[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 167 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.617 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:52

Quad

Doof

Dat is waar inderdaad, prijs staat in de kast, geld is weg voor je met je ogen kan knipperen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:18

Fiber

Beaches are for storming.

EL kost toch meestal meer geld dan het oplevert...? Alleen de CL levert serieus geld op dacht ik in Europa Cup voetbal...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:46

Vos

AFCA

Zo erg is het nog niet, maar het verschil met de CL is wel erg groot. Te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Vanaf de groepsfase kun je leuk/aardig verdienen. De voorrondes kosten over het algemeen meer dan dat het op zal leveren. Zeker in het geval van kleinere clubs als Zwolle. Die moeten opeens aan allerlei voorwaarden gaan voldoen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:48

Moofnor

King of my castle

Er kijken ook meer mensen naar CL, dus in dat opzicht is het toch vrij logisch dat daar meer geld in omgaat.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Een lucky 1-1 in de 93e minuut zou deze wedstrijd wel compleet maken... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:24
Fiber schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:28:
Een lucky 1-1 in de 93e minuut zou deze wedstrijd wel compleet maken... :)
Pfff en dan nog 30 minuten dit....hoop dat ie gauw afsluit.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die verschrikkelijke shots tussendoor voegen ook niets toe trouwens. Laat gewoon de camera op de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoop het niet, wil zo darten kijken. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

1 lekker schot, meer heb ik niet gezien in de tweede helft. Nee, AZ had het in eigen hand, maar heeft de kans niet gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik ben zeer benieuwd naar het moment met de Sa en de tweede gele kaart. Als dat een schwalbe was dan zou ik het heel, heel smerig vinden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

martinusz schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:30:
[...]

Pfff en dan nog 30 minuten dit....hoop dat ie gauw afsluit.
Inderdaad, wat een droevige pot voetbal. De scheids zorgde voor het meeste spektakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:24
Eerlijk is eerlijk Vermeer heeft weer eens een aardige wedstrijd gekeept.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die Van Gaal heeft weer een excuus om Vermeer te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:45

Niku

Alagaesii

Toch wel respect voor Vermeer. Dat ik dat nog zou zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:24
Gefeliciteerd Zwolle :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Vermeer 'Man of the Match'...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tenzij Ajax 3e (?) wordt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:56
CR1691 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:31:
Die verschrikkelijke shots tussendoor voegen ook niets toe trouwens. Laat gewoon de camera op de wedstrijd.
Het 'beker sfeertje' moet ook getoond worden. Gelukkig was er op het veld niet veel te missen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Als ajax fan wil ik wel zeggen dat AZ in ieder geval tot het einde blijft strijden en dat vond ik top. AZ zie ik volgend jaar wel als een van de kanshebbers voor het kampioenschap als dat zo door blijft gaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:57
*knip* Als het niet lukt om een voetbalclub gewoon bij naam te noemen, dan mag het bericht als geheel achterwege gelaten worden.

[ Voor 129% gewijzigd door argro op 29-03-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

*knip* De enige actie die kan volgen op dergelijk getroll is een TR plaatsen.

[ Voor 85% gewijzigd door argro op 29-03-2014 21:49 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de loting voor de volgende ronde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

bobsquad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:40:
Als ajax fan wil ik wel zeggen dat AZ in ieder geval tot het einde blijft strijden en dat vond ik top. AZ zie ik volgend jaar wel als een van de kanshebbers voor het kampioenschap als dat zo door blijft gaan d:)b
Mjah... Beetje een zwaluw en zomer idee. Ze kunnen mooie wedstrijden spelen maar zijn niet constant genoeg vanwege een te smalle selectie en gebrek aan kwaliteit. Leuke subtopper, meer niet. Totaal geen titelkandidaat. En nu ze geen Europees spelen zal Advocaat ook niet blijven.

En over de overtreding op de Sa; hij werd licht aangetikt waardoor hij uit zijn balans raakte en uiteindelijk over zijn eigen voeten struikelde. Dus gewoon terecht in mijn ogen. Al hoe wel het geen bewuste overtreding was werd de aanvaller wel gehinderd en werd een kansrijke aanval ongedaan gemaakt. De Sa was er al langs en kon doorstomen naar het doel. Dus al met al toch een terechte overwinning. AZ mag zich aanrekenen dat het niet beter heeft gespeeld, het was immers een alles of niets wedstrijd voor hun.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[ Voor 87% gewijzigd door argro op 29-03-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:53
Quad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:43:
[...]

Je kan zeker geen Ajax uit je mond krijgen?
Is wat korter, dan kun je je post sneller versturen :+

Vermeer keepte uitzonderlijk goed. Jammer dat die eerste kaart van Veltman blijkbaar 'normaal' is en de al een sliding (als dat het was) op een doorgebroken speler wordt bestraft met een tweede gele kaart en dat is dan 'not done'
Als het inderdaad een schwalbe was had geen van beiden van het veld gestuurd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Fiber schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:12:
Met Vermeer op doel? Kansloos. Wordt een slachtpartij... ;)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

[ Voor 83% gewijzigd door argro op 29-03-2014 21:50 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:52:
Duurt nog minimaal 5 jaar voordat jouw clubje die felbegeerde derde ster heeft of niet? ;w
Optimistisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Han schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:46:
[...]

Mjah... Beetje een zwaluw en zomer idee. Ze kunnen mooie wedstrijden spelen maar zijn niet constant genoeg vanwege een te smalle selectie en gebrek aan kwaliteit. Leuke subtopper, meer niet. Totaal geen titelkandidaat. En nu ze geen Europees spelen zal Advocaat ook niet blijven.

En over de overtreding op de Sa; hij werd licht aangetikt waardoor hij uit zijn balans raakte en uiteindelijk over zijn eigen voeten struikelde. Dus gewoon terecht in mijn ogen. Al hoe wel het geen bewuste overtreding was werd de aanvaller wel gehinderd en werd een kansrijke aanval ongedaan gemaakt. De Sa was er al langs en kon doorstomen naar het doel. Dus al met al toch een terechte overwinning. AZ mag zich aanrekenen dat het niet beter heeft gespeeld, het was immers een alles of niets wedstrijd voor hun.
Het is gewoon een schwalbe van De Sa, kom op zelfs de Boer geeft het toe ;-) Al laat de andere de Boer zich wel kennen door niks over de Sa te zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 27-03-2014 22:58 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

[...]

Duurt nog minimaal 5 jaar voordat jouw clubje die felbegeerde derde ster heeft of niet? ;w
Geld zat, als ze willen drukken ze er eentje extra bij. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als de nieuwe voorzitter net als de vorige is dan zie ik het niet somber in voor ze. :+
Quad schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:55:
[...]
Geld zat, als ze willen drukken ze er eentje extra bij. :')
Of de (ex)voorzitter schiet wat geld voor, die zal voorlopig toch niet kunnen winkelen. _O-

[ Voor 38% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-03-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:53:
Het is gewoon een schwalbe van De Sa, kom op zelfs de Boer geeft het toe ;-)
Ik zie het anders dan de Boer dan kennelijk.... In volle snelheid heb je maar een klein tikje nodig. Het lullige is dat daardoor de Sa uiteindelijk over zijn eigen voeten struikelde en het er erg knullig uit zag. En de Boer heb ik niet over een schwalbe horen praten, zal het zo wel horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
[...]

Ze hebben al 4 sterren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000

Spooksel

Spooksel!

Ik weet niet hoor, maar al die vooruitzichten dat PEC straks Europa in kan... Het Nederlandse voetbal staat er al redelijk als het kneusje uit de klas bij in Europa en dan komt er zoiets als dit ineens weg met een EL ticket.

Zo gaat die coefficient natuurlijk nooit echt omhoog he =/

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat heeft PEC nu eigenlijk? Laatste voorronde of directe plaatsing EL als ze de beker winnen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wel typisch dat Ajax uit een vrije trap scoorde. Gewone doelpunten maken is kennelijk nog steeds erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-10 09:34
Spooksel schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:20:
Ik weet niet hoor, maar al die vooruitzichten dat PEC straks Europa in kan... Het Nederlandse voetbal staat er al redelijk als het kneusje uit de klas bij in Europa en dan komt er zoiets als dit ineens weg met een EL ticket.

Zo gaat die coefficient natuurlijk nooit echt omhoog he =/
Volledig mee eens, met alle respect voor PEC natuurlijk, het is leuk voor de fans maar ze krijgen in Europa een dik pak slaag en dat is zeker niet goed voor de coëfficiënten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Al plakken ze er 10 op ... ;)
10 kampioenschappen = 1 ster is de standaard., slechts 4 landen wijken daarvan af;
Duitsland, Rusland, Turkije en Denemarken.
Dat in Duitsland anders slechts 1 club de ster zou mogen voeren is zeker na de Tweede Wereldoorlog "not done". :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fiber schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:49:
* Fiber hoort gejuich in Zwolle...
/me Joosie200 juicht zeker als blauwvinger

Beide waren geen hoogstaande wedstrijden, maar er gebeurde genoeg :+ Op naar de Kuip en als PEC verliest als nog scanderen 'wij gaan Europa in' + vrolijk de bus in. Tenzij Ajax er de voorkeur aangeeft dat een PSV/Twente nog in de buurt mogen komen, maar ik mag toch wel hopen dat Ajax gewoon kampioen gaat worden dit jaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vlassie1980 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:37:
[...]

Volledig mee eens, met alle respect voor PEC natuurlijk, het is leuk voor de fans maar ze krijgen in Europa een dik pak slaag en dat is zeker niet goed voor de coëfficiënten.
Ach dat moeten we ook niet overdrijven. Grotere clubs als Utrecht, Vitesse en Feyenoord falen ook al jaren in de voorrondes, dan verwijt ik Zwolle het niet als hetzelfde gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Coëfficiënten kunnen me sowieso al gestolen worden, nu al helemaal :+ Ongeacht in welke krochten van Europa PEC moet gaan voetballen tegen een obscuur voetbalclubje> mooi mini-vakantie en je ziet nog wat van andere onbekendere steden :)
Niku schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 00:46:
[...]

Ach dat moeten we ook niet overdrijven. Grotere clubs als Utrecht, Vitesse en Feyenoord falen ook al jaren in de voorrondes, dan verwijt ik Zwolle het niet als hetzelfde gebeurt.
En dit.. menig topclub kan bij CL/EL nog geen deukje in een pakje boter slaan, vooruit AZ dan allicht, maar die zijn geklopt na een lucky goal van Ajax. Net zoals de 2-1 van PEC gisteren net zo lucky was overigens, maar tja dat balletje kan soms gewoon raar rollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Voor wie de goal gemist heeft:

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/HeftyDrearyIcelandgull.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Die Schone is toch wel echt het koopje van de laatste tien jaar geweest zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00

St@m

@ Your Service

Hop hop, wij gaan Europa in :P Wat we daar te zoeken hebben.. geen idee :P
Ben benieuwd hoeveel kaarten je op een (S)CC kan halen, volgens mij hebben er niet eens 17.500 Zwollenaren een (S)CC :+

Hier nog even de regeltjes omtrent het behalen van Europees voetbal:
1. Als de bekerwinnaar zich tevens plaatst voor de (voorronde) Champions League, dan plaatst de verliezend finalist zich ook voor de EL. Deze club pakt dan wel het minste EL- ticket, met instroom in voorronde

2. De verliezend finalist doet nog wél mee aan de Play Off, in de strijd om eventueel een beter ticket. Lukt dit, dan neemt de verliezer van de Play Off finale dit mindere ticket over.
Als de bekerwinnaar zich tevens plaatst voor een andere EL-plek (plaats 3 of 4 in de ranglijst), dan behoudt zij het 'betere' bekerticket, met instroom in voorronde 4. Het ticket dat vrij komt, vormt een extra prijs in de play offs: in de play offs zal er dus nu om twee tickets gestreden worden. De beide play off finalisten spelen derhalve allebei Europees voetbal.

3.Als de bekerwinnaar eindigt op plek 5 t/m 8 in de reguliere competitie, dan doen zij niet mee aan de play off, de open plaats wordt dan ingenomen door de nummer 9 van de ranglijst.
Dit is dus het enige scenario waarin de nr 9 ook PO speelt.
http://plazilla.com/page/...-data-en-regels-2013-2014

Dus als Ajax 3e wordt, dan is het jammer de bammer, maar goed.. dan moet je de beker maar winnen (en waarom niet). Uit net verloren door 2 eigen doelpunten en speelde PEC Ajax gewoon van de mat. Thuis 1-1..

[ Voor 78% gewijzigd door St@m op 28-03-2014 07:03 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bekerwinst is dus gewoon een waardeloos ticket dus? 2/3 voorrondes?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:41
Niku schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 01:19:
Die Schone is toch wel echt het koopje van de laatste tien jaar geweest zeg.
Formeel gezien was het niet eens een aankoop :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
KillaZ schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:31:
[...]

Formeel gezien was het niet eens een aankoop :+
Eigen jeugd heet dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10 09:31
Hij is Deens, dus dat klopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15

Superkiwi

Hoi doei

Leuke pot voetbal gezien, had 2 kanten op gekund qua uitslag.
Vermeer heeft wel bewezen dat ie ook een wedstrijd zonder foutje kan keepen.
Hetzelfde mag van Van Rhijn gezegd worden; die speelt altijd wel een onmogelijke terugspeelbal.

Nu eens kijken of dit vertrouwen en kracht geeft voor de wedstrijd van Zondag tegen Twente.
Bij winst denk ik dat we kampioen worden, bij elk ander resultaat heb ik er een hard hoofd in.
De vorm moet gewoon weer terug.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:47:
[...]

Hij is Deens, dus dat klopt :+
Hij spreekt wel erg goed Nederlands voor een Deen moet ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:41
Dat sprak hij bij NEC al :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

FiXeR.nl schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:02:
[...]

Hij spreekt wel erg goed Nederlands voor een Deen moet ik zeggen. :)
Vrijwel alle Scandinaviërs spreken prima Nederlands na een periode van oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
St@m schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 06:52:
Hop hop, wij gaan Europa in :P Wat we daar te zoeken hebben.. geen idee :P
Ben benieuwd hoeveel kaarten je op een (S)CC kan halen, volgens mij hebben er niet eens 17.500 Zwollenaren een (S)CC :+

Hier nog even de regeltjes omtrent het behalen van Europees voetbal:

[...]
Met instroom in voorronde hoeveel wanneer Ajax als de kampioen zich sowieso geplaatst heeft voor CL? :? En ik denk ook niet dat er zoveel SCC houders er zijn wanneer het stadion maximaal 12.500 man publiek aan kan :P Dus ik haal er met mijn cc ook een voor een niet Zwollenaar als het even kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Quad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:21:
Bekerwinst is dus gewoon een waardeloos ticket dus? 2/3 voorrondes?
Nee bekerverlies is een slecht ticket met veel voorrondes, als je de beker wint stroom je hoger in als ik het bericht goed begrijp. Dus Zwolle moet gewoon voor de beker gaan ;)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hiddink na het WK bondscoach dus en Blind volgt hem op na 2016.
http://www.knvb.nl/nieuws...we-technische-staf-oranje
Guus Hiddink (67), Danny Blind (52) en Ruud van Nistelrooy (37) vormen de nieuwe technische staf van het Nederlands elftal. Zij gaan na het WK 2014 in Brazilië aan de slag. De KNVB is met Hiddink een contract overeengekomen dat hem vanaf 1 augustus 2014 tot en met het Europees Kampioenschap 2016 in Frankrijk als bondscoach aan Oranje verbindt. Blind en Van Nistelrooy worden voor dezelfde periode aangesteld als assistent-bondscoach.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik begin die Danny Blind een beetje moe te worden. Zit overal bij, kruipt overal tussen en nu wordt hij ook nog eens bondscoach. Het kan niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Dat heeft scholletje goed uit onderhandeld. Door niemand serieus genomen en nu al de garantie dat hij bc wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hij durft nieteens tegen van Gaal te zeggen dat hij maar eens normale spelers moet oproepen in plaats van al die debutanten waar je niets aan hebt. :+

Ik hoop dat Hiddink 1x goed door selecteert en daarmee 2 jaar gaat bouwen. (voornamelijk meer spelers die in het buitenland spelen en minder eredivisie spelers)

[ Voor 35% gewijzigd door Chrosser op 28-03-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Jammer, ik vertrouw dat voor geen meter. Een zeer talentvolle groep die dan hopelijk bij betere clubs spelen laten coachen door Danny Blind. Heeft die man het ooit waargemaakt als trainer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het staat niet vast dat Danny Blind bondscoach wordt? Misschien verlengd Guus wel na het EK? Heb niet echt vertrouwen in Blind als bondscoach.

edit

In het volledige artikel staat dus dat Blind hem opvolgt ;). Wel goed dat Blind er dan nu al bij betrokken wordt. Heeft wel een goede leermeester aan Guus.

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 28-03-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Laatst online: 19:46
Als ik die beelden terugzie he, struikelt De Sa dan niet over zijn eigen voeten, ik heb niet echt het idee dat Johanssson wat verkeerd doet daar.

Kijk eens op 3:49 hierzo, het lijkt of de Sa zelf struikelt..
YouTube: Highlights AZ - Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
dvdkiwi schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:56:
Leuke pot voetbal gezien, had 2 kanten op gekund qua uitslag.
Vermeer heeft wel bewezen dat ie ook een wedstrijd zonder foutje kan keepen.
Hetzelfde mag van Van Rhijn gezegd worden; die speelt altijd wel een onmogelijke terugspeelbal.

Nu eens kijken of dit vertrouwen en kracht geeft voor de wedstrijd van Zondag tegen Twente.
Bij winst denk ik dat we kampioen worden, bij elk ander resultaat heb ik er een hard hoofd in.
De vorm moet gewoon weer terug.
Wedstrijd tegen twente gaat veel uitmaken inderdaad.
Als Ajax wint is het kampioenschap zo goed als binnen, als Twente wint ligt alles compleet open. Bij gelijk spel verandert er eigenlijk niet zoveel.
Voordeel is dat twente de laatste weken ook speelt als een natte krant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:30:
Jammer, ik vertrouw dat voor geen meter. Een zeer talentvolle groep die dan hopelijk bij betere clubs spelen laten coachen door Danny Blind. Heeft die man het ooit waargemaakt als trainer?
Inderdaad, ik vind hem maar een onzeker overkomen als trainer. Bij Ajax was het ook geen succes.
Vind het ook erg vreemd dat Blind als opvolger nu al vaststaat. Wie weet flopt Hiddink wel zo dat we ons niet eens kwalificeren voor het EK, en wat gaat de KNVB dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:41:
[...]

Al plakken ze er 10 op ... ;)
10 kampioenschappen = 1 ster is de standaard., slechts 4 landen wijken daarvan af;
Duitsland, Rusland, Turkije en Denemarken.
Dat in Duitsland anders slechts 1 club de ster zou mogen voeren is zeker na de Tweede Wereldoorlog "not done". :X
Hehe (ook al is het pas in 2004 ingevoerd) :*) . Gelijk heb je wel dat het voor 10 kampioenschappen zou moeten staan maar aan de andere kant had het wat mij betreft nooit nageaapt moeten worden (sterren op het shirt), ook hier niet O-).

Wikipedia: Star (football badge)

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 28-03-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

jbdeiman schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:44:
Als ik die beelden terugzie he, struikelt De Sa dan niet over zijn eigen voeten, ik heb niet echt het idee dat Johanssson wat verkeerd doet daar.

Kijk eens op 3:49 hierzo, het lijkt of de Sa zelf struikelt..
YouTube: Highlights AZ - Ajax
Lijkt? Het is zo.

Het kan best dat ze elkaar raakten, maar als je struikelt over je eigen benen en je tegenstander krijgt rood, zou ik me toch echt wel gaan schamen.

Niet dat het aan de andere kant anders was...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

tweaker2010 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:18:
[...]

Inderdaad, ik vind hem maar een onzeker overkomen als trainer. Bij Ajax was het ook geen succes.
Vind het ook erg vreemd dat Blind als opvolger nu al vaststaat. Wie weet flopt Hiddink wel zo dat we ons niet eens kwalificeren voor het EK, en wat gaat de KNVB dan doen?
Ik denk dat ze niet naar Rusland willen in 2018 ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:18:
[...]

Poll op de Telegraaf bevestigd het wel een beetje wat de gemiddelde Nederlander erover denkt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9bTKUT7.png

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:43
[...]

Inderdaad want je kunt beter een team als FC Utrecht of Vitesse in Europa hebben..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 20:34

Player1S

Probably out in the dark

Gynnad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:06:
[...]

Inderdaad want je kunt beter een team als FC Utrecht of Vitesse in Europa hebben..
Je kunt beter een systeem hebben wat de rijke landen niet bevooroordeeld en de kleinere landen niet gelijk in de problemen helpt als een klein ploegje een keer bekersucces heeft.

Toen we nog 2 CL plekken hadden en paar EL plekken en er geen tig oud-Soviet landen meededen vond iedereen het nog leuk dat een PEC een keer Europees mocht spelen. Dat moet maar weer eens terugkomen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Laatst online: 19:46
Ramzzz schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:49:
[...]

Lijkt? Het is zo.

Het kan best dat ze elkaar raakten, maar als je struikelt over je eigen benen en je tegenstander krijgt rood, zou ik me toch echt wel gaan schamen.

Andere kant heeft het in elk geval nogal de schijn. Wel weer lucky Ajax zo, maargoed AZ had het zelf kunnen beslissen. Die scheidsrechter zal de komende weken wel weer jupilerleague fluiten met zo'n enorme blunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
L1nt schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:08:
[...]

Je kunt beter een systeem hebben wat de rijke landen niet bevooroordeeld en de kleinere landen niet gelijk in de problemen helpt als een klein ploegje een keer bekersucces heeft.

Toen we nog 2 CL plekken hadden en paar EL plekken en er geen tig oud-Soviet landen meededen vond iedereen het nog leuk dat een PEC een keer Europees mocht spelen. Dat moet maar weer eens terugkomen.
Ik snap je punt niet? Dat is toch nog steeds heel erg leuk! Nederlandse Clubs bakken er de laatste jaren gewoon niets van in Europa. Dan is het toch niet klote dat PEC Zwolle Europa in gaat? Ze zullen het niet veel slechter doen dan Vitesse (verloor van Petrolul Ploiești), FC Utrecht (verloor van FC Differdange 03) en Feyenoord (verloor van Kuban Krasnodar) dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Laatst online: 19:13
En dan was het zelfs niet eens een doorgebroken speler (er is nog een andere AZ verdediger die tussen De Sa en het doel loopt) ..
Ramzzz schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:49:
[...]

Lijkt? Het is zo.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25
nocalimero schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:20:
En dan was het zelfs niet eens een doorgebroken speler (er is nog een andere AZ verdediger die tussen De Sa en het doel loopt) ..

[...]
Het was dan ook zijn 2e gele, geen rode kaart.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
nocalimero schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:20:

[...]
Ach de eerste gele kaart van Veltman was ook geen gele kaart, zo kun je natuurlijk wel over zaken blijven speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00

St@m

@ Your Service

Hop :) vriend van me zit in het MT van het bedrijf dat alles regelt (kaartverkoop, busvervoer) voor de bekerfinale (vanuit Zwolle in ieder geval), dus de privébus met alleen maar bekenden is al geregeld :P En de kaarten zijn al gereserveerd.

Er zijn 7000 SCC houders, als die allemaal 2 kaarten halen + nog wat sponsoren en amateurclubs uit de regio enz. blijft er voor de CC houders weinig meer over.. Dus Joosie200, ik zou er snel bij zijn als ik jou was ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gynnad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:22:
[...]

Ach de eerste gele kaart van Veltman was ook geen gele kaart, zo kun je natuurlijk wel over zaken blijven speculeren.
De enige overtredingen die ik geel waard vond vinden in de 1e 10 minuten plaats, het 'erin kleunen' bij de duels van Sigthórsson, die had wel een paar keer geel verdiend.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ramzzz schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:51:
[...]

De enige overtredingen die ik geel waard vond vinden in de 1e 10 minuten plaats, het 'erin kleunen' bij de duels van Sigthórsson, die had wel een paar keer geel verdiend.
De Sa himself maakte anders ook een paar flinke overtredingen waar hij uiteindelijk 1 keer volkomen terecht geel voor kreeg. Die beuk van Paulson zonder bal in de buurt sloeg ook nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:17
Blind als bondscoach? Riekt naar vriendjespolitiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Arm1n schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:12:
[...]

Nee bekerverlies is een slecht ticket met veel voorrondes, als je de beker wint stroom je hoger in als ik het bericht goed begrijp. Dus Zwolle moet gewoon voor de beker gaan ;)
Is het niet zo dat als Ajax landskampioen word en Ajax de beker wint, PEC dan eigenlijk de beker "wint" en alsnog hoger instroomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:13
Harribo schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:03:
Blind als bondscoach? Riekt naar vriendjespolitiek
Nee echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-10 07:34
Waarschijnlijk interesseert het niemand, maar ik plaats het toch :')
Vanavond Almere City - MVV, als we winnen doen we nog volop mee voor de periodetitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vandaag kaarten gewonnen in de verloting op het werk voor Ajax Twente, zondag dus naar de arena met mijn neefje.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nice! Ik ben er ook bij, hopelijk is het voetbal zondag wel om aan te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Aghanim schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:44:
Ik ook, zoals elke thuiswedstrijd :) Zondag vertrekken we weer om 12:00 uur :) Hopelijk kunnen we een goede stap zetten, maar het zal lastig worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:54
Lekker bezig daar in Breda.. allemaal boeren met hooivorken op het veld. Wedstrijd begint 10 minuten later..

[ Voor 58% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 28-03-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nac bedenkt zich de volgende keer wel twee keer na voor ze vuurwerk op het veld plaatsen. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verdorie, heb ik de vuurwerkbeelden gemist :+ Hopelijk laten ze dat nog even zien in de rust..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Boeren, boeren, boeren etc. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:09:
[...]
Ik ook, zoals elke thuiswedstrijd :) Zondag vertrekken we weer om 12:00 uur :) Hopelijk kunnen we een goede stap zetten, maar het zal lastig worden..
Ik ben niet zo zeker van een goed resultaat met de thuiswedstrijd tegen Cambuur nog in het achterhoofd.
De druk is wel erg groot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Aghanim schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:44:
En hopelijk wint Twente!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Niku schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:08:
[...]
En hopelijk wint Twente!
Als Groningen (en Heerenveen) wint (/winnen) vind ik het prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hoppa 1 - 0 van Verbeek *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Whaha Ruiter... :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

OHMYGOD wat een slotfase :P 2 - 2

[ Voor 10% gewijzigd door Fid3lity op 28-03-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Whaha omg! _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Wel, dat was toch nog leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:23:
[...]

Ik ben niet zo zeker van een goed resultaat met de thuiswedstrijd tegen Cambuur nog in het achterhoofd.
De druk is wel erg groot nu.
Ik mag toch hopen dat de wedstrijd van afgelopen donderdag (of meer, het bereiken van de finale) een enorme impuls geeft aan het vertrouwen, dan zie ik Ajax wel 2-0 winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Moisander doet niet free morgen, kamp met blessure. Ik ga uit van Denswil / Veltman. Vond Denswil geen sterke indruk maken tegen AZ, mist aardig ritme ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Vos schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:52:
Moisander doet niet free morgen, kamp met blessure. Ik ga uit van Denswil / Veltman. Vond Denswil geen sterke indruk maken tegen AZ, mist aardig ritme ook.
Wordt Van der Hoorn: http://www.fcupdate.nl/vo...isander-in-ajax-selectie/
Pagina: 1 ... 167 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum