Toivonen is voor een zacht prijsje op te pikken...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Snap ik, maar een speler als Schone kun je dan evt op de plek van Eriksen inzetten en Boccara op de plek van Schone. Bovendien heeft Ajax nog spelers als Serero die nu ook wel eens speeltijd mogen krijgen.Sempy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:32:
[...]
Boccara is een verdedigende middenvelder en daar is geen tekort aan in de selectie. Bovendien is hij toch echt nog te onervaren (1 wedstrijd eredivisie) om er te staan tegen de betere ploegen. Verhuren zou alleen maar goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Alsjeblieft niet zeg, spelers met de instelling van Labyad kunnen we goed missen. Laat die maar lekker in het tweede van Sporting spelen, misschien leert hij er wat van.Sempy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:55:
Toivonen niet, maar misschien dat een andere (oud-)PSVer Labayad een optie is? Drukt bij Sporting Portugal zwaar op de begroting (2mln salaris) en is naar het 2e verbannen. Met nog een paar dagen tot het transferwindow kan je misschien voordelig huren?
Het gaat mij niet om spelers uit de basis 11, maar bijvoorbeeld Cilessen. Als jong ajax na het 1e speelt en Cilessen viel niet in, dan speelt hij bij jong ajax. Andersom speelt ie niet. Fijn dat dat voor Ajax leuk uitkomt, maar het belang van de competitie gaat wel voorSempy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:46:
[...]
Ajax heeft er natuurlijk geen belang bij dat bijvoorbeeld Eriksen en Sighterson op zondag, maandag en woensdag (CL) spelen, dan zit je eind oktober met een ziekenboeg van hier tot tokio. Ze zouden wel gek zijn om dat te riskeren voor een competitie waarin er niks te winnen valt behalve het op een hoger niveau laten spelen van (jeugdige) niet-basisspelers.
Van Geel, lees je mee?Sempy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:55:
Toivonen niet, maar misschien dat een andere (oud-)PSVer Labayad een optie is? Drukt bij Sporting Portugal zwaar op de begroting (2mln salaris) en is naar het 2e verbannen. Met nog een paar dagen tot het transferwindow kan je misschien voordelig huren?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Voor de verdedigende middenvelder ipv Schone heb je natuurlijk in 1e instantie Poulsen en op basis van de opstellingen van Jong Ajax Bazoer als optie daarachter (Bocarra speelt ook niet in jong Ajax). Verder zou Blind doorschuiven naar DM en Boilesen linksback denk ik ook niet verkeerd uitpakken.tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:08:
[...]
Snap ik, maar een speler als Schone kun je dan evt op de plek van Eriksen inzetten en Boccara op de plek van Schone. Bovendien heeft Ajax nog spelers als Serero die nu ook wel eens speeltijd mogen krijgen.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Krkic speelt dan ook pas bij Ajax, de verwachtingen zijn misschien te hoog gespannen.Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:59:
Toivonen alsjeblieft niet naar Ajax, die idioot mogen ze lekker houden bij PSV!
Volgens mij hoeft er helemaal geen vervanger te worden gehaald voor Eriksen.
Voor het middenveld hebben we nog Schöne, Poulsen, Serero, Andersen, Fischer, De Jong en een aantal jeugdspelers. Eerder moet er voor beide flanken een goede back-up worden gehaald, zeker als Fischer op het middenveld gaat spelen.
Een goede linksbuiten hebben we niet als Fischer daar niet speelt en Krkic imponeert nog niet echt aan de rechterkant.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Tuurlijk niet. 3,5 miljoen voor een beperkte speler als Boerrigter was een prima deal. Hij was ook al 26 jaar he.Sherlock schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:19:
Je zou iemand als Boerrigter moeten hebben he
Ik blijf er bij dat ze die te snel verkocht hebben, dat het er de laatste tijd niet uit kwam dat is bij Fischer ook geen probleem...
Ja, ga daar maar een vervanger voor halen dan! Boerrigter was een prima speler voor Ajax, ik zou niet zomaar een vervanger weten voor die 3,5 miljoen hoor.tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:29:
[...]
Tuurlijk niet. 3,5 miljoen voor een beperkte speler als Boerrigter was een prima deal. Hij was ook al 26 jaar he.
[ Voor 13% gewijzigd door Sherlock op 28-08-2013 13:38 ]
Noem er eens 3.Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:39:
Boerrigter is nooit meer op niveau gekomen na z'n blessure. Heeft een half seizoen belabberd gespeeld. Was prima om die weg te sturen voor 3,5 miljoen, met een lintje erom!
Voor 3.5 moet wel een andere linksbuiten te halen zijn tbh.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Gudmundsson, Mokhtar of Gyasi moeten bijv. alle drie wel kunnen voor 3.5m.
Ja, typisch Tweaker-gedrag om weer alles letterlijk te gaan nemenSempy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:55:
Handige site, volgens die transferwaardes kunnen we Bakkali aantrekken in ruil voor Sana en 100.000 bijbetalen. Gelijk doen.
Het is gewoon stuivertje wisselen de afgelopen jaren. Vorig jaar scheelde het 0 punten en het jaar ervoor 1 punt in het voordeel van Feyenoord. Wat daarvoor gebeurd is is weinig relevant, zeker als Feyenoord zich ook plaats voor de EL is er geen enkel verschil. En dan kan je veel beter bij Feyenoord spelen dan in de Eerstedivisie. Het voordeel voor PSV is dat ze dan tenminste minder/geen salaris betalen. Ik denk niet dat het realistisch is dat hij daarna bij Feyenoord tekent trouwens.Railgunner schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:49:
Feyenoord laatste 7 jaar: 7 / 6 / 7 / 4 / 10 / 2 / 3.
PSV laatste 7 jaar: 1 / 1 / 4 / 3 / 3 / 3 / 2.
Weet je wanneer heeft Feyenoord voor het laatst aan een Europees (hoofd)toernooi meegedaan? 2008/2009.
Ja, Feyenoord is voor Toivonen een stap omlaag. Vanuit Jong PSV wordt het voor hem een ander verhaal. Dan is spelen voor Feyenoord ineens wel weer een aardige optie.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die kerel kostte een paar ton, deed het leuk en was gewoon niet fit door het grote aantal wedstrijden in 2012.Sempy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:50:
Mokhtar is nu ff het mannetje omdat hij met Zwolle nu leuk aan de competitie is begonnen. Ik weet zeker dat Fisher een betere voetballer is en met een beetje pech is hij zelfs geen verbetering tov Sana (paniekaankoop buitenspelers 2012). Wat ik wel weet, is dat PEC de hoofdprijs voor hem gaat vragen om hem nu nog te laten gaan.
K to the KillaZ
Ik vind ze geen van drieën echt beter dan Boerrigter eigenlijk. Zeker als je dus bedenkt dat hij voor 2 miljoen weggegaan is en niet voor 3,5 miljoen.Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:50:
[...]
Gudmundsson, Mokhtar of Gyasi moeten bijv. alle drie wel kunnen voor 3.5m.
Kijk anders zelf eens op een transferwaarde site voor een indicatie, hier bijvoorbeeld alle linksbuitens van de Eredivisie:
http://www.transfermarkt....NL1_default_11_Sturm.html
Real staat al vastKrukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:13:
Ajax in pot 3 CL loting, niet gunstig.....
Moeten echt geluk gaan hebben met potje 2 en potje 4 qua tegenstanders.
Beste scenario (imho):
Pot 1: Arsenal
Pot 2: CSKA
Pot 3: Ajax
Pot 4: Austria
Waarschijnlijk scenario o.b.v. afgelopen jaren:
Pot 1: Real Madrid
Pot 2: PSG
Pot 4: AC Milan (als ze van PSV winnen vanavond that is).
Dat waarschijnlijke scenario, pffffKrukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:13:
Beste scenario (imho):
Verwijderd
Zo bezien valt het wel mee. Toivonen gaat echt niet 7 jaar terugkijken, hooguit 2 jaar. Maar meer nog zal hij vooruit kijken. En daar gloort voor hem bij Feyenoord heel wat.Railgunner schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:49:
Feyenoord laatste 2 jaar: 2 / 3.
PSV laatste 2 jaar: 3 / 2.
Weet je wanneer heeft Feyenoord voor het laatst aan een Europees (hoofd)toernooi meegedaan? 2008/2009.
Ja, Feyenoord is voor Toivonen een stap omlaag. Vanuit Jong PSV wordt het voor hem een ander verhaal. Dan is spelen voor Feyenoord ineens wel weer een aardige optie.
Hoe kom je erbij dat AC Milan in Pot 4 terecht kan komen? AC Milan staat 13e op de overall ranking, net onder Ol. Lyon en Atletico Madrid. AC Milan komt in pot 2, mits ze zich plaatsen. Bron: http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2014.html.Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:13:
Beste scenario (imho):
Mocht Eriksen daadwerkelijk vertrekken, dan dient er echt wel een vervanger te komen. Een creatieve en aanvallende middenvelder. Eriksen begint eindelijk zo te spelen, gevaarlijke vrije trappen en goed combinatiespel, dat kunnen we in de jeugd niet opvangen. Chadli/Maher was de ideale vervanger geweest, maar die is al gevlogen. Wie ze zouden kunnen halen (voor een normaal bedrag) geen idee..Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:59:
Toivonen alsjeblieft niet naar Ajax, die idioot mogen ze lekker houden bij PSV!
Volgens mij hoeft er helemaal geen vervanger te worden gehaald voor Eriksen.
Voor het middenveld hebben we nog Schöne, Poulsen, Serero, Andersen, Fischer, De Jong en een aantal jeugdspelers. Eerder moet er voor beide flanken een goede back-up worden gehaald, zeker als Fischer op het middenveld gaat spelen.
Een goede linksbuiten hebben we niet als Fischer daar niet speelt en Krkic imponeert nog niet echt aan de rechterkant.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Had dat idee omdat pot 1 en 2 al 8 ploegen hadden en pot 4 pas 3, maar het zal dan inderdaad gewoon doorschuiven...Railgunner schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:51:
[...]
Hoe kom je erbij dat AC Milan in Pot 4 terecht kan komen? AC Milan staat 13e op de overall ranking, net onder Ol. Lyon en Atletico Madrid. AC Milan komt in pot 2, mits ze zich plaatsen. Bron: http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2014.html.
Doe mij maar Schalke ipv CSKA en Anderlecht ipv Austria.Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:13:
Beste scenario (imho):
PreciesD-e-n schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:57:
In principe maakt het weinig uit. Scoren moesten ze toch
[ Voor 63% gewijzigd door tweaker2010 op 28-08-2013 21:11 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 16% gewijzigd door Dadona op 28-08-2013 21:37 ]
De financiële situatie bij Milan is niet echt rooskleurig te noemen.D-e-n schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:26:
Wat is iedereen weer zuur. Dat Milan een aantal sterren heeft die een hoger niveau hebben is duidelijk (geld......) maar zo slecht is het toch niet?
Je ziet toch duidelijk het verschil tussen wanneer ze PSV laten spelen en wanneer ze zelf aanzetten, de paar keer dat ze dat deden was het telkens bijna een doelpunt.... Ze spelen erg terughangend en relaxed, vinden het wel best zo.D-e-n schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:37:
Hoe speel je op 50%? Ze spelen afwachtend maar dat ligt hen gewoon. Dat hoeft niet op 50% te zijn. Het gaat tenslotte ergens om
[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 28-08-2013 21:41 ]
Als PSV kansloze afstandschoten gaat proberen dan denk ik wel dat je PSV slecht kan noemen.D-e-n schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:26:
Wat is iedereen weer zuur. Dat Milan een aantal sterren heeft die een hoger niveau hebben is duidelijk (geld......) maar zo slecht is het toch niet?
Die ploegen die ze dan tegenkomen die willen niet voetballen zoals PSV of de meeste Nederlandse ploegen. En ze verdedigen verder gewoon erg goed hoor. Die laten het echt nog niet lopenKrukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:40:
Nee dat is niet hun spel, als je dat hun spel vind kijk je nooit naar AC in de Serie A.
Exact. Met als kanttekening dat zo'n schot als dat van Maher zomaar de kruising in kan dwarrelen.Tweaking Art schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:41:
[...]
Als PSV kansloze afstandschoten gaat proberen dan denk ik wel dat je PSV slecht kan noemen.
Die poging van Maher was een uitzondering maar je moet wel een erg slechte keeper zijn om dat schot niet te kunnen houden, je kan dat schot van mijlen ver zien.
Jij vindt nu serieus dat PSV vanavond wil voetballen? Kijk je naar dezelfde wedstrijd of....?D-e-n schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:42:
[...]
Die ploegen die ze dan tegenkomen die willen niet voetballen zoals PSV of de meeste Nederlandse ploegen. En ze verdedigen verder gewoon erg goed hoor. Die laten het echt nog niet lopen
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 28-08-2013 21:46 ]
Zeker wil PSV voetballen. Groot verschil tussen willen en kunnen.Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:43:
[...]
Jij vindt nu serieus dat PSV vanavond wil voetballen? Kijk je naar dezelfde wedstrijd of....?
[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 28-08-2013 21:47 ]
Wat een onzin. Uit of thuis spelen scheelt al een hoop, en Milan speelt gewoon erg sterk. Echt onzin dat PSV niet wil, ze kunnen vanavond tot nu toe niet.Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:47:
Als je dit PSV vergelijkt met dat van vorige week.... Vorige week hebben ze laten zien dat ze het kunnen, vanavond laten ze zien dat ze niet willen. Milan speelt gewoon relaxed de pot uit (dat is wat ik bedoel met 50%) en countert af en toe eens.
[ Voor 58% gewijzigd door Han op 28-08-2013 21:51 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Rare gast wil ik niet zeggen, maar een slimme actie was het zeker niet! Balotelli zal het nu vierkant uitlachen..Niku schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:58:
Willems wat ben je toch een rare gast. Balotelli opstoken die tien seconden later scoort. Over en uit.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat is toch niets nieuws?tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:03:
Heeft van Gaal oogkleppen op ofzo?
De Jong heeft in 2012 zijn laatste interland gespeeld, dus een evt blessure staat er los van lijkt mij.Deadsy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:04:
[...]
Maar ik geloof dat de Jong licht geblesseerd was laatst?
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 28-08-2013 22:10 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat viel me ook op, dacht eerlijk gezegd dat hij niet speelde vandaag.hupske schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:15:
Matavz al wel aan de bal geweest vandaag? Die kunnen ze beter gewoon buiten het veld zetten.
Geen bal gehad.
[ Voor 14% gewijzigd door Tweaking Art op 28-08-2013 22:18 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq