[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 219 ... 223 Laatste
Acties:
  • 405.944 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De CL finale eindigt zeer onsportief. Toch wel een smet op dit Madrileens feestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ik zou hem gewoon plat op zijn bek slaan.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:54
Uitgerekend CR geeft die een penalty. Echt heel slecht beoordeelt door hem. En waarom doet CR stoer? Het was allang gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ach, zo hoeft Simeone geen handen te schudden met Ancelotti of Kuipers ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Toch een beetje een anticlimax dit.

Het was imo al jammer dat twee ploegen uit dezelfde stad tegenover elkaar staan. Atletico begint dan ook nog eens met zo'n negatieve spelopvatting (en komt dan ook nog voor), en Real zet er in de laatste seconden pas wat tegenover. Vervolgens wordt het nog een geflatteerde 4-1 en ongeregeldheden aan het einde.

Heb eigenlijk constant het gevoel gehad naar een Primera Division-wedstrijd te hebben gekeken.
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:21:
Uitgerekend CR geeft die een penalty. Echt heel slecht beoordeelt door hem.
Waarom slecht beoordeeld? Het was gewoon een penal. Ronaldo werd gehaakt.

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 24-05-2014 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 20:10

Niku

Alagaesii

Kan me wel ergeren aan dat arrogante, onnozele en overdreven gejuich van CR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Oh nog ff momentje publiciteit TM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:52
Anoniem: 224360 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:20:
Walgelijke club die wint, CR wat een onsportieve kwal
Onsportief? Welkom hier, en waar heb jij het over?

[ Voor 62% gewijzigd door JanW op 24-05-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Ach, de 'dubbel' pakken was wellicht ook een beetje te veel van het goede voor Atletico...

Volgend jaar weer een kans.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Hah, voetbal op dit nivo en helemaal in dit soort landen is helemaal nooit sportief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:22:
Heb eigenlijk constant het gevoel gehad naar een Primera Division-wedstrijd te hebben gekeken.
Alles van het Spaans voetbal zat erin imho. En das niet ten voordele op zo'n manier. Penal was wel terecht, daar niks van. Maar hoe het dan moet eindigen.. 4-1 is zeer geflatteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:54
Nee, was niet terecht. We kennen de achtergrond toch van CR. Had die moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

penal was terecht?
Hij schampt hem amper en die gladjakker gaat naar de grond alsof ie getazerd wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door MrMonkE op 24-05-2014 23:26 . Reden: gRrrrond ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:17
Jammer voor Atletico, het was alleen al na de 1-1 duidelijk dat ze dit niet gingen redden..
En vanaf vanaf het begin van de wedstrijd eigenlijk al wel dat de beker naar Madrid ging :+
Tegen die 100 miljoen kunnen ze nooit eenmaal niet op, met een begroting ongeveer zo groot als die van Ajax mag je trots zijn dat je de spaanse competitie hebt gewonnen en tot de finale bent gekomen.

[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 24-05-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

gambieter schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:21:
Ach, zo hoeft Simeone geen handen te schudden met Ancelotti of Kuipers ;)
Wel de club met de meest indrukwekkende wedstrijden in de CL dit seizoen.

Barcelona wegspelen, finale halen, en dan nipt verliezen, tja. Wrang.

Maar het is vooral dat ik het Real niet gun, ik ben voor geen van beide clubs. Jammer dat de (min of meer) underdog niet won.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:25:
En vanaf vanaf het begin van de wedstrijd eigenlijk al wel dat de beker naar Madrid ging :+
Dat is dan wel weer zo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-06 14:43
Anoniem: 224360 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:20:
Walgelijke club die wint, CR wat een onsportieve kwal
Dat op de tweede plaats, maar dit is voor mij de wedstrijd van de 5 minuten.
Maar goed, ik ben zelf Bayern fan, dan kun je zoiets niet maken om te zeggen natuurlijk.. O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 24-05-2014 23:27 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MrMonkE schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:25:
penal was terecht?
Hij schampt hem amper en die gladjakker gaat naar de grond alsof ie getazerd wordt.
Volgens mij werd hij gewoon gehaakt. Hij valt ook niet op een overdreven manier, maar typisch op een manier dat je overkomt wanneer je struikelt of gehaakt wordt. In de herhaling zie je duidelijk dat hij van zij-achter op de scheen getikt wordt. Dan ben je snel uit balans.

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 24-05-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Niku schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:22:
Kan me wel ergeren aan dat arrogante, onnozele en overdreven gejuich van CR.
Is wel te begrijpen, zoveel scoren in de CL en dan na in de 91ste minuut nog achter te hebben gestaan alsnog winnen én zelf ook nog scoren (even daargelaten hoe) in je thuisland. Want ja, zomaar juichen voor die dingen zonder gescoord te hebben is nogal raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:07
Zitten ergeren aan commentaar op 3, al voordat duidelijk was dat Real won, was hij er al duidelijk over. Kan je zeggen, hij heeft toch gelijk gekregen, nou ik vond het ergerlijk.... partijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Nou dan hebben ze bij jullie zeker andere herhalingen als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Die 5 minuten snap ik ook niet, maarjah zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Scheen? kuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om ook wat positiefs te noemen: Marcelo en Di Maria waren erg goed, vooral het inbrengen van Marcelo maakte Real veel sterker. Die verdiende zijn goal.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48

MeNTaL_TO

The future is not set

RoD schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:18:
Goed gezien door Kuipers. Was even bang dat hij over z'n eigen benen struikelde :) Zou toch jammer zijn geweest als hij op het eind nog een fout zou maken.

Wel jammer dat Ronaldo er nog eentje moet maken, dat had van mij niet gehoeven :+
Dan nog, in de 119e minuut bij een 3-1 voorsprong fluit je daar niet voor, zeker niet voor zo'n lichte overtreding.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Jammer dat dit topic nu weer wordt bestormd door slechte verliezers :N Ronaldo werd op zijn been getrapt en dit was een terechte penalty. Het was de 4-1, dus het stond toch al vast dat Real met die prijs aan de haal ging.
Mosin schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:26:
[...]

Dat op de tweede plaats, maar dit is voor mij de wedstrijd van de 5 minuten.
Maar goed, ik ben zelf Bayern fan, dan kun je zoiets niet maken om te zeggen natuurlijk.. O-)
Ik wou net zeggen, volgens mij zit hier nog wat oud zeer van de halve finale ;) Atletico was vooral bezig met tijd rekken. Ik ben blij dat er dan een keer een scheidsrechter is die dat bestraft in plaats van de hele tijd lafjes 3 minuten extra tijd te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:17
Sjah schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:27:
Zitten ergeren aan commentaar op 3, al voordat duidelijk was dat Real won, was hij er al duidelijk over. Kan je zeggen, hij heeft toch gelijk gekregen, nou ik vond het ergerlijk.... partijdig.
Op sport 1 is het beter toeven zoals gewoonlijk bij Spaans voetbal; el sierd was weer op dreef ;)
"De eigenaar van de C1000 in Oldenzaal mocht fluiten" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik gun het Real wel. Een van de weinige clubs die altijd gevoetbald heeft in de CL. Aanvallend en mooi spel met veel doelpunten. Ronaldo heeft er 17 gemaakt. Beter dan dat anti voetbal van Atletico en Chelsea bijvoorbeeld. Een verdiende winnaar imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:28:
[...]

Dan nog, in de 119e minuut bij een 3-1 voorsprong fluit je daar niet voor, zeker niet voor zo'n lichte overtreding.
Dat zou je misschien willen, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 19:31
Jammer, maar helaas. Vooral vervelend nu een jaar lang Real supporters aan te moeten horen dat Ronaldo weer de BdO moet winnen en zij toch écht de allerbesten ter wereld zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

"Dan nog, in de 119e minuut bij een 3-1 voorsprong fluit je daar niet voor, zeker niet voor zo'n lichte overtreding."

En al helemaal niet als je weet dat het duikelaar #1 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

@Catore

Jij gaat om met Real supporters? Tsss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is niet Schubbekhut 10 tegen Niemandsland 11, dit is professioneel voetbal. De scheidsrechter moet de situatie beoordelen, niet gaan fluiten op de stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

RoD schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:29:
[...]

Dat zou je misschien willen, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Nee klopt, ik had CR rood gegeven voor provoceren na dat idote gedoe na de pingel.
Het werkt zo niet, maar iedereen die niet een regelfluiter is, maar een beetje na kan denken fluit niet.
gambieter schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:31:
[...]

Dit is niet Schubbekhut 10 tegen Niemandsland 11, dit is professioneel voetbal. De scheidsrechter moet de situatie beoordelen, niet gaan fluiten op de stand.
Stand en tijd, je hebt nog minder dan 1 minuut te gaan. Kom op zeg.

[ Voor 32% gewijzigd door MeNTaL_TO op 24-05-2014 23:32 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:07
MrMonkE schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:29:
"Dan nog, in de 119e minuut bij een 3-1 voorsprong fluit je daar niet voor, zeker niet voor zo'n lichte overtreding."

En al helemaal niet als je weet dat het duikelaar #1 is
Troll be gone :w

Jammer voor Atletico, maar Real was de voetballende ploeg en bleef dat doen de rest van de wedstrijd. Atletico wou niet voetballen en liet Real het spel maken. Verdient gewonnen wat mij betreft.

Grappig dat mensen huilen over die pingel, CR wordt gewoon geraakt in de 16, dat is een pingel. Regels zijn niet anders omdat het CR7 is. Als Robben op het WK duikt schreeuwt iedereen moord en brand om een pingel en rode kaart :+

Arbitrage verdient trouwens een dikke pluim d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-05-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
[...]

Ohja, vergeten dat dit vijfde klasse regio west II korfbal is. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
dutchgio schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:29:
[...]

Op sport 1 is het beter toeven zoals gewoonlijk bij Spaans voetbal; el sierd was weer op dreef ;)
"De eigenaar van de C1000 in Oldenzaal mocht fluiten" :+
Op de Zdf was het IMO vast nog beter toeven. Waarom? Nou daar snappen ze dat je stadion-geroesemoes goed moet laten doorkomen als je de versterker en boxen aanhebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Kaap schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:32:
[...]

Troll be gone :w

Jammer voor Atletico, maar Real was de voetballende ploeg en bleef dat doen de rest van de wedstrijd. Atletico wou niet voetballen en liet Real het spel maken. Verdient gewonnen wat mij betreft. Grappig dat mensen huilen over die pingel, CR wordt gewoon geraakt in de 16, dat is een pingel. Regels zijn niet anders omdat het CR7 is.

Arbitrage verdient trouwens een dikke pluim d:)b
Hè, zijn we het nou toch nog een keer met elkaar eens dit seizoen? :+ Niks anders aan toe te voegen. Uitstekende wedstrijd van Kuipers en over alle grote beslissingen is geen twijfel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

andries.t.net schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:32:
[...]

Ohja, vergeten dat dit vijfde klasse regio west II korfbal is. ;w
Oh de echte sporters komen allemaal even reageren zie ik. Iedereen die gesport heeft weet dat deze pingel niet nodig is, niet nodig gaat zijn en totaal niets uit gaat maken voor de wedstrijd, behalve dat CR zijn 17de er in mag knallen, vervolgens nog een beetje gaat provoceren, waardoor de vlam in de pan slaat, terwijl dit als je een beetje na kan denken kan voorkomen door gewoon door te laten spelen en 10 sec later af te fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:32:
Het werkt zo niet, maar iedereen die niet een regelfluiter is, maar een beetje na kan denken fluit niet.
Dan kun je maar beter geen scheidsrechter worden. Dit is een automatische ongeschikt, dat je dat als "nadenken" ziet, tja. Een scheidsrechter moet zich niet laten leiden door medelijden of door persoonlijke gevoelens, juist dan krijg je de problemen die er met de arbitrage zijn, zoals het inconsequent zijn.

Zeg dan gewoon dat je het Real of CR niet gunt.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 24-05-2014 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Hij wordt geraakt.. maar moet je een sgoed naar die herhaling van voren kijken. Zodra ze hem raken is zijn been pardoes verlamd. Dat heeft niets met het aanraken te maken dat is gewoon vallen om het vallen en drama.
Maar goed, 2-1 4-1 100-1.
Verloren is verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:34:
[...]

Oh de echte sporters komen allemaal even reageren zie ik. Iedereen die gesport heeft weet dat deze pingel niet nodig is, niet nodig gaat zijn en totaal niets uit gaat maken voor de wedstrijd, behalve dat CR zijn 17de er in mag knallen, vervolgens nog een beetje gaat provoceren, waardoor de vlam in de pan slaat, terwijl dit als je een beetje na kan denken kan voorkomen door gewoon door te laten spelen en 10 sec later af te fluiten.
Je bedient je nogal van wat drogargumenten met je "iedereen die ... weet", dat is nergens voor nodig. Het is verder niet relevant dat het om Ronaldo gaat en het is ook niet relevant wat de stand of het tijdstip precies is. Hij wordt gehaakt en het was in het strafschopgebied. Dan hoor je gewoon te fluiten.

Ik ben ook geen fan van Ronaldo, maar een overtreding is een overtreding. Niet fluiten omdat het om een speler gaat die zich als een eikel gedraagt of omdat het toch al bijna afgelopen is, is gewoon fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Maar als de regels zo belangerijk zijn dag had Kuipers ook 2x geel moeten geven voor shirts uit trekken.
Dat zou eerlijk zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Als iemand met zijn noppen op jou been staat wil ik jou nog wel eens in één elegante beweging weg zien rennen.
MrMonkE schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:37:
Maar als de regels zo belangerijk zijn dag had Kuipers ook 2x geel moeten geven voor shirts uit trekken.
En dat heeft ie ook gedaan. Kom op zeg, heb je uberhaupt wel de wedstrijd gekeken of ben je hier om te trollen? |:(

[ Voor 61% gewijzigd door JanW op 24-05-2014 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:40
Er is ook geel gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:16

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Is ook gedaan aan Marcello en CR7

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heeft hij ook gedaan. Bale, Marcelo en CR kregen daar geel voor bij de 2-1, 3-1 en 4-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

MisteRMeesteR schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:38:
[...]

Is ook gedaan aan Marcello en CR7
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Aan Marcelo en Ronaldo voor shirt uittrekken?
Dat heb ik dan gemist. :/
Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verkeerde quote :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
MrMonkE schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:39:
Aan Marcelo en Ronaldo voor shirt uittrekken?
Dat heb ik dan gemist. :/
Excuses
Wel een beetje opletten verdorie! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Maar hoe kun je de club die 93 minuten lang niets weet te creëren nou zo goed vinden voetballen? En het dan ook nog aanvallend noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heeft die NOS pannekoek niet in de gaten dat beide ploegen uit Madrid komen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:53
Wat zit men nou te zeiken over die 5 minuten en die pingel?
De goal was in de 93ste minuut, dus die 5 maakt geen fluit uit.
En het was gewoon een pingel, we zitten hier inderdaad niet bij fc bal op het dak waar eigen scheidsrechters niet fluiten omdat het toch bijna tijd is.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Je zal maar in Madrid wonen en voor Athletico zijn nu.
Ik zou spontaan naar Barcelona verhuizen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

[...]

Maar overtreding is overtreding toch? Dus mocht de bal op de stip wat Kuipers ook deed.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

er waren toch 5 wissels?
5 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:34:
[...]

Wanneer je op hoger niveau speelt dien je je gewoon aan de regels te houden. Dat je in een vriendenteam besluit in de 80ste minuut de douches te zoeken betekent niet dat dat kan in de finale Champions League. Scheidsrechter besluit terecht dat het een penalty is terwijl er nog niet afgefloten is: Penalty. Stop maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Voor beide clubs een mooi seizoen lijkt me. Atletico eindelijk kampioen en Real eindelijk de CL. Wel met een heleboel schulden helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

En eerlijk is eerlijk, Kuipers moet het goed doen want die moet naar Brazilie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
MrMonkE schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:45:
En eerlijk is eerlijk, Kuipers moet het goed doen want die moet naar Brazilie.
Maar no way dat hij daar de finale mag fluiten :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:36
mat.hi.as schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:46:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Als NL de finale niet haalt zie ik Kuipers wel de finale gaan fluiten straks! (Staan we toch nog een beetje in de finale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
mat.hi.as schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:46:
[...]

Argument?

ps. dat mocht Leo Horn zelfs niet, die finale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zie je het vlaggetje Sjah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
kee, dat had ik zelf niet door, als onverbeterlijke optimist (als het erop aankomt
). Kortom laten we zeggen dat de verwachtingen niet hooggespannen zijn, op de hoop op Louis' hoge hoed na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Sjah schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:48:
[...]

Argument?

ps. dat mocht Leo Horn zelfs niet, die finale...
Het vlaggetje inderdaad :D :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Een slissende presentator op ned3....ik haak af welterusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NPb8OMKdPv6MhFh62NLHfINg/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

martinusz schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:47:
Als NL de finale niet haalt zie ik Kuipers wel de finale gaan fluiten straks! (Staan we toch nog een beetje in de finale)
Dat lijkt me stug. Het gebeurt bijna nooit dat de scheidsrechter van de CL finale ook dat jaar de WK finale mag fluiten. Er is genoeg concurrentie voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:29:
Jammer, maar helaas. Vooral vervelend nu een jaar lang Real supporters aan te moeten horen dat Ronaldo weer de BdO moet winnen en zij toch écht de allerbesten ter wereld zijn :9
En groot gelijk hebben ze. Messi heeft een teleurstellend seizoen achter de rug en verdient die prijs nu niet. Hij was de laatste tijd vooral bezig met zichzelf en zijn nieuwe contract ipv prijzen winnen.

Ronaldo is wat inzet betreft echt een fantastisch sportman, zelfs op de bank leeft hij met het team mee. 17 goals in de CL zegt ook genoeg wat zijn prestaties en kwaliteiten betreft. Het is hem gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Hopelijk haten al die spanjaarden elkaar nu zo erg dat ze op het WK niet meer als team presteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Feihcretsam schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:14:
Hopelijk haten al die spanjaarden elkaar nu zo erg dat ze op het WK niet meer als team presteren :+
Kun je nagaan, Oranje hoeft elkaar niet eens te haten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197141

Kaap schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:18:
[...]

Kun je nagaan, Oranje hoeft elkaar niet eens te haten ;)
Wij hebben Louis , daar hebben ze http://www.ad.nl/ad/nl/45...onditie-Spanjaarden.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Over Ronaldo, ik was aan het shoppen bij de Bijenkorf, zie ik ineens dit:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.debijenkorf.nl/INTERSHOP/static/WFS/dbk-shop-Site/-/dbk-shop/nl_NL/product-images/048/210/12_0482109000311002_pro_flt_frt_01_1108_1528_605161.jpg

Wie wil dit nu aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
tweaker2010 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:52:
[...]

En groot gelijk hebben ze. Messi heeft een teleurstellend seizoen achter de rug en verdient die prijs nu niet. Hij was de laatste tijd vooral bezig met zichzelf en zijn nieuwe contract ipv prijzen winnen.

Ronaldo is wat inzet betreft echt een fantastisch sportman, zelfs op de bank leeft hij met het team mee. 17 goals in de CL zegt ook genoeg wat zijn prestaties en kwaliteiten betreft. Het is hem gegund.
Hij is vooral heel erg met zichzelf bezig, was hij zo uitbundig toen Bale scoorde....nee hij gaat door het dolle heen met zichzelf als hij de 4-1 erin schiet via een pingel. Hij staat toch echt voornamelijk voor zichzelf op dat veld, dat is het jammere van hem. (Anderen zullen het wel fantastisch vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:31

Quad

Doof

Waar na het laatste fluitsignaal de egootjes van Real Madrid met zichzelf feestvierden was Atletico wel als een team samen en bij elkaar, typeert wel het grote verschil tussen die twee teams. Waar Real Madrid door individuele klasse zover is gekomen is Atletico dat door het als team optredend voetballen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
martinusz schreef op zondag 25 mei 2014 @ 08:20:
[...]

Hij is vooral heel erg met zichzelf bezig, was hij zo uitbundig toen Bale scoorde....nee hij gaat door het dolle heen met zichzelf als hij de 4-1 erin schiet via een pingel. Hij staat toch echt voornamelijk voor zichzelf op dat veld, dat is het jammere van hem. (Anderen zullen het wel fantastisch vinden)
Ik had het idee dat Cristiano Ronaldo heel erg erop gefocust was dat het zijn avond werd. Hij moest het verschil maken. Dat Real Madrid dan z'n 10e Europacup/CL wint leek meer mooi meegenomen dan hoofdzaak.

Helaas voor hem werd het niet zijn avond, maar die van Ramos en Bale. De penalty die hij er voor de statistieken mocht inschieten was leuk voor hem en terecht, maar hij was er wel naar opzoek en ging erg makkelijk naar de grond. Hoe hij dat doelpunt vervolgens vierde kwam erg geforceerd en een tikje sneu over.

Afgezien daarvan was het wel zijn CL-seizoen natuurlijk. 17 doelpunten in 11 wedstrijden is een superprestatie. Jammer dat hij zijn stempel niet op de finale kon drukken, maar dat was natuurlijk ook de verdienste van Atletico Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Alle credits naar Atletico. Prachtige club met tenminste echte vechters die kapot gaan voor hun club. Mogen ze bij Ajax misschien ook een voorbeeld aan nemen in plaats van Barcelona en Bayern ? Je bent al Ajax dan een stuk eerlijker naar jezelf, maar goed, heeft verder niks met de finale te maken.

Ik vond die Bale wel erg sneu voor 100 miljoen. In ieder geval snap ik die 5 minuten niet of ik moet iemand gemist hebben die een gebroken been heeft gehad.
Maar iedereen op deze hele planeet snapt toch, dat als je net op dat moment 5 minuten bij telt, dat Real gelijk maakt ? Dat ga ik me nog een hele tijd afvragen..

het enigste wat ik zeeeeer goed van Kuipers vond is Ramos geel geven, dan ben je goed bezig!

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Quad schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:41:
Waar na het laatste fluitsignaal de egootjes van Real Madrid met zichzelf feestvierden was Atletico wel als een team samen en bij elkaar, typeert wel het grote verschil tussen die twee teams. Waar Real Madrid door individuele klasse zover is gekomen is Atletico dat door het als team optredend voetballen.
Dat was wel te zien ja aan dat opstootje, het geschop,en het provoceren van Simeoni...
Een echt team!
Mosin schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:14:
Alle credits naar Atletico. Prachtige club met tenminste echte vechters die kapot gaan voor hun club. Mogen ze bij Ajax misschien ook een voorbeeld aan nemen in plaats van Barcelona en Bayern ? Je bent al Ajax dan een stuk eerlijker naar jezelf, maar goed, heeft verder niks met de finale te maken.

Ik vond die Bale wel erg sneu voor 100 miljoen. In ieder geval snap ik die 5 minuten niet of ik moet iemand gemist hebben die een gebroken been heeft gehad.
Maar iedereen op deze hele planeet snapt toch, dat als je net op dat moment 5 minuten bij telt, dat Real gelijk maakt ? Dat ga ik me nog een hele tijd afvragen..

het enigste wat ik zeeeeer goed van Kuipers vond is Ramos geel geven, dan ben je goed bezig!
Iedereen op deze hele planeet snapt toch ook dat de gelijkmaker viel in de 93e minuut en dat als er iemand bij de 2e paal staat de gelijkmaker niet kàn vallen?
Gewoon slecht gecoached door AM want het is een kopie van de goal tegen BM.

[ Voor 51% gewijzigd door Kez op 25-05-2014 10:26 ]

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

.

Mwoa, er werd in de 93e minuut gescoord, niet in de 95e. Verder vind ik het goedkoop om Kuipers de schuld te geven, floot gewoon prima, Real verdiende het op basis van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:52:
[...]

Ha, het mooie is natuurlijk dat er blijkbaar nu al bekend is wie de prijs moet winnen voor veel mensen: zolang Messi niet is. En we zijn pas in Mei 2014...

De hele prijs slaat nergens op, hij moet per seizoen gaan, dan is veel duidelijker wie wat heeft gewonnen en niet. Nu tellen de prijzen in April en Mei flink mee (behalve als je Messi of Ronaldo niet bent...) en als je toevallig 20 goals in 2 maanden scoort in November en December heb je meteen die hele prijs al gewonnen. Nu is dit niet specifiek een stab naar Ronaldo, maar meer naar hoe slecht de hele BdO in elkaar steekt.

En sorry hoor, maar over Messi zeggen 'vooral met zichzelf bezig', 'bezig met nieuw contract' en dan over Ronaldo zeggen wat een fantastisch sportman het toch is :X We hoeven het niet eens te zijn over welk team je support, maar dit gaat me een beetje te veer een bepaalde richting op. Als je ziet hoe Ronaldo niet bepaald uitbundig juicht bij de goal van Bale en helemaal tekeer gaat bij de 4-1 (penalty die er niets toe deed), dan lijkt mij dat bijzonder ijdel en niet collegiaal. Om dan maar te spreken over het feit dat hij door liet schemeren ongelukkig te zijn bij Real Madrid om een beter contract te forceren en weer de best betaalde speler te zijn. :|

Nogmaals: je kunt hem beter vinden dan Messi, een Madridista zijn of een hekel hebben aan Barcelona, maar het lijkt me echt te zot dat Messi als 'met zichzelf bezig' wordt bestempelt terwijl Ronaldo geprezen wordt. Dat gaat er bij mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kez schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:18:

Iedereen op deze hele planeet snapt toch ook dat de gelijkmaker viel in de 93e minuut en dat als er iemand bij de 2e paal staat de gelijkmaker niet kàn vallen?
Gewoon slecht gecoached door AM want het is een kopie van de goal tegen BM.
Daarbij wordt wel erg vaak vergeten dat die extra mensen die je over hebt er vaak voor zorgen dat de tegenstander minder ruimte heeft in de 16 en dat daardoor ook veel goals voorkomen worden. Niet voor niets had Atletico tot die goal slechts 1x een goal tegen gekregen uit een corner dit seizoen. Veel te makkelijk dus door te stellen dat ze maar een man bij de paal hadden moeten zetten. Scorebordjournalistiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Catorce schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:29:
[...]

Daarbij wordt wel erg vaak vergeten dat die extra mensen die je over hebt er vaak voor zorgen dat de tegenstander minder ruimte heeft in de 16 en dat daardoor ook veel goals voorkomen worden. Niet voor niets had Atletico tot die goal slechts 1x een goal tegen gekregen uit een corner dit seizoen. Veel te makkelijk dus door te stellen dat ze maar een man bij de paal hadden moeten zetten. Scorebordjournalistiek...
Dan moeten die extra mensen wel Ramos en geen lucht dekken :+
In theorie...

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:26

Inderdaad alle lof voor Atletico, hebben gisteren echt gestreden en gevoetbald naar hun mogelijkheden. Als een collectief spelen en zo veel mogelijk proberen te storen in de opbouw. De blessuretijd duurde helaas net te lang. Ik had er al geen lekker gevoel bij die extra 5 minuten. Maar het blijft bijzonder knap van een club als Atletico dat ze kampioen worden in een competitie die normaal gesproken gedomineerd wordt door Barcelona en Real.

Had het ze zeer gegund, Real gun ik het eigenlijk niet hoewel ze op het einde wel de terechte winnaar waren. Denk dat er nu helaas toch wel weer een leegloop gaat plaats vinden bij Atletico. Zou wel mooi zijn als ze de komende jaren in de top mee kunnen blijven draaien, zijn ook met een nieuw en groter stadion bezig waar 70.000 man in kan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Peter Lim heeft als het goed Valencia op de kop getikt en beloofd het nieuwe stadion af te bouwen, schulden (deels) op zich te nemen en geld te investeren in de spelersgroep. Tezamen met Atletico zou het mooi zijn als beiden de komende jaren goed meedraaien in de top. Dat kan er voor zorgen dat er meer goede spelers naar ploegen buiten Real en Barcelona komen. Laten we hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 13:04

Deze snap ik even niet. Bedoel jij te zeggen dat een goal van Real Madrid onafwendbaar was vanwege de 5 minuten? De 1-1 viel toch in de 93ste minuut? Wat als er 3 of 4 minuten bijgeteld was? En wat is er met 'net dat moment'. Het is altijd dat moment dat er tijd bijgeteld wordt; het einde van de wedstrijd. Of zie ik een paar complottheorieën over het hoofd.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, je kunt het als scheidsrechter nooit goed doen ;)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S0JFuWqwFg4]
Atletico was erg bezig met tijdrekken en vertragen in de tweede helft, ik vond de 5 minuten extra tijd goed te verdedigen. Wat mij betreft heeft Kuipers een uitstekende finale gefloten en de boel onder controle gehouden. Ik had niet verwacht dat de finale rode kaart-vrij zou zijn (Simeone daargelaten ;) ), en er zijn imo geen gevallen geweest waar hij iemand weg had moeten sturen die op het veld is gebleven :)

[ Voor 65% gewijzigd door gambieter op 25-05-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Huh, fluiit hij nu serieus af terwijl de bal vanuit de genomen corner richting het 16 metergebied gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Nee, waarom 5 minuten erbij ?
Heb ik soms iets gemist, want die 5 minuten waren toch nergens voor nodig of wel ?
Aan de andere kant, inderdaad ook slecht verdedigd.
Vlassie1980 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:05:
[...]

Inderdaad alle lof voor Atletico, hebben gisteren echt gestreden en gevoetbald naar hun mogelijkheden. Als een collectief spelen en zo veel mogelijk proberen te storen in de opbouw. De blessuretijd duurde helaas net te lang. Ik had er al geen lekker gevoel bij die extra 5 minuten. Maar het blijft bijzonder knap van een club als Atletico dat ze kampioen worden in een competitie die normaal gesproken gedomineerd wordt door Barcelona en Real.

Had het ze zeer gegund, Real gun ik het eigenlijk niet hoewel ze op het einde wel de terechte winnaar waren. Denk dat er nu helaas toch wel weer een leegloop gaat plaats vinden bij Atletico. Zou wel mooi zijn als ze de komende jaren in de top mee kunnen blijven draaien, zijn ook met een nieuw en groter stadion bezig waar 70.000 man in kan _/-\o_
Wat Atletico heeft laten zien zou een inspiratie voor veel clubs moeten zijn.
Ja Real was de laatste 10 minuten wel beter, maar AM was echt op en Real ging toen veel beter spelen wat opzich wel slim is.
Atletico moet gewoon goede aankopen doen, mocht het leeg lopen, want dan doe je gewoon nog mee met de top. De trainer is ook geen verkeerde, dan zie je wel hoe ver je kunt komen door je door alles en iedereen heen te vechten.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aghanim schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:37:
Huh, fluiit hij nu serieus af terwijl de bal vanuit de genomen corner richting het 16 metergebied gaat?
Ja. Had je die nog nooit eerder gezien? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Haha, dat filmpje is gewoon echt te erg. Het zou je maar overkomen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mosin schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:38:
Nee, waarom 5 minuten erbij ?
Heb ik soms iets gemist, want die 5 minuten waren toch nergens voor nodig of wel ?
Aan de andere kant, inderdaad ook slecht verdedigd.

[...]

Wat Atletico heeft laten zien zou een inspiratie voor veel clubs moeten zijn.
Ja Real was de laatste 10 minuten wel beter, maar AM was echt op en Real ging toen veel beter spelen wat opzich wel slim is.
Atletico moet gewoon goede aankopen doen, mocht het leeg lopen, want dan doe je gewoon nog mee met de top. De trainer is ook geen verkeerde, dan zie je wel hoe ver je kunt komen door je door alles en iedereen heen te vechten.
Ik vind vijf minuten helemaal niet gek. Er is vier of vijf keer gewisseld en verder was Atletico flink bezig met tijd rekken, dan zit je zo aan vijf minuten. En nogmaals, je kunt je druk maken over die vijf minuten, maar de goal viel na 2,5 al ongeveer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mosin schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:40:
Haha, dat filmpje is gewoon echt te erg. Het zou je maar overkomen.
Het gebeurd op amateurniveau vast vaker :p en dan gek vinden als ze rennen moeten naar hun kleedkamer :+

Brazilië blijft in dat filmpje echt opvallend rustig, wat is de wereld veel veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:44
Tja ik zit met gemengde gevoelens te kijken naar CL finale.
Leuk en knap voetbal maar als je bedenkt dat het geld weer gewonnen heeft met torenhoge schulden.. waar gaat het dan eigenlijk over?
Blijft er voor mij weinig over voor wat betreft de eer.
Nog niet gesproken over al die mensen die die miljoenen beter hadden kunnen gebruiken.

Ben nu ff een ideale wereld prediker maar wou het toch ff kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

2 jaar geleden had AM ook nog een schuld van 500miljoen dus opmerkingen als "het geld heeft gewonnen" kunnen ook weer de koelkast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Zij konden het trainingscomplex niet voor 500M aan de gemeente verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Harribo schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:18:
Tja ik zit met gemengde gevoelens te kijken naar CL finale.
Leuk en knap voetbal maar als je bedenkt dat het geld weer gewonnen heeft met torenhoge schulden.. waar gaat het dan eigenlijk over?
Blijft er voor mij weinig over voor wat betreft de eer.
Nog niet gesproken over al die mensen die die miljoenen beter hadden kunnen gebruiken.

Ben nu ff een ideale wereld prediker maar wou het toch ff kwijt
Tja, dan had dus geen enkele club aanspraak mogen maken op de prijs, allemaal doen ze dat: schulden maken en op de pof leven.

Als je naar de vergelijkking tussen de top (waaronder Real en Barcelona) en NL kijkt is er hoogstens een wezenlijk verschil in de mate waarin de schulden kunnen en mogen oplopen, en waarmee men weg kan komen, al dan niet door nog een geldstroom op gang te houden met merchandise e.d.

Zolang er ergens geld aan verdiend wordt bij die 'grote' clubs, kunnen ze ongebreideld hun gang gaan. Clubs in NL zijn gewoon klein bier, maar dus ook op het gebied van 'mee kunnen komen' met de schuldenrace bij de 'grote' clubs.

Too big to fail... waar kennen we dat van?

Al zijn er wel een paar clubs die nog redelijk eerlijk boeren, zoals Bayern. Maar Hoeness is ook niet om zijn blauwe ogen nu voor het gerecht beland.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 25-05-2014 15:55 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Grappige is dat iedereen naar Real wijst als het om schulden gaat... Dat terwijl Atletico bijna net zo veel schulden heeft als Real; Atlético staat 543 miljoen euro in het rood, Real 590 miljoen. Dat terwijl Real een veel grotere marktwaarde heeft, zo'n 2,5 miljard euro en een jaarlijkse omzet van meer dan 500 miljoen euro. In dat perspectief heeft Atletico echt een bizar hoge schuldenlast en leeft die club echt boven haar stand.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Han schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:46:
Grappige is dat iedereen naar Real wijst als het om schulden gaat... Dat terwijl Atletico bijna net zo veel schulden heeft als Real; Atlético staat 543 miljoen euro in het rood, Real 590 miljoen. Dat terwijl Real een veel grotere marktwaarde heeft, zo'n 2,5 miljard euro en een jaarlijkse omzet van meer dan 500 miljoen euro. In dat perspectief heeft Atletico echt een bizar hoge schuldenlast en leeft die club echt boven haar stand.
Is het een tijdje terug ook over gegaan in dit topic. Atletico als club genomen is behoorlijk rot van binnen. Maar het team wat er nu staat heeft nu eenmaal een enorme gun factor, wat ze zelf afgedwongen hebben natuurlijk.
Pagina: 1 ... 219 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum