PSN: Finally_Chris
Gaat Feyenoord punten morsen bij RKC?
En het eerste spelbeeld is ook dat Vitesse de meer aanvallende ploeg is, zie het nu eerder 1-0 worden dan 0-1...
Had al een penal moeten zijn...
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 06-04-2014 14:51 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik vond van niet, vind eigenlijk. Het was een onhandige actie met zijn hand, maar als hij iets "nuttigs" met zijn hand wilde doen was het wel de andere kant op. Nu slaat hij hem eerder voor de voeten van de tegenstander.Gynnad schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:51:
Wat bezielt van Rhijn om die bal daar met de hand aan te tikken.. gelukkig ziet de scheids het niet, maar was een 100% penalty
Een balletje wat de hand aait waar een tegenstander niet eens echt in de buurt is moet nooit resulteren in een penalty.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zat echt met open mond te kijken naar de herhaling... ongelofelijkGynnad schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:51:
Wat bezielt van Rhijn om die bal daar met de hand aan te tikken.. gelukkig ziet de scheids het niet, maar was een 100% penalty

Ben wel benieuwd hoe lang Vitesse dit volhoudt, kost veel kracht en als de goal uit blijft dan kan Ajax er makkelijker onder uit voetballen. Maar dan moet het wel 0-0 blijven en dat zalmdan wel tegen de verhouding zijn. Minimaal 4 100% kansen voor Vitesse, net als Twente vorige week.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Oh god de beste keepers staan aan wal weer?Han schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:57:
Zo... en terecht de 1-0 voor Vitesse. Wel een slechte redding van Cillisen overigens
Herhaling ook vanachter het doel gezien?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mijn mening is simpeler, een club waar alles gekocht is en alles wit gewassen wordt komt nooit terecht op voorsprong ( geld dus ook voor RM/Chelsea MC etc etc).Han schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:57:
Zo... en terecht de 1-0 voor Vitesse. Wel een slechte redding van Cillisen overigens
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ben nog steeds benieuwd wanneer de beerput bij Vitesse echt open gaat, volgens mij klopt daar financieel zoveel niet.Kevinp schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:58:
[...]
Mijn mening is simpeler, een club waar alles gekocht is en alles wit gewassen wordt komt nooit terecht op voorsprong ( geld dus ook voor RM/Chelsea MC etc etc).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
XXXVI
Ja en dat laat alleen maar meer zien dat ie em belabberd verwerkt. Bal wegstompen op die hoogte?martinusz schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:58:
[...]
Oh god de beste keepers staan aan wal weer?
Herhaling ook vanachter het doel gezien?
Die gaat niet open, want als die open gaat dan valt het hele Russische gok circus om, en dat kan de Fifa/Uefa niet betalen.MeNTaL_TO schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:59:
[...]
Ben nog steeds benieuwd wanneer de beerput bij Vitesse echt open gaat, volgens mij klopt daar financieel zoveel niet.
Die slappe hap tegen Barca wanneer je aan mensenhandel doet (want in feite worden ze daarvoor veroordeeld) en je dan even niet op de transfer markt mag. Maar wel met de illegaal verkregen speler vrolijk miljoenen bijschrijven van de CL. Gewoon 2 jaar geen CL.
Wat heeft iedereen toch opeens tegen Siggie? Hij speelt vaak erg nuttig en aanspeelbaar, dat er geen voorzetten van de zijkanten komt is toch niet zijn fout?ephymerous schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:00:
Wat die anti voetballer uit IJsland in de basis doet? Je mist Moisander achterin qua organisatie. Ze staan wel erg vrij.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Siggie is echt het probleem niet, het middenveld wordt overlopen. De Boer had ook wel kunnen bedenken dat je in dit soort wedstrijden types als poulsen goed kunt gebruikenephymerous schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:00:
Wat die anti voetballer uit IJsland in de basis doet? Je mist Moisander achterin qua organisatie. Ze staan wel erg vrij.
Alleen op iets andere manier verkregenph4ge schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:03:
Kan mij echt geen reet schelen waar clubs hun geld vandaan halen als ik naar een wedstrijd kijk. De budgetten van Ajax zijn toch altijd het grootst dus maak je niet zo druk om het geld van Vitesse.
Mij wel, want door die onzin zitten we naar een wedstrijd met strijd, maar zonder toppers te kijken. Allemaal omdat de russen miljoenen en miljoenen witwassen in het EU voetbal (ook wat Amerikanen trouwens). Daardoor kan het wel leuk zijn maar is de kwaliteit altijd wat lager dan in de landen waar deze mensen wel zitten. En nu wil ik niet dat ze hier naartoe komen, maar dat je wordt beloond wordt voor een goede jeugdopleiding. En goede trainers. een club/land met het meeste talent en wat zich goed ontwikkeld moet kampioen worden.ph4ge schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:03:
Kan mij echt geen reet schelen waar clubs hun geld vandaan halen als ik naar een wedstrijd kijk. De budgetten van Ajax zijn toch altijd het grootst dus maak je niet zo druk om het geld van Vitesse.
Heel die Russische maffia heeft er ook voor gezorgd dat "we" geen EU kampioen zijn, gewoon gokken op spelers van het NL elftal <17 die EU kampioen werden, maar ja die kwamen niet aan spelen toe en nu spelen ze nergens meer.
Nu was dat natuurlijk geen garantie, maar het is wel vreemd dat de grootste EU talenten nu nergens meer voetballen.
PSN: Finally_Chris
Tja, of bankiers en dat soort bedrijven sympathieker zijn dan oliegeld? Geld is geld. We geilen ook massaal op Barca, dat is ook geen zuivere koffie.
De voetballerij is nou eenmaal een schimmige wereld.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb je zijn aannames gezien? Of beter gezegd zijn gebrek aan?MeNTaL_TO schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:02:
[...]
Wat heeft iedereen toch opeens tegen Siggie? Hij speelt vaak erg nuttig en aanspeelbaar, dat er geen voorzetten van de zijkanten komt is toch niet zijn fout?
/Edit
Dat was dus ook een duidelijke strafschop voor Ajax
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 06-04-2014 15:11 ]
XXXVI
En daarom zijn ze hard bezig om dat te onderzoeken, wel grappig dat je Barca noemt, maar waar Real voor vele miljarden aan raar geld is gekomen noem je expliciet niet?ph4ge schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:10:
[...]
Tja, of bankiers en dat soort bedrijven sympathieker zijn dan oliegeld? Geld is geld. We geilen ook massaal op Barca, dat is ook geen zuivere koffie.
De voetballerij is nou eenmaal een schimmige wereld.
Wie had er nog meer rood moeten krijgen dan?schwarzenegger schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:11:
en dat had de 2de rode kaart voor ajax moeten zijn. Ze worden weer gematst.
Mag je me wel vertellen wat de eerste zou moeten zijn dan.schwarzenegger schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:11:
Leek en zuivere penalty, iets klopt er hier niet.Gynnad schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:11:
Leek me inderdaad een zuivere penalty voor Ajax
Haha, met Real heb ik echt helemaal niks hoor. Als je puur voetbal wil zien zonder schimmige geldstromen moet je lager dan de 3e klasse amateurs kijken.MeNTaL_TO schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:11:
[...]
En daarom zijn ze hard bezig om dat te onderzoeken, wel grappig dat je Barca noemt, maar waar Real voor vele miljarden aan raar geld is gekomen noem je expliciet niet?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Brabander hecarpebios schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:12:
[...]
Leek en zuivere penalty, iets klopt er hier niet.
Dat is sowieso geen rode kaart, hooguit geel..Rooke schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:13:
Vermeende handsbal van rhijn
Balen zeker dat toen je nog klein was je een andere club koos om fan van te zijn dan Ajax heschwarzenegger schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:11:
[ Voor 38% gewijzigd door carpebios op 06-04-2014 15:16 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Arnhem misschien...carpebios schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:16:
Vast iemand die niet in de randstad woonto wacht....winclub.....winfans.....barcelona.....
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zitten vast allemaal aan de Red Bulk nu
jaapstobbe schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:24:
Feyenoord wordt gewoon kampioen. Wat een feest gaat dat worden!
Lol 1-1 maar goed dat sigi er Sigi in staat he!
[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 06-04-2014 15:34 ]
Echt tegen de verhouding in, maar ja: het is zo. Ik hoop voor de competitie toch wel dat Vitesse wint: het houdt er toch nog een beetje spanning in. Tot noch toe verder een leuke pot om te kijken!
[ Voor 75% gewijzigd door Arjan90 op 06-04-2014 15:34 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 7% gewijzigd door Gynnad op 06-04-2014 15:34 ]
Waarschijnlijk een donderpreek gehad.
⏩ PVOutput☀️
Ze zijn er nog lang niet...PWM schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:35:
Ajax ten voeten uit dit seizoen.
Het is net 15 minuten rust geweest..Quad schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:36:
Ik dacht, even snel naar de WC en weer verder kijken, mis ik uiteraard de 1-1 van Ajax.
Waarschijnlijk een donderpreek gehad.

Wat een beargumentatie haha. Ik kijk niet, maar zag de herhaling. Was gewoon een penalty.toolkist schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:28:
Lol die bruggink heeft ze niet allemaal op een rijtje. Volgens hem was t geen penalty voor ajax "omdat er al zoveel penalty's met een gele of rode kaart gegeven worden". De blik van van halst erna zegt genoeg
Waarom is er toch zoveel haat jegens PSV. Ik snap dat niet zo, totaal geen bedreiging van die club.PWM schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:36:
Overigens zijn verliespunten voor Vitesse prima voor Feyenoord. Laat Vitesse en PSV maar afhaken.
Die heb ik gebruikt voor een peuk.
⏩ PVOutput☀️
Haat? Feyenoord moet nog tegen hen spelen en hebben nog een moeilijke pot. Beetje afstand kan geen kwaad.carpebios schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:38:
[...]
Waarom is er toch zoveel haat jegens PSV. Ik snap dat niet zo, totaal geen bedreiging van die club.
Verwijderd
Voetballen is slecht voor diegenen die gestopt zijn met roken. Kan er over mee praten met het laatste grote toernooi van het Nederlands elftal. Vrat me zoveel op dat ik zowaar een sigaret aan nam.
Aan de andere kant, thuis kampioen worden is leuker
Edit: derp
[ Voor 13% gewijzigd door two op 06-04-2014 15:47 ]
Signature
Huh? Staat het 1-2mimang schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:44:
Godfried van bouillon, wat slecht teruggelegd zeg. Op dat soort momenten vind ik echt dat Ajax niet hoort voor te staan...
Aan de andere kant, thuis kampioen worden is leuker
XXXVI
Dat is ter Napel, die spreekt zn naam al seizoenen verkeerd uit. Erger me dood aanAghanim schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:46:
Wie is Sighthuuuurson?
Hahahahamartinusz schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:48:
Altijd nog beter dan ratatatatata goalatso sierd!

Signature
Sierd toch?Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:50:
Wie was dat ook weer met 'koekoek?'
YouTube: Boom koekkoek - Sierd de Vos
[ Voor 23% gewijzigd door two op 06-04-2014 15:51 ]
Signature
⏩ PVOutput☀️
De keeper heeft de uitstraling van een Skoda automonteurVerwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:51:
Aha. Toch een andere. Wat een kerel joh, om dat te roepen met een doelpunt.
Dat zei er gisteren ook 1 van FOX tijdens de rust, waar 1 van de collega's hem erop wees dat dat niet helemaal de bedoeling was...Verwijderd schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:50:
Wie was dat ook weer met 'koekoek?'
Ten Napel was toch een paar jaar geleden gestopt? Konden ze die man niet gewoon van zijn pensioen laten genieten? Wat een onzin kan die uitkramenjaapstobbe schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:47:
[...]
Dat is ter Napel, die spreekt zn naam al seizoenen verkeerd uit. Erger me dood aan

Ach, er zitten tenminste 1x per jaar een keer fans in het Gelredometoolkist schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:58:
Juichen de vitesse fans nou als ze doorkrijgen dat feyenoord gescoord heeft? Tot zover de eigen ambities...
Hun mogen toch niet in de top 2 eindigen van de bazen (lees Chelsea FC)toolkist schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:58:
Juichen de vitesse fans nou als ze doorkrijgen dat feyenoord gescoord heeft? Tot zover de eigen ambities...
Je wil gewoon niet dat een ploeg kampioen word in jouw stadion.toolkist schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:58:
Verhaal ging inderdaad wel ja, omdat dat problemen kon opleveren wanneer ze Chelsea tegen zouden komen of zo. Precies weet niemand 't volgens mij. Ik denk dat je dat aan Allach zou moeten vragen, maar ik heb gehoord dat ie nu in de speeltuin zitGynnad schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:59:
[...]
ZijHun mogen toch niet in de top 2 eindigen van de bazen (lees Chelsea FC)
Verwijderd
Onvoorstelbaar wat een commentaar man!
Zal die kerel ook vast genoten hebben van de harde wedstrijd tussen Atletico en Real. Goedemorgen, wat was dat een snoeiharde wedstrijd. Deed me denken aan het AK in Duitsland met dat Nederland tegen Brazilië speelde (en won).
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum