[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 220 ... 223 Laatste
Acties:
  • 405.924 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:41
Niku schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:07:
[...]

Is het een tijdje terug ook over gegaan in dit topic. Atletico als club genomen is behoorlijk rot van binnen. Maar het team wat er nu staat heeft nu eenmaal een enorme gun factor, wat ze zelf afgedwongen hebben natuurlijk.
Snap sowieso niet dat zo'n teams met zulke schulden nog mee mogen doen.. Ze zouden veel strenger moeten optreden. Een schuld boven de x miljoen dan gewoon een jaar geen Europees. Sowieso is het al bizar dat er meerdere teams per land mee mogen doen aan de Champions League.. Ze zouden gewoon alleen de kampioenen mee moeten laten doen, dan kunnen de kleinere landen tenminste op den duur ook weer mee doen. Maar goed dat is een andere discussie.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06 14:45

OB1

Jammer dat Real heeft gewonnen, wel verdiend maar ja..

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 16:03
Gynnad schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:30:
[...]

Snap sowieso niet dat zo'n teams met zulke schulden nog mee mogen doen.. Ze zouden veel strenger moeten optreden. Een schuld boven de x miljoen dan gewoon een jaar geen Europees. Sowieso is het al bizar dat er meerdere teams per land mee mogen doen aan de Champions League.. Ze zouden gewoon alleen de kampioenen mee moeten laten doen, dan kunnen de kleinere landen tenminste op den duur ook weer mee doen. Maar goed dat is een andere discussie.
De naam Champions League slaat ook al jaren nergens meer op vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-06 23:11
[...]

Snap sowieso niet dat zo'n teams met zulke schulden nog mee mogen doen.. Ze zouden veel strenger moeten optreden. Een schuld boven de x miljoen dan gewoon een jaar geen Europees.
Een schuld tot een bepaald percentage van de omzet lijkt mij dan logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 13:04
[...]

Zo lang schulden afgelost kunnen worden is er niets aan de hand. Bedrijven als Shell, Unilver en Heineken hebben ook schulden. Zo lang je met het geleende geld echter meer rendement maakt dan dat het geld kost (kapitaallasten), dan kun je beter lenen dan niet. Het gaat dus niet zozeer om schulden an zich, maar om het totaalplaatje. Dat voetbaljournalisten, voor wie de basisbeginselen van bedrijfseconomie blijkbaar al te moeilijk zijn, altijd zo allergisch reageren op schulden is nog geen reden om clubs met hoge schulden dan maar te straffen.
TheJason schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:09:
[...]

Een schuld tot een bepaald percentage van de omzet lijkt mij dan logischer.
Dat is natuurlijk ook weer niet zo eenvoudig. Dan straf je club A die een hypotheek op zijn stadion heeft en daarover 100 rentelasten betaalt, terwijl club B, die voor precies zo'n stadion 200 huur betaalt, de dans ontspringt. Dat terwijl club A financieel gezien veel gezonder bezig is, maar wel een hogere schuld heeft.
Mosin schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:38:
Nee, waarom 5 minuten erbij ?
Heb ik soms iets gemist, want die 5 minuten waren toch nergens voor nodig of wel ?
Vanzelfsprekend is dit uitgezocht. In de 2de helft heeft het spel 4 minuten en 57 seconden stilgelegen. Die 5 minuten kloppen dus aardig.

[ Voor 28% gewijzigd door argro op 25-05-2014 23:00 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:27:
[...]
En sorry hoor, maar over Messi zeggen 'vooral met zichzelf bezig', 'bezig met nieuw contract' en dan over Ronaldo zeggen wat een fantastisch sportman het toch is :X We hoeven het niet eens te zijn over welk team je support, maar dit gaat me een beetje te veer een bepaalde richting op. Als je ziet hoe Ronaldo niet bepaald uitbundig juicht bij de goal van Bale en helemaal tekeer gaat bij de 4-1 (penalty die er niets toe deed), dan lijkt mij dat bijzonder ijdel en niet collegiaal. Om dan maar te spreken over het feit dat hij door liet schemeren ongelukkig te zijn bij Real Madrid om een beter contract te forceren en weer de best betaalde speler te zijn. :|

Nogmaals: je kunt hem beter vinden dan Messi, een Madridista zijn of een hekel hebben aan Barcelona, maar het lijkt me echt te zot dat Messi als 'met zichzelf bezig' wordt bestempelt terwijl Ronaldo geprezen wordt. Dat gaat er bij mij niet in.
Jij snapt niets van Ronaldo, hoe hard hij traint en alles laat voor het voetbal. Check zijn achtergrond maar eens en welke jeugd hij achter de rug heeft. Zonder Ronaldo had Real niet eens de kwartfinale gehaald, mag hij dan ook een keer juichen in de finale? Als je dat ijdel noemt dan begrijp je er helemaal niets van.
Al dat gedoe omdat het een Portugees is en we hier in Nederland daarom geen fan van hem mogen zijn...
Messi heeft gewoon een matig jaar achter de rug, dat kun je niet ontkennen. Zie de resultaten van Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 20:10

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:05:
[...]

Jij snapt niets van Ronaldo, hoe hard hij traint en alles laat voor het voetbal. Check zijn achtergrond maar eens en welke jeugd hij achter de rug heeft. Zonder Ronaldo had Real niet eens de kwartfinale gehaald, mag hij dan ook een keer juichen in de finale? Als je dat ijdel noemt dan begrijp je er helemaal niets van.
Juichen mag, moet zelfs, maar op deze manier? Veel beschamender heb ik het nog niet voorbij zien komen. Het is de 4-1 in een wedstrijd die al gespeeld is, en dan zo te keer gaan?
Al dat gedoe omdat het een Portugees is en we hier in Nederland daarom geen fan van hem mogen zijn...
Messi heeft gewoon een matig jaar achter de rug, dat kun je niet ontkennen. Zie de resultaten van Barca.
Spreek voor jezelf. Het is zijn gedrag waar ik in ieder geval moeite mee heb. Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, maar alleen al omdat ik me enorm stoor aan hem in het veld heb ik een voorkeur voor Messi. Die met Barca inderdaad een matig jaar achter de rug heeft, want geen prijs. Scherpe conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-06 14:43
Niku schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:50:
[...]

Ik vind vijf minuten helemaal niet gek. Er is vier of vijf keer gewisseld en verder was Atletico flink bezig met tijd rekken, dan zit je zo aan vijf minuten. En nogmaals, je kunt je druk maken over die vijf minuten, maar de goal viel na 2,5 al ongeveer ;)
Ja, ik heb blijkbaar niet goed opgelet 8)7
Kan gebeuren.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Quad schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:41:
Waar na het laatste fluitsignaal de egootjes van Real Madrid met zichzelf feestvierden was Atletico wel als een team samen en bij elkaar, typeert wel het grote verschil tussen die twee teams. Waar Real Madrid door individuele klasse zover is gekomen is Atletico dat door het als team optredend voetballen.
Heb je het er zo moeilijk mee? Komop zeg…

De vreugde bij Real was dezelfde als bij elke andere CL winnaar: sommige spelers storten huilend van blijdschap ten aarde, andere rennen uit alle macht naar spelers X&Y en andere zoeken bijvoorbeeld een familielid in het publiek op (Ronaldo). Je hebt net de grootste clubcompetitie ter wereld gewonnen: je gaat dan niet even in een kringetje staan en de aanvoerders en coaches om de beurt het woord laten doen.

Dat Simeone’s mannen in een kringetje gaan staan en te horen krijgen dat ze ‘ook gewoon kampioenen zijn’ om vervolgens de fans te bedanken is zeker mooi, maar niets bijzonders, eerder het standaard repertoire van de verliezend finalist: er moeten tenslotte nog medailles opgehaald worden. Neemt niet weg je technisch gezien gelijk hebt: dit is het verschil tussen de 2, de een wint en de ander verliest met de logische reacties van dien
Mosin schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:38:
Nee, waarom 5 minuten erbij ?
Heb ik soms iets gemist, want die 5 minuten waren toch nergens voor nodig of wel ?
kuipers heeft het best goed ingeschat.
Han schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:46:
Grappige is dat iedereen naar Real wijst als het om schulden gaat... Dat terwijl Atletico bijna net zo veel schulden heeft als Real; Atlético staat 543 miljoen euro in het rood, Real 590 miljoen. Dat terwijl Real een veel grotere marktwaarde heeft, zo'n 2,5 miljard euro en een jaarlijkse omzet van meer dan 500 miljoen euro. In dat perspectief heeft Atletico echt een bizar hoge schuldenlast en leeft die club echt boven haar stand.
Dit zijn cijfers waar je helemaal niets aan hebt. Volgens Real Madrid zelf is de schuld zo’n 90 miljoen, tjah :+

Voor financiële informatie van Real Madrid (en Barca, Man U & Arsenal) waar je daadwerkelijk iets aan hebt kun je hier terecht.

Het grote probleem met Atlético is dat de schuld niet uit bijvoorbeeld alleen lange & korte termijn leningen bestaat (nou ja, nu wel) maar dat ze waren gestopt met het betalen van belastingen en salarissen. Ze hebben dan ook zo’n schuld bij de belastingdienst opgebouwd dat er uiteindelijk maar een regeling getroffen is waarbij Atleti volgens mij zo’n 15 miljoen per jaar afbetaalt, vele jaren lang.

Maar goed, hopelijk kan het recente succes ze helpen om op financieel vlak wat stabieler te worden. Ze trekken over een paar jaar in het nieuwe stadion dat, in ruil voor de grond van het oude, ‘gratis’ is en voor een boost qua inkomsten zou moeten zorgen. Ook de inkomsten uit de CL zullen welkom zijn, alles bij elkaar opgeteld kan de runner-up altijd wel een dikke envelop verwachten. Daar tegenover staat wel weer dat onbekend is welke spelers nou echt 100% van Atletico zijn, als je jaarlijks mee wilt draaien in de top dan is het wel zo fijn om de macht over je eigen sterspelers te hebben.
[...]

Schulden alleen zeggen natuurlijk niet zo veel, schulden gerelateerd aan omzet heb je veel meer aan. Maar ook met maximaal x% vd omzet ben je er nog niet: het gaat er o.a. om om niet teveel afhankelijk te zijn van externe factoren. De topclubs uit Engeland hebben reusachtige schulden maar zijn vaak wel eigenaar van hun eigen stadion. Idem voor de Spaanse topclubs die daarnaast ook nog sportverenigingen zijn i.p.v. beursgenoteerde bedrijven met voetbal als core-business. Hoe ga je dat meenemen in de voorwaarden om mee te mogen doen?

Waarom ze zijn overgestapt van 1 team per land naar het huidige systeem zou ik niet weten, maar ik weet wel dat ik minder graag zou kijken naar een competitie volgens de oude opzet. Ik denk ook niet dat de gemiddelde voetballiefhebber op dat oude systeem zit te wachten, een Champions League zonder Real, Barca, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Dortmund enz. is geen europese topcompetitie, maar meer een veredelde supercup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Niku schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:30:
[...]
Juichen mag, moet zelfs, maar op deze manier? Veel beschamender heb ik het nog niet voorbij zien komen. Het is de 4-1 in een wedstrijd die al gespeeld is, en dan zo te keer gaan?
Jij snapt niet dat hij niet juicht om die goal, maar omdat ie de Champions League heeft gewonnen? Verder vind ik het ook een irritant mannetje, maar hij kan goed voetballen wat ie helemaal aan zichzelf te danken heeft.

Ik vind Messi ook de betere voetballer, maar CR7 heeft alles helemaal zelf gedaan terwijl het bij Messi toch een stuk meer natuurtalent is. Ik zie het meer als het verschil tussen rijk geboren worden en arm geboren worden en jezelf uit de naad werken om rijk te worden. Dat laatste is knapper. Alleen had ie niet die narcistische trekjes moeten aanleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:05
tweaker2010 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:05:
[...]

Hij had 4x uitbundig mogen juichen in de finale, maar het lukte hem maar 1x uitbundig bij een 4-1 stand, omdat hij die zelf maakte. Dat noem jij niet ijdel? :X
Ik denk dat jij er niet zoveel van begrijpt, als je ontkent dat Ronaldo ijdel is en dat hij zogenaamd een geweldige teamspeler zou zijn, dan zou ik toch eens beter opletten.

Dat het verder een goede voetballer is staat buiten kijf.
FiXeR.nl schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:41:
[...]

Jij snapt niet dat hij niet juicht om die goal, maar omdat ie de Champions League heeft gewonnen?
yeah right :X

[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 26-05-2014 08:54 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

martinusz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:51:
[...]

Hij had 4x uitbundig mogen juichen in de finale, maar het lukte hem maar 1x uitbundig bij een 4-1 stand, omdat hij die zelf maakte. Dat noem jij niet ijdel? :X
Ik denk dat jij er niet zoveel van begrijpt, als je ontkent dat Ronaldo ijdel is en dat hij zogenaamd een geweldige teamspeler zou zijn, dan zou ik toch eens beter opletten.

Dat het verder een goede voetballer is staat buiten kijf.

[...]

yeah right :X
Ik vind (!) Ronaldo op de meeste gebieden 'van nature' de mindere van de 2 spelers.

Messi heeft dat theater helemaal niet nodig, en al schoten ze er allebei precies evenveel in in een seizoen, de devaluatiefactor 'primadonnagedrag' levert zoveel aftrek op, dat het respect voor de veel bescheidener voetballer automagisch groter is.

Dit seizoen is het zonneklaar Ronaldo die meer klaarspeelde, maar als je naar alle factoren kijkt, wint Messi bij mij, puur op gunfactor 'bescheidenheid' en 'doe maar normaal' het van de voetballerina met eyeliner en gebeeldhouwd kapsel, maniertjes.

Het is hoe dan ook een ijdele kwast, hoe hard hij er ook voor werkt.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
andries.t.net schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:32:
[...]

Ohja, vergeten dat dit vijfde klasse regio west II korfbal is. ;w
Wat heeft korfbal hier nou mee te maken. Kansloze reactie weer.

Wel mee eens dat het nergens op slaat dat hij maar niet had moeten fluiten want het was Christiano en het stond 3-1. Een penalty is een penalty en dat wordt er niet minder om door aangehaalde argumenten.

Wel grappig om te zien. Als die "haat" hier. "Wij" waren beter. "Ik" haat CR7 (persoonlijk?). Alsof het hier om persoonlijke banden gaat. Bedrijf Real Madrid wint van bedrijf Atletico. Niks "wij" of "zij".
Harribo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:18:
Tja ik zit met gemengde gevoelens te kijken naar CL finale.
Leuk en knap voetbal maar als je bedenkt dat het geld weer gewonnen heeft met torenhoge schulden.. waar gaat het dan eigenlijk over?
Blijft er voor mij weinig over voor wat betreft de eer.
Nog niet gesproken over al die mensen die die miljoenen beter hadden kunnen gebruiken.

Ben nu ff een ideale wereld prediker maar wou het toch ff kwijt
Maare, wil je nu zeggen dat je liever had gehad dat Atletico had gewonnen want die hebben geen schulden? Of had je liever gehad dat er een willekeurig ander elftal had gewonnen die wel in de zwarte cijfers staan. Dan blijft er volgens mij weinig over van die hele CL
*Spuit 11 *mompelt iets met maandag en zwaar weekend*

[ Voor 37% gewijzigd door thewizard2006 op 26-05-2014 10:33 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Haat? Waar zie jij haat? En iedereen heeft toch een persoonlijke voorkeur? Hoe kun je nu een voetbalsupporter zijn als het als bedrijf tegen bedrijf benadert, dat is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het is de aller aller laatste minuut van een slopend seizoen en een slopende wedstrijd die je tegen de verwachting van 93 minuten in toch wint en je schiet er nog ff koelbloedig een (terechte) penalty in mag je volgens jou niet juichen voor het winnen van de CL. Nee, je moet ingetogen vieren, snel de bal weer het spel in brengen om vervolgens direct af te laten fluiten en dan uitbundig te juichen? :D Kom op zeg, het zijn ook mensen met emoties, geen machines!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik zie dit hele forum doorspekt van haat, afgunst en jaloezie. Op spelers, clubs, scheidsrechters, beleid etc. De haat en rivaliteit (Ajax vs Feyenoord, Man city vs Man Utd, Messi vs Ronaldo) steekt continue de kop op. Dit terwijl niemand eigenlijk echt iets hier mee te maken heeft. Als voetbalsupporter (zoals je het noemt) zou het eens leuk zijn om te focussen op de goede dingen van je eigen vereniging/club/speler die jij support ipv het continue afzeiken van andere waar je totaal niets mee te maken hebt. Jij kent hun (van naam) maar zei kennen jou niet.
Ik heb niets met bijv CR7 maar hij is wel een geweldige voetballer. Dat andere Messi dan weer beter vinden is prima. Ik denk dat ze beide hun kwaliteiten hebben. Dit seizoen was CR7 beter/belangrijker. Andere seizoenen was Messi beter of waren ze "ongeveer" even goed. Dat hij een bepaalde houding heeft... tja. Dat hebben Katy Perry, Geert Wilders en Tiger Woods ook. Niet echt noemenswaardig om bij elke gelegenheid maar weer te zeggen hoe arrogant CR7 is en dat hij alleen oog heeft voor zijn eigen haar en portemonnee. Irrelevant wat mij betreft. Hij doet waar hij voor betaald wordt en dat doet hij heel goed.

En Top voetbal (eredivisie en hoger) zijn gewoon bedrijven. Dat er mensen spelen die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt doet daar niets aan af. Is ook verder niet iets om je voor te schamen ofzo maar zo is het nu eenmaal (maar zelfs dat raakt blijkbaar een gevoelige snaar). Ze bestaan om winst te maken. Dat is hun doel. Dit wordt oa bereikt door een CL finale en dat is leuk voor de spelers maar vooral leuk voor de omzet.

[ Voor 30% gewijzigd door thewizard2006 op 26-05-2014 10:52 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

thewizard2006 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:46:
Ik zie dit hele forum doorspekt van haat, afgunst en jaloezie. Op spelers, clubs, scheidsrechters, beleid etc. De haat en rivaliteit (Ajax vs Feyenoord, Man city vs Man Utd, Messi vs Ronaldo) steekt continue de kop op. Dit terwijl niemand eigenlijk echt iets hier mee te maken heeft. Als voetbalsupporter (zoals je het noemt) zou het eens leuk zijn om te focussen op de goede dingen van je eigen vereniging/club/speler die jij support ipv het continue afzeiken van andere waar je totaal niets mee te maken hebt. Jij kent hun (van naam) maar zei kennen jou niet.
En Top voetbal (eredivisie en hoger) zijn gewoon bedrijven. Dat er mensen spelen die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt doet daar niets aan af. Is ook verder niet iets om je voor te schamen ofzo maar zo is het nu eenmaal (maar zelfs dat raakt blijkbaar een gevoelige snaar)
Volgens jou mogen we dus geen eigen mening hebben, of die in ieder geval niet uiten? Bij de meesten in dit forum zie ik een onderbouwde mening, over van alles en nog wat, daar is een forum toch gewoon voor. Zou saai worden als we niks meer over voetballers mogen zeggen omdat we ze niet kennen.

Ik vind (oei, weer een mening) jouw post echt te bizar voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als je alles ziet als een bedrijf. Kijk dan naar Apple vs Microsoft, iPhone vs Android, Xbox vs Playstation etc. daar heb je toch ook fanboys die elkaar constant afzeiken.
Dat is in de sport echt niet minder. Als we hier alleen ons eigen clubje gaan zitten bespreken is het snel over natuurlijk.

"Feyenoord is echt goed"
"Ajax is echt goed"
"Nac heeft net een nieuwe speler gekocht"
"Woohoo, Champions League gewonnen"

De charme van voetbal en andere sporten ook. is juist dat je erover kunt discussiëren en dan komt er wel eens een wat hardere opmerking langs. Zolang het binnen de perken blijft is dat helemaal perfect.
Zodra Feyenoord verloren heeft krijg ik opmerkingen van collega's en als hun club verliest gebeurt hetzelfde. Die rivaliteit zorgt voor een extra laag en ondanks dat je niet voor dezelfde ploeg bent kun je er wel uren over praten. (Zie VI ;-) )

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
FiXeR.nl schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:42:
[...]

Het is de aller aller laatste minuut van een slopend seizoen en een slopende wedstrijd die je tegen de verwachting van 93 minuten in toch wint en je schiet er nog ff koelbloedig een (terechte) penalty in mag je volgens jou niet juichen voor het winnen van de CL. Nee, je moet ingetogen vieren, snel de bal weer het spel in brengen om vervolgens direct af te laten fluiten en dan uitbundig te juichen? :D Kom op zeg, het zijn ook mensen met emoties, geen machines!
Ja want je viert de CL door in je eentje als een debiel je shirt uit te trekken en je spieren te laten zien? Alsof hij de beslissende goal nu maakt in de finale? :?

Weet je wanneer hij door het dolle heen had moeten gaan? Toen zijn teammaatje Ramos in de laatste minuten de 1-1 binnenkopte en toen Bale de 2-1 erin kopte, dat waren momenten om helemaal uit je dak te gaan, aangezien je op een haar na de CL had verloren. BIj de 3-1 kan ik ook nog ontlading verwachten, want toen was het echt definitief over, bij de 4-1 zo in je eentje vieren....nee dat gaat er bij mij niet in. Ff juichen en wachten op het eindsignaal ja en dan met je team de CL vieren.

Maar goed heb altijd al hekel gehad aan ventjes die zichzelf fantastisch vinden (zijn vaak spitsen) ook in mijn eigen teams gehad, maar goed die mensen zullen er altijd zijn overal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:50
Ronaldo heeft nu zichzelf uiteindelijk wel enigzins belachelijk gemaakt vind ik. Dat je juicht en blij bent ok, maar kom op, hij speelde niet de hoofdrol in die wedstrijd. Hij zat er gewoon op te wachten om zo zichzelf op de camera neer te zetten. Dit is niet alleen maar blijdschap, pure egotripperij wat de grens van zieligheid overschrijdt. Net alsof wij allemaal steeds maar onder de indruk moeten zijn van Ronaldo. Wat we natuurlijk ook vaak zijn maar dit is net wat te geforceerd en ligt er te dik bovenop. Zie hem iets anders na deze vertoning.

Elke media zou dit beeld moeten schrappen als tegengeluid :)
Ik zie dit hele forum doorspekt van haat, afgunst en jaloezie.
Ik zie dan toch ook veel andere dingen hier.

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 26-05-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581393

Voor de sterspelers van tegenwoordig is het meer dan alleen werknemer zijn. Je bent zelf een bedrijf, en je moet jezelf dus profileren. Dit is misschien wel de manier van Ronaldo. Niet mijn smaak maar er zullen er genoeg zijn die het geweldig vinden.

Zlatan is een soortgelijke speler alleen die laat duidelijk merken dat hij zichzelf geweldig vindt. En loopt op het veld niet zielig te doen (lees: zielig kijken, traantje laten).

Messi, is daarentegen weer rustig (staat stil;)) en laat wat meer zijn voeten spreken.

Ieder zijn smaak. Al met al blijft voetbal natuurlijk vermaak. En daar hoort af en toe een show bij en dat weten die spelers heel goed! Net als al die handen voor de monden........erg irritant naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Hoesen hier? Mmm eerst zien of ie daar trek in heeft?
Ik zie hem graag komen.
'Ajax en FC Groningen akkoord over transfer Hoesen'

Ajax en FC Groningen hebben overeenstemming bereikt over een transfer van Danny Hoesen.
'Ajax en FC Groningen akkoord over transfer Hoesen'
Foto: ANP
De 23-jarige aanvaller moet zelf nog wel tot een akkoord komen met de 'noorderlingen', zo bericht De Telegraaf.

De afgelopen maanden werd Hoesen door Ajax verhuurd aan PAOK Saloniki.
De spits staat sinds 2012 onder contract bij de Amsterdammers en trof in 32 eredivisieduels zeven keer doel.
Ook FC Utrecht en 1. FC Nürnberg hebben belangstelling voor Hoesen, die in FC Groningen de opvolger kan worden van de naar Ajax vertrokken Richairo Zivkovic.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:19:
[...]
Dit seizoen is het zonneklaar Ronaldo die meer klaarspeelde, maar als je naar alle factoren kijkt, wint Messi bij mij, puur op gunfactor 'bescheidenheid' en 'doe maar normaal' het van de voetballerina met eyeliner en gebeeldhouwd kapsel, maniertjes.

Het is hoe dan ook een ijdele kwast, hoe hard hij er ook voor werkt.
Gunfactor? Een prijs wordt (als het goed is) gebaseerd op prestaties en niet op onderbuikgevoelens.
Er zijn zoveel topspelers met maniertjes: Suarez, Ibrahimovic en Robben kunnen er ook wat van qua ego.
Het zijn stuk voor stuk briljante spelers, Messi is wat uitstraling en leiderschap betreft maar een grijze muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:47
Groningen lijkt me geen gekke club voor Hoessen. Ik sluit niet uit dat hij met het vertrouwen van een basisplaats best eens positief kan gaan verrassen. Ajax is gewoon lastig als spits de afgelopen seizoenen, van de vleugels komen weinig ballen en voor een invaller is het dan heel lastig om er nog wat van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

tweaker2010 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Gunfactor? Een prijs wordt (als het goed is) gebaseerd op prestaties en niet op onderbuikgevoelens.
Er zijn zoveel topspelers met maniertjes: Suarez, Ibrahimovic en Robben kunnen er ook wat van qua ego.
Het zijn stuk voor stuk briljante spelers, Messi is wat uitstraling en leiderschap betreft maar een grijze muis.
Zoals ook anderen hier al aangaven, juist dat, het zonder opsmuk spelen en 'zijn voeten laten spreken' is waarom Messi voor velen beter is. Hij heeft die ongein niet nodig.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb niets met bijv CR7 maar hij is wel een geweldige voetballer. Dat andere Messi dan weer beter vinden is prima. Ik denk dat ze beide hun kwaliteiten hebben. Dit seizoen was CR7 beter/belangrijker. Andere seizoenen was Messi beter of waren ze "ongeveer" even goed. Dat hij een bepaalde houding heeft... tja. Dat hebben Katy Perry, Geert Wilders en Tiger Woods ook. Niet echt noemenswaardig om bij elke gelegenheid maar weer te zeggen hoe arrogant CR7 is en dat hij alleen oog heeft voor zijn eigen haar en portemonnee. Irrelevant wat mij betreft. Hij doet waar hij voor betaald wordt en dat doet hij heel goed.

En Top voetbal (eredivisie en hoger) zijn gewoon bedrijven. Dat er mensen spelen die van hun hobby hun beroep hebben gemaakt doet daar niets aan af. Is ook verder niet iets om je voor te schamen ofzo maar zo is het nu eenmaal (maar zelfs dat raakt blijkbaar een gevoelige snaar). Ze bestaan om winst te maken. Dat is hun doel. Dit wordt oa bereikt door een CL finale en dat is leuk voor de spelers maar vooral leuk voor de omzet.
Ik ken geen een van mijn favoriete spelers persoonlijk, maar ik vind het altijd leuk om dingen op te zoeken hoe ze het in jeugd teams deden ofzo. Iedereen mag hier rustig zijn mening geven. Niemand zit hier op dit forum om haat te zaaien of andere dingen te doen. Tenminste, dat verwacht ik van niemand hier op Tweakers. Sommige hebben misschien alleen een duidelijke mening.

Overigens vind ik Ronaldo ook wel een grote kwal, maar mijn respect heeft hij zeker weten!

In ieder geval je post komt op mij een klein beetje over, zo van: Ja, niet te veel van het goede hou het lekker bij je eigen ding.
Dit forum is juist om over zulke dingen te discussieren en ik vind het geweldig om juist zulke discussies te zien.

Maar we zitten op het internet, waar emoties niet te zien zijn.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik ben fan van Ronaldo als voetballer, maar hoe hij juichde alsof ie net de winnende treffer had gemaakt vond ik bijzonder irritant en zielig. Dan is het toch weer ikke ikke ikke (terwijl hij de hele wedstrijd zo goed als ontzichtbaar was) Had mooi geweest als z'n ploegmaten hem die 4-1 in z'n uppie had laten vieren :P

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ach, hij maakt het wèl waar natuurlijk. En die landen is/zijn nu eenmaal machismo,en hij hoort al zijn hele leven dat die goed is. Maar als die pech heeft kom zijn val nog wel, zo na zijn actieve voetbal-carriere. En nee, ik hoop daar niet op, ik gun hem wat beters, want hij heeft nu al jaren als voorbeeldige prof. zijn best gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Lekker beleid bij Roda JC: een goed presterende trainer halverwege het seizoen ontslaan, zijn weinig ervaren opvolger direct een contract tot 2017 geven en die vervolgens na een half jaar al ontslaan nadat hij gedegradeerd is: http://www.nusport.nl/voe...van-trainer-tomasson.html

Ook technisch manager Leon Vlemmings is overigens ontslagen, maar dat zal weinig mensen verbazen. Vlemmings heeft er een aardig potje van gemaakt.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Railgunner schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:59:
Lekker beleid bij Roda JC: een goed presterende trainer halverwege het seizoen ontslaan, zijn weinig ervaren opvolger direct een contract tot 2017 geven en die vervolgens na een half jaar al ontslaan nadat hij gedegradeerd is: http://www.nusport.nl/voe...van-trainer-tomasson.html

Ook technisch manager Leon Vlemmings is overigens ontslagen, maar dat zal weinig mensen verbazen. Vlemmings heeft er een aardig potje van gemaakt.
Roda heeft zichzelf afgelopen seizoen door de plee getrokken... Wat een ongelooflijke janboel maken ze er daar van.

Net als NEC overigens.

Brood en Pastoor vervangen door minder ervaren trainers en denken dat je ermee de Haarlemmerolie uitvindt. En het dan vreemd vinden dat je degradeert... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 23-06 13:27
Ramzzz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:16:
[...]

Zoals ook anderen hier al aangaven, juist dat, het zonder opsmuk spelen en 'zijn voeten laten spreken' is waarom Messi voor velen beter is. Hij heeft die ongein niet nodig.
Nee want Messi doet nooit wat fout?

Iedereen heeft zo zijn vreemde dingen die er soms uitkomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Alvanosa op 26-05-2014 16:15 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Joh, die raakte de bal verkeerd, die Messi is niet zo goed met een bal.

Afellay staat trouwens 'gewoon' op het veld hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:16:
[...]
Juist voor die 'ongein' kom je naar het stadion. Met allemaal politiek correcte spelers valt er weinig te genieten toch? Messi mocht willen dat hij een beetje extra uitstraling en leiderschap had. Eens kijken of het hem dit WK met Argentinie wel lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:07
Hij raakt hem wel lekker zeg :D

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Alvanosa schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:15:
[...]

Nee want Messi doet nooit wat fout?

[video]

Iedereen heeft zo zijn vreemde dingen die er soms uitkomen.
Grappig dat uitgerekend Pepe hem dan lijkt te vragen of ie wel goed bij z'n paasei is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Gaius schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:43:
[...]

Grappig dat uitgerekend Pepe hem dan lijkt te vragen of ie wel goed bij z'n paasei is. :D
Mja Pepe onder Mourinho spoorde ook totaal niet, tegenwoordig is hij heel wat rustiger. Alsnog is het inderdaad ironisch dat Pepe hem erop wees dat het niet normaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Alvanosa schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:46:
[...]

Mja Pepe onder Mourinho spoorde ook totaal niet, tegenwoordig is hij heel wat rustiger. Alsnog is het inderdaad ironisch dat Pepe hem erop wees dat het niet normaal was.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Alvanosa schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:46:
[...]

'Komt met een filmpje uit 2008' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Ehm waar zeg ik dat hij wel goed bij zijn hoofd is? Ik gaf enkel aan dat het tegenwoordig een stuk normaler gaat, nadat Mourinho weg is bij Real Madrid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Alvanosa schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:51:
[...]

Ehm waar zeg ik dat hij wel goed bij zijn hoofd is? Ik gaf enkel aan dat het tegenwoordig een stuk normaler gaat, nadat Mourinho weg is bij Real Madrid. ;)
Slechts ter illustratie van je opmerking over 'ironie', meer niet.

Kritiek van Pepe, die hoort daar waar de zon niet schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 581393

Hè? is Pepe een voetballer?

Sierd de Vos heeft altijd wel grappige uitspraken over die "clown". Maar Sierd is zelf ook een...aparte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Ramzzz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:54:
[...]

Slechts ter illustratie van je opmerking over 'ironie', meer niet.

Kritiek van Pepe, die hoort daar waar de zon niet schijnt.
Ohw daar ben ik het mee eens hoor, maar wat Messi daar deed is ook niet voorbeeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
FiXeR.nl schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:42:
[...]
Dit. Hij is een perfectionist die zichzelf bijna pijnigt wanneer hij mis schiet. Dan sta je in de CL finale in eigen land, in het stadion waarin je de finale had verloren, in een recordseizoen en wil je zo graag de kers op de taart zetten, maar dan kunnen je benen het gewoon niet. De hele wedstrijd geen een keer (!) langs zijn man gekomen, het was zo erg dat hij soms maar mee verdedigde zodat Di Maria naar voren kon, tot de penalty. Niet zoals hij het het liefst had gezien, maar zijn doelpunt heeft hij, zijn record vergroot, zijn markering in de geschiedenisboeken etc.

Ik vind het dan een typische huiskamer reactie om te zeggen hoe iemand in die situatie zou moeten juichen.
Je hebt het, in mijn ogen, omgedraaid: ze willen zo hoog mogelijk voetballen, zo goed mogelijke resultaten en dat jaren lang. Een stabiele beleidsvoering is daar een middel tot waarbij er dus winst gemaakt word als bijproduct.
Niku schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:52:
[...]
Volgens jou mogen we dus geen eigen mening hebben, of die in ieder geval niet uiten? Bij de meesten in dit forum zie ik een onderbouwde mening, over van alles en nog wat, daar is een forum toch gewoon voor. Zou saai worden als we niks meer over voetballers mogen zeggen omdat we ze niet kennen.

Ik vind (oei, weer een mening) jouw post echt te bizar voor woorden.
Er waren toch wel erg veel ‘haat’ reactie’s die juist niet onderbouwd waren, onderbouwd waren met ‘geïndoctrineerde gedachten van Johan D.’, of de focus verlegde naar randzaken die er niet toe deden of gewoonweg niet klopten. Normaal gaat het inderdaad erg goed, maar 24/25 mei, waar de duivelskunstenaar naar doelt, ontsteeg het niveau niet altijd dat van Apple-microsoft e.d, met de nadruk op niet altijd.

Neemt niet weg dat de reactie van thewizard2006 ‘opmerkelijk’ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

andries.t.net schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:09:
[...]

Dit. Hij is een perfectionist die zichzelf bijna pijnigt wanneer hij mis schiet. Dan sta je in de CL finale in eigen land, in het stadion waarin je de finale had verloren, in een recordseizoen en wil je zo graag de kers op de taart zetten, maar dan kunnen je benen het gewoon niet. De hele wedstrijd geen een keer (!) langs zijn man gekomen, het was zo erg dat hij soms maar mee verdedigde zodat Di Maria naar voren kon, tot de penalty. Niet zoals hij het het liefst had gezien, maar zijn doelpunt heeft hij, zijn record vergroot, zijn markering in de geschiedenisboeken etc.

Ik vind het dan een typische huiskamer reactie om te zeggen hoe iemand in die situatie zou moeten juichen.

[...]

Je hebt het, in mijn ogen, omgedraaid: ze willen zo hoog mogelijk voetballen, zo goed mogelijke resultaten en dat jaren lang. Een stabiele beleidsvoering is daar een middel tot waarbij er dus winst gemaakt word als bijproduct.

[...]

Er waren toch wel erg veel ‘haat’ reactie’s die juist niet onderbouwd waren, onderbouwd waren met ‘geïndoctrineerde gedachten van Johan D.’, of de focus verlegde naar randzaken die er niet toe deden of gewoonweg niet klopten. Normaal gaat het inderdaad erg goed, maar 24/25 mei, waar de duivelskunstenaar naar doelt, ontsteeg het niveau niet altijd dat van Apple-microsoft e.d, met de nadruk op niet altijd.

Neemt niet weg dat de reactie van thewizard2006 ‘opmerkelijk’ is.
Toch is volgens mij - en ik kan het mis hebben hoor :P - ook een aanzienlijk deel van het 'gepijnigde' vooral voor de bühne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Ramzzz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:30:
[...]

Toch is volgens mij - en ik kan het mis hebben hoor :P - ook een aanzienlijk deel van het 'gepijnigde' vooral voor de bühne.
Het is zeer zeker een showman, iets waarin hij weleens te ver gaat, maar die gezichtsuitdrukkingen en spastische bewegingen kunnen toch niet geacteerd zijn? Ik denk toch echt dat hij zo gefocust is op perfectie dat het bijna een stoornis is.
Ook ik kan het mis hebben natuurlijk en we zullen het ook nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Geruchtenstroom over het vertrek van F. de Boer worden sterker, laten we toch hopen van niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Die pepe moet in dat filmpje toch gewoon stijf staan van een of ander goedje of niet....

Ik had dit nog niet eerder gezien...wat een mafkees.

Hij hoort niet meer op een voetbalveld thuis wat mij betreft.

Ik snap best dat je grens een keer bereikt is en dat je je even laat gaan (Bergkamp die op iemand ging staan bijv.), maar dit...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Pepe, de tering :') Maar is inderdaad wel een oud filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Gynnad schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:11:
Geruchtenstroom over het vertrek van F. de Boer worden sterker, laten we toch hopen van niet!
Newcastle here we come! :D

Zonder dollen vind ik het niet een slechte club voor hem als ie zonodig will bouwen. Geld genoeg en zo goed als geen concurrentie op scouting gebied in de buurt (alleen Sunderland en Middlesborough) maar aan de andere kant ook relatief dunbevolkt, maar alsnog meer dan een miljoen qua populatie ... (in Engeland mag of mocht je alleen in een straal van een uur of anderhalf uur rijden scouten)
Alleen gaat dit toch niet gebeuren aangezien die trainer mocht blijven geloof ik.

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 26-05-2014 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Alleen geeft die eigenaar hem echt geen tijd om te bouwen... Vorig jaar hebben ze nog half Frankrijk leeggekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Seedorf zou zijn ontslagen bij AC Milan, gaat lekker :P hij krijgt wel 10 miljoen mee, dus heel lang zal hij er niet verdrietig om zijn ;)

Maar ze zouden dan Pipo gaan aanstellen als nieuwe trainer :? die is net zo onervaren als Seedorf....maar goed ze maken er weer een potje van daar :)

[ Voor 35% gewijzigd door Martinusz op 27-05-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Pippo was al trainer van de jeugd, dus heeft wel iets meer ervaring. Maar ik denk dat het er meer om gaat dat die vice voorzitter het er al niet mee eens was. Een Italiaan installeren is dan natuurlijk altijd gunstig.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Gonadan schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:16:
Pippo was al trainer van de jeugd, dus heeft wel iets meer ervaring. Maar ik denk dat het er meer om gaat dat die vice voorzitter het er al niet mee eens was. Een Italiaan installeren is dan natuurlijk altijd gunstig.
Onbegrijpelijk Seedorf deed het nog goed kwa materiaal vergeleken met de vorige, maar ik denk dat ze liever een ja-knikker op de bank hebben bij het bestuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

martinusz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:49:
Seedorf zou zijn ontslagen bij AC Milan, gaat lekker :P hij krijgt wel 10 miljoen mee, dus heel lang zal hij er niet verdrietig om zijn ;)

Maar ze zouden dan Pipo gaan aanstellen als nieuwe trainer :? die is net zo onervaren als Seedorf....maar goed ze maken er weer een potje van daar :)
Seedorf heeft geld zat, daarvoor is hij echt geen trainer bij Milan geworden hoor. Hij heeft nota bene zijn carriere als speler in Brazilie er voor beeindigd om Milan te kunnen coachen. Bizar dat een cultheld als hij zo makkelijk bij het grofvuil wordt gezet. Die media daar hebben hem kapot gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
tweaker2010 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:32:
[...]

Seedorf heeft geld zat, daarvoor is hij echt geen trainer bij Milan geworden hoor. Hij heeft nota bene zijn carriere als speler in Brazilie er voor beeindigd om Milan te kunnen coachen. Bizar dat een cultheld als hij zo makkelijk bij het grofvuil wordt gezet. Die media daar hebben hem kapot gemaakt.
En waar lees jij dat ik zeg dat hij trainer bij Milan is geworden voor het geld? :?

Hij is idd een cultheld voor Milan, maar dat maakt op zich nog geen goede trainer, niet dat hij dat nu al heeft kunnen bewijzen in die korte periode, maar aan de andere kant weten wij natuurlijk ook helemaal niks van zijn trainerskunsten. Zelfde geldt stellen zijn trainingen niks voor en heeft hij het tactisch inzicht van een aardappel (verwacht het niet, maar je weet het niet). Ben wel benieuwd of hij nu gelijk doorgaat als trainer? Of dat hij voorlopig ff lekker niks gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

martinusz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:39:
[...]
En waar lees jij dat ik zeg dat hij trainer bij Milan is geworden voor het geld? :?

Hij is idd een cultheld voor Milan, maar dat maakt op zich nog geen goede trainer, niet dat hij dat nu al heeft kunnen bewijzen in die korte periode, maar aan de andere kant weten wij natuurlijk ook helemaal niks van zijn trainerskunsten. Zelfde geldt stellen zijn trainingen niks voor en heeft hij het tactisch inzicht van een aardappel (verwacht het niet, maar je weet het niet). Ben wel benieuwd of hij nu gelijk doorgaat als trainer? Of dat hij voorlopig ff lekker niks gaat doen?
Dat zeg jij ook niet, maar dat wordt momenteel overal (ook op de radio) geroepen. Dat hij het niet erg vind dat hij ontslagen wordt omdat hij 10 miljoen mee krijgt enz. Seedorf is geen geldwolf, hij deed dit voor de club.
Wat er nu gebeurt is afwachten inderdaad, zijn trainerloopbaan had niet veel slechter kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hij is daar echt niet trainer geworden vanwege het geld, maar vanwege z'n trots als ex AC Milan speler.
Achteraf een domme keuze, maar dat hadden we van te voren ook al gezegd. Welke "grote" club wil hem nog als trainer? Hij moet gewoon onderaan beginnen en kijken of het vak wat voor hem is. Dat ze nu die Pipo aanstellen zegt genoeg over het wanbeleid van AC Milan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Een domme keuze? Wie weet wat Milan hem voor ondersteuning en vertrouwen heeft toegezegd. Wellicht was het nog veel dommer geweest om de club waar je zo'n band mee hebt de deur te wijzen. Kan zomaar zijn dat je dan bij Milan voor altijd al je glazen alvast ingegooid hebt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Gynnad schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:11:
Waar hoor/lees je dat dan?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, waar zou hij naar toe moeten dan? Barcelona en Tottenham hebben al een nieuwe trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Railgunner schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:30:
[...]

Waar hoor/lees je dat dan?
O.a. AjaxFanzone bracht dit gisteren naar buiten, het lijkt vermoedelijk op een niet kloppende gerucht, gelukkig maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:07
Nou ja, Frank er uit en Seedorf er in? :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Gonadan schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:19:
Wellicht was het nog veel dommer geweest om de club waar je zo'n band mee hebt de deur te wijzen. Kan zomaar zijn dat je dan bij Milan voor altijd al je glazen alvast ingegooid hebt.
onzin, als je gewoon je gezonde verstand gebruikt ga je zonder enige ervaring niet aan de slag als trainer bij 1 van de grootste clubs van Italie/wereld. Dat kan alleen maar fout gaan en nu heeft ie z'n trainerscarriere eigenlijk al om zeep geholpen. Het zou hem sieren om toen gewoon te zeggen: hey, ik ben zeer vereerd maar ben er nu nog niet klaar voor. Bouw je je trainerscarriere langzaam op en het gaat goed, dan komt die kans vanzelf wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Terryb47 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:02:
[...]

onzin, als je gewoon je gezonde verstand gebruikt ga je zonder enige ervaring niet aan de slag als trainer bij 1 van de grootste clubs van Italie/wereld. Dat kan alleen maar fout gaan en nu heeft ie z'n trainerscarriere eigenlijk al om zeep geholpen. Het zou hem sieren om toen gewoon te zeggen: hey, ik ben zeer vereerd maar ben er nu nog niet klaar voor. Bouw je je trainerscarriere langzaam op en het gaat goed, dan komt die kans vanzelf wel hoor.
Of als assistent wellicht had beter geweest bij Milan, dan later wellicht hoofdtrainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:24
Gynnad schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:42:
[...]

O.a. AjaxFanzone bracht dit gisteren naar buiten, het lijkt vermoedelijk op een niet kloppende gerucht, gelukkig maar!
Wil je dat nooit meer geloven, dat AjaxFanZone had laatst zelfs het nieuwe uitshirt. Alleen stond er een nike logo op.

Die site is echt complete onzin, met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:46
Het gerucht ging dat Tottenham een opvolger bekend zou maken.
Aangezien er op De Boer na geen concrete navragen zijn gedaan zover bekend, werd er dus gedacht dat hij dus wel zou gaan.
Maar lijkt me van niet dat ie weggaat. Niet naar Tottenham iig.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 27-05-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
martinusz schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:13:
[...]

Of als assistent wellicht had beter geweest bij Milan, dan later wellicht hoofdtrainer.
Precies, neem zidane maar als voorbeeld, lekker naast Ancelotti op de bank. van de huidige generatie topcoaches kan je het vak nu nog leren, voordat ze bondcoach in verweggistan worden of met pensioen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dutchgio schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:24:
Het gerucht ging dat Tottenham een opvolger bekend zou maken.
Aangezien er op De Boer na geen concrete navragen zijn gedaan zover bekend, werd er dus gedacht dat hij dus wel zou gaan.
Maar lijkt me van niet dat ie weggaat. Niet naar Tottenham iig.
Pochettino (van Southampton) gaat naar de Spurs. Heeft als pre dat hij al ervaring in de PL heeft.
http://www.independent.co...-replacement-9435728.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:08

Player1S

Probably out in the dark

http://www.nu.nl/sport/37...rkzaam-bij-jong-ajax.html
Jaap Stam zal volgend seizoen werkzaam zijn als coach bij Jong Ajax. Momenteel maakt de oud-verdediger deel uit van de technische staf van het eerste elftal van de Amsterdammers.
'Jaap Stam komend seizoen werkzaam bij Jong Ajax'

Omdat Stam nog niet zijn hoogste trainersdiploma heeft, zal hij worden geflankeerd door Andries Ulderink, zo bericht De Telegraaf.
Nou Don Leo en CBV, Johan Derksen en de rest van de Nederlandse media.... Kom er maar in.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Jaap Stam gaat Frank een keer overnemen, dat lijkt mij duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens Voetbalzone wil van Gaal Depay meenemen naar United. Depay schijnt zelf ook interesse te hebben en PSV lijkt richting de 20 miljoen te willen gaan qua transfersom. Zou wel zonde zijn als Depay vertrekt, denk dat als United 8 miljoen of iets dergelijks biedt PSV dt zal weigeren maar dat Depay wel eens moeilijk zou kunnen gaan doen omdat hij graag meer geld wil verdienen en in Engeland wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
20 miljoen voor Depay? Dan zouden ze goed gek zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik kan me wel voorstellen dat PSV dit soort bedragen vraagt, ze willen Depay immers graag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het zoveelste gerucht in de pers over Nederlandse spelers die naar Man Utd zouden gaan... zucht :z
Wanneer Man Utd een officieel bod doet is het vroeg genoeg, nu blijft het pure speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:46
En dan Rooney of RVP uit de basis spelen? Misschien kun je wel leuk cashen in Engeland, maar spelen zal ie niet veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Van dit huidig nederlands elftal zou ik niemand naar United halen. Depay? laat me niet lachen :O laat maar eerst eens zien dat je kan voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, laat hem eerst PSV maar eens kampioen maken en een jaartje CL spelen (dat duurt nog ff) en dan kan hij misschien de stap maken. Anders kan hij beter eerst naar een subtopper in het buitenland gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik vrees dat deze in zijn persoonlijke legger gaat;

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wMd1GEzHMWo&feature=player_detailpage]

_O-

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56
tweaker2010 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:37:
Inderdaad, laat hem eerst PSV maar eens kampioen maken en een jaartje CL spelen (dat duurt nog ff) en dan kan hij misschien de stap maken. Anders kan hij beter eerst naar een subtopper in het buitenland gaan.
Goede voetballers mogen alleen naar topclubs wanneer ze Cl spelen en hun club kampioen maken? Ik kan me verschillende spelers van Ajax herinneren die zijn verkast naar topclubs in zeer magere jaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb wat posts over de Oranje-selectie verplaatst naar het daarvoor bedoelde topic in het WK-forum: [WK2014] Oranje voorbespreking: selectie, opstelling en meer :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:19:
[...]
Goede voetballers mogen alleen naar topclubs wanneer ze Cl spelen en hun club kampioen maken? Ik kan me verschillende spelers van Ajax herinneren die zijn verkast naar topclubs in zeer magere jaren...
Depay heeft het nu net 1 jaartje laten zien, de meeste spelers van Ajax maakten die stap pas na jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:10:
[...]

Depay heeft het nu net 1 jaartje laten zien, de meeste spelers van Ajax maakten die stap pas na jaren.
Het is sowieso al apart dat Ajax, of welke andere club dan ook, er bij wordt gehaald.
Spelers mogen wat mij betreft wel wat langer in Nederland blijven. Wat is er mis mee om wat langer te blijven tot pak en beet je 24'ste en dan pas de stap te maken. Meer ervaring, wat stabieler en - als het goed is - heb je al een stuk meer bewezen en kom je minder als "goedkope aanwist" of halve "jeugdspeler" binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

MeNTaL_TO

The future is not set

Napo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:32:
[...]

Het is sowieso al apart dat Ajax, of welke andere club dan ook, er bij wordt gehaald.
Spelers mogen wat mij betreft wel wat langer in Nederland blijven. Wat is er mis mee om wat langer te blijven tot pak en beet je 24'ste en dan pas de stap te maken. Meer ervaring, wat stabieler en - als het goed is - heb je al een stuk meer bewezen en kom je minder als "goedkope aanwist" of halve "jeugdspeler" binnen.
Persoonlijk? Die spelers laten zich gek maken door hun waarnemer. Als je kijkt van de spelers van de laatste zeg 5 jaar, hoeveel zijn er dan echt succesvol in het buitenland? In mijn ogen is het even snel cashen en leven op de hype en dan snel afzakken naar een russische/engelse/griekse/turkse subtopper.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Van de andere kant is het natuurlijk ook zo dat langer in Nederland blijven ook geen garantie voor succes. Hoeveel spelers in de afgelope 5 jaar hebben nut gehad van het langer blijven in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:09:
Van de andere kant is het natuurlijk ook zo dat langer in Nederland blijven ook geen garantie voor succes. Hoeveel spelers in de afgelope 5 jaar hebben nut gehad van het langer blijven in Nederland
Dan denk ik aan spelers als Eriksen en Vertonghen, die zijn op het juiste moment gegaan. Bij spelers als Castaignos, Dost en Luuk de Jong zie je allemaal dat ze te vroeg en naar de verkeerde clubs zijn vertrokken. Weg carriere....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
tweaker2010 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:30:
[...]
Dan denk ik aan spelers als Eriksen en Vertonghen, die zijn op het juiste moment gegaan. Bij spelers als Castaignos, Dost en Luuk de Jong zie je allemaal dat ze te vroeg en naar de verkeerde clubs zijn vertrokken. Weg carriere....
Als iemand echt het talent heeft, komt dat er vanzelf wel uit. Deze mensen hebben ook genoeg kansen gehad. Leeftijd is niet belangrijk dan.
Wel kan je de pech hebben dat je nieuwe team op een manier speelt die jou niet ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 28-05-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Harribo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:07:
[...]
Als iemand echt het talent heeft, komt dat er vanzelf wel uit. Deze mensen hebben ook genoeg kansen gehad. Leeftijd is niet belangrijk dan.
Wel kan je de pech hebben dat je nieuwe team op een manier speelt die jou niet ligt.
Klopt, maar een verkeerde clubkeuze kan wel degelijk iemand zijn carrière om zeep helpen terwijl hij genoeg (bewezen) kwaliteiten heeft. Dan denk ik aan Stekelenburg, maar ook aan een speler als Afellay en Elia. Aan hun talent ligt het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:57

polthemol

Moderator General Chat
tweaker2010 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:33:
[...]

Klopt, maar een verkeerde clubkeuze kan wel degelijk iemand zijn carrière om zeep helpen terwijl hij genoeg (bewezen) kwaliteiten heeft. Dan denk ik aan Stekelenburg, maar ook aan een speler als Afellay en Elia. Aan hun talent ligt het echt niet.
in het geval van afellay heb je ook nog een lichaam wat gewoon niet mee werkt (of wat misschien gewoon niet geschikt is voor de belasting die sport op het allerhoogste podium met zich meebrengt).

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Net even de samenvatting van Jong Oranje gekeken. Louter prachtgoals, maar er valt niks uit te concluderen want die Schotten verdedigden wel heel erg slecht. Wel complimenten voor Jong Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

polthemol schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:45:
[...]
in het geval van afellay heb je ook nog een lichaam wat gewoon niet mee werkt (of wat misschien gewoon niet geschikt is voor de belasting die sport op het allerhoogste podium met zich meebrengt).
Dat klopt, maar los van blessures komt hij als hij fit is ook niet aan de bak. Hij krijgt onvoldoende speeltijd om weer op zijn oude niveau te komen. Zo kun je natuurlijk nooit verder ontwikkelen als je geen kans krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hij mag transfervrij vertrekken las ik dus als hij nu slim kiest dan kan hij wel aan spelen toe komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Een stapje lager doen zou zeker geen kwaad kunnen, eeuwige zonde van zo'n speler als ie niet meer aan het voetballen komt. Affelay is volgens mij de laatste echte goede nederlandse voetballer die naar het buitenland is vertrokken. Zegt genoeg over het nederlands voetbal denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terryb47 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:41:
Een stapje lager doen zou zeker geen kwaad kunnen, eeuwige zonde van zo'n speler als ie niet meer aan het voetballen komt. Affelay is volgens mij de laatste echte goede nederlandse voetballer die naar het buitenland is vertrokken. Zegt genoeg over het nederlands voetbal denk ik...
Strootman valt ook wel in dat lijstje te passen. Mogelijk "iets" te vroeg maar met de wedstrijden die hij gespeeld heeft bij Roma zou het imho wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Aghanim schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:31:
Hij mag transfervrij vertrekken las ik dus als hij nu slim kiest dan kan hij wel aan spelen toe komen.
Ik vond het al zonde dat hij weg ging bij Schalke04.. Een Duitse middenmotor is goed voor hem. Elke speler kan wel terecht in Duitsland.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 23:08
Terryb47 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:41:
Yup want Vlaar, Strootman, Büttner, Van der Wiel, Vorm, Anita, Pieters, Luuk de Jong en Dost zijn allemaal een stelletje amateurs..... :Z :Z Vergeet er vast nog wel een hoop.

Onee wacht je zei echt goede voetballers hé, dat ben je natuurlijk pas als je bij Barcelona op de bank hebt gezeten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Krukar schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:19:
[...]

Yup want Vlaar, Strootman, Büttner, Van der Wiel, Vorm, Anita, Pieters, Luuk de Jong en Dost zijn allemaal een stelletje amateurs..... :Z :Z Vergeet er vast nog wel een hoop.

Onee wacht je zei echt goede voetballers hé, dat ben je natuurlijk pas als je bij Barcelona op de bank hebt gezeten! :+
Van heel je rijtje is alleen Strootman echt een uitblinker, Affelay was dat ook, totdat de blessures kwamen.
Zo kan je carriere een behoorlijk andere wending krijgen, zie ook Siem de Jong bijvoorbeeld, die had echt wel gehoopt dit jaar een fantastisch seizoen te draaien en dan nog een transfer te maken naar het buitenland. Ik zie het nu dit jaar niet meer gebeuren voor Siem :)
Dusja kunnen we de jonkies die snel een transfer maken iets verwijten? Nouja, 90% heeft zichzelf er waarschijnlijk mee en zullen geen noemenswaardige carriere meer maken. Zie ook al die 16 jarige die naar Engeland gaan als ze jong zijn, vervolgens hoor je er nauwelijks iets meer van terwijl je zou verwachten dat dat onze grote talenten zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik zie het als 'je hebt gegokt en verloren' en heb dan ook totaal geen medelijden met jonge spelers die het nogal hoog in hun bol hebben. Vaak zie je dat deze spelers totaal mislukken en hun cariere vaarwel kunnen zeggen. Jordy Brouwer (Ajax - Liverpool - RKC - ADO en daarna niks meer?) is daar een mooi voorbeeld van.
Ook Ouasim Bouy die vorig jaar zo nodig naar Juventus moest ( ;( ) schijnt nu al weer te mogen vertrekken of wederom in de Serie B te gaan spelen. Het mooiste is nog dat de volgende spelers al weer klaar staan om in hun voetsporen te gaan treden. Je zou ook kunnen denken 'andere talenten die mij voor gingen zijn allen mislukt, wat zou dat voor mijn kansen betekenen?'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Aghanim schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:33:
Ik zie het als 'je hebt gegokt en verloren' en heb dan ook totaal geen medelijden met jonge spelers die het nogal hoog in hun bol hebben. Vaak zie je dat deze spelers totaal mislukken en hun cariere vaarwel kunnen zeggen. Jordy Brouwer (Ajax - Liverpool - RKC - ADO en daarna niks meer?) is daar een mooi voorbeeld van.
Ook Ouasim Bouy die vorig jaar zo nodig naar Juventus moest ( ;( ) schijnt nu al weer te mogen vertrekken of wederom in de Serie B te gaan spelen. Het mooiste is nog dat de volgende spelers al weer klaar staan om in hun voetsporen te gaan treden. Je zou ook kunnen denken 'andere talenten die mij voor gingen zijn allen mislukt, wat zou dat voor mijn kansen betekenen?'.
De andere talenten denken uiteraard dat ze beter zijn en dat hun het wel gaan redden. Daarnaast zal het geld ook een flinke rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Alvanosa schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Daarnaast zal het geld ook een flinke rol spelen.
Geld, geld en geld, ook voor papa en mama vaak ;) het is eigenlijk niet gezond, maarja wat doe je tegen geld?

Al moet ik eerlijk zeggen dat er al wel meer talenten ook eerst in Nederland blijven, die zien ook dat je prima eerst in Nederland kan groeien en dan nog een mooie stap kunt maken!

Pagina: 1 ... 220 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum