Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
PSN: Finally_Chris
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pfff en dan nog 30 minuten dit....hoop dat ie gauw afsluit.Fiber schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:28:
Een lucky 1-1 in de 93e minuut zou deze wedstrijd wel compleet maken...
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Inderdaad, wat een droevige pot voetbal. De scheids zorgde voor het meeste spektakel.martinusz schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:30:
[...]
Pfff en dan nog 30 minuten dit....hoop dat ie gauw afsluit.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het 'beker sfeertje' moet ook getoond worden. Gelukkig was er op het veld niet veel te missen.CR1691 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:31:
Die verschrikkelijke shots tussendoor voegen ook niets toe trouwens. Laat gewoon de camera op de wedstrijd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 129% gewijzigd door argro op 29-03-2014 21:49 ]
Mjah... Beetje een zwaluw en zomer idee. Ze kunnen mooie wedstrijden spelen maar zijn niet constant genoeg vanwege een te smalle selectie en gebrek aan kwaliteit. Leuke subtopper, meer niet. Totaal geen titelkandidaat. En nu ze geen Europees spelen zal Advocaat ook niet blijven.bobsquad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:40:
Als ajax fan wil ik wel zeggen dat AZ in ieder geval tot het einde blijft strijden en dat vond ik top. AZ zie ik volgend jaar wel als een van de kanshebbers voor het kampioenschap als dat zo door blijft gaan
En over de overtreding op de Sa; hij werd licht aangetikt waardoor hij uit zijn balans raakte en uiteindelijk over zijn eigen voeten struikelde. Dus gewoon terecht in mijn ogen. Al hoe wel het geen bewuste overtreding was werd de aanvaller wel gehinderd en werd een kansrijke aanval ongedaan gemaakt. De Sa was er al langs en kon doorstomen naar het doel. Dus al met al toch een terechte overwinning. AZ mag zich aanrekenen dat het niet beter heeft gespeeld, het was immers een alles of niets wedstrijd voor hun.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 87% gewijzigd door argro op 29-03-2014 21:50 ]
Is wat korter, dan kun je je post sneller versturen
Vermeer keepte uitzonderlijk goed. Jammer dat die eerste kaart van Veltman blijkbaar 'normaal' is en de al een sliding (als dat het was) op een doorgebroken speler wordt bestraft met een tweede gele kaart en dat is dan 'not done'
Als het inderdaad een schwalbe was had geen van beiden van het veld gestuurd moeten worden.
Fiber schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:12:
Met Vermeer op doel? Kansloos. Wordt een slachtpartij...

[ Voor 83% gewijzigd door argro op 29-03-2014 21:50 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
OptimistischOPSLAGHOND schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:52:
Duurt nog minimaal 5 jaar voordat jouw clubje die felbegeerde derde ster heeft of niet?
Het is gewoon een schwalbe van De Sa, kom op zelfs de Boer geeft het toe ;-) Al laat de andere de Boer zich wel kennen door niks over de Sa te zeggen.Han schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:46:
[...]
Mjah... Beetje een zwaluw en zomer idee. Ze kunnen mooie wedstrijden spelen maar zijn niet constant genoeg vanwege een te smalle selectie en gebrek aan kwaliteit. Leuke subtopper, meer niet. Totaal geen titelkandidaat. En nu ze geen Europees spelen zal Advocaat ook niet blijven.
En over de overtreding op de Sa; hij werd licht aangetikt waardoor hij uit zijn balans raakte en uiteindelijk over zijn eigen voeten struikelde. Dus gewoon terecht in mijn ogen. Al hoe wel het geen bewuste overtreding was werd de aanvaller wel gehinderd en werd een kansrijke aanval ongedaan gemaakt. De Sa was er al langs en kon doorstomen naar het doel. Dus al met al toch een terechte overwinning. AZ mag zich aanrekenen dat het niet beter heeft gespeeld, het was immers een alles of niets wedstrijd voor hun.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 27-03-2014 22:58 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Geld zat, als ze willen drukken ze er eentje extra bij.OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:52:
[...]
Duurt nog minimaal 5 jaar voordat jouw clubje die felbegeerde derde ster heeft of niet?
⏩ PVOutput☀️
Als de nieuwe voorzitter net als de vorige is dan zie ik het niet somber in voor ze.
Of de (ex)voorzitter schiet wat geld voor, die zal voorlopig toch niet kunnen winkelen.Quad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:55:
[...]
Geld zat, als ze willen drukken ze er eentje extra bij.

[ Voor 38% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-03-2014 22:59 ]
Ik zie het anders dan de Boer dan kennelijk.... In volle snelheid heb je maar een klein tikje nodig. Het lullige is dat daardoor de Sa uiteindelijk over zijn eigen voeten struikelde en het er erg knullig uit zag. En de Boer heb ik niet over een schwalbe horen praten, zal het zo wel horenph4ge schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:53:
Het is gewoon een schwalbe van De Sa, kom op zelfs de Boer geeft het toe ;-)
Ze hebben al 4 sterrenOPSLAGHOND schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:52:
[...]
Zo gaat die coefficient natuurlijk nooit echt omhoog he =/
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
⏩ PVOutput☀️
Volledig mee eens, met alle respect voor PEC natuurlijk, het is leuk voor de fans maar ze krijgen in Europa een dik pak slaag en dat is zeker niet goed voor de coëfficiënten.Spooksel schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:20:
Ik weet niet hoor, maar al die vooruitzichten dat PEC straks Europa in kan... Het Nederlandse voetbal staat er al redelijk als het kneusje uit de klas bij in Europa en dan komt er zoiets als dit ineens weg met een EL ticket.
Zo gaat die coefficient natuurlijk nooit echt omhoog he =/
Al plakken ze er 10 op ...
10 kampioenschappen = 1 ster is de standaard., slechts 4 landen wijken daarvan af;
Duitsland, Rusland, Turkije en Denemarken.
Dat in Duitsland anders slechts 1 club de ster zou mogen voeren is zeker na de Tweede Wereldoorlog "not done".

/me Joosie200 juicht zeker als blauwvinger
Beide waren geen hoogstaande wedstrijden, maar er gebeurde genoeg

Ach dat moeten we ook niet overdrijven. Grotere clubs als Utrecht, Vitesse en Feyenoord falen ook al jaren in de voorrondes, dan verwijt ik Zwolle het niet als hetzelfde gebeurt.Vlassie1980 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:37:
[...]
Volledig mee eens, met alle respect voor PEC natuurlijk, het is leuk voor de fans maar ze krijgen in Europa een dik pak slaag en dat is zeker niet goed voor de coëfficiënten.
Coëfficiënten kunnen me sowieso al gestolen worden, nu al helemaalVlassie1980 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:37:
[...]
Volledig mee eens, met alle respect voor PEC natuurlijk, het is leuk voor de fans maar ze krijgen in Europa een dik pak slaag en dat is zeker niet goed voor de coëfficiënten.
En dit.. menig topclub kan bij CL/EL nog geen deukje in een pakje boter slaan, vooruit AZ dan allicht, maar die zijn geklopt na een lucky goal van Ajax. Net zoals de 2-1 van PEC gisteren net zo lucky was overigens, maar tja dat balletje kan soms gewoon raar rollenNiku schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 00:46:
[...]
Ach dat moeten we ook niet overdrijven. Grotere clubs als Utrecht, Vitesse en Feyenoord falen ook al jaren in de voorrondes, dan verwijt ik Zwolle het niet als hetzelfde gebeurt.
Ben benieuwd hoeveel kaarten je op een (S)CC kan halen, volgens mij hebben er niet eens 17.500 Zwollenaren een (S)CC
Hier nog even de regeltjes omtrent het behalen van Europees voetbal:
http://plazilla.com/page/...-data-en-regels-2013-20141. Als de bekerwinnaar zich tevens plaatst voor de (voorronde) Champions League, dan plaatst de verliezend finalist zich ook voor de EL. Deze club pakt dan wel het minste EL- ticket, met instroom in voorronde
2. De verliezend finalist doet nog wél mee aan de Play Off, in de strijd om eventueel een beter ticket. Lukt dit, dan neemt de verliezer van de Play Off finale dit mindere ticket over.
Als de bekerwinnaar zich tevens plaatst voor een andere EL-plek (plaats 3 of 4 in de ranglijst), dan behoudt zij het 'betere' bekerticket, met instroom in voorronde 4. Het ticket dat vrij komt, vormt een extra prijs in de play offs: in de play offs zal er dus nu om twee tickets gestreden worden. De beide play off finalisten spelen derhalve allebei Europees voetbal.
3.Als de bekerwinnaar eindigt op plek 5 t/m 8 in de reguliere competitie, dan doen zij niet mee aan de play off, de open plaats wordt dan ingenomen door de nummer 9 van de ranglijst.
Dit is dus het enige scenario waarin de nr 9 ook PO speelt.
Dus als Ajax 3e wordt, dan is het jammer de bammer, maar goed.. dan moet je de beker maar winnen (en waarom niet). Uit net verloren door 2 eigen doelpunten en speelde PEC Ajax gewoon van de mat. Thuis 1-1..
[ Voor 78% gewijzigd door St@m op 28-03-2014 07:03 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
Formeel gezien was het niet eens een aankoopNiku schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 01:19:
Die Schone is toch wel echt het koopje van de laatste tien jaar geweest zeg.
K to the KillaZ
Vermeer heeft wel bewezen dat ie ook een wedstrijd zonder foutje kan keepen.
Hetzelfde mag van Van Rhijn gezegd worden; die speelt altijd wel een onmogelijke terugspeelbal.
Nu eens kijken of dit vertrouwen en kracht geeft voor de wedstrijd van Zondag tegen Twente.
Bij winst denk ik dat we kampioen worden, bij elk ander resultaat heb ik er een hard hoofd in.
De vorm moet gewoon weer terug.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vrijwel alle Scandinaviërs spreken prima Nederlands na een periode van oefening.FiXeR.nl schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:02:
[...]
Hij spreekt wel erg goed Nederlands voor een Deen moet ik zeggen.
Met instroom in voorronde hoeveel wanneer Ajax als de kampioen zich sowieso geplaatst heeft voor CL?St@m schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 06:52:
Hop hop, wij gaan Europa inWat we daar te zoeken hebben.. geen idee
![]()
Ben benieuwd hoeveel kaarten je op een (S)CC kan halen, volgens mij hebben er niet eens 17.500 Zwollenaren een (S)CC
Hier nog even de regeltjes omtrent het behalen van Europees voetbal:
[...]
Nee bekerverlies is een slecht ticket met veel voorrondes, als je de beker wint stroom je hoger in als ik het bericht goed begrijp. Dus Zwolle moet gewoon voor de beker gaanQuad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:21:
Bekerwinst is dus gewoon een waardeloos ticket dus? 2/3 voorrondes?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
http://www.knvb.nl/nieuws...we-technische-staf-oranje
Guus Hiddink (67), Danny Blind (52) en Ruud van Nistelrooy (37) vormen de nieuwe technische staf van het Nederlands elftal. Zij gaan na het WK 2014 in Brazilië aan de slag. De KNVB is met Hiddink een contract overeengekomen dat hem vanaf 1 augustus 2014 tot en met het Europees Kampioenschap 2016 in Frankrijk als bondscoach aan Oranje verbindt. Blind en Van Nistelrooy worden voor dezelfde periode aangesteld als assistent-bondscoach.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop dat Hiddink 1x goed door selecteert en daarmee 2 jaar gaat bouwen. (voornamelijk meer spelers die in het buitenland spelen en minder eredivisie spelers)
[ Voor 35% gewijzigd door Chrosser op 28-03-2014 10:30 ]
edit
In het volledige artikel staat dus dat Blind hem opvolgt
[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 28-03-2014 10:34 ]
Kijk eens op 3:49 hierzo, het lijkt of de Sa zelf struikelt..
YouTube: Highlights AZ - Ajax
Wedstrijd tegen twente gaat veel uitmaken inderdaad.dvdkiwi schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:56:
Leuke pot voetbal gezien, had 2 kanten op gekund qua uitslag.
Vermeer heeft wel bewezen dat ie ook een wedstrijd zonder foutje kan keepen.
Hetzelfde mag van Van Rhijn gezegd worden; die speelt altijd wel een onmogelijke terugspeelbal.
Nu eens kijken of dit vertrouwen en kracht geeft voor de wedstrijd van Zondag tegen Twente.
Bij winst denk ik dat we kampioen worden, bij elk ander resultaat heb ik er een hard hoofd in.
De vorm moet gewoon weer terug.
Als Ajax wint is het kampioenschap zo goed als binnen, als Twente wint ligt alles compleet open. Bij gelijk spel verandert er eigenlijk niet zoveel.
Voordeel is dat twente de laatste weken ook speelt als een natte krant
Inderdaad, ik vind hem maar een onzeker overkomen als trainer. Bij Ajax was het ook geen succes.Catorce schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:30:
Jammer, ik vertrouw dat voor geen meter. Een zeer talentvolle groep die dan hopelijk bij betere clubs spelen laten coachen door Danny Blind. Heeft die man het ooit waargemaakt als trainer?
Vind het ook erg vreemd dat Blind als opvolger nu al vaststaat. Wie weet flopt Hiddink wel zo dat we ons niet eens kwalificeren voor het EK, en wat gaat de KNVB dan doen?
Hehe (ook al is het pas in 2004 ingevoerd)OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:41:
[...]
Al plakken ze er 10 op ...![]()
10 kampioenschappen = 1 ster is de standaard., slechts 4 landen wijken daarvan af;
Duitsland, Rusland, Turkije en Denemarken.
Dat in Duitsland anders slechts 1 club de ster zou mogen voeren is zeker na de Tweede Wereldoorlog "not done".

Wikipedia: Star (football badge)
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 28-03-2014 11:55 ]
Lijkt? Het is zo.jbdeiman schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:44:
Als ik die beelden terugzie he, struikelt De Sa dan niet over zijn eigen voeten, ik heb niet echt het idee dat Johanssson wat verkeerd doet daar.
Kijk eens op 3:49 hierzo, het lijkt of de Sa zelf struikelt..
YouTube: Highlights AZ - Ajax
Het kan best dat ze elkaar raakten, maar als je struikelt over je eigen benen en je tegenstander krijgt rood, zou ik me toch echt wel gaan schamen.
Niet dat het aan de andere kant anders was...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik denk dat ze niet naar Rusland willen in 2018tweaker2010 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:18:
[...]
Inderdaad, ik vind hem maar een onzeker overkomen als trainer. Bij Ajax was het ook geen succes.
Vind het ook erg vreemd dat Blind als opvolger nu al vaststaat. Wie weet flopt Hiddink wel zo dat we ons niet eens kwalificeren voor het EK, en wat gaat de KNVB dan doen?
Poll op de Telegraaf bevestigd het wel een beetje wat de gemiddelde Nederlander erover denkt:tweaker2010 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:18:
[...]
Inderdaad, ik vind hem maar een onzeker overkomen als trainer. Bij Ajax was het ook geen succes.

⏩ PVOutput☀️
Inderdaad want je kunt beter een team als FC Utrecht of Vitesse in Europa hebben..Vlassie1980 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:37:
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je kunt beter een systeem hebben wat de rijke landen niet bevooroordeeld en de kleinere landen niet gelijk in de problemen helpt als een klein ploegje een keer bekersucces heeft.Gynnad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:06:
[...]
Inderdaad want je kunt beter een team als FC Utrecht of Vitesse in Europa hebben..
Toen we nog 2 CL plekken hadden en paar EL plekken en er geen tig oud-Soviet landen meededen vond iedereen het nog leuk dat een PEC een keer Europees mocht spelen. Dat moet maar weer eens terugkomen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Andere kant heeft het in elk geval nogal de schijn. Wel weer lucky Ajax zo, maargoed AZ had het zelf kunnen beslissen. Die scheidsrechter zal de komende weken wel weer jupilerleague fluiten met zo'n enorme blunder.Ramzzz schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:49:
[...]
Lijkt? Het is zo.
Het kan best dat ze elkaar raakten, maar als je struikelt over je eigen benen en je tegenstander krijgt rood, zou ik me toch echt wel gaan schamen.
Ik snap je punt niet? Dat is toch nog steeds heel erg leuk! Nederlandse Clubs bakken er de laatste jaren gewoon niets van in Europa. Dan is het toch niet klote dat PEC Zwolle Europa in gaat? Ze zullen het niet veel slechter doen dan Vitesse (verloor van Petrolul Ploiești), FC Utrecht (verloor van FC Differdange 03) en Feyenoord (verloor van Kuban Krasnodar) dit seizoen.L1nt schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:08:
[...]
Je kunt beter een systeem hebben wat de rijke landen niet bevooroordeeld en de kleinere landen niet gelijk in de problemen helpt als een klein ploegje een keer bekersucces heeft.
Toen we nog 2 CL plekken hadden en paar EL plekken en er geen tig oud-Soviet landen meededen vond iedereen het nog leuk dat een PEC een keer Europees mocht spelen. Dat moet maar weer eens terugkomen.
Ramzzz schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:49:
[...]
Lijkt? Het is zo.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het was dan ook zijn 2e gele, geen rode kaart.nocalimero schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:20:
En dan was het zelfs niet eens een doorgebroken speler (er is nog een andere AZ verdediger die tussen De Sa en het doel loopt) ..
[...]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ach de eerste gele kaart van Veltman was ook geen gele kaart, zo kun je natuurlijk wel over zaken blijven speculeren.nocalimero schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:20:
En dan was het zelfs niet eens een doorgebroken speler (er is nog een andere AZ verdediger die tussen De Sa en het doel loopt) ..
[...]
Er zijn 7000 SCC houders, als die allemaal 2 kaarten halen + nog wat sponsoren en amateurclubs uit de regio enz. blijft er voor de CC houders weinig meer over.. Dus Joosie200, ik zou er snel bij zijn als ik jou was
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De enige overtredingen die ik geel waard vond vinden in de 1e 10 minuten plaats, het 'erin kleunen' bij de duels van Sigthórsson, die had wel een paar keer geel verdiend.Gynnad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:22:
[...]
Ach de eerste gele kaart van Veltman was ook geen gele kaart, zo kun je natuurlijk wel over zaken blijven speculeren.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De Sa himself maakte anders ook een paar flinke overtredingen waar hij uiteindelijk 1 keer volkomen terecht geel voor kreeg. Die beuk van Paulson zonder bal in de buurt sloeg ook nergens op.Ramzzz schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:51:
[...]
De enige overtredingen die ik geel waard vond vinden in de 1e 10 minuten plaats, het 'erin kleunen' bij de duels van Sigthórsson, die had wel een paar keer geel verdiend.
Is het niet zo dat als Ajax landskampioen word en Ajax de beker wint, PEC dan eigenlijk de beker "wint" en alsnog hoger instroomt?Arm1n schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:12:
[...]
Nee bekerverlies is een slecht ticket met veel voorrondes, als je de beker wint stroom je hoger in als ik het bericht goed begrijp. Dus Zwolle moet gewoon voor de beker gaan
Nee echt?Harribo schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:03:
Blind als bondscoach? Riekt naar vriendjespolitiek
Vanavond Almere City - MVV, als we winnen doen we nog volop mee voor de periodetitel.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik ook, zoals elke thuiswedstrijdAghanim schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:44:
Nice! Ik ben er ook bij, hopelijk is het voetbal zondag wel om aan te zien!
[ Voor 58% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 28-03-2014 20:08 ]
⏩ PVOutput☀️
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik ben niet zo zeker van een goed resultaat met de thuiswedstrijd tegen Cambuur nog in het achterhoofd.Gynnad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:09:
[...]
Ik ook, zoals elke thuiswedstrijdZondag vertrekken we weer om 12:00 uur
Hopelijk kunnen we een goede stap zetten, maar het zal lastig worden..
De druk is wel erg groot nu.
En hopelijk wint Twente!Aghanim schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:44:
Nice! Ik ben er ook bij, hopelijk is het voetbal zondag wel om aan te zien!
Als Groningen (en Heerenveen) wint (/winnen) vind ik het prima.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 10% gewijzigd door Fid3lity op 28-03-2014 21:53 ]

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik mag toch hopen dat de wedstrijd van afgelopen donderdag (of meer, het bereiken van de finale) een enorme impuls geeft aan het vertrouwen, dan zie ik Ajax wel 2-0 winnen.tweaker2010 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:23:
[...]
Ik ben niet zo zeker van een goed resultaat met de thuiswedstrijd tegen Cambuur nog in het achterhoofd.
De druk is wel erg groot nu.
Wordt Van der Hoorn: http://www.fcupdate.nl/vo...isander-in-ajax-selectie/Vos schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:52:
Moisander doet niet free morgen, kamp met blessure. Ik ga uit van Denswil / Veltman. Vond Denswil geen sterke indruk maken tegen AZ, mist aardig ritme ook.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum