Ik hoop ook dat Rekik langer bij PSV blijft! Toptalent, kan nog veel leren hier en PSV heeft dit seizoen erg veel aan zijn inbreng gehad. Gisteren een van de weinige keren dat hij echt zwak speelde, hij is samen met Zoet, Depay en Park de meest constante speler bij PSV dit jaar.
Poll: Feyenoord vs Go Ahead Eagles
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
• Winst Go Ahead Eagles
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Ajax vs Twente
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• Winst Twente
Tussenstand:

Ik zeg winst voor Ajax en Feyenoord.
Feyenoord speelt thuis en dat is voor hen een enorm voordeel.
Ajax speelt ook thuis en Twente zie ik elke topper spelen voor een gelijkspel en niet voor de winst.
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
• Winst Go Ahead Eagles
Tussenstand:
Poll: Ajax vs Twente
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• Winst Twente
Tussenstand:
Ik zeg winst voor Ajax en Feyenoord.
Feyenoord speelt thuis en dat is voor hen een enorm voordeel.
Ajax speelt ook thuis en Twente zie ik elke topper spelen voor een gelijkspel en niet voor de winst.
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 30-03-2014 12:38 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
War zijn er ineens weer veel mensen die het PSV niet gunnen. Goed teken, PSV wordt dus weer als gevaarlijk beschouwd.
Hahaha, hooguit een gevaar voor zichzelf.Niku schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:43:
War zijn er ineens weer veel mensen die het PSV niet gunnen. Goed teken, PSV wordt dus weer als gevaarlijk beschouwd.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Waar baseer je dat op? Welke mensen? Wie nu niet en eerder wel?Niku schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:43:
Ik vind Rekik vooral iemand die zichzelf heel goed vind. Op het veld valt hij mij tegen. Gisteren was daarop geen uitzondering. Hij, en ook Bruma, hebben m.i. te vaak de handrem nodig.Catorce schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:26:
Ik hoop ook dat Rekik langer bij PSV blijft! Toptalent, kan nog veel leren hier en PSV heeft dit seizoen erg veel aan zijn inbreng gehad. Gisteren een van de weinige keren dat hij echt zwak speelde, hij is samen met Zoet, Depay en Park de meest constante speler bij PSV dit jaar.
[ Voor 50% gewijzigd door argro op 30-03-2014 13:14 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Verwijderd
PSV had gisteren weinig te klagen in mijn ogen. Was Groningen wat beter om gegaan met hun mogelijkheden dan had het zo maar 2-5 kunnen zijn aan het einde van de wedstrijd.
Geen beste wedstrijd maar de drie punten lijken nu alweer binnen zijn gehaald. Ook niet erg want aankomende woensdag staat er weer een wedstrijd op het programma.
PSN: Finally_Chris
Immers in Oranje
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat is er de laatste paar wedstrijden mrt immers aan de hand ? Hebben ze hem doping gegeven ofzo.
Nog een paar goals erbij zou wel fijn zijn.
Verwijderd
Dacht eerder aan de Guzman in Oranje, maar wat je zegt, Immers heeft een drive waar menig ander niet aan kan tippen.
Zet je Benny Hill-muziekje maar op en zap straks maar gauw naar Cambuur-AZ, Denni Avdic staat in de spits
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Daarnaast speelt de Guzman in de PL, dan ben je toch wel een tikke hoger niveau gewend dan de Eredivisie..Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:52:
Dacht eerder aan de Guzman in Oranje, maar wat je zegt, Immers heeft een drive waar menig ander niet aan kan tippen.
Signature
Verwijderd
Koeman liet zich een aantal malen eens ontvallen dat Immers beter zou renderen met dat hij betere spelers om zich heen zou hebben.mimang schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:53:
[...]
Daarnaast speelt de Guzman in de PL, dan ben je toch wel een tikke hoger niveau gewend dan de Eredivisie..
En dat geldt ook vast voor De Guzman. Non-argument dus voor ImmersVerwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:54:
[...]
Koeman liet zich een aantal malen eens ontvallen dat Immers beter zou renderen met dat hij betere spelers om zich heen zou hebben.
Ik zou zelf De Guzman, als hij gewoon fit blijft en blijft spelen bij Swansea, sowieso meenemen naar het WK.
Jullie nemen het Immers verhaal in Oranje allemaal wel heel erg serieus zeg
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Koeman kreeg dan ook niet voor niets de hoon van menig Feyenoord supporter over zich heen.Catorce schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:56:
[...]
En dat geldt ook vast voor De Guzman. Non-argument dus voor Immers
Ik zou zelf De Guzman, als hij gewoon fit blijft en blijft spelen bij Swansea, sowieso meenemen naar het WK.
Was heel erg belangrijk de afgelopen weken. Hopelijk valt het mee. Met een Mathijsen of Nelom in je defensie ben je toch een heel stuk zwakker.
Verwijderd
En daar is de 4-de, Te Vrede.
Een iets minder veredelde RSS-feed-achtige berichten zou wel mogen. Dit topic heeft een discussie over voetbal als scope, niet het elkaar op de hoogte brengen van gebeurtenissen als zodanig.
Een iets minder veredelde RSS-feed-achtige berichten zou wel mogen. Dit topic heeft een discussie over voetbal als scope, niet het elkaar op de hoogte brengen van gebeurtenissen als zodanig.
[ Voor 77% gewijzigd door argro op 30-03-2014 14:09 ]
Feyenoord is wel lekker op dreef.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Probeert je live verslag uit te brengen ofzoVerwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:03:

@hieronder dan spelen ze ook tegen een onthutsend zwak en naïef GAE he
[ Voor 17% gewijzigd door FDMK op 30-03-2014 14:06 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Pelle is er niet en zowaar scoren anderen, Immers, de Vilhena, Boëtius en Te Vrede. Hoezo afhankelijk van Pelle?
Doen wij allemaal wel toch?
⏩ PVOutput☀️
En nog een wedstrijd te goed ook
Wie is Pelle ookalweer?
Moet ik nu voor Ajax zijn, omdat dat belangrijk is voor plek 2? Of voor Twente, om deze bijna onmogelijke hoop of plek 1 te behouden?
Denk dat ik maar hoop op een 1-0 voor Ajax.
Verwijderd
Een Italiaans showpikkie met teveel gel in zijn haar die met een witte Ferrari rond rijdt in Nederland
Gelukkig is er nog altijd het gelijkspel om op te hopenPWM schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:12:
Moet ik nu voor Ajax zijn, omdat dat belangrijk is voor plek 2? Of voor Twente, om deze bijna onmogelijke hoop of plek 1 te behouden?
Ik dacht gisteren precies hetzelfde zoals het er toen voor stond. Ik weet het nog steeds nietPWM schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:12:
Jeetje, 5-0. Ze kunnen het doelsaldo goed gebruiken als extra.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Goed bezig!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ben ik te enthiousiast is het weer niet goedVerwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:03:
[mbr]Een iets minder veredelde RSS-feed-achtige berichten zou wel mogen. Dit topic heeft een discussie over voetbal als scope, niet het elkaar op de hoogte brengen van gebeurtenissen als zodanig.[/]
Zal het in het vervolg beter proberen te doen!
Men zegt wel eens dat het kampioenschap niet word behaald in de topwedstrijden. Daar kan je een boom over opzetten. Als Feyenoord echter "gewoon" de punten thuis had gehouden tegen Ajax, stonden ze nu gewoon bovenaan. Het blijft de meest teleurstellende wedstrijd van het jaar.
Als Ajax nu tegen Twente verliest. Op dit moment heeft Fey nog een wedstrijd meer gespeeld.
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Twente heeft nog altijd een beter doelsaldo dan Feyenoord. Is aan Feyenoord daar wat aan te doen, bijvoorbeeld in die inhaalwedstrijd tegen Heracles a.s. woensdag.
Wederom verbaas ik me over de pass onnauwkeurigheid bij Ajax. Wedstrijd komt nu wel wat meer los.
Ik snap niet waarom ajax niet zoveel druk durft te zetten. Die bal valt nog een verkeerd en moet je 2x scoren om te winnen.
Blessure Kongolo lijkt heel erg mee te vallen. Die is er dus de komende wedstrijden gewoon bij. Gelukkig maar.
Men zegt dat inderdaad vaak, maar hooguit in de helft van de gevallen is het waar. Draai de uitslagen in de topduels om en je krijgt vaak een andere kampioen. In feite zijn het 6-puntenwedstrijden. Dat tikt wel aan.PWM schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:34:
Men zegt wel eens dat het kampioenschap niet word behaald in de topwedstrijden. Daar kan je een boom over opzetten. Als Feyenoord echter "gewoon" de punten thuis had gehouden tegen Ajax, stonden ze nu gewoon bovenaan. Het blijft de meest teleurstellende wedstrijd van het jaar.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
1-0 voor Ajax! Gelukkig! maar wel uit een dood spel moment, again.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Curieus dat Twente vast blijft houden aan die keeper. Die heeft voor mijn gevoel al aardig wat houdbare ballen door gelaten.
Bojan, doorvoetballen! Als het hands is fluit Vink wel..
⏩ PVOutput☀️
Wat een slechte wedstrijd weer. Droevig.
Krijgt inderdaad, worden soms aardig geholpenPWM schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:10:
Wat een kansen krijgt Twente. Volgens mij kunnen ze nog 10 wedstrijden vullen zonder te scoren.
@hieronder, Serero ook zeker! Verdedigend oogt Ajax af en toe wel zwak hoor.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 30-03-2014 15:16 ]
Kishna heeft in elk geval een voldoende in deze eerste helft.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Tijdrekken in de rust?
Edit
Koeman heeft vanmiddag blijkbaar zijn idee dat Immers in Oranje van meerwaarde kan zijn herhaald tegenover RTV Rijnmond: http://433.nl/#!/article/7250/Koeman-ziet-Immers-in-Oranje
Edit
Koeman heeft vanmiddag blijkbaar zijn idee dat Immers in Oranje van meerwaarde kan zijn herhaald tegenover RTV Rijnmond: http://433.nl/#!/article/7250/Koeman-ziet-Immers-in-Oranje
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 15:19 ]
Immers in Oranje...
Ik zie alleen Janmaat en Depay in de basis in Oranje. De rest is gewoon te slecht.
Ik zie alleen Janmaat en Depay in de basis in Oranje. De rest is gewoon te slecht.
Dan zou ik toch echt gezien zijn spel de afgelopen 1,5 jaar Van Der Wiel als rechtback opstellen.Fleximex schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:23:
Immers in Oranje...
Het ik iets gemist? Dat kan toch niet waar zijn?Fleximex schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:23:
Immers in Oranje...
Verwijderd
Och, dat vond menigeen indertijd ook van Nanninga. Terwijl die toch echt van waarde is geweest in Oranje.Dadona schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:27:
[...]
Het ik iets gemist? Dat kan toch niet waar zijn?
Hoe lang gaat Ajax dit volhouden? Komen er niet aan te pas.
Van Vossen 31 interlands en 9 goals. Aardige statistieken
.
Van Vossen 31 interlands en 9 goals. Aardige statistieken
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 30-03-2014 15:40 ]
Verwijderd
Twente heeft weliswaar het betere veldspel maar geen afmaker. Voorzie eerder 2-0 dan 1-1.
Edit
Inzake van Vossen, heb je helemaal gelijk zag ik net op wikipedia. Vreemd dat mij daar weinig van bij staat.
Edit
Inzake van Vossen, heb je helemaal gelijk zag ik net op wikipedia. Vreemd dat mij daar weinig van bij staat.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 15:42 ]
Jaa! 2-0 en een lekkere aanval!
⏩ PVOutput☀️
die valt even op een lekker moment! was eigenlijk op de 1-1 aan het wachten..
Daar hebben ze een gezegde voor toch?El_V schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:46:
die valt even op een lekker moment! was eigenlijk op de 1-1 aan het wachten..
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Goed gespeeld Kishna.

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Menige Feyenoorder hoopte op winst voor Ajax. Ik hoopte op een spannend slot van de competitie. Dus op verlies van Ajax. Zie dat nu echt niet meer gebeuren. Twente mist een spits die ook tegen lastiger tegenstanders kan scoren, een type Ruiz of Nkufo. Castaignos komt in dit soort wedstrijden domweg net dat kleine beetje te kort.
Hoppa! Ajax dodelijk effectief in de 2e helft. Wow, dit krijg je dus als je gaat aanvallen tegen Ajax en niet inzakt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En dankzij Ajax heeft Feyenoord nu een beter doelsaldo dan Twente
.
Zou Castaignos nu nog steeds praatjes hebben?
Bam! 3-0 dankzij een mooie knal van Bojan.
⏩ PVOutput☀️
Bojan voelt zich opperbest op de plek achter de aanvallers vandaag. Lekker het spel aan het verdelen.
⏩ PVOutput☀️
Twente is onnauwkeurig in de laatste pass of in de afronding. Ajax is vandaag erg scherp en daardoor dodelijk in de omschakeling
Schöne voor ajacied van het jaar? Wat een aankoop is dat geweest zeg, transfervrij...
Probleem is dat zijn spel vandaag een uitzondering is.Quad schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:56:
Bojan voelt zich opperbest op de plek achter de aanvallers vandaag. Lekker het spel aan het verdelen.
Voor mij wel. Constant niveau en belangrijke doelpunten. En ook redelijk aantal assists erbij.Catorce schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:03:
Schöne voor ajacied van het jaar? Wat een aankoop is dat geweest zeg, transfervrij...
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 30-03-2014 16:05 ]
Knappe prestatie van Ajax zeg, deze uitslag had ik niet verwacht. Ik denk dat Feyenoord volgende week geen punten verspeelt tegen RKC, dus zou wel mooi zijn als Ajax tegen ADO thuis kampioen wordt.
Dit is een lekker weekje zeg, voor Ajax en Feyenoord. Twente had deze week nog enigszins in de buurt kunnen komen en het spannend kunnen maken, maar nu is het wel over en uit wat betreft het kampioenschap.
Wat baal ik van PSV nu. Hadden echt goede zaken kunnen doen. Balen.
Klopt, als ze hadden gewonnen en twente won ook dan hadden ze op 6 punten gekomen (als Ajax dan wel zou winnen van RKC ).Niku schreef op zondag 30 maart 2014 @ 17:15:
Wat baal ik van PSV nu. Hadden echt goede zaken kunnen doen. Balen.
Mogelijk was het dan spannend geworden.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Die alberg is wel op dreef laatste tijd! Altijd lekker in de staart van de competitie pieken voor een speler.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja, klopt. Mooi voor RKC, hoopte op een overwinning voor hen. Roda lijkt me einde verhaal.PWM schreef op zondag 30 maart 2014 @ 17:56:
Belangrijke overwinning trouwens van RKC. Ze staan nu wel erg dicht bij degene boven de streep.
Alle Ajacieden alvast gefeliciteerd, dan hebben we dat ook maar gehad.
Wederom niet groots, maar weer een topper gewonnen en daar gaat het om. Het kan nu alleen nog theoretisch mis gaan voor Ajax. Als Twente had gewonnen had het nog spannend geworden, maar de efficientie van Ajax dit seizoen is gewoon niet te kloppen. Feyenoord wint echt niet alle overgebleven wedstrijden en zelfs als dat wel lukt verspeelt Ajax geen 8 punten meer.
Hopelijk wordt Feyenoord dan op zn minst tweede. Na een seizoen met zoveel pech verdienen we dat wel.
Wederom niet groots, maar weer een topper gewonnen en daar gaat het om. Het kan nu alleen nog theoretisch mis gaan voor Ajax. Als Twente had gewonnen had het nog spannend geworden, maar de efficientie van Ajax dit seizoen is gewoon niet te kloppen. Feyenoord wint echt niet alle overgebleven wedstrijden en zelfs als dat wel lukt verspeelt Ajax geen 8 punten meer.
Hopelijk wordt Feyenoord dan op zn minst tweede. Na een seizoen met zoveel pech verdienen we dat wel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Immers speelt 1 goede wedstrijd en is rijp voor Oranje?
Tja met het FC Eredivisie-beleid van Van Gaal kan dat best...
Tja met het FC Eredivisie-beleid van Van Gaal kan dat best...
1 goede wedstrijd? Daarmee doe je hem veel te kort. Immers is al weken, als het niet maanden is, één van de beste Feyenoorders. Maar het gros van het publiek komt nog altijd terug op de gemiste kansen...
FIFA Benelux Administrator
Daarmee verdient hij in mijn(!) opinie geen plaats in het Nederlands elftal. Er zijn genoeg betere opties op het middenveld, spelers die minstens gelijkwaardig presteren aan Immers bij hun club. Een Sneijder bijvoorbeeld doet het in Turkije niet minder dan Immers, en ook Sneijder is zijn plaats niet zeker.MyUtd4Life schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:59:
1 goede wedstrijd? Daarmee doe je hem veel te kort. Immers is al weken, als het niet maanden is, één van de beste Feyenoorders. Maar het gros van het publiek komt nog altijd terug op de gemiste kansen...
Dat zegt meer over het niveau van de gemiddelde Feyenoorder. Veel jonge talenten daar, maar die spelen meestal niet contant genoeg. Dat Immers nu vakk een 7 haalt maakt van hem nog geen oranje klant.MyUtd4Life schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:59:
Lachen hoor. Aangifte doen, maar wel blijven werken voor de man die samen met zijn vriend nog steeds de club beheert. Zal je club maar zijn.Merab Jordania is voorlopig niet meer welkom in Gelredome. De voormalige clubeigenaar en voorzitter heeft een stadionverbod van drie jaar gekregen. Reden is een ruzie met algemeen directeur Joost de Wit, die vier weken geleden zelfs aangifte heeft gedaan van bedreiging door de Georgiër.
Jordania zou de directeur na een langer lopend conflict meermalen hebben bedreigd, waarna De Wit naar de politie stapte. 'Ik heb inderdaad aangifte gedaan tegen Merab Jordania', meldt De Wit tegenover Voetbal International weten. 'Er zijn grenzen, ook ik heb een gezin.'
In 2010 werd Jordania de eerste buitenlandse eigenaar van Vitesse. Vorig jaar moest hij gedwongen de papieren van de club overdoen aan Alexander Chigirinskiy, de man die het project Vitesse grotendeels financierde.
In de VI van komende woensdag alles over het machtsspel in de top van Vitesse.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum