[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.504 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:38

Zeddicius

Conscience do cost

Dan mag Matavz wel wat beter gaan spelen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:51
Vind Matavz ook de zwakste schakel voorin in de wedstrijden die ik van PSV tot nu toe heb gezien. Minder creatief en technisch begaafd dan de rest van de aanval en het middenveld.

PSV nog niet echt gevaarlijk geweest de tweede heflt, in tegenstelling tot Milan. Belooft ook niet veel goeds voor de uitwedstrijd omdat Milan ziet dat het prima mee kan komen.

[ Voor 33% gewijzigd door MailMan op 20-08-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
Han schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:55:
[...]

Bijna elke Nederlandse ploeg verliest 'onterecht' van een Italiaanse ploeg. Dat komt omdat de Italianen hun tegenstanders vrijuit laten voetballen en vervolgens een of twee keer genadeloos toeslaan. Op het moment dat de tegenstander vaker bij het doel komt doen zij er een tandje bij en maken ze een goal en blijven vervolgens verdedigend overeind.
Je blijft er toch iedere keer op hopen dat het een keer anders gaat, maar Italiaanse clubs liggen ons gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
YES!

Ik dacht, kansloos schot, zeker voor een ervaren keeper als Abbiati. Maar on-Nederlands geluk :)

Eigenlijk de meest kansloze poging op doel die daadwerkelijk leidt tot een doelpunt.

[ Voor 122% gewijzigd door MailMan op 20-08-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Hop dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Verdiend! Lucky, maar die telt ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:38

Zeddicius

Conscience do cost

Ah,hij heeft mij gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Uitgerekend Matavz! Het was ook een niet te missen kans. Ben benieuwd wat PSV nog meer kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Lucky is met het achterhoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Knap gedaan van PSV tot nu toe. Ze spelen ook erg leuk! _/-\o_

Is Emanuelson omgeschoold tot linksback...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

Fiber schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:08:
Knap gedaan van PSV tot nu toe. Ze spelen ook erg leuk! _/-\o_

Is Emanuelson omgeschoold tot linksback...? O-)
Urby speelt heel goed, Oranje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Die El Sharawy is wel een beest hoor! Heerlijke speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Vos schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:10:
[...]

Urby speelt heel goed, Oranje? :+
Urby komt tekort voor de top, te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
kevin33 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:23:
[...]

Urby komt tekort voor de top, te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken.
de smiley gemist? maar daarnaast, geldt dat niet voor de hele verdediging van het Nederlands Elftal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Die Montolivo speelt echt een bedroevend slechte wedstrijd zeg, alles wat hij doet mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
PSV is moe, veel foutjes en Milan wordt wakkerder. Wordt nog billenknijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ahaha dat Balotelli ging liggen was zoo opzichtig, wat een man zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:34
1-1. Beter dan verwacht, niet zo goed als gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Milan geef ik PSV ook goede kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede pot, Milan weet de ervaring niet om te zetten in punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Knap gedaan van PSV. Toch houd ik mijn hart vast voor de return. Zal niet makkelijk worden.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ik denk dat Milan 1 - 1 wel best vond, had niet het gevoel dat Balotelli erg veel zin had in deze wedstrijd, leek achterloos en verveeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:37:
In Milan geef ik PSV ook goede kans
Milan maakt het thuis gewoon af, daar moet je ook reeel in zijn. Robinho is er dan ook weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op dat moment heeft Milan ook meer ritme in de benen, dat scheelt ook wel denk ik. Eigenlijk had PSV er vandaag 3 moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:36
Maar is Milan een ploeg die thuis woest ten aanval trekt? Valt wellicht ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Goed gespeeld door PSV en leuk resultaat voor de return. Gaat wederom een leuke pot worden, maar nu in San Siro. Milan nog steeds favoriet, maar stunten kan nog steeds :).

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 20-08-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
allejezus, wat een verschrikkelijke zuurpruim blijft die Van Bommel toch. PSV heeft een mooi visitekaartje afgegeven en daar mag je best wel wat positiever over zijn. PSV voetbalt in elk geval oneindig veel aantrekkelijker dan het elftal van Advocaat, Van Bommel en die andere ettergezwellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Van bommel is gewoon verdrietig dat zijn ploegje niet heeft gewonnen :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:28
Of dat ze een goed jaar tegemoet gaan, juist nu hij er niet bij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Kom op jongens, dan denken jullie wel ontzettend slecht over Van Bommel. :9 Had meer in gezeten, maar als je reeel bent had Milan er ook een aantal meer kunnen maken. PSV speelde goed tegen een grote ploeg als Milan en laat zien dat er echt enorm veel potentie in dit team zit, een 1-1 is dan ook wel terecht. PSV eerste helft licht beter, Milan in de tweede helft wel zeker beter dan PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

El Shaarawy vond ik echt de beste speler vanavond, wat een talent! Misschien qua potentie nog wel een betere speler dan Neymar bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Afvalzak schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:58:
Van bommel is gewoon verdrietig dat zijn ploegje niet heeft gewonnen :p
Welke van de twee ploegen? :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Allebei, dus dubbel verdrietig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Volgens mij is hij een van de weinige voetballers die ook echt terug is gegaan naar zijn club.

Ik ga er maar vanuit dat hij meer een PSV hart heeft :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Fiber schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:58:
Allebei, dus dubbel verdrietig... ;)
Zwaar leven zal hij hebben dan. :P
Afvalzak schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:58:
Volgens mij is hij een van de weinige voetballers die ook echt terug is gegaan naar zijn club.

Ik ga er maar vanuit dat hij meer een PSV hart heeft :p
Je meent het. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Deed Nigel de Jong eigenlijk mee bij Milan...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:50:
El Shaarawy vond ik echt de beste speler vanavond, wat een talent! Misschien qua potentie nog wel een betere speler dan Neymar bijvoorbeeld.
Overdrijf je nu niet een beetje? Als bijvoorbeeld Bakkali bij Milan speelt zeggen we dat ook waarschijnlijk. Nu moeten we ook nog afwachten hoe Neymar het gaat doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Craptastic! Ik zei al dat de 0-1 van Sociedad tegen Olympique Lyon al mooi was, die 0-2 is ook heerlijk!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q7wUeALTX3g]

Damn O+

Gratis via Sport1:

http://video.sport1.nl/ma...griezmann-scoort-geweldig (0-1)
http://video.sport1.nl/ma...vic-met-wonderschone-goal (0-2)

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 21-08-2013 00:12 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:10:
Craptastic! Ik zei al dat de 0-1 van Sociedad tegen Olympique Lyon al mooi was, die 0-2 is ook heerlijk!

[video]
Waarom doet die keeper helemaal niets? Ziet er wel knullig uit zo, net alsof ie dacht dat ie naast zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 09:57
Fiber schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:01:
Deed Nigel de Jong eigenlijk mee bij Milan...? O-)
Schijnt een serieus ogende voet/enkelblessure te hebben.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
BeefHazard schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:15:
[...]

Schijnt een serieus ogende voet/enkelblessure te hebben.
Lees het ook op Twitter, wordt vandaag onderzocht. Balen dit :( . Net terug na bijna een heel jaar blessureleed. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
PSV echt top gespeeld. Milan viel me echt tegen, zelfs met in het achterhoofd dat ze niet meer zo goed zijn als pakweg 3 jaar geleden. 1-1 uitslag is leuk voor het moraal, maar verder doet PSV zichzelf tekort door niet een kans meer te verzilveren zodat ze met een voorsprong naar een heel lastige uitwedstrijd hadden kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar de 1-2 was daarin m.i. vele malen dichterbij dan de 2-1. AC Milan heeft althans diverse kansen gehad / kansen om zeep geholpen. Echt veel kansen voor PSV heb ik niet gezien. De eerste helft heb ik meegemaakt op de radio. Uit dat verslag begreep ik dat er toen wel diverse kansen voor PSV te noteren waren.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Klopt, in de 1e helft had PSV echt met wat meer geluk een kansje meer kunnen of zelfs moeten verzilveren. Vooral tweede helft een paar keer zeer goed weggekomen en vooral Jeroen Zoet een paar uitstekende reddingen. Ik ben welliswaar Ajax-supporter, maar snap de keuze voor de niet-spelende Cilissen ipv Zoet in Oranje echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Toevallig de laatste 20min gezien maar ik zag voornamelijk italianen op de grond kruipen en huilen. Wat een aanstellers zeg. Tijd om eens wat kaarten te trekken voor dat zielige tijdrekken. En dan met van die puppy ogen de scheids aan kijken "nee ik heb eeeeeecht pijn hoor snik snik".
Verder knap van PSV. Het is en blijft toch AC Milan. Een grootmacht in het voetbal. Nu maar hopen dat Milan thuis niet met 15 man achter de bal gaat staan voor de 0-0 :P

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Quad schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:00:
[...]

Zwaar leven zal hij hebben dan. :P

[...]

Je meent het. :P
Voor de mensen die het niet merken als hij bij Studio Voetbal zit :x

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:01

Sherlock

No Shit

Sempy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:54:
Ik ben welliswaar Ajax-supporter, maar snap de keuze voor de niet-spelende Cilissen ipv Zoet in Oranje echt niet.
Hier hetzelfde, maar dat is eigenlijk wel een positief teken. Toen Stekelenburg een paar jaar geleden geblesseerd was hebben we zelfs Van der Sar terug meoten vragen, nu zijn er zo maar 5 keepers die voor het Nederlands elftal in aanmerking komen. Uiteraard hebben ze niet allemaal hetzelfde niveau (of hetzelfde potentieel) maar in de breedte zijn 'we' wel sterker geworden onder de lat.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
We hebben het over Cilissen maar ik snap de selectie van Vermeer dan al niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

argro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:47:
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar de 1-2 was daarin m.i. vele malen dichterbij dan de 2-1. AC Milan heeft althans diverse kansen gehad / kansen om zeep geholpen. Echt veel kansen voor PSV heb ik niet gezien. De eerste helft heb ik meegemaakt op de radio. Uit dat verslag begreep ik dat er toen wel diverse kansen voor PSV te noteren waren.
Dat was in de eerste helft ook zo. PSV liep in het mes met dat slippertje van Depay en één stevige dekkingsfout achterin.

Maar PSV deed zichzelf tekort door een aantal kansen en kansjes te missen. Maar Milan had er ook een aantal.

Schoten van Maher en Depay waren nèt niet, de kopballen van Rekik en Wijnaldum hadden ook iets kunnen opleveren.

Veel meer dan een terecht gelijkspel leverde het spelbeeld ook niet op. Ik ben daar realistisch in. De goal van Milan was een cadeautje, maar ze verprutsten ook nog genoeg kansen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:39:
PSV echt top gespeeld. Milan viel me echt tegen, zelfs met in het achterhoofd dat ze niet meer zo goed zijn als pakweg 3 jaar geleden. 1-1 uitslag is leuk voor het moraal, maar verder doet PSV zichzelf tekort door niet een kans meer te verzilveren zodat ze met een voorsprong naar een heel lastige uitwedstrijd hadden kunnen gaan.
Tja, was PSV nu zo goed of Milan zo slecht? Met name in het begin vond ik PSV flitsend. Maar Milan prikte de eerste beste kans die ze kregen er gelijk in, PSV kwam nog wel terug, maar Milan vond een 1-1 uit prima leek het wel. Dus ik denk niet dat Milan op volle kracht heeft gespeeld. Ben benieuwd naar de volgende pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het gaat om de CL. Die hebben echt wel hun best gedaan. Misschien dat het Milan van Gullit en van Basten het anders deed maar dit Milan gaat echt niet volle bak aanvallen buitenshuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
tweaker2010 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:32:
[...]

Tja, was PSV nu zo goed of Milan zo slecht? Met name in het begin vond ik PSV flitsend. Maar Milan prikte de eerste beste kans die ze kregen er gelijk in, PSV kwam nog wel terug, maar Milan vond een 1-1 uit prima leek het wel. Dus ik denk niet dat Milan op volle kracht heeft gespeeld. Ben benieuwd naar de volgende pot.
Bij AC Milan speelt ook mee dat AC Milan minder goed oogt dan dat het is en de (Nederlandse) tegenstander beter oogt dan dat het is. Of het nu PSV, Ajax of een andere Nederlandse club is die tegen AC Milan speelt, altijd doen ze goed mee, lijken ze kansen te hebben, maar gaat AC Milan er doorgaans met de winst vandoor. Italianen zijn meesters in het laten komen van de tegenstander, maar de boel ondertussen wel onder controle houden. Dan lijkt het vanuit de tegenstander bezien heel wat, maar is er voor hen weinig aan de hand.

[ Voor 12% gewijzigd door argro op 21-08-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mja, Vermeer pakte in de wedstrijd tegen Feyenoord dit weekend anders een paar ballen uitstekend aan hoor. Ben het wel met de rest eens mbt Cilissen vs Zoet...

Gisteren in het stadion m'n longen uit m'n lijf geschreeuwd bij de 1-1. :P Heerlijke wedstrijd! Op basis van de eerste helft had het 3-1 kunnen zijn, maar in de tweede helft was Milan duidelijk sterker. Ik ben blij met de 1-1, zou prachtig zijn als we nog een stuntje kunnen uithalen in San Siro maar ik vrees dat het gewoon EL gaat worden.
Je zag inderdaad dat Milan PSV een beetje liet komen, en er dan (vooral in de tweede helft) regelmatig met twee, drie passes goed uitkwam; het had ook best 3-3 kunnen zijn, op basis daarvan.

Was een goede avond. :Y

Edit: nog ff vergeten: Park! _o_ Heerlijke wedstrijd gespeeld, kerel bleef rennen, ballen veroveren, vrij lopen en naar voren duwen. Jammer dat ie op gegeven moment op was.

VV Klopt, daar had het inderdaad ook zomaar 0-2 kunnen zijn. Was even benauwd. :X

[ Voor 14% gewijzigd door Bra-Jo op 21-08-2013 10:20 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En je vergeet de kans van Balotelli direct na de 0-1 ook nog ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 21-08-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:24
argro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:41:
[...]
Italianen zijn meesters in het laten komen van de tegenstander, maar de boel ondertussen wel onder controle houden. Dan lijkt het vanuit de tegenstander bezien heel wat, maar is er voor hen weinig aan de hand.
Helemaal eens mee. En dan opeens ligt ie erin en druip je af met een bloedeloze 0-1 :S

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 21-08-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Er is ook geen betere tactiek om goed te kunnen counteren, tegenstander denkt "hee het gaat goed, nog wat meer aanvallen om hem erin te prikken" en Milan tikt hem binnen 5 min. bij jou erin :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
tweaker2010 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:32:
Meestal boeit het Italianen inderdaad niet zoveel als ze uit niet winnen, dat gelijkspel is gewoon ingecalculeerd. PSV deed het lovenswaardig leuk en vooral de drive vind ik mooi om te zien. Echter ben ik er wel bang voor dat als Milan thuis gewoon lekker gas geeft ze weinig kans hebben.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

De kans is inderdaad enorm dat PSV het niet gaat halen. Die is alleen maar groter geworden na de 1-1.
Maar dat was van tevoren al wel duidelijk, waar het mij om gaat is dat ze lekker en goed hebben gespeeld en dat ze hebben laten zien ook tegen een uitstekende tegenstander (die je in de eredivisie niet tegenkomt) kansen te creeren. Nu nog effectiever voor de goal en ik voorzie een mooie EL dit jaar.
(mind you, ik heb het hier niet over EL winst, maar wel over een beter seizoen dan de afgelopen jaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

lateef schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:26:
[...]

de smiley gemist? maar daarnaast, geldt dat niet voor de hele verdediging van het Nederlands Elftal?
Smiley had ik inderdaad over heen gekeken.

De verdediging van het Nederlands Elftal kan idd wel beter, aan de andere kant, het zijn redelijk jonge gasten ( de Vrij, BMI, Bruma ) die nog kunnen groeien. Ik denkt dat de aanval over een jaar of 5 een groter probleem is dan de verdediging.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Eerder juist denk ik. Wat als van Persie stopt of Robben? Maar met name in de breedte dient er zich niet zoveel aan en of het absolute top als die twee is is niet zeker. Depay, Boetius, Locadia en dan houdt het wel op lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:12:
Eerder juist denk ik. Wat als van Persie stopt of Robben?
5 jaar is idd wel erg lang, niemand weet hoe de selectie er dan uitziet. Als je na het WK tegen iemand had gezegd dat Sneijder in 2013 niet meer bij Oranje zou zitten dan had niemand je gelooft, zo gaan die dingen. Robben is nog maar 29, dus kan nog wel even mee. Van Persie is ook net 30, dus 3 jaar moet wel lukken denk ik. Tegen die tijd zijn spelers als Strootman natuurlijk ook een stap verder. En Hoesen komt er ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:12:
Eerder juist denk ik. Wat als van Persie stopt of Robben? Maar met name in de breedte dient er zich niet zoveel aan en of het absolute top als die twee is is niet zeker. Depay, Boetius, Locadia en dan houdt het wel op lijkt me?
Narsingh komt er nog wel weer bij als het goed terugkomt van zijn blessure.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
tweaker2010 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:05:
[...]

5 jaar is idd wel erg lang, niemand weet hoe de selectie er dan uitziet. Als je na het WK tegen iemand had gezegd dat Sneijder in 2013 niet meer bij Oranje zou zitten dan had niemand je gelooft, zo gaan die dingen. Robben is nog maar 29, dus kan nog wel even mee. Van Persie is ook net 30, dus 3 jaar moet wel lukken denk ik. Tegen die tijd zijn spelers als Strootman natuurlijk ook een stap verder. En Hoesen komt er ook aan.
Hoesen? Zoals je al zegt kan er ontzettend veel gebeuren in een paar jaar tijd, maar tot nu toe komt hij op mij niet over als de tweede spits achter Van Persie over een aantal jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik denk dat er voldoende aanvallende spelers in aantocht zijn.

Dat pessimisme deeltijd dus niet. Een paar maanden geleden waren er geen verdedigers meer, keepers waren een probleem, er is altijd wat.

Als je van de 'grote clubs' (uiteraard minus de buitenlanders) de sterkste jonge spelers nog extrapoleert naar een jaar of 23, dan is de aanwas prima!

Zo'n Mokhtar komt ook pas bovendrijven. Maher, Depay, Narsingh, Locadia, Boëtius, en die spelen allemaal (nog) in de Eredivisie, terwijl Strootman, Lens net weg zijn, maar ook niet weg zijn gegaan zonder onderkend te zijn als potentiële toppers. Jongens als Clasie en lopen er ook nog.

En dan kijk ik met name dus naar PSV, want bij Ajax is veel van het aanvallende geweld Deens...

Ik hoop dat er nog meer opvallende spelers bijkomen, maar het is al niet weinig.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
Ahh Sneijder weer niet opgenomen in de selectie. Grappig joh zo'n droplul als bondscoach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:41:
Ahh Sneijder weer niet opgenomen in de selectie. Grappig joh zo'n droplul als bondscoach
Blijft onvoorstelbaar , als je bij PSV een paar wedstrijden goed speelt, zit je er meteen bij. Maar Sneijder die nu duidelijk weer normaal in vorm is, is niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Ramzzz
Narsingh en Mokhtar zijn al wat ouder, misschien worden het vaste internationals maar die zie ik niet de nieuwe Robben worden.
Maher, Clasie en Strootman zie ik niet als aanvaller. Middenvelders zijn er wel inderdaad. Je vergeet Wijnaldum, Fer, Ebicilio, Vilhena en van Ginkel dan nog.

Weinig middenvelders bij de selectie overigens. En negen verdedigers. Die ga je in een normale selectie toch ook niet meenemen naar het EK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23
Die droplul doet het tot nu toe best aardig met het spelersmateriaal wat hij tot z'n beschikking heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Waarom is het nu weer een droplul? Heb jij zoveel meer kijk op hoe Sneijder het doet in Turkije dan Van Gaal en de rest van de technische staf van de KNVB? Blijkbaar vindt hij dat Sneijder op dit moment niet voldoet, klaar. Om dan gelijk met vlees te gaan gooien... :N

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Bra-Jo schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:45:
[...]
Waarom is het nu weer een droplul? Heb jij zoveel meer kijk op hoe Sneijder het doet in Turkije dan Van Gaal en de rest van de technische staf van de KNVB? Blijkbaar vindt hij dat Sneijder op dit moment niet voldoet, klaar. Om dan gelijk met vlees te gaan gooien... :N
Eerlijk gezegd verwoordt hij, in andere bewoordingen, wel de gevoelens van het merendeel van de mensen die ik hier over gesproken heb hoor.

Maar goed, LvG blijft gewoon een man die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft, en tot dusverre spreken de resultaten in zijn voordeel.

En kan iemand me uitleggen wat Kuijt bij de selectie doet?

[ Voor 4% gewijzigd door Sherlock op 21-08-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Sherlock schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:55:
[...]

Eerlijk gezegd verwoordt hij, in andere bewoordingen, wel de gevoelens van het merendeel van de mensen die ik hier over gesproken heb hoor.

Maar goed, LvG blijft gewoon een man die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft, en tot dusverre spreken de resultaten in zijn voordeel.
Louie blijft, mijn mening, een aparte trainer :9, maar de resultaten zijn wat het merendeel wil zien.. maar heeft Sneijder ook niet zelf toegegeven dat hij nog niet helemaal in vorm was? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Alleen is nog niet echt fit: Sneijder vol medicijnen: "Wilde per se spelen". Het gaat om duels tegen Estland en Andorra, in een poule waar Oranje ver voor staat. Waarom zou je dan risico nemen? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
gambieter schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:00:
Alleen is nog niet echt fit: Sneijder vol medicijnen: "Wilde per se spelen". Het gaat om duels tegen Estland en Andorra, in een poule waar Oranje ver voor staat. Waarom zou je dan risico nemen? :)
Lees dat bericht nog eens. Het kwam door koorts. Lijkt me sterk dat je over 2/3 weken nog koorts hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Sherlock schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:55:
En kan iemand me uitleggen wat Kuijt bij de selectie doet?
Kuijt doet het in Turkije niet minder dan Sneijder. Het is wel een beetje hypocriet om het idioot te vinden dat Sneijder er niet bij zit terwijl het van Kuijt dan weer raar is dat hij er wel bij zit. Kuijt is gewoon in goede vorm bij zn club, en niet slechts een of twee redelijke wedstrijden zoals Sneijder.

Sneijder heeft gewoon meer dan 3 jaar niks laten zien. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Bovendien zal van Gaal in dit soort wedstrijden de ervaring willen geven aan de spelers die het nodig hebben ipv te riskeren dat een toch al kwetsbare speler weer geblesseerd raakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
gambieter schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:00:
Als ik het goed heb begrepen was dat vanwege zaken als koorts et cetera. Klinkt dus meer als een tijdelijk iets.

Overigens hebben we voor het duel met Portugal al gezien dat 2 goede wedstrijden genoeg kunnen zijn om de sprong te maken van niet voorgeselecteerd zijn tot wel deel uitmaken van de definitieve selectie. Eerlijk gezegd vind ik die heel voorselectie onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Koorts heeft vaak een nasleep op de conditie. Echter, het gaat er vooral om dat Sneijder voor dergelijke wedstrijden niet hard nodig is.

Dat de voorselectie een zinloos proces is, ben ik het mee eens.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
gambieter schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:30:
Koorts heeft vaak een nasleep op de conditie. Echter, het gaat er vooral om dat Sneijder voor dergelijke wedstrijden niet hard nodig is.

Dat de voorselectie een zinloos proces is, ben ik het mee eens.
Niet hard nodig is misschien waar. Maar je maakt hier wel weer gelijk een statement mee. Sneijder is gewoon fit en of de vorm er is dat is nog af te vragen. Maarja dat kan je van bijna elke speler zeggen met maar max 3 wedstrijden onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Uit een recente column van Sjoer Mossou:
Door Sneijder tot op het bot te beledigen, tracht Van Gaal hem nog één keer richting een ultieme revanche te duwen. Tot een glansrol in Rio. Tot een allerlaatste wederopstanding in de herfst van zijn loopbaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Dat zou kunnen, maar in het geval dat het zo is en Sneijder weigert dan nog te spelen omdat hij te beledigd is. Dan heeft van Gaal het helemaal verpest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:21:
[...]
Kuijt doet het in Turkije niet minder dan Sneijder. Het is wel een beetje hypocriet om het idioot te vinden dat Sneijder er niet bij zit terwijl het van Kuijt dan weer raar is dat hij er wel bij zit. Kuijt is gewoon in goede vorm bij zn club, en niet slechts een of twee redelijke wedstrijden zoals Sneijder.

Sneijder heeft gewoon meer dan 3 jaar niks laten zien. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Bovendien zal van Gaal in dit soort wedstrijden de ervaring willen geven aan de spelers die het nodig hebben ipv te riskeren dat een toch al kwetsbare speler weer geblesseerd raakt.
Ehm, Sneijder heeft afgelopen weekend gescoord, Kuyt niet voor zover ik weet. Dus hoezo geen vorm?
Kuyt is traag en al 33 en voegt niets meer toe aan dit Oranje, zeker op zijn positie niet. Ik snap van Gaal niet.

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 21-08-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
[...]

Wat een onzin... Het slaat echt nergens op dat Kuijt nog wordt geselecteerd. Heeft totaal geen toegevoegde waarde, er zijn genoeg jongere spelers die beter zijn die je in de toekomst ook nog kan gebruiken. Vind het echt onbegrijpelijk dat deze gebrekkige speler die over zijn top is er nog bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind Kuijt ook over zijn top heen en ik zou ook liever een ander selecteren. Maar als we eerlijk zijn heeft hij als backup voor de vleugel weinig opties. Enkel Depay nu volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

[...]

Serieus? Kuijt gelijkstellen aan Sneijder... :X

Maar zonder al te lullig willen doen, Kuijt was, toen hij op zijn top was, een aardige speler voor Oranje, maar hij is echt al lang niet meer op zijn top. Dat Sneijder ook niet op zijn top zit is natuurlijk waar, maar zijn top ligt gewoon veel hoger dan bij Kuijt en dus is vind ik hij hem ook op 90% vele malen beter dan Kuijt op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

D-e-n schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:17:
Ik vind Kuijt ook over zijn top heen en ik zou ook liever een ander selecteren. Maar als we eerlijk zijn heeft hij als backup voor de vleugel weinig opties. Enkel Depay nu volgens mij.
Depay is linkervleugel, Kuijt is rechtervleugel (meestal), dus ook niet ideaal. Hopelijk haalt straks Narsingh zijn oude niveau weer (itt Zanka), dan zal hij waarschijnlijk op rechts komen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Overigens durf ik de stelling aan, dat het centrale duo bij PSV van hogere kwaliteit en potentie is dan pakweg die bij Feyenoord.

Uiteraard zullen jullie het niet met me eens zijn. Maar het zijn Nederlanders! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Wat die verdedigers betreft, laten we eerst nog maar even afwachten met Rekik en Bruma. Het lijkt allemaal zeer goed, maar nog niet heel lang geleden was Marcellis na één of twee goede optredens bij PSV ook dé nieuwe topverdediger van het land. Ondertussen heeft hij PSV via de achterdeur verlaten en speelt hij bij AZ en komt hij niet eens in aanmerking voor de voorvoorvoorvoorvoorvoorselectie.

[ Voor 10% gewijzigd door argro op 21-08-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM

MPM

Met een beetje geluk (en als ze zich zo blijven ontwikkelen) krijg je dadelijk een volledig op elkaar ingespeelt PSV verdediging in Oranje. Zoet, Willems, Rekik, Bruma en Brenet.

*zet PSV bril weer even af*

Hoewel het voor de backs wel even kan duren voordat ze echt op top niveau zijn..

*bril weer op*

Maar ja, Verheagh en Blind zijn nou ook niet bepaald wereld top.. Dus de kans is er zeker.
En dat Zoet nog niet is opgeroepen is voor mij echt een raadsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Bra-Jo schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:53:
[...]
Hopelijk haalt straks Narsingh zijn oude niveau weer (itt Zanka), dan zal hij waarschijnlijk op rechts komen.
Moet hij eerst Bakkali eruit spelen.....
prd_mpm schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:10:
Met een beetje geluk (en als ze zich zo blijven ontwikkelen) krijg je dadelijk een volledig op elkaar ingespeelt PSV verdediging in Oranje. Zoet, Willems, Rekik, Bruma en Brenet.
Rekik gaat straks gewoon weer terug naar Engeland en van Willems ben ik nog steeds niet overtuigd. En Janmaat doet het goed op rechts.

Met de Feyenoord bril op: alle vier de centrumverdedigers die naar het WK gaan komen wellicht uit de opleiding van Feyenoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eigenlijk best wel een luxe dat we zoveel kandidaten hebben, dat we er hierover kunnen bekvechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM

MPM

gambieter schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:16:
Eigenlijk best wel een luxe dat we zoveel kandidaten hebben, dat we er hierover kunnen bekvechten :)
Dat, of jammer dat alle verdedigers middelmaat zijn. Dat 4 leuke wedstrijden genoeg zijn om de positie van de huidige oranje verdediging te laten wankelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jonge spelers zijn nu eenmaal wisselvalliger :)

Als je kijkt naar een competitie als de PL, dan is 2/3 van de spelers die afgelopen weekend in actie kwam (ik kan het artikel zo snel niet vinden) buitenlands, en zijn ze voor het Engelse team nog steeds afhankelijk van veel oudgedienden die simpelweg geen concurrentie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Idd lijkt het me vooral een gevalletje middelmaat dat je alle verdedigers uit de Nederlandse competitie moet halen. Die spelers spelen een handvol wedstrijden op internationaal niveau en in de eigen competitie is het belangrijker dat ze kunnen opbouwen vanwege de geringe tegenstand.

Ook veelzeggend dat een Rekik met een paar potjes in de benen gelijk in de voorselectie van Oranje zit, om nog maar te zwijgen over Brenet die ik genoemd zie worden. Die was tot zaterdagavond nog 2e keuze achter het grote talent Arias. Met LvG als bondscoach laten we ons wel erg leiden door de waan van de dag.

edit: ik mis trouwens Ligeon als potentiele rechtback. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 21-08-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
prd_mpm schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:18:
[...]

Dat, of jammer dat alle verdedigers middelmaat zijn. Dat 4 leuke wedstrijden genoeg zijn om de positie van de huidige oranje verdediging te laten wankelen..
We hebben inderdaad geen goede verdedigers in de categorie 25-30, een leeftijd die een verdediger van internationale klasse normaal wel moet hebben. Maar voor Jong Oranje klantjes zijn het uitstekende verdedigers. Dan zal er eens eentje stil blijven staan in zijn ontwikkeling maar dan nog ziet het er (wetende dat er zowel bij Ajax en Feyenoord nog wel enkele verdedigers aankomen) op die positie echt wel goed uit.
Sempy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:25:
Ook veelzeggend dat een Rekik met een paar potjes in de benen gelijk in de voorselectie van Oranje zit, om nog maar te zwijgen over Brenet die ik genoemd zie worden. Die was tot zaterdagavond nog 2e keuze achter het grote talent Arias. Met LvG als bondscoach laten we ons wel erg leiden door de waan van de dag.
Brenet komt pas echt net kijken. Maar iemand als Rekik selecteren is geen waan van de dag voor v Gaal vermoed ik. Met jongens als Rekik maar eerder ook Vilhena probeert hij (denk ik) spelers te selecteren van wie hij verwacht dat ze echt goede internationals kunnen worden

[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 21-08-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM

MPM

Sempy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:25:
om nog maar te zwijgen over Brenet die ik genoemd zie worden. Die was tot zaterdagavond nog 2e keuze achter het grote talent Arias. Met LvG als bondscoach laten we ons wel erg leiden door de waan van de dag.
Brenet was puur om de volledig PSV verdediging compleet te maken. Anders zou ik hem ook niet genoemd hebben.
En als we een echt goede rechtsback zouden hebben dan ook niet maar als je ziet dat zelfs een Verhaegh daar geposteerd kan worden, tjah dan durf ik het wel aan om een beetje overdreven een naampje te roepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Afgaande op de afgelopen maanden is Janmaat 1e keuze voor de RB positie, met Van Rhijn en sindskort Verhaegh als backups. Daarachter zit dan nog VdWiel.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:34
Railgunner schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:32:
Afgaande op de afgelopen maanden is Janmaat 1e keuze voor de RB positie, met Van Rhijn en sindskort Verhaegh als backups. Daarachter zit dan nog VdWiel.
Tja, maar dan ga je af op de afgelopen maanden. Onze bondscoach gaat af op de afgelopen 2 wedstrijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Als Jeroen Verhoeven in mei 2 potjes goed keept, gaat hij als 1e keuze mee naar Brazilie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

prd_mpm schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:29:
[...]

Brenet was puur om de volledig PSV verdediging compleet te maken. Anders zou ik hem ook niet genoemd hebben.
En als we een echt goede rechtsback zouden hebben dan ook niet maar als je ziet dat zelfs een Verhaegh daar geposteerd kan worden, tjah dan durf ik het wel aan om een beetje overdreven een naampje te roepen ;)
Brenet speelt Arias eigenlijk al uit de basis.

De vroege wissel zaterdag was veelzeggend.

Daarbij heeft Brenet zich ondanks zijn jeugd al goed gepresenteerd als opkomende back, en een verdediging die één taal spreekt is wel zo prettig.

Uiteraard zijn Van Rhijn, Ligeon en hoe heet-ie ook alweer bij PSG in principe met Janmaat de kandidaten voor rechtsback.

Emanuelson op linksback is ook nog altijd een goede optie!

[mbr]Damn you, autocorrect!]/]

[ Voor 36% gewijzigd door Ramzzz op 21-08-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ramzzz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:36:
[...]

De vroege wissel zaterdag was veelzeggend.
Dat zou betekenen dat het een overbodige aankoop was als het verschil in klasse tusssen die 2 schijnbaar zo klein is. Lijkt me wel ver gaan om hem op basis van 25 minuten slecht voetbal af te serveren.
Uiteraard zijn Van Rhijn, Ligeon en hoe heet-ie ook alweer bij PSG in principe met Janmaat de kandidaten voor rechtszaak.

Emanuelson op linksback is ook nog altijd een goede optie!
Ik neem aan dat je rechtsback bedoeld, al weet je het bij vdWiel maar nooit. >:)

Wat mij betreft: Janmaat<>v.d. Wiel<>v.Rhijn en als er een van die drie erg door de mand valt Verhaagh. Ligeon heeft het 1 wedstrijdje gedaan en dan vooral in aanvallend opzicht waarbij hij een verkapte rechtsbuiten was, denk niet dat we op die manier tegen Duitsland of Brazilie kunnen spelen op het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM

MPM

Ramzzz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:36:
[...]

Ik neem aan dat Cocu hier nog in afwisseld. Een beetje zoals Locadia en Matavz, de spelers de tijd gunnen en afhankelijk van het type tegenstander de juiste speler neerzetten.

Ok, Arias deed het zeker niet goed (ronduit slecht) afgelopen weekend, maar dat kwam ook doordat Hiljemark non-stop zn man liet lopen en Arias tegen 2 man kwam te staan. Tegen Fener speelde hij een goede wedstrijd en ik denk dat hij nu te snel door iedereen afgeschreven is.
Pagina: 1 ... 26 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum