[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.506 views

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31

Quad

Doof

Krukar schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:39:
[...]

Feyenoord speelt echt heel slecht :X
AZ speelt uit schat. :>

En Feyenoord speelt als een natte bezopen kat.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23
Quad schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:40:
[...]

AZ speelt uit schat. :>

En Feyenoord speelt als een natte bezopen kat.
Dacht dat je het over Feyenoord had :D niet goed gelezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 22-08-2013 19:41 ]

• Quad

Quad

Doof

Ik quote BeefHazard dus ja, AZ.
De 1-0 bij Feyenoord had ik een paar posts erboven genoteerd.

PVOutput☀️

Verwijderd

Hopen dat Boëtius en Manu volgende week vanaf het begin op de vleugels spelen, Armenteros op de 10 en Janmaat weer terug is (al doet van Beek het goed). Mathijsen zou ik dan helemaal niet meer opstellen want dan gaan die Russen natuurlijk helemaal voor de counter. Compact spelen met Mathijsen is onmogelijk.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat is dit slecht zeg, ongelofelijk.

Verwijderd

Wat je zegt. Laat Immers in het vervolg maar als verdedigende middenvelder spelen op de plek van Clasie, die de laatste wedstrijden waardeloos speelt.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Het resultaat valt gelukkig mee. Verder leek het echt nergens op.

Tactisch klopt het ook niet. Een Vilhena is een sierlijke speler, een 10, en die krijgt een soort stofzuiger rol. Clasie speelt achter zn verdediging en komt niet verder dan mandekking. Immers staat overal, behalve waar hij nodig is. Pelle gaat uit pure wanhoop de bal maar halen, wonder boven wonder is hij dan nog de enige die af en toe een duel wint, maar vervolgens staat hij niet meer in de spits.

Immers is echt onhoudbaar in deze selectie. Het legioen is altijd trouw en steunt altijd zn spelers, maar ik weet niet hoe lang we dit nog pikken. Zet Vilhena in zijn rol, dat is een creatieve middenvelder. Desnoods zet je Immers in de verdedigende rol. Immers voegt echt niks toe, inzet is leuk maar dan op een nuttige manier en niet op de manier dat je overal te laat bent en geen kracht hebt om nog iets goeds te doen als je de bal hebt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Quad

Quad

Doof

Lekkere goal van Johannsson en een lekkere pass van Overtoom.

AZ doet gewoon wat er verwacht wordt.

Edit: Hmm stomme overtreding van Esteban (geel) veroorzaakt een benutte strafschop door Papadopoulos, 1-2.

[ Voor 59% gewijzigd door Quad op 22-08-2013 20:01 ]

PVOutput☀️

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 09:57
Betwijfelbare pingel, 1-2. Vond 't nou niet echt een overtreding, Esteban grijpt niet naar de voeten maar richting de bal en vervolgens loopt die Griek tegen z'n armen aan.

Esteban is echt een uiterst waardeloze keeper, tijd voor De Winter.

E: Martens erin, zou hij weer eens magie verrichten?

[ Voor 27% gewijzigd door BeefHazard op 22-08-2013 20:12 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Quad

Quad

Doof

Martens niet, maar Overtoom zorgt ervoor dat de wedstrijd door Gudmundsson op 1-3 wordt bepaald.

PVOutput☀️

• BeefHazard
Mooie opening, zo moet je zo'n team kapotmaken. Nu thuis afmaken, even kaarten kopen. Met 3 uitgoals zitten we wel goed voor de return.

E: Fox Sports tikt de wedstrijdverslagen iets te vroeg
AZ heeft in Athene goede zaken gedaan door in de voorronde van de Europa League Atromitos Athens met 1-2 te verslaan.

[ Voor 62% gewijzigd door BeefHazard op 22-08-2013 20:32 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• PWM
  • Niet online

PWM

BeefHazard schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:20:
Mooie opening, zo moet je zo'n team kapotmaken. Nu thuis afmaken, even kaarten kopen. Met 3 uitgoals zitten we wel goed voor de return.

E: Fox Sports tikt de wedstrijdverslagen iets te vroeg

[...]
Feyenoord heeft uit met 1-3 gewonnen in Stuttgart, waarna ze er thuis met 0-3 vanaf gingen 8)7 Voel hem nog steeds als ik er aan denk.

• BeefHazard
Natuurlijk kunnen dat soort dingen gebeuren, maar in Stuttgart spelen is even belastend als in Rotterdam, in Athene met 30C 1-3 winnen is veel zwaarder dan datzelfde in Alkmaar. Ik heb er alle vertrouwen in, maar we moeten Atromitos zeker niet onderschatten.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:57:
Het resultaat valt gelukkig mee. Verder leek het echt nergens op.

Tactisch klopt het ook niet. Een Vilhena is een sierlijke speler, een 10, en die krijgt een soort stofzuiger rol. Clasie speelt achter zn verdediging en komt niet verder dan mandekking. Immers staat overal, behalve waar hij nodig is. Pelle gaat uit pure wanhoop de bal maar halen, wonder boven wonder is hij dan nog de enige die af en toe een duel wint, maar vervolgens staat hij niet meer in de spits.

Immers is echt onhoudbaar in deze selectie. Het legioen is altijd trouw en steunt altijd zn spelers, maar ik weet niet hoe lang we dit nog pikken. Zet Vilhena in zijn rol, dat is een creatieve middenvelder. Desnoods zet je Immers in de verdedigende rol. Immers voegt echt niks toe, inzet is leuk maar dan op een nuttige manier en niet op de manier dat je overal te laat bent en geen kracht hebt om nog iets goeds te doen als je de bal hebt.
Weet niet of het zo eerlijk is om Immers zo af te branden na deze wedstrijd, terwijl ik (alleen 1e helft gezien) de verdediging van Feyenoord alleen maar vuurpijlen naar voren heb zien geven, zodra de tegenstander een klein beetje druk zette. Valt dan niet mee om iets nuttigs te doen met de bal.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:43:
Hoop dat alle Nederlandse clubs overwinteren in de Europese toernooien. Is wel zo leuk voor ons.
Dat gaat niet gebeuren. Vitesse en Utrecht liggen er al uit en Feyeneoord is de volgende vrees ik ;)

• BeefHazard
Komt neer op:
Hoop dat AZ overwintert in de Europa League en PSV en ajax in de CL. Is wel zo leuk voor ons.

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:56:
[...]

Dat gaat niet gebeuren. Vitesse en Utrecht liggen er al uit en Feyeneoord is de volgende vrees ik ;)
Zie Feyenoord nog wel in staat alsnog door te gaan naar de poulefase.

• BeefHazard
Grappig, hoe veel websites Jóhannsson niet kunnen spellen. Dan wordt het Johannsson (minst erg), Johansson, Johannson, Jóhansson, Jóhannson en nog wel wat variaties. Accent op de ó, dubbel n dubbel s. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Dit veroorzaakt verwarring met Mattias Johansson.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:04:
Natuurlijk. Maar om gelijk termen als 4-0 te laten vallen slaat nergens op. Dat zou een schande zijn
Het had gekund, makkelijk.. wel jammer, maar Feyenoord deed zichzelf wel heel erg tekort. Iets beter moet toch wel mogelijk zijn, dit was nog slechter dan de tweede helft tegen Ajax. Kijken of ze het thuis goed kunnen maken, maar ik denk niet dat Koeman de boel binnenkort nog op de rails krijgt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:05:
[...]
Zie Feyenoord nog wel in staat alsnog door te gaan naar de poulefase.
Met de kuip erachter en meer bravoure...hebben ze een kans, ook niet meer dan dat

Zag dat Feyenoord soms niet in staat was om een ander met een pass over de grond te vinden zonder dat daar een Rus tussen stond, ze waren gewoon ook van de leg. Gebeurt Nederlandse teams te vaak, thuis grote bek, uit timide.

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 22-08-2013 22:11 ]

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:10:
[...]

Met de kuip erachter en meer bravoure...hebben ze een kans, ook niet meer dan dat

Zag dat Feyenoord soms niet in staat was om een ander met een pass over de grond te vinden zonder dat daar een Rus tussen stond, ze waren gewoon ook van de leg. Gebeurt Nederlandse teams te vaak, thuis grote bek, uit timide.
Da's wel heel negatief. Dat Krasnodar heeft nou niet echt zoveel laten zien dat je er bang voor moet zijn dat je uitgeschakeld wordt. Met een normale wedstrijd (= geen rode kaarten of wat dan ook) poets je die gewoon aan de kant, ook in de huidige vorm.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:36
St@m schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:02:
[...]

Het had gekund, makkelijk.. wel jammer, maar Feyenoord deed zichzelf wel heel erg tekort. Iets beter moet toch wel mogelijk zijn, dit was nog slechter dan de tweede helft tegen Ajax. Kijken of ze het thuis goed kunnen maken, maar ik denk niet dat Koeman de boel binnenkort nog op de rails krijgt.
En dat is dus een schande. Koeman is de grip kennelijk kwijt.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:42:
[...]

Weet niet of het zo eerlijk is om Immers zo af te branden na deze wedstrijd, terwijl ik (alleen 1e helft gezien) de verdediging van Feyenoord alleen maar vuurpijlen naar voren heb zien geven, zodra de tegenstander een klein beetje druk zette. Valt dan niet mee om iets nuttigs te doen met de bal.
Volgens mij is dit niet zijn eerste slechte optreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 12:14

Niku

Alagaesii

Had ik toch gelijk met m'n 'Feyenoord gaat een lastige pot tegemoet'. Al geef ik ze thuis alle kans om het recht te zetten.
AZ, dikke prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
BeefHazard schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:17:
Dit veroorzaakt verwarring met Mattias Johansson.
Of is een gevolg van.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vos schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:30:
Volgens mij is dit niet zijn eerste slechte optreden?
We wachten inmiddels al een seizoen op zn eerste goede optreden. De rol die hij heeft pas gewoon niet bij hem. Laat hem lekker ballen op het middenveld afjagen. Nu is de creatieve speler ballen aan het veroveren en mannen aan het dekken en de technisch beperkte voetballer moet opbouwen en afmaken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord heeft een voor een voetbalploeg aparte gave lijkt het: de tegenstander beter maken dan ze zijn. Benieuwd hoe zich dit manifesteert tegen NAC a.s. zondag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:52
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:23:
Feyenoord heeft een voor een voetbalploeg aparte gave lijkt het: de tegenstander beter maken dan ze zijn. Benieuwd hoe zich dit manifesteert tegen NAC a.s. zondag...
Deze gave had geen effect op Ajax vorig weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Hoeveel krediet zou Koeman nog hebben bij Feyenoord?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Op basis van de voorgaande twee seizoenen, waarin hij boven verwachting heeft gepresteerd, heeft Koeman aardig wat krediet. Maar ze moeten wel snel wedstrijden gaan winnen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
kevin33 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:41:
Ik heb nog geen negatief woord gehoord over Koeman. Hij werd tegen Twente nog toegezongen. Het zijn de spelers die zich zorgen moeten gaan maken.

Het verschil is ook dat de buitenwacht Feyenoord als kampioenskandidaat had gebombardeerd maar ook dat heb ik in de Kuip nooit gehoord. Nu 1 punt minder dan vorig seizoen in dezelfde wedstrijden is niet het einde van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Het is mijns inziens ook logisch dat de verwachtingen hoger zijn. De tweede plek in 2012 en de derde plek in 2013 (met evenveel punten als de #2) en het feit dat de volledige selectie + staf is gebleven, zorgt voor deze hogere verwachtingen. Niet direct kampioenskandidaat, maar er wordt (werd?) wel verwacht dat Feyenoord moeiteloos om de bovenste plaatsen zou kunnen meedoen. Ik vind het interessant om te volgen hoe dit team met de eerste serieuze tegenslag in ruim twee jaar om zal gaan.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:34
Ze spelen bang. Ze willen TE graag presteren waardoor ze geen creativiteit kennen in het spel. Veel terugspeelballen of peren naar voren. Geen goeie opbouw en geen controle op de bal, slecht inspelen en weinig lopen. Een rigide spel.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

kevin33 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:41:
Ze hadden nooit moeten verlengen. Maar vanwege de financiele situatie zullen ze er nu wel een heel seizoen mee opgescheept zijn.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Waarom hadden ze nooit moeten verlengen? Koeman heeft het toch goed gedaan in zijn eerste twee jaar? Of zag/zie jij een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

De 1e 2 jaar heeft Koeman het inderdaad meer dan prima gedaan, maar daar kan hij niet op blijven teren.
Met het team wat hij ter beschikking heeft, waar geen belangrijke spelers zijn vertrokken, zou Feyenoord op zijn minst in de top 4 moeten kunnen eindigen.

Als de wedstrijd van van de week, een voorbode is voor het komende seizoen, dan wordt het heel stil in Rotterdam.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Railgunner schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:12:
Waarom hadden ze nooit moeten verlengen? Koeman heeft het toch goed gedaan in zijn eerste twee jaar? Of zag/zie jij een beter alternatief?
Hij is ruim voorbij de houdbaarheidsdatum. Meer dan genoeg voorbeelden in het verleden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Volgens mij kun je de prestaties (zonder er overigens lullig over te willen doen) omschrijven als: bezwijken onder druk. Nu wil ik nieteens beweren dat feyenoord deze zichzelf heeft opgelegd, denk alleen dat de jonge spelers er vatbaarder voor zijn. Tenminste als ik naar het voorbeeld de Vrij kijk, die gaf zelf aan dat hij een killer wou zijn naar aanleiding van de kritiek (zoals geuit in de media, en ook door Koeman) Terwijl er genoeg kenners waren die zeiden dat hij dat nooit zou worden en het dan ook niet moest proberen te zijn. De media om de spelers heen verwacht dus vanaf het begin mee doen om het kampioenschap, iets wat de spelers zich te veel aantrekken en koste wat kost willen bewijzen.

Bij psv werd dat vorig jaar ook verwacht, werkte alleen tegen (ze spraken het dan ook zelf nog uit ook)

Bij Ajax is dat ook het geval geweest, totdat ze het absolute moeten niet meer durfden uit te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chrosser schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:50:
Bij psv werd dat vorig jaar ook verwacht, werkte alleen tegen (ze spraken het dan ook zelf nog uit ook)
Klopt, maar bij PSV zie je nu ook de druk al toenemen. De media en het publiek verwachten per wedstrijd meer wonderen van dit jonge team. Vraag me af hoelang dat goed blijft gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:34
tweaker2010 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:55:
[...]
Klopt, maar bij PSV zie je nu ook de druk al toenemen. De media en het publiek verwachten per wedstrijd meer wonderen van dit jonge team. Vraag me af hoelang dat goed blijft gaan...
PSV gaat vroeg of laat een keer enorm onderuit. Het zal interessant worden om te zien hoe ze daar dan mee omgaan. Volgende maand hebben ze bijvoorbeeld achter elkaar wedstrijden tegen Twente, Ajax en AZ. Als ze die eerste wedstrijd tegen Twente verliezen, dan kan het zomaar zo zijn dat ze opeens het goede gevoel kwijt zijn en er ook tegen Ajax en AZ afgaan en vervolgens in de media opeens afgekraakt in plaats van opgehemeld worden. Dat kan erg lang gaan doorzingen in die jonge koppies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52
L1nt schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:29:
[...]

Hij is ruim voorbij de houdbaarheidsdatum. Meer dan genoeg voorbeelden in het verleden.
Resultaten uit het verleden... Het is zo makkelijk om daarnaar te wijzen. Koeman heeft nu gewoon wat werk te doen en ik ben benieuwd hoe hij dit aan gaat pakken. De jonge spelers hebben duidelijk te lijden onder de druk en er staan matige spelers op cruciale posities (Mathijsen, Immers). Ook lijkt hij nog zoekende naar een systeem nu zijn buitenspelers geblesseerd zijn. Ik zie het met Feyenoord wel weer goed komen hoor, je merkt nu alleen dat bij een paar blessures de selectie ineens een stuk minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Over de wedstrijd van vanavond, ik ben bang dat de punten wel eens in Friesland konden blijven ipv dat ze mee gaan naar Amsterdam.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:15:
Over de wedstrijd van vanavond, ik ben bang dat de punten wel eens in Friesland konden blijven ipv dat ze mee gaan naar Amsterdam.
Moeilijk te voorspellen. Ajax bakt er nog niet veel van dit seizoen en Heerenveen is zeker ook geen stabiele ploeg. Ik gok daarom op een gelijkspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Exocet schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:20:
[...]

Moeilijk te voorspellen. Ajax bakt er nog niet veel van dit seizoen en Heerenveen is zeker ook geen stabiele ploeg. Ik gok daarom op een gelijkspel.
Inderdaad, het kan beide kanten op. Ik geef Ajax toch wel de meeste kansen, maar het zou zowel 3-0 als 0-3 kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gezien de aanvallende intenties van beide ploegen gaan wij wel een hele leuke wedstrijd te zien krijgen denk ik. Inderdaad, kan beide kanten op, hoop op een scenario van twee (of drie) seizoenen terug, toen won Ajax met 0-5. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Dat was inderdaad een hele leuke pot met een vroege rode kaart voor de keeper van Heerenveen. Volgens mij was dat een van de laatste wedstrijden van het seizoen 2011/2012.

Voor vanavond zet ik in op 1-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Was een reeks waarin Ajax wedstrijden won met 3-0/4-0/5-0, zowel Feyenoord als PSV werden met grote cijfers verslagen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Idd 6-0 tegen Heracles, een paar keer 3-0/4-1, 2-0 tegen PSV maar tegen Feyenoord werd met 4-2 verloren. Zie Wikipedia: AFC Ajax in het seizoen 2011/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:15:
Denk het ook, Ajax loopt nog met het hoofd in de wolken omdat ze van Feyenoord gewonnen hebben, maar Heerenveen uit is andere koek. Ik verwacht dat Finbogasson er wel een paar intrapt vanavond.

Enig gelukje is dat PSV dit weekend waarschijnlijk ook niet wint, zij hebben die zware wedstrijd tegen Milan nog in de benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 12:14

Niku

Alagaesii

Ajax wint vanavond gewoon ben ik bang, want het spel in de Klassieker was juist niet hoopgevend. Maar een makkie zal het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Railgunner schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:04:
Idd 6-0 tegen Heracles, een paar keer 3-0/4-1, 2-0 tegen PSV maar tegen Feyenoord werd met 4-2 verloren. Zie Wikipedia: AFC Ajax in het seizoen 2011/12.
Hm, ik meende mij te herinneren dat PSV ook werd gewonnen, niet dus. Geheugen niet zo best als ik dacht. :Y)
tweaker2010 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:06:
[...]

Denk het ook, Ajax loopt nog met het hoofd in de wolken omdat ze van Feyenoord gewonnen hebben, maar Heerenveen uit is andere koek. Ik verwacht dat Finbogasson er wel een paar intrapt vanavond.
Precies, Ajax is juist een club waar een speler als Finbogasson tegen excelleert, de kansen komen wel en hij gaat er zeker wel een goal maken.
Enig gelukje is dat PSV dit weekend waarschijnlijk ook niet wint, zij hebben die zware wedstrijd tegen Milan nog in de benen.
Mja, PSV vind ik zo onberekenbaar, ze hebben zoveel energie in hun spel waarvan ik denk dat ze tegen Heracles toch wel winnen en drie punten meenemen naar Eindhoven.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik zie alleen niet waarom Ajax met het hoofd in de wolken zou moeten lopen... mag toch hopen dat Frank ze allemaal weer even op vaste grond heeft gezet.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52
Die volg ik ook niet. Ze wonnen van Feyenoord, maar het was niet goed. Dat zien Frank en de rest van de technische staf ook wel. Die zorgen er wel voor dat die jongens niet met hun hoofd in de wolken gaan lopen. Die weten zelf ook wel dat het een moeizame overwinning was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rhapsody schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:46:
Ik zie alleen niet waarom Ajax met het hoofd in de wolken zou moeten lopen... mag toch hopen dat Frank ze allemaal weer even op vaste grond heeft gezet.
Ik denk dat hij wel poging gedaan heeft, maar dat zal weinig resultaat hebben vrees ik.
Heerenveen uit ligt Ajax niet zo en in deze vorm al helemaal niet, dus ze zullen vol aan de bak moeten.
Ik hoop dat Alderweireld z'n hoofd erbij houdt en niet teveel aan het dromen is over een buitenlandse transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Waarom maken de ajacieden zich nu al zo druk? Ik zou me pas druk maken als je in de winter slechts 3 punten of minder of 12+ punten achter staat. De laatste 4 jaar hebben ze een achterstand van ~9 punten weg gepoetst wat in een 2e en (helaas) 3 1e plekken resulteerde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Omdat een goed begin het halve werk betekent, en voor een PSV die zo heerlijk speelt mag je daar best bang van worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lees net dat Andersen geblesseerd is en Blind is er ook niet bij. Ben benieuwd hoe Boilesen het gaat doen.
Overigens wordt het hoog tijd dat Fischer zijn voeten laat spreken, hoe vaak hij niet als eerste voor de camera staat is bij het irritante af. Op het veld is hij echter stukken minder dan vorig seizoen, teveel druk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Elke speler heeft wel eens te maken met een vormdip, laten we hem niet direct afschrijven. Hij is nog steeds maar 19 en hij heeft een prima eerste jaar gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Psv speelt thuis, dus die punten moeten eigenlijk wel in eindhoven blijven. De wedstrijd van dinsdag zal onderhand toch wel uit de benen zijn neem ik aan.

Heerenveen - Ajax is een leuke pot inderdaad, allebei nog niet heel stabiel te noemen. Maarja wie is dat wel na 3 speelweekenden. Er bestaat natuurlijk de kans dat alle teams minimaal een keer punten hebben laten liggen na deze speelronde. Vooralsnog gok ik op een gelijkspel. wel met doelpunten uiteraard, dan zeg ik wel 2-2

Edit: excuses psv speelt uit, ze hebben ook op kunstgras getraind om die reden. Dan weet ik het nog niet, zou ook gelijkspel kunnen worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Chrosser op 23-08-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Chrosser schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:29:
Psv speelt thuis, dus die punten moeten eigenlijk wel in eindhoven blijven. De wedstrijd van dinsdag zal onderhand toch wel uit de benen zijn neem ik aan.

Heerenveen - Ajax is een leuke pot inderdaad, allebei nog niet heel stabiel te noemen. Maarja wie is dat wel na 3 speelweekenden. Er bestaat natuurlijk de kans dat alle teams minimaal een keer punten hebben laten liggen na deze speelronde. Vooralsnog gok ik op een gelijkspel. wel met doelpunten uiteraard, dan zeg ik wel 2-2
PSV speelt uit, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Klopt, morgen om 18:45 in Almelo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:31:
Omdat een goed begin het halve werk betekent, en voor een PSV die zo heerlijk speelt mag je daar best bang van worden.
Onzin, er is momenteel (nog) geen enkel team om bang van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:31:
[...]

Onzin, er is momenteel (nog) geen enkel team om bang van te worden.
Ze spelen anders wel het beste voetbal samen met PEC Zwolle, en ze hebben al wel vast 9 uit drie verzameld. Als ze de lijn door blijven trekken dan wordt het knap lastig voor Ajax en consorten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dus Ajax moet ook nog bang zijn voor PEC Zwolle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:36:
Dus Ajax moet ook nog bang zijn voor PEC Zwolle?
Ik schat PSV toch een stapje hoger in als PEC Zwolle. :)
Maar ik ben wel enthousiast over hoe PSV en PEC Zwolle zich presenteren op het veld, kan ik als voetballiefhebber echt van genieten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Met het programma van PSV in de eerste wedstrijden (ADO, NEC, Go Ahead) mag het geen verrassing zijn dat ze nu bovenaan staan. Aangezien PSV in ronde 4 tegen Heracles moet en in ronde 5 tegen Cambuur, zullen ze nog wel even bovenaan staan. Daarna wordt het interessant: FC Twente in ronde 6, Ajax in ronde 7 en AZ in ronde 8. Tegen die tijd speelt PSV ook CL/EL, dus dan zien we hoe goed dit team echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:39:
Tegen die tijd speelt PSV ook CL/EL, dus dan zien we hoe goed dit team echt is.
PSV - Milan gemist deze week? Dat noem ik aardig CL niveau hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:56:
[...]

PSV - Milan gemist deze week? Dat noem ik aardig CL niveau hoor. ;)
Vooral verdedigend was het van CL niveau ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach, ze spelen tenminste de beste wedstrijden in de voorrondes van alle andere NL ploegen.

Edit: 0-1 door Moisander! Verder een hele vermakelijke wedstrijd! Belooft veel goeds! :)

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 23-08-2013 20:14 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Echt niet omdat het Ajax is, en dat meen ik serieus. Maar dit moeten DE LELIJKSTE SHIRTS OOIT ZIJN. Zo :+ Je zou je TV er bijna voor uit zetten.

Ajax speelt verder wel redelijk, knap om hem in de korte hoek te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het shirt staat Poulsen bijvoorbeeld ook totaal niet. :+

Ik blijf erbij, het trainingshirt was het beste uitshirt in jaren geweest.

[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 23-08-2013 20:16 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoppa, weer een fout van de keeper omgezet in een goal! *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Keeper van Heerenveen heeft van de week een gesprek bij Ajax gehad :p Ajax is beter, maar dit zijn wel 2 kado's die zelfs Feyenoord had uitgepakt :p

EDIT: Lol, hij kopt niet eens, krijgt hem meer tegen zijn hoofd aan :*)

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 23-08-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:48
Kom maar efkes wisselen Nordfeldt! Gaat steeds beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zei toch, Finbogasson scoort sowieso wel een keer.
Wel buitenspel tough.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04
Heerenveen buitenspel doelpunt na misverstand :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat ik heb toch een hekel aan verdedigers die hun hand opsteken, naar de grens kijken, en pas als ze zien dat er niet gevlagd word beginnen met lopen. Er stonden er nu 2 te wuiven naar de grens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
PWM schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:23:
Wat ik heb toch een hekel aan verdedigers die hun hand opsteken, naar de grens kijken, en pas als ze zien dat er niet gevlagd word beginnen met lopen. Er stonden er nu 2 te wuiven naar de grens |:(
Vond ik Johansson gisteren goed doen. Zijn man loopt richting de cornervlag, langs de achterlijn en een stukje daar overheen. Johansson blijft echter geconcentreerd op de speler, de scheids maakt de beslissing wel. Je kan je beter blijven focussen en later tegen de scheids zeggen dat die bal eigenlijk achter was dan daar te gaan lopen appeleren en daarmee je man vrij laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
PWM schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:23:
In 1974, toen de buitenspelval bedacht is, toen werkte dat. Toen kon je ook als er totaal geen buitenspel was stil blijven staan en zwaaien, dan ging onherroepelijk de vlag omhoog. Nu gaat dat niet. Alsof de grensrechter naar de verdedigers kijk, die let op de bal, de laatste man en de aanvaller als het goed is. Met andere woorden; door voetballen met je donder en of er gevlagd wordt, dat merk je vanzelf.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het staat weer gelijk dit gaat nog een leuke wedstrijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Cold as ice... Die IJslanders kunnen toch een potje afmaken zeg, geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Idd, mooie pot. En Finbogasson blijft een heerlijke spits.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

VI.nl is ook een waardeloze site geworden, in het matchcenter staat 2-2, klik ik erop, staat er 1-2 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Beetje lelijk screenshot, maar toch:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eU4pUG662IGWArS79IZaTd8N/full.png

Die verdediger van Ajax loopt achter de spits aan. Na de pass, houd hij in en draait zich naar de grens. Op dit shot kijkt hij niet meer naar de spits, maar heeft zijn hoofd richting de grens. Pas na een seconde draait hij weer richting de spits. Ik zou hem wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Oef, lelijke botsing tussen Vermeer en Ziyech. Dom ingegleden. Ziyech krijgt gewoon een trap in z'n ballen :+

[ Voor 27% gewijzigd door BeefHazard op 23-08-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was inderdaad een rare sliding van Ziyech je zag gewoon dat Vermeer die bal zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Komt Heerenveen goed weg, geel is vriendelijk van Vink.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
BeefHazard schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:34:
Oef, lelijke botsing tussen Vermeer en Ziyech. Dom ingegleden. Ziyech krijgt gewoon een trap in z'n ballen :+
Dom? Gewoon bewust. Hij begon pas toen vermeer de bal al bijna beet had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Ja, hij doet het bewust. Maar bewust kun je ook domme dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel heerlijk om te zien hoe fel Heerenveen is. Ook komt Ajax bijna niet aan voetballen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Ja, ze spelen leuk. Goed druk zetten en fraaie aanvallen. Ze maken optimaal gebruik van de koelbloedige Finnbogason die prima 1v1 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:38:
Wel heerlijk om te zien hoe fel Heerenveen is. Ook komt Ajax bijna niet aan voetballen toe.
Ajax heeft anders ook prima momenten gehad! Maar Heerenveen creëert en maakt ze, waar Ajax de hulp van de keeper nodig heeft.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat een comeback van heerenveen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vermeer kan net zo goed gaan douchen, 3 goals en 3x 0,0 inzet.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lekker hoor, Ajax lijkt de weg wel kwijt...

Heerenveen schiet alles raak das ook knap:p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sjongejongejonge......

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na die 2 blunders had ik er de pest in maar wat is dit heerlijk. en zo verdiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Prachtige goal weer Heerenveen, klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het mogelijk, van 0-2 naar 3-2. En dat in de eerste helft nota bene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Verdedigen doet Ajax niet. Poulsen weer betrokken en Vermeer stopt geen bal :/

XXXVI

Pagina: 1 ... 28 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum