Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Kuyt heeft een heel seizoen + een paar wedstrijden dit seizoen goed gespeeld in Turkije, Sneijder op hetzelfde niveau in dezelfde periode maar een paar wedstrijden. Kuyt heeft ook minder concurrentie voor Oranje, sterker nog ik zou geen vergelijkbaar type weten. Er zijn meer dan genoeg jonge spelers die op 10 kunnen spelen, Nederland leidt traditioneel heel veel "10s" op.Nuevocasa schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:55:
Wat een onzin... Het slaat echt nergens op dat Kuijt nog wordt geselecteerd. Heeft totaal geen toegevoegde waarde, er zijn genoeg jongere spelers die beter zijn die je in de toekomst ook nog kan gebruiken. Vind het echt onbegrijpelijk dat deze gebrekkige speler die over zijn top is er nog bij zit.
Ik zeg niet dat ik vind dat Kuyt er altijd bij moet zitten. Maar roepen dat het belachelijk is dat Kuyt er bij zit en dat het belachelijk is dat Sneijder er niet bij zit gebeurt denk ik vanachter een clubbril. Met dezelfde argumenten tegen Kuyt kan je Sneijder ook afschieten, die is al 3 jaar over de top. Kuyt heeft op basis van recente prestaties (afgelopen jaar) op zn minst net zoveel recht op een selectie dan Sneijder, met dit verschil dat Sneijder veel meer concurrentie heeft. Noem mij eens 1 jonge type Kuyt, verder dan Mike van Duinen van ADO kom ik niet.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 21-08-2013 15:58 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heeft niks te maken met clubbril. Zie onder andere de opmerking van Sherlock, Sneijder is veel talentvoller dan Kuijt. Door hard werken en een doorzettingsvermogen heeft Kuijt het ver geschopt maar hij is nu echt op zijn retour!ph4ge schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:57:
[...]
Kuyt heeft een heel seizoen + een paar wedstrijden dit seizoen goed gespeeld in Turkije, Sneijder op hetzelfde niveau in dezelfde periode maar een paar wedstrijden. Kuyt heeft ook minder concurrentie voor Oranje, sterker nog ik zou geen vergelijkbaar type weten. Er zijn meer dan genoeg jonge spelers die op 10 kunnen spelen, Nederland leidt traditioneel heel veel "10s" op.
Ik zeg niet dat ik vind dat Kuyt er altijd bij moet zitten. Maar roepen dat het belachelijk is dat Kuyt er bij zit en dat het belachelijk is dat Sneijder er niet bij zit gebeurt denk ik vanachter een clubbril. Met dezelfde argumenten tegen Kuyt kan je Sneijder ook afschieten, die is al 3 jaar over de top. Kuyt heeft op basis van recente prestaties (afgelopen jaar) op zn minst net zoveel recht op een selectie dan Sneijder, met dit verschil dat Sneijder veel meer concurrentie heeft. Noem mij eens 1 jonge type Kuyt, verder dan Mike van Duinen van ADO kom ik niet.
Waarom zou Nederland een type Kuijt nodig hebben? Er zijn genoeg talentvolle spelers. Daarnaast heb je voor rechts op dit moment Lens en Robben, waar heb je Kuijt dan voor nodig? Voor zijn goede instelling?

I.m.h.o. is Kuijt één van die spelers die altijd wel wat toevoegt en veel te vaak onterecht wordt bekritiseerd, een balvaste speler met drie longen kan erg nuttig zijn, zeker tegen zo'n land als Estland dat gewoon met 11 man op eigen helft gaat spelen de hele wedstrijd.
Ik zie daar geen probleem voor hem.Sempy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:36:
Als Jeroen Verhoeven in mei 2 potjes goed keept, gaat hij als 1e keuze mee naar Brazilie.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik vrees eigenlijk dat die veel op de bank terecht komt bij PSV.Niku schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:24:
Ten tijde van het WK een fitte Narsingh hopelijk.
Het zal me niets verbazen als Verhaegh straks nog basisspeler op het WK wordt, met van Gaal weet je het maar nooit... Het blijven bizarre keuzes natuurlijk. Zo slecht is van der Wiel nu ook weer niet.Railgunner schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:32:
Afgaande op de afgelopen maanden is Janmaat 1e keuze voor de RB positie, met Van Rhijn en sindskort Verhaegh als backups. Daarachter zit dan nog VdWiel.
Gisteravond viel me Emanuelson ook op. En waarom zitten spelers als Anita en Nigel de Jong niet bij Oranje?
Probleem is alleen dat Kuyt geen drie longen meer heeft. Hij wordt ouder en hij kan het allemaal niet meer belopen. Tegen Estland is dat geen probleem, maar tegen toplanden op het WK wel en is ie overbodig.Krukar schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:20:
I.m.h.o. is Kuijt één van die spelers die altijd wel wat toevoegt en veel te vaak onterecht wordt bekritiseerd, een balvaste speler met drie longen kan erg nuttig zijn, zeker tegen zo'n land als Estland dat gewoon met 11 man op eigen helft gaat spelen de hele wedstrijd.
Bovendien houdt hij met zijn plek de ontwikkeling van jonge spelers tegen. Hij had na het EK moeten stoppen.
Emanuelson kan wellicht een backup worden voor Blind maar dan moet hij wel linksback blijven spelen en dat is ook pas sinds kort.
Nigel de Jong is toch pas weer fit? Die heeft van Gaal al eens gebruikt. Ik vraag me wel af of hij geschikt is als je met de punt naar achter speelt. Dan zou het voetbal namelijk bij hem moeten beginnen en daar zijn anderen beter in.
Anita? Speelt die wel bij Newcastle? Die lijkt me bovendien echt niet beter dan de vele (jongere) opties die van Gaal ook heeft.
Welke jonge spelers houdt Kuijt tegen? Als die er waren had v Gaal ze wel bij de groep gehaald volgens mij. Ik verwacht Depay en Boetius (indien fit) er nog wel bij.
[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 21-08-2013 16:47 ]
Als we puur gaan voor talent kunnen we net zo goed Johan Cruijff oproepen, dat is waarschijnlijk de meest talentvolle speler die we ooit gehad hebben.Nuevocasa schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:09:
Heeft niks te maken met clubbril. Zie onder andere de opmerking van Sherlock, Sneijder is veel talentvoller dan Kuijt. Door hard werken en een doorzettingsvermogen heeft Kuijt het ver geschopt maar hij is nu echt op zijn retour!
Waarom zou Nederland een type Kuijt nodig hebben? Er zijn genoeg talentvolle spelers. Daarnaast heb je voor rechts op dit moment Lens en Robben, waar heb je Kuijt dan voor nodig? Voor zijn goede instelling?
Het gaat gewoon om prestaties. Kuijt speelt meer dan een seizoen goed in Turkije, Sneijder heeft de afgelopen 3 jaar geen goede wedstrijd gespeeld. Nu toevallig een keer redelijk, ja, maar Kuijt speelt al meer dan een jaar meer dan redelijk op hetzelfde niveau. Dat Sneijder met meer talent is geboren zal wel, je moet spelers op prestaties en niet op talent selecteren. Waarbij ik niet zeg dat Kuyt het afgedwongen heeft, maar wel meer dan Sneijder. De argumenten die tegen Kuyt worden gebruikt gelden gewoon minimaal net zo goed voor Sneijder en zijn daarom hypocriet.
Je gaat helemaal voorbij aan het verschil op het gebied van concurrentie, ik vroeg om een alternatief maar er zijn genoeg typetjes Sneijder maar geen typetjes Kuyt. Als we puur op talent een Nederlandse elftal zouden maken zou je met 11 technische en lichte aanvallende middenveldertjes moeten gaan spelen, dat werkt ook niet. Je moet verschillende kwaliteiten in een elftal hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 21-08-2013 17:31 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Hebben we gisteren gezien, 't was open huis centraal achterin bij de 0-1...Ramzzz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:03:
Overigens durf ik de stelling aan, dat het centrale duo bij PSV van hogere kwaliteit en potentie is dan pakweg die bij Feyenoord.
Uiteraard zullen jullie het niet met me eens zijn. Maar het zijn Nederlanders!
Verhaegh, Kuijt, Mathijsen. Jeugd de kans geven?Terryb47 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:50:
Ik snap de hele ophef eigenlijk niet? Een Sneijder in (goede) vorm gaat echt gewoon mee naar het WK. We zijn zo goed als geplaatst, dat juist nu Van Gaal de jeugd een kans gunt is toch normaal?
[ Voor 30% gewijzigd door toolkist op 21-08-2013 18:39 ]
Volgens mij was het de rechtsback die compleet zijn man liet lopen van uit de rug, maar ach. Ze zijn absoluut nog geen wereldniveau, daarom spelen ze ook bij PSV. Maar van alle CB's vind ik wel dat Rekik de meeste potentie tentoonstelt, Bruma toch wat minder (is ook een jaar of 3 ouder).toolkist schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:36:
[...]
Hebben we gisteren gezien, 't was open huis centraal achterin bij de 0-1...
BMI vind ik zelf ook echt een potentiële topper, De Vrij daarentegen... Daar wordt toch niemand bang van
Dan nog mag er nooit zoveel ruimte in het centrum zijn.TB1989 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:40:
[...]
Volgens mij was het de rechtsback die compleet zijn man liet lopen van uit de rug, maar ach. Ze zijn absoluut nog geen wereldniveau, daarom spelen ze ook bij PSV. Maar van alle CB's vind ik wel dat Rekik de meeste potentie tentoonstelt, Bruma toch wat minder (is ook een jaar of 3 ouder).
BMI vind ik zelf ook echt een potentiële topper, De Vrij daarentegen... Daar wordt toch niemand bang van
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien Affelay donderdag (morgen dus) geopereerd wordt.ctrlaltdelbe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:51:
Bij Club Brugge (Jupiler Pro League, België) zijn er geruchten dat Affelay onderweg is (er is in ieder geval hele sterke interesse) iemand die daar het een en ander over kan vertellen dat we moeten weten?
http://nos.nl/artikel/542289-afellay-moet-operatie-ondergaan.html
tja, mathijsen zou ik nooit oproepen. die is zowat de traagste samen met VDV. Toen ie laatst tegen Portugal de bal verloor probeerde hij nog een achter z'n man te rennen, alsof het bullet time was: zag er echt niet uit zo traagtoolkist schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:36:
[...]
Hebben we gisteren gezien, 't was open huis centraal achterin bij de 0-1...
[...]
Verhaegh, Kuijt, Mathijsen. Jeugd de kans geven?
Verhaegh kan ik niet over oordelen na 1 wedstrijd, Kuijt dat begrijp ik ook niet nee. Maar kijk naar een Park gisterenavond bijv. hij is niet meer de snelste, maar hij voegt wel gelijk slimmigheid en ervaring toe aan het elftal van PSV. Aan de andere kant heb je een Depay, die denkt dat ie Ronaldo is, kapt vrijwel altijd naar binnen om dan de bal tegen iemand op te schieten. Dat zie je Park dus echt niet doen.
Maar ik doelde op de rest van het elftal, zijn vrijwel allemaal jonge gasten toch? En op de plek achter de spits heb je naast VDV, een zooi jonge gasten die je nu mooi kan uitproberen. Wel jammer dat Maher bij PSV daar niet speelt, maar een Wijnaldum en zodoende ook bij Oranje. Persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Onbetrouwbare bron dus, jammertweaker2010 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:11:
[...]
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien Affelay donderdag (morgen dus) geopereerd wordt.
http://nos.nl/artikel/542289-afellay-moet-operatie-ondergaan.html
Rekik komt bij ook als een hele degelijke speler over. Al zeer volwassen en dat merk je ook wel in de interviews die hij geeft. Heeft heet in zich om het nog ver te schoppen. Ze hebben hem toch gehuurd van Man City?TB1989 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:40:
[...]
Volgens mij was het de rechtsback die compleet zijn man liet lopen van uit de rug, maar ach. Ze zijn absoluut nog geen wereldniveau, daarom spelen ze ook bij PSV. Maar van alle CB's vind ik wel dat Rekik de meeste potentie tentoonstelt, Bruma toch wat minder (is ook een jaar of 3 ouder).
Mooi stuk over waarom Vitesse de hand op de knip moet houden door catenaccio. http://www.catenaccio.nl/...de-hand-op-de-knip-houdt/
Gehuurd van Manchester City, dat klopt. Ik hoop dat ze hem voor een tweede seizoen kunnen gaan huren uiteindelijk, maar denk zelf dat City hem net als Guidetti na een jaar terug haalt om dan ergens onderin de PL of Championship ervaring op te doen. Ik denk zelf dat het een stuk beter is een speler langer in de Eredivisie te houden om daar voor de prijzen te strijden en europees te spelen. Maar zo denken veel Engelse clubs er niet over...Jefrim schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:05:
[...]
Rekik komt bij ook als een hele degelijke speler over. Al zeer volwassen en dat merk je ook wel in de interviews die hij geeft. Heeft heet in zich om het nog ver te schoppen. Ze hebben hem toch gehuurd van Man City?
Mooi stuk over waarom Vitesse de hand op de knip moet houden door catenaccio. http://www.catenaccio.nl/...de-hand-op-de-knip-houdt/
E: Wat denken de Tweakers van Atromitos - AZ? Ik denk dat het een lastige pot gaat worden, ze hebben Newcastle immers al uit weten te schakelen. Newcastle was nodig om hen vorig jaar uit te schakelen.
[ Voor 25% gewijzigd door BeefHazard op 22-08-2013 01:27 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Edit: met winnen bedoel ik dat ze het tweeluik winnend afsluiten. Uit kan het daar wel lastig worden.
[ Voor 31% gewijzigd door Niku op 22-08-2013 00:11 ]
Verwijderd
Dachten mensen ook vorig seizoen tegen Kiev. Bleek Feyenoord de bovenliggende partij te zijn, kwam Feyenoord ook op voorsprong, tot Immers de bal in eigen doel wist te werken met zijn rug waarmee hij de Russen terug in de wedstrijd bracht en Feyenoord alsnog verloor met 2-1.Ps3gamer91 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:50:
Something else: Feyenoord maakt denk ik geen kans morgen
"De media" was het er over eens dat Sneijder tijdens het EK van 2012 als enige zijn niveau haalde en er echt voor ging. Daarnaast ben ik niet met je eens dat Sneijder sinds het WK van 2010 geen enkele goede wedstrijd heeft gespeeld.ph4ge schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:29:
Het gaat gewoon om prestaties. Kuijt speelt meer dan een seizoen goed in Turkije, Sneijder heeft de afgelopen 3 jaar geen goede wedstrijd gespeeld.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Volgens van Gaal zit Kuyt als spits bij de selectie. Als ik even een lijstje met concurrenten mag maken:D-e-n schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:46:
Welke jonge spelers houdt Kuijt tegen? Als die er waren had v Gaal ze wel bij de groep gehaald volgens mij. Ik verwacht Depay en Boetius (indien fit) er nog wel bij.
1. van Persie
2. Huntelaar
3. Lens
4. van Wolfswinkel
5. Luuk de Jong
Dus genoeg spelers (oa van Wolfswinkel) die hij in zijn ontwikkeling tegen houdt volgens mij.
"Maar het probleem voor Kuyt is dat hij in Oranje enorm veel concurrentie heeft op de posities waarop hij kan spelen. Ik zie in hem een spits, een aanvaller. Maar voor Kuyt zie ik ook mogelijkheden in de rol van pinchhitter. In die rol heeft onder anderen Bas Dost me niet overtuigd. Ik wil in een WK-selectie ook graag een pinchhitter en in die behoefte kan Kuyt mogelijk voorzien." [Bron: AD]
Je eerste alinea slaat natuurlijk nergens op.ph4ge schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:29:
[...]
Als we puur gaan voor talent kunnen we net zo goed Johan Cruijff oproepen, dat is waarschijnlijk de meest talentvolle speler die we ooit gehad hebben.
Het gaat gewoon om prestaties. Kuijt speelt meer dan een seizoen goed in Turkije, Sneijder heeft de afgelopen 3 jaar geen goede wedstrijd gespeeld. Nu toevallig een keer redelijk, ja, maar Kuijt speelt al meer dan een jaar meer dan redelijk op hetzelfde niveau. Dat Sneijder met meer talent is geboren zal wel, je moet spelers op prestaties en niet op talent selecteren. Waarbij ik niet zeg dat Kuyt het afgedwongen heeft, maar wel meer dan Sneijder. De argumenten die tegen Kuyt worden gebruikt gelden gewoon minimaal net zo goed voor Sneijder en zijn daarom hypocriet.
Je gaat helemaal voorbij aan het verschil op het gebied van concurrentie, ik vroeg om een alternatief maar er zijn genoeg typetjes Sneijder maar geen typetjes Kuyt. Als we puur op talent een Nederlandse elftal zouden maken zou je met 11 technische en lichte aanvallende middenveldertjes moeten gaan spelen, dat werkt ook niet. Je moet verschillende kwaliteiten in een elftal hebben.
Noem eens een paar middenvelders op wie de veters van Sneijder zouden mogen strikken buiten Van der Vaart. Maher komt in de buurt maar wie verder? Sneijder in vorm(en ook op 80%), wat hij nu aardig begint te raken steekt met kop en schouders boven iedereen uit. En we kijken naar dit moment, niet naar 3 jaar geleden. 2 jaar geleden stelde Kuijt ook niet zo veel voor bij Liverpool. Kuijt heb je er 100 van in een dozijn, harde werker meer niet. Niet echt een Geen meerwaarde voor Oranje. Dit geld nog meer voor Mathijssen, onbegrijpelijk dat hij nog wordt opgeroepen, hij is echt op zijn retour en er zijn veel jonge alternatieven.
Voor zijn doen kan Kuijt best een aardig seizoen hebben gehad, maar zie echt niet de meerwaarde van hem in voor Oranje. Hij is gewoon niet meer zo goed als 3 tot 6 jaar geleden. Helemaal als het zo is dat hij als spits is geselecteerd, dan heb je nog meer jonge betere alternatieven. Sneijder in redelijke doen is wel een meerwaarde voor Oranje.
t is belangrijk dat Feyenoord een goal maakt, liefst 3 ofzo natuurlijk.Railgunner schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:52:
Nee hoor, dat is volgende week pas in de returnwedstrijd.
Volgens mij de laatste tijd niet meer. Hij viel ook altijd in aan de zijkant.tweaker2010 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:08:
[...]
Volgens van Gaal zit Kuyt als spits bij de selectie.
[...]
Drie goals in een Europese uitwedstrijd? Dat zou een wonder zijn voor een Feyenoord in deze vorm. Mogen al blij zijn met een gelijkspelletje, en het dan in eigen huis af maken.Ps3gamer91 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:53:
[...]
t is belangrijk dat Feyenoord een goal maakt, liefst 3 ofzo natuurlijk.
Verwijderd
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Hoop dat alle Nederlandse clubs overwinteren in de Europese toernooien. Is wel zo leuk voor ons.
Maar laten we het beste maar hopen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Inderdaad, deze club speelt dit jaar voor het eerst Europees voetbal. In de vorige voorronde hebben ze Motherwell uit Schotland uitgeschakeld.D-e-n schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:43:
Waarom is iedereen zo negatief? Het is Spartak Moskou toch niet?
Klopt, op Cissé na is Krasnodar niet zoveel bijzonders. Gewoon een fysiek russisch ploegje.D-e-n schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:43:
Waarom is iedereen zo negatief? Het is Spartak Moskou toch niet?
http://nl.soccerway.com/teams/russia/fc-kuban-krasnodar/
Raak je wel onder de indruk van Feyenoord op YouTube dan? Het wordt gewoon een enorm lastige pot.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:43:
Heb delen van een paar wedstrijden van Krasnodat gezien op YouTube. Raakte daar niet echt van onder de indruk. Ze verdedigen wel massaal maar aanvallend is het echt pover. Een kleinere overwinning, zeg 0-2 voldoet waarschijnlijk al.
Hoop dat alle Nederlandse clubs overwinteren in de Europese toernooien. Is wel zo leuk voor ons.
Verwijderd
Mwah, weet er wel een paar te vinden waarvan je denkt 'verhip, kan Feyenoord zo goed voetbal spelen?'Niku schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:58:
[...]
Raak je wel onder de indruk van Feyenoord op YouTube dan? Het wordt gewoon een enorm lastige pot.
Gniffel.
Nee maar ik bedoelde dat het spel van Feyenoord tot nu toe ook niet om van over een huis te schrijven is. Dus YouTube vergelijkingen, tja, redelijk zinloos.
Even een trivia vraag: Wanneer speelde Feyenoord voor het laatst europees voetbal? (Geen kwalificatie e.d.)
Edit: alle vier de groepswedstrijden gingen toen verloren. Doelsaldo 1-10
[ Voor 23% gewijzigd door Railgunner op 22-08-2013 15:48 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Denk trouwens dat het tegen een ploeg als Bayern of Barca niet veel beter zou gaan.
Heb het vage vermoeden dat dat puur en alleen door het kwaliteitsverschil komt.tweaker2010 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:36:
Real ligt Ajax gewoon niet zo, maar misschien komt dat ook door Cristiano Ronaldo
Denk trouwens dat het tegen een ploeg als Bayern of Barca niet veel beter zou gaan.
Verwijderd
Toen nog wel, nu speelt hij bij AC Milan, het enfant terrible, de sfeermaker etc, mister Balotelli.
Exact, over het algemeen liggen betere ploegen minder goede ploegen niet heel goed.Niku schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:39:
[...]
Heb het vage vermoeden dat dat puur en alleen door het kwaliteitsverschil komt.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

"#Feyenoord speelt volgende week donderdag mogelijk tegen #Manolev. Volgens Bulgaarse Sportline is rechtsback in gesprek met #Kuban. #kubfey"
Dat zou wel leuk zijn, goed materiaal voor VI ook
[ Voor 90% gewijzigd door Afvalzak op 22-08-2013 16:45 ]
Die vent moet ook een weergaloze zaakwaarnemer hebben dat hij toch telkens mooie contracten weet binnen te slepen.Afvalzak schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:44:
![]()
"#Feyenoord speelt volgende week donderdag mogelijk tegen #Manolev. Volgens Bulgaarse Sportline is rechtsback in gesprek met #Kuban. #kubfey"
Dat zou toch niet mogelijk kunnen zijn daar de club voor een dergelijke ronde een speler moet opgeven bij de UEFA en dat het dan eigenlijk gewoon te laat is?Afvalzak schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:44:
![]()
⏩ PVOutput☀️
Correct.Railgunner schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:01:
Hij heeft Raiola toch als zaakwaarnemer?
was dat het antwoord op de vraag van Railgunner?
Als ik soms zie wat voor transfers deze gast regelt dan heb ik het gevoel dat hij mensen onder de tafel betaald.ph4ge schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:00:
[...]
Die vent moet ook een weergaloze zaakwaarnemer hebben dat hij toch telkens mooie contracten weet binnen te slepen.
lachwekkend besluit wat averechts gaat werken. Is dit spandoek nu echt zoveel erger dan de moeder/vrouw/vriendin van iemand uit te maken voor hoer? Of supporters/spelers van de tegenpartij uit te maken voor homo? Nota bene in het weekend dat de KNVB zelf meedeed aan de gaypride parade??
Wat laat de KNVB zich hier kennen zeg.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik geef je gelijk maar ik denk dat ze stappen maken omdat ze bang zijn dat mochten ze er niets aan doen er binnenkort in elk stadion zulke spandoeken hangen.L1nt schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:05:
Aanklager betaald voetbal onderzoekt spandoek van FC Twente-fans
lachwekkend besluit wat averechts gaat werken. Is dit spandoek nu echt zoveel erger dan de moeder/vrouw/vriendin van iemand uit te maken voor hoer? Of supporters/spelers van de tegenpartij uit te maken voor homo? Nota bene in het weekend dat de KNVB zelf meedeed aan de gaypride parade??
Wat laat de KNVB zich hier kennen zeg.
Bij AZ worden er zelfs al geen spandoeken meer binnengelaten om het woord "Maffia", toen iemand een klein spandoekje "KNVB Maffia" maakte.
Dit is het hoogste dat in Alkmaar door de beugel kan:

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
⏩ PVOutput☀️
Juist door dit gedrag kun je verwachten dat er straks overal van dit soort doeken hangen.Deadsy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:09:
[...]
Ik geef je gelijk maar ik denk dat ze stappen maken omdat ze bang zijn dat mochten ze er niets aan doen er binnenkort in elk stadion zulke spandoeken hangen.
Negeren was de enige oplossing.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja maar het probleem is dat als je het negeert en zulke spandoeken hangen opeens ook in andere stadions en de KNVB gaat er dan pas wat aan doen dan gaan de supporters weer zeggen: Ja maar toen het bij Twente gebeurde was het ok en nu doen wij het en mag het opeens niet meer.L1nt schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:12:
[...]
Juist door dit gedrag kun je verwachten dat er straks overal van dit soort doeken hangen.
Negeren was de enige oplossing.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Jezus, hebben ze wel mazzel bij hoor dat die Balde mist.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Clasie en Vilhena zijn rasvoetballers maar er wordt alleen maar als een blinde gejaagd en naar voren geramd.
Over Immers nog niet te spreken.. Mathijssen is inderdaad ook zeer zwak. Ben het helemaal met je eens dat alleen Mulder een goed niveau haalt. Als die er niet had gestaan waren er toch al een paar meer in gegaan..PWM schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:15:
Pijnlijk slecht Feyenoord weer vanavond. Mathijssen is ook weer zeer zeer slecht. Alleen Mulder speelt lekker.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Clasie grossiert in verkeerde passes. Moet subiet gewisseld worden.ph4ge schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:17:
Echt verschrikkelijk. Zo'n wonderploeg is het echt niet. Maar er klopt gewoon niets van en het vertrouwen is nul.
Clasie en Vilhena zijn rasvoetballers maar er wordt alleen maar als een blinde gejaagd en naar voren geramd.
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Dat denk ik niet, je moet wel van heel goede huize komen wil je voorbij Vorm, Stekelenburg en Krul komen.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:29:
Goede keeper hè. Zal binnenkort werd geselecteerd gaan worden voor Oranje
⏩ PVOutput☀️
Daar is hij dan. 0-1.BeefHazard schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:15:
Saaie pot in Athene, helemaal geen grote kansen geweest.
Jammer genoeg wel.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:32:
Van Gaal's wegen zijn ondoorgrondelijk
Edit; Nou Ruud, verneuk het niet svp.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 22-08-2013 19:39 ]
⏩ PVOutput☀️
Feyenoord speelt echt heel slechtQuad schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:36:
[...]
Daar is hij dan. 0-1 1-0.
[...]
Jammer genoeg wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 22-08-2013 19:39 ]
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum