Die bos haar valt toch wel mee?
Kijk je toevallig een stream? Door de weinig pixels kan het op een bos haar lijken.
Met een bos haar heb ik eerder het haar van Pepe of Dante in gedachte.
(beetje girltalk dit)
(beetje girltalk dit)
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 23-04-2014 22:10 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ach, als je alleen in de flits een achterhoofd voorbij ziet komen valt het wel op.dutchgio schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:09:
Die bos haar valt toch wel mee?
Nope, gewoon op 3. Beetje girltalk mag wel hoor, maar maak dan gelijk even een boterham voor mehupske schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:10:
Kijk je toevallig een stream? Door de weinig pixels kan het op een bos haar lijken.
(beetje girltalk dit)
[ Voor 46% gewijzigd door Fid3lity op 23-04-2014 22:12 ]
Pepe gaat er dus af.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En Ronaldo dus ook. Eruit.
[ Voor 20% gewijzigd door dutchgio op 23-04-2014 22:16 ]
Gaan we nu de wissels voorlezen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Pff, toch wel leuk als je Bale nog even kan inbrengen haha.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Toch heeft Real meer nodig dan 1-0 denk ik.
Dat denk ik ook. Persoonlijk had ik deze twee ook liever in de finale tegenover elkaar gezien.Goron schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:19:
Toch heeft Real meer nodig dan 1-0 denk ik.
Of niet, nu heb je twee keer deze twee tegen elkaar ipv 1 keer.
⏩ PVOutput☀️
Daarom dus Casillas in de goal.
Maar straks kijken we waarschijnlijk naar een finale van antivoetbal met Chelsea erin. Dan zie ik toch liever RMA - BAY. Of PSG had door moeten gaan.Quad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:24:
Of niet, nu heb je twee keer deze twee tegen elkaar ipv 1 keer.
Nette redding van Casillas net trouwens.
Nou moe.. Wat een levensgrote kans zeg!
⏩ PVOutput☀️
I want to give compliments to Howard Webb for doing an exceptional performance..
Webb is pro Spanje maar dat wisten we toch al? :-)
Muller vliegt zelf naar de bal, wordt niet onderuit geschoffeld oid. Goed gezien door Webb!
⏩ PVOutput☀️
Betwijfel echt of 1 - 0 genoeg zal zijn. Als Real in de return net zo kan spelen en vroeg uit een counter weet te scoren wellicht, anders..

Uiteindelijk toch nog een aardige weedstrijd geworden.
Slechte uitslag voor Bayern. Zodra Real scoort in Duitsland wordt het moeilijk met het uitdoelpunt. Waardeloze regel overigens.
Inderdaad. Pfoe, Robben echt de hele tijd twee / drie man tegenover zich. Desondanks was hij dreigender dan Ribery.
1 of ander wissel praat tegen di Maria met zijn kraag voor zijn mond, wat is dat voor rare trend met dat afschermen van de mond. Bang voor de NSA
Zal best loslopen. Ik voorzie nog steeds een finale Real - Atletico...Fid3lity schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:27:
[...]
Maar straks kijken we waarschijnlijk naar een finale van...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Chelsea - Bayern sluit ik ook niet uit. Belooft volgende week in ieder geval wat te worden, ik heb er zin in
Nu lekker slapen

Dat lijkt mij wel een super finale.Fiber schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:42:
[...]
Zal best loslopen. Ik voorzie nog steeds een finale Real - Atletico...
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad. Bayern moet nog vol aan de bak. Probleem is dat ze uit vorm zijn sinds de titel binnen is.Fid3lity schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:37:
Betwijfel echt of 1 - 0 genoeg zal zijn. Als Real in de return net zo kan spelen en vroeg uit een counter weet te scoren wellicht, anders..
Verwijderd
Bayern heeft het laten lopen met dat zij kampioen waren. De gevolgen daarvan laten zich aanzien, overigens niet alleen in deze wedstrijd.tweaker2010 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:53:
[...]
Inderdaad. Bayern moet nog vol aan de bak. Probleem is dat ze uit vorm zijn sinds de titel binnen is.
Heel leuk die vorm, maar Bayern is verdedigend gewoon niet de absolute top. Boateng tegen over een van die snelle van Real is om problemen vragen, dat wist ik gewoon dat vanuit snelheid de goal zou worden gemaakt. Overigens vond ik het raar, dar Müller en Götze er niet in stonden, Müller krijgt kansen en Götze ook een grote, al meer dan die andere in 70 minuten. Heel leuk, dat balbezit, maar Real lacht zich kapot met een leuke counter. Götze heeft al goede ervaring van vorige seizoen en Müller krijgt tegen elke club altijd kansen, tenminste als ik hem zie spelen wel.
Maar goed, ik heb goede hoop voor de return in München, dan verwacht ik een andere opstelling en 101% inzet. Het is ook weer niet zo, dat je van dit Real moet verliezen, zeer zeker niet.
Maar goed, ik heb goede hoop voor de return in München, dan verwacht ik een andere opstelling en 101% inzet. Het is ook weer niet zo, dat je van dit Real moet verliezen, zeer zeker niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 23-04-2014 23:56 ]
Robben niet dan? Dat is zo'n beperkte voetballer. Hij heeft maar één beweging en dat is naar binnen en in de verre hoek, verder kan ie niks. Ik heb hem nog nooit een mannetje zien passeren met een schijnbeweging of iets zien doen waarvan ik zei "Wauw!" Ribery kan wel een mannetje passeren en heeft een geweldige versnelling (wordt wel al wat ouder onderhand). En dan dat rare huppeltje met die armpjes als ie rent. Ziet er echt niet uit! Ik begrijp werkelijk niet waarom iedereen het zo'n geweldige voetballer vindt en dat ie altijd in Oranje moet. Het is zo'n beperkte speler.D-e-n schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:38:
Ribery wordt overschat in mijn ogen.
Overigens had Real met 3 - 0 voor moeten staan in de rust, dan was het klaar.
http://www.volkskrant.nl/...nancieel-zwaar-weer.dhtml
Da's geen best teken... Toch een iets te grote broek aangetrokken?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Klaarblijkelijk. Zo begint de oude top rustig aan weer vorm te krijgen. Succes is en blijft verraderlijk. Gaat het goed is het mooi meegenomen maar moet je wel realistisch blijven en geen gekke uitgave gaan doen. Supporters die meer verwachten waardoor je, als het even minder gaat, uit "paniek" grote uitgave gaat doen.Ramzzz schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:13:
Uit andere bronnen begreep ik dat de onenigheid met de financiële commissie van de KNVB vooral een technische oorzaak had. FC Twente heeft (toekomstige) inkomsten verkocht en daarmee de hypotheek op het stadion afgelost. Over hoe dat boekhoudkundig te verwerken zijn (de accountants van) FC Twente en de KNVB het niet eens. Het is dus, voor zover ik begrijp, niet zozeer een kwestie van daadwerkelijk slechte resultaten, maar slechts een kwestie van de interpretatie van creatief boekhouden.Ramzzz schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:13:
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Robben was niet genomineerd als voetballer van het jaar. Ribery wel. Die ene move: dat is zo met bijna alle spelers die aan de "verkeerde kant" staan. Desondanks is hij consequent de meest dreigende man bij Bayern. Niet voor niks heeft HIJ drie man bij zich en niet Ribery.chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 06:57:
[...]
Robben niet dan? Dat is zo'n beperkte voetballer. Hij heeft maar één beweging en dat is naar binnen en in de verre hoek, verder kan ie niks.
Messi en Ronaldo steken er bovenuit en daar hoort Ribery dus niet bij. Maar voor de rest moeten wij Nederlanders blij zijn dat we nog een speler bij één van die paar echte topclubs hebben, een belangrijke speler nog wel. Typisch Nederlands gezeik altijd om daar negatief over te zijn.
Nouja, ze hebben 12 miljoen TV gelden over de komende 6 jaar (vanaf vorig jaar oid) uitgesmeerd. en dat kan dus niet waardoor ze dus feitelijk tekorten krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Dat deden clubs bij Sport7 ook en dat liep voor veel clubs financieel ook niet best af. Er zijn specifieke regels opgesteld, juist na het Sport7 debacle.argro schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:42:
[...]
Uit andere bronnen begreep ik dat de onenigheid met de financiële commissie van de KNVB vooral een technische oorzaak had. FC Twente heeft (toekomstige) inkomsten verkocht en daarmee de hypotheek op het stadion afgelost. Over hoe dat boekhoudkundig te verwerken zijn (de accountants van) FC Twente en de KNVB het niet eens. Het is dus, voor zover ik begrijp, niet zozeer een kwestie van daadwerkelijk slechte resultaten, maar slechts een kwestie van de interpretatie van creatief boekhouden.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Robben is een beperkte en matige voetballer ja, kijk zijn staat van dienst en zijn clubs maar.chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 06:57:
[...]
Robben niet dan? Dat is zo'n beperkte voetballer. Hij heeft maar één beweging en dat is naar binnen en in de verre hoek, verder kan ie niks. Ik heb hem nog nooit een mannetje zien passeren met een schijnbeweging of iets zien doen waarvan ik zei "Wauw!" Ribery kan wel een mannetje passeren en heeft een geweldige versnelling (wordt wel al wat ouder onderhand). En dan dat rare huppeltje met die armpjes als ie rent. Ziet er echt niet uit! Ik begrijp werkelijk niet waarom iedereen het zo'n geweldige voetballer vindt en dat ie altijd in Oranje moet. Het is zo'n beperkte speler.
Overigens had Real met 3 - 0 voor moeten staan in de rust, dan was het klaar.

Blijkbaar werkt dat 'enige' wat hij kan dus wel erg goed.
Maar Bale, die feitelijk ook maar 1 trucje kent (sprint), en voor 100 miljoen naar zijn clubbie ging, daar horen we Chim0tje natuurlijk niet overVos schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:26:
[...]
Robben is een beperkte en matige voetballer ja, kijk zijn staat van dienst en zijn clubs maar.![]()
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-04-2014 09:35 ]
Ik ben ook geen groot fan van Robben, maar volgens mij bezorgde hij vorig jaar Bayern nog de CL in de finale...dus een meerwaarde is het zeker!Vos schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:26:
[...]
Robben is een beperkte en matige voetballer ja, kijk zijn staat van dienst en zijn clubs maar.![]()
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom de commentator direct na de goal van Benzema zei:
"Dit is goed voor de wedstrijd"
Volgens mij was het veel beter geweest voor de wedstrijd als Bayern de 1-0 had gemaakt, dan had Real namelijk enorm aan de bak gemoeten. Na de 1-0 was de wedstrijd eigenlijk gespeeld. Real wint en Bayern kankte na 80% balbezit en 0 kansen.
In ieder geval is het nu te voorspellen wat voor wedstrijd we krijgen in München. Real gaat waarschijnlijk spelen als Chelsea, loeren op de counter die altijd komt, en Bayern probeert te breien wat uiteindelijk niet zal lukken.
Volgens mij was het veel beter geweest voor de wedstrijd als Bayern de 1-0 had gemaakt, dan had Real namelijk enorm aan de bak gemoeten. Na de 1-0 was de wedstrijd eigenlijk gespeeld. Real wint en Bayern kankte na 80% balbezit en 0 kansen.
In ieder geval is het nu te voorspellen wat voor wedstrijd we krijgen in München. Real gaat waarschijnlijk spelen als Chelsea, loeren op de counter die altijd komt, en Bayern probeert te breien wat uiteindelijk niet zal lukken.
[ Voor 23% gewijzigd door Witte op 24-04-2014 09:41 ]
Houdoe
Tja, 1-0 was natuurlijk beter dan een saaie 0-0. Maar met 0-1 had Real inderdaad moeten komen.Witte schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:37:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom de commentator direct na de goal van Benzema zei:
Ik denk dan met het oog op de return - een return is toch belangrijker dan de heenwedstrijd - deze wedstrijd beter in 0-0 had kunnen eindigen. De wedstrijd was tijdens de 0-0 totaal niet saai.
Nu wordt de return een saaie pot, met als meest waarschijnlijke uitslag 0-0 of 0-1.
Nu wordt de return een saaie pot, met als meest waarschijnlijke uitslag 0-0 of 0-1.
[ Voor 9% gewijzigd door Witte op 24-04-2014 09:43 ]
Houdoe
Die commentator was sowieso ruk. Hele tijd verkeerde namen noemen, zeggen dat iemand de bal afpakt waar de bal eigenlijk in een kluts toevallig bij iemand in zijn voeten rolt, dat soort dingen. Ook melden dat het tempo omhoog gaat terwijl dat helemaal niet zo is, het kakte eerder nog verder in. Irriteer me dood aan die gast.
Die commentator van de NOS? Ja, daar irriteerde ik mij ook aan...
Ik neem aan dat jullie Jeroen Grueter bedoelen? Het was inderdaad niet best.
Jeroen Grueter @Jeroen_Grueter
Volgen
De laatste, nog ferme zonnestralen vallen net over de dakrand op de comm-pos. terwijl we meebleren met Oasis. #great
7:46 's middags - 23 april 2014
Ja, sowieso heb ik liever Sierd de Vos maar door opzeggen van mijn Sport1 internet abo kan ik geen Sport1 uitzendingen meer kijken.
⏩ PVOutput☀️
Die inderdaad, al jaren een hekel aantweaker2010 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:29:
[...]

Niet negatief, maar hij is gewoon ontzettend beperkt. Ik ben wel toe aan een rechtsbuiten die een mannetje passeert en een voorzet geeft.D-e-n schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:50:
[...]
Typisch Nederlands gezeik altijd om daar negatief over te zijn.
Dan moet je beter lezen, want ik heb allang gezegd dat 100 miljoen voor Bale belachelijk is en dat ie niet geschikt is voor Real.Kaap schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:34:
[...]
Maar Bale, die feitelijk ook maar 1 trucje kent (sprint), en voor 100 miljoen naar zijn clubbie ging, daar horen we Chim0tje natuurlijk niet over
Welke vleugelaanvaller is dat niet dan? En als je voorzetten wilt moet je hem aan de andere kant zetten. En toch zetten trainers dit soort spelers altijd aan de "verkeerde" kant. In het internationale voetbal zie je zelden nog echte buitenspelers die het moeten hebben van een voorzet en buitenom gaan.chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:42:
[...]
Niet negatief, maar hij is gewoon ontzettend beperkt. Ik ben wel toe aan een rechtsbuiten die een mannetje passeert en een voorzet geeft.
Ronaldo is veel beter en 100 miljoen is natuurlijk belachelijk maar je kunt niet zeggen dat hij het niveau niet aankan. Hij schiet ze er toch wel gewoon in, zelfs vanaf rechts.[...]
Dan moet je beter lezen, want ik heb allang gezegd dat 100 miljoen voor Bale belachelijk is en dat ie niet geschikt is voor Real.
Zo beperkt dat er constant 3 man op hem afstormde inderdaad. In mijn optiek was Real juist vooral bang voor zijn individuele actie. Als Robben beter en sneller positiespel had gespeeld (maar dat geldt ook voor zijn teamgenoten) dan hadden ze binnen mum van tijd Ribery of Alaba vrij kunnen spelen. Dat is dan ook meteen de beperking van Robben.
Die is nooit best geweest. Die zit altijd in zijn Barcelona pyama en met Barcelona plopkap commentaar te geven. Sowieso zijn er weinig gedenkwaardige commentatoren over.tweaker2010 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:29:
[...]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hij wacht altijd te lang, omdat ie niet weet wat ie moet doen. Hij heeft geen trukendoos om een mannetje te passeren. Hij is snel en heeft een goed schot, maar het is toch geen discussie dat je goed moet kunnen schieten als je profvoetballer bent? Die gasten trainen elke dag 6 uur per dag. Kom op zeg!Joster schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:49:
Zo beperkt dat er constant 3 man op hem afstormde inderdaad.
Sorry hoor, maar ik vind Ribery als buitenspeler een veel betere speler. Die passeert nog wel eens een mannetje, Robben wordt altijd omver geduwd of verliest de bal, omdat ie het niet ziet en niet weet wat ie moet doen. Hij kan alleen naar binnen en schieten, that's it. Bale precies hetzelfde, voordat sommigen beginnen.
Dan had ie bij Barca of Real gespeeld. Ja, dat weten we...Als Robben beter en sneller positiespel had gespeeld

Weet je wat pas typisch is? Dat Nederlanders te snel met iets genoegen nemen en te snel tevreden zijn met iets. Persoonlijk vind ik dat je voor een nationaal elftal wel iets meer in je mars mag hebben dan wat Robben heeft en dan heb ik het niet over buitencategorieën zoals Messi of Ronaldo, maar wel iets meer dan Robben. Sneijder, die heeft bepaalde kwaliteiten en kan dingen dat ik denk "Wauw! Hoe verzint ie het?" Nu is ie niet in vorm (of misschien wel aan het eind van zijn Latijn?), maar oorspronkelijk heeft Sneijder wel bijzondere kwaliteiten, vind ik. Gewoon wat meer verassing en wat meer pit, het is elke keer hetzelfde met Robben.
Over Jeroen Grueter, ik maak me zorgen om die man, want die heeft al sinds langere tijd dat ie namen door elkaar haalt. Volgens mij is ie blind aan het worden of zo. Gisteren ook, zag ie Boateng aan voor Alaba en zo nog een paar keer. Maar dit is niet van de laatste tijd, hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door chim0 op 24-04-2014 11:18 ]
Ik vraag mij echt af waar jij de voetbalgogme vandaan hebt.....
Robben een beperkte speler noemen om vervolgens aan te komen met: "Hij wacht te lang [....], hij heeft geen trucjes om een mannetje te passeren"
Om daarna maar even de dooddoener er in te gooien dat elke profvoetballer elke dag 6 uur traint en dus goed moet kunnen schieten....
Feit is dat er vanuit Robben altijd dreiging is en je mede door Robben een man meer situatie kan creeren tijdens je aanval.
Robben een beperkte speler noemen om vervolgens aan te komen met: "Hij wacht te lang [....], hij heeft geen trucjes om een mannetje te passeren"
Om daarna maar even de dooddoener er in te gooien dat elke profvoetballer elke dag 6 uur traint en dus goed moet kunnen schieten....

Feit is dat er vanuit Robben altijd dreiging is en je mede door Robben een man meer situatie kan creeren tijdens je aanval.
[ Voor 15% gewijzigd door KillaZ op 24-04-2014 11:23 ]
K to the KillaZ
Jongens, we weten intussen toch wel dat Chimo een andere mening heeft dan 99% van de andere "voetbalkenners". Ook nu weer, maar we blijven doodleuk op reageren en eindeloze, zinloze discussies aangaan 
Over Robben, https://www.vi.nl/nieuws/...-in-slotfase-seizoen-.htm - Beperkte voetballer ben je dan, als je zo'n statistieken neer kan leggen.
Gisteren ging er ook constant dreiging van Robben uit en was hij aanspeelbaar. Na 70 minuten werd Ribery gewisseld en dat was de eerste keer in de wedstrijd dat hij in beeld was.

Over Robben, https://www.vi.nl/nieuws/...-in-slotfase-seizoen-.htm - Beperkte voetballer ben je dan, als je zo'n statistieken neer kan leggen.
Gisteren ging er ook constant dreiging van Robben uit en was hij aanspeelbaar. Na 70 minuten werd Ribery gewisseld en dat was de eerste keer in de wedstrijd dat hij in beeld was.
^ dit dus, hij levert bij Bayern genoeg assists af en scoort genoeg, maar is volgens jou toch een zeer beperkte spelerKillaZ schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:19:
Ik vraag mij echt af waar jij de voetbalgogme vandaan hebt.....
Om daarna maar even de dooddoener er in te gooien dat elke profvoetballen elke dag 6 uur traint en dus goed moet kunnen schieten....
Als hij zo beperkt was, speelde hij nu niet bij Bayern, dan had hij nog bij Groningen gevoetbald.
Ja zijn kenmerk is naar binnen komen en schieten, maar blijkbaar is hij daar nog steeds heel effectief mee!
Bayern speelt niet met buitenspelers om vanaf de achterlijn voorzetten te geven, ze spelen combinatievoetbal, waar Robben prima in mee kan en soms een individuele actie kan maken.
Niet eerder bereidde de Oranje-international zoveel doelpunten van ploeggenoten voor en ook zijn productie nadert een persoonlijk record.

zeer beperkt ja

[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 24-04-2014 11:24 ]
Verwijderd
Zo heb ik het inderdaad ook begrepen. Wordt nu volgend seizoen opgenomen in de boekhouding in plaats van dit seizoen. Volgend boekjaar is alles dus weer in kannen en kruiken.argro schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:42:
[...]
Uit andere bronnen begreep ik dat de onenigheid met de financiële commissie van de KNVB vooral een technische oorzaak had. FC Twente heeft (toekomstige) inkomsten verkocht en daarmee de hypotheek op het stadion afgelost. Over hoe dat boekhoudkundig te verwerken zijn (de accountants van) FC Twente en de KNVB het niet eens. Het is dus, voor zover ik begrijp, niet zozeer een kwestie van daadwerkelijk slechte resultaten, maar slechts een kwestie van de interpretatie van creatief boekhouden.
Dat kan wel zijn, maar ik heb hem niet gezien. Niet 1 geslaagde actie had ie, Robben was veel dreigender.chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:15:
[...]
Sorry hoor, maar ik vind Ribery als buitenspeler een veel betere speler. Die passeert nog wel eens een mannetje, Robben wordt altijd omver geduwd of verliest de bal, omdat ie het niet ziet en niet weet wat ie moet doen. Hij kan alleen naar binnen en schieten, that's it. Bale precies hetzelfde, voordat sommigen beginnen.
Daarbij trok Robben gisteren ook continu 2 of 3 man naar zich toe, waardoor anderen weer vrij kwamen te staan.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Dus de aflossing op de hypothecaire lening is dit boekjaar al gerealiseerd terwijl de inkomsten die daar tegenover staan en contractueel al zijn vastgelegd maar nog niet zijn gerealiseerd pas volgend jaar opgenomen mogen worden?Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:23:
[...]
Zo heb ik het inderdaad ook begrepen. Wordt nu volgend seizoen opgenomen in de boekhouding in plaats van dit seizoen. Volgend boekjaar is alles dus weer in kannen en kruiken.
K to the KillaZ
Ja, omdat ie niet weet wat ie moet en te lang wacht en niet een mannetje kan passeren of niet wil (of kan?) overspelen en dan ligt ie weer op z'n gat in de hoek met z'n armen omhoog.Rhapsody schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:26:
Daarbij trok Robben gisteren ook continu 2 of 3 man naar zich toe, waardoor anderen weer vrij kwamen te staan.

Lieve mensen, ga niet in discussie met mij over Robben, alsjeblieft. Pfff... Maar goed, vanavond weer lekker genieten van Benfica - Juventus!
En Atletico - Chelsea was trouwens een zaadpartij van jewelste. Begrijp werkelijk niet hoe zulke teams zo ver kunnen komen in de CL.
Laten we dat maar niet meer doen nee.chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:32:
[...]
Ja, omdat ie niet weet wat ie moet en te lang wacht en niet een mannetje kan passeren of niet wil (of kan?) overspelen en dan ligt ie weer op z'n gat in de hoek met z'n armen omhoog.
Lieve mensen, ga niet in discussie met mij over Robben, alsjeblieft. Pfff... Maar goed, vanavond weer lekker genieten van Benfica - Juventus!
En Atletico - Chelsea was trouwens een zaadpartij van jewelste. Begrijp werkelijk niet hoe zulke teams zo ver kunnen komen in de CL.
Benfica - Juve was een betere halve CL finale geweest inderdaad. Dat dan weer wel.
Verwijderd
Twente wilde inderdaad een hypotheek versneld aflossen met door inkomsten uit de toekomst. Volgens mij lossen ze die hypotheek nu versneld af met de middelen die ze nu hebben. Waardoor ze tijdelijk in categorie 1 komen.KillaZ schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:26:
[...]
Dus de aflossing op de hypothecaire lening is dit boekjaar al gerealiseerd terwijl de inkomsten die daar tegenover staan en contractueel al zijn vastgelegd maar nog niet zijn gerealiseerd pas volgend jaar opgenomen mogen worden?
Het is toch gewoon zo? Mensen vinden die statistieken heel erg bijzonder of zo, terwijl het gewoon zijn beroep is en niet meer dan normaal is dat je goed kan schieten en een assist kan geven. Daarom zeg ik, Nederlanders nemen te snel genoegen met iets of vinden iets heel snel bijzonder terwijl ik denk van zo bijzonder is dat niet. Robben heeft echt niks speciaals of zo, hoor. Sneijdertje, die kan wel bijzondere dingen doen.
Europa League, niet Champions League.Benfica - Juve was een betere halve CL finale geweest inderdaad. Dat dan weer wel.
Benfica - Valencia zou ik wel een leuke finale vinden.
chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:42:
[...]
Het is toch gewoon zo? Mensen vinden die statistieken heel erg bijzonder of zo, terwijl het gewoon zijn beroep is en niet meer dan normaal is dat je goed kan schieten en een assist kan geven. Daarom zeg ik, Nederlanders nemen te snel genoegen met iets of vinden iets heel snel bijzonder terwijl ik denk van zo bijzonder is dat niet. Robben heeft echt niks speciaals of zo, hoor. Sneijdertje, die kan wel bijzondere dingen doen.

Ik denk dat we inderdaad niet meer in discussie met je moeten, want je opmerkingen raken noch kant noch wal.
Je leeft of in het verleden, of laat een persoonlijke voorkeur de doorslag geven. Robben is beslissend en onomstreden bij een van de sterkste ploegen ter wereld. Beslist nog steeds eigenhandig wedstrijden op het hoogste niveau en pakt prijs na prijs. Sneijder speelt een niveautje of 3 lager en is daar ook niet de grote man.chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:42:
Robben heeft echt niks speciaals of zo, hoor. Sneijdertje, die kan wel bijzondere dingen doen.
Robben is niet de beste of een na beste speler ter wereld, maar in de top 10 staat hij zeker. Als Nederlander moet je zulke spelers koesteren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat kan Sneijder dan wel wat zo bijzonder is?chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:42:
[...]
[...]
Europa League, niet Champions League.
Benfica - Valencia zou ik wel een leuke finale vinden.
En hebben we het over de Sneijder die in een tweede rangs competitie speelt en over de Robben die in de halve finale CL speelt?
De Sneijder die niet eens bepalend is in zijn eigen team en de Robben die een bepalende speler is van de CL winnaar 2013?
Je kan een speler niet mogen, maar om te zeggen dat ie niks speciaals is en een Sneijder wel....
Messi en Ronaldo zijn ook niet speciaal. Kunnen een beetje dribbelen, schieten. Maar dat moet elke voetballer kunnen. Niks bijzonders daaraan.
En dan nogmaals mijn vraag: welke buitenspeler is dan wel speciaal?
Dat iets jouw mening is, maakt nog niet dat 'het gewoon zo is'. Ik vind Robben bij de beste 5 spelers van de wereld horen. Dat hij zo'n indrukwekkende statistieken heeft betekend dat hij wel zeker wat kan. Iets verschillends kan ook. Dat kwam er gisteren niet uit, nou, ook dat kan. Koffiekan.chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:42:
[...]
[...]
Ik had dat liever als CL dan Chelsea - Atletico, dat was het kijken niet waardEuropa League, niet Champions League.
Robben is een buitengewone speler, kan inderdaad wedstrijden beslissen en speelt nu gewoon op een hoog niveau. Alleen jammer genoeg wel een man van glas want vak geblesseerd.
Sneijder is gewoon over the hill, heeft wel zijn geniale momenten en passing maar hij zal nooit meer zijn niveau van 2010 halen, en tijdens het wk van 2010 hadden we natuurlijk ook wel een dosis geluk
Sneijder is gewoon over the hill, heeft wel zijn geniale momenten en passing maar hij zal nooit meer zijn niveau van 2010 halen, en tijdens het wk van 2010 hadden we natuurlijk ook wel een dosis geluk
Na enkele jaren ervaring in [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 kan ik je met zekerheid zeggen dat als het gaat om voetbal er geen andere waarheid is dan die van Chim0Niku schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:29:
[...]
Dat iets jouw mening maakt nog niet dat 'het gewoon zo is'.
@chim0: Als je geen discussie wilt zal je dergelijke statements achterwege moeten laten, je hebt zelf onderhand ook wel de ervaring dat je af en toe alleen staat in je mening.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Copy thatKaap schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:53:
[...]
Na enkele jaren ervaring in [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 kan ik je met zekerheid zeggen dat als het gaat om voetbal er geen andere waarheid is dan die van Chim0
Niks statements en niks discussie, ik noem gewoon feiten. Maar blijkbaar heb ik het tegen de verkeerden of zo, want dat zijn waarschijnlijk ook degenen die vinden dat Lex Immers in Oranje moet.Gonadan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:27:
@chim0: Als je geen discussie wilt zal je dergelijke statements achterwege moeten laten, je hebt zelf onderhand ook wel de ervaring dat je af en toe alleen staat in je mening.
Maar dat bedoel ik dus, iemand laat twee keer een scheet en we lopen met z'n allen de polonaise achter elkaar. Nou, we gaan het zien op het WK.

Drie is ook niet genoeg voor Ribery en om daar nou je halve team tegenover te moeten zetten is net iets teveel van het goede dus dan maar op Robben zetten waar je er alleen twee voor de actie naar binnen hoeft te zetten en eentje voor naar buiten over te houdenD-e-n schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:50:
[...]
Robben was niet genomineerd als voetballer van het jaar. Ribery wel. Die ene move: dat is zo met bijna alle spelers die aan de "verkeerde kant" staan. Desondanks is hij consequent de meest dreigende man bij Bayern. Niet voor niks heeft HIJ drie man bij zich en niet Ribery.
Messi en Ronaldo steken er bovenuit en daar hoort Ribery dus niet bij. Maar voor de rest moeten wij Nederlanders blij zijn dat we nog een speler bij één van die paar echte topclubs hebben, een belangrijke speler nog wel. Typisch Nederlands gezeik altijd om daar negatief over te zijn.
Maar alle gekheid op een stokkie, Ribery is al een hele tijd niet in topvorm (sinds terugkeer blessure) dus om deze wedstrijd te gebruiken om Ribery weer eens af te kraken en Robben op te hemelen ...
Overigens kan je wel je aanmerkingen hebben over de basisopstelling van Bayern (zoals BamBoombots al opmerkte) en missen ze gewoon overduidelijk Thiago ... imo.
Ik zie dat de anti-Grueter fanclub met de week groeit
[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 24-04-2014 14:18 ]
Of Tom Beugelsdijkchim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:59:
degenen die vinden dat Lex Immers in Oranje moet.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Oke we doen gewoon even alsof jouw zogenaamde feiten helemaal waar zijn, wie zie jij liever in Oranje op zijn plek?chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:59:
[...]
Niks statements en niks discussie, ik noem gewoon feiten. Maar blijkbaar heb ik het tegen de verkeerden of zo, want dat zijn waarschijnlijk ook degenen die vinden dat Lex Immers in Oranje moet.
Maar dat bedoel ik dus, iemand laat twee keer een scheet en we lopen met z'n allen de polonaise achter elkaar. Nou, we gaan het zien op het WK.
Ja, dat die nog niet bij Barca of Real speelt, is voor mij onbegrijpelijk!
Gewoon, een type Narsingh of zo, die een mannetje voorbij gaat en een voorzet geeft. Nou is Narsingh ook een beperkte speler en misschien niet goed genoeg voor Oranje, maar wel een echte rechtsbuiten.martinusz schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:06:
[...]
Oke we doen gewoon even alsof jouw zogenaamde feiten helemaal waar zijn, wie zie jij liever in Oranje op zijn plek?
Maar serieus, wat maakt Robben zo speciaal dan volgens jou? Ik heb het gewoon over zijn individuele kwaliteiten. Hij heeft maar één beweging en dat is naar binnen en uithalen in de verre hoek. Als je dat weet als verdediger en je pakt hem daarop, heeft ie verder niks. Ik zie toch wat ik zie? Als ie de bal krijgt, begint ie raar te huppelen en gaat ie twijfelen. Hij zal nooit met een truucje een mannetje voorbij gaan of zo. En de snelste is ie ook niet meer, want hij is ook al 30. Net als Ronaldo trouwens, die is ook niet meer de snelste.
[ Voor 21% gewijzigd door chim0 op 24-04-2014 14:15 ]
Ander onderwerp.
http://www.vi.nl/nieuws/p...e-financial-fair-play.htm
Vitesse hoeft dus niet te vrezen voor uitsluiting, UEFA blaft maar bijt niet?
http://www.vi.nl/nieuws/p...e-financial-fair-play.htm
Vitesse hoeft dus niet te vrezen voor uitsluiting, UEFA blaft maar bijt niet?
Er staat dat er andere straffen zullen zijn dan uitsluiting uit het toernooi.
⏩ PVOutput☀️
Nu moet ik koffie vegen, want dit is hilarisch. Hij huppelt maar wat aan?chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:12:
[...]
Gewoon, een type Narsingh of zo, die een mannetje voorbij gaat en een voorzet geeft. Nou is Narsingh ook een beperkte speler en misschien niet goed genoeg voor Oranje, maar wel een echte rechtsbuiten.
Maar serieus, wat maakt Robben zo speciaal dan volgens jou? Ik heb het gewoon over zijn individuele kwaliteiten. Hij heeft maar één beweging en dat is naar binnen en uithalen in de verre hoek. Als je dat weet als verdediger en je pakt hem daarop, heeft ie verder niks. Ik zie toch wat ik zie? Als ie de bal krijgt, begint ie raar te huppelen en gaat ie twijfelen. Hij zal nooit met een truucje een mannetje voorbij gaan of zo. En de snelste is ie ook niet meer, want hij is ook al 30. Net als Ronaldo trouwens, die is ook niet meer de snelste.
Wat een argumenten weer:
- Hij heeft geen truucjes
- Hij is al 30 dus hij is niet snel meer
- Hij twijfelt aan de bal
Dus hij is een beperkte voetballer

K to the KillaZ
Narsingh is aardig ja, leuk voor wissel achter Robbenchim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:12:
[...]
Gewoon, een type Narsingh of zo, die een mannetje voorbij gaat en een voorzet geeft. Nou is Narsingh ook een beperkte speler en misschien niet goed genoeg voor Oranje, maar wel een echte rechtsbuiten.
Specialiteiten van Robben:
- Doelpunten maken
- Assists geven (is dus ook doelpunten genereren)
- Snelheid met een goede dribbel
- vrije trappen
- corners
- fopduiken -> penalties genereren
Wat jij overigens bedoeld met een mannetje voorbij spelen is een trucje zoals een Ronaldinho kan of een Neymar kan, maar er maar weinig spelers die dat nog echt kunnen. Daarmee doe je wel net of het geen kwaliteit is om vrij te lopen, in de diepte te lopen, aanspeelbaar zijn, op snelheid mensen voorbij lopen met de bal etc.
Robben gaat overigens ook regelmatig buitenom aan de rechterkant, ja de verdedigers weten het, maar toch scoort hij zo veel en gaat hij er zo vaak voorbij. Dus blijkbaar is het allemaal niet zo makkelijk te verdedigen.
En dat ie niet snel meer zou zijn is echt kolder, zelfde geldt voor Ronaldo.
De statistieken liegen niet, geen enkele Nederlandse "buitenspeler" levert het zelfde resultaat op als Robben, dus blijkbaar is hij wel van bovengemiddelde klasse!
KLAAR!chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:32:
[...]
Ja, omdat ie niet weet wat ie moet en te lang wacht en niet een mannetje kan passeren of niet wil (of kan?) overspelen en dan ligt ie weer op z'n gat in de hoek met z'n armen omhoog.

Blij als het weekend weer begint, zorgt tenminste voor vuurwerk
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 24-04-2014 15:05 ]
Misschien eens de betekenis van feiten opzoeken…chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:59:
[...]
Niks statements en niks discussie, ik noem gewoon feiten.
Geeft niets hoor, wanneer je een mening hebt. Ook niet wanneer niemand die mening met je deelt, maar je mening als feit presenteren, hoe vaak je dat ook doet, maakt het nog steeds geen feit. Het idee van een forum is dat het een discussieplatform is. Wanneer je de spelregels die bij een discussie horen niet kent of begrijpt, kan je je daar beter niet in mengen.
Het hoeft je smaak niet te zijn, je mag hem een vervelend ventje vinden, maar met een (nog) niet topfitte Van Persie en een niet fitte/niet in vorm zijnde Sneijders mag je als klein land als Nederland zijn dat je nog een absolute wereldtopper als Robben in huis hebt. Dat zijn spelers die een wedstrijd, op topniveau, kunnen beslissen.

Ik vind hem briljant gevonden

⏩ PVOutput☀️
Benieuwd wat chim0 zegt als Robben op het WK ook beslissend is..
Zijn kracht vind ik vooral dat ondanks dat iedereen zijn speelstijl door en door kent het hem toch telkens lukt. Dan ben je echt wel een geniale speler..
Zijn kracht vind ik vooral dat ondanks dat iedereen zijn speelstijl door en door kent het hem toch telkens lukt. Dan ben je echt wel een geniale speler..
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Nee hoor, berichten staan echt op twitter
Over Robben gesproken, zet een beest van een LB(taiwo) neer, = gefrustreerde Robben, hilarisch!!!
Waarom had Wenger hem destijds nooit gratis opgehaald, kon hij mooi van pas komen in de CL tegen Robben.
Ik denk dat Sneijder nog wel goed is, en bijvoorbeeld Van der Vaart ook. Maar je moet ze wel gebruiken op de plek waar ze thuis horen en waar hun kwaliteiten liggen: Als echte nummer tien dus. Met een loper en een stofzuiger in de rug. En je kan ze niet meer samen opstellen. Liefst in een twee spitsen systeem. (Van Persie en Robben.) En dan Huntelaar achter de hand houden als pinch hitter.Vlassie1980 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:52:
[...]
Edit...:
EK 2020 naar Nederland...?

http://www.nu.nl/sport/37...n-in-aanloop-ek-2020.html
[ Voor 9% gewijzigd door Fiber op 24-04-2014 18:05 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Robben laat tenminste nog regelmatig scheten, wanneer heeft Snider voor het laatst een beslissende scheet op dat niveau gelaten?chim0 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:59:
[...]
Niks statements en niks discussie, ik noem gewoon feiten. Maar blijkbaar heb ik het tegen de verkeerden of zo, want dat zijn waarschijnlijk ook degenen die vinden dat Lex Immers in Oranje moet.
Volgens mij loopt er trouwens niemand polonaise. We concluderen alleen dat we 1 goede speler hebben op het moment.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum