[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.502 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:39
Het is nog steeds hetzelfde Milan wat Barcalona met 2-0 op de broek heeft gegeven dus ik geef PSV weinig kans.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:30
Volgens mij was Barca die wedstrijd niet in geweldige vorm of wel ? :+
AC Milan is tegenwoordig niet echt bijzonder meer (buiten Balotelli) en ik geef PSV wel een kans, ik vind het niet eens zo raar als ze thuis winnen.

Even iets anders.. Maarten Marten is me toch wel een held zeg, die moet gelijk naar een betere club (nee niet Ajax, PSV of Feyenoord :+ ), maar lekker naar een leuke club in het buitenland en dat kan hij wel makkelijk aan denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 19-08-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:52

Vos

AFCA

KP Boateng, Zapata, Montolivo, Pazzini, Niang, Sharaawy om maar enkelen te noemen ;). Kan PSV normaliter niet aan tippen, maar de bal is rond ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 19-08-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:09

Sherlock

No Shit

Mosin schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:21:
Even iets anders.. Maarten Marten is me toch wel een held zeg, die moet gelijk naar een betere club (nee niet Ajax, PSV of Feyenoord :+ ), maar lekker naar een leuke club in het buitenland en dat kan hij wel makkelijk aan denk ik.
Hij is gewoon erg goed als hij fit is, maar dat is hij zelfs bij AZ niet eens. Ik ben bang dat hij fysiek echt geen hoger niveau aankan hoor. Jammer, want het is een heerlijke voetballer.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Vos schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:31:
KP Boateng, Zapata, Montolivo, Pazzini, Niang, Sharaawy om maar enkelen te noemen ;). Kan PSV normaliter niet aan tippen, maar de bal is rond ;).
Heel erg leuk die namen, maar ik vond het allemaal niet zo spannend, de wedstrijden die ik van ze gezien heb.
Sherlock schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

Hij is gewoon erg goed als hij fit is, maar dat is hij zelfs bij AZ niet eens. Ik ben bang dat hij fysiek echt geen hoger niveau aankan hoor. Jammer, want het is een heerlijke voetballer.
Hmm, ik heb familie in Alkmaar wonen en iemand van hun goed vrienden heeft een broer die bij AZ in de jeugd gevoetbald heeft en mij werd verteld, dat ze bij AZ liever fysieke spelers zien, dus ik denk dat Martens wel degelijk wat kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sherlock schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:33:
[...]
Inderdaad, dat dus. Laat hem eerst maar eens een heel seizoen blessurevrij spelen, ook weer typisch dat hij het net 2 wedstrijden goed doet en weer gelijk naar het buitenland zou moeten omdat hij te goed is voor AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Mosin schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:49:
[...]
Hmm, ik heb familie in Alkmaar wonen en iemand van hun goed vrienden heeft een broer die [...]
:D :D :D :D :D :+

Als Martens een seizoen lang fit blijft, kan hij wel een stap omhoog maken, maar na een paar aardige wedstrijden na lang geblesseerd te zijn, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
Hmm, ik heb familie in Alkmaar wonen en iemand van hun goed vrienden heeft een broer die bij AZ in de jeugd gevoetbald heeft en mij werd verteld, dat ze bij AZ liever fysieke spelers zien, dus ik denk dat Martens wel degelijk wat kan hebben.
Hij heeft er net een jaar blessureleed opzitten en komt nu langzaamaan weer terug. Daarvoor heeft hij volgens mij wel vaker flinke blessures gehad, dus qua fysiek is het niet echt een betrouwbare speler helaas. Dat hij goed kan voetballen en een meerwaarde is voor de meeste teams in de Eredivisie (als hij fit is), lijkt mij duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Heel erg leuk die namen, maar ik vond het allemaal niet zo spannend, de wedstrijden die ik van ze gezien heb.
Dat kan jij vinden, maar als je dat enkel baseert op de wedstrijden die jij hebt gezien dan weet ik genoeg.

PSV heeft op Fenerbahce na nog geen goede tegenstander gehad. Ik ben heel erg benieuwd. nofi, ze spelen tot heden goed en leuk

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 19-08-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Vos schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:02:
[...]

Dat kan jij vinden, maar als je dat enkel baseert op de wedstrijden die jij hebt gezien dan weet ik genoeg.

PSV heeft op Fenerbahce na nog geen goede tegenstander gehad. Ik ben heel erg benieuwd. nofi, ze spelen tot heden goed en leuk
Hmm weetje soms welke wedstrijden ik gezien heb en waar baseer jij dat dan op ? Werk je daar soms :+

Maar goed, ik geef PSV wel eens kans en ik hoop dat ze minimaal gelijk spelen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 19-08-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Milan is volgens mij ook nog niet wedstrijdfit, dat scheelt ook behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Toine van Peperstraten wil nog maar weinig kwijt over de kijkcijfers die hij verwacht van de nieuwe sportshow FOX Voetbal. 'We zullen het stapje voor stapje moeten doen en hopen uiteindelijk een redelijk publiek te bereiken', zegt de presentator op 538.
Dat gaat dus kut met peren. Het is wachten op de abonnementjes met x maanden gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mosin schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:05:
[...]

Hmm weetje soms welke wedstrijden ik gezien heb en waar baseer jij dat dan op ? Werk je daar soms :+

Maar goed, ik geef PSV wel eens kans en ik hoop dat ze minimaal gelijk spelen :D
Jij bent degene die gerenommeerde namen 'niet zo spannend' vind, ik niet. Dat vind ik een beetje raar in een wedstrijd tegen PSV, waar de namen dan al helemaal niet spannend zijn.

Ik zie Barcelona ook wel eens 2 wedstrijden slecht spelen ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 19-08-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Lampie schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:25:
[...]
Dat gaat dus kut met peren. Het is wachten op de abonnementjes met x maanden gratis.
Gaat jouw quote niet over het tv-programma Fox Voetbal dat men uit gaat zenden op de vandaag te starten nieuwe gratis (!) zender Fox, die losstaat (maar wel beelden gebruikt) van de betaalzender? Dat programma is nog niet eens voor het eerst uitgezonden, dus ik vind je conclusies wat voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Laat maar razen, PSV staat weer eens tijdelijk bovenaan dus gelijk grote mond, na de wedstrijd tegen AC staan beide beentjes wel weer op de grond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Krukar schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:32:
Laat maar razen, PSV staat weer eens tijdelijk bovenaan dus gelijk grote mond, na de wedstrijd tegen AC staan beide beentjes wel weer op de grond :)
Ik geloof niet dat er hier PSV'ers rondlopen met een grote mond, zoals je dat niet bijzonder subtiel probeert te suggereren.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Volgens mij valt het nog reuze mee met die grote mond, de meeste PSV'ers zien ook wel in dat drie wedstrijden leuk spel nog geen kampioenschap betekenen. Ajax wil graag overwinteren in de Champion's League, maar staat straks misschien ook wel weer met beide beentjes op de grond. Hoop mag je echter altijd hebben, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mooi dit, zo ff out of the blue in het topic kwakken. Of heb ik ergens een post gemist die dit oproept?

edit:
Flame toch maar ff verwijderd.

[ Voor 10% gewijzigd door Bra-Jo op 19-08-2013 16:46 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ben er bang voor dat ze kansloos uitgeschakeld worden, zoals geen enkel Nederlands team ook maar een kans heeft tegen de top 5 uit Italië.
Heel ooit een keer een verrassing in een wedstrijd of zo, maar het Nederlandse voetbal is gewoon te naïef als je tegen italianen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Mijn post was gericht op bovenstaande posts waarin spelers als Balotelli werden afgedaan als "niet zo spannend", leek mij vrij obvious.

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 19-08-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Krukar schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:50:
Mijn post was gericht op bovenstaande posts waarin spelers als Balotelli werden afgedaan als "niet zo spannend", leek mij vrij obvious.
En waar haal je uit dat het daar om een PSV-fan gaat? Uberhaupt was het geen verheffende opmerking...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Nu online
Krukar schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:50:
Dus omdat een Bayern München-fan Balotelli niks vindt, zijn in jouw ogen alle PSV'ers arrogant? Jij maakt mooie aannames, zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53

St@m

@ Your Service

toolkist schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:50:
[...]

Ben er bang voor dat ze kansloos uitgeschakeld worden, zoals geen enkel Nederlands team ook maar een kans heeft tegen de top 5 uit Italië.
Heel ooit een keer een verrassing in een wedstrijd of zo, maar het Nederlandse voetbal is gewoon te naïef als je tegen italianen speelt.
Mwah, PSV heeft Napoli vorig jaar toch twee keer alle hoeken van het veld laten zien.
Ja, nu staat er een ander team, maar dat betekent niet direct dat ze kansloos zijn. De bal is rond, laat ze het maar zien morgen. Ik schat de kans op 25/75 dat PSV doorgaat.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Vos schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:31:
[...]

Jij bent degene die gerenommeerde namen 'niet zo spannend' vind, ik niet. Dat vind ik een beetje raar in een wedstrijd tegen PSV, waar de namen dan al helemaal niet spannend zijn.

Ik zie Barcelona ook wel eens 2 wedstrijden slecht spelen ;).
Die namen bedoelde ik internationaal, tegen PSV zijn het inderdaad grote namen.
Ik heb wel meer wedstrijden gezien en ik vind het niet zo spannend hoe ze spelen. Er zijn wel beter clubs tegenwoordig, maar dat is vrij duidelijk. In ieder geval bedoel ik het niet hatelijk, voor de mensen die dat weer denken..
Op papier wint AC Milan, maar zoals ik al eerder zei geef ik PSV wel degelijk eens kans.
Anakha schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:11:
[...]

Dus omdat een Bayern München-fan Balotelli niks vindt, zijn in jouw ogen alle PSV'ers arrogant? Jij maakt mooie aannames, zeg...
Ik vind Balotelli juist een geweldige speler.. Hij steekt er zowat altijd boven uit als ik AC Milan zie spelen.
El sharaaway vind ik wel een goede voetballer, maar als het goed is heeft hij wel beter gevoetbald, dan ik laatst nog van hem zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:34
Ben voor Feyenoord maar wens elke NL club die Europees speelt succes toe en zal ook kijken naar de match.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
Ramzzz schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:40:
[...]

Ik geloof niet dat er hier PSV'ers rondlopen met een grote mond, zoals je dat niet bijzonder subtiel probeert te suggereren.
http://www.omroepbrabant....ague+winnen%E2%80%99.aspx

Ik citeer: "Die formule kan PSV nog ver brengen denken de gebroeders. "Ik vergelijk ons een beetje met het Ajax van in de jaren '90. Die wonnen de Europa Cup dus waarom kan PSV dat niet?", vraag Willy zichzelf hardop op af."

Gaat natuurlijk nou al weer een beetje ver om meteen te vergelijken met Ajax dat toen de CL won. Ja ze doen het aardig, maar het zijn pas 5 wedstrijden wat ze in totaal hebben gespeeld, met niet de sterkste tegenstanders..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:07:
[...]

http://www.omroepbrabant....ague+winnen%E2%80%99.aspx

Ik citeer: "Die formule kan PSV nog ver brengen denken de gebroeders. "Ik vergelijk ons een beetje met het Ajax van in de jaren '90. Die wonnen de Europa Cup dus waarom kan PSV dat niet?", vraag Willy zichzelf hardop op af."

Gaat natuurlijk nou al weer een beetje ver om meteen te vergelijken met Ajax dat toen de CL won. Ja ze doen het aardig, maar het zijn pas 5 wedstrijden wat ze in totaal hebben gespeeld, met niet de sterkste tegenstanders..
Hier en dan met de gebroeders van de Kerkhof's aan komen zetten. De definitie hier wordt wel heel breed gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Napo schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:19:
[...]

Hier en dan met de gebroeders van de Kerkhof's aan komen zetten. De definitie hier wordt wel heel breed gemaakt :+
Dat is waar :).. Maar ik werk zelf in Eindhoven en daar beginnen ze toch wel heel optimistisch te worden. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat PSV het goed doet tegen ac Milan. Maar sommige spelers zijn al net zo goed als Messi en Ronaldo bij elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah die beleving heb ik helemaal niet. Het meest optimistische ben ik eigenlijk over het feit dat het hele negatieve imago van de afgelopen twee jaar in een paar weken volledig is verdwenen. Sportief gezien staat dit PSV nog nergens, hoewel je Cocu wel wat kudos mag geven over het vertoonde samenspel van een grotendeels vernieuwde selectie. Ik verwacht in elk geval niet dat we het tweeluik tegen Milan gaan winnen, hopen mag altijd uiteraard, maar ik zie de laatste twee wedstrijden echt nog wel genoeg redenen in het spel om geen polonaise te gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:31

Fiber

Beaches are for storming.

Tweaking Art schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:59:
Ik had het idee dat Pastoor indirect een beetje aan het solliciteren was op een ontslag, zijn media optredens were wel een beetje vreemd om het zachtjes te zeggen, ik denk dat hij er geen traantjes van zal wegpinken.
Leuke afkoopsom...? :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Definitief geen Bakkali tegen Milan. Jammer, ik had graag weer een "aisatti moment" meegemaakt die lekker tegen Milan debuteerde, bij zijn eerste of tweede actie een speler van Milan omverkegelde om vervolgens met grote ogen achterom te kijken "oh shit..dat was Paolo Maldini"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Affelay geen rugnummer gekregen bij Barcelona. Dus hij zal daar moeten vertrekken. Toch wel jammer als je naar zijn carriere na PSV kijkt...

http://www.vi.nl/spelers/carriere/ibrahim-afellay.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Bakkali en Wijnaldum hebben aangegeven dus sowieso niet te vertrekken tijdens deze transferperiode. Ze gaan het contract van Bakkali ook daarna openbreken en verlengen met een jaar en in Januari praten over een langere contractsduur.

Affelay mag het middenveld bij Ajax wel komen versterken. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 19-08-2013 21:37 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:57
Of Real gaat 'm kapen en daar bloeit hij uit tot een wereldtopper :p
Nah, zal niet gebeuren.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zijn blessure(s) hebben hem de das om gedaan. Die moet gaan inleveren en lekker in de subtop van Duitsland of Engeland gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Mosin schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:21:
Even iets anders.. Maarten Marten is me toch wel een held zeg,
Sinds 2006 bekend :p
die moet gelijk naar een betere club (nee niet Ajax, PSV of Feyenoord :+ ),
Ondanks zijn aflopende contract bij AZ, gaat dit er niet in zitten. De man is al 29 jaar. AZ zal hem geen nieuw contact aan mogen bieden met het huidige salaris, €1,2mil per jaar geloof ik. Het salarisplafond van AZ zit op 500k, daarboven mogen ze niemand een contract aanbieden. Toch hoop ik dat deze inmiddels tot clubheld uitgegroeide speler wel iets blijft doen bij de club.

Over zijn blessureleed:
Op 28 oktober 2007 scheurde Martens de kruisbanden van zijn linkerknie. In april 2011 werd Martens het slachtoffer van een harde tackle van zijn landgenoot en ex-ploegmaat Gill Swerts. Pas in augustus dat jaar was hij weer hersteld. Twee weken later blesseerde Martens zich opnieuw. Pas in december 2011 sloot hij zich terug aan bij het eerste elftal. In September 2012 scheurde hij nogmaals de kruisbanden van zijn linkerknie. Aan het eind van afgelopen seizoen was hij volledig hersteld, maar toen hij weer mee begon te trainen moest hij geopereerd worden aan een botsplinter in zijn enkel. Pas nu is hij weer klaar om af en toe in te vallen. Na het met 3-2 gewonnen duel tegen ajax vorige week, kneusde hij zijn voet en moest hij weer 3 dagen herstellen. Het zit 'm niet mee.

Een man van glas dus. Bij iedere tackle of val zit ik op het puntje van mijn stoel, omdat die vent bij ieder zuchtje wind langdurig geblesseerd is.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Waarom valt iedereen zo over Twente i.c.m. dat spandoek: "Hasj Coke en pillen, zo gaan we zondags weer in"
Volgens mij wordt dat al sinds jaar en dag gezonden uit volle borst door de doorgesnoven aanhang van Vak P
Dus sinds wanneer is dit nieuws? Ik zag het gisteren bij SV en nu weer bij VI

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
St@m schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:52:
Waarom valt iedereen zo over Twente i.c.m. dat spandoek: "Hasj Coke en pillen, zo gaan we zondags weer in"
Volgens mij wordt dat al sinds jaar en dag gezonden uit volle borst door de doorgesnoven aanhang van Vak P
Het is nieuws omdat een club niet of nauwelijks kan controleren wat gezongen wordt. Bij een dergelijk spandoek heeft de club vaak wel een bepaalde bemoeienis. Je neemt zo'n spandoek namelijk niet even in de binnenzak mee. Wat ook meespeelt is dat spreekkoren vaak zeer moeilijk tot niet verstaanbaar zijn op televisie. Ik kijk bijvoorbeeld redelijk veel wedstrijden, maar deze leus kende ik nog niet. Met een spandoek is het opeens voor iedereen duidelijk. Hoe dan ook, idioten zijn het.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
tweaker2010 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 23:54:
[...]

Right, Heerenveen zonder Finnbogason is als Feyenoord zonder Pelle. Hij is enorm belangrijk voor zijn club.
Voorzetten krijgen is 1, maar scoren is 2. Er zijn maar weinig spitsen in de eredivisie waarbij elke kans een goal is, daar is hij er eentje van. Zo'n speler is een aanwinst voor elke Nederlandse topclub.
Onzin, hij mist vaak genoeg kansen. Meestal degene waar je wel een beetje skills voor nodig hebt ;)

Nogmaals, het is leuk dat hij er zo nu en dan eentje inschiet, maar je speelt door hem gewoon met 10 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

argro schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:55:
[...]
Het is nieuws omdat een club niet of nauwelijks kan controleren wat gezongen wordt. Bij een dergelijk spandoek heeft de club vaak wel een bepaalde bemoeienis. Je neemt zo'n spandoek namelijk niet even in de binnenzak mee. Wat ook meespeelt is dat spreekkoren vaak zeer moeilijk tot niet verstaanbaar zijn. Ik kijk bijvoorbeeld redelijk veel wedstrijden, maar deze leus ken ik nog niet. Met een spandoek is het opeens voor iedereen duidelijk. Hoe dan ook, idioten zijn het.
Ik denk dat ze bij Twente wel weten wat er al jaren gezongen wordt, en ik denk ook niet dat ze van het spandoek een probleem gemaakt hebben. Tja, is het ook echt een probleem? Ik vind het geen probleem in ieder geval. Kansloos gedrag komt in iedere supportersgroep voor. Ik hoef ze niet op te noemen denk ik ;) Maar om hier nou zoveel aandacht aan te geven..
Twee weken terug hadden ze bij PEC - Feyenoord mooie spandoeken. Een supporter van PEC was na een jarenlange strijd overleden aan kanker. Feyenoord en PEC supporters hadden allebei een spandoek opgehangen "hand in hand tegen kanker".
Ik heb liever dat de media daar op focust dan op het puberale gedrag van de gemiddelde supporter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
St@m schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:02:
[...]

Ik denk dat ze bij Twente wel weten wat er al jaren gezongen wordt, en ik denk ook niet dat ze van het spandoek een probleem gemaakt hebben. Tja, is het ook echt een probleem? Ik vind het geen probleem in ieder geval. Kansloos gedrag komt in iedere supportersgroep voor. Ik hoef ze niet op te noemen denk ik ;) Maar om hier nou zoveel aandacht aan te geven..
Twee weken terug hadden ze bij PEC - Feyenoord mooie spandoeken. Een supporter van PEC was na een jarenlange strijd overleden aan kanker. Feyenoord en PEC supporters hadden allebei een spandoek opgehangen "hand in hand tegen kanker".
Ik heb liever dat de media daar op focust dan op het puberale gedrag van de gemiddelde supporter.
Zo veel aandacht valt ook wel mee. Als het tijdens VI 20 seconden air-time heeft gehad, dan is het veel. Ik zou het overigens eerder triest en treurig dan puberaal willen noemen. Als iemand zo trots is dat hij verslaafd is aan die troep dat hij er een gigantisch spandoek van gaat maken, dan is er meer aan de hand dan wat puberale baldadigheid, dan zit er meer dan één steekje los.

Overigens doe jij nu niet heel veel anders dan de media. Aandacht besteden aan dat sneue spandoek. Over het mooie spandoek bij PEC - Feyenoord heb ik jou niet gehoord.

[ Voor 6% gewijzigd door argro op 19-08-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Marcel Boekhoorn is op dit moment in gesprek met NEC en het gerucht gaat dat hij de club in zijn geheel wil kopen ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Overigens, over wat er vanaf tribunes wordt geroepen... waarom zijn spreekkoren weer helemaal in zwang, met "je moeder is een hoer" en zo, daar zou toch tegen worden opgetreden?

Ik hoor het elke week op meerdere velden, in de uitzendingen. De ene keer de scheids, gisteren o.a. tegen Immers.

Selectief gehoor, op last van de KNVB?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
BeefHazard schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:49:
[...]

Sinds 2006 bekend :p

[...]

Ondanks zijn aflopende contract bij AZ, gaat dit er niet in zitten. De man is al 29 jaar. AZ zal hem geen nieuw contact aan mogen bieden met het huidige salaris, €1,2mil per jaar geloof ik. Het salarisplafond van AZ zit op 500k, daarboven mogen ze niemand een contract aanbieden. Toch hoop ik dat deze inmiddels tot clubheld uitgegroeide speler wel iets blijft doen bij de club.

Over zijn blessureleed:
Op 28 oktober 2007 scheurde Martens de kruisbanden van zijn linkerknie. In april 2011 werd Martens het slachtoffer van een harde tackle van zijn landgenoot en ex-ploegmaat Gill Swerts. Pas in augustus dat jaar was hij weer hersteld. Twee weken later blesseerde Martens zich opnieuw. Pas in december 2011 sloot hij zich terug aan bij het eerste elftal. In September 2012 scheurde hij nogmaals de kruisbanden van zijn linkerknie. Aan het eind van afgelopen seizoen was hij volledig hersteld, maar toen hij weer mee begon te trainen moest hij geopereerd worden aan een botsplinter in zijn enkel. Pas nu is hij weer klaar om af en toe in te vallen. Na het met 3-2 gewonnen duel tegen ajax vorige week, kneusde hij zijn voet en moest hij weer 3 dagen herstellen. Het zit 'm niet mee.

Een man van glas dus. Bij iedere tackle of val zit ik op het puntje van mijn stoel, omdat die vent bij ieder zuchtje wind langdurig geblesseerd is.
Ik zou helemaal gestoord zijn geworden na zoveel zeik aan je hoofd met al die blessures. Respect voor hem dat hij gelijk weer (bijna) z,n niveau haalt. Door hem alleen zou ik zelf weer graag naar AZ gaan en anders gratis mee gaan met familie die daar altijd zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:35:
Affelay geen rugnummer gekregen bij Barcelona. Dus hij zal daar moeten vertrekken. Toch wel jammer als je naar zijn carriere na PSV kijkt...

http://www.vi.nl/spelers/carriere/ibrahim-afellay.htm
Inderdaad doodzonde van zo'n goede speler, hij heeft een goede techniek. Probleem is voor hem dat de Spanjaarden en de nieuwe aankopen bij Barca nu eenmaal de voorkeur krijgen ook als hij fit is.

Minpuntje aan Affelay vind ik zijn mentaliteit, ook bij Oranje leek het een irritant mannetje, ik weet verder niet hoe hij bij Barca in de groep ligt natuurlijk. Bij Schalke vond ik hem overigens weinig bijzonders toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Even een algemeen idee van Martens' niveau
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jF5CIqQdRw4]
Deze kijk ik altijd even om een lach op mijn gezicht te toveren

Belangrijke goal tegen Valencia

Bijna zoals afgelopen weekend, maar dan met links

AZ voor en na Martens, alweer uit 2008

Genoeg filmpjes zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Een paar leuke acties wil niet zeggen dat je een hoog niveau haalt. Aisaitti had ook leuke acties, maar speelt ergens in de subtop van Turkije. Die jongen van PSV die vorig jaar vertrok naar Lissabon laat ook niks zien. Elia had ook leuke acties, heeft ook niks op niveau laten zien.

Dus leuke acties staan niet garant voor een hoog niveau.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:36:
Affelay mag het middenveld bij Ajax wel komen versterken. :P
Alsjeblieft niet, laat die ego lekker ergens ver weg blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Als het daar niet is dan speelt 'ie niet meer in NL, geen enkele Eredivisieclub die zijn salaris kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:14

Niku

Alagaesii

Afellay heeft ook heel veel pech gehad met blessures natuurlijk. Bij PSV was het de beste speler uit de eredivisie (als hij niet als postbode gebruikt werd). Die jongen is met de bal aan de voet sneller dan zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
St@m schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:52:
Omdat het gewoon lomp is om dat soort teksten uberhaupt te zingen. Kom op zet zet die Twente bril even af :S Er zitten daar ook kinderen en normale mensen... Je gaat toch ook niet lopen scanderen Tieten, Hoeren, Neuken en zo gaan we zondags weer in. Neuh dat moet dan wel kunnen want dat is een parodie en dat gebruiken we al zooooooo lang.... echt het niveau weer

Ik vind het prima als mensen hasj, coke of pillen gebruiken maar hou dat lekker prive

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
thewizard2006 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:59:
Je gaat toch ook niet lopen scanderen Tieten, Hoeren, Neuken en zo gaan we zondags weer in. Neuh dat moet dan wel kunnen want dat is een parodie en dat gebruiken we al zooooooo lang.... echt het niveau weer

Ik vind het prima als mensen hasj, coke of pillen gebruiken maar hou dat lekker prive
Nou... op de radio hoorde je geregeld een nummer van Corry Konings in die strekking :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 20:38

Player1S

Probably out in the dark

Tegenwoordig gaat zo'n beetje elk popnummer daarover.

Dit is gewoon in en in triest dat ze hier over vallen. Waar is de gelijkwaardige verontwaardiging over de spreekkoren richting de moeder van Lex Immers bijvoorbeeld? Hoorde vorige week ook weer iets over de homo's van [club/stad].....
En waarom valt men bijvoorbeeld nooit over de vuurwerkgeluiden die men maakt tegen Twente?

Consequent zijn of klep houden IMHO.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
L1nt schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:18:
Tegenwoordig gaat zo'n beetje elk popnummer daarover.

Dit is gewoon in en in triest dat ze hier over vallen. Waar is de gelijkwaardige verontwaardiging over de spreekkoren richting de moeder van Lex Immers bijvoorbeeld? Hoorde vorige week ook weer iets over de homo's van [club/stad].....
En waarom valt men bijvoorbeeld nooit over de vuurwerkgeluiden die men maakt tegen Twente?

Er is m.i. wel een verschil tussen een spreekkoor en een spandoek ter grootte van een half voetbalveld. Een spreekkoor is zo uitgesproken, zo'n spandoek zit best wat werk in. Het is triest om over dergelijke zaken in koor te spreken, maar is nog veel triester om een project op te zetten om van een dergelijke trieste leus een enorm spandoek te maken en dat spandoek vervolgens, met medewerking van de club (!) te tonen. Overigens helemaal eens dat tegen beide opgetreden moet worden, maar ik vind het beetje aandacht dat dit spandoek krijgt niet buitenproportioneel of iets dergelijks. Zo was er (terecht) ook flink wat ophef over de 'sunday bloody sunday' spandoeken die door 'Ajacieden' ooit gemaakt was voor een treffen met Feyenoord. Als ik naar Enschede afreis met een spandoek van 60 x 40 meter over de vuurwerkramp, dan zal ik waarschijnlijk ook meer aandacht krijgen dan wanneer ik alleen maar wat vuurwerkgeluidjes maak.

[ Voor 17% gewijzigd door argro op 20-08-2013 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:36
argro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:47:
[...]
Er is m.i. wel een verschil tussen een spreekkoor en een spandoek ter grootte van een half voetbalveld. Een spreekkoor is zo uitgesproken, zo'n spandoek zit best wat werk in. Het is triest om over dergelijke zaken in koor te spreken, maar is nog veel triester om een project op te zetten om van een dergelijke trieste leus een enorm spandoek te maken en dat spandoek vervolgens, met medewerking van de club (!) te tonen. Overigens helemaal eens dat tegen beide opgetreden moet worden, maar ik vind het beetje aandacht dat dit spandoek krijgt niet buitenproportioneel of iets dergelijks. Zo was er (terecht) ook flink wat ophef over de 'sunday bloody sunday' spandoeken die door 'Ajacieden' ooit gemaakt was voor een treffen met Feyenoord. Als ik naar Enschede afreis met een spandoek van 60 x 40 meter over de vuurwerkramp, dan zal ik waarschijnlijk ook meer aandacht krijgen dan wanneer ik alleen maar wat vuurwerkgeluidjes maak.
Dat zijn natuurlijk spandoeken die linken naar gebeurtenissen waarbij een bak doden vielen en waarbij ik dan altijd denk dat ze dat de tegenstander indirect ook toewensen. De commotie over dat spandoek van Twente vind ik wel heel truttig. Ze kwetsen niemand ermee en eventueel ander kwaad zie ik ook niet zo gauw. En dat Michael van Praag dan meteen gaat roepen om meer combi-regelingen, is helemaal absurd. Die man begint steeds meer nare trekjes te krijgen sinds hij in het UEFA-bestuur zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Sempy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:02:
[...]

Dat zijn natuurlijk spandoeken die linken naar gebeurtenissen waarbij een bak doden vielen en waarbij ik dan altijd denk dat ze dat de tegenstander indirect ook toewensen. De commotie over dat spandoek van Twente vind ik wel heel truttig. Ze kwetsen niemand ermee en eventueel ander kwaad zie ik ook niet zo gauw. En dat Michael van Praag dan meteen gaat roepen om meer combi-regelingen, is helemaal absurd. Die man begint steeds meer nare trekjes te krijgen sinds hij in het UEFA-bestuur zit.
Ik snap dat heel goed. Men kondigt nu 'trots' aan helemaal volgesnoven naar de wedstrijden te gaan. Dat soort tuig kan het beste thuis blijven, maar als het dan toch getransporteerd moet worden om elders in het land hun ploeg te 'steunen', dan wel graag strikt gereglementeerd. De combi-regeling dus.

Overigens valt de commotie over dat spandoek bij FC Twente ook reuze mee. Er is bij zowel SV als VI heel even aandacht voor geweest en er zijn één of twee berichten op Twitter aan geweid. De meest aandacht krijgt het misschien nog wel hier (o.a. van mensen die vinden dat er teveel aandacht aan besteed wordt).

[ Voor 14% gewijzigd door argro op 20-08-2013 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Sempy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:02:
[...]

Ik vind dit niet truttig. Ten eerste roept hij niet om het invoeren van meer combi regelingen, hij wijst volgens mij alleen een beetje aan 'jongens weten jullie wel waar jullie mee bezig zijn'.
En, even in acht genomen dat er ook veel gezinnen met jonge (beïnvloedbare) kinderen in het stadion zitten, mag je hier best even op wijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
argro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:11:
[...]
Ik snap dat heel goed. Men kondigt nu 'trots' aan helemaal volgesnoven naar de wedstrijden te gaan. Dat soort tuig kan het beste thuis blijven, maar als het dan toch getransporteerd moet worden om elders in het land hun ploeg te 'steunen', dan wel graag strikt gereglementeerd. De combi-regeling dus.

Overigens valt de commotie over dat spandoek bij FC Twente ook reuze mee. Er is bij zowel SV als VI heel even aandacht voor geweest en er zijn één of twee berichten op Twitter aan geweid. De meest aandacht krijgt het misschien nog wel hier (o.a. van mensen die vinden dat er teveel aandacht aan besteed wordt).
Want dan kan je geen lijntje nemen voor je de bus instapt? Zelfs in de bus meenemen zal niet alt e moeilijk zijn. Bovendien heb ik niet het idee dat Twente-supporters elk weekend doorgesnoven de boel in elkaar schoppen. Het is gewoon een puberaal spandoek wat van Praag gemisbruikt om supporters als vee te willen behandelen. What's next, een alcoholtest bij de ingang van het stadion, meer dan 2 biertjes is terug naar huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Sempy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:21:
What's next, een alcoholtest bij de ingang van het stadion, meer dan 2 biertjes is terug naar huis?
Ik ben voorstander :> Iedere voetbalstadion heeft vaak te kampen met een minderheid die zichzelf niet in de hand heeft.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ach, het gebeurt genoeg (snuiven voor de wedstrijd) zie het zelfs bij FC Dordrecht en nog meer bij Feyenoord, dus ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het overal gebeurt (ohoh, generaliseren!)

Maar ik snap het echt niet, als je nou op een of een of ander hard feest/festival staat en je hebt energie nodig kan ik er ergens nog inkomen maar waarom voor een freaking voetbalwedstrijd.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

thewizard2006 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:59:
[...]

Omdat het gewoon lomp is om dat soort teksten uberhaupt te zingen.
Zo ken ik er wel meer..
Kom op zet zet die Twente bril even af :S
Oh ja, je hebt een mening en direct heb je een bril op van een bepaalde club
Er zitten daar ook kinderen en normale mensen...
Ja, die zitten er ook bij iedere andere club waar vulgaire taal wordt uitgeslagen.
Je gaat toch ook niet lopen scanderen Tieten, Hoeren, Neuken en zo gaan we zondags weer in. Neuh dat moet dan wel kunnen want dat is een parodie en dat gebruiken we al zooooooo lang.... echt het niveau weer
Nee, maar wel dat iemand z'n moeder een hoer is, of dat bepaalde mensen kakkerlakken zijn, of dat de supporters van club X homo zijn.
argro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:11:
En nu ook op voetbalzone.
Maar goed, ik vind het allemaal wat bekrompen, leef en laat leven. Er zijn wel ergere dingen te zien en te horen in het stadion (in algemene zin). Prima als mensen dat niet vinden.

Ik wacht wel weer op de volgende "rel". Misschien nog iets over kakkerlakken kopen en die vermoorden met als insteek dat kakkerlakken Feyenoord supporters zijn.

edit: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194705
Tijdens het weekendoverleg van de KNVB is volgens De Telegraaf besloten de supportersactie voor te leggen aan de aanklager betaald voetbal, omdat clubs in het betaalde voetbal een voorbeeldfunctie hebben. Vandaag beslist de aanklager of hij een vooronderzoek tegen FC Twente start.
:') imo

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 20-08-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
[...]

Want dan kan je geen lijntje nemen voor je de bus instapt? Zelfs in de bus meenemen zal niet alt e moeilijk zijn. Bovendien heb ik niet het idee dat Twente-supporters elk weekend doorgesnoven de boel in elkaar schoppen. Het is gewoon een puberaal spandoek wat van Praag gemisbruikt om supporters als vee te willen behandelen. What's next, een alcoholtest bij de ingang van het stadion, meer dan 2 biertjes is terug naar huis?
Het gaat er niet om dat je die lui van de hasj, coke en pillen af wilt houden met een combiregeling of iets dergelijks, want dat gaat niet zoals jij al aangeeft, maar dat het wel prettig is om een beetje controle op die doorgesnoven lui te houden. Een combiregeling leent zich daar beter voor dan eigen vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Beetje met twee maten meten als het om voetbalsupporters gaat. Drugsgebruik is in Nederland geen enkel probleem en voor heel veel Nederlanders een standaard-onderdeel van een uitje.Vreemd genoeg leidt dit bij voetbalsupporters die een lollig bedoeld spandoek ophangen en verder zich netjes gedragen meteen tot allerlei vooroordelen over doorgesnoven relschoppers.

Aan de andere kant vandaag in het nieuws dat Lowlands slechts 111 arrestaties heeft opgeleverd (op 55.000 bezoekers, vergelijkbaar met thuiswedstrijd Ajax), bijna allemaal drugsbezit en tevens nog wat ongewenste intimiteiten en tientallen diefstallen waar men nog geen dader heeft kunnen oppakken. Moeten we deze doorgenoven horde wel ieder jaar op eigen gelegenheid in de Flevopolder toelaten? Och nee, want er werd niet gevoetbalt en ze hadden geen Hasj, Coke, Pillen-spandoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Gebrek aan toezicht vanuit de omgeving (school,vrienden) en opvoeding. Ouders doen volgens mij steeds meer aan de laissez-faire opvoeding. Raar doen mag, het wordt teveel geaccepteerd door anderen, alles mag hier. De dommigheid overheerst in dit land *knip* troll.

Je kan het als knvb alleen hard aanpakken rondom wedstrijden. Ik ben ook voor alle maatregelen, niets geen privacy, daar heb je geen recht op als je je zo gedraagt. Gewoon steekproeven per wedstrijd omtrent zowel alcohol en drugs. Als je wilt snuiven of zuipen best, maar val er een ander niet mee lastig of laat het ook geen dreiging worden voor een ander, dus ook bij voetbalwedstrijden. Doe het lekker in je huiskamer.

[ Voor 27% gewijzigd door argro op 20-08-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 20:38

Player1S

Probably out in the dark

Overigens, Hasj is legaal in Nederland, Coke (coca cola/pepsi) word in elk stadion geschonken en als je je vriendin niet zwanger wilt hebben moet je haar aan de pillen doen dus waar maken we ons druk om :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Sempy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:04:
Beetje met twee maten meten als het om voetbalsupporters gaat. Drugsgebruik is in Nederland geen enkel probleem en voor heel veel Nederlanders een standaard-onderdeel van een uitje.Vreemd genoeg leidt dit bij voetbalsupporters die een lollig bedoeld spandoek ophangen en verder zich netjes gedragen meteen tot allerlei vooroordelen over doorgesnoven relschoppers.

Aan de andere kant vandaag in het nieuws dat Lowlands slechts 111 arrestaties heeft opgeleverd (op 55.000 bezoekers, vergelijkbaar met thuiswedstrijd Ajax), bijna allemaal drugsbezit en tevens nog wat ongewenste intimiteiten en tientallen diefstallen waar men nog geen dader heeft kunnen oppakken. Moeten we deze doorgenoven horde wel ieder jaar op eigen gelegenheid in de Flevopolder toelaten? Och nee, want er werd niet gevoetbalt en ze hadden geen Hasj, Coke, Pillen-spandoek.
Wat dat betreft ben ik het helemaal met jou eens. Als het om voetbal gaat, dan geldt er een andere maat. Een Ajax - Feyenoord met 8 arrestaties wordt gekwalificeerd als 'uit de hand gelopen' en een Lowlands met ruim 100 arrestaties wordt gekwalificeerd als 'rustig verlopen'. Helaas heeft het voetbal die dubbele maat wel een beetje aan zichzelf te danken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Harribo schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:06:

Je kan het als knvb alleen hard aanpakken rondom wedstrijden. Ik ben ook voor alle maatregelen, niets geen privacy, daar heb je geen recht op als je je zo gedraagt. Gewoon steekproeven per wedstrijd omtrent zowel alcohol en drugs. Als je wilt snuiven of zuipen best, maar val er een ander niet mee lastig of laat het ook geen dreiging worden voor een ander, dus ook bij voetbalwedstrijden. Doe het lekker in je huiskamer.
Ketenen we de toeschouwers de gehele wedstrijd aan hun stoel of mogen ze onder begeleiding van bewakers met stroomstootwapens in de rust gaan pissen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Nu online
Leuk he, argumenten van anderen ad absurdum overdrijven omdat je er inhoudelijk blijkbaar niets tegen in weet te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
BeefHazard schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:02:
Als het daar niet is dan speelt 'ie niet meer in NL, geen enkele Eredivisieclub die zijn salaris kan betalen.
Wat is de salariscap van Ajax? PSV heeft 1.0M als cap, als hij nu 1.2 verdient en hij zou willen dan neem ik aan dat hij heus wel 'genoegen neemt' met een miljoen per jaar. Hij kan zeker wel bij een topclub in de Eredivisie terecht, echter lijken mij beide PSV en Ajax niet in de markt voor Martens. Lijkt me tevens een ontzettend domme investering ook. Goede speler, maar kun je absoluut niet op bouwen. Is inmiddels ook al richting de 30 aan het gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
*knip* terecht punt, maar liever in een TR de volgende keer

[ Voor 92% gewijzigd door argro op 20-08-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:14

Niku

Alagaesii

Dus..

Prognoses voor vanavond? Ik denk een 1-0 overwinning voor PSV.
Unibet zet ze ook gelijk in de rating; 2,60 als PSV of Milan wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:09
Ik verwacht een gelijkspel, 1-1. PSV zal vermoedelijk het meeste balbezit hebben. Milan scoort in de tweede helft de gelijkmaker nadat PSV voor rust op voorsprong is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

JanW schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:03:
Ik verwacht een gelijkspel, 1-1. PSV zal vermoedelijk het meeste balbezit hebben. Milan scoort in de tweede helft de gelijkmaker nadat PSV voor rust op voorsprong is gekomen.
1-1, maar dan andersom: Milan op voorsprong in de eerste helft, massaal in de goal gaan staan en PSV komt op 1-1 in de tweede helft na lang aandringen. Ik vermoed overigens wel dat de uitwedstrijd met 2-0 of meer verloren gaat worden.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Als PSV'er hoop ik op een overwinning, maar een gelijkspel lijkt me het uiterst haalbare. Dan hoop ik zelf op 0-0 uiteraard vanwege uitdoelpunten-regeling, maar ik denk zelf 1-2 of zelfs 1-3. Maar wie weet, hoop doet leven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
argro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
Wat dat betreft ben ik het helemaal met jou eens. Als het om voetbal gaat, dan geldt er een andere maat. Een Ajax - Feyenoord met 8 arrestaties wordt gekwalificeerd als 'uit de hand gelopen' en een Lowlands met ruim 100 arrestaties wordt gekwalificeerd als 'rustig verlopen'. Helaas heeft het voetbal die dubbele maat wel een beetje aan zichzelf te danken.
Vergeet niet dat voetbal 1,5 uur is en een gemiddeld festival iets langer. Ook zijn er rondom voetbal al allerlei veiligheidsmaatregelen genomen. Ik moet er niet aan denken om bij Ajax - Feyenoord of mijn part GAE - Zwolle zonder afscheidingen tussen supporters en vrij vervoer aanwezig te zijn.
Niku schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:02:
Dus..

Ik hoop dat PSV wint maar ik vrees voor een grote nederlaag.

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 20-08-2013 11:24 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:39
Ik denk dat PSV heel goed begint en snel 1-0 maakt maar ondanks het overwicht de rest van de eerste helft niet meer tot scoren komt. Na rust zet Milan een tandje bij en maakt in de 65e en 85e minuut een doelpunt.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Ik denk eigenlijk dat Milan PSV alle hoeken van het veld gaat laten zien. Voor het NL voetbal hoop ik dat PSV wint, maar die kans schat ik erg laag in. Als Milan met mooi voetbal van PSV wint, is het jammer maar kan ik er vrede mee hebben. Dan moet AZ donderdag maar het Nederlandse voetbal in Europa redden. Hoop niet dat dit een pot wordt waarin Milan net met 1 goal voorkomt in de 80e minuut en dan op z'n Italiaans tijd gaat rekken, dat antivoetbal vind ik zo triest ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Het wordt hoe dan ook een interessante wedstrijd. PSV speelt tot op heden zeer goed, maar met name de buitenwacht vergeet in mijn beleving wel eens dat de tegenstanders van PSV tot nu toe een begroting hadden ter grootte van het jaarsalaris van de verzorger van AC Milan. Gelukkig is men bij PSV wat realistischer lijkt het, zo kwam Cocu recent wel op mij over in ieder geval. Het is dus afwachten of PSV het goede spel ook kan laten zien tegen een ploeg die (op papier) beter is dan alle tegenstanders van PSV tot nu toe bij elkaar. Ik verwacht eerlijk gezegd twee keer een overwinning voor AC Milan, maar het leuke is dat PSV zeker niet kansloos is. De kans dat PSV de CL haalt schat ik op 35%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:02:
Dus..

Vrees voor de PSV supporters dat Milan een maatje te groot zal blijken te zijn. Een beetje zoals Real Madrid meermaals een maatje te groot bleek voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:42:
[...]

Vrees voor de PSV supporters dat Milan een maatje te groot zal blijken te zijn. Een beetje zoals Real Madrid meermaals een maatje te groot bleek voor Ajax.
AC Milan is echt niet van het niveau Real Madrid. PSV heeft best wel kans tegen Milan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop het voor je. Van Italiaanse ploegen is het lastig winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

[...]

Lijnbus. Hehe :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Ik verwacht dat PSV, zolang ze thuis niet te gespannen zijn, wel een leuk resultaat neer kan leggen.
Een 3-1 ofzo. Alleen gaat AC Milan dan thuis er vol tegenaan en dan ben ik kans dat het wel een 5-0 kan worden..

Ach, dan heb ik iig vanavond een leuke avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
L1nt schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:18:

Wat je hierboven noemt valt imo in diezelfde categorie. Gelukkig heb ik verder helemaal niets met voetbal dus dat scheelt weer :)
St@m schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:43:

Zo ken ik er wel meer..
Oh ja, je hebt een mening en direct heb je een bril op van een bepaalde club
Ja, die zitten er ook bij iedere andere club waar vulgaire taal wordt uitgeslagen.
Nee, maar wel dat iemand z'n moeder een hoer is, of dat bepaalde mensen kakkerlakken zijn, of dat de supporters van club X homo zijn.
Iemand is op zijn dingetje getrapt zo te zien :)
Dus omdat je er meer kent is het goed?
Ieder normaal denkend neutraal mens ziet in dat een dergelijk spandoek gewoon lomp is
Dat er bij iedere club vulgaire taal wordt gebruikt is dus een goedkeuring dat het overal/elders ook maar goed is in elke vorm dan ook?
Echt het niveau weer. En dan te bedenken dat het hier waarschijnlijk nog een stuk hoger ligt dan in die vakken waar dit men blijkbaar normaal vindt....
argro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
Hoe kom je daar nou weer bij? Er is vaak genoeg in het nieuws dat er X arrestaties zijn verricht op een festival. De enige die dit zo zien zijn de "voetbalfans". Daarnaast zijn er elke week voetbalwedstrijden en is er niet elke week een (groot) festival. Beetje het Calimero gevoel krijg je er van alleen dan soort van andersom.
Sempy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:13:

Ketenen we de toeschouwers de gehele wedstrijd aan hun stoel of mogen ze onder begeleiding van bewakers met stroomstootwapens in de rust gaan pissen? :X
:'( ;w Ik denk dat dit wel een mooie afsluiter is en laat zien wat het niveau is. Niet serieus te nemen (en wat Ananka hierboven zei)

[ Voor 70% gewijzigd door thewizard2006 op 20-08-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat PSV vanavond wint en volgende week een gelijkspel weet af te dwingen... Maar ik ben er bang voor. Als ik reëel de wedstrijd benader valt een dubbele winst voor Milan meer in de lijn van de verwachting. En stiekem hoop ik dan op een flinke afstraffing, alleen al om die twee idiote broers van der kerkhof weer met beide voeten op aarde te zetten. Die achten het zelfs mogelijk dat dit PSV de CL kan winnen.... Hoe seniel ben je dan? Als een oud speler van Ajax zoiets zou roepen over Ajax dan was arrogantie ten top geweest :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Han schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:14:
Voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat PSV vanavond wint en volgende week een gelijkspel weet af te dwingen... Maar ik ben er bang voor. Als ik reëel de wedstrijd benader valt een dubbele winst voor Milan meer in de lijn van de verwachting. En stiekem hoop ik dan op een flinke afstraffing, alleen al om die twee idiote broers van der kerkhof weer met beide voeten op aarde te zetten. Die achten het zelfs mogelijk dat dit PSV de CL kan winnen.... Hoe seniel ben je dan? Als een oud speler van Ajax zoiets zou roepen over Ajax dan was arrogantie ten top geweest :X
Of ze zijn eigenlijk heel slim. Een kans van 0,003% op CL winst is nog steeds een kans. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

thewizard2006 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Wat je hierboven noemt valt imo in diezelfde categorie. Gelukkig heb ik verder helemaal niets met voetbal dus dat scheelt weer :)
Wat doe je hier dan? Gewoon een beetje trollen?
Iemand is op zijn dingetje getrapt zo te zien :)
Dus omdat je er meer kent is het goed?
Ieder normaal denkend neutraal mens ziet in dat een dergelijk spandoek gewoon lomp is
Dat er bij iedere club vulgaire taal wordt gebruikt is dus een goedkeuring dat het overal/elders ook maar goed is in elke vorm dan ook?
Echt het niveau weer. En dan te bedenken dat het hier waarschijnlijk nog een stuk hoger ligt dan in die vakken waar dit men blijkbaar normaal vindt....
Dus omdat jij een onzin opmerking maakt over een gekleurde bril ben ik op mijn dingetje getrapt :?
En volgens mij ben ik redelijk normaal denkend en heb alleen ik niet zo'n bekrompen geest. Hasj, coke en pillen, zo gaan we zondags op pad.. woei :o Dat is erg zeg! Bijna net zo erg als kankerjoden, <insert naam> je moeder is een hoer, of iemand de gehele wedstrijd proberen mentaal te breken door constant opmerkingen te maken over iemands postuur. Massaal.

Als je het voetbaltopic een beeeetje volgt, (maar blijkbaar doe je dat niet, want je geeft niets om voetbal) en je komt hier wat vaker, dan zul je zien dat ik juist altijd afgeef op dingen die me niet aanstaan, en zeker op supportersvlak. Ik wil namelijk ook gewoon met mijn kinderen rustig naar een wedstrijd. En dan heb ik liever dat ze een keer een spandoek lezen met een wat rare tekst. Maar wel een tekst die verder niet echt aanstootgevend is, dan dat we tussen de haatdragende tokkies zitten die iedereen willen molesteren die een ander kleur shirt aanheeft. Of die sissende geluiden maken als Ajax speelt enz.
Han schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:14:
En stiekem hoop ik dan op een flinke afstraffing, alleen al om die twee idiote broers van der kerkhof weer met beide voeten op aarde te zetten. Die achten het zelfs mogelijk dat dit PSV de CL kan winnen.... Hoe seniel ben je dan?
Lol, dus twee broers met een PSV hart die denken dat PSV in de aankomende jaren de CL kan winnen als ze deze lijn doorzetten en het team bij elkaar blijft is voor jou genoeg reden om te hopen op een flinke afstraffing?
Ik denk/hoop het ook trouwens, maar dat denk ik ook van Ajax. Probleem is alleen dat de teams niet bij elkaar blijven.

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 20-08-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24
Hoewel ik mezelf er ook wel op betrap het tweeluik met AC Milan vrij positief tegemoet te zien gezien het voetbal van de laatste tijd denk ik toch dat we er over 2 wedstrijden vanaf gaan. Heel misschien nog een lichte 1-0 overwinning vanavond (wat misschien nog wel beter zou zijn dan 2-0 gezien het feit dat ze er in Milaan dan tegenaan zullen gaan) maar dan houdt het ook wel op.

Hoe dan ook is het een berg ervaring voor deze jonge gasten dus in dat opzicht is er iig alvast wat gewonnen. Ik heb er iig zin in :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Het zou voor de ontwikkeling van dit PSV misschien ook goed zijn om nu een tegenslag te krijgen, na alle lofzang van de laatste vijf wedstrijden. Straks denken ze dat ze er al zijn, terwijl ze nog aan het begin van hun ontwikkeling staan.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Railgunner schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:06:
Het zou voor de ontwikkeling van dit PSV misschien ook goed zijn om nu een tegenslag te krijgen, na alle lofzang van de laatste vijf wedstrijden. Straks denken ze dat ze er al zijn, terwijl ze nog aan het begin van hun ontwikkeling staan.
Of zou het beter zijn dat ze nu doorgaan en dan de nodige ervaring opdoen in de CL? :P
Ik denk het tweede :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Railgunner schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:06:
Laat die tegenslag maar even wat later komen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Een tegenslag kan best zijn: een nederlaag in de eerste wedstrijd, gevolgd door een overwinning in de tweede wedstrijd :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet hopen, dus ik zie het wel. Als PSV CL gaat spelen loopt Ajax inkomsten mis, maar het is wel goed voor het Nederlands voetbal en PSV zal het met de zwaardere CL wedstrijden tussendoor lastiger krijgen in competitie, wat weer een voordeel is voor Ajax. Juichen voor AC Milan zal ik sowieso niet, dus laat PSV maar zo goed mogelijk spelen en dan zien we wel wat het wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nah, laat ze die tegenslag maar elders krijgen. Ik hoop toch niet dat het meespeelt dat Ajax rijker wordt als PSV wordt uitgeschakeld? :p

Want thuis van AC Milan verliezen is wel het einde, die tweede wedstrijd win je echt niet in Milaan.

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 20-08-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
St@m schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:39:
Wat doe je hier dan? Gewoon een beetje trollen?
yes. En me een beetje irriteren aan mensen die weer van die loze uitspraken doen.
Dus omdat jij een onzin opmerking maakt over een gekleurde bril ben ik op mijn dingetje getrapt :?
En volgens mij ben ik redelijk normaal denkend en heb alleen ik niet zo'n bekrompen geest. Hasj, coke en pillen, zo gaan we zondags op pad.. woei :o Dat is erg zeg! Bijna net zo erg als kankerjoden, <insert naam> je moeder is een hoer, of iemand de gehele wedstrijd proberen mentaal te breken door constant opmerkingen te maken over iemands postuur. Massaal.
juist :z ;w
Kan je misschien even de grafiek/lijst posten met wat wel moet kunnen (volgens jou uiteraard want jij bent leidend) en wat niet kan. Glijdende schaal. Je moet gewoon consequent zijn. Hasj coke en pillen is nu niet echt een goed voorbeeld net zo min als mensen uitmaken voor hoer of wat dan ook. Consequent dit soort dingen niet toestaan lijkt me een stap in de juiste richting.
Als je het voetbaltopic een beeeetje volgt, (maar blijkbaar doe je dat niet, want je geeft niets om voetbal) en je komt hier wat vaker, dan zul je zien dat ik juist altijd afgeef op dingen die me niet aanstaan, en zeker op supportersvlak.
Ach volgen, het mag geen naam hebben. Af en toe spieken of het niveau al een beetje dat van de hooligans is ontstegen. Soms krijg ik lichte hoop, andere keren helaas wat minder :'(
Ik wil namelijk ook gewoon met mijn kinderen rustig naar een wedstrijd. En dan heb ik liever dat ze een keer een spandoek lezen met een wat rare tekst. Maar wel een tekst die verder niet echt aanstootgevend is, dan dat we tussen de haatdragende tokkies zitten die iedereen willen molesteren die een ander kleur shirt aanheeft. Of die sissende geluiden maken als Ajax speelt enz.
En waar is de optie "Gewoon lekker een wedstrijdje kijken met een leuke sfeer zonder opruiende, beledigende of aanstootgevende teksten/spreekkoren/uitlatingen/spandoeken". Jij hebt voor jezelf even bepaald wat wel ff moet kunnen.
papa, ik wil volgende week ook met coke op naar de wedstrijd want daar is een heel groot doek die zegt dat dat normaal is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Amras schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:23:
Ik weet eigenlijk niet wat ik moet hopen, dus ik zie het wel. Als PSV CL gaat spelen loopt Ajax inkomsten mis, maar het is wel goed voor het Nederlands voetbal en PSV zal het met de zwaardere CL wedstrijden tussendoor lastiger krijgen in competitie, wat weer een voordeel is voor Ajax. Juichen voor AC Milan zal ik sowieso niet, dus laat PSV maar zo goed mogelijk spelen en dan zien we wel wat het wordt. :P
Volgens de Telegraaf heeft Milan CL nodig om de transfer van Eriksen te bekostigen. Als Eriksen dan in Amsterdam blijft, hoop ik op een 10-0 zege voor PSV. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kom op Milan! Weg met Eriksen :') ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Sempy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:40:
[...]

Volgens de Telegraaf heeft Milan CL nodig om de transfer van Eriksen te bekostigen. Als Eriksen dan in Amsterdam blijft, hoop ik op een 10-0 zege voor PSV. ;)
Dat had ik ook gelezen ja, dat geeft weer een hele andere kijk op deze wedstrijd. Zeker een mooie club hoor, AC Milan, maar of het een goede club voor Eriksen is betwijfel ik. Het Italiaanse voetbal lijkt mij nou niet het beste voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:41
BeefHazard schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:31:
Ik denk eigenlijk dat Milan PSV alle hoeken van het veld gaat laten zien. Voor het NL voetbal hoop ik dat PSV wint, maar die kans schat ik erg laag in. Als Milan met mooi voetbal van PSV wint, is het jammer maar kan ik er vrede mee hebben. Dan moet AZ donderdag maar het Nederlandse voetbal in Europa redden. Hoop niet dat dit een pot wordt waarin Milan net met 1 goal voorkomt in de 80e minuut en dan op z'n Italiaans tijd gaat rekken, dat antivoetbal vind ik zo triest ;(
Volgens mij speelt Milan tegenwoordig meestal niet wat wij "mooi" voetbal noemen, eerder effectief. Ik verwacht dat Milan wint over twee wedstrijden maar niet per definitie op een swingende manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Amras schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:47:
[...]
Dat had ik ook gelezen ja, dat geeft weer een hele andere kijk op deze wedstrijd. Zeker een mooie club hoor, AC Milan, maar of het een goede club voor Eriksen is betwijfel ik. Het Italiaanse voetbal lijkt mij nou niet het beste voor hem.
Geen idee of Eriksen een club als Milan ziet zitten, fysiek komt hij wel wat tekort voor de Serie A denk ik.
Voor Ajax zou een transfer wel ongelegen komen (gezien de blessure van de Jong). Overigens verwacht ik dat Alderweireld ook nog wel vertrekt. Kan de Boer weer helemaal opnieuw beginnen met bouwen aan zijn elftal.
Pagina: 1 ... 24 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum