Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dacht dat je het over Feyenoord hadQuad schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:40:
[...]
AZ speelt uit schat.![]()
En Feyenoord speelt als een natte bezopen kat.
[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 22-08-2013 19:41 ]
De 1-0 bij Feyenoord had ik een paar posts erboven genoteerd.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Verwijderd
Tactisch klopt het ook niet. Een Vilhena is een sierlijke speler, een 10, en die krijgt een soort stofzuiger rol. Clasie speelt achter zn verdediging en komt niet verder dan mandekking. Immers staat overal, behalve waar hij nodig is. Pelle gaat uit pure wanhoop de bal maar halen, wonder boven wonder is hij dan nog de enige die af en toe een duel wint, maar vervolgens staat hij niet meer in de spits.
Immers is echt onhoudbaar in deze selectie. Het legioen is altijd trouw en steunt altijd zn spelers, maar ik weet niet hoe lang we dit nog pikken. Zet Vilhena in zijn rol, dat is een creatieve middenvelder. Desnoods zet je Immers in de verdedigende rol. Immers voegt echt niks toe, inzet is leuk maar dan op een nuttige manier en niet op de manier dat je overal te laat bent en geen kracht hebt om nog iets goeds te doen als je de bal hebt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
AZ doet gewoon wat er verwacht wordt.
Edit: Hmm stomme overtreding van Esteban (geel) veroorzaakt een benutte strafschop door Papadopoulos, 1-2.
[ Voor 59% gewijzigd door Quad op 22-08-2013 20:01 ]
⏩ PVOutput☀️
Esteban is echt een uiterst waardeloze keeper, tijd voor De Winter.
E: Martens erin, zou hij weer eens magie verrichten?
[ Voor 27% gewijzigd door BeefHazard op 22-08-2013 20:12 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
⏩ PVOutput☀️
E: Fox Sports tikt de wedstrijdverslagen iets te vroeg
AZ heeft in Athene goede zaken gedaan door in de voorronde van de Europa League Atromitos Athens met 1-2 te verslaan.
[ Voor 62% gewijzigd door BeefHazard op 22-08-2013 20:32 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Feyenoord heeft uit met 1-3 gewonnen in Stuttgart, waarna ze er thuis met 0-3 vanaf gingenBeefHazard schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:20:
Mooie opening, zo moet je zo'n team kapotmaken. Nu thuis afmaken, even kaarten kopen. Met 3 uitgoals zitten we wel goed voor de return.
E: Fox Sports tikt de wedstrijdverslagen iets te vroeg
[...]

Weet niet of het zo eerlijk is om Immers zo af te branden na deze wedstrijd, terwijl ik (alleen 1e helft gezien) de verdediging van Feyenoord alleen maar vuurpijlen naar voren heb zien geven, zodra de tegenstander een klein beetje druk zette. Valt dan niet mee om iets nuttigs te doen met de bal.ph4ge schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:57:
Het resultaat valt gelukkig mee. Verder leek het echt nergens op.
Tactisch klopt het ook niet. Een Vilhena is een sierlijke speler, een 10, en die krijgt een soort stofzuiger rol. Clasie speelt achter zn verdediging en komt niet verder dan mandekking. Immers staat overal, behalve waar hij nodig is. Pelle gaat uit pure wanhoop de bal maar halen, wonder boven wonder is hij dan nog de enige die af en toe een duel wint, maar vervolgens staat hij niet meer in de spits.
Immers is echt onhoudbaar in deze selectie. Het legioen is altijd trouw en steunt altijd zn spelers, maar ik weet niet hoe lang we dit nog pikken. Zet Vilhena in zijn rol, dat is een creatieve middenvelder. Desnoods zet je Immers in de verdedigende rol. Immers voegt echt niks toe, inzet is leuk maar dan op een nuttige manier en niet op de manier dat je overal te laat bent en geen kracht hebt om nog iets goeds te doen als je de bal hebt.
Dat gaat niet gebeuren. Vitesse en Utrecht liggen er al uit en Feyeneoord is de volgende vrees ikVerwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:43:
Hoop dat alle Nederlandse clubs overwinteren in de Europese toernooien. Is wel zo leuk voor ons.
Hoop dat AZ overwintert in de Europa League en PSV en ajax in de CL. Is wel zo leuk voor ons.
Verwijderd
Zie Feyenoord nog wel in staat alsnog door te gaan naar de poulefase.tweaker2010 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:56:
[...]
Dat gaat niet gebeuren. Vitesse en Utrecht liggen er al uit en Feyeneoord is de volgende vrees ik
Het had gekund, makkelijk.. wel jammer, maar Feyenoord deed zichzelf wel heel erg tekort. Iets beter moet toch wel mogelijk zijn, dit was nog slechter dan de tweede helft tegen Ajax. Kijken of ze het thuis goed kunnen maken, maar ik denk niet dat Koeman de boel binnenkort nog op de rails krijgt.D-e-n schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:04:
Natuurlijk. Maar om gelijk termen als 4-0 te laten vallen slaat nergens op. Dat zou een schande zijn
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Met de kuip erachter en meer bravoure...hebben ze een kans, ook niet meer dan datVerwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:05:
[...]
Zie Feyenoord nog wel in staat alsnog door te gaan naar de poulefase.
Zag dat Feyenoord soms niet in staat was om een ander met een pass over de grond te vinden zonder dat daar een Rus tussen stond, ze waren gewoon ook van de leg. Gebeurt Nederlandse teams te vaak, thuis grote bek, uit timide.
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 22-08-2013 22:11 ]
Da's wel heel negatief. Dat Krasnodar heeft nou niet echt zoveel laten zien dat je er bang voor moet zijn dat je uitgeschakeld wordt. Met een normale wedstrijd (= geen rode kaarten of wat dan ook) poets je die gewoon aan de kant, ook in de huidige vorm.Harribo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:10:
[...]
Met de kuip erachter en meer bravoure...hebben ze een kans, ook niet meer dan dat
Zag dat Feyenoord soms niet in staat was om een ander met een pass over de grond te vinden zonder dat daar een Rus tussen stond, ze waren gewoon ook van de leg. Gebeurt Nederlandse teams te vaak, thuis grote bek, uit timide.
En dat is dus een schande. Koeman is de grip kennelijk kwijt.St@m schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:02:
[...]
Het had gekund, makkelijk.. wel jammer, maar Feyenoord deed zichzelf wel heel erg tekort. Iets beter moet toch wel mogelijk zijn, dit was nog slechter dan de tweede helft tegen Ajax. Kijken of ze het thuis goed kunnen maken, maar ik denk niet dat Koeman de boel binnenkort nog op de rails krijgt.
Volgens mij is dit niet zijn eerste slechte optreden?toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:42:
[...]
Weet niet of het zo eerlijk is om Immers zo af te branden na deze wedstrijd, terwijl ik (alleen 1e helft gezien) de verdediging van Feyenoord alleen maar vuurpijlen naar voren heb zien geven, zodra de tegenstander een klein beetje druk zette. Valt dan niet mee om iets nuttigs te doen met de bal.
AZ, dikke prima!
Of is een gevolg van.BeefHazard schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:17:
Dit veroorzaakt verwarring met Mattias Johansson.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We wachten inmiddels al een seizoen op zn eerste goede optreden. De rol die hij heeft pas gewoon niet bij hem. Laat hem lekker ballen op het middenveld afjagen. Nu is de creatieve speler ballen aan het veroveren en mannen aan het dekken en de technisch beperkte voetballer moet opbouwen en afmaken.Vos schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:30:
Volgens mij is dit niet zijn eerste slechte optreden?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Deze gave had geen effect op Ajax vorig weekendVerwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:23:
Feyenoord heeft een voor een voetbalploeg aparte gave lijkt het: de tegenstander beter maken dan ze zijn. Benieuwd hoe zich dit manifesteert tegen NAC a.s. zondag...
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik heb nog geen negatief woord gehoord over Koeman. Hij werd tegen Twente nog toegezongen. Het zijn de spelers die zich zorgen moeten gaan maken.kevin33 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:41:
Hoeveel krediet zou Koeman nog hebben bij Feyenoord?
Het verschil is ook dat de buitenwacht Feyenoord als kampioenskandidaat had gebombardeerd maar ook dat heb ik in de Kuip nooit gehoord. Nu 1 punt minder dan vorig seizoen in dezelfde wedstrijden is niet het einde van de wereld.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Ze hadden nooit moeten verlengen. Maar vanwege de financiele situatie zullen ze er nu wel een heel seizoen mee opgescheept zijn.kevin33 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:41:
Hoeveel krediet zou Koeman nog hebben bij Feyenoord?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Met het team wat hij ter beschikking heeft, waar geen belangrijke spelers zijn vertrokken, zou Feyenoord op zijn minst in de top 4 moeten kunnen eindigen.
Als de wedstrijd van van de week, een voorbode is voor het komende seizoen, dan wordt het heel stil in Rotterdam.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Hij is ruim voorbij de houdbaarheidsdatum. Meer dan genoeg voorbeelden in het verleden.Railgunner schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:12:
Waarom hadden ze nooit moeten verlengen? Koeman heeft het toch goed gedaan in zijn eerste twee jaar? Of zag/zie jij een beter alternatief?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bij psv werd dat vorig jaar ook verwacht, werkte alleen tegen (ze spraken het dan ook zelf nog uit ook)
Bij Ajax is dat ook het geval geweest, totdat ze het absolute moeten niet meer durfden uit te spreken.
Klopt, maar bij PSV zie je nu ook de druk al toenemen. De media en het publiek verwachten per wedstrijd meer wonderen van dit jonge team. Vraag me af hoelang dat goed blijft gaan...Chrosser schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:50:
Bij psv werd dat vorig jaar ook verwacht, werkte alleen tegen (ze spraken het dan ook zelf nog uit ook)
PSV gaat vroeg of laat een keer enorm onderuit. Het zal interessant worden om te zien hoe ze daar dan mee omgaan. Volgende maand hebben ze bijvoorbeeld achter elkaar wedstrijden tegen Twente, Ajax en AZ. Als ze die eerste wedstrijd tegen Twente verliezen, dan kan het zomaar zo zijn dat ze opeens het goede gevoel kwijt zijn en er ook tegen Ajax en AZ afgaan en vervolgens in de media opeens afgekraakt in plaats van opgehemeld worden. Dat kan erg lang gaan doorzingen in die jonge koppies.tweaker2010 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:55:
[...]
Klopt, maar bij PSV zie je nu ook de druk al toenemen. De media en het publiek verwachten per wedstrijd meer wonderen van dit jonge team. Vraag me af hoelang dat goed blijft gaan...
Resultaten uit het verleden... Het is zo makkelijk om daarnaar te wijzen. Koeman heeft nu gewoon wat werk te doen en ik ben benieuwd hoe hij dit aan gaat pakken. De jonge spelers hebben duidelijk te lijden onder de druk en er staan matige spelers op cruciale posities (Mathijsen, Immers). Ook lijkt hij nog zoekende naar een systeem nu zijn buitenspelers geblesseerd zijn. Ik zie het met Feyenoord wel weer goed komen hoor, je merkt nu alleen dat bij een paar blessures de selectie ineens een stuk minder is.L1nt schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:29:
[...]
Hij is ruim voorbij de houdbaarheidsdatum. Meer dan genoeg voorbeelden in het verleden.
⏩ PVOutput☀️
Moeilijk te voorspellen. Ajax bakt er nog niet veel van dit seizoen en Heerenveen is zeker ook geen stabiele ploeg. Ik gok daarom op een gelijkspel.Quad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:15:
Over de wedstrijd van vanavond, ik ben bang dat de punten wel eens in Friesland konden blijven ipv dat ze mee gaan naar Amsterdam.
Inderdaad, het kan beide kanten op. Ik geef Ajax toch wel de meeste kansen, maar het zou zowel 3-0 als 0-3 kunnen wordenExocet schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:20:
[...]
Moeilijk te voorspellen. Ajax bakt er nog niet veel van dit seizoen en Heerenveen is zeker ook geen stabiele ploeg. Ik gok daarom op een gelijkspel.
⏩ PVOutput☀️
Voor vanavond zet ik in op 1-2.
⏩ PVOutput☀️
Denk het ook, Ajax loopt nog met het hoofd in de wolken omdat ze van Feyenoord gewonnen hebben, maar Heerenveen uit is andere koek. Ik verwacht dat Finbogasson er wel een paar intrapt vanavond.Quad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:15:
Over de wedstrijd van vanavond, ik ben bang dat de punten wel eens in Friesland konden blijven ipv dat ze mee gaan naar Amsterdam.
Enig gelukje is dat PSV dit weekend waarschijnlijk ook niet wint, zij hebben die zware wedstrijd tegen Milan nog in de benen.
Hm, ik meende mij te herinneren dat PSV ook werd gewonnen, niet dus. Geheugen niet zo best als ik dacht.Railgunner schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:04:
Idd 6-0 tegen Heracles, een paar keer 3-0/4-1, 2-0 tegen PSV maar tegen Feyenoord werd met 4-2 verloren. Zie Wikipedia: AFC Ajax in het seizoen 2011/12.
Precies, Ajax is juist een club waar een speler als Finbogasson tegen excelleert, de kansen komen wel en hij gaat er zeker wel een goal maken.tweaker2010 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:06:
[...]
Denk het ook, Ajax loopt nog met het hoofd in de wolken omdat ze van Feyenoord gewonnen hebben, maar Heerenveen uit is andere koek. Ik verwacht dat Finbogasson er wel een paar intrapt vanavond.
Mja, PSV vind ik zo onberekenbaar, ze hebben zoveel energie in hun spel waarvan ik denk dat ze tegen Heracles toch wel winnen en drie punten meenemen naar Eindhoven.Enig gelukje is dat PSV dit weekend waarschijnlijk ook niet wint, zij hebben die zware wedstrijd tegen Milan nog in de benen.
⏩ PVOutput☀️
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik denk dat hij wel poging gedaan heeft, maar dat zal weinig resultaat hebben vrees ik.Rhapsody schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:46:
Ik zie alleen niet waarom Ajax met het hoofd in de wolken zou moeten lopen... mag toch hopen dat Frank ze allemaal weer even op vaste grond heeft gezet.
Heerenveen uit ligt Ajax niet zo en in deze vorm al helemaal niet, dus ze zullen vol aan de bak moeten.
Ik hoop dat Alderweireld z'n hoofd erbij houdt en niet teveel aan het dromen is over een buitenlandse transfer.
⏩ PVOutput☀️
Overigens wordt het hoog tijd dat Fischer zijn voeten laat spreken, hoe vaak hij niet als eerste voor de camera staat is bij het irritante af. Op het veld is hij echter stukken minder dan vorig seizoen, teveel druk ofzo?
Heerenveen - Ajax is een leuke pot inderdaad, allebei nog niet heel stabiel te noemen. Maarja wie is dat wel na 3 speelweekenden. Er bestaat natuurlijk de kans dat alle teams minimaal een keer punten hebben laten liggen na deze speelronde. Vooralsnog gok ik op een gelijkspel. wel met doelpunten uiteraard, dan zeg ik wel 2-2
Edit: excuses psv speelt uit, ze hebben ook op kunstgras getraind om die reden. Dan weet ik het nog niet, zou ook gelijkspel kunnen worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Chrosser op 23-08-2013 16:33 ]
PSV speelt uit, toch?Chrosser schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:29:
Psv speelt thuis, dus die punten moeten eigenlijk wel in eindhoven blijven. De wedstrijd van dinsdag zal onderhand toch wel uit de benen zijn neem ik aan.
Heerenveen - Ajax is een leuke pot inderdaad, allebei nog niet heel stabiel te noemen. Maarja wie is dat wel na 3 speelweekenden. Er bestaat natuurlijk de kans dat alle teams minimaal een keer punten hebben laten liggen na deze speelronde. Vooralsnog gok ik op een gelijkspel. wel met doelpunten uiteraard, dan zeg ik wel 2-2
Onzin, er is momenteel (nog) geen enkel team om bang van te worden.Quad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:31:
Omdat een goed begin het halve werk betekent, en voor een PSV die zo heerlijk speelt mag je daar best bang van worden.
Ze spelen anders wel het beste voetbal samen met PEC Zwolle, en ze hebben al wel vast 9 uit drie verzameld. Als ze de lijn door blijven trekken dan wordt het knap lastig voor Ajax en consorten.toolkist schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:31:
[...]
Onzin, er is momenteel (nog) geen enkel team om bang van te worden.
⏩ PVOutput☀️
Ik schat PSV toch een stapje hoger in als PEC Zwolle.toolkist schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:36:
Dus Ajax moet ook nog bang zijn voor PEC Zwolle?
Maar ik ben wel enthousiast over hoe PSV en PEC Zwolle zich presenteren op het veld, kan ik als voetballiefhebber echt van genieten.
⏩ PVOutput☀️
PSV - Milan gemist deze week? Dat noem ik aardig CL niveau hoor.Railgunner schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:39:
Tegen die tijd speelt PSV ook CL/EL, dus dan zien we hoe goed dit team echt is.
Vooral verdedigend was het van CL niveau jatweaker2010 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:56:
[...]
PSV - Milan gemist deze week? Dat noem ik aardig CL niveau hoor.
Ajax speelt verder wel redelijk, knap om hem in de korte hoek te krijgen.

⏩ PVOutput☀️
EDIT: Lol, hij kopt niet eens, krijgt hem meer tegen zijn hoofd aan
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 23-08-2013 20:19 ]
Wel buitenspel tough.
⏩ PVOutput☀️

XXXVI

Vond ik Johansson gisteren goed doen. Zijn man loopt richting de cornervlag, langs de achterlijn en een stukje daar overheen. Johansson blijft echter geconcentreerd op de speler, de scheids maakt de beslissing wel. Je kan je beter blijven focussen en later tegen de scheids zeggen dat die bal eigenlijk achter was dan daar te gaan lopen appeleren en daarmee je man vrij laten lopen.PWM schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:23:
Wat ik heb toch een hekel aan verdedigers die hun hand opsteken, naar de grens kijken, en pas als ze zien dat er niet gevlagd word beginnen met lopen. Er stonden er nu 2 te wuiven naar de grens
In 1974, toen de buitenspelval bedacht is, toen werkte dat. Toen kon je ook als er totaal geen buitenspel was stil blijven staan en zwaaien, dan ging onherroepelijk de vlag omhoog. Nu gaat dat niet. Alsof de grensrechter naar de verdedigers kijk, die let op de bal, de laatste man en de aanvaller als het goed is. Met andere woorden; door voetballen met je donder en of er gevlagd wordt, dat merk je vanzelf.PWM schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:23:
Wat ik heb toch een hekel aan verdedigers die hun hand opsteken, naar de grens kijken, en pas als ze zien dat er niet gevlagd word beginnen met lopen. Er stonden er nu 2 te wuiven naar de grens
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
⏩ PVOutput☀️

Die verdediger van Ajax loopt achter de spits aan. Na de pass, houd hij in en draait zich naar de grens. Op dit shot kijkt hij niet meer naar de spits, maar heeft zijn hoofd richting de grens. Pas na een seconde draait hij weer richting de spits. Ik zou hem wisselen.
[ Voor 27% gewijzigd door BeefHazard op 23-08-2013 20:35 ]
Verwijderd
XXXVI
Dom? Gewoon bewust. Hij begon pas toen vermeer de bal al bijna beet hadBeefHazard schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:34:
Oef, lelijke botsing tussen Vermeer en Ziyech. Dom ingegleden. Ziyech krijgt gewoon een trap in z'n ballen
Verwijderd
Ajax heeft anders ook prima momenten gehad! Maar Heerenveen creëert en maakt ze, waar Ajax de hulp van de keeper nodig heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:38:
Wel heerlijk om te zien hoe fel Heerenveen is. Ook komt Ajax bijna niet aan voetballen toe.
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Heerenveen schiet alles raak das ook knap:p
⏩ PVOutput☀️

XXXVI
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum