[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.617 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:53
MyUtd4Life schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:59:
1 goede wedstrijd? Daarmee doe je hem veel te kort. Immers is al weken, als het niet maanden is, één van de beste Feyenoorders. Maar het gros van het publiek komt nog altijd terug op de gemiste kansen...
1 van de beste feyenoorder maakt je ook niet direct een topper, zo hoog is dat niveau niet.. |:(
Ze hebben nu een redelijke reeks met 3 wedstrijden winst op rij, maar daarvoor verloor het van Ajax, en speelde het gelijk geven Twente en NAC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Is het niveau van koploper Ajax wel zo hoog dan? Feyenoord heeft het op een aantal momenten weg gegeven maar qua voetbal scheelt het niveau niet zo veel met Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-10 06:56

Niku

Alagaesii

PWM schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:37:
[...]

Lachen hoor. Aangifte doen, maar wel blijven werken voor de man die samen met zijn vriend nog steeds de club beheert. Zal je club maar zijn.
Goh, zou het rommelen bij Vitesse? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:43:
Is het niveau van koploper Ajax wel zo hoog dan? Feyenoord heeft het op een aantal momenten weg gegeven maar qua voetbal scheelt het niveau niet zo veel met Ajax.
Nee, maar niemand roept nu ineens dat Van Rhijn in Oranje hoort nu ie 2 of 3 fatsoenlijke wedstrijden speelt. Ok spelen in de Eredivisie wil niet direct zeggen dat je van Oranje niveau bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
dutchgio schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:17:
Immers speelt 1 goede wedstrijd en is rijp voor Oranje? :+
Tja met het FC Eredivisie-beleid van Van Gaal kan dat best...
Immers in oranje :X Sorry hoor, maar nu val ik toch echt zowat van m'n stoel van het lachen......

Niet omdat hij bij Feyenoord speelt o.i.d. maar zie je die clown al op het WK staan? :+

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 30-03-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:58:
[...]

Nee, maar niemand roept nu ineens dat Van Rhijn in Oranje hoort nu ie 2 of 3 fatsoenlijke wedstrijden speelt. Ok spelen in de Eredivisie wil niet direct zeggen dat je van Oranje niveau bent.
Ik ben ook geen voorstander van Immers in Oranje. Maar dat heeft niks met het niveau Feyenoord te maken. Als Vilhena op 10 goals stond zou ik die zo meenemen. Die heeft die basistechniek namelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Die is nog niet zo lang geleden ook al eens langs gekomen. Interessant stukje, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
toolkist schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:58:
[...]

Als ie elke wedstrijd zo speelt als vandaag komt dat vanzelf.. :+
Ook gewoon moe op de grond blijven liggen na dat doelpunt, heeft zich helemaal kapot gerend 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:43:
Dat zegt toch niemand? Feit is dat dat zo ongeveer half Feyenoord bij oranje gedebuteerd is het afgelopen jaar. Als spelers als Nelom en Immers in oranje terecht zouden komen is dat een zorgelijke ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:36:
Poll: Feyenoord vs Go Ahead Eagles

Poll: Ajax vs Twente

Ik zeg winst voor Ajax en Feyenoord.
Feyenoord speelt thuis en dat is voor hen een enorm voordeel.
Ajax speelt ook thuis en Twente zie ik elke topper spelen voor een gelijkspel en niet voor de winst.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/24135ti.jpg

Omdat het kan niet eens enkel toto op papier gepend maar een gokje gewaagd. 7/10 goed voorspeld :) Thuisvoordeel speelt psychologisch mee voor zowel Ajax als Feyenoord, dus het was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Dutchgio suggereerde anders.
Feit is dat dat zo ongeveer half Feyenoord bij oranje gedebuteerd is het afgelopen jaar.
Daarin speelt natuurlijk ook mee dat Feyenoord veel jonge Nederlandse spelers heeft.
Als spelers als Nelom en Immers in oranje terecht zouden komen is dat een zorgelijke ontwikkeling.
Ik zie die twee ook geen lange Oranje-carrière maken. Schaken was (als laatbloeier) ook een beetje een noodsprong van v Gaal.

Maar De Vrij, Indi, Vilhena, Janmaat, Clasie: die selecties zijn of waren niet vreemd. Al is het alleen maar om ze eens mee te nemen voor de toekomst. Het probleem voor v Gaal is natuurlijk dat hij vooral verdedigend niet zoveel ervaren alternatieven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vanochtend lees ik weer een typisch artikel in de Telegraaf wat dit beeld alleen maar bevestigd:
Ook bij de KNVB zweet men in afwachting van het onderzoek door de medische staf vandaag. Een zware blessure zou desastreus zijn voor Kongolo en het Nederlands elftal, dat al meer WK-kandidaten heeft zien wegvallen. http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/22447341/Oranje_zweet_door_blessure_Kongolo
Het is toch wel droevig als oranje afhankelijk zou zijn van Kongolo. Spelers als Heitinga spelen ook wekelijks en worden genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
tweaker2010 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:51:
Vanochtend lees ik weer een typisch artikel in de Telegraaf wat dit beeld alleen maar bevestigd:

[...]

Het is toch wel droevig als oranje afhankelijk zou zijn van Kongolo. Spelers als Heitinga spelen ook wekelijks en worden genegeerd.
Heb weleens het idee dat de Telegraaf zo'n stuk helemaal uit z'n duim zuigt, lekker sensatie stuk.
Ook grappig dat er helemaal niemand wordt gequoted van de KNVB ofzo.
Kongolo heeft toch ook nog niet bij de oranje selectie gezeten? Of heb ik wat gemist?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vond het inderdaad ook redelijk hilarisch. Het artikel leek mij bijna een 1 april grap.
Kongolo schijnt gevolgd te worden door de scouts van het Nederlands Elftal, verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Eerder werd ook Kishna al genoemd als "rookie". Het AD komt nu met Zivkovic, mede omdat je hem daarmee al "vastlegt" voor Oranje. Leuk talent maar die is nog niet eens 18 volgens mij. Argentinië liet op die leeftijd Maradona nog thuis............ :)

Gezien de defensieve onzekerheden is Kongolo dan overigens nog wel de meest reële optie. Maar op dit moment lijkt me van al die rookies achterin De Vrij dan nog de meeste stabiele.

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 31-03-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

tweaker2010 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:51:

[...]

Heitinga degradeert bijna met Fullham, weet niet of hij nog zo goed is;).

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afvalzak schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:23:
[...]
En van der Vaart bijna met HSV. Zullen we die dan ook maar thuislaten? ;)
Ik heb liever dat iemand in een grotere competitie speelt dan bij een NL club die niet eens europees speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Afvalzak schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:23:
[...]

Wat is dat voor rare conclusie :?
Heitinga speelt daar net en volgens mij kijk je naar individuele prestaties voor Oranje, niet naar een heel team. Laatst toevallig een wedstrijd gezien van Heitinga en daar deed hij het toch knap aardig. Hij staat daar wel wekelijks tegen topspelers van hoog niveau, dat kun je in de eredivisie niet zeggen 8)7

Plus zijn ploeg is zo matig dat hij veel moet verdedigen, wat wil je nog meer ;) een verdediger die elke week vol aan de bak moet op PL niveau...

Of zijn ze gek in Engeland en daarom speelt Heitinga daar nog elke week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
ALS Heitinga blijft presteren komt hij vast in aanmerking. Maar in maart was dat nog niet zo het geval dus daarom zat hij er niet bij. Heitinga heeft gewoon bijna twee jaar geen bal goed geraakt dus het is onzin te beweren dat hij geen kans gekregen heeft.

Probleem met vd Vaart is dat hij niet altijd 100% fit is en geen hele wedstrijden kan spelen. 90 min. trekken en sleuren gaat niet meer. Je moet, net als bij Sneijder, de rest van het elftal er op instellen. Daarom zou ik ze nooit allebei meenemen naar het WK.

Edit:
Overigens maak ik me wel zorgen over de hype die nu weer rond Vermeer begint te ontstaan na één leuk potje in de beker. Alsjeblieft Frank, werk hier niet aan mee. Vermeer is ooit bij Ajax gewogen en te licht bevonden. Die moet zeker niet meer naar het WK. Dat gelul over meevoetballende keepers begint me wat dat betreft ook de keel uit te hangen.

http://www.telegraaf.nl/t...enken_met_Vermeer___.html

[ Voor 30% gewijzigd door D-e-n op 31-03-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:39:
[...]
En van der Vaart bijna met HSV. Zullen we die dan ook maar thuislaten? ;)
Ik heb liever dat iemand in een grotere competitie speelt dan bij een NL club die niet eens europees speelt.
Zo krijgen de jongens van Feyenoord nooit een kans. :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:13
Uiteindelijk is AZ de enige club die niet gelijk in de eerste ronde dat ze meededen uitgeschakeld werden. Lijkt me niet dat we ons op het simpele feit dat een club wel of niet Europees speelt moeten stuk staren.

Kongolo ontwikkelt zich overigens natuurlijk geweldig. Indi was een zekerheidje in Oranje, maar wordt moeiteloos verdrongen door Kongolo. Hij heeft meer laten zien dan sommige andere debutanten. Ik zou op dit moment het voordeel geven aan toptalenten die in de laatste maanden doorbreken boven spelers waarvan we zeker weten dat ze het niveau niet meer aankunnen. We weten niet hoe types als Kishna en Kongolo het doen een niveautje hoger, het zou niet de eerste keer zijn dat een toptalent moeiteloos kan aanhaken. Laat ze maar gewoon meedoen in de voorbereiding, als ze niet aanhaken kan je altijd nog Heitinga of Mathijssen uit de mottenballen trekken vlak voor het toernooi.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Volgens mij ga je de voorbereiding in met de jongens die ook naar Brazilië gaan. Er zitten hooguit wat reserves voor de 23 bij. Je gaat niet de in de voorbereiding weer een hele batterij aan spelers uitproberen. Die oefenpotjes zijn er voor om naar de basiself toe te werken.

Voorin (Lens, Robben, Depay, v Persie, Huntelaar) is er niet zoveel twijfel denk ik, hooguit één plek vrij en ik vrees dat die dan nog naar Kuijt gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:39

Quad

Doof

D-e-n schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:54:

Edit:
Overigens maak ik me wel zorgen over de hype die nu weer rond Vermeer begint te ontstaan na één leuk potje in de beker. Alsjeblieft Frank, werk hier niet aan mee. Vermeer is ooit bij Ajax gewogen en te licht bevonden. Die moet zeker niet meer naar het WK. Dat gelul over meevoetballende keepers begint me wat dat betreft ook de keel uit te hangen.

Na donderdag werd hij ineens de held van Amsterdam, wereld keeper etc.. Ik vind het zelf vrij apart, hele seizoen uitgejouwd en vervangen door Cillessen, nu moet hij ineens mee naar het WK. ;(

Media.. zucht. :O

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Immers toch in Oranje
Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/7ci4yb937/image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:22:
Uiteindelijk is AZ de enige club die niet gelijk in de eerste ronde dat ze meededen uitgeschakeld werden.
Was Ajax Europees uitgeschakeld? :?
Hoe kan het dan dat Ajax een ronde verder mocht meedoen in de EL? :F
Overwinterd in Europa, maar toch uitgeschakeld? 7(8)7
Lijkt me niet dat we ons op het simpele feit dat een club wel of niet Europees speelt moeten stuk staren.
Ik ken geen enkele Feyenoorder die het niet met je eens zal zijn. B)

Vermeer moet mee naar Brazilië, des te sneller zal hij verkocht zijn.
Nu was hij een keer gretig en keepte hij een geweldige wedstrijd, maar mocht Cillissen vertrekken of een blessure oplopen dan zou die clown weer onder de lat komen te staan.

Lieve Louis, neem hem (en Siem de Jong) alstublieft mee! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 17:35

Koppensneller

winterrrrrr

Edit:

Ach, Vermeer wordt gewoon in de etalage gezet. Als tweede doelman die bijna geen minuten maakt in het eerste is hij natuurlijk niet zichtbaar en niet aantrekkelijk voor een koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:40:
Was Ajax Europees uitgeschakeld? :?
Hoe kan het dan dat Ajax een ronde verder mocht meedoen in de EL? :F
Overwinterd in Europa, maar toch uitgeschakeld? 7(8)7
Direct in de eerste ronde dat ze meededen zijn ze uitgeschakeld, ja, dat is gewoon een feit. In de herkansing een niveau lager, die andere clubs ook niet konden krijgen, ook direct uitgeschakeld in de eerste ronde dat ze mee mochten doen. Met uitzondering van AZ falen alle clubs dit seizoen. Het simpele feit dat de ene club al na 2 wedstrijden is uitgeschakeld en de andere poule speelt verandert daar niks aan.

Toptalenten kunnen gewoon heel snel komen. Als zulke spelers zich als een vuurpijl ontwikkelen, wie zegt dat ze die lijn niet doortrekken op een hoger niveau? Er is maar een manier om er achter te komen. Bovendien zijn dat ook de spelers in vorm en die gretig zijn, die zichzelf nog niet boven het team plaatsen etc.

Neem lekker jongens als Depay, Kishna, Boetius, Kongolo, Zivkovic etc mee in de voorbereiding. Natuurlijk, Oranje is normaal gesproken te vroeg voor die jongens. Alleen hebben we nu gewoon een zwak Oranje en moet je het met zulke jongens proberen. Zonder kans op het hoogste niveau weten we ook niet of ze het al aankunnen. Als straks na 3 oefenwedstrijden blijkt dat ze niet kunnen aanhaken kan je altijd nog types als Heitinga oproepen, daar weet je van wat je er aan hebt en die hebben weinig aan een extra oefeninterland. Het is hoe dan ook een goede investering in die jongens en het is ook leuk voor Van Gaal als hij over 8 jaar kan roepen dat hij de toppers van dat moment al heeft laten debuteren.

Overigens deed Kongolo vanochtend gewoon mee met de uitlooptraining, dus Van Gaal en de Telegraaf hoeven zich geen zorgen te maken :+

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 31-03-2014 12:52 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
ph4ge schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:50:
[...]
Neem lekker jongens als Depay, Kishna, Boetius, Kongolo, Zivkovic etc mee in de voorbereiding. Natuurlijk, Oranje is normaal gesproken te vroeg voor die jongens. Alleen hebben we nu gewoon een zwak Oranje en moet je het met zulke jongens proberen.
Depay & Boetius moeten zeker mee maar, sorry hoor gasten als Kishna & Kongolo komen ECHT pas net kijken. Ik geloof Kishan heeft net 4 of wedstrijden gespeeld in het eerst. Zo kan ik nog wel meer jongens opnoemen. Laat ze zich eerst maar bewijzen want de meter staat nog bijna op nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
rikoos schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:58:
Depay & Boetius moeten zeker mee maar, sorry hoor gasten als Kishna & Kongolo komen ECHT pas net kijken. Ik geloof Kishan heeft net 4 of wedstrijden gespeeld in het eerst. Zo kan ik nog wel meer jongens opnoemen. Laat ze zich eerst maar bewijzen want de meter staat nog bijna op nul.
Mwa, het debuut van Kongolo is alweer 2 jaar geleden en 16 wedstrijden is meer dan bijv. een Veltman had toen hij debuteerde, dat terwijl Kongolo veel jonger is. Uiteindelijk is het niveau van vandaag wat er toe doet, niet het niveau van vier jaar geleden. Je kan beter investeren in zulke jongens dan weer een Heitinga uit de mottenballen halen. Dit WK wordt toch niks, tenzij je een gok neemt die goed uit pakt. Zonder ze te testen weet je niet of ze het niveau aankunnen. Toen Robben voor het eerst mee ging had hij ook nog niet zoveel gezien, maar hij werd gelijk de sterspeler op een eindtoernooi (met de befaamde wissel ten gevolge). Depay, Boetius, Kishna, daar zit dat wellicht ook in.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 31-03-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
ph4ge schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:05:
[...]

Mwa, het debuut van Kongolo is alweer 2 jaar geleden en 16 wedstrijden is meer dan bijv. een Veltman had toen hij debuteerde, dat terwijl Kongolo veel jonger is. Uiteindelijk is het niveau van vandaag wat er toe doet, niet het niveau van vier jaar geleden. Je kan beter investeren in zulke jongens dan weer een Heitinga uit de mottenballen halen. Dit WK wordt toch niks, tenzij je een gok neemt die goed uit pakt. Zonder ze te testen weet je niet of ze het niveau aankunnen.
Maar Veltman heeft inmiddels 30+ wedstrijden in eredivisie plus is ene vaste waarde, dan zou eerder hij nog aan bod komen dan Kongolo.

Maar goed, we kunnen allemaal wel ideeen hebben, maar Louis bepaald het toch en ik denk niet dat hij nog verrassingen gaat meenemen naar het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kongolo doet het op dit moment gewoon beter dan Veltman (een Veltmannetje is inmiddels een begrip op de velden), is ook een vaste waarde, en gaat ook wel aan de 20 komen. Het simpele feit dat iemand meer wedstrijden heeft gespeeld maakt hem nog niet automatisch beter (dan zouden we moeten vragen of Pim Doesburg nog beschikbaar is). Het komt vroeg, maar het huidige Oranje is zeker niet goed genoeg terwijl je met een paar van dergelijke gokjes je wel kans hebt dat de boel op zn plaats valt.

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 31-03-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
ph4ge schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:10:
Kongolo doet het op dit moment gewoon beter dan Veltman (een Veltmannetje is inmiddels een begrip op de velden), is ook een vaste waarde, en gaat ook wel aan de 20 komen. Het simpele feit dat iemand meer wedstrijden heeft gespeeld maakt hem nog niet automatisch beter (dan zouden we moeten vragen of Pim Doesburg nog beschikbaar is). Het komt vroeg, maar het huidige Oranje is zeker niet goed genoeg terwijl je met een paar van dergelijke gokjes je wel kans hebt dat de boel op zn plaats valt.
Het gaat mij ook niet specifiek om Veltman ofzo, maar kijk nu eens goed wat je zegt....een jongen met 20 eredivisie wedstrijden zonder 1 speelminuut in Oranje willen meenemen naar het WK....kom op zeg :X

Als het nu een Messi of Ronaldo was oke vooruit die gok kun je wagen, maar een verdediger uit de eredivisie die het leuk doet en net 20 wedstrijden op "niveau" heeft gevoetbald meenemen naar het WK .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
En als Rekik en Bruma zich ook niet beter tonen kom je dus "gewoon" weer uit bij jongens als Vlaar, De Vrij en Indi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:50:
[...]
Direct in de eerste ronde dat ze meededen zijn ze uitgeschakeld, ja, dat is gewoon een feit. In de herkansing een niveau lager, die andere clubs ook niet konden krijgen, ook direct uitgeschakeld in de eerste ronde dat ze mee mochten doen. Met uitzondering van AZ falen alle clubs dit seizoen in mijn (Feyenoord-)ogen. Het simpele feit dat de ene club al na 2 wedstrijden is uitgeschakeld en de andere poule speelt verandert daar niks aan.
Zucht, stevige bril met dikke glazen ... :9
Jouw club (aangezien het jou vooral om Feyenoord gaat) is kansloos uitgeschakeld in de voorronde van de Europa League (< niveau 2) tegen een in Europa debuterende club genaamd FK Koeban Krasnodar (ja, inderdaad: wie? #128).
Ajax is uitgeschakeld in de Champion's League (niveau 1) door Barcelona (#1), AC Milan (#11) en Celtic (#62).
En speelde daarna verder in de Europa League (niveau 2) omdat het op de derde plaats eindigde in de CL-poulefase en stuitte daar op Red Bull Salzburg (#46).

De clubs die dit seizoen Europees faalden waren Feyenoord, Utrecht en Vitesse.
Ajax en PSV zijn uitgeschakeld maar hebben iig wel de poulefase gespeeld, dat de rest zich niet kwalificeerde om aan de poulefases mee te doen is omdat ze alle drie faalden in de voorrondes.

Voorronde < Poulefase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ALS Heitinga blijft presteren komt hij vast in aanmerking. Maar in maart was dat nog niet zo het geval dus daarom zat hij er niet bij. Heitinga heeft gewoon bijna twee jaar geen bal goed geraakt dus het is onzin te beweren dat hij geen kans gekregen heeft.
Hij had bij oranje wel iets meer credits verdient vind ik. Kuyt (en in het verleden) Matthijssen werden ook vaak de hand boven het hoofd gehouden terwijl ze slecht speelden bij hun club en toch speeltijd in oranje kregen.
Edit:

Dat komt puur omdat Louis niet kan kiezen. De nr 1 doelman van oranje had nu allang vast moeten staan met oog op het WK. In plaats daarvan wordt Stekelenburg keer op keer afgekraakt in de media terwijl hij geen eerlijke kans meer krijgt, maar als puntje bij het paaltje komt blijken zijn concurrenten ook niet stabiel en ervaren genoeg. Vermeer mee laten gaan vanwege 1 goede bekerwedstrijd zou echt lachwekkend zijn. ;w

PS: ik vergeet Huntelaar die in de vorm van zijn leven is. Wanneer heeft die voor het laatst een interland gespeeld?

[ Voor 17% gewijzigd door tweaker2010 op 31-03-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien kunnen we concluderen dat we er gewoon niet zo goed op staan qua 'niet al te oude-ervaren spelers- die wekelijks top presteren' want of je nu Veltman, Rekik, Bruma of de Vrij er neer zet, het is qua niveau toch niet hetzelfde als Blind / de Boer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
tweaker2010 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:23:
[...]
Hij had bij oranje wel iets meer credits verdient vind ik. Kuyt (en in het verleden) Matthijssen werden ook vaak de hand boven het hoofd gehouden terwijl ze slecht speelden bij hun club en toch speeltijd in oranje kregen.
Dat vond ik ook niet terecht. Verschil is wel dat die spelers in elk geval nog speelden. Je komt iedere keer met Heitinga aanzetten maar feit blijf dat hij de laatste weken pas voor het eerst weer elke week aan de bak komt.
[...]
In plaats daarvan wordt Stekelenburg keer op keer afgekraakt in de media
Dat is flauw. Hij speelt ook gewoon niet goed toch? Anders was hij niet gepasseerd.
Aghanim schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:24:
Misschien kunnen we concluderen dat we er gewoon niet zo goed op staan qua 'niet al te oude-ervaren spelers- die wekelijks top presteren' want of je nu Veltman, Rekik, Bruma of de Vrij er neer zet, het is qua niveau toch niet hetzelfde als Blind / de Boer.
Blind was ook geen pure verdediger overigens. Maar los daarvan: streven naar het niveau De Boer, Stam etc.. is nu gewoon niet realistisch nee. De jonkies kunnen misschien dat niveau gaan benaderen maar daar heb je nu niks aan.
Dus dan doe je wat in principe negen van de tien elftallen op een WK doen: zorgen dat het daarvoor goed dicht zit en niet teveel risico's nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het blijven vasthouden aan Stekelenburg als nr. 1 is inderdaad onzinnig. Hij speelt niet eens (op de bank, is gepasseerd ten faveure van Stockdale), maar in de wedstrijden die hij speelde was hij ook erg wisselvallig. Vermeer is de andere kant van de medaille, niet eens goed genoeg voor Ajax en nu opeens mee naar Brazilie? Dan moeten we de doelman van het zesde team van Kubbeveen ook nog maar eens een kans geven...
De nr 1 doelman van oranje had nu allang vast moeten staan met oog op het WK.
Dit klopt wel, maar die nr 1 is niet Stekelenburg. Hij zal zich terug moeten vechten, en als hij verstandig is, zo snel mogelijk weg bij Fulham.

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 31-03-2014 13:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:30:
[...]
Dat vond ik ook niet terecht. Verschil is wel dat die spelers in elk geval nog speelden. Je komt iedere keer met Heitinga aanzetten maar feit blijf dat hij de laatste weken pas voor het eerst weer elke week aan de bak komt.
Ik denk dat ervaring (mits fit) veel belangrijker is dan veel speeltijd en opgebrand op een WK rondsloffen.
Dat is flauw. Hij speelt ook gewoon niet goed toch? Anders was hij niet gepasseerd.
Hoe kan hij zich nu bewijzen als hij niet speelt? Ik heb het al vaker gezegd, hetzelfde geneuzel als ze in Spanje met Casillas uithalen. Op zo'n manier kan je het zelfvertrouwen van elke topkeeper wel kapot maken.

De vervanger van Stekelenburg bij Fulham blundert ook flink trouwens, dus kwaliteit zal het verschil niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:30:
Blind was ook geen pure verdediger overigens. Maar los daarvan: streven naar het niveau De Boer, Stam etc.. is nu gewoon niet realistisch nee. De jonkies kunnen misschien dat niveau gaan benaderen maar daar heb je nu niks aan.
Dus dan doe je wat in principe negen van de tien elftallen op een WK doen: zorgen dat het daarvoor goed dicht zit en niet teveel risico's nemen.
Precies. Wat mij betreft zou je dan met 2 controlerende middenvelders kunnen spelen: Blind / Strootman / De Jong zijn nuttig op die positie. Dan speel je voorin misschien wat minder aanvallend en geen 4-3-3 maar ook dat is geen schande. Met spelers als Robben en Van Persie moet je prima op de counter kunnen spelen.

Mij lijkt overigens dat Cillessen 'gewoon' eerste keeper zal zijn. Ik kan me geen andere keeper voorstellen die net zo goed keept, altijd speelt en enorm in vorm is. Al weet je het bij van Gaal natuurlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
tweaker2010 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:40:
[...]
Ik denk dat ervaring (mits fit) veel belangrijker is dan veel speeltijd en opgebrand op een WK rondsloffen.
Die meerwaarde moet hij toch (net als ieder ander) aantonen? Dan kunnen we ook Babel of Elia wel meenemen, of Ola John. Die hebben in het verleden ook leuke dingen gedaan.
Een bondscoach moet ergens zijn oordeel vandaan halen. Je gaat je selectie niet baseren op de kwaliteiten van drie jaar terug. En juist Heitinga liep op het EK 2012 rond alsof hij opgebrand was.
[...]
Hoe kan hij zich nu bewijzen als hij niet speelt?
Dat kan hij niet nee. Maar dat is niet de schuld van v Gaal. Kennelijk zit je dan bij de verkeerde club of je bent gewoon niet goed genoeg. De oude Heitinga had never nooit zijn basisplek bij Everton verloren.
De vervanger van Stekelenburg bij Fulham blundert ook flink trouwens, dus kwaliteit zal het verschil niet zijn.
Je kunt ook zeggen: als hij die koekenbakker er al niet uit kan spelen...........
Aghanim schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:42:
[...]
Precies. Wat mij betreft zou je dan met 2 controlerende middenvelders kunnen spelen: Blind / Strootman / De Jong zijn nuttig op die positie. Dan speel je voorin misschien wat minder aanvallend en geen 4-3-3 maar ook dat is geen schande. Met spelers als Robben en Van Persie moet je prima op de counter kunnen spelen.
Het systeem van de bekritiseerde Marwijk dus :)

Overigens ben ik het niet helemaal met je eens. WIE er spelen is veel belangrijker dan of het met de punt naar voren of achteren is. Als Sneijder het niet belopen kan is 433 met twee controleurs nog steeds te aanvallend. Terwijl bijvoorbeeld Ajax met de punt naar achter ook stabiel is door de twee lopers voor Blind.

Blind als één van de twee controleurs zou ik niet doen. Dat is een hele andere positie dan de plek vlak voor de defensie die hij bij Ajax heeft.

[ Voor 29% gewijzigd door D-e-n op 31-03-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:40:
Hoe kan hij zich nu bewijzen als hij niet speelt? Ik heb het al vaker gezegd, hetzelfde geneuzel als ze in Spanje met Casillas uithalen. Op zo'n manier kan je het zelfvertrouwen van elke topkeeper wel kapot maken.
Wat moet Stekelenburg eigenlijk doen om je fixatie op hem te doen verminderen? Je draait ook nu weer het niet opgesteld worden om in een zogenaamd kwaadwillende actie om Stekelenbrug kapot te maken, ipv de meer voor de hand liggende conclusie dat hij het niet goed genoeg doet in training en wedstrijden. Een club in acute degradatienood heeft echt geen tijd voor politieke spelletjes met een doelman.
Aghanim schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:42:
Mij lijkt overigens dat Cillessen 'gewoon' eerste keeper zal zijn.
Van Oranje? Nog niet eens een heel seizoen eerste keeper in een zwakke competitie en dan al nummer 1 zijn...

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 31-03-2014 13:58 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:21:
Ajax en PSV zijn uitgeschakeld maar hebben iig wel de poulefase gespeeld, dat de rest zich niet kwalificeerde om aan de poulefases mee te doen is omdat ze alle drie faalden in de voorrondes.

Voorronde < Poulefase
Uitgeschakeld is uitgeschakeld, Ajax hoefde geen voorronde te spelen en kon daar dus niet uitgeschakeld worden maar werd vervolgens wel direct uitgeschakeld. Ajax is exact 1 ronde verder gekomen dan Krasnodar en die wedstrijd tegen Krasnador was verre van kansloos (gemiste penalty Feyenoord) dus het is nergens nodig om er zo minderwaardig over te doen. Het was de hoogst geplaatste en dus waarschijnlijk zwaarste tegenstander die Feyenoord kon loten (gelijke spelen tegen Valencia en Swansea plus transfers van tientallen miljoenen laten zien dat die club wel wat in zn mars had). Maar inderdaad, het is een wanprestatie dat Feyenoord de poule niet haalde, daar kan een Kongolo alleen niets aan doen. Maar om nou een ander een voordeel te geven omdat hij geen voorronde hoefde te spelen gaat er bij mij niet in. Dan maak je de vijver gewoon te klein.

Feit is dat er maar een paar spelers zijn die regelmatig in de Europese top spelen en daar respectabel presteren, en die spelers spelen niet in de Eredivisie. Je kan echter moeilijk met 4 man naar het WK. Dan is de vraag of je een Heitinga in de voorbereiding een kans geeft waar je zeker van weet dat hij niet goed genoeg is en niet beter kan, of dat je een gokje waagt met een jonge verdediger die wekelijks beter wordt.

Ik heb het nog niet over meenemen, ik heb het over een kans geven. We spelen nog een aantal oefenduels, laat jongens als Kongolo* maar gewoon 3 keer een helft spelen. Als Kongolo dan ook op een niveau hoger overeind blijft neem je hem mee, anders kan je altijd nog een Heitinga oproepen. Het is ook altijd goed om jonge jongens die in een flow zitten en zich nog moeten bewijzen mee te nemen en niet alleen volgevreten vedettes die ooit in een ver verleden goed waren. Er lopen wel meer spelers op het WK die nog nat achter de oren zijn.

*Of vul hier een van de andere talenten van de laatste maanden in.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 31-03-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Immers was, is en blijft zichzelf. Geen kapsones maar een inzet waar elke ploeg er graag ééntje van heeft. Daarin heeft Koeman wel gelijk. Gozer woont nog steeds in hetzelfde rijtjeshuis, poeha of blasé is niet aan hem besteed. Voelt zich ook niet te goed om af en toe nog terug te gaan naar zijn oude werkplek om weer ff hamburgers te bakken. Kan menigeen een voorbeeld aan nemen.

Nog iemand die zich onderscheid? Kijk naar Serero bij Ajax. Rijdt gewoon in een 2-de hands auto van €8.000,- rond. Omdat hij vindt dat hij met zijn salaris bij Ajax mooi zijn familie vooruit kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:32
Dat is heel fijn voor Immers (misschien krijgt hij heimwee als hij in R'dam gaat wonen ;)), maar wat heeft dit met zijn voetbalkwaliteiten te maken?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Railgunner schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:08:
Dat is heel fijn voor Immers (misschien krijgt hij heimwee als hij in R'dam gaat wonen ;)), maar wat heeft dit met zijn voetbalkwaliteiten te maken?
Net zo veel als dat plaatje waar ik op reageerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:32
On topic:

Opvallende overstap in Friesland: Lodeweges volgt Van Basten op bij Heerenveen
Bron: http://www.nusport.nl/voe...asten-bij-heerenveen.html

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:21:
[...]

Zucht, stevige bril met dikke glazen ... :9
Jouw club (aangezien het jou vooral om Feyenoord gaat) is kansloos uitgeschakeld in de voorronde van de Europa League (< niveau 2) tegen een in Europa debuterende club genaamd FK Koeban Krasnodar (ja, inderdaad: wie? #128).
Ajax is uitgeschakeld in de Champion's League (niveau 1) door Barcelona (#1), AC Milan (#11) en Celtic (#62).
En speelde daarna verder in de Europa League (niveau 2) omdat het op de derde plaats eindigde in de CL-poulefase en stuitte daar op Red Bull Salzburg (#46).

Voorronde < Poulefase
Och, Krasnodar werd 3-de in de poulefase, achter Valencia (thuis verloren en uit gelijk), Swansea (2 x gelijk) en St. Gallen (2 x winst). Niet zo heel erg verwonderlijk gezien de hoeveelheid kapitaal die in Krasnodar geinvesteerd is. Feyenoord is al jarenlang aan het bakkeleien over een nieuw stadion. Krasnodar laat er een spiksplinternieuw groot stadion bouwen zonder te kunnen bogen op enige prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Railgunner schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:17:
On topic:

Goede trainer die Cambuur goed laat voetballen. Had hem ook wel bij Feyenoord willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax onder Frank de Boer lijkt niet weinig op Oranje onder van Marwijk: http://www.telegraaf.nl/t...is_ook_nooit_goed___.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 23:20
Wat verwachten jullie van ManU - Bayern morgenavond?

Alle voortekenen wijzen er natuurlijk op dat Bayern over twee wedstrijden favoriet is. Toch heb ik het idee dat bij Europese wedstrijden de nationale resultaten minder voorspellende waarde hebben. Vaak is het wennen aan het andere type spel.

Ik denk dat ManU morgenavond wel het onderspit delft, maar met b.v. 1-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 21:04
Railgunner schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:17:
On topic:

Nee he? Een weinig aansprekende naam, bovendien de huidige trainer van je rivaal? Vreemde keus. :/

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MailMan schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:22:
Wat verwachten jullie van ManU - Bayern morgenavond?

Alle voortekenen wijzen er natuurlijk op dat Bayern over twee wedstrijden favoriet is. Toch heb ik het idee dat bij Europese wedstrijden de nationale resultaten minder voorspellende waarde hebben. Vaak is het wennen aan het andere type spel.

Ik denk dat ManU morgenavond wel het onderspit delft, maar met b.v. 1-2.
Van Persie is er niet bij, dus ik verwacht dat Man Utd vrij weinig kans maakt. Wanneer Bayern een uitdoelpunt weet te scoren is het helemaal gespeeld. Hopelijk zend de NOS de return van Atletico-Barca uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:58:
[...]
Uitgeschakeld is uitgeschakeld, Ajax hoefde geen voorronde te spelen en kon daar dus niet uitgeschakeld worden maar werd vervolgens wel direct uitgeschakeld.
En ze speelden verder in de EL waar nog maar 1 andere club uit de Eredivisie speelde omdat de rest was uitgeschakeld of niet eens door de voorrondes is gekomen ...
Als AZ nu door Benfica wordt uitgeschakeld dan faalden zij ook (ondanks dat zij speelden tegen #61, #101, #246 en #75)?
Natuurlijk niet want zij kwamen verder dan Ajax, dat Ajax veel verder kwam dan bv Feyenoord maakt daarentegen helemaal niets uit ...
Ajax is exact 1 ronde verder gekomen dan Krasnodar
En wat wil je hiermee zeggen? Dat Ajax toch veel beter gepresteerd heeft in Europa dan Feyenoord?
En toch faalden beide? 8)7
en die wedstrijd tegen Krasnador was verre van kansloos (gemiste penalty Feyenoord) dus het is nergens nodig om er zo minderwaardig over te doen.
Europees debuut voor die club, bij Feyenoord spelen zelfs een aantal internationals ...
En dan ook nog een penalty missen in zo'n wedstrijd is niet kansloos volgens jou?
Het was de hoogst geplaatste en dus waarschijnlijk zwaarste tegenstander die Feyenoord kon loten. Maar inderdaad, het is een wanprestatie dat Feyenoord de poule niet haalde,
Ondanks --> UEFA Team ranking 2014: #128 wil je vermelden dat het de zwaarste tegenstander was die Feyenoord kon treffen, maar dat doet er toch helemaal niet toe als je zelf het feit negeert dat Ajax speelde tegen #1, #11, #62 en #46? 7(8)7
daar kan een Kongolo alleen niets aan doen.
Ik heb het nergens over de jongen gehad, maar deze jongen mag wat mij betreft eerst wat ervaring opdoen buiten de Eredivisie bij zijn eigen club.
Als die club zich vervolgens wederom (erg) vroeg laat uitschakelen, zou ik als ik hem was eens goed nadenken of je wel bij de club moet blijven als hij verder wil groeien.
Alleen van de Eredivisie wordt een potentiële topper niet beter vind ik.
Van Persie zette volgens mij ook pas flinke stappen als speler nadat hij bij Feyenoord was vertrokken.
Dan is de vraag of je een Heitinga in de voorbereiding een kans geeft waar je zeker van weet dat hij niet goed genoeg is en niet beter kan, of dat je een gokje waagt met een jonge verdediger die wekelijks beter wordt.
Wekelijks beter in jouw ogen en die van de Feyenoorders die o.a. Janmaat, de Vrij, Indi en Clasie willen meenemen naar Brazilië ...
De laatste is ook verschrikkelijk gestagneerd bij Feyenoord, die had al veel eerder weg moeten gaan en nu minimaal bij een subtopper moeten spelen ... zonde van al die potentie.
Maarja ...You can't have everyting. :+

De clubblinde Feyenoorder wil Kongolo meenemen, de clubblinde Ajacied wil Veltman meenemen en de clubblinde PSV-er wil Rekik meenemen.
Wat mij betreft mogen ze alle 3 thuisblijven.
De Vrij, Indi en Bruma hebben tenminste nog het lichaam om fysiek wat te kunnen bewerkstelligen.
Al werd de laatste tegen Groningen vrij simpel opzij gezet door een schouderduw van een 17-jarige ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 23:20
tweaker2010 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Van Persie is er niet bij, dus ik verwacht dat Man Utd vrij weinig kans maakt. Wanneer Bayern een uitdoelpunt weet te scoren is het helemaal gespeeld. Hopelijk zend de NOS de return van Atletico-Barca uit.
Ik weet niet of het afwezig zijn van van Persie zo'n negatieve invloed heeft. In de wedstrijden die ik heb gezien vond ik dat hij maar moeilijk bereikt werd. Dat zal tegen Bayern alleen maar lastiger worden. Het lijkt me dat Bayern ook in Manchester dominant voetbal wil gaan spelen, wat betekent dat er meer op de counter gewerkt moet worden voor Manchester, dat is denk ik ook niet het sterkste punt van van Persie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:48:
De clubblinde Feyenoorder wil Kongolo meenemen, de clubblinde Ajacied wil Veltman meenemen en de clubblinde PSV-er wil Rekik meenemen.
Wat mij betreft mogen ze alle 3 thuisblijven.
De Vrij, Indi en Bruma hebben tenminste nog het lichaam om fysiek wat te kunnen bewerkstelligen.
Al werd de laatste tegen Groningen vrij simpel opzij gezet door een schouderduw van een 17-jarige ...
Heel je verhaal ga ik niet op reageren, het zal je vast opluchten. Maar ik wil juist niet alleen Kongolo een kans geven, ook vergelijkbare toptalenten die zich op het moment razendsnel ontwikkelen bij andere clubs zoals Depay, , Boetius, Zivkovic en Kishna. Simpelweg het feit dat ze de kans niet hebben gehad op een hoger niveau wil niet zeggen dat ze het niet aankunnen. We zijn niet in een positie om ons te beperken tot spelers met uitgebreide Europese ervaring. Ik probeer het daar liever mee dan een speler die wel tegen dat niveau aan speelt en daar tekort komt en alleen maar minder zal worden. Voorlopig zitten die spelers in een ontwikkeling die recht omhoog gaat, de kans bestaat dat ze die lijn doorzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 31-03-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

OPSLAGHOND schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:48:
[...]
Dus op grond van 1 wedstrijd moet Bruma thuisblijven en mag Zivkovic mee naar het WK? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Kunnen we niet gewoon nog afmelden voor het WK? Scheelt weer een beschamende vertoning op een eindronde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dit is gewoon het gevolg van het feit dat onze middelmatige spelers voortaan liever op de bank cashen in het buitenland dan spelen en zich ontwikkelen. Ik zie dit overigens niet snel veranderen dus wen er maar aan dat we niet meer bij de top 5 horen de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

martinusz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:47:
Kunnen we niet gewoon nog afmelden voor het WK? Scheelt weer een beschamende vertoning op een eindronde :+
Inderdaad, kan van Gaal zijn imago ook nog een beetje redden. Ik vrees een debacle van jewelste voor hem.
Maar veel erger dan vorig EK kan het niet worden, dus who cares bij de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Aghanim schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:56:
Dit is gewoon het gevolg van het feit dat onze middelmatige spelers voortaan liever op de bank cashen in het buitenland dan spelen en zich ontwikkelen. Ik zie dit overigens niet snel veranderen dus wen er maar aan dat we niet meer bij de top 5 horen de komende jaren.
Nou ik denk dat het juist toch een beetje aan het omslaan is, kijk naar Rekik en Bruma, die zich positief uitlaten, kijk naar talenten van Ajax die bijtekenen, kijk naar Zivkovic die ook naar het buitenland kon. Ik denk dat de jonkies nu ook zien dat geld cashen misschien niet ideaal is voor hun loopbaan.

Hebben we nu niets aan, maar wellicht over 8 jaar wel...

(overigens blijven de 16 jarige naar het buitenland vertrekken, waarschijnlijk omdat paps en mams hun zakken goed kunnen vullen en vervolgens hoor je nooit meer iets van die gastjes....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
martinusz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:47:
Dat vind ik zo'n onzin. Dan moet meer dan de helft van de landen zich afmelden.
Aghanim schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:56:
Dit is gewoon het gevolg van het feit dat onze middelmatige spelers voortaan liever op de bank cashen in het buitenland dan spelen en zich ontwikkelen.
Dat is niet de oorzaak op dit moment. Er valt gewoon een gat tussen de generatie Sneijder-van Persie-Robben en de jongeren die er nu aankomen. Aanvallend komen er nu wat tieners aan en we hebben veel verdedigende spelers tussen de 18 en 22. Maar spelers die richting de 25 gaan en het kunnen overnemen zijn er niet zoveel. Je had Strootman maar verder ... Wijnaldum, Fer, Blind? Dat heeft niet echt met naar het buitenland gaan te maken denk ik.

Het kán overigens wel een probleem worden. Alhoewel ik het opvallend vindt dat men de technische jongens als Boetius en Kishna dan weer niet naar Engeland heeft gelokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
Blijkt wel dat we niet om kunnen gaan met het feit dat we een keer een mindere selectie hebben. Kreten als "thuis blijven" en "wordt een blamaga" vliegen in 't rond. Denk je dat ze bij Australië denken: "Laten we dat WK maar overslaan, we winnen toch niet".

Zo'n grote flauwe kul dit. Accepteer dat 't minder is en probeer de positieve punten te bekijken. Dat zure negatieve gezeur over het Nederlands elftal iedere keer :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

JanW schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:20:
Blijkt wel dat we niet om kunnen gaan met het feit dat we een keer een mindere selectie hebben. Kreten als "thuis blijven" en "wordt een blamaga" vliegen in 't rond. Denk je dat ze bij Australië denken: "Laten we dat WK maar overslaan, we winnen toch niet".

Zo'n grote flauwe kul dit. Accepteer dat 't minder is en probeer de positieve punten te bekijken. Dat zure negatieve gezeur over het Nederlands elftal iedere keer :N
Dat is pas sinds 2012 hoor.
Daarvoor was het wij winnen het EK wel even. 8) ;w

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:14

St@m

@ Your Service

Wat is leuker; met een grote groep, zonnetje, biertje, groot scherm het Nederlands elftal kijken en hopen dat ze 100% strijd laten zien, er vol voor gaan met de instelling "we zien wel waar we eindigen!" Wie er ook instaan.
Of van te voren op een internetforumpje lopen te zeiken dat jochies van 17 jaar / spelers nog onder het gemiddelde niveau van wat er nu staat wel of niet mee moeten naar het WK.. Of erger nog, roepen dat we beter kunnen thuisblijven omdat we een flater slaan. :/

Ik weet het wel :P Ik verheug me nu al op het WK, wie er ook meegaan. Voor mij is het 1e het belangrijkst. Ik hoop dat ze hier in de stad weer een megascherm neerzetten :)

We worden Wereldkampioen!! :)F

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Als iedereen zonder inzet daar op het veld staat heeft het weinig zin (net als bij die EL wedstrijden).
Maar goed, het blijft afwachten, ik laat me graag verrassen maar feit is wel dat het WK er somber uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Precies, die Spanjaarden kunnen helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jordania spreekt.
“Ik wilde wél kampioen worden. Dat document mocht er van mij niet uit. Daar ging het allemaal om!”, claimt Jordania in De Telegraaf. “Ik wil de supporters van Vitesse het echte verhaal vertellen. Ik wilde kampioen van Nederland worden, maar Londen wilde dat uiteindelijk niet.
én:
De Georgiër erkent dat hij uit ergernis op zeker moment heeft geroepen dat hij de vingers van de algemeen directeur Joost de Wit zou afhakken als die via de officiële kanalen zou verkondigen dat Vitesse geen kampioen hoefde te worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 01-04-2014 08:30 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hmm, sterk verhaal dit. Volgens mij zijn er toch wel andere oorzaken van de mindere prestaties van Vitesse in de 2e seizoenshelft. Oa Piazon raakt op dit moment geen pepernoot meer en dat kost ze veel punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-10 18:01
tweaker2010 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:40:
Hmm, sterk verhaal dit. Volgens mij zijn er toch wel andere oorzaken van de mindere prestaties van Vitesse in de 2e seizoenshelft. Oa Piazon raakt op dit moment geen pepernoot meer en dat kost ze veel punten.
Heb je er al eens bij nagedacht waarom het bij zoveel spelers ineens minder is? Vitesse was voor de winterstop niet (alleen) afhankelijk van Piazon, hij is ook niet de enige die veel minder is.

Overigens vind ik het ergens een sterk verhaal, maar gezien de "vriendenstatus" van beide eigenaars kan ik het me wel weer voorstellen. Zou nogal wat zijn als "Chelsea 2" aka Vitesse, de hoofdmacht zou tegenkomen in de CL (en verslaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
St@m schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:28:
Wat is leuker; met een grote groep, zonnetje, biertje, groot scherm het Nederlands elftal kijken en hopen dat ze 100% strijd laten zien, er vol voor gaan met de instelling "we zien wel waar we eindigen!" Wie er ook instaan.
Of van te voren op een internetforumpje lopen te zeiken dat jochies van 17 jaar / spelers nog onder het gemiddelde niveau van wat er nu staat wel of niet mee moeten naar het WK.. Of erger nog, roepen dat we beter kunnen thuisblijven omdat we een flater slaan. :/

Ik weet het wel :P Ik verheug me nu al op het WK, wie er ook meegaan. Voor mij is het 1e het belangrijkst. Ik hoop dat ze hier in de stad weer een megascherm neerzetten :)

We worden Wereldkampioen!! :)F
Ik ga voor de gezelligheid, de prestaties verwacht ik niet veel van. Internationaal staan we inmiddels op gelijk hoogte als de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:08

Player1S

Probably out in the dark

Vitesse is Chelsea 3.

Chelsea 2 is net als de Jong [club] elftallen hier. Als je wedstrijdritme moet opdoen na een blessure of tegen het eerste aan hikt speel je daar. Wat bij Vitesse speelt hikt niet tegen het eerste aan anders waren ze niet uitgeleend.

Ik blijf erbij dat het hele zaakje stinkt. Voor Chelsea is een Nederlandse club ideaal. Geen strenge eisen aan buitenlandse spelers dus spelers die niet in aanmerking komen voor een werkvergunning kunnen ze bij Vitesse stallen.
Daarnaast zijn er maar 2 clubs in Nederland interessant om te hebben als miljardair. Ajax en Feyenoord. De rest is gewoon niet interessant genoeg internationaal. Kun je beter een middenmoter uit Engeland kopen. Premier league clubs spreken meer aan dan Nederlandse clubs.
Zie je het al voor je? Rijke zak 1: Ik bezit Chelsea. Rijke zak 2: Ik bezit Man. United. Rijke zak 3: Ik bezit PSG. Rijke zak 4: Ik bezit Vitesse.

Het zal op papier ongetwijfeld goed uitgewerkt zijn maar zeer indirect is Abramovic gewoon de eigenaar van Vitesse.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

jbdeiman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:45:
[...]
Heb je er al eens bij nagedacht waarom het bij zoveel spelers ineens minder is? Vitesse was voor de winterstop niet (alleen) afhankelijk van Piazon, hij is ook niet de enige die veel minder is.

Overigens vind ik het ergens een sterk verhaal, maar gezien de "vriendenstatus" van beide eigenaars kan ik het me wel weer voorstellen. Zou nogal wat zijn als "Chelsea 2" aka Vitesse, de hoofdmacht zou tegenkomen in de CL (en verslaan).
Waarom wordt hij er dan naast gezet voor een Atsu die slechts 2x scoorde tot nu toe?
Elke bal die Piazon raakte de 1e seizoenshelft was bijna een doelpunt en nu lukt niets hem meer, erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Gewoon een overschatte speler dus, die in een goede flow is geraakt en boven zichzelf uitsteeg. Nu de tegenstanders weten dat ze hem in de gaten moeten houden bakt hij er vrij weinig van. Wat wil je verder? Havenaar in de spits en wat blinde paarden aan de zijkanten en een egotripper op het middenveld die zodra hij de kans krijgt weer weg is.

Via voetbalprimeur las ik net wat meer over het verhaal van Jordania. Volgens mij zit er ook echt een kern van waarheid in. Rutten wist niet hoe snel hij weg moest komen opeens vanuit het niets. Net alsof dat alleen kwam doordat leerdam niet richting vitesse ging. Daar moeten trainers zo vaak mee dealen.

In ieder geval gaat het er hard aan toe als er ook al aangiftes gedaan worden. Echt een circus. Ik had sowieso het idee dat dit het laatste jaar is dat vitesse nog een beetje mee doet. Gezien de financial fair play regels die als een strop om de nek van Vitesse hangen kunnen ze niet veel meer en moeten ze zelfs de matige speler misschien weer gaan verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Leerdam voor een prikkie terug als Janmaat vertrekt bij Feyenoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:43

Herman

FP ProMod
jbdeiman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:45:
[...]

(...)
Zou nogal wat zijn als "Chelsea 2" aka Vitesse, de hoofdmacht zou tegenkomen in de CL (en verslaan).
Het punt zou zijn dat Chelsea in de problemen kan raken wanneer Vitesse (met officieus dezelfde eigenaar) aan de Champions League zou deelnemen na een landstitel. De UEFA zou dan mogelijk ingrijpen.

Zou Jordania de waarheid spreken, dan lijkt me dat een vorm van competitievervalsing. Hopelijk dat de KNVB hier onderzoek naar gaat doen.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
En nummer twee worden mocht wel zeker? Met mogelijk hetzelfde gevolg >:) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
nou ja ze deden het eerst erg goed, maar lijken nu toch in een wat mindere periode te zitten.
misschien wel op het matje geroepen dat ze te hoog staan en nu maar wat punten morsen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

apis29 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:01:
En nummer twee worden mocht wel zeker? Met mogelijk hetzelfde gevolg >:) ...
Inderdaad, dat was ook mijn gedachte. Vitesse tegen Chelsea in de voorrondes van de CL... stel je voor :+

Ze mogen nu ten hoogste 3e worden. Goed nieuws voor Twente en Feyenoord, scheelt weer een concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Over competitievervalsing gesproken..
Nu krijg je vast verhalen als stel dat Vitesse wel kampioen mocht worden was Ajax heus geen kampioen geworden etc.. :')

De supporters (een aantal) zijn wel weer sneu..

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 01-04-2014 12:38 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Wat, zendt de NOS nu ManU vs Bayern uit? Dat lijkt me nou niet bepaald een spannende wedstrijd, om eerlijk te zijn. Zal waarschijnlijk wel gaan op basis van Robben bij Bayern, Buttner en vPersie (die niet speelt, weet ik) bij United. Jammer, had gehoopt op Barcelona - Atletico. Gelukkig is daar altijd nog Sport1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Catorce schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:50:
Wat, zendt de NOS nu ManU vs Bayern uit? Dat lijkt me nou niet bepaald een spannende wedstrijd, om eerlijk te zijn. Zal waarschijnlijk wel gaan op basis van Robben bij Bayern, Buttner en vPersie (die niet speelt, weet ik) bij United. Jammer, had gehoopt op Barcelona - Atletico. Gelukkig is daar altijd nog Sport1 :)
Ben persoonlijk wel blij met de keuze, zie Bayern graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:50:
Inderdaad, maar goed. Diego Costa is ook niet van de partij bij Atletico dus Barca zal wel makkelijk winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
tweaker2010 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:56:
[...]

Inderdaad, maar goed. Diego Costa is ook niet van de partij bij Atletico dus Barca zal wel makkelijk winnen.
Nou, om eerlijk te zijn geloof ik nog eerder dat het een mentaal spelletje is van Simeone. Doen alsof Costa niet mee doet om Barcelona tijd en moeite te laten steken in een situatie die waarschijnlijk niet voor komt. Tenzij het officieel wordt dat hij niet speelt (en dus niet dat vage 'we moeten nog zien') ga ik er van uit dat Atletico gewoon met Costa in de spits staat. Wordt nog een spannende pot, ik zie Atletico nog wel punten pakken om eerlijk te zijn. Fantastische ploeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Het knappe van die ploeg is dat ze met mindere spelers dan Real en Barca toch bij blijven. Ze laten zien dat geld niet alles is in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vermogen in miljoenen euro's 2012-13:
1. Ajax 71,8
2. PSV 23,7
3. Vitesse 17,9
4. Heerenveen 16,5
5. AZ 11,8
6. Twente 10,6
7. Groningen 2,0
8. Heracles 2,0
9. VVV 1,4
10. ADO -0,5
11. NEC -0,5
12. Willem II -1,3
13. PEC -1,5
14. Roda JC -2,5
15. Utrecht -4,0
16. RKC -6,1
17. Feyenoord -6,2
18. NAC -12,2
Dit is dus wat de clubs in de 'kluis' hebben liggen, of juist niet.
Ajax steekt er heel erg bovenuit met ruim 70 miljoen euro, het lijkt er ook op dat ze straks zichzelf gaan afkopen op de beursvloer heb ik het idee.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Feyenoord steekt er maar schril bij af. Ben benieuwd of er bij een evt verkoop van Pelle wel een andere spits gehaald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Quad schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:18:
[...]

Ajax steekt er heel erg bovenuit met ruim 70 miljoen euro, het lijkt er ook op dat ze straks zichzelf gaan afkopen op de beursvloer heb ik het idee.
Het Eigen Vermogen (EV) van een organisatie zegt niks over de liquiditeiten van die organisatie maar over de solvabiliteit ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Met alle gebrek aan respect... dit soort idioten (blijkbaar hoeft er niet gewerkt te worden vandaag, zegt al wel genoeg /generaliserend) denken wel even te kunnen bepalen hoe er gewerkt moet worden in een bedrijf? Stelletje hersenloze emotiekikkers. :N

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Herman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:28:
[...]

Het Eigen Vermogen (EV) van een organisatie zegt niks over de liquiditeiten van die organisatie maar over de solvabiliteit ;)
Dit vraagt om uitleg. :+
Wat bedoel je?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bastien schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:29:
Met alle gebrek aan respect... dit soort idioten (blijkbaar hoeft er niet gewerkt te worden vandaag, zegt al wel genoeg /generaliserend) denken wel even te kunnen bepalen hoe er gewerkt moet worden in een bedrijf? Stelletje hersenloze emotiekikkers. :N
De manier waarop is inderdaad discutabel maar ik kan me de emotie nog wel begrijpen in deze fase.
Cambuur is nog niet 100% veilig en dan stapt de trainer opeens op naar je grootste rivaal (Ok, eind van het seizoen pas).

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:31
Quad schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:18:
[...]

Gaan al tijdje geruchten rond dat Ajax de ArenA zou willen kopen. Of nouja dat hoor je meer dan dat ze de beurs af willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Quad schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:31:
[...]

Dit vraagt om uitleg. :+
Wat bedoel je?
offtopic:
Misschien dat je het niet zo bedoelt, maar door te zeggen dat Eigen Vermogen 'in de kluis' van de clubs ligt, wek je de indruk dat het bedrag vrij toegankelijk c.q. in het bedrijf aanwezig is. Dat is niet het geval; het EV zegt niks over de banksaldi. Hoewel het uiteraard mooi is om groot bedrag als EV te hebben, zegt dit dus niks over de liquiditeit (=geldmiddelen) van de club :)

Ontopic: KNVB wil uitleg Vitesse (NOS)

Hopelijk komt er meer duidelijkheid.

[ Voor 12% gewijzigd door Herman op 01-04-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Herman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:02:
[...]

offtopic:
Misschien dat je het niet zo bedoelt, maar door te zeggen dat Eigen Vermogen 'in de kluis' van de clubs ligt, wek je de indruk dat het bedrag vrij toegankelijk c.q. in het bedrijf aanwezig is. Dat is niet het geval; het EV zegt niks over de banksaldi. Hoewel het uiteraard mooi is om groot bedrag als EV te hebben, zegt dit dus niks over de liquiditeit (=geldmiddelen) van de club :)
Houdt dus in dat er ook de tastbare goederen erin mee zijn verwerkt? Dus waarde contractspelers, inboedel etc?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Herman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:02:
[...]

offtopic:

Ontopic: KNVB wil uitleg Vitesse (NOS)

Hopelijk komt er meer duidelijkheid.
Of meer smeergeld richting de KNVB :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 09:15
Quad schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:29:
[...]

Houdt dus in dat er ook de tastbare goederen erin mee zijn verwerkt? Dus waarde contractspelers, inboedel etc?
Mwa, ligt aan jouw definitie van "verwerken". Het EV is in feite datgene wat je overhoudt als je alle bezittingen van de organisatie zou wegstrepen tegen de schulden die er tegenover staan :)

Met andere woorden, het saldo van de bezittingen liggen ruim 70 miljoen hoger dan het saldo waarmee die bezittingen gefinancierd zijn.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het rommelt het hele jaar al in Heerenveen, alles wordt verkocht en er komt maar heel weinig voor terug.
En die zouden dan nog 16,5 mil 'in de kluis' hebben liggen? Daar geloof ik geen snars van. De directeur stond een aantal maanden geleden nog te roepen dat er elke maand bijgelegd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
KillaZ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:35:
[...]

Mwa, ligt aan jouw definitie van "verwerken". Het EV is in feite datgene wat je overhoudt als je alle bezittingen van de organisatie zou wegstrepen tegen de schulden die er tegenover staan :)

Met andere woorden, het saldo van de bezittingen liggen ruim 70 miljoen hoger dan het saldo waarmee die bezittingen gefinancierd zijn.
En dan is het ook afhankelijk van welke waarde je toekent aan je bezittingen. Niet elke club zal dit op dezelfde manier doen.

@hamburgerhenk
Ja dat zie ik ook vaker langs komen maar ik acht het vrij onwaarschijnlijk dat Ajax de Arena zal kopen aangezien de gemeente al heeft aangegeven er de markt waarde voor te willen hebben.
En er zijn ook al geruchten geweest dat men in Amsterdam een nieuw multifunctioneel olympisch stadion wil bouwen waar Ajax dan in zou moeten spelen.
Mocht dat laatste gerucht een korrel van waarheid bevatten dan lijkt het me niet handig veel geld uit te geven aan het kopen van de Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 09:15
Precies, alleen al de manier waarop spelers op de balans staan geeft genoeg ruimte voor discussie of interpretatie.

K to the KillaZ

Pagina: 1 ... 170 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum