Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Stel je belandt bij Duitsland, Spanje en Italie in de poule (bij wijze van) via die nations league kunnen dan alsnog die sterke landen mee doen aan het EK naast diegene die via de poule het hebben bereikt.
De kleinere landen gaan die league ook niet winnen of bovenin eindigen, dus wat dat betreft veranderd het helemaal niets aan de te verwachte deelnemers op een EK.
Edit: En Krul ook weken uitgeschakeld
[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 27-03-2014 12:56 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.

Cocu treedt tijdelijk terug als trainer/coach PSV
PSV-trainer Phillip Cocu is tijdelijk teruggetreden. De coach van de Eindhovenaren onderging donderdag een succesvolle rugoperatie waarbij een tumor uit zijn rug werd verwijderd.
(...)
Bron: VI
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ja maar ook al kan het de grote landen geen zak schelen zullen ze wel hun best moeten doen.Quad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:38:
Ik denk dat de Nations League een tweede Europa League wordt.
De kleinere ploegen willen wel maar de grotere ploegen kan de competitie geen zak schelen.
Even verder over de sponsoring van Ajax, het is allerminst nog onzeker of de gokmarkt reclame mag gaan maken in Nederland aangezien het pas in de zomer door de 2e kamer pas onder de loep wordt genomen. En al zou het goed gekeurd worden moet een bedrijf als Unibet eerst nog willen om de Nederlandse gokmarkt te betreden en een licentie aanvragen.
Want in deze wedstrijden zullen meer punten te verdienen zijn dan in vriendschappelijke wedstrijden. Dus als je het volledig laat lopen dan zal dat je land flink wat punten kosten.
Maar ik vind het zelf een vrij onzinnig idee. Is de speelkalender nog niet vol genoeg?
De oefen wedstrijden waren juist wedstrijden waar men niet hoefde te presteren. Wanneer een speler al een druk seizoen had of niet 100% fit was kon hij die zonder probleem laten lopen. Nu zorgen ze ervoor dat er wel belang is bij die wedstrijden en dan word het opeens een moetje.
Is gewoon de UEFA die meer centen wil vangen.
Verder in het nieuws:
Blijkbaar gaat de UEFA de FIFA onder druk zetten om iets tegen de investeringsbedrijven te doen die zich steeds dieper in de voetbal wereld weten te nestelen?
http://www.nu.nl/sport/37...orzichtige-bedrijven.html
Vind het tijd worden en hopenlijk gaat de UEFA hier ook wat aan doen of de FIFA nu mee doet of niet.
Beter opletten, ik
[ Voor 38% gewijzigd door Niku op 27-03-2014 16:34 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik ben benieuwd, verwacht wel dat AZ thuis gaat winnen.Opstellingen
AZ: Esteban; Johansson, Gouweleeuw, Viergever, Poulsen; Gudelj, Ortiz, Elm; Berghuis, Jóhannsson, Beerens
Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; De Sa, Sigthórsson, Schöne.
Ik niet... Ik verwacht een tot op het bot gemotiveerd Ajax. De slechte serie van Ajax van de afgelopen tijd moet worden omgezet naar een goede flow om zo het kampioenschap veilig te stellen. De weg naar het kampioenschap begint vanavond, ook Ali's het voor de beker. De Boer zal iedereen op scherp hebben gezet en AZ kent weinig verrassingen voor Ajax.tweaker2010 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:04:
Ik ben benieuwd, verwacht wel dat AZ thuis gaat winnen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Bij AZ staat net zo'n Pipo in het doel....Fiber schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:12:
Met Vermeer op doel? Kansloos. Wordt een slachtpartij...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daar hoop ik ook op, maar daar hoopte ik de laatste wedstrijden eigenlijk ook al op en dat kwam er ook niet uit. En ik ben bang dat ze het oog ook iets te veel op zondag hebben liggen..Han schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:10:
[...]
Ik niet... Ik verwacht een tot op het bot gemotiveerd Ajax. De slechte serie van Ajax van de afgelopen tijd moet worden omgezet naar een goede flow om zo het kampioenschap veilig te stellen. De weg naar het kampioenschap begint vanavond, ook Ali's het voor de beker. De Boer zal iedereen op scherp hebben gezet en AZ kent weinig verrassingen voor Ajax.
Wat een verschil trouwens met de eerste wedstrijd dit seizoen in Alkmaar, Eriksen scoort nog de 0-1 en Vermeer nog eerste keeper, Gert-Jan Verbeek nog coach van AZ. Toch alweer veel veranderd.
--
Edit: Boilessen speelt maar 45 minuten i.v.m. net terug van een blessure en met komende zondag. Kishna begint om die reden niet, de Boer zou dan meteen twee wissels kwijt zijn en hij wil Kishna fit hebben voor zondag en wil niet het risico lopen dat hij vandaag 90 a 120 minuten speelt met de 'maar' twee dagen rust in het vooruit zicht.
[ Voor 28% gewijzigd door Gynnad op 27-03-2014 20:23 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Die is geblesseerdMeNTaL_TO schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:48:
Bijzonder, ik had Fischer wel verwacht als Frank Kishna wil sparen.
Wissels #Ajax: Cillessen, Poulsen, Duarte, Bojan, Denswil, Riedewald, Kishna. #azajaMeNTaL_TO schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:48:
Bijzonder, ik had Fischer wel verwacht als Frank Kishna wil sparen.

Het is wel opvallend te noemen dat bijvoorbeeld Bojan niet speelt dan..
[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 27-03-2014 21:14 ]
Een team wat risico's durft te nemen en daarom ook leuk is om naar te kijken. Bijv niet veel ballen terug op de keeper maar gewoon weer naar voren. Daar kunnen nog veel teams van leren.
Komt bij dat ze ook als enige in EL zitten, mooie reclame. Scouts van topclubs zullen daar ook bij zijn, grotere kans dat je weer financieel een slag kan slaan. De rest kan veel van Az leren
Wat mij betreft logisch, presteert niks. Als hij al scoort is het de 3e of 4e goal.Gynnad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:52:
[...]
Wissels #Ajax: Cillessen, Poulsen, Duarte, Bojan, Denswil, Riedewald, Kishna. #azaja
Het is wel opvallend te noemen dat bijvoorbeeld Bojan niet speelt dan..
*knip* kap eens met trollen
Terwijl Poulsen gewoon Schone bij de enkels meeneemt. Ook Advocaat zwaar verontwaardigt reageren...
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 27-03-2014 21:22 ]
Harribo schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:57:
Ben geen Az fan maar vind dat Advocaat er een echt team van heeft gemaakt.
Een team wat risico's durft te nemen en daarom ook leuk is om naar te kijken. Bijv niet veel ballen terug op de keeper maar gewoon weer naar voren. Daar kunnen nog veel teams van leren.
Komt bij dat ze ook als enige in EL zitten, mooie reclame. Scouts van topclubs zullen daar ook bij zijn, grotere kans dat je weer financieel een slag kan slaan. De rest kan veel van Az leren
En wie zouden ze moeten verkopen?
Oh de beteren bij Az. Hoe vaak is het al niet voorgekomen dat een buitenlandse club opeens een speler kwam oppikken wat niemand aan zag komen? Mooiste voorbeeld vond ik nog Lazovic naar Petersburg.
PSN: Finally_Chris
[ Voor 77% gewijzigd door Vos op 27-03-2014 21:18 ]

XXXVI
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Inderdaad, zeer slecht genomen...v8power67 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:18:
Wat een ontzettende zwakke penal zeg...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
Zo'n penalty moet je je voor schamenCR1691 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:19:
Teveel in het midden geschoten. Hij maakte het Vermeer wel heel makkelijk op de ze manier.
Een uur lang man minder, dat is lang.Quad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:20:
Oeff scheelt een beetje. Maar AZ ruikt zo wel bloed.
Ik moet de beelden van de andere kant zien, maar het lijkt meer dat de Elm vast houdt, de speler in zijn rug voelt en zich laat vallen. Maar ik heb de beelden van de andere kant nog niet gezien.ephymerous schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:18:
Oh oh Veltman. Eerst blundert de arbitrage en vervolgens blundert Veltman
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat meen ik ook gezien te hebben, eerst Elm die even wat doet en daarna Veltman. Maar zeker weten doe ik het ook nietMeNTaL_TO schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:21:
[...]
Ik moet de beelden van de andere kant zien, maar het lijkt meer dat de Elm vast houdt, de speler in zijn rug voelt en zich laat vallen. Maar ik heb de beelden van de andere kant nog niet gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 27-03-2014 21:22 ]
Dat idee had ik nou ook, al moet je als verdediger de scheidsrechter nooit de kans geven om voor zoiets te kunnen fluiten..MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:21:
[...]
Ik moet de beelden van de andere kant zien, maar het lijkt meer dat de Elm vast houdt, de speler in zijn rug voelt en zich laat vallen. Maar ik heb de beelden van de andere kant nog niet gezien.
Ik zat echt precies hetzelfde te denken, aanvaller krijgt daar nooit geel voor...Gynnad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:27:
Beerens verdient toch ook wel een keer een gele kaart, als een verdediger die overtreding maakt krijgt hij wel geel..
Sowieso wordt vasthouden door aanvaller bijna nooit gezien of bestraft.
Mijn idee. Vervelende gast zeg, ook te vragen om kaartenGynnad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:27:
Beerens verdient toch ook wel een keer een gele kaart, als een verdediger die overtreding maakt krijgt hij wel geel..

XXXVI
⏩ PVOutput☀️
I lolled.mimang schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:23:
Hij mag vroeg van het Veltman!
Trieste poging qua penal. Ze moeten zichzelf wel willen belonen natuurlijk (penalties moeten er altijd in imo.).
Ajax moet gewoon met 9 man voor de goal gaan spelen en Kishna op de middellijn zetten. Geen verdere moeite meer doen om er een wedstrijd van te maken, heeft geen zin. Gewoon hopen op een counter, net als anderen tegen Ajax doen.
Hoop ik niet. Dat gaat namelijk zijn weerslag hebben op zondag. En zondag is veel belangrijker.Vlassie1980 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:34:
Ajax gaat het nog lastig krijgen. Op de 0 spelen en gokken op verlenging en pingels?
XXXVI
Duurt de pot wel 30 minuten langer, wat gezien het feit dat zondag Twente op het programma staat wel vervelend is voor zeVlassie1980 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:34:
Ajax gaat het nog lastig krijgen. Op de 0 spelen en gokken op verlenging en pingels?
Dat is wel heel erg overdreven. De spelers van Ajax doen zelf namelijk ook genoeg fout.
Keek net op twitter, iedereen roepen dat vermeer 'm goed pakte enzo... Kijk als 'ie nou met 150 km/h in de bovenhoek werd gemikt... Maar hier absoluut niet het geval.SuBBaSS schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:35:
[...]
I lolled.![]()
Trieste poging qua penal. Ze moeten zichzelf wel willen belonen natuurlijk (penalties moeten er altijd in imo.).
Daarnaast moet je in deze werdstrijd er gewoon vol voor gaan. Je wilt 't binnen 90min afmaken anders dan gaat vermoeidheid optreden, dat wil je niet als je zondag weer moet spelen.
Signature
Bij de eerste vond ik zeker geen geel, Beerens ging (wederom) makkelijk liggen.
Zouden toch gewoon 2 losstaande competities moeten zijn
Hopelijk binnen 90 minuten een winnaar anders mag Ajax hem in eigen doel schoppen
2x geel is toch nooit schorsing voor volgende wedstrijdko9 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:42:
Wazige regel is dat trouwens, dat 2x geel een schorsing voor volgende ronde van de beker betekent en een directe rode kaart een schorsing voor de competitie oplevert..
Zouden toch gewoon 2 losstaande competities moeten zijn
[ Voor 55% gewijzigd door Martinusz op 27-03-2014 21:44 ]
Heb het niet alleen over de spelers van AjaxCR1691 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:37:
Dat is wel heel erg overdreven. De spelers van Ajax doen zelf namelijk ook genoeg fout.
In het eerste half uur is het fluitje bijna niet uit de mond van de scheidsrechter geweest... maar de twee gele kaarten voor Veltman waren op z'n minst discutabel. Die van de penalty al helemaal. Beide spelers trokken, dan is een tweede gele kaart en een penalty tegen gewoon buiten proportie. En dat alleen Johanssen een gele kaart heeft bij AZ is ook opvallend, AZ heeft bijna elke veelbelovende aanval van Ajax om zeep geholpen met overtredingen op het middenveld.
Bij nader inzien. Raakt hij hem wel?
[ Voor 19% gewijzigd door CR1691 op 27-03-2014 21:49 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bears and Bulls
Kaart was misschien nog wel meer discutabel dan die van Veltman
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Hoe kan het verkeren
Bears and Bulls
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 7% gewijzigd door Niku op 27-03-2014 21:55 ]
Kijken via de iPad en dit topic op de telefoon is niet zo'n goede combi; de vrije trap moest nog genomen worden en ik las al dat het 0-1 was
Een overtreding is niet perse geel. Beerens wordt geraakt, loopt door...ziet Schone komen en valt. Was de overtreding van Veltman geel? Imo niet.PWM schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:51:
Zie de gerechtigheid niet zo. Veltman maakt gewoon 2 overtredingen, hier struikelt een Ajax aanvaller over zijn eigen voeten. Waar zit het gerechtigheid stuk?
En voor de penalty hebben we al heel wat herhalingen nodig, zegt genoeg dus
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 27-03-2014 21:55 ]
Struikelen?PWM schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:51:
Zie de gerechtigheid niet zo. Veltman maakt gewoon 2 overtredingen, hier struikelt een Ajax aanvaller over zijn eigen voeten. Waar zit het gerechtigheid stuk?
Mijns inziens een pure schwalbe.
Was ook een schwalbe, wel een slimme. Het struikelen bedoelde ik ook wat eufemistischExorcist schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:54:
[...]
Struikelen?
Mijns inziens een pure schwalbe.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Johansson heeft geluk had wel eerder een 2e geel te pakken kunnen krijgenPWM schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:51:
Ach, hij maakt het wel spannend
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Net zo vaak als hij blij kijkt....CR1691 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:58:
Zit Frank de Boer eigenlijk weleens rustig op de bank?
AZ speelt met 10 tegen 10 niet meer zo lekker als bij 11 tegen 11. Jammer want de wedstrijd lijkt zo een beetje dood te bloeden.
Als ik Zwolle was, zou ik hopen op AZ. Niet op zeker voor Europa, maar gewoon voor de bekerwinst gaan. Die kans lijkt me groter tegen AZ dan tegen Ajax.
Laat Ajax maar kampioen worden, gaat PEC hoe dan ook Europa in, lachen!
⏩ PVOutput☀️
Het is nu wel lucky ajax zeg met die kansen voor AZ en de niet kaart voor de SA die daarna met zijn volgende overtreding nog licht gestraft is.
Wat dat betreft gaat het toch gewoon om de prijs, niet om het geld.bobsquad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:14:
PWM heb je ook al gedacht aan het geld voor PEC wat ze binnenhalen europees dat zal vast meer zijn als de bekerwinst.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum