Inter in de tijd dat Mourinho daar coach was en de CL won.hupske schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:49:
Sommige vinden het saai, maar ik vond het niet saai. Ik kan genieten van hoe Chelsea verdedigd. Toch knap dat ze het telkens voor elkaar krijgen om zo te verdedigen. Wie kan er nog meer zo een team noemen dat dat zo goed kan?
Je hebt wel vaak het voetbalverstand van een vrouw, niet zoveel dustweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:47:
[...]
Klopt, maar we moeten nu niet doen alsof Chelsea nog nooit zo gespeeld heeft. Die coach (en spelers) van Atletico hebben zich gewoon slecht voorbereid en Mourinho heeft het weer eens briljant gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 22-04-2014 22:56 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Lol, are you fucking serious?hupske schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:49:
Sommige vinden het saai, maar ik vond het niet saai. Ik kan genieten van hoe Chelsea verdedigd. Toch knap dat ze het telkens voor elkaar krijgen om zo te verdedigen. Wie kan er nog meer zo een team noemen dat dat zo goed kan?
Wat heeft hij briljant gezien?tweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:47:
[...]
Klopt, maar we moeten nu niet doen alsof Chelsea nog nooit zo gespeeld heeft. Die coach (en spelers) van Atletico hebben zich gewoon slecht voorbereid en Mourinho heeft het weer eens briljant gezien.
I lol'dmartinusz schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:55:
[...]
Je hebt wel vaak het voetbalverstand van een vrouw, niet zoveel dusje kraamt echt onzin uit zo af en toe.
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 22-04-2014 22:57 ]
De manier om Atletico te neutraliseren. Maar goed kennelijk kun jij niet objectief naar een wedstrijd kijken.
Als je dat al briljant noemt, proest. Jij slaapt in een Mourinho pyjama?tweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:58:
[...]
De manier om Atletico te neutraliseren. Maar goed kennelijk kun jij niet objectief naar een wedstrijd kijken.
En wat het met objectief kijken te maken heeft is een raadsel. Mourinho liet Real ook vaak draken van wedstrijden spelen, kijkend naar het materiaal. Bij Chelsea is dat niet veel anders.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 22-04-2014 23:02 ]
Het is vooral discipline, niet voetballen, niet aanvallen, counter niet te veel en hooguit met 3 man. Je moet het maar kunnen en willen als speler...voor de verdedigers niet eens zo heel moeilijk die hebben volgens mij alleen hun eigen 16 gezien met een mannetje of 6 minimaal.hupske schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:49:
Misschien moet je de nabeschouwing eens kijken. Waterreus legt het goed uit vind ik.Vos schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:58:
[...]
Als je dat al briljant noemt, proest. Jij slaapt in een Mourinho pyjama?
Echter alweer 4 jaar geleden en dat hebben ze niet volgehouden. Chelsea houd dit spel al jaren vol, zelfs toen meneer Mourinho geen trainer meer was.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:52:
[...]
Inter in de tijd dat Mourinho daar coach was en de CL won.
Ja, ik ben serieus. Wellicht komt dat ik zelf ook 2 jaar lang op deze manier heb moeten voetballen. (Ja, speelde in de A-jeugd 2e divisie, echter waren wij zoveel minder altijd als de tegenstander dat dit de enigste manier was om te winnen)
Ik vind het dan erg knap om dit 90 minuten vol te houden en daarin ook geen fout te maken in de verdediging. De kans dat je 1 keer een fout maakt is erg groot, maar dat gebeurd niet.
Alles werd met overtuiging uitverdedigd en overal werd er wel voor gesprongen.
Nja, eigenlijk is het niet goed te verwoorden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Waterreustweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:01:
[...]
Misschien moet je de nabeschouwing eens kijken. Waterreus legt het goed uit vind ik.

Als je als ploeg minder bent dan kan ik er in komen. Maar kijk de selectie van Chelsea eens! Ja ze missen Hazard, maar er loopt genoeg rond wat een goed balletje kan trappen.hupske schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:02:
[...]
Echter alweer 4 jaar geleden en dat hebben ze niet volgehouden. Chelsea houd dit spel al jaren vol, zelfs toen meneer Mourinho geen trainer meer was.
[...]
Ja, ik ben serieus. Wellicht komt dat ik zelf ook 2 jaar lang op deze manier heb moeten voetballen. (Ja, speelde in de A-jeugd 2e divisie, echter waren wij zoveel minder altijd als de tegenstander dat dit de enigste manier was om te winnen)
Ik vind het dan erg knap om dit 90 minuten vol te houden en daarin ook geen fout te maken in de verdediging. De kans dat je 1 keer een fout maakt is erg groot, maar dat gebeurd niet.
Alles werd met overtuiging uitverdedigd en overal werd er wel voor gesprongen.
Nee sorry, had al moeite met de 90+ minuten.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:01:
[...]
Misschien moet je de nabeschouwing eens kijken. Waterreus legt het goed uit vind ik.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 22-04-2014 23:05 ]
Er is niets moeilijkers dan voetballen tegen een ingezakt team dat echt 0x eruit komt. Er logt geen ruimte achter of voor de verdediging, een foutje van een verdediger kan makkelijk opgelost worden door collega verdedigers die in overtal aanwezig zijn. Voetballend hoeft er niets opgelost te worden, je ramt de bal gewoon weg.
Enige probleem voor zo'n ploeg is om zelf ooit tot scoren te komen
Leg mij dan eens uit hoe je als coach met een beperkt team als Chelsea moet spelen om van Atletico te winnen? Verdedigen is de enige optie en dat hebben ze goed gedaan. Daar kun je fan van zijn of niet.
Inderdaad. En waarschijnlijk komt Atletico dus net wat te kort. Vandaag in ieder geval.martinusz schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:04:
Er is niets moeilijkers dan voetballen tegen een ingezakt team dat echt 0x eruit komt. Er logt geen ruimte achter of voor de verdediging, een foutje van een verdediger kan makkelijk opgelost worden door collega verdedigers die in overtal aanwezig zijn. Voetballend hoeft er niets opgelost te worden, je ramt de bal gewoon weg.
Beperkt team? OK hier stop ik...tweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:05:
Leg mij dan eens uit hoe je als coach met een beperkt team als Chelsea moet spelen om van Atletico te winnen? Verdedigen is de enige optie en dat hebben ze goed gedaan. Daar kun je fan van zijn of niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 22-04-2014 23:07 ]
tweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:05:
Mwaha, deze ga ik opschrijven, "ik-heb-er-niks-van-begrepen-quote-van-het-jaar"tweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:05:
Sorry hoor maar als je dit Chelsea een beperkt team noemt mag je weer terug naar "voetbal voor dummies" hoofdstuk 1.
[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 22-04-2014 23:10 ]
beperkte team? na iets van een miljard aan spelers besteed te hebben mag je toch verwachten dat je beter voetbal speelt als Stoke.
[ Voor 3% gewijzigd door Terryb47 op 22-04-2014 23:11 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Klopt. Chelsea is geen beperkt team, die hebben zelfs erg goede spelers. Maar Atletico heeft net zulke goede spelers dit seizoen.
Dan zullen we even de rollen omdraaien. Zal Atletico het in de return lukken om op de zelfde manier als Chelsea te spelen om dan de 0 te houden? Nee, ik denk het niet.
Ik heb verder hier ook nog niet iemand zien zeggen welke club er zo kan verdedigen als Chelsea.
Dan zullen we even de rollen omdraaien. Zal Atletico het in de return lukken om op de zelfde manier als Chelsea te spelen om dan de 0 te houden? Nee, ik denk het niet.
Ik heb verder hier ook nog niet iemand zien zeggen welke club er zo kan verdedigen als Chelsea.
Je hebt een gelukje nodig om te scoren of afstandschoten of wellicht stilstaande situaties, maar Chelsea is natuurlijk erg sterk door de lucht.Vos schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:06:
[...]
Inderdaad. En waarschijnlijk komt Atletico dus net wat te kort. Vandaag in ieder geval.
[...]
Beperkt team? OK hier stop ik...
Voetballend kom je er niet doorheen maar door de lucht eigenlijk ook niet.
Voor een ploeg in de halve finale CL heeft Chelsea gewoon een matige selectie met een zeer beperkte aanval die ook nog eens door blessures geteisterd wordt. Zou Chelsea ook maar proberen aan te vallen zouden ze waarschijnlijk niet eens scoren en Atletico alle ruimte geven die ze zich maar kunnen wensen.Krukar schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:08:
[...]
Mwaha, deze ga ik opschrijven, "ik-heb-er-niks-van-begrepen-quote-van-het-jaar"
Iedereen zou het kunnen, maar niemand doet het zo extreem als Chelsea. (Op dit niveau)hupske schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:12:
Klopt. Chelsea is geen beperkt team, die hebben zelfs erg goede spelers. Maar Atletico heeft net zulke goede spelers dit seizoen.
Matige selectie......andries.t.net schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:12:
[...]
Voor een ploeg in de halve finale CL heeft Chelsea gewoon een matige selectie met een zeer beperkte aanval die ook nog eens door blessures geteisterd wordt. Zou Chelsea ook maar proberen aan te vallen zouden ze waarschijnlijk niet eens scoren en Atletico alle ruimte geven die ze zich maar kunnen wensen.

Ik ga hier niet verder over discussiëren want dit gaat echt helemaal nergens meer over.....
Chelsea gaat dit in eigen huis wel klaren, jammer want ik heb veel sympathie voor Atletico en ze draaien gewoon goed in de Primera Division natuurlijk. Morgen Real - Bayern, geen idee wat ik daar van moet verwachten eigenlijk. Denk dat 1 van die ploegen de CL wint.
Op papier misschien een sterk team, maar dat zijn Man City en Arsenal ook en die bakken er in de CL niets van. Dit Chelsea is niet bijzonder goed, veel spelers zijn inmiddels over hun top zijn (oa Terry en Lampard).Krukar schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:15:
[...]
Matige selectie......![]()
Ik ga hier niet verder over discussiëren want dit gaat echt helemaal nergens meer over.....
Daar doe je het echt te makkelijk mee af. Geen enkel team lukt dit en zeker niet zo vaak! Een team zal het wel een enkele keer lukken, maar Chelsea flikt dit elke keer. Achja, zoals al zei; Het valt eigenlijk niet uit te leggen, wellicht moet je het zelf ook ervaren hoe zo iets is.martinusz schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:14:
[...]
Iedereen zou het kunnen, maar niemand doet het zo extreem als Chelsea. (Op dit niveau)
Chelsea zal iig in de return wel meer vooruit spelen, want ze kunnen niet nog een keer hier op gaan gokken. Ja het lukt ze wel om de 0 te houden als ze op dezelfde manier gaan spelen, maar voorin gaat de bal er dan ook niet in.
Morgen zal het iig ook een totaal andere wedstrijd worden. Bayern zal de wedstrijd gaan proberen te domineren en Real zal er met effectieve counters uit proberen te komen. Alleen hoe de doelpunten gaan vallen? Geen enkel idee. Teams zullen erg aan elkaar gewaagd zijn. Iig wordt het wederom een mooi pot met een ander soort voetbal.
Ik heb 22 jaar gevoetbald dus weet wel hoe het is hoorhupske schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:33:
[...]
Daar doe je het echt te makkelijk mee af. Geen enkel team lukt dit en zeker niet zo vaak! Een team zal het wel een enkele keer lukken, maar Chelsea flikt dit elke keer. Achja, zoals al zei; Het valt eigenlijk niet uit te leggen, wellicht moet je het zelf ook ervaren hoe zo iets is.
Chelsea zal iig in de return wel meer vooruit spelen, want ze kunnen niet nog een keer hier op gaan gokken. Ja het lukt ze wel om de 0 te houden als ze op dezelfde manier gaan spelen, maar voorin gaat de bal er dan ook niet in.
Morgen zal het iig ook een totaal andere wedstrijd worden. Bayern zal de wedstrijd gaan proberen te domineren en Real zal er met effectieve counters uit proberen te komen. Alleen hoe de doelpunten gaan vallen? Geen enkel idee. Teams zullen erg aan elkaar gewaagd zijn. Iig wordt het wederom een mooi pot met een ander soort voetbal.
Boring boring Chelsea. Wat zou je jezelf als fan van die club toch kapot schamen als een tv uitzending van drogende verf spannender is dan je eigen club.
Ben ik even blij dat ik in de tweede helft maar ben gaan slapen. Ik ken het verdedigende werk van Chelsea wel, maar heb dus gelukkig niets bijzonders gemist. Nou op naar vanavond
Dat belooft wat.

Ik weet niet of Bayern in hun huidige vorm bij machte is om Real thuis pijn te doen. Webb fluit trouwens
José Mourinho, 29-01-2014, na duel met West Ham United (0-0).“Dit was voetbal uit de 19e eeuw. Een wedstrijd gaat tussen twee teams die voetbal spelen. In deze wedstrijd voetbalde er maar één team. Het andere team speelde niet. Dat is lastig voetballen.”

Je doelt op John Terry die dit seizoen ijzersterk speelt?tweaker2010 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:32:
[...]
Op papier misschien een sterk team, maar dat zijn Man City en Arsenal ook en die bakken er in de CL niets van. Dit Chelsea is niet bijzonder goed, veel spelers zijn inmiddels over hun top zijn (oa Terry en Lampard).

En City en Arsenal bakken er in de CL niks van? Het is bij jou ook zwart of wit he.
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 23-04-2014 09:28 ]
Dit vind ik inderdaad het ergste, prima dat je dit voetbal speelt, maar ga er dan niet andere teams op afrekeken als ze het tegen je gebruiken.Vos schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:26:
[...]
José Mourinho, 29-01-2014, na duel met West Ham United (0-0).
[afbeelding]
[...]
Je doelt op John Terry die dit seizoen ijzersterk speelt?![]()
En City en Arsenal bakken er in de CL niks van? Het is bij jou ook zwart of wit he.

Uitspraken van Mourinho zijn sowieso niet serieus te nemen.
Ik vind het ergens wel knap, zoveel succes dat die man heeft, maar nu Chelsea (wederom) afbraakvoetbal speelt.. nee, dat Chelsea hoef ik niet zo nodig te kijken.
Ik vind het ergens wel knap, zoveel succes dat die man heeft, maar nu Chelsea (wederom) afbraakvoetbal speelt.. nee, dat Chelsea hoef ik niet zo nodig te kijken.
Idd, heb de wedstrijd niet eens afgekeken. Gelukkig voor Athletico heeft Chelsea er niet nog eentje ingecounterd. Ik verwacht ook dat Chelsea wel de finale haalt tenzij Athletico op basis van individuele klasse nog voor een verrassing kan zorgen (Diego / Costa).Niku schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:03:
Uitspraken van Mourinho zijn sowieso niet serieus te nemen.
Het is echter pure tactiek bij Chelsea, want het is een ploeg die ook erg goed aanvallend voetbal kan spelen.
Vanavond verwacht ik wel een wedstrijd te zien ipv van een schaakspel.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Fixed that for youNiku schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:03:
Uitspraken van Mourinho is zijn sowieso niet serieus te nemen.
Haha thanks
Typisch Portugees, een resultaat mens, prijzen pakker, de echte wil om te winnen.
Daarbij voert hij zijn shows op om druk bij de speler te ontnemen.
Ik ben geen fan van hem. Maar de winnaarsmentaliteit siert hem wel. Daar kan iedere hollandse trainer nog een heleboel van leren.
Exact hetzelfde wat het nederlands voetbal en nederlands elftal totaal ontbreken.. mede daardoor winnen wij nooit van portugal..of in de EL / CL of overtuigend kampioen in de competitie
Ik ben geen fan van hem. Maar de winnaarsmentaliteit siert hem wel. Daar kan iedere hollandse trainer nog een heleboel van leren.
Exact hetzelfde wat het nederlands voetbal en nederlands elftal totaal ontbreken.. mede daardoor winnen wij nooit van portugal..of in de EL / CL of overtuigend kampioen in de competitie
[ Voor 6% gewijzigd door Chrosser op 23-04-2014 15:44 ]
Dat zijn potverdorie een hoop open deuren in één post. Typisch Portugees? Benfica vorig jaar tegen Chelsea zien spelen in de finale van de Europa League? Benfica speelde toen voetbal om van te smullen (net als ze eigenlijk altijd doen), maar verliest van het busparkerende Chelsea. Niet echt Portugees dus. Ben het met je eens dat zijn winnaarsmentaliteit hem zou kunnen sieren, maar niet op de manier waarop hij deze uitdraagt. En laat Van Gaal, De Boer en de rest van het Nederlandse trainersgilde alsjeblieft geen voorbeeld aan Mourinho nemen, dan wordt het net de Amstel Gold Race tot aan de laatste keer Cauberg.Chrosser schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:42:
Typisch Portugees, een resultaat mens, prijzen pakker, de echte wil om te winnen.
Exact hetzelfde wat het nederlands voetbal en nederlands elftal totaal ontbreken.. mede daardoor winnen wij nooit van portugal.
En ga ik wel korfbal kijken.
Erg jammer, maar ik denk de enige juiste beslissing. Hopelijk mag het omgekeerd wel gewoon dat de Feyenoord-supporters wel gewoon naar de ArenA mogen komen. Hopelijk worden de 'supporters' die hiervoor aansprakelijk waren ook hard vanuit de eigen groep aangepakt, maar dat zal wel weer niet.Drie jaar geen uitfans bij Klassieker in Kuip
Naar aanleiding van de wanordelijkheden tijdens de bekerfinale van afgelopen zondag in de Kuip heeft Ajax besloten ook de komende drie jaar zonder uitsupporters naar de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax in Rotterdam te gaan.
Dit in navolging op het besluit van afgelopen maandag na het spoedoverleg met de Amsterdamse Driehoek (Openbaar Ministerie, politie, gemeente). Toen werd bekendgemaakt dat een groep personen de toegang tot de wedstrijd Heracles – Ajax, aanstaande zondag, wordt ontzegd.
Ajax heeft woensdag de gemeenten Rotterdam en Amsterdam, de KNVB en Feyenoord op de hoogte gebracht van dit besluit.
bron Ajax.nl
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar in een situatie zoals afgelopen zondag, een bekerfinale zonder Feyenoord, mogen er wel weer gewoon fans naar de kuip komen?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik zou zeggen, geen uitwedstrijden meer voor Ajaxpubliek, 1 seizoen lang.Royz schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:07:
Maar in een situatie zoals afgelopen zondag, een bekerfinale zonder Feyenoord, mogen er wel weer gewoon fans naar de kuip komen?
Dan baalt iedereen, ook vanwege de mindere kaartverkoop, maar dringt er misschien enig besef door dat dit ettelijke bruggen te ver was.
Iedereen heeft gefaald. De KNVB net zo hard.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Lees het bericht hierboven van Ajax.nl en ze twitteren zelf:PCSO schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:13:
[...]
Twitter bericht: #Ajax heeft besloten dat het, bij bezoek aan De Kuip, geen eigen supporters zal meenemen. Dat geldt voor de komende drie jaar.
Volgens mij mogen er helemaal geen Ajax supporters meekomen bij een wedstrijd in de Kuip. Of dat nu een Bekerwedstrijd of Competitie is.
#Ajax gaat ook de komende drie jaar zonder uitsupporters naar de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax in Rotterdam. http://ajax.ms/tJkgDL
Dus het betreft alleen wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax in de Kuip.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Los van het rechtvaardigheidselement lijkt het me een slecht idee om weer Feyenoord supporters toe te laten in de Arena. Hoe minder confrontaties er mogelijk zijn hoe beter en dit fakkelincident staat daar los van. Vraag me af of het anders niet verlengd was, dit incident heeft in ieder geval niet geholpen bij de evaluatie.Gynnad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 19:50:
[...]
Erg jammer, maar ik denk de enige juiste beslissing. Hopelijk mag het omgekeerd wel gewoon dat de Feyenoord-supporters wel gewoon naar de ArenA mogen komen. Hopelijk worden de 'supporters' die hiervoor aansprakelijk waren ook hard vanuit de eigen groep aangepakt, maar dat zal wel weer niet.
Blij dat zelf in ieder geval íets doen, maar ik hoop toch dat ze nog wat meer tegen die specifieke groep kunnen uithalen. Ik houd mijn hart vast voor komend weekend, als daar weer shit komt durf ik echt niet meer hardop te zeggen dat ik Ajax supporter ben.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Een Spaanse krant zou Ronald Koeman hebben genoemd voor Barcelona, apart, ik denk zelf dat het toch een stapje te hoog is voor Koeman.
Ik vind het nu al beter te pruimen dan gisteravond...
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Je ziet hetzelfde als gisteravond, 1 ploeg die het probeert en de ander die alleen maar tegenhoudt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou, de eerste keer dat Real over de middenlijn komt.
1-0 uit een counter, onverdiend tot nu toe, wel mooi.
Kijk, dit is wat Chelsea in Londen gaat doen. Counteren.
⏩ PVOutput☀️
Zo ongelooflijk, wat een prachtige counter zeg!
Hoe onverdiend, maar ja dat telt niet...

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Ik vind Benzema
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 23-04-2014 21:08 ]
Ik vind Benzema al jaren een topspits
Edit :sorry voor 2 posts
Op Android browser wordt bij elke reactie die tussen door komt, mijn tekst gerefresht
Op Android browser wordt bij elke reactie die tussen door komt, mijn tekst gerefresht
[ Voor 61% gewijzigd door Harribo op 23-04-2014 21:07 ]
Waar heb je 'm gevonden?Harribo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:05:
Ik vind Benzema
Maar wel erg lekker voor de wedstrijd.
⏩ PVOutput☀️
En wat nu als atletico zich ingraaft net als Chelsea uit deed?Quad schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:04:
Kijk, dit is wat Chelsea in Londen gaat doen. Counteren.
Atletico zal dat niet doen, zij krijgen straks voordeel van uitdoelpunten en hebben niks aan een 0-0. Ze zullen vol op de aanval gaan.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad. Zo mooi kan counter voetbal zijn.hupske schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:05:
Zo ongelooflijk, wat een prachtige counter zeg!
Mooie pass, strakke voorzet, knap afgemaakt...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Chrome installeren en dan T.net met responsive design als bladwijzer op je homescreenHarribo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:06:
Ik vind Benzema al jaren een topspits
Bayern voetbalt, Real countert, maar maakt kansen wel af.
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 23-04-2014 21:12 ]
Oefff weer zo'n lekkere counter maar dan slecht geschoten.
Ook zo mooi, door een enkele pass ineens 2 spelers achter de verdediging van Bayern vrij voor de goal.
Lekkere wedstrijd welke aardig op en neer gaat!
Ook zo mooi, door een enkele pass ineens 2 spelers achter de verdediging van Bayern vrij voor de goal.
Lekkere wedstrijd welke aardig op en neer gaat!
⏩ PVOutput☀️
Die counters van Real zijn echt prachtig om te zien. Dit was overigens al voor de wedstrijd bekend, daar niet van.
Bayern zoals verwacht die het spel maakt en Real die er met scherpe counters uit komt. Allebei spelen ze dus op hun beste kwaliteit, waar de kwaliteit van Real op dit moment het meest naar voren komt.
Qua voetbal is dit een flinke vooruitgang met gister.
Bayern zoals verwacht die het spel maakt en Real die er met scherpe counters uit komt. Allebei spelen ze dus op hun beste kwaliteit, waar de kwaliteit van Real op dit moment het meest naar voren komt.
Qua voetbal is dit een flinke vooruitgang met gister.
Ik verwacht wel dat het 4 - 1 staat met de rust. Eerder deze week zag ik dat ook al ergens gebeuren...

Dan moet er toch eerst nog wat vuurwerk komen....Fid3lity schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:19:
Ik verwacht wel dat het 4 - 1 staat met de rust. Eerder deze week zag ik dat ook al ergens gebeuren...

Ik heb wel sterk het gevoel dat het Bayern van Heynckes Casillas al had laten vissen.
Di Maria
Bayern komt een paar keer goed weg...
Bayern komt een paar keer goed weg...
Je ziet het percentage balbezit van Madrid al langzaam stijgen
Pepe, die mag van mij wel eruit, want die vind ik echt een schande voor het voetbal
Enige onderbouwing waarom mag ook wel natuurlijk.
Voetballend is die vent wellicht niet het beste en verder is het ook geen lieverdje, maar verdedigen dat kan die wel. (niet altijd op de juiste manier)
Maar met de verdere prachtige spelers op het veld, valt die wel een beetje buiten de boot qua techniek en overzicht.
Voetballend is die vent wellicht niet het beste en verder is het ook geen lieverdje, maar verdedigen dat kan die wel. (niet altijd op de juiste manier)
Maar met de verdere prachtige spelers op het veld, valt die wel een beetje buiten de boot qua techniek en overzicht.
Ze hebben bij Bayern blijkbaar niet naar de kinderen van elkaar die hun aanmoedigen gekekenschwarzenegger schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:21:
[...]
Dan moet er toch eerst nog wat vuurwerk komen....
Die zin heb ik nu 5x gelezen en ik snap 'm nog steeds niet...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is juist de reden dat hij daar staat, gewoon een onbenullig blok van 190cm hoog en 190cm breed, vind dat er weinig betere verdedigers zijn maar hij maakt wel te vaak lompe overtredingen.hupske schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:34:
Enige onderbouwing waarom mag ook wel natuurlijk.
Ron Jans ( trainer van PEC Zwolle ) had filmpjes gemaakt van de familie leden van de spelers voor de finale van de KNVB Beker. Deze filmpjes werden getoond aan de spelers net voor de wedstrijd. Extra stukje motivatie voor de wedstrijd.dvdkiwi schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:37:
Die zin heb ik nu 5x gelezen en ik snap 'm nog steeds niet...
Ah, op die fiets.
Dank voor de uitleg, maakt de zin iets begrijpelijker
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ik snapte hem ook al niet (en nee, heb geen alcohol opdvdkiwi schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:41:
Ah, op die fiets.
Die Heineken reclame van Nederland in Brazilië zouden ze wat mij betreft meteen kunnen uitvoeren voor bij het WK
De zin las wel alsof deze met alcohol geschreven wasschwarzenegger schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:43:
[...]
ik snapte hem ook al niet (en nee, heb geen alcohol op)

Ja en niet na 1 flesjeFid3lity schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:47:
[...]
De zin las wel alsof deze met alcohol geschreven was
Afijn, we gaan weer ballen!
Vanaf ongeveer 6:30...Fid3lity schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:47:
[...]
De zin las wel alsof deze met alcohol geschreven was
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/313401
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
?? linkje?Joosie200 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:46:
Die Heineken reclame van Nederland in Brazilië zouden ze wat mij betreft meteen kunnen uitvoeren voor bij het WK
Ik begreep 'm uiteindelijk na de uitleg wel hoorFiber schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:48:
[...]
Vanaf ongeveer 6:30...
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/313401
Zo'n wedstrijd als deze zou voor Bale wel prachtig zijn om mee te kunnen doen. Zie die mogelijkheden voor sprintjes bij Bayern achterin
[ Voor 47% gewijzigd door Fid3lity op 23-04-2014 21:53 ]
Zo hard gaatchet nou ook weer nietschwarzenegger schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:47:
[...]
Ja en niet na 1 flesjemaar eerder een hele krat
![]()
Afijn, we gaan weer ballen!
Ik ging er vanuit dat iedereen de aflevering van DWDD met Boer, Fernandez en Van Polen wel had gezien, daarin werd het uitgelegd.
Nounou, daar was ook weinig aan de hand zeg

Wie is die bos haar die langs de lijn warmhuppelt?
Hakim? Euh Marcelo?Fid3lity schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:00:
Wie is die bos haar die langs de lijn warmhuppelt?
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 23-04-2014 22:02 ]
Mm, ik wil net zeggen; De wedstrijd begint een beetje stil te vallen. En dan zegt de commentator van de NOS dat het tempo wat wordt opgeschroefd.
Denk toch dat het iemand anders was, zag geen krulletjes
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum