foutje
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 14:37 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
En gelukkig weten we tegenwoordig hoe waardevol het woord van een voetballer is.Sempy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:44:
De telegraaf stelt het idd zo, al is Milan niet de enige club die hem kan kopen. Liverpool en Tottenham komen steeds weer in de geruchten terug waar Eriksen zou komen bij vertrek van Suarez/Bale. In geen geval zal Eriksen gratis de deur uit lopen, hij heeft toegezegd zijn contract met een jaar te verlengen als hij in deze transferperiode geen andere club vind.
Klopt, dat is maar afwachten. Ook vraag ik mij af of De Boer zich dan ook aan zijn motto vasthoudt dat spelers met een aflopend contract mee mogen doen met het tweede.Napo schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:47:
[...]
En gelukkig weten we tegenwoordig hoe waardevol het woord van een voetballer is.
Niet zeggende dat Eriksen niet bijtekend in het geval van blijven maar het zou geen unieke gebeurtenis zijn indien een voetballer zich niet aan zijn woord houdt.
Enige nadeel voor Ajax kan dan nog wel de loting in de Champions League zijnthewizard2006 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:38:
Dus het is een win-win voor Ajax. PSV wint dan kunnen ze Eriksen verkopen (ipv gratis de deur uit laten lopen). Verliest PSV dan krijgt Ajax meer geld van de FIFA (uefa?).
Ik denk 0-1 PSV- AC en uit 2-0 AC - PSV
Verwijderd
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. De Boer gaat Eriksen echt niet laten banken wanneer hij niet bij wil tekenen na 1 september, onder het mom van 'uitzonderingen bevestigen de regel' of zoiets.Sempy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:57:
Een mondelinge toezegging is idd niet waterdicht, maar gezien het beeld dat ik van Eriksen heb en het feit dat hij al een zo ongeveer een half jaar roept dat hij niet gratis de deur uit loopt, geeft me wel vertrouwen dat hij woord houd. Een ding weet ik zo goed als zeker, Frank de Boer houdt woord wat betreft niet bijtekenen en spelen in het tweede.
AC Milan is niet meer zo sterk als voorheen. Drie jaar geleden werd het in Amsterdam 1-1, terwijl in Milaan met 0-2 werd gewonnen. Milan was toen al geplaatst voor de 1/8e finale, maar dat was desalniettemin een prima resultaat van Ajax.Lampie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:44:
Enige nadeel voor Ajax kan dan nog wel de loting in de Champions League zijn. Geloof dat men in Amsterdam liever Milan niet in de poulefase tegenkomt.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben al blij met een keer geen Real Madrid, zelfs als dat een poule met Barca, Bayern Munchen en Man.United zou betekenen.Lampie schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:44:
[...]
Enige nadeel voor Ajax kan dan nog wel de loting in de Champions League zijn. Geloof dat men in Amsterdam liever Milan niet in de poulefase tegenkomt.
Dat zit er in elk geval niet inSempy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:58:
[...]
Ik ben al blij met een keer geen Real Madrid, zelfs als dat een poule met Barca, Bayern Munchen en Man.United zou betekenen.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 24% gewijzigd door Amras op 20-08-2013 20:53 ]
Gewoon de NOS?Untouchablezz20 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:53:
Zit in frankrijk en wil graag ook kijken/luisteren. Iemand een radio station voor op de ipad. Kijken gaat helaas niet ivm internetsnelheid.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Hebben die een radiostation? Via site alleen verslag via tekst.
[ Voor 74% gewijzigd door MailMan op 20-08-2013 20:55 ]
http://radioplayer.omroep.nl/radio1-defaultUntouchablezz20 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:53:
Zit in frankrijk en wil graag ook kijken/luisteren. Iemand een radio station voor op de ipad. Kijken gaat helaas niet ivm internetsnelheid.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Daar hebben ze er juist twee van imov8power67 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:56:
Zo jammer dat ze niet een killer spits hebben die ze net op goeie moment intikt.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Matavz heeft het nog niet waargemaakt, jammer dat Bakkali er niet bij is vanavond.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Depay?Amras schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:00:
Lekkere blunder van Willems... Kanonne
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Precies, beetje de onbezonnenheid en het idee van 'we zijn misschien de underdog maar gaan vol op de aanval!'. En dan eruit gecounterd wordenv8power67 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:01:
Gaat echt altijd zo met nederlandse clubs in chamions leugue.... spelen goed maar tegenstander countert ze hellemaal weg. Zo zonde
Ik weet niet hoe het op iOS werkt, maar op Android heb je gewoon de NOS app waar je de hele wedstrijd kan volgen en anders nog TuneIn radio waar zo'n beetje elk denkbaar radio station te ontvangen is, incl Radio 1 NOS.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:54:
[...]
Hebben die een radiostation? Via site alleen verslag via tekst.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Is gewoon een klein kind, voorspelbaar dat hij zo gaat liggenTweaking Art schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:09:
Die Balotelli is echt een vreemde speler, hij heeft duidelijk talent maar ik kan maar niet inschatten hoe goed hij nu eigenlijk is, hij is in ieder geval onvoorspelbaar.
Sterk aan de bal in ieder geval, hij speelt op zijn eentje heel de verdediging van PSV uit, die versiertruc voor die penalty zag er wat knullig uit, maar die PSV-er raakte hem met zijn arm en niet andersom.Tweaking Art schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:09:
Die Balotelli is echt een vreemde speler, hij heeft duidelijk talent maar ik kan maar niet inschatten hoe goed hij nu eigenlijk is, hij is in ieder geval onvoorspelbaar.
Volgens mij sprong hij gewoon naar het gras en was geel terecht geweest, pure schwalbe.tweaker2010 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:10:
[...]
Sterk aan de bal in ieder geval, hij speelt op zijn eentje heel de verdediging van PSV uit, die versiertruc voor die penalty zag er wat knullig uit, maar die PSV-er raakte hem met zijn arm en niet andersom.
Er was contact, kijk de herhaling nog maar eens. Hij was wel nadrukkelijk op zoek idd.Amras schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:12:
[...]
Volgens mij sprong hij gewoon naar het gras en was geel terecht geweest, pure schwalbe.
Het blijft een contactsport he? Een normaal persoon gaat niet face-first naar het gras als ie een tikkie op z'n arm krijgt.tweaker2010 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:14:
[...]
Er was contact, kijk de herhaling nog maar eens. Hij was wel nadrukkelijk op zoek idd.
In de 16 wel. Maar goed blijkbaar doen Nederlandse spelers dat niet...Amras schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:16:
[...]
Het blijft een contactsport he? Een normaal persoon gaat niet face-first naar het gras als ie een tikkie op z'n arm krijgt.
Zou dat helpen, denk je? Volgens mij moeten ze gewoon zo doorgaan, dat je geen blunder moet maken weten ze zelf ook al.mercapto schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:16:
Zo slordig. Hopelijk 0-1 tot rust en ze eens flink aanspreken in de kleedkamer.
Lol natuurlijk niet, ze moeten gewoon zonder druk hun ding doen en hopen dat ze de score om kunnen buigen.mercapto schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:16:
Zo slordig. Hopelijk 0-1 tot rust en ze eens flink aanspreken in de kleedkamer.
Dit. Buiten proporties een gele kaart voor zoiets.Amras schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:24:
Dat ie pijn aan z'n hoofd heeft geloof ik wel, maar daar kon Prince weinig aan doen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
[ Voor 53% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-08-2013 21:31 ]
[ Voor 33% gewijzigd door MailMan op 20-08-2013 21:31 ]
De overtreding was er, dus in zoverre is er van naaierij geen sprake.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:32:
Dat is dus matennaaien
[ Voor 59% gewijzigd door Outerspace op 20-08-2013 21:33 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Balotelli is slimmer dan iedereen denkt, weer een kaart aangesmeerd... Hij zou Portugees kunnen zijn.MailMan schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:31:
Balotelli heup gebroken?
O nee, hij loopt alweer
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat moet helemaal niks uitmaken, hoe groot een speler is. Of moet een Maher dan alles mogen doen tegen hem omdat hij half zo groot/breed is?v8power67 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:34:
Die balotelli is bijna 2x zo groot en sterk als maher en maher tikt hem in zn zij en vallen. Sneue mannetjws dat. Jammer dat zon scheids daar altijd intrapt
Onzin, dit soort spelers geven kleur aan het voetbal. Zlatan en Ronaldo idem, dat zijn ook geniale spelersD-e-n schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:35:
Iedereen vindt die Balotelli altijd zo grappig maar feitelijk is het natuurlijk een idioot die het voetbal altijd weer in diskrediet brengt
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 20-08-2013 21:39 ]
Die gele kaart voor Prince was dan weer helemaal niets. Valt best mee.JanW schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:34:
Die scheidsrechter is wel redelijk in het voordeel van Milan zeg. Ontzettend inconsequent met zijn kaarten. Montolivo had geel moeten hebben en ook Balotelli voor die schwalbe, allebei geen kaart. Abiatti mag trouwens ook niet klagen.
[ Voor 8% gewijzigd door MailMan op 20-08-2013 21:48 ]
[ Voor 8% gewijzigd door MailMan op 20-08-2013 21:52 ]
0-1 is primaTweaking Art schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:52:
0 - 1 is natuurlijk geen mooie positie voor de return maar 0 - 2 is einde oefening.
Ik zou gewoon het spel spelen wat nederlandse clubs meestal doen, dus voor de 1 - 1 gaan.
Bijna elke Nederlandse ploeg verliest 'onterecht' van een Italiaanse ploeg. Dat komt omdat de Italianen hun tegenstanders vrijuit laten voetballen en vervolgens een of twee keer genadeloos toeslaan. Op het moment dat de tegenstander vaker bij het doel komt doen zij er een tandje bij en maken ze een goal en blijven vervolgens verdedigend overeind.Amras schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:48:
Nou PSV, hopelijk pak je in de tweede helft wel wat je verdient! Verliezen zou onterecht zijn en een gelijkspel heb je toch nodig, wil je nog enige kans hebben in San Siro.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq