En ze speelden verder in de EL waar nog maar 1 andere club uit de Eredivisie speelde omdat de rest was uitgeschakeld of niet eens door de voorrondes is gekomen ...
Als AZ nu door Benfica wordt uitgeschakeld dan faalden zij ook (ondanks dat zij speelden tegen #61, #101, #246 en #75)?
Natuurlijk niet want zij kwamen verder dan Ajax, dat Ajax veel verder kwam dan bv Feyenoord maakt daarentegen helemaal niets uit ...
Ajax is exact 1 ronde verder gekomen dan Krasnodar
En wat wil je hiermee zeggen? Dat Ajax toch veel beter gepresteerd heeft in Europa dan Feyenoord?
En toch faalden beide?

en die wedstrijd tegen Krasnador was verre van kansloos (gemiste penalty Feyenoord) dus het is nergens nodig om er zo minderwaardig over te doen.
Europees debuut voor die club, bij Feyenoord spelen zelfs een aantal internationals ...
En dan ook nog een penalty missen in zo'n wedstrijd is niet kansloos volgens jou?
Het was de hoogst geplaatste en dus waarschijnlijk zwaarste tegenstander die Feyenoord kon loten. Maar inderdaad, het is een wanprestatie dat Feyenoord de poule niet haalde,
Ondanks --> UEFA Team ranking 2014: #128 wil je vermelden dat het de zwaarste tegenstander was die Feyenoord kon treffen, maar dat doet er toch helemaal niet toe als je zelf het feit negeert dat Ajax speelde tegen #1, #11, #62 en #46?

daar kan een Kongolo alleen niets aan doen.
Ik heb het nergens over de jongen gehad, maar deze jongen mag wat mij betreft eerst wat ervaring opdoen buiten de Eredivisie bij zijn eigen club.
Als die club zich vervolgens wederom (erg) vroeg laat uitschakelen, zou ik als ik hem was eens goed nadenken of je wel bij de club moet blijven als hij verder wil groeien.
Alleen van de Eredivisie wordt een potentiële topper niet beter vind ik.
Van Persie zette volgens mij ook pas flinke stappen als speler nadat hij bij Feyenoord was vertrokken.
Dan is de vraag of je een Heitinga in de voorbereiding een kans geeft waar je zeker van weet dat hij niet goed genoeg is en niet beter kan, of dat je een gokje waagt met een jonge verdediger die wekelijks beter wordt.
Wekelijks beter in jouw ogen en die van de Feyenoorders die o.a. Janmaat, de Vrij, Indi en Clasie willen meenemen naar Brazilië ...
De laatste is ook verschrikkelijk gestagneerd bij Feyenoord, die had al veel eerder weg moeten gaan en nu minimaal bij een subtopper moeten spelen ... zonde van al die potentie.
Maarja ...You can't have
everyting.
De clubblinde Feyenoorder wil Kongolo meenemen, de clubblinde Ajacied wil Veltman meenemen en de clubblinde PSV-er wil Rekik meenemen.
Wat mij betreft mogen ze alle 3 thuisblijven.
De Vrij, Indi en Bruma hebben tenminste nog het lichaam om fysiek wat te kunnen bewerkstelligen.
Al werd de laatste tegen Groningen vrij simpel opzij gezet door een schouderduw van een 17-jarige ...