[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.616 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:09
Gewoon Krul (AKA speler van de maand november in de PL). Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:05
Deadsy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:17:
[...]

Of het een dikke ruzie is weet ik niet maar Advocaat gaat aan het einde van dit seizoen weg en dit zou grotendeels te maken hebben met Steward die zich teveel zou bemoeien met de invulling van de staf van Advocaat.
Een van zijn assitenten (Haar?) gaat weg op beslissing van Steward en dat ziet Advocaat niet zitten.

Dit kan allemaal een excuus zijn van Advocaat om weg te gaan en ergens te cashen maar ik kan het me wel voorstellen dat je als trainer niet wilt blijven wanneer men van bovenaf beslissingen neemt over jouw staf.
Advocaat heeft dit zelf na de wedstrijd afgelopen weekend aangegeven.

Steward Stewart zijn stelling is dat continuiteit een vereiste is binnen de organisatie. Daar hoort een ervaren trainer die zich voor meerdere jaren wilt binden bij. Echter weet AZ ook dat deze ervaren trainer er niet voor 6 jaar zit, dus daar moet een "leerling" naast, die alle fijne kneepjes leert en zo het stokje kan overnemen.

Hoe je het ook went of keert, dat is Martin Haar niet. Dus het idee was om voor Martin Haar een andere functie te zoeken dan assistent-trainer. Daar was Advocaat het niet mee eens en daarmee heeft Advocaat de gesprekken gestaakt.
Op zijn beurt heeft Steward Stewart dat geaccepteerd en wordt er nu gezocht naar een trainer met ervaring die zich voor een aantal jaar wilt binden aan de club.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Fleximex schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:24:
Gewoon Krul (AKA speler van de maand november in de PL). Punt.
Dit dus. Kan echt niet begrijpen dat sommige mensen Cillissen of Stekelenburg boven Krul zouden verkiezen. Als hij fit is, lijkt hij mij de beste keeper die we hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

KillaZ schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:31:
[...]

Op zijn beurt heeft Steward
Stewart. Een steward staat meestal met zo'n geel hesje bij de trappen in het stadion :P

Op zich is het toch logisch dat een TD kiest voor de lange termijn invulling en contracteert/ontslaat hij uiteindelijk de trainer? Wellicht is het niet in overleg gegaan met Advocaat en is ie daarom, terecht, pissig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:38

Rhapsody

In Metal We Trust

Catorce schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:37:
[...]

Dit dus. Kan echt niet begrijpen dat sommige mensen Cillissen of Stekelenburg boven Krul zouden verkiezen. Als hij fit is, lijkt hij mij de beste keeper die we hebben.
Alsof iedereen de PL volgt. Ik volg globaal wel de grotere clubs, maar heb geen Sport1 of Fox abonnement.
Dus zie ik Krul bijna nooit spelen. Dan komt die naam ook niet direct in je op.

Ik zou zo 123 niet weten wat op dit moment de beste keeper is overigens, maar dat terzijde.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
kazuka schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:41:
[...]

Stewart. Een steward staat meestal met zo'n geel hesje bij de trappen in het stadion :P

Op zich is het toch logisch dat een TD kiest voor de lange termijn invulling en contracteert/ontslaat hij uiteindelijk de trainer? Wellicht is het niet in overleg gegaan met Advocaat en is ie daarom, terecht, pissig.
Bij een achternaam kan beide :Y :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
kazuka schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:41:
[...]

Deze Stewart draagt inderdaad geen geel hesje.
Denk ook dat het is omdat er geen overleg geweest is, dit had Stewart eigenlijk moeten zien aankomen maar na hoe Verbeek vertrokken is heb ik zelf sowieso vrij weinig vertrouwen in de mensen bij AZ.

Advocaat is toch wel een grote naam dus dit soort beslissingen nemen zonder het te bespreken met de trainer vind ik zelf niet kunnen. Het is niet alsof we het hier over een beginnende trainer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:16
KillaZ schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:52:
[...]

Bij een achternaam kan beide :Y :+
Lijkt me niet dat er 1 met een geel hesje aan de staf van Advocaat kan zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:00
Dit is toch wel een beetje schaamteloos

http://www.nu.nl/sport/37...en-vermeer-vergroten.html

En please Frank, doe het niet! Je geeft van Gaal de optie de mindere keeper (Vermeer) alsnog in de basis op te nemen. Je hebt niet voor niets zelf voor Cillissen gekozen.

Ik zou het als Cillissen zijnde ook niet pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:10

Vos

AFCA

De gedachte lijkt me eerder dat hij de interesse in Vermeer wil vergroten aangezien hij weg mag/wil/moet. Maar dat wil hij misschien niet zeggen :p.

Was overigens al eerder gezegd: tweaker2010 in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014"

[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 03-04-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Wat de reden ook is, het gevolg is dan hetzelfde. Van Gaal wil een "meevoetballende" keeper en gaat voor Vermeer. En dan laat hij waarschijnlijk Krul nog thuis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:29:
Wat de reden ook is, het gevolg is dan hetzelfde. Van Gaal wil een "meevoetballende" keeper en gaat voor Vermeer. En dan laat hij waarschijnlijk Krul nog thuis ook.
Ja maar of Oranje succesvol is op het WK of niet daar heeft de Boer toch niets mee te maken.
Het zou leuk voor Ajax en de Boer zijn dat spelers van Ajax in de basis staan bij Oranje want dan doen ze ervaring op maar ik kan me voorstellen dat de Boer liever heeft dat Oranje niet al te ver komt op het WK want dan hebben ze langer vakantie en zijn ze minder vermoeid wanneer het nieuwe seizoen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiekum hoop ik op een stuntje van AZ vanavond tegen Benfica, 2-0 misschien wel? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Daar dromen ze bij AZ ook van, maar dat zie ik niet zo gebeuren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:37:
[...]
Weet niet of je Krul een beetje volgt, maar we leven nu in april en niet in november. Voor van Gaal telt de vorm van de dag toch? Krul wordt/werd gehyped, als hij zo goed was zou hij allang onomstreden nr 1 in oranje zijn.

Mijn keuze zou zijn: 1 ervaren doelman, 1 jong talent en eentje er tussen in. Zoiets dus:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oOId3ha5sWNKAoWRaLOPdZa3/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 03-04-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:33:
Daar dromen ze bij AZ ook van, maar dat zie ik niet zo gebeuren... ;)
Wil eigenlijk dat AZ het liefst zo ver mogelijk komt in het toernooi. Wat mij betreft tot in de finale aan toe. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

D-e-n schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:29:
Ik heb liever een keepende keeper, maar ja, de blindheid zit er nu eenmaal diep in. Dan zal het wel 3x (ex)Ajax worden bij Van Gaal.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:51

PauseBreak

derp!

Zou jammer zijn. Krul is een uitstekende keeper.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De uitslag van poll op het AD. Cillissen staat op nr 1 met Krul daar vlak achter:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SlCBgm1y8w59ZELroY3RQZ2v/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die poll zegt niets (duh), ik denk dat veel mensen Cilissen wel meenemen als derde keeper, maar het zegt niets over wie eerste keeper zou moeten zijn. Maar het is schokkender dat er nog 27% op Vermeer stemt... of zouden dat Spanjaarden, Chilenen en Australiers zijn? :p

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 03-04-2014 19:20 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat Bassie niet in die poll? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:14
Wat is er toch mis met Cillessen? Kreeg 4 doelpunten tegen in de Champions League

Barcelona 1 (1 wedstrijd)
AC Milan 1 (2 wedstrijden)
Celtic 2 (2 wedstrijden)

Daar lijkt me eigenlijk toch niet zo heel erg veel mis mee, ook in de Eredivisie doet hij het meer dan prima!

Ajax staat momenteel op 22 tegen doelpunten, waarbij van die 22 er 15 Vermeer onder de lat stond in 9 wedstrijden. Met andere woorden in 21 wedstrijden kreeg Cillessen er slechts 7 tegen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Er is niks mis met Cillessen, alleen Krul heeft zich meer bewezen en keept op een hoger niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fleximex schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:37:
Er is niks mis met Cillessen, alleen Krul heeft zich meer bewezen en keept op een hoger niveau.
Wat is dat hoge niveau van Newcastle dan precies? Een speler als Anita zit toch ook niet bij oranje?
Ze staan 9e in de PL en hij speelt niet eens CL. En Krul keept momenteel trouwens verre van foutloos:
http://www.goal.com/nl/match/109611/fulham-vs-newcastle/report

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:33
Krul keept niet tegen Roda JC, RKC, Cambuur en ga zo maar door. Krul keept tegen aanvallers van wereldklasse. Dat lijkt mij best een belangrijk aspect in het kiezen van een keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:51:
[...]

Wat is dat hoge niveau van Newcastle dan precies? Een speler als Anita zit toch ook niet bij oranje?
Ze staan 9e in de PL en hij speelt niet eens CL. En Krul keept momenteel trouwens verre van foutloos:
En jij selecteert Stekelenburg, blunderend reserve van een degradatiekandidaat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Als we krul toch op basis van 1 wedstrijd gaan beoordelen zou ik je graag verwijzen maar de wedstrijd tegen Tottenham...

Vermeer mee naar het WK zou werkelijk lachwekkend zijn. Hij keept 1 potje behoorlijk tegen AZ en meneer moet gelijk weer in de selectie. Zijn we zijn blunders van dit seizoen (en die daarvoor) opeens allemaal vergeten?

Bovendien bakt Stekelenburg er al 2 jaar niks van, lijkt mij een kansloos verhaal voor hem. Zeker als je ziet dat hij op de bank zit ten koste van een keeper die eigenlijk minder is.

Mijn kandidaten zouden Krul op 1, Vorm op 2 en cillisen op 3 zijn. Vorm kan net als Vermeer goed meevoetballen maar is ook bij hoge ballen uitstekend. Maar he die keept bij swansea, laten we die maar thuis laten :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:37
tweaker2010 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:51:
[...]

Komop zeg....1 foutje uitkiezen uit een wedstrijd beetje sneu niet?
Krul is de beste keeper die we hebben, speelt in de beste competitie en is al paar jaar 1ste doelman van Newcastle en dat is gewoon een grote club. Je kunt wel een foutje opzoeken van hem, maar dat hij als keeper in november speler van de maand werd in de PL vergeet je even? Misschien moet je even opzoeken hoeveel Nederlandse spelers dat zijn geworden en hoeveel daar er keeper van waren...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Stekelenburg heeft de verkeerde keuzes gemaakt, hij is een goede doelman maar hij heeft vertrouwen nodig.
Bij clubs die niet lekker draaien ga je dat natuurlijk nooit krijgen. Het is gewoon domme pech.

Toen Krul met Newcastle nog in de Championship speelde hoorde je ook niemand over hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die poll op AD.nl is bezopen overigens. Wie neemt er in een groep van 23 nu zeven aanvallers mee? Zes is meer dan genoeg en zelf dacht ik eerder aan vijf. Afhankelijk van hoe je Blind en Emanuelson ziet had ik nu te weinig plekken achter of in het midden.

Het opnemen voor Stekelenburg wordt een beetje vervelend nu. Juist bij een ploeg onderin kun je je onderscheiden. Hij doet dat alleen niet. Eigen schuld, net als bijvoorbeeld Elia.

[ Voor 26% gewijzigd door D-e-n op 03-04-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:56
Ik ben trouwens van geen een doelman overtuigd, zie ze allemaal mooie reddingen en blunders maken.
Denk dat het meer aankomt wie er nu precies in de verdediging terecht gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Een beetje rustige zekere uitstraling helpt zo'n defensie toch wel hoor. Van zo'n Vermeer word je gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
CR1691 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:02:
Als we krul toch op basis van 1 wedstrijd gaan beoordelen zou ik je graag verwijzen maar de wedstrijd tegen Tottenham...

Vermeer mee naar het WK zou werkelijk lachwekkend zijn. Hij keept 1 potje behoorlijk tegen AZ en meneer moet gelijk weer in de selectie. Zijn we zijn blunders van dit seizoen (en die daarvoor) opeens allemaal vergeten?

Bovendien bakt Stekelenburg er al 2 jaar niks van, lijkt mij een kansloos verhaal voor hem. Zeker als je ziet dat hij op de bank zit ten koste van een keeper die eigenlijk minder is.

Mijn kandidaten zouden Krul op 1, Vorm op 2 en cillisen op 3 zijn. Vorm kan net als Vermeer goed meevoetballen maar is ook bij hoge ballen uitstekend. Maar he die keept bij swansea, laten we die maar thuis laten :+
daar sluit ik mij bij aan, krul en vorm zijn dit jaar misschien wat minder goed als vorig jaar - maar nog steeds veel beter dan de rest. stekelenburg is gewoon net zo'n drama als vermeer, sinds ie naar Roma was vertrokken en ook in engeland maakt ie het ook niet waar. Hij zit niet voor niks op de bank daar bij Fullham.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:34
Wat verwachten we van AZ tegen het machtige Benfica vanavond? Denk dat het 0-2 voor de Portugezen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
"Highway to hell" klinkt het in het stadium bij AZ - Benfica...
Die hebben er zin in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Welke mooie regel zorgt ervoor dat AZ in het blauw speelt? Hoger geplaatste in thuistenue ofzo (of eerste keus)?

Niet dus:
Colours
19.04 For all competition matches, the home club has the first choice as to which of its official kits announced on the entry form it wears for its home matches. The clubs agree on the colours to be worn
from the kits announced on their entry forms. If the clubs are unable to agree on the colours to be worn by their teams, they inform the UEFA administration who will take a final decision.

[ Voor 75% gewijzigd door apis29 op 03-04-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De kans is natuurlijk niet zo heel groot dat AZ de finale haalt maar het laat wel weer zien hoe laconiek de KNVB met de kalender omgaat. :+

http://www.fr12.nl/nieuws...oordachte-speelronde.html

[ Voor 5% gewijzigd door CR1691 op 03-04-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
AZ probeert het in ieder geval en zet Benfica lekker onder druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

AZ doet het uitstekend inderdaad. Hopelijk belonen ze zichzelf snel met een goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens mij speelden alle NL ploegen in het verleden tegen Portugese clubs lekker. Net zoals je altijd lekker aanvallend en controlerend tegen Italianen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
PWM schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:29:
Volgens mij speelden alle NL ploegen in het verleden tegen Portugese clubs lekker. Net zoals je altijd lekker aanvallend en controlerend tegen Italianen speelt.
Maar aan het eind van de rit is het altijd de Portugese club die winnend van het veld stapt. Kan me die goal van Sporting Lissabon tegen AZ in de halve finale van toen nog de UEFA cup herinneren :(

Heb niet zo veel met AZ maar had toen wel flink de pest in, toen speelde ze nog in de Alkmaarderhout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:24:
Een beetje rustige zekere uitstraling helpt zo'n defensie toch wel hoor. Van zo'n Vermeer word je gek.
Je hoeft echt niet bang te zijn dat Vermeer 1e keeper wordt op het WK hoor. Doe mij maar Krul, Cillissen en Stekelenburg. Ervaring voor achter de hand en Cillissen die ervaring opdoet.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 03-04-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vos schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:11:
[...]

Je hoeft echt niet bang te zijn dat Vermeer 1e keeper wordt op het WK hoor. Doe mij maar Krul, Cillissen en Stekelenburg. Ervaring voor achter de hand en Cillissen die ervaring opdoet.
Ik ben zelf een beetje bang dat we geen 1e keeper zullen hebben tijdens het WK en dat v. Gaal elke wedstrijd met een andere doelman start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha precies. Want Spanje speelt combinatievoetbal dus dan moet je volgens de visie van Van Gaal een goede lijnkeeper hebben :+. Tegen Chili en Australië heb je weer een keeper nodig met een goed fysiek. Eigenlijk belachelijk als je er zo over nadenkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:56

Niku

Alagaesii

Vos schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:11:
[...]

Eens, met de kanttekening dat Zoet het op de 'talentvacature' moet uitvechten met Cillissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Cillessen is tijdens de oefeninterlands veelal basisspeler dus dat uitvechten met Zoet lijkt me niet nodig.
Selectiebeleid van Van Gaal is gewoon op z'n minst apart te noemen; qua keepers, maar ook qua verdediging waar Van Dijk en Emanualson het grote gat van het niveau van de 'jeugdige' spelers kunnen verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:00:
"Highway to hell" klinkt het in het stadium bij AZ - Benfica...
Die hebben er zin in :+
Toch wel spijtig dat AZ geen doelpunt wist te maken. Met name in de eerste helft had AZ daar wel degelijk de mogelijkheden toe.

En dan zo'n lullig doelpunt tegen te krijgen, zonde.

Maar het is nog niet gespeeld natuurlijk. AZ hoeft maar voor te komen in Portugal en de wedstrijd is weer helemaal open. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@dutchgio
Hoe oud is van Dijk? Die heeft toch niet meer ervaring dan pakweg De Vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Is trouwens Viergever al eens in beeld geweest bij Louis? Die jongen doet het toch ook vrij aardig bij AZ, constante basisplaats en aanvoerder, gisteren ook prima zijn mannetje gestaan tegen Benfica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47
D-e-n schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:12:
En please Frank, doe het niet! Je geeft van Gaal de optie de mindere keeper (Vermeer) alsnog in de basis op te nemen. Je hebt niet voor niets zelf voor Cillissen gekozen.

Ik zou het als Cillissen zijnde ook niet pikken.
Ik denk dat je het een tikkeltje overdrijft. Ajax speelt nog 4 wedstrijden in de competitie en 1 voor de beker. De bekerfinale keept Vermeer sowieso als 2e keeper. Daarnaast is het de laatste jaren gebruikelijk dat De Boer in de laatste wedstrijd een aantal wisselspelers laat spelen (Ajax is dan al kampioen, dus zijn er geen risico's). Die keept Vermeer dus ook.

Stel dat Ajax tegen ADO kampioen wordt. Dat betekent dat Cillissen tegen Vitesse en ADO keept en Vermeer tegen Heracles en NEC. Dat is dus 1 wedstrijd meer dan 'normaal'. Dit zijn geen schokkende zaken.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 00:35:
Cillessen is tijdens de oefeninterlands veelal basisspeler dus dat uitvechten met Zoet lijkt me niet nodig.
Selectiebeleid van Van Gaal is gewoon op z'n minst apart te noemen; qua keepers, maar ook qua verdediging waar Van Dijk en Emanualson het grote gat van het niveau van de 'jeugdige' spelers kunnen verkleinen.
Cillessen is bij de selectie gekomen doordat Zoet geblesseerd raakte, en aangezien gewoon de betere van dat twee mee moet, in plaats van degene die een paar oefeninterlands gespeeld heeft, mogen ze dat nog eens uitvechten wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Niku schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:36:
[...]

Cillessen is bij de selectie gekomen doordat Zoet geblesseerd raakte, en aangezien gewoon de betere van dat twee mee moet, in plaats van degene die een paar oefeninterlands gespeeld heeft, mogen ze dat nog eens uitvechten wat mij betreft.
Maar wie is er dan beter van de 2? Ik zou het niet durven te zeggen, vind het allebei goede keepers namelijk :) (dan maar op basis van aantal tegen goals? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Railgunner schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:08:
[...]
Ik denk dat je het een tikkeltje overdrijft. Ajax speelt nog 4 wedstrijden in de competitie en 1 voor de beker. De bekerfinale keept Vermeer sowieso als 2e keeper. Daarnaast is het de laatste jaren gebruikelijk dat De Boer in de laatste wedstrijd een aantal wisselspelers laat spelen (Ajax is dan al kampioen, dus zijn er geen risico's). Die keept Vermeer dus ook.

Stel dat Ajax tegen ADO kampioen wordt. Dat betekent dat Cillissen tegen Vitesse en ADO keept en Vermeer tegen Heracles en NEC. Dat is dus 1 wedstrijd meer dan 'normaal'. Dit zijn geen schokkende zaken.
Ik vrees gewoon dat Van Gaal Vermeer alsnog meeneemt. Dus alles wat dat dichterbij brengt doet me meer zorgen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
D-e-n schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 07:48:
@dutchgio
Hoe oud is van Dijk? Die heeft toch niet meer ervaring dan pakweg De Vrij?
De Vrij speelt alleen maar eredivisie. Nou kun je ook je twijfels trekken bij het niveau van de schotse competitie, maar Van Dijk doet het daar erg goed, en Celtic heeft het bijvoorbeeld in de CL opgenomen tegen Barcelona en Milan. Ik weet niet of ze dat de voorgaande jaren ook deden, maar de laatste keer dat Feyenoord in de CL speelde is kan ik me ook niet meer herinneren.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

martinusz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:39:
[...]

Maar wie is er dan beter van de 2? Ik zou het niet durven te zeggen, vind het allebei goede keepers namelijk :) (dan maar op basis van aantal tegen goals? :P )
Op voetbalzone (jaja ;)) stonden recentelijk cijfers over keepers in de Eredivisie. Over wie de meeste reddingen procentueel gezien maakte van dichtbij en veraf (buiten de 16). Daar stond Cillissen op 1, Zoet viel me daar wat tegen naar wat ik mij kan herinneren.

Nu weet ik echter de bron niet van die cijfers en kan de link ook niet terug vinden.

Is totaal niet zaligmakend, vind ze vrij gelijk overkomen. Maar dan heb ik de voorkeur voor Cillissen gezien mijn clubvoorkeur ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:49:
[...]

De Vrij speelt alleen maar eredivisie. Nou kun je ook je twijfels trekken bij het niveau van de schotse competitie, maar Van Dijk doet het daar erg goed, en Celtic heeft het bijvoorbeeld in de CL opgenomen tegen Barcelona en Milan. Ik weet niet of ze dat de voorgaande jaren ook deden, maar de laatste keer dat Feyenoord in de CL speelde is kan ik me ook niet meer herinneren.. :+
De Vrij en Indi hebben destijds tegen Kiev (voorronde) ook een goede indruk gemaakt. Bovendien hebben zij dan weer interlandervaring. Dus ik denk niet die paar potjes tegen Barcelona en Milan voor van Dijk het verschil gaan maken. Ik zeg niet dat hij geen kans mag krijgen (als Rekik een kans krijgt mag van Dijk dat ook op zeker) maar qua ervaring heeft hij niet meer mee dan de meeste eredivisiespelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:49:
[...]

Dan kan Buttner ook nog wel mee, die speelt nog steeds CL ;) en wel tegen de huidige bekerhouder! :D
martinusz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:48:
Is trouwens Viergever al eens in beeld geweest bij Louis? Die jongen doet het toch ook vrij aardig bij AZ, constante basisplaats en aanvoerder, gisteren ook prima zijn mannetje gestaan tegen Benfica.
Niemand?

[ Voor 21% gewijzigd door Martinusz op 04-04-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat ene potje CL zijn we allang weer vergeten als Evra straks weer meedoet.

Over Viergever:
Heeft hij ooit niet in een voorselectie gezeten? Ik denk overigens niet dat hij het verschil gaat maken. Werd hij dit seizoen ook al niet eens "gedegradeerd" tot back?

@hieronder:
Ik denk dat de druk bij een topclub als leerproces vaak belangrijker is dan een paar potjes Europa league.

[ Voor 73% gewijzigd door D-e-n op 04-04-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

martinusz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:56:
[...]

Dan kan Buttner ook nog wel mee, die speelt nog steeds CL ;) en wel tegen de huidige bekerhouder! :D

[...]

Niemand?
Geen idee, zie Viergever nooit spelen ;). PSV wilde hem 2 jaar (?) terug toch hebben? Was voor zijn ontwikkeling beter geweest denk ik.

Overigens denk ik dat het weinig uitmaakt dat een speler pakweg 2 (!) europese wedstrijden heeft gespeeld. Je moet goed spel een langere tijd kunnen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Tja de keeper discussie. Mooi hoe men zich laat leiden door de waan van de dag. Ik ga proberen mijn mening zo objectief mogelijk te geven :)

Stekelenburg: Was op het WK 2010 echt geweldig, achteraf blijkt dit het hoogtepunt van zijn carrière te zijn geweest. Zijn carrière is uiteraard nog helemaal niet voorbij, maar ik zie hem niet meer terugkeren op dat niveau. Het is een uitstekende keeper die veel pech heeft gehad: aan de ene kant redelijk wat blessures die hem (langdurig) aan de kant hebben gehouden en aan de andere kant verkeerde clubkeuzes na Ajax. Hij heeft een beetje de weg van Van der Sar bewandeld, echter veel minder succesvol. Bij Fulham komt hij niet aan de bak. Dat ligt natuurlijk ook gewoon aan hem zelf. 'T is zuur voor hem, maar momenteel hoort hij niet in Oranje.

Vermeer: Heeft een aantal prima seizoenen gedraaid bij Ajax, maar was de laatste 1,5 jaar wat minder en heeft wat paniekerige acties af en toe. Ik vind echter dat hier schromelijk wordt overdreven hoe slecht Vermeer wel niet is. Hij heeft echt een hoop prima wedstrijden gekeept in Ajax1 waar hij gewoon punten pakte. Helaas blijven de 'blunders' beter in ons geheugen gegrift staan..
Maar eerlijk is eerlijk, hij is dit seizoen terecht vervangen door Cilessen in Ajax1. Die is gewoon beter momenteel en heeft idd weinig tegendoelpunten gekregen en straalt meer rust uit. Vanwege de bijrol dit seizoen bij Ajax zou ik Vermeer ook niet meenemen naar het WK.

Cilessen: Heeft het dit seizoen echt laten zien. Hij is constant, rustig en maakt belangrijke reddingen. Het ziet er wellicht soms niet zo spectaculair uit als bij Vermeer, maar daar gaat het natuurlijk ook niet om. Vanwege zijn goede seizoen en prima keeperskwaliteiten, hij kan ook prima meevoetballen overigens, zou ik Cilessen zeker meenemen naar het WK.

Krul: Momenteel de beste keeper die Nederland heeft. Blinkt bijna wekelijks uit bij Newcastle en heeft voor die club echt al heel wat (extra) puntverlies voorkomen. Speelt op een veel hoger niveau dan Cilessen, maar hij heeft laten zien dit moeiteloos aan te kunnen. Wellicht zijn zijn voetballende kwaliteiten wat minder, maar lekker belangrijk. Krul is numero uno voor mij.

Vorm: Zit dicht tegen Krul aan. Vooral vorig seizoen was Vorm echt geweldig, toen eindige Swansea ook behoorlijk hoog in de competitie en Vorm had daar een behoorlijk aandeel in. Dit seizoen is het allemaal wat minder, Swansea moet nog oppassen om niet te degraderen. Dit ligt echter niet aan Vorm, die laat zien nog steeds een prima keeper te zijn. Wat mij betreft gaat Vorm mee, maar die zal met Cilessen moeten uitmaken wie er dan beter in vorm is/de betere indruk maakt op Van Gaal.

Zoet: prima keeper, heeft de pech dat de defensie van PSV af en toe gatenkaas is waardoor hij dit seizoen redelijk wat tegendoelpunten heeft gekregen. Zit ongeveer op vergelijkbaar niveau als Cilessen, maar doet niets echt beter dan hem. Cilessen heeft een beter seizoen gedraaid en dus valt Zoet af.

Zo, dat waren mijn twee centen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Krul, Vorm en Cilessen mee dus. :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
martinusz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:56:
[...]

[...]

Niemand?
Leuk voor op de bank, daar zit ie bij United ook veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
1 Krul

dan een tijdje niets

2 Zoet
3 Celissen of Vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Oke jongens....wie was dit? :+
Spijkenisse -
Agenten haastten zich woensdagavond in allerlijl naar een woning in Spijkenisse vanwege hevige geschreeuw dat uit het huis kwam. Buren hadden de politie even daarvoor ingelicht over het emotionele gekrijs van hun buurman.

Feyenoord-verdediger Stefan de Vrij wordt besprongen door Tonny Vilhena (m) en Terence Kongolo na zijn 0-2 tegen FC Groningen. foto: anp pro shots Foto: Ronald Bonestroo

De politiemannen die poolshoogte namen, troffen een man aan die voor de televisie erg luidruchtig meeleefde met de wedstrijd van Feyenoord bij Heracles. Die wedstrijd won Feyenoord met 2-1 van Heracles. Genoeg reden voor de verstokte Feyenoordfan dus, om het even flink op een brullen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 15:38
rikoos schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:28:
1 Krul

dan een tijdje niets

2 Zoet
3 Celissen of Vorm
Ik vind Zoet niet beter dan de andere 3. Zijn leeftijd is echter wel doorslaggevend. Ik geloof niet dat een derde keeper ooit gekeept heeft op een eind toernooi, dus belangrijker is dat dat iemand is die ervaring op doet. Ik zou dus Zoet meenemen als derde keeper. Krul is onbetwist nummer 1. De tweede keeper is een close call tussen Vorm en Cilessen. Stekelenburg speelt niet, al een langere periode niet, dus tenzij hij ineens terugkomt schrijf ik hem af voor dit toernooi.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:39:
[...]

Ik vind het ook beide goede en talentvolle keepers, dus Van Gaal moet beslissen wie er uiteindelijk mee gaat. Cillessen heeft als voordeel dat hij al een paar interlands keepte inderdaad, Zoet heeft als voordeel dat hij nog een paar jaar jonger is (dus wellicht meer een talent nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Kunnen ze van der Sar niet gewoon meenemen? 90 minuten lang rechtop staan en af en toe springen moet toch wel te doen zijn als je 44 bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hilarisch dat er om van der Sar geroepen wordt.
Prima keeper hoor, maar heeft bijv nooit de WK finale gehaald en Stekelenburg wel ondanks een mindere selectie voor zich. Als ervaring dan cruciaal is waarom mag Stekelenburg nu niet mee dan? In 2010 was Stekelenburg bijna de beste keeper ter wereld en nu zou hij er opeens niets meer van kunnen. Triest dat hij niet meer geselecteerd wordt. Huntelaar idem. Gun hem de komende paar wedstrijden een basisplaats en je weet wat zijn vorm is. Nu blijft het puur een keuze gebaseerd op onderbuik gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:41:
Prima keeper hoor, maar heeft bijv nooit de WK finale gehaald en Stekelenburg wel ondanks een mindere selectie voor zich. Als ervaring dan cruciaal is waarom mag Stekelenburg nu niet mee dan? In 2010 was Stekelenburg bijna de beste keeper ter wereld en nu zou hij er opeens niets meer van kunnen. Triest dat hij niet meer geselecteerd wordt. Huntelaar idem. Gun hem de komende paar wedstrijden een basisplaats en je weet wat zijn vorm is. Nu blijft het puur een keuze gebaseerd op onderbuik gevoel.
Neem aan dat dat een roep in sarcasm mode was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Stekelenburg mee als wat dan? 1ste keeper?
Het is zeker een goede keeper, maar je hebt nu een keeper nodig die nu presteert en nu in vorm is. Stekelenburg als 2de of 3de keeper meenemen heeft totaal geen nut, een keeper die niet in vorm is op de bank zetten en wanneer je hem nodig zou hebben heb je dus een keeper die niet in vorm is zonder wefstrijdritme.....is niet logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02

St@m

@ Your Service

Huntelaar idem. Gun hem de komende paar wedstrijden een basisplaats en je weet wat zijn vorm is. Nu blijft het puur een keuze gebaseerd op onderbuik gevoel.
Hoezo wordt Huntelaar niet meer geselecteerd? Is toch gewoon 2e spits?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sarcasmedetector kapot? Maar het is wel te vergelijken met je doorgaande roep tot het opstellen van een keeper die niet eens een basisplaats bij een degradatiekandidaat kan afdwingen.
Gun hem de komende paar wedstrijden een basisplaats en je weet wat zijn vorm is. Nu blijft het puur een keuze gebaseerd op onderbuik gevoel.
Gunnen? Hij moet zijn plek afdwingen, het heeft niets met gunnen te maken. Fulham heeft wel wat beters te doen dan Stekelenburg een steuntje in de rug te geven.

De onderbuik is eerder de jouwe: je blijft vasthouden aan Stekelenburg tegen alle rationele argumenten in. Het enige argument wat je hebt is dat hij in 2010 en daarvoor goed was, maar we leven in 2014.

Jouw argumentaties gaan ook op voor het opstellen van Van Bommel en Mathijsen. Meerdere spelers van de 2010 generatie zijn over hun top heen, alleen hebben we geen waardige vervangers. Voor de keepersplek hebben we echter zat keuze met Krul, Vorm, Cilissen, Zoet etc. Zowel jonge keepers die het kunnen maken als behoorlijk jonge keepers met schatten aan ervaring in grotere competities. Face it: Stekelenburg is niet meer nodig.

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 04-04-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
gambieter schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:01:
[...]
Gunnen? Hij moet zijn plek afdwingen, het heeft niets met gunnen te maken. Fulham heeft wel wat beters te doen dan Stekelenburg een steuntje in de rug te geven.

De onderbuik is eerder de jouwe: je blijft vasthouden aan Stekelenburg tegen alle rationele argumenten in. Het enige argument wat je hebt is dat hij in 2010 en daarvoor goed was, maar we leven in 2014.
Je was me net voor :-) Je verdient iets en daardoor speel je, niet omdat je iemand iets gunt.

PS
Ik gun het Krul ook maar puur op basis van zijn prestaties van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Van der Sar in zijn Juventus tijd was ook drama, daarna bij Fulham werd hij ook niet meer geselecteerd voor Oranje, toen hij bij Manchester weer beter werd, werd hij ook weer geselecteerd voor Oranje.

Stekelenburg moet dus als een malle een passende club zoeken en weer goed gaan keepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Stekelenburg zou ook niet mijn eerste keus zijn maar ik zou hem zeker meenemen, al is het maar vanwege zijn ervaring voor op de training en in de groep. Verder zie je dat andere spelers als Kuyt en Sneijder ook al ver over hun top zijn en toch gewoon speeltijd krijgen in oranje ondanks dat er goede jonge vervangers zijn op hun positie. Wat dat betreft wordt er dus gewoon met 2 maten gemeten door de bondscoach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:24:
Stekelenburg zou ook niet mijn eerste keus zijn maar ik zou hem zeker meenemen, al is het maar vanwege zijn ervaring voor op de training en in de groep. Verder zie je dat andere spelers als Kuyt en Sneijder ook al ver over hun top zijn en toch gewoon speeltijd krijgen in oranje ondanks dat er goede jonge vervangers zijn op hun positie. Wat dat betreft wordt er dus gewoon met 2 maten gemeten door de bondscoach.
Sneijder en Kuyt spelen tenminste nog iedere week :) Stekelenburg zit op de bank, dus zonder wedstrijdritme (en ook nog eens paar blessures gehad). (van mij zou Kuyt in ieder geval ook niet meer mee hoeven, Sneijder vind ik dan nog wel lastig, die is toch wel van iets ander niveau)

http://www.nu.nl/sport/37...man-kondigt-afscheid.html
Een keeper die 114 keer scoorde 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 04-04-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3743568/bojan-mag-ondanks-transferverbod-terug-naar-barca.html

Van mij mag Bojan vertrekken. Vind zijn rendement erg laag voor een speler met zo'n hoog salaris
(2,5 miljoen maar liefst). Voor dat geld moet wel een betere speler voor die positie te halen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 04-04-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47
Hoeveel betaalt Ajax van dat salaris? 3 doelpunten in 20 comp.wedstrijden is inderdaad wel erg matig.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Railgunner schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:38:
Hoeveel betaalt Ajax van dat salaris? 3 doelpunten in 20 comp.wedstrijden is inderdaad wel erg matig.
Ik verwacht (en hoop) niet te veel.
Vond hem tegen Twente wel goed, zag je eindelijk iets van de klasse die hij wel heeft, leek beter op zijn plek te staan die wedstrijd. Maar dat 1 seizoen huren lijkt niet zo geweldige constructie, eerste die Cuenca, nu met Bojan. Dan liever een jong talent dat bijvoorbeeld 2-3 jaar verhuurd wordt aan Ajax, daar bereik je denk ik meer mee. (en dan alleen voor een positie die je niet met eigen jeugd op dat moment kan invullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:38:
Ajax betaalt Bojan zijn volledige salaris. Echt een dure jongen dit, ze kunnen beter een speler kopen.
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2013/07/07/4100022/ajax-betaalt-volledige-salaris-bojan

http://www.nu.nl/sport/3744661/ajax-zonder-moisander-en-serero-vitesse.html
Serero is best een belangrijke speler, Andersen vind ik een stuk minder. Ik denk dat Vitesse dit thuis wel wint.

[ Voor 21% gewijzigd door tweaker2010 op 05-04-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Depay geblesseerd aan de hamstrings. Gozer speelt niet tegen Heerenveen vanavond.

Zoet; Arias, Zanka, Rekik, Willems; Park, Hiljemark, Maher; Ruiz, Locadia, Narsingh. De wedstrijd tussen sc Heerenveen en PSV begint om kwart voor zeven in het Abe Lenstra Stadion.

http://www.omroepbrabant....her+tegen+Heerenveen.aspx

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat Depay er niet bij is is wel een aderlating voor vanavond.

Ga je trouwens weer live verslag doen van de wedstrijd repeP? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Niku schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:59:
Mwah, eerste vrijetrap was gelijk gevaarlijk ipv een doeltrap. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:59:

Ga je trouwens weer live verslag doen van de wedstrijd repeP? :+
Die slag is jou! :)

Gaat niet zo goed voor PSV.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2014 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Snap niet dat Heerenveen daar geen penalty kreeg. Er zijn dit seizoen zelfs rode kaarten gegeven voor minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

PSV.... Heerenveen speelt het wel allemaal lekker uit, PSV lijkt 100% kansloos vanavond. 2-0!
PSV wordt afgemaakt, 3-0 nu..

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 05-04-2014 20:30 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Van wie moest Zoet ook alweer mee naar het wk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PSV mag straks gaan hopen dat Ajax van Vitesse wint want anders mogen ze playoffs gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
dutchgio schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 20:32:
Van wie moest Zoet ook alweer mee naar het wk? :+
Ik hoop dat dit sarcasme is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Deadsy schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 20:34:
PSV mag straks gaan hopen dat Ajax van Vitesse wint want anders mogen ze playoffs gaan spelen.
Lijkt mij niet meer dan terecht dat een ploeg die nagenoeg 1 op de 3 wedstrijden verliest niet rechtstreeks Europa ingaat.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
argro schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 21:04:
[...]
Lijkt mij niet meer dan terecht dat een ploeg die nagenoeg 1 op de 3 wedstrijden verliest niet rechtstreeks Europa ingaat.
Rechtstreeks of via playoffs ik vind dat dit PSV niet echt veel in Europa te zoeken heeft.
Maar wat wij vinden zal PSV denk ik niet veel boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:14

Fiber

Beaches are for storming.

Sinds Cocu in de lappenmand zit verliest PSV alles...? O-)

Of heeft PSV gewoon veel moeite met de noordelijke clubs...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fiber schreef op zondag 06 april 2014 @ 00:05:

PSV heeft gewoon moeite met voetballen. De prima reeks werd gehaald tegen 7 clubs uit het rechterrijtje met steeds minimaal verschil.

Nog steeds prima, Feyenoord laat het daar vaak liggen, maar dat betekent niet opeens dat het lek boven is. 2 middenmoters, en er zijn 6 verliespunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Fiber schreef op zondag 06 april 2014 @ 00:05:

PSV heeft moeite met clubs uit het linkerrijtje. Die reeks van 8 was leuk, maar bestond vrijwel alleen uit de zwakkere broeders en zelfs daar won men met pijn en moeite van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:31
Zolang Brands blijft zitten zal het nooit wat worden bij PSV.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:17
Als Ajax fan hoop ik vandaag dat Feyenoord wint, dan kan Ajax tenminste volgende week thuis kampioen worden.

edit: Beetje arrogant van me om er blindelings vanuit te gaan dat Ajax wel ff wint uit bij Vitesse :X

[ Voor 32% gewijzigd door jaapstobbe op 06-04-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
70 minuten gespeeld en Utrecht heeft 0 schoten op doel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
CR1691 schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:11:
[...]

PSV heeft moeite met clubs uit het linkerrijtje. Die reeks van 8 was leuk, maar bestond vrijwel alleen uit de zwakkere broeders en zelfs daar won men met pijn en moeite van.
Inderdaad, er moet deze zomer denk ik toch wat ervaring erbij komen want anders zullen ze het volgend jaar best moeilijk gaan krijgen want de talentvolle jeugd laat het toch met regelmaat afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Never change a winning team zei Koeman vorige week na 4 overwinningen. Deze week 40% van de veldspelers vervangen :+

Vooral de basisplaats voor Verhoek is opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Koeman gunt Ajax de titel. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 173 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum