het kampioenschap durf ik niets meer te zeggen. Ik zeg al 3 jaar dat PSV dit seizoen kampioen gaat worden. Ik geloof wel dat Cocu dit jaar het verschil zal gaan maken. De druk op hem is een stuk minder. De druk op Advocaat moet op de een of andere manier ook uitwerking hebben gehad op het elftal.
Ik denk niet dat Tadic naar een andere club in Nederland gaat. Twente kan gewoonweg heel veel vragen voor hem.

• Terranova
Nog maar 1 horror groep over volgens mij

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Groep B, D en H kunnen interessant gaan worden :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat doen ze eigenlijk als ze Man City in groep A, E of F loten? :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De ballen zijn opgewarmd...nou verras me maar... :)

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:05
Angeloonie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:24:
Wat doen ze eigenlijk als ze Man City in groep A, E of F loten? :P
Dat is niet mogelijk. Die ballen voor de poule worden er iedere keer pas in gedaan nadat het team is geloot.

• RoelandO
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Doen ze niet, ze stoppen de balletjes van A, E en F gewoon niet in de bak. Teams uit hetzelfde land komen daardoor niet in dezelfde poule.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lars93 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:26:
[...]

Dat is niet mogelijk. Die ballen voor de poule worden er iedere keer pas in gedaan nadat het team is geloot.
Ah :P Zit niet echt te kijken, meer te luisteren :+

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04
nou daar gaan we dan

discogs

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Groep H, zeker niet gemakkelijk met Barca en Milan

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ajax bij Barcelona en Milan

Europa League :w

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Quad

Quad

Doof

Ajax tegen Barca.

PVOutput☀️

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dag Ajax :P

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Nou, dat wordt dus op zijn best EL voor Ajax. :(

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Yes! Tegen Barca, mooie poule hoor :)

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:02
Koppensneller schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:30:
Nou, dat wordt dus op zijn best EL voor Ajax. :(
Ben bang van wel, al zie ik ze mits Eriksen blijft nog wel een kans hebben tegen Milan.

• Quad

Quad

Doof

Dat zeker! Geen City of Real Madrid maar prima en leuke tegenstanders.

PVOutput☀️

• Terranova
jezus, gelukkig geen Napoli iig

• ephymerous
  • Nu online
Mooie poule... 2e ronde is sowieso een illusie zonder Eriksen en Alderweireld. Dan maar mooie tegenstanders :)

XXXVI

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou dag Arsenal _O-

Dortmund & Napoli _O-

• Terranova
Nou dat is dan nog te doen

• Quad

Quad

Doof

Celtic bij Ajax

PVOutput☀️

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lekker, Boerrigter tegen Ajax :)

• Quad

Quad

Doof

Uhm, Milan is afgelopen seizoen geen kampioen geworden hoor beste commentator.

PVOutput☀️

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Loting:

Group A
Man. United
Shaktar Donetsk
Bayer Leverkusen
Real Sociedad

Group B
Real Madrid
Juventus
Galatasaray
Kopenhagen

Group C
Benfica
PSG
Olympiakos
Anderlecht

Group D
Bayern
CSKA Moskou
Man. City
Viktoria Plzen

Group E
Chelsea
Schalke
FC Basel
Steaua Boekarest

Group F
Arsenal
Marseille
Dortmund
Napoli

Group G
Porto
Atletico Madrid
Zenit St. Petersburg
Austria Wien

Group H
Barcelona
AC Milan
Ajax
Celtic

• Quad

Quad

Doof

Group H is wel de leukste poule. :)

PVOutput☀️

• St@m

St@m

@ Your Service

Succes Ajax.. ik ga voor 3 uit 6.. thuis winst van Celtic. Rest kansloos.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jammer van Milan, maar verder heerlijke poule

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Groep B en F zijn ook mooie poules, maar ik denk dat al wel vaststaat wie er in groep H doorgaan ;)

• Quad

Quad

Doof

Cristiano Ronaldo had geen zin om te komen. _O-

PVOutput☀️

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ajax word toch gewoon 3de? Als we Celtic al niet meer kunnen hebben....

• RoelandO
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Celtic heeft natuurlijk nog goede herinneringen aan Barcelona in de groepsfase. Mooie wedstrijd was dat :D
Pagina: 1 ... 32 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum