Van Geel heeft al in de pers kenbaar gemaakt dat bij een eventuele verkoop van Pelle maximaal 25% van zijn transferopbrengsten gebruikt kan worden voor nieuwe spelers...tweaker2010 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:27:
Feyenoord steekt er maar schril bij af. Ben benieuwd of er bij een evt verkoop van Pelle wel een andere spits gehaald kan worden.
Verwijderd
Lijkt mij afdeling 'sterke verhalen.' Chelsea heeft niet alleen Vitesse zo goed als in zijn zak. Sparta Praag idem. En nog een club maar ik weet niet meer 1-2-3 welke.Herman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:50:
[...]
Het punt zou zijn dat Chelsea in de problemen kan raken wanneer Vitesse (met officieus dezelfde eigenaar) aan de Champions League zou deelnemen na een landstitel. De UEFA zou dan mogelijk ingrijpen.
Zou Jordania de waarheid spreken, dan lijkt me dat een vorm van competitievervalsing. Hopelijk dat de KNVB hier onderzoek naar gaat doen.
Ik vraag me af of dit klopt.Herman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:50:
[...]
Het punt zou zijn dat Chelsea in de problemen kan raken wanneer Vitesse (met officieus dezelfde eigenaar) aan de Champions League zou deelnemen na een landstitel. De UEFA zou dan mogelijk ingrijpen.
Zou Jordania de waarheid spreken, dan lijkt me dat een vorm van competitievervalsing. Hopelijk dat de KNVB hier onderzoek naar gaat doen.
Op papier hebben beide clubs toch een andere eigenaar. En Red Bull heeft ook 2 clubs in Europa en alhoewel het nog een tijd zal duren voordat de 2e actief kan zijn in de CL is er de kans dat dit toch ook vroeg of laat gebeurt.
edit:
Van Leeuwen bevestigd blijkbaar het verhaal van Jordania.:
bron: NOSHet gevoel dat Vitesse van Chelsea niet kampioen mócht worden, zoals oud-eigenaar Merab Jordania dinsdag liet optekenen in De Telegraaf, komt Van Leeuwen bekend voor. "Of dat expliciet zo is uitgesproken, betwijfel ik ten zeerste. Maar Fred Rutten en ik kregen wel het gevoel dat het zo was."
In de winterstop van het vorige seizoen kregen Van Leeuwen en de toenmalige hoofdtrainer Rutten door dat de geldkraan bediend werd in Londen. "Wij mochten aanvankelijk drie spelers aan de selectie toevoegen. Uiteindelijk werd dat er maar één: Kelvin Leerdam. Die transfer werd letterlijk in het laatste half uur van de transferwindow verboden. Leerdam had een concurrent kunnen zijn voor één van de Chelsea-huurlingen."
http://nos.nl/artikel/630...-de-baas-bij-vitesse.html
[ Voor 37% gewijzigd door Deadsy op 01-04-2014 16:59 ]
Ja, heel kort gezegd is het eigen vermogen het saldo om de balans in evenwicht te brengen met aan de ene kant op de balans de bezittingen,
O.a. geld op de bankrekening, geld dat nog aan jou betaald moet worden door klanten, voorraden, kantoorinventaris, auto's die van jou zijn, bijvoorbeeld spelers waar een waarde aan is gegeven, bijvoorbeeld gebouwen, trainingscomplexen, stadions etc.
Aan de andere kant staan de schulden, bijvoorbeeld opgebouwd vakantiegeld van je werknemers dat nog uitbetaald moet worden, leveranciers die je nog moet betalen, leningen die je af moet lossen, een hypotheek op het stadion, een rood-stand bij de bank, loonheffingen/btw/winstbelasting die nog afgedragen moet worden etc. Transferrechten op een speler die bij een externe financier liggen zou je hier ook kunnen vermelden.
Bezitting min schulden geven het eigen vermogen weer.
Maar heb je bijvoorbeeld een stadion dat voor 200 miljoen op je balans staat als bezit, maar je hebt er geen lening of hypotheek op zitten, dan is dat wel een bezit, maar dat kan je niet zomaar uitgeven. Heb je een eigen vermogen van maar 100 miljoen, dan heeft zo'n club zelfs theoretisch een probleem om aan z'n verplichtingen te kunnen voldoen.
Zo'n lijstje met eigen vermogen zegt dus niet zo heel veel zonder er een duidelijke analyse op te doen.
O.a. geld op de bankrekening, geld dat nog aan jou betaald moet worden door klanten, voorraden, kantoorinventaris, auto's die van jou zijn, bijvoorbeeld spelers waar een waarde aan is gegeven, bijvoorbeeld gebouwen, trainingscomplexen, stadions etc.
Aan de andere kant staan de schulden, bijvoorbeeld opgebouwd vakantiegeld van je werknemers dat nog uitbetaald moet worden, leveranciers die je nog moet betalen, leningen die je af moet lossen, een hypotheek op het stadion, een rood-stand bij de bank, loonheffingen/btw/winstbelasting die nog afgedragen moet worden etc. Transferrechten op een speler die bij een externe financier liggen zou je hier ook kunnen vermelden.
Maar heb je bijvoorbeeld een stadion dat voor 200 miljoen op je balans staat als bezit, maar je hebt er geen lening of hypotheek op zitten, dan is dat wel een bezit, maar dat kan je niet zomaar uitgeven. Heb je een eigen vermogen van maar 100 miljoen, dan heeft zo'n club zelfs theoretisch een probleem om aan z'n verplichtingen te kunnen voldoen.
Zo'n lijstje met eigen vermogen zegt dus niet zo heel veel zonder er een duidelijke analyse op te doen.
Dat heeft de media ervan gemaakt. Feyenoord is zelf niet met dat verhaal naar buiten getreden.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:23:
[...]
Van Geel heeft al in de pers kenbaar gemaakt dat bij een eventuele verkoop van Pelle maximaal 25% van zijn transferopbrengsten gebruikt kan worden voor nieuwe spelers...
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Trojka geeft morgen een persconferentie inzake hun advies aan Feyenoord die rechtstreeks uitgezonden zal gaan worden door RTV Rijnmond. Voorafgaande daaraan wijdt Nieuwsuur vanavond een item hier aan. Volgens nieuwsuur zou er geen draagvlak zijn voor een nieuw stadion maar wel voor een renovatie. Leefbaar Rotterdam heeft een genuanceerder standpunt ingenomen in hun verkiezingsprogramma.
Lekker hoog tempo zeg... Man Utd bijna op voorsprong
Wilde ff toto zetten vandaag voor deze CL ronde maar kats vergeten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wou eerst barca kijken maar dan heb ik geen lange samrnvatting van manu bayern neem ik aan op sport 1? Dus nu maar manu bayern kijken voor een samenvatting van barca dalijk
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
NOS. Livestream: http://nos.nl/sport/livestream/stream/49/v8power67 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:03:
Wou eerst barca kijken maar dan heb ik geen lange samrnvatting van manu bayern neem ik aan op sport 1? Dus nu maar manu bayern kijken voor een samenvatting van barca dalijk
Nee, merp!
Krijg geen beeld op mn phone op nos. Maar ging me meer om dat ik een samenvatting wil zien van de wedstrijd die ik niet live lijk. Een lange samenvatting. Maar omdat sport 1 barca op de voetbal kanaal doet weet ik niet of daar een samenvattong komt van manu bayern.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Guardiola laat Bayern wel weer op een eh... herkenbare manier voetballen he? Wat mij betreft niet positief.
Oei, grote kans voor Robben met een mooi schot!
⏩ PVOutput☀️
Ze kunnen geen nieuw stadion betalen, zeker niet zolang de gemeente niet grotendeels meebetaald....en dat gaan ze niet doenVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:44:
Trojka geeft morgen een persconferentie inzake hun advies aan Feyenoord die rechtstreeks uitgezonden zal gaan worden door RTV Rijnmond. Voorafgaande daaraan wijdt Nieuwsuur vanavond een item hier aan. Volgens nieuwsuur zou er geen draagvlak zijn voor een nieuw stadion maar wel voor een renovatie. Leefbaar Rotterdam heeft een genuanceerder standpunt ingenomen in hun verkiezingsprogramma.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Welbeck... die had moeten zitten en dit gaat Man U opbreken!
Ja, verbaast me niks. Ik zou ook niet willen werken in zo'n situatie.Quad schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:25:
Lodeweges stopt per direct bij Cambuur!
En weer krijgen supporters ergens hun zin.. Kansloze hersenloze debielen.
Nee, merp!
Vrij snel aderlatingen voor Barca en Atletico: Pique en Diego Costa met blessures eraf. Barca iets sterker, Neymar duikt weer teveel, en Atletico wil er een robbertje voor vechten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Triest zoiets, je zou bijna hopen dat ze nu degraderen voor die zielige ettersQuad schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:25:

Ik vind het echt diep en diep triest. Deze trainer heeft mooie dingen met deze club gedaan, successen geboekt in de eredivisie dit seizoen en dan doet je achterban dit.. Sneu.PauseBreak schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:29:
[...]
Ja, verbaast me niks. Ik zou ook niet willen werken in zo'n situatie.
⏩ PVOutput☀️
Helemaal eens. Je gunt het zo'n trainer ook niet dat dit soort dingen gebeuren. Ik hoop dat Cambuur ballen toont en de betrokken "fans" op een juiste wijze straft.Quad schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:37:
[...]
Ik vind het echt diep en diep triest. Deze trainer heeft mooie dingen met deze club gedaan, successen geboekt in de eredivisie dit seizoen en dan doet je achterban dit.. Sneu.
Nee, merp!
Sodekneiters, 1-0 voor Manchester United!
⏩ PVOutput☀️
Sierd de Vos helemaal in extase.... ratatattatatatatta diego
koekoek.
0-1 voor atletico
koekoek.
0-1 voor atletico
[ Voor 13% gewijzigd door schwarzenegger op 01-04-2014 22:01 ]
Lekkere goal van Vidic. Dat was echt ontzettend moeilijk inkoppen.
Ja dat was zeker een lastige kopbal, wel leuke stand zo. Als het zo blijft is de return tenminste nog interessant.
To dare is to do
Wees maar met blij dat je geen toto had ingezet...Quad schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:00:
Sodekneiters, 1-0 voor Manchester United!
Dat ben ik in ieder geval wel, zou nooit op United hebben ingezet..
Wel goed voor de wedstrijd dit
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 01-04-2014 22:03 ]
Nette kopbal van Vidic, maar wat slecht verdedigd zeg. Niemand bij de paal, ze laten Vidic gewoon weglopen... Maar nu heb ik wel de Atletico goal gemist.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die Guardiola is gelukkig gaan zitten. Zelden zo'n druktemaker langs de lijn hebben zien staan als hem.
Sierd komt nog van een deurklink die gepoetst moet worden, klaar.schwarzenegger schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:00:
Sierd de Vos helemaal in extase.... ratatattatatatatta diego
koekoek.
0-1 voor atletico
En 1-1, wedstrijd komt nu wel los.
⏩ PVOutput☀️
1-1, jammer. Wel erg netjes ingeschoten.
[ Voor 53% gewijzigd door CR1691 op 01-04-2014 22:09 ]
Nou dat heeft niet lang geduurd
To dare is to do
Wat een belabberde uitstraling heeft die Fellaini zeg...
Als een Nederlander zijn man zo laat lopen als Fellaini lachen we hem uit,
Fellaini definitief miskoop van het jaar

Butner ook van glas?
Die Engelsen moeten nooit meer zeiken over Robben.............
Als Suarez een schwalbe maakt hoor je ze wel maar nu niet. Bayern wordt flink genaaid zo.
Ja, scheidsrechter is erg zwak met dit soort zaken. Die gele kaart van Mandzukic sloeg ook al nergens op. Voetbal heeft echt een videoscheidsrechter nodig, want dit soort zaken verpesten wedstrijden.
Nee, merp!
Barcelona speelt 1-1 tegen Atletico. Fenomenale goal van Diego, wat zat die er mooi in zeg! Atletico zal blij zijn met het resultaat, zij hebben absoluut nu het voordeel in handen. Barcelona moet winnen in Calderon, dat zal nog behoorlijk lastig worden. Zeer tevreden met het spel van de laatste 25 minuten, maar uiteindelijk koop je daar weinig voor als je 1-1 speelt thuis. Jammer, maar het is nog niet voorbij.
Verwijderd
Ik hoor via via dat Ramon Leeuwin waarschijnlijk met Lodeweges meegaat naar Heerenveen, als dat klopt breekt de hel helemaal los.Quad schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:25:
Ik ben Cambuur fan , maar heb geen probleem met de beslissing van Lodeweges, alleen veel mensen wel en dat zijn niet de fans die vanochtend bij de training van zich lieten horen, maar normale mensen / sponsors. De timing is niet handig geweest, had beter na de 5 nog komende wedstrijden bekend gemaakt kunnen worden, dan was er niks aan de hand (vermoed ik).
Maar achter wat er vanochtend is gebeurd sta ik ook niet. Alleen denken van de 10.000 man die er bijna elke wedstrijd zijn denk ik 95% anders over.
Bij elke club zitten minder leuke supporters, Cambuur valt reuze mee als je het vergelijkt met de harde kern van Ajax of Feijenoord of ADO en Groningen bijvoorbeeld. Volgens mij kan je dan wel hopen dat elke club degradeerd als het gedrag van iets van 30 fans die de bestorming doen jouw maatstaf is om te hopen dat iemand gaat degraderen.martinusz schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:35:
Triest zoiets, je zou bijna hopen dat ze nu degraderen voor die zielige etters
Cambuur verdiend door zijn goede spel en meer dan uitstekende verdediging waar menig club jaloers op kan zijn juist een plek in de eredivisie. Maar het 2e jaar zal het uitwijzen. Het 1e jaar is meestal wel te overleven, het 2e jaar is het zwaarst voor een nieuwe club in de eredivisie. Zou zeker wel verdiend zijn als je het bekijkt op de resultaten.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 22:59 ]
De goal van Diego is wel fuucking lekker hoor!
@Dickiedikdik, uiteraard is het niet verstandig geweest om het nu bekend te maken, helemaal niet als het naar een rivaal gaat. Ik ben geen voorstander om halverwege het seizoen al te melden dat je vertrekt, of paar weken voor het einde. Dit hadden ze echt binnen de kamers moeten houden tot na het laatste fluitsignaal in wedstrijd 34.
@Dickiedikdik, uiteraard is het niet verstandig geweest om het nu bekend te maken, helemaal niet als het naar een rivaal gaat. Ik ben geen voorstander om halverwege het seizoen al te melden dat je vertrekt, of paar weken voor het einde. Dit hadden ze echt binnen de kamers moeten houden tot na het laatste fluitsignaal in wedstrijd 34.
[ Voor 78% gewijzigd door Quad op 01-04-2014 23:00 ]
⏩ PVOutput☀️
Is Diego Costa nu ernstig geblesseerd of niet? Die keeper van Barca is ook een clown trouwens.Catorce schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:44:
Barcelona speelt 1-1 tegen Atletico. Fenomenale goal van Diego, wat zat die er mooi in zeg! Atletico zal blij zijn met het resultaat, zij hebben absoluut nu het voordeel in handen. Barcelona moet winnen in Calderon, dat zal nog behoorlijk lastig worden. Zeer tevreden met het spel van de laatste 25 minuten, maar uiteindelijk koop je daar weinig voor als je 1-1 speelt thuis. Jammer, maar het is nog niet voorbij.
Courtois lekker keepertje hoor!
Diego Costa heeft een hamstringblessure, zo te zien.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad, net als Neuer. De beste keepers van dit moment vind ik.martinusz schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:02:
Courtois lekker keepertje hoor!
Die Courtois is inderdaad een goede keeper, en die goal van Diego man... Die dacht ook van er staat een clown in de goal bij Barca dus ik schiet maar eens
En hoe inderdaad. Wereldgoal.Vlassie1980 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:05:
Die Courtois is inderdaad een goede keeper, en die goal van Diego man... Die dacht ook van er staat een clown in de goal bij Barca dus ik schiet maar eens
Heb je een uurtje?Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:27:
Reuze benieuwd hoe Siert de Vos deze goal zou omschrijven
Verwijderd
Met een garantiestelling betaalt de gemeente ook niet mee natuurlijk. Het enige wat dan van de gemeente wordt gevraagd is een bepaald bedrag te reserveren op de gemeentelijke begroting. Iets wat elke gemeente al jaren doet voor bepaalde projecten, ook Rotterdam. Kun je allemaal terugvinden in de betreffende begrotingen die uiteraard poubliek zijn.martinusz schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:20:
[...]
Ze kunnen geen nieuw stadion betalen, zeker niet zolang de gemeente niet grotendeels meebetaald....en dat gaan ze niet doen
Voor de laatste grote verbouwing van de Kuip ad. fl.120,- miljoen in 1994 heeft de gemeente eenzelfde garantiestelling afgegeven.
Voor het HNS werd de gemeente Rotterdam gevraagd garant te staan voor een bedrag van €165,- miljoen waarvoor diezelfde gemeente dus €16,5 miljoen diende te reserveren op hun begroting. Wat de gemeente Rotterdam uiteindelijk €36,- miljoen zou opleveren mits er geen aanspraak op die garantiestelling zou worden gedaan.
Dat HNS niet is door gegaan heeft niet te maken met het plan wat voor lag maar meer met de politieke situatie in de Rotterdamse gemeenteraad.
Een financieel directeur die het voordeel van een stadion in bezit hebben waar geen rentedragende lening op rust niet benut zou per direct ontslagen moeten wordenrik86 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:49:
[...]
K to the KillaZ
Ik had wel een betere uitslag verwacht voor Bayern, maar dat het niet makkelijk werd mocht duidelijk zijn. Ik snap ook niet waarom iedereen zegt, dat Bayern met 0-5 moest winnen.
Iedereen zegt ook, dat Barcelona en Madrid de enige gelijkwaardige tegenstanders zijn, maar vergeten vervolgens, dat Chelsea en ManU je ook het leven flink zuur kunnen maken, dus het wordt nog lastig om in de finales te komen. Ik hoop nu wel, dat ze in München het klusje klaren. Wat ik me nu afvraag is, wat zou er gebeurd zijn met V. Persie in de spits ? Ik denk niet, dat ik dat wil weten.
Iedereen zegt ook, dat Barcelona en Madrid de enige gelijkwaardige tegenstanders zijn, maar vergeten vervolgens, dat Chelsea en ManU je ook het leven flink zuur kunnen maken, dus het wordt nog lastig om in de finales te komen. Ik hoop nu wel, dat ze in München het klusje klaren. Wat ik me nu afvraag is, wat zou er gebeurd zijn met V. Persie in de spits ? Ik denk niet, dat ik dat wil weten.
Aan de ene kant was Man Utd zonder van Persie nog meer de underdog wat een voordeel is. Ze konden nu echt op de counter spelen. Aan de andere kant schiet van Persie die ballen van Wellbeck er misschien wel in
Ik heb nu niet echt het idee gehad dat Bayern voor het maximale ging. Toen ze na de 1-0 even een tandje bij schakelde stond het zo 1-1.Mosin schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:09:
Ik had wel een betere uitslag verwacht voor Bayern, maar dat het niet makkelijk werd mocht duidelijk zijn. Ik snap ook niet waarom iedereen zegt, dat Bayern met 0-5 moest winnen.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik had die 2e gele van Schweini niet gezien gisteren, net even terug gekeken. Maar daar begaat de scheids toch een grote blunder? Hij speelt de bal en vervolgens valt Rooney zwaar overdreven over zijn benen. Toch raar dat zulke fouten niet teruggedraaid kunnen worden...
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 02-04-2014 09:53 ]
HIj speelde de bal niet, maar Rooney viel express en overdreven, hij had makkelijk eroverheen gekunt. In ieder geval niet gele kaart waardig!Vos schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:53:
Ik had die 2e gele van Schweini niet gezien gisteren, net even terug gekeken. Maar daar begaat de scheids toch een grote blunder? Hij speelt de bal en vervolgens valt Rooney zwaar overdreven over zijn benen. Toch raar dat zulke fouten niet teruggedraaid kunnen worden...
Niet? Lijkt hem hier toch echt te spelen: https://vine.co/v/MetU6g5FzFZ
Even op zoek naar andere beelden
.
Even op zoek naar andere beelden
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 02-04-2014 09:57 ]
Oh toch wel ja, maar de sprong van Rooney zegt allesVos schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:57:
Niet? Lijkt hem hier toch echt te spelen: https://vine.co/v/MetU6g5FzFZ
Even op zoek naar andere beelden.
Net betere beelden gezien, het is Rooney die de bal opzij speelt. Desalniettemin geen geel en een absolute dive.
Ja, je kunt zien dat het een 100% dive is door de manier waarop Rooney zijn hoofd naar achteren gooit. Dat doe je niet als je ongecontroleerd valt. Tijd voor een videoscheidsrechter.
Nee, merp!
Rooney was gisteren volgens mij 's werelds best betaalde acteur.PauseBreak schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:05:
Ja, je kunt zien dat het een 100% dive is door de manier waarop Rooney zijn hoofd naar achteren gooit. Dat doe je niet als je ongecontroleerd valt. Tijd voor een videoscheidsrechter.
http://www.ad.nl/2014/04/02/BAM-versus-Red-de-Kuip-in-finale-vernieuwing-stadion
Waarom geld steken in weer een renovatie? Op de lange termijn is nieuwbouw vele malen goedkoper.
Al die fans met heimwee naar de oude Kuip, soms moet je dat sentiment ook los kunnen laten (zie ArenA).
Waarom geld steken in weer een renovatie? Op de lange termijn is nieuwbouw vele malen goedkoper.
Al die fans met heimwee naar de oude Kuip, soms moet je dat sentiment ook los kunnen laten (zie ArenA).
FiXeR.nl schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:17:
[...]
Rooney was gisteren volgens mij 's werelds best betaalde acteur.

Nee, maar ik heb niet de volledige wedstrijd gezien, wel dat Robben ook rustig een keertje raak had mogen schieten. Maar goed, bij Robben weet je het maar nooit. Die kan alles ernaast en erboven knallen, maar wel de winnende maken!
Die gele kaart vond ik wel echt onzin, sorry, maar daar moet echt inderdaad eens iemand voor komen. Sommige voetballers stellen zich echt vreselijk aan.
Helemaal gelijk!!! De Kuip is nog steeds misschien het leukste stadion van NL qua sfeer en beleving maar als Feyenoord verder wil dan moet er een nieuwe stadion komen met alle nieuwe faciliteiten.tweaker2010 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:53:
http://www.ad.nl/2014/04/02/BAM-versus-Red-de-Kuip-in-finale-vernieuwing-stadion
Ik vind wel de vergelijking met de Arena verkeerd. Ajax kon niet anders dan het inieminie stadion de meer verlaten want dat was gewoon een eerste divisie stadion. Veel te klein en op een verschrikkelijke plaats/locatie.
Het blijft rommelen bij Vitesse: http://www.telegraaf.nl/t...itesse_op_springen__.html
Hoewel Chelsea alle banden ontkent. http://www.telegraaf.nl/t...afhankelijke_club___.html
Hoewel Chelsea alle banden ontkent. http://www.telegraaf.nl/t...afhankelijke_club___.html
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Auch....FC Barcelona mag de komende twee transferperiodes geen spelers aantrekken. De Catalaanse club heeft van de wereldvoetbalbond FIFA een transferverbod opgelegd gekregen. Daarnaast moet het een boete van 450.000 Zwitserse frank, omgerekend een kleine 400.000 euro, betalen.
De FIFA heeft Barça aangepakt omdat het de reglementen wat betreft het aantrekken van minderjarige spelers meerdere keren overtreden heeft. Volgens de wereldvoetbalbond is dit in de periode tussen 2009 en 2013 in minimaal tien gevallen gebeurd. De disciplinaire commissie van de bond acht de overtredingen van FC Barcelona 'ernstig' en heeft om die reden besloten tot actie over te gaan. Door de straf mag Barça zowel komende zomer als in januari 2015 geen spelers aantrekken. Bovendien heeft het negentig dagen om de situatie met betrekking tot minderjarige spelers bij de club in kaart te brengen en te rapporteren aan de FIFA.
Naast FC Barcelona heeft ook de Spaanse voetbalbond een forse boete aan de broek gekregen. De bond heeft volgens de FIFA ook reglementen overtreden en moet een kleine 450.000 euro overmaken.
Het transferverbod heeft onder meer tot gevolg dat FC Barcelona niet de markt op kan om een vervanger voor doelman Víctor Valdés te halen. Valdés gaf onlangs aan dat hij zijn aflopende contract in Camp Nou niet wilde verlengen. José Manuel Pinto (38) is, nu Valdés geblesseerd is, de eerste keeper van Barça.

http://www.fcupdate.nl/vo...ansferverbod-en-boete-op/
Vanavond weer heerlijk eredivisie voetbal! Verwacht dat Ajax, FC Twente, GAE, FC Utrecht en Feyenoord de volle punten gaan pakken.
woensdag 2 april 2014
18:45 RKC Waalwijk Ajax
18:45 FC Twente ADO Den Haag
18:45 Go Ahead Eagles NAC Breda
18:45 FC Utrecht SC Cambuur
18:45 Heracles Almelo Feyenoord
woensdag 2 april 2014
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik hoop op verlies van Ajax, FCT en Feyenoord.. en daarvan kan Ajax me het minst boeienGynnad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:36:
Vanavond weer heerlijk eredivisie voetbal! Verwacht dat Ajax, FC Twente, GAE, FC Utrecht en Feyenoord de volle punten gaan pakken.
woensdag 2 april 2014
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Een huurconstructie is ook een transfer, aangezien deze ook bij de voetbalbond moet worden aangemeld en geregistreerd.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Mogen verhuurde spelers als Bojan wel terug naar Barca dan?
Lijkt me wel, dat is geen transfer. De huurperiode is afgelopen (als de optie voor het 2e jaar niet benut wordt) en Bojan gaat weer bij zijn normale werkgever spelen. Dit heeft niks met de transfermarkt te maken.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ben benieuwd hoe ze dat keepersprobleem op gaan lossen daar. Ter Stegen zou toch naar Barca gaan?
De eerste grote club wordt nu aangepakt, grote kans dat er meer clubs volgen.
Grote tegenslag voor Barcelona inderdaad. Maar goed, nu ze toch niet mogen inkopen kunnen ze hun geld aan andere zaken besteden denk ik. Of sparen en in de 3e transfer window direct een grote klapper maken.
⏩ PVOutput☀️
Hier moeten ze het volgende jaar mee doen:

Puyol stopt wss, misschien tekent Valdes nu wel bij. Anders zijn ze echt f*cked. Barca B talenten doorschuiven mag zeker ook niet?

Puyol stopt wss, misschien tekent Valdes nu wel bij. Anders zijn ze echt f*cked. Barca B talenten doorschuiven mag zeker ook niet?
Waarom niet? Het gaat om het doen van transfers, dat mag dus niet. Een speler van Barca B (die al onder contract staat bij de club) in Barca A opstellen is geen transfer.
Barcelona heeft wel meer spelers toch?FiXeR.nl schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:44:
Hier moeten ze het volgende jaar mee doen:
[afbeelding]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Het heten renovaties. Maar het plan van Red de Kuip (RdK) behelst 78% nieuwbouw. En dat voor een vooralsnog begroot bedrag van ca. €200,-miljoen (wordt bij RdK steeds meer).tweaker2010 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:53:
En dat allemaal voor een verhoging van het budget van de BVO van tussen de €10.- en €20,- miljoen, aldus het trojka.
In Rotterdam overheersen emoties lijkt het wel. Terwijl een rationele financiële en zakelijke onderbouwing mij heel wat verstandiger lijkt. Wat moet Feyenoord nu met een stadion met 70.000 plaatsen wat zo weinig op levert voor de BVO?
Wel jammer dat VolkerWessels is afgevallen, stak voor mij toch als een van de mooiste plannen bovenuit. Het plan van stichting RdK lijkt met het minst aantrekkelijk. Er wordt al jaren aangegeven dat het fundament niet al te lang mee kan gaan, en nu willen ze dat toch als basis gebruiken. Vooralsnog heeft het plan van BAM mijn voorkeur, maar wat heb ik te zeggen als Ajacied.
⏩ PVOutput☀️
Om de een of andere reden heeft FiXeR.nl hier alleen de keepers en verdedigers getoond.Quad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:51:
Barcelona heeft wel meer spelers toch?
Daar ligt het grootste probleem voor Barca. Al vind ik dat ze een spits als Eto'o toentertijd wel missen.Railgunner schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:56:
[...]
Om de een of andere reden heeft FiXeR.nl hier alleen de keepers en verdedigers getoond.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 02-04-2014 14:25 ]
Verwijderd
Vond dat van VolkerWessels persoonlijk ook het mooiste. Tenminste geen 13 in een dozijn stadion. Maar een karakteristieke buitenkant en een innoverend interieur, al moet je voor echt innovatieve stadionontwerpen eens kijken op de site van Robert Fransen: http://www.robertfransen.nl/Quad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:56:
Wel jammer dat VolkerWessels is afgevallen, stak voor mij toch als een van de mooiste plannen bovenuit. Het plan van stichting RdK lijkt met het minst aantrekkelijk. Er wordt al jaren aangegeven dat het fundament niet al te lang mee kan gaan, en nu willen ze dat toch als basis gebruiken. Vooralsnog heeft het plan van BAM mijn voorkeur, maar wat heb ik te zeggen als Ajacied.
Vond in dat eerste plan, het HNS plan, de financiering wel uniek. Niet alleen een DBFMO contract maar niet minder dat de BVO betaald zou gaan worden vanuit het consortium voor het leveren van content door in HNS te spelen.
Tig Rotterdammers willen graag een groter stadion dan Ajax, ook wanneer dat financieel minder op levert. Lijkt mij dat in Rotterdam echt de emoties het hebben gewonnen van het nuchter zakelijk denken.
Mede PSVer?St@m schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:38:
[...]
Ik hoop op verlies van Ajax, FCT en Feyenoord.. en daarvan kan Ajax me het minst boeienMaar ik hoop altijd op verlies van Ajax.
(behalve vorige week donderdag)
ratatatatatattatatatata goaallllllllllllllllllllllllllllllVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:27:
Reuze benieuwd hoe Siert de Vos deze goal zou omschrijven
Diego schiet, wat een goal.
koekoek.
Zoiets
Eens terug luisteren straksschwarzenegger schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:31:
[...]
ratatatatatattatatatata goaallllllllllllllllllllllllllllll
Diego schiet, wat een goal.
koekoek.
Zoiets
⏩ PVOutput☀️
Wat een onzin. Uit alle peilingen bleek dat supporters voor VW waren en niet voor RdK of BAM. Het heeft helemaal niets te maken met groter willen zijn dan Ajax. Beetje een Calimero reactie als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:26:
[...]
Tig Rotterdammers willen graag een groter stadion dan Ajax, ook wanneer dat financieel minder op levert. Lijkt mij dat in Rotterdam echt de emoties het hebben gewonnen van het nuchter zakelijk denken.
Nu hoop ik overigens maar dat BAM het gaat worden. In die leugenaars van RdK heb ik weinig vertrouwen. Die groep had een grote mond dat het allemaal wel goedkoper kon en zijn van 117 miljoen opeens boven de 200 miljoen uitgekomen. "Slechts" 40 miljoen goedkoper dan het plan van VW..
[ Voor 21% gewijzigd door CR1691 op 02-04-2014 16:42 ]
Verwijderd
Geen Calimero hoor. Praat met Feyenoord supporters of lees supporterforums en het komt iedere keer terug, groter willen zijn dan de Arena. Terwijl het mij lijkt dat het er vooral om gaat maximale winst te behalen uit je stadion. Juventus vind ik wat dat betreft wel apart met hun nieuwe eigen stadion.CR1691 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:38:
[...]
Wat een onzin. Uit alle peilingen bleek dat supporters voor VW waren en niet voor RdK of BAM. Het heeft helemaal niets te maken met groter willen zijn dan Ajax. Beetje een Calimero reactie als je het mij vraagt.
Nu hoop ik overigens maar dat BAM het gaat worden. In die leugenaars van RdK heb ik weinig vertrouwen. Die groep had een grote mond dat het allemaal wel goedkoper kon en zijn van 117 miljoen opeens boven de 200 miljoen uitgekomen. "Slechts" 40 miljoen goedkoper dan het plan van VW..
Ten aanzien van die voorwaarde van het trojka dat het nieuwe stadion ca. €200,- miljoen zou mogen gaan kosten is het inderdaad best wel arbitrair om juist daar ongeveer de grens te leggen terwijl VolkerWessels een compleet nieuwe stadion voor ca. €240,- zegt te kunnen bouwen.
Vind ik ook best wel curieus. Komt op mij over dat men zich heeft laten leiden door emoties in plaats van zuiver zakelijk de plannen op hun merites te beoordelen. Wordt Feyenoord BVO de dupe van.
Vanavond Real - Dortmund op tv i.p.v. PSG - Chelsea. Jammer

Kiezen ze toch weer voor de minder spannende wedstrijd, in mijn ogen. PSG - Chelsea is een veel gelijkwaardigere loting, dat kan echt alle kanten uit. Met de afwezigen bij Dortmund lijkt me dit een walk in the park voor Real Madrid, om eerlijk te zijn.
Had overigens verwacht dat ze ook voor PSG - Chelsea zouden kiezen omdat daar een Nederlander mee doet in de vorm van Vd Wiel (alhoewel, had knieklachten?).
Had overigens verwacht dat ze ook voor PSG - Chelsea zouden kiezen omdat daar een Nederlander mee doet in de vorm van Vd Wiel (alhoewel, had knieklachten?).
Ik heb dat echt nog nooit iemand horen zeggen. Als het "iedere keer" voorkomt, heb je dan een link naar een forum ofzo? Je zou eerder zeggen dat het andersom is, volgens mij had de Arena aanvankelijk echt maar iets van 100 plaatsen meer dan de Kuip en toen bekend werd dat Feyenoord wilde gaan uitbreiden of een nieuw stadion wilde kwamen er ook gelijk verhalen dat er een nieuw stadion in Amsterdam moet komen en dat het huidige uitgebreid moest worden.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:23:
Geen Calimero hoor. Praat met Feyenoord supporters of lees supporterforums en het komt iedere keer terug, groter willen zijn dan de Arena. Terwijl het mij lijkt dat het er vooral om gaat maximale winst te behalen uit je stadion. Juventus vind ik wat dat betreft wel apart met hun nieuwe eigen stadion.
Ten aanzien van die voorwaarde van het trojka dat het nieuwe stadion ca. €200,- miljoen zou mogen gaan kosten is het inderdaad best wel arbitrair om juist daar ongeveer de grens te leggen terwijl VolkerWessels een compleet nieuwe stadion voor ca. €240,- zegt te kunnen bouwen.
Vind ik ook best wel curieus. Komt op mij over dat men zich heeft laten leiden door emoties in plaats van zuiver zakelijk de plannen op hun merites te beoordelen. Wordt Feyenoord BVO de dupe van.
De angst is wel dat een nieuw stadion net zo sfeerloos wordt als de Arena, dus die vergelijking wordt wel regelmatig gemaakt.
Het is puur een financieel verhaal. De Kuip levert financieel echt belachelijk weinig op. Veel minder dan de Arena, maar ook minder dan andere kleinere maar moderne Nederlandse stadions. Dat komt overigens mede door het dure onderhoud, wat je volgens mij niet helemaal gaat oplossen met een renovatie.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 02-04-2014 17:39 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Helemaal niet jammerKaap schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:29:
Vanavond Real - Dortmund op tv i.p.v. PSG - Chelsea. Jammer
BVB is m'n 2de club
Buiten dat, wie wil het slaapvoetbal van Chelsea nou zien, PSG is dan nog wel interessant...
Net zo'n walk in the park als Manchester gisteren zou zijn voor Bayern zekerCatorce schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:34:
Kiezen ze toch weer voor de minder spannende wedstrijd, in mijn ogen. PSG - Chelsea is een veel gelijkwaardigere loting, dat kan echt alle kanten uit. Met de afwezigen bij Dortmund lijkt me dit een walk in the park voor Real Madrid, om eerlijk te zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door Krukar op 02-04-2014 17:44 ]
Leuk dat je begint over Feyenoord forums. Ik zit daar dagelijks en herken dat hele sentiment totaal niet. Iedereen is nu wel klaar met dat hele gezeik rond het stadion en het erover eens dat het best mogelijke plan nagestreefd moet worden. Niet het plan met 1 stoeltje meer dan de ArenA. Men is zelfs bang dat een stadion van 70.000 tijdens wedstrijden tegen PEC, Go Ahead of cambuur niet eens volkomt..Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:23:
[...]
Geen Calimero hoor. Praat met Feyenoord supporters of lees supporterforums en het komt iedere keer terug, groter willen zijn dan de Arena. Terwijl het mij lijkt dat het er vooral om gaat maximale winst te behalen uit je stadion. Juventus vind ik wat dat betreft wel apart met hun nieuwe eigen stadion.
Overigens heeft de Boer flink zitten sleutelen in het elftal tegen RKC, staat zowaar weer een "2de keus elftal" op de mat straks, een flink aantal spelers krijgt rust zo te zien.
De opstelling:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthórsson, Schöne
De opstelling:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind; Klaassen, Poulsen, Duarte; De Sa, Sigthórsson, Schöne
Enkel Serero en Moisander die rust krijgen zo te zien. Verder valt het wel mee toch?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum