Pff, als ik na de 0-2 een tientje op Heerenveen had gezet, had ik maandag niet hoeven werken
Payback is a bitch etc. #karmaVerwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:44:
Na die 2 blunders had ik er de pest in maar wat is dit heerlijk. en zo verdiend
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

@repeP verwacht een stinksacherijnige de Boer
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Wel een vervelende overtreding van Ziyech op Vermeer. Zo kun je een keeper echt blesseren. Ajax speelt zeker niet verkeerd maar Herenveen benut de kansen beter. Ik vermoed dat Ajax in de tweede helft nog terug komt
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Laat het maar 6 6 worden, heerlijk zo
Serrero voor Schöne, ben benieuwd.
⏩ PVOutput☀️
Je had bij Real Madrid Guti aka mister steekpass rondlopen, maar die Ziyech kan er ook wat van zeg!
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Waar is het kapsel van Sana gebleven?
⏩ PVOutput☀️
Wat een leuk pot is dit
Het kan 4-2 worden maar ook 3-4, je weet het echt nog niet. Niet door de kwaliteit overigens, maar vooral door fouten en onvoorspelbaarheid. Top
Geef ik een mening over de Boer zijn reactie?Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:53:
Wat zou jij dan doen als je de Boer was? Je spelers schouderklopjes uit gaan delen?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Erg leuke pot inderdaad, vooral als neutrale toeschouwer want ik denk dat fans aan beide kanten niet echt lekker op hun stoel/bank zitten
Sana heeft zijn hanenkam maar weggedaan idd...
Sana heeft zijn hanenkam maar weggedaan idd...
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Na 3 blunders had ik er de pest in, dit is wel lekker en o zo verdiendVerwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:44:
Na die 2 blunders had ik er de pest in maar wat is dit heerlijk. en zo verdiend
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
3-3, zondagschot van Eriksen! Wel heerlijk vermakelijk dit.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
6-6 zie ik het niet snel worden maar 4-4 kan nog altijd. Wel vermakelijk voor de neutrale toeschouwer.
Wat loopt die Poulsen nou te kutkloterijen? Irritant ventje.
Jammer, maar prachtgoal van Eriksen.
Goeie god trouwens.. de sokken van Ajax..
Is ook gewoon geel volgens de regels natuurlijk.BeefHazard schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:24:
Wat loopt die Poulsen nou te kutkloterijen? Irritant ventje.
Ja, smerige overtredingen hier en daar en dan nog irritant lopen doen bij die vrije trap.
Verwijderd
Keeper leek er bij te kunnen. En die sokken, die zien er idd niet uit.Niku schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:24:
Jammer, maar prachtgoal van Eriksen.
Wat is daar mee?
⏩ PVOutput☀️
Ah, dat moment vast gemist tijdens bier halen.
⏩ PVOutput☀️
Er liep vanaf minuut 85 al publiek weg. Wel heel weinig, maar toch. 3-3, nog 5 (+3) minuten te spelen. Mooi onvoorspelbare pot, en dan zeg je tegen je maat: "Kom, we gaan alvast"

Verkeersproblemen rond Heerenveen zijn legendarisch.PWM schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:47:
Er liep vanaf minuut 85 al publiek weg. Wel heel weinig, maar toch. 3-3, nog 5 (+3) minuten te spelen. Mooi onvoorspelbare pot, en dan zeg je tegen je maat: "Kom, we gaan alvast"
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Pfoe Vermeer, da's niet zo slim.
@PWM tuurlijk, je kan maar beter 5 minuten eerder bij je auto zijn dan een goal missen. Toch?
Bij AZ zit er ook van dat soort volk, erg triest. Dan ga je toch geowon fietsen of zet je je auto elders?
Mooizo, 3-3. Puntverlies aan beide kanten, goed voor AZ. Nu 3 punten halen in Utrecht.
@PWM tuurlijk, je kan maar beter 5 minuten eerder bij je auto zijn dan een goal missen. Toch?
Bij AZ zit er ook van dat soort volk, erg triest. Dan ga je toch geowon fietsen of zet je je auto elders?
Mooizo, 3-3. Puntverlies aan beide kanten, goed voor AZ. Nu 3 punten halen in Utrecht.
Tjsah, dat zie je overal. Lekker voor de meute uit bij de auto of iets dergelijks. Blijf dan thuis en neem een abonnement op Fox denk ik dan.PWM schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:47:
Wel echt genoten van deze pot. Ajax zeer slordig op momenten, maar je ziet wel dat er veel voetbal in de ploeg zit. Benieuwd wanneer de Boer dat weer aan de praat krijgt.
Heerenveen ook geen verkeerd team, maar je merkt wel redelijk wat irritatie onderling.
Heerenveen ook geen verkeerd team, maar je merkt wel redelijk wat irritatie onderling.
Een goede tweede helft van Ajax, goed teruggekomen met best goed voetbal. Een leuke pot voetbal maar wel puntenverlies. Wel zie je meer strijdlust en volwassenheid in de ploeg dan het begin van vorig seizoen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Met wat geluk morgen alweer 5 punten voorsprong op Ajax en zondag 12 op Feyenoord.. Niet dat het al veel zegt, maar je hebt in ieder geval een buffertje 
Edit: En kan Zwolle in ieder geval 4x verliezen voordat ze op de laatste plaats staan
Edit: En kan Zwolle in ieder geval 4x verliezen voordat ze op de laatste plaats staan
[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 23-08-2013 21:57 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Toen waren het er 4 naar 3 wedstrijden (2 gelijke spelen).Exocet schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:56:
Al 5 verliespunten voor Ajax, zijn ze de vorige seizoenen ook zo slecht begonnen?
Na* 
Wel een heerlijke wedstrijd als voetballiefhebber , maar zoals voorspelt puntverlies voor Ajax.
Wel een heerlijke wedstrijd als voetballiefhebber , maar zoals voorspelt puntverlies voor Ajax.
⏩ PVOutput☀️
Idd. Het was erg voorspelbaar allemaal. Ajax defensief niet scherp/goed genoeg.Quad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:59:
Duidelijk dat Ajax een groot probleem heeft mocht Eriksen evt nog weg gaan.
Dit Ajax valt me echt gruwelijk tegen. Vond ze de gedoodverfde favoriet van te voren, maar daar begin ik toch op terug te komen. Zijn nog steeds kampioens kandidaat nummer 1, maar niet zo onomstreden als verwacht. Wat ik helemaal mooi vind overigens.
Ajax is de afgelopen seizoenen ook vooral kampioen geworden omdat de concurrentie zoveel punten liet liggen na de winterstop. Gezien ze nu nog niet Europees bezig zijn vindt ik dit wel een uitermate zwakke start.
Maar goed, het zijn ook niet de makkelijkste wedstrijden, als je dit vergelijkt met het programma van PSV...
Maar goed, het zijn ook niet de makkelijkste wedstrijden, als je dit vergelijkt met het programma van PSV...
Het lijkt me, dat Ajax vandaag gewoon beloond is voor hun spel ? Heerenveen deed het heel erg goed zijn best, ik had hun het liefste 3 punten zien pakken, omdat zij het meer verdiende, dan Ajax.
Daarom kun je al bijna stellen dat Ajax voor de test (het zware programma) is gezakt. Van PSV valt nog vrij weinig te zeggen, dat kan pas na de serie Twente, Ajax en AZ.tweaker2010 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:34:
Ajax is de afgelopen seizoenen ook vooral kampioen geworden omdat de concurrentie zoveel punten liet liggen na de winterstop. Gezien ze nu nog niet Europees bezig zijn vindt ik dit wel een uitermate zwakke start.
Tja, Ajax stond binnen een kwartier met 0-2 voor, dus hoezo verdiende Heerenveen het meer dan volgens jou?Mosin schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 22:39:
Het lijkt me, dat Ajax vandaag gewoon beloond is voor hun spel ? Heerenveen deed het heel erg goed zijn best, ik had hun het liefste 3 punten zien pakken, omdat zij het meer verdiende, dan Ajax.
Een gelijkspel vind ik wel een terechte uitslag. De brakke defensie kost beide teams de winst.
Wat een pot zeg
Na de 0-2 had ik het idee dat ik naar de meest kansloze pot (voor Heerenveen) naar lange tijd zat te kijken.. wachtend of het 0-5 of 0-7 ofzo zou worden. Had niet gedacht dat ik achteraf nog zou denken dat winst er ook nog wel in had gezeten.
Ongelofelijk hoe Ajax van slag raakte na die 1-2, dat had ik van zo'n ploeg niet verwacht. Ik kijk niet zo vaak naar Ajax, maar ik vond Sigtorsson (weet even niet meer hoe je het precies schrijft) en Bojan ontzettend slecht in de tweede helft.
Uiteindelijk voelde dat punt toch als een overwinning
Ongelofelijk hoe Ajax van slag raakte na die 1-2, dat had ik van zo'n ploeg niet verwacht. Ik kijk niet zo vaak naar Ajax, maar ik vond Sigtorsson (weet even niet meer hoe je het precies schrijft) en Bojan ontzettend slecht in de tweede helft.
Uiteindelijk voelde dat punt toch als een overwinning
Bojan kan (vooralsnog) idd geen potten breken. Het zou slim zijn als de Boer hem een keertje uit de basis laat. Helaas hebben ze niet zo gek veel goede alternatieven op zijn positie.
Ik denk dat er ook teveel van Bojan verwacht wordt en dat hij probeert dat ook gelijk waar te maken en daarom veel fouten maakt. Hij wil het te graag. Zoals onze trainer vroeger al zei: Als het niet wil, probeer dan eerst gemakkelijk te gaan voetballen en geen gekke dingen te doen.tweaker2010 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:00:
Bojan kan (vooralsnog) idd geen potten breken. Het zou slim zijn als de Boer hem een keertje uit de basis laat. Helaas hebben ze niet zo gek veel goede alternatieven op zijn positie.
Tja, als je hem als rechtsbuiten blijft gebruiken wordt het niet veel, tenzij de spits constant naar het middenveld trekt en er ruimte komt voor de buitenspelers (zoals dat in de goede dagen Villa en Pedro konden doen als Messi zich liet zakken). Met Sigthorsson (logische keus als spits overigens, daar niet van) als spits zal Bojan weinig presteren gok ik zo.
Nee joh, gewoon laten staan. Als je 'm er nu al uit haalt wordt het helemaal niets meer.tweaker2010 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:00:
Heracles 1-0 voor op PSV. Ik kijk 2 minuten, maar zie een leuk aanvallend Heracles. Goede goal van Duarte overigens.
20 minuten gezien en ik vind dat Heracles PSV aftroeft op kwaliteit. Ze maken het spel, mooie aanvallen en goede doelpogingen. Dat zie ik PSV niet doen. Misschien probeert PSV ze kapot te maken op conditie en in de laatste minuten vol aan te vallen, maar ik denk dat Heracles de marge nog wel gaat vergroten.
Hoppa! Het eerste puntje is binnen!!
Sta je 1 punt boven Feyenoord en dan sta je nog één na laatste ...

Sta je 1 punt boven Feyenoord en dan sta je nog één na laatste ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Heeft niets te maken met kwaliteit. PSV heeft ook de wedstrijd tegen Milan nog in de benen.BeefHazard schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:29:
20 minuten gezien en ik vind dat Heracles PSV aftroeft op kwaliteit. Ze maken het spel, mooie aanvallen en goede doelpogingen. Dat zie ik PSV niet doen. Misschien probeert PSV ze kapot te maken op conditie en in de laatste minuten vol aan te vallen, maar ik denk dat Heracles de marge nog wel gaat vergroten.
Het is eerder een motivatieprobleem. Ach, het is toch maar Heracles... je kent dat wel.
Een wedstrijd van dinsdag mag geen excuus zijn om nu saai te spelen en omver gelopen te worden door Heracles. Had alles te maken met kwaliteit, daar voor rust.tweaker2010 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:16:
[...]
Heeft niets te maken met kwaliteit. PSV heeft ook de wedstrijd tegen Milan nog in de benen.
Het is eerder een motivatieprobleem. Ach, het is toch maar Heracles... je kent dat wel.
PEC Zwolle bovenaan na vier speelronden, wie had dat gedacht...
Inderdaad, maar zo''n late gelijkmaker scoren is ook een kwaliteit
Zwolle kan nu de rest van het seizoen nog verliezen en alsnog niet degraderen. Feyenoord daarentegen
En terecht ook nog.Amras schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:45:
PEC Zwolle bovenaan na vier speelronden, wie had dat gedacht...
VI kan al gaan berichten over PEC als titelfavoriet.
Maher is een architect, een echte 10. Dat is hij niet bij PSV. Park en Wijnaldum(?) vullen die rol in. Maher moet stofzuigen bij PSV en dat kan hij eigenlijk helemaal niet goed. Zonde dat PSV hem heeft gekocht, bij AZ had hij zich beter kunnen ontwikkelen. Ondanks dat er nog een Overtoom en Martens concurrentie zouden komen geven voor de 10-positie.
Maher is een architect, een echte 10. Dat is hij niet bij PSV. Park en Wijnaldum(?) vullen die rol in. Maher moet stofzuigen bij PSV en dat kan hij eigenlijk helemaal niet goed. Zonde dat PSV hem heeft gekocht, bij AZ had hij zich beter kunnen ontwikkelen. Ondanks dat er nog een Overtoom en Martens concurrentie zouden komen geven voor de 10-positie.
Unieke stand, lijkt wel alsof hij op z'n kop staat...:

PEC Zwolle
...
...
...
Feyenoord
Feyenoord moet zich diep schamen en zondag eindelijk eens wakker worden en wedstrijden gaan winnen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Uiteraard want Feyenoord is veel sterker dan PEC Zwolle.
---
Het is jammer dat Diederik Boer niet alles gespeeld heeft, het zou wat zijn als van Gaal zou besluiten on hem op te roepen voor het nederlands elftal, met die stoelendans van de laatste tijd zou het zo maar kunnen.

---
Het is jammer dat Diederik Boer niet alles gespeeld heeft, het zou wat zijn als van Gaal zou besluiten on hem op te roepen voor het nederlands elftal, met die stoelendans van de laatste tijd zou het zo maar kunnen.
Ajax en PSV mag je eventueel een keer van verliezen. De rest moet je thuis altijd winnen en uit minimaal een punt pakken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het had imo meer te maken met gewend zijn aan het kunstgras vs niet gewend zijn aan dat kunstgras. Ik snap echt niet waarom de KNVB dat ooit heeft toegestaan. Alle clubs die kunstgras hebben, hebben daar een extra thuisvoordeel van.BeefHazard schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:59:
[...]
Een wedstrijd van dinsdag mag geen excuus zijn om nu saai te spelen en omver gelopen te worden door Heracles. Had alles te maken met kwaliteit, daar voor rust.
Nee, merp!
Volgens mij speelde PSV gewoon waardeloos en hadden ze dat net zo goed op normaal gras gedaan. Of het aan de doordeweekse wedstrijd tegen Milan lag geen idee, maar ook dat mag geen excuus zijn. Het was gewoon slecht en er zullen nog wel meer slechte wedstrijden komen net zoals Ajax en Feijenoord hier last van hebben. Zonder 100% inzet zul je punten verspelen in deze competitie want er is geen enkel team dat zo enorm veel betere kwaliteiten heeft dat er zonder inzet gewonnen kan worden.
Verwijderd
Zelf wel eens gevoetbald? Blijf dit een onzinnig argument vinden. Dan hebben die clubs de helft van de wedstrijden op gewoon gras toch een nadeel? Als we dan toch onzinnig redeneren. Of kunnen die teams op magische wijze overal goed spelen?PauseBreak schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 08:57:
[...]
Het had imo meer te maken met gewend zijn aan het kunstgras vs niet gewend zijn aan dat kunstgras. Ik snap echt niet waarom de KNVB dat ooit heeft toegestaan. Alle clubs die kunstgras hebben, hebben daar een extra thuisvoordeel van.
Kunstgras is vervelend wegens de verwondingen die je oploopt, maar gaat echt geen wedstrijden bepalen.
Elke voetballer speelt van kinds af aan op gras. Voor elke voetballer komt spelen op gras natuurlijk. Kunstgras moet je dus aan wennen, en als je regelmatiger op kunstgras speelt kan je daar dus beter mee om gaan. Bovendien zit er verschil tussen de verschillende kunstgras velden. Mijn ervaring is absoluut dat ik kunstgras altijd als een nadeel ervaarde, al wegen 2 zware knieblessures die ik op kunstgras opliep ook mee in die ervaring, op het veld ben ik in 20 jaar voetballen nooit geblesseerd geraakt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kunstgras is ook weer niet zo'n groot verschil, behalve dat je soms goed moet oppassen met je slidings. Liever een kunstgrasveld dan zo'n baggerveld als laatst in de arena.PauseBreak schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 08:57:
[...]
Het had imo meer te maken met gewend zijn aan het kunstgras vs niet gewend zijn aan dat kunstgras. Ik snap echt niet waarom de KNVB dat ooit heeft toegestaan. Alle clubs die kunstgras hebben, hebben daar een extra thuisvoordeel van.
Dus FC Twente moet in de Kuip minimaal een punt pakken en Feyenoord moet in diezelfde wedstrijd minimaal winnen. Ergens wringt dat. Of geldt die regel wel voor Feyenoord en niet voor FC Twente?Fiber schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:29:
Ajax en PSV mag je eventueel een keer van verliezen. De rest moet je thuis altijd winnen en uit minimaal een punt pakken.
[ Voor 8% gewijzigd door argro op 25-08-2013 12:13 ]
PEC en Heracles spelen best goed, ik verwacht ook minstens 3 spelers van die ploegen in de definitieve selectie van oranje.
Als verdediger kan ik sliden vergeten op t kunstgrasph4ge schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:39:
Elke voetballer speelt van kinds af aan op gras. Voor elke voetballer komt spelen op gras natuurlijk. Kunstgras moet je dus aan wennen, en als je regelmatiger op kunstgras speelt kan je daar dus beter mee om gaan. Bovendien zit er verschil tussen de verschillende kunstgras velden. Mijn ervaring is absoluut dat ik kunstgras altijd als een nadeel ervaarde, al wegen 2 zware knieblessures die ik op kunstgras opliep ook mee in die ervaring, op het veld ben ik in 20 jaar voetballen nooit geblesseerd geraakt.
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Toen ik voetbalde, vond ik de brandwonden van slidings op kunstgras vervelender.
Go Ahead Eagles staat inmiddels al weer voor. Die ploeg gaat zeker niet degraderen denk ik.
⏩ PVOutput☀️
^^Bij het huidige 'nieuwe' type kunstgras kan je gewoon slidings maken zonder schaaf/brandwonden te krijgen.
Ik had altijd 3 keer zoveel spierpijn na een wedstrijd op kunstgras... maar nu ben ik ook niet geboren om te voetballen of überhaupt te sportenph4ge schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:39:
XXXVI
Go Ahead Eagles - Groningen is echt een leuke wedstrijd weer, beetje hetzelfde als Heerenveen - Ajax. Niet super goed maar wederom een hoog amusement waarde.
Edit: Groningen in 2 minuten tijd van 11 naar 9 man.
Edit: Groningen in 2 minuten tijd van 11 naar 9 man.

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 25-08-2013 13:57 ]
⏩ PVOutput☀️
Na 2x rood wint deze het toch van Heerenveen - AjaxQuad schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:52:
Go Ahead Eagles - Groningen is echt een leuke wedstrijd weer, beetje hetzelfde als Heerenveen - Ajax. Niet super goed maar wederom een hoog amusement waarde.
Wat fluit die Scheids toch slecht... Alles van GAE mag door, en Groningen krijgt meteen de kaarten...
De keeper blijft ook wel raar staan trouwens.. De bal met mazzel op de lat.
Ik blijf toch van mening dat je bij dergelijke afstanden tot de goal de bal gewoon snoeihard, a la Vertonghen, het net erin ramt. Dan maar de bal met tegenstander en al erin.
Edit: Knettergek, 3-3!
Ik blijf toch van mening dat je bij dergelijke afstanden tot de goal de bal gewoon snoeihard, a la Vertonghen, het net erin ramt. Dan maar de bal met tegenstander en al erin.
Edit: Knettergek, 3-3!
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 25-08-2013 14:14 ]
⏩ PVOutput☀️
Geweldig hoe beide ploegen na het laatste fluitsignaal bijna allemaal op de grond liggen/zitten. Allebei de teams het maximale eruit gehaald.
Edit: Goh toevallig, er zit een gat in het net.
Lekker begin voor de wedstrijd bij Feyenoord - NAC Breda.
Edit2: Wat ik nu van NAC Breda zie, is die ploeg wel erg slecht vandaag. Feyenoord speelt ook niet goed maar hun leggen wel alles op de aanval en NAC heeft enorm veel moeite daarmee.
Edit: Goh toevallig, er zit een gat in het net.
Edit2: Wat ik nu van NAC Breda zie, is die ploeg wel erg slecht vandaag. Feyenoord speelt ook niet goed maar hun leggen wel alles op de aanval en NAC heeft enorm veel moeite daarmee.
[ Voor 54% gewijzigd door Quad op 25-08-2013 14:47 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Als Feyenoord zo door gaat kan het niet anders of er gaan doelpunten vallen in het voordeel van Feyenoord.
Wow, wow, de vlam is in de pan in de Kuip na een opstootje. Tackles vliegen je over en weer om de oren!
Wow, wow, de vlam is in de pan in de Kuip na een opstootje. Tackles vliegen je over en weer om de oren!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2013 14:56 ]
Feyenoord is los, 2-0 binnen 2 minuten!
Hup NAC, maak er een 2-3 wedstrijd van!

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja, daag! Niets daarvan. Slachten dat NAC, uitbouwen die voorsprong voor de rust nog als het ff kan.
Jammer, ze stonden er zo mooi voor vanmorgen...
Het was natuurlijk te verwachten dat ze niet heel lang laatste zouden staan, maar een weekje langer was leuk geweest. /leedvermaak
Het was natuurlijk te verwachten dat ze niet heel lang laatste zouden staan, maar een weekje langer was leuk geweest. /leedvermaak
Verwijderd
Heb er ook om moeten lachen, 18-de te staan, laatste. Gelukkig kan ik nu ook weer lachen na die stormloop van Feyenoord op het doel van NAC.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum