"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bayern had wel zeker kunnen winnen, tevens speelde het uit. Real speelt thuis en is daar vaak erg sterk.Krukar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:42:
Net zo'n walk in the park als Manchester gisteren zou zijn voor Bayern zeker
Verwijderd
Kijk dan maar een op het nerwerk bijvoorbeeld. Natuulijk krijg je geen 70.000 man bij NAC e.d. clubs. Veel te groot zo'n stadion.CR1691 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:45:
[...]
Leuk dat je begint over Feyenoord forums. Ik zit daar dagelijks en herken dat hele sentiment totaal niet. Iedereen is nu wel klaar met dat hele gezeik rond het stadion en het erover eens dat het best mogelijke plan nagestreefd moet worden. Niet het plan met 1 stoeltje meer dan de ArenA. Men is zelfs bang dat een stadion van 70.000 tijdens wedstrijden tegen PEC, Go Ahead of cambuur niet eens volkomt..
Je begrijpt kennelijk niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat als Feyenoord thuis tegen clubs als PEC speelt er grote kans op lege plekken is. Niet dat zulke clubs zulke grote stadions zullen hebben..Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:44:
[...]
Kijk dan maar een op het nerwerk bijvoorbeeld. Natuulijk krijg je geen 70.000 man bij NAC e.d. clubs. Veel te groot zo'n stadion.
PSN: Finally_Chris
--
Edit Heracles Almelo ook voor tegen Feyenoord, zie Feyenoord vandaag liever winnen, zodat Ajax thuis tegen Ado kampioen kan worden.
[ Voor 79% gewijzigd door Gynnad op 02-04-2014 19:00 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Maar mijn hemel, wat Feyenoord tot nog toe heeft laten zien is zwaar onder de maat.
Ligt het nou aan mij of scoort ter Vrede zo vaak? Er wordt altijd gezegd dat er geen opvolger voor Pelle is, maar telkens als hij in de basis staat scoort hij, of lijkt dat?CR1691 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:16:
1-1 door Te Vrede. En nu opvreten die gasten. Een verlies is onacceptabel.
4 goals in nog geen 10 wedstrijden geloof ik. Dit is in ieder geval pas zijn vierde wedstrijd in de basis in de competitie dus dat is wel netjes inderdaad.Gynnad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:18:
[...]
Ligt het nou aan mij of scoort ter Vrede zo vaak? Er wordt altijd gezegd dat er geen opvolger voor Pelle is, maar telkens als hij in de basis staat scoort hij, of lijkt dat?
Verwijderd
Had net bijna zijn tweede gescored. Was dat de paal in de weg stond. En wederom met zijn hoofd.Gynnad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:18:
[...]
Ligt het nou aan mij of scoort ter Vrede zo vaak? Er wordt altijd gezegd dat er geen opvolger voor Pelle is, maar telkens als hij in de basis staat scoort hij, of lijkt dat?
Te Vrede wordt een beetje ondergewaardeerd. Vind hem persoonlijk meer spitsenneigingen hebben dan Pelle, vooral in de manier waarop hij nogal eens voor zijn man pleegt te komen met voorzetten of corners vanaf de zijkanten.
[ Voor 33% gewijzigd door CR1691 op 02-04-2014 19:23 ]

Verwijderd
Feyenoord herpakt zich blijkbaar toch nog in de eerste helft, de Vilhena maakt een fraai doelpunt.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 19:26 ]
Feyenoord op 1-2 zie ik nu op teletekst..Vilhena
[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 02-04-2014 19:27 ]
Almelo maakt niet zoveel uit, al breekt men de stad af, niemand zal het missen.
⏩ PVOutput☀️
Ben geen gozer voor jou... maar kom nu eens met links betreffende de kuip meneer repeP ipv altijd hier maar te schreeuwen zonder enige onderbouwing.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:25:
Hé gozer, dat was vanmiddag. Nu wordt er gevoetbald.
Feyenoord herpakt zich blijkbaar toch nog in de eerste helft, de Vilhena maakt een fraai doelpunt.
Dat is waar hahaQuad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:29:
[...]
Almelo maakt niet zoveel uit, al breekt men de stad af, niemand zal het missen.

Het spel is tot nu toe nog niet best maar in deze fase van de competitie telt dat niet. Voorlopig staat Feyenoord wel weer "gewoon" voor.
[ Voor 63% gewijzigd door CR1691 op 02-04-2014 19:32 ]
Dezelfde moeite als dat jij doet om hem te overtuigen bedoel jeVerwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:32:
Kijk eens op de diverse Feyenoord forums. Moet je alleen wel ff wat moeite voor doen.
Verwijderd
Pff, vermoeiend, kijk eens op fr12 of het Feyenoord netwerk. Zo goed?Kaap schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:48:
[...]
Dezelfde moeite als dat jij doet om hem te overtuigen bedoel je
14. RKC Waalwijk
15. NEC
16. Roda JC
17. VVV Venlo (degradeerde)
18. Willem II
Eigenlijk zijn Cambuur en GAE sterkere ploegen die uit de eerste divisie zijn gekomen en is het dus nog niet eens zo heel erg vreemd.
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Puntje uit Twente, lekker hoor, elke punt is voor ons belangrijk nu!
[ Voor 36% gewijzigd door m0nk op 02-04-2014 20:36 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
...
De 3 punten zijn binnen
Verwijderd
Leuk om eindelijk ook eens de punten in een zwakke wedstrijd te pakken.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 02-04-2014 20:38 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Precies 5 wedstrijden geleden was het afgelopen met Feyenoord. Pelle 4 wedstrijden weg, Feyenoord ging niet meer scoren en de rest kon uitlopen.ph4ge schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:38:
Afgelopen. 12 uit 4, concurrentie op afstand gezet. Jammer van die weken van tegenslag, meer zit er daardoor niet meer in, maar een tweede plaats kan ik mee leven. Zo ver is het nog niet.
En nu sta je 4 punten los
Verwijderd
Ja, dat is Feyenoord hèCR1691 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:40:
Afstand genomen van de drie concurrenten. Heerlijk avondje zo. Het heeft mij wel weer 10 jaar van mijn leven gekost
Maar je ziet (ook bij Ajax) dat je als je niet helemaal oplet je die 4 punten zo kwijt bent.PWM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:40:
[...]
Precies 5 wedstrijden geleden was het afgelopen met Feyenoord. Pelle 4 wedstrijden weg, Feyenoord ging niet meer scoren en de rest kon uitlopen.
En nu sta je 4 punten losEn nee, dat dacht ik ook niet van te voren
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Onderin lijkt het wel beslist welke 3 nog moeten gaan strijden voor lijfsbehoud, boven in staat de kampioen en de nummer 2 ook wel redelijk veilig.
Komt omdat je de beste middenvelder van de Nederlandse velden hebt rondlopen he..! Lexie!PWM schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:40:
[...]
Precies 5 wedstrijden geleden was het afgelopen met Feyenoord. Pelle 4 wedstrijden weg, Feyenoord ging niet meer scoren en de rest kon uitlopen.
En nu sta je 4 punten losEn nee, dat dacht ik ook niet van te voren
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Ouderwetse stand hoor!Gynnad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:43:
[afbeelding]
Onderin lijkt het wel beslist welke 3 nog moeten gaan strijden voor lijfsbehoud, boven in staat de kampioen en de nummer 2 ook wel redelijk veilig.
RKC (Thuis)
PSV (Uit)
Cambuur (Thuis)
Az (Uit)
Ai, PSV en Az nog uit, dat zal nog niet helemaal meevallen om die 4 punten voorsprong vast te houden..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Verder over de Eredivisie, als Ajax nu geen kampioen meer word, dan snap ik er niks meer van haha.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Voorzie dat Feyenoord het restant van de wedstrijden allemaal in winst om gaat zetten. Met zoveel mazzel als vanavond kan dat niet anders.St@m schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:48:
Feyenoord moet nog uit naar PSV en AZ, ik zie ze geen tweede worden.
De concurrentie moet er dan wel 4 winnen heSt@m schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:48:
Feyenoord moet nog uit naar PSV en AZ, ik zie ze geen tweede worden.
EDIT: Dit weekend Heerenveen-PSV, dat is een belangrijke.
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 02-04-2014 20:57 ]
Zonder Pelle haalt Feyenoord anders betere resultaten dan met hem. Dit had Koeman veel eerder moeten proberen.CR1691 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:52:
Pelle is er vanaf zondag weer bij. Ik maak mij helemaal geen zorgen om de wedstrijden tegen PSV en AZ.
Real lijkt de buit al binnen te hebben, en geeft Dortmund voetballes
Mij niet , Rkc is nog niet op zeker veroordeeld tot plek 16.Gynnad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:43:
[afbeelding]
Nos>> kies dan voor Psg, maar nee. Net zoals ze volgende vast weer voor de "namenkeus" Bayern - ManU zullen gaan, IMO is Atletico - Barça garantie voor mee spektakel.
[ Voor 17% gewijzigd door Sjah op 02-04-2014 21:07 ]
Het ziet er allemaal zó makkelijk uit bij Real. Als ze zo doorgaan wordt het 6-0 of zo...dutchgio schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:02:
[...]
Real lijkt de buit al binnen te hebben, en geeft Dortmund voetballes

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
JanW schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:04:
Die ModricWat is die gegroeid zeg. Die commentator zei het al, toen hij daar kwam was het niet best, was het een miskoop. Maar wat hij nu laat zien, en ook eind vorig seizoen al. Wat een klasse middenvelder is dat
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 02-04-2014 21:21 ]
Ze zenden altijd de andere wedstrijd de week erop uit, dus dat is barca. (Of is dat niet meer?)Sjah schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:05:
[...]
Mij niet , Rkc is nog niet op zeker veroordeeld tot plek 16.
Nos>> kies dan voor Psg, maar nee. Net zoals ze volgende vast weer voor de "namenkeus" Bayern - ManU zullen gaan, IMO is Atletico - Barça garantie voor mee spektakel.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Trololololol.Vos schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:26:
Laat Feyenoord maar 2e worden, is meer CL geld voor Ajax
Dat was eerder wel altijd zo, maar tegenwoordig kiezen ze voor de wedstrijd met nederlanders in het veld, alleen zijn die er vanavond niet.martinusz schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:22:
[...]
Ze zenden altijd de andere wedstrijd de week erop uit, dus dat is barca. (Of is dat niet meer?)
Toch lekker om zo'n topspits achter de hand te hebbentweaker2010 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:56:
[...]
Zonder Pelle haalt Feyenoord anders betere resultaten dan met hem. Dit had Koeman veel eerder moeten proberen.
Heeft Khedira wel de uitstraling van een "galactico"? En ja, daarvoor was hij al goed, maar het leek alsof hij de druk bij Real toch niet helemaal aan kon. Nu is daar niks meer van te zien en is hij de regisseur op het middenveld bij Real, samen met Alonso.apis29 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:16:
[...]
Welke lulhannes mag deze keer in het stadion zitten? Modric was al goed bij Tottenham (en Zagreb), waarom zouden ze hem anders uberhaupt kopen?
bij de volgende trainer zal ie vast weer op de bank belanden omdat ie niet in z'n plannen past (= geen galactico uitstraling bijv.). Zou ie wel spelen als Kedira niet geblesseerd was geraakt?
[ Voor 16% gewijzigd door JanW op 02-04-2014 21:37 ]
Ik weer niet waar die vent naar kijkt maar het is niet 'onze' Eredivisie.
Ik ga er vanuit dat AZ morgen ten onder gaat tegen Benfica.
⏩ PVOutput☀️
Als Feyenoord (#134) tweede wordt dan spelen de clubs met een hogere ranking (PSV (#28), Twente (#43) en AZ(#35)) in de E.L. wat Nederland makkelijker punten op kan leveren volgens mij.Vos schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:26:
Laat Feyenoord maar 2e worden, is meer CL geld voor Ajax
Voor Ajax zelf zou Feyenoord ook het gunstigst zijn i.v.m. de behoorlijk slechte UEFA-ranking (#134) en dus de grootste kans op wederom de "CL-pot" voor zichzelf.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat is dan de verdienste van Ancelotti i.c.m. het geluk van het geblesseerd raken van Khedira. Valt weer af te wachten hoe het bij de volgende coach gaat ... (weer een ander systeem).JanW schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:32:
[...]
Heeft Khedira wel de uitstraling van een "galactico"? En ja, daarvoor was hij al goed, maar het leek alsof hij de druk bij Real toch niet helemaal aan kon. Nu is daar niks meer van te zien en is hij de regisseur op het middenveld bij Real, samen met Alonso.
En ja Khedira is die ster middenvelder van Duitsland (qua reputatie als speler, niet als shirt verkoop stuwende "galactico") ...
Teruggekeken hebbende op dit seizoen was Modric idd al basis dus zou ook met Khedira gespeeld hebben alleen wel in een andere rol ...
Ah Frank Snoeks; dan zei ie zeker hoe er over Modric bij het publiek en de pers gedacht werd in het begin? (ipv persoonlijke mening)
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 03-04-2014 13:05 ]
Haphap
Klopt inderdaad, daar doelde ik ook op. Feyenoord krijgt als nummer 2 een hele lastige kluif weer.OPSLAGHOND schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:43:
[...]
Als Feyenoord (#134) tweede wordt dan spelen de clubs met een hogere ranking (PSV (#28), Twente (#43) en AZ(#35)) in de E.L. wat Nederland makkelijker punten op kan leveren volgens mij.
Voor Ajax zelf zou Feyenoord ook het gunstigst zijn i.v.m. de behoorlijk slechte UEFA-ranking (#134) en dus de grootste kans op wederom de "CL-pot" voor zichzelf.
Wat dat betreft zou voor NL een uitschakeling niet slecht zijn. En dan wél een goede prestatie in de EL.
[ Voor 62% gewijzigd door Vos op 02-04-2014 22:07 ]
Dat was niet happen, dat was meegenietenVos schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:05:
[...]
HaphapNee maakt me niets uit wie er 2e wordt. Wordt hopelijk spannend.
Hamstringblessure. Kost je meestal wel 3/4 week, hopelijk valt het mee.JanW schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:18:
Waarom is ie gewisseld?
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 02-04-2014 22:19 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik switch ook 2 minuten voor tijd terug naar Real -Dortmund, wordt er daar weer gescoordVos schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:34:
Ooohhhh Pastore! Wat een knappe goal! En een heel belangrijke! 3-1
Volgens eerste berichten valt het mee en schijnt erger voorkomen te zijn door hem er af te halen.tweaker2010 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:39:
Voor Real balen dat Ronaldo geblesseerd is. Ben benieuwd hoe lang ze hem kwijt zijn.
En RvP bij UnitedQuad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:42:
Opvallend, bij Athletico Madrid, Diego Costa hamstring, Ronaldo bij Real Madrid en Zlatan Ibrahimovic bij PSG..
Quad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:42:
Opvallend, bij Athletico Madrid, Diego Costa hamstring, Ronaldo bij Real Madrid en Zlatan Ibrahimovic bij PSG..
Ik zit al op de Tweet van Verheijen te wachten waarin hij de trainingsmethoden van zowel Athletico, Real, PSG als ManU fileert...
[ Voor 18% gewijzigd door argro op 03-04-2014 08:44 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
⏩ PVOutput☀️
Martin Haar wordt van zijn huidige positie weggehaald, nadat dat bekend werd is Advocaat per direct gestopt met praten over een volgend jaar. Hij vindt dat hij zelf moet bepalen wie zijn assistenten zijn en niet de TD.Quad schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:56:
Wat is er bij AZ gaande? Lees nu van alles over dikke ruzie tussen Advocaat en Steward.
EDIT: Piet Keur, spitsentrainer, moet ook vertrekken. Zo te zien wilt AZ verjongen, door simpelweg de oude garde in de staf weg te werken.
[ Voor 14% gewijzigd door Catorce op 03-04-2014 09:26 ]
Wat en waar je lees je dat?Quad schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:56:
Wat is er bij AZ gaande? Lees nu van alles over dikke ruzie tussen Advocaat en Steward.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Gaat lekker bij Twente zo. Feyenoord zal blij zijn, weer een concurrent minder.
http://www.vi.nl/nieuws/d...eepers-op-wk-geweldig.htm
Keepers wissel bij Ajax voor het WK? Het moet niet veel gekker worden... Het lijkt erop dat ze de marktwaarde van Vermeer een zetje willen geven.
[ Voor 32% gewijzigd door tweaker2010 op 03-04-2014 13:22 ]
Zou je niet verwachten nee, maar aangezien van Gaal had aangegeven dat Vermeer zijn ideale keeper was zie ik het nog wel gebeuren ook.ph4ge schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:04:
Zelfs Van Gaal gaat niet Vorm, Krul en Stekelenburg passeren voor een tweede/derde keeper. Ook niet nadat hij een paar wedstrijden die nergens meer om gaan gespeeld heeft.
http://www.vi.nl/nieuws/v...deale-doelman-vermeer.htm
[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 03-04-2014 14:07 ]
Uiteraard, Ajax wil Vermeer verkopen en Micky van 't Hart als 2e doelman, die nu 3e doelman is en dat na dit seizoen zeker niet meer wil zijn.tweaker2010 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:10:
http://www.vi.nl/nieuws/d...eepers-op-wk-geweldig.htm
Keepers wissel bij Ajax voor het WK? Het moet niet veel gekker worden... Het lijkt erop dat ze de marktwaarde van Vermeer een zetje willen geven.
⏩ PVOutput☀️
Of het een dikke ruzie is weet ik niet maar Advocaat gaat aan het einde van dit seizoen weg en dit zou grotendeels te maken hebben met Steward die zich teveel zou bemoeien met de invulling van de staf van Advocaat.
Een van zijn assitenten (Haar?) gaat weg op beslissing van Steward en dat ziet Advocaat niet zitten.
Dit kan allemaal een excuus zijn van Advocaat om weg te gaan en ergens te cashen maar ik kan het me wel voorstellen dat je als trainer niet wilt blijven wanneer men van bovenaf beslissingen neemt over jouw staf.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum