[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 151 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.466 views

Onderwerpen

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:50:
[...]

Achterin heeft Feyenoord voldoende jonge spelers, denk aan de witte Keniaan die uitgeleend is aan Excelsior op de linksback positie.

King Elvis zal nu wel teruggehaald gaan worden, http://img.fr12static.nl/...1e385bd0e5ff6bec2c4_8.jpg en misschien Gyon Fernandez zelfs wel. Boëtius en de Vilhena zie ik nog niet vertrekken. Immers misschien wel, naar een Engelse middenmoter als het ff kan.
Ahja, Woudenberg. Die was ik vergeten, hoe doet hij het eigenlijk bij Excelsior? Dan heb je op de linksback twee opties. Misschien is Veldwijk wel een optie, weet niet hoeveel die moet kosten (waarschijnlijk al te veel).
Guyon Fernandez is einde contract, die zal niet meer terug komen.
Railgunner schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:56:
De schuld van Feyenoord schijnt tot onder de 10 miljoen te zijn gezakt, dus met de verkoop van een tweetal spelers zou Feyenoord uit de schulden moeten zijn. Het schijnt alleen zo te zijn dat de 'Vrienden van Feyenoord' (= investeerders) recht hebben op 25% van de transferinkomsten van een aantal spelers.
Maar er zit wel een nieuw stadion aan te komen en bovendien willen ze een nieuw trainingscomplex aanleggen. Dat kost ook geld. Ze kunnen pas echt weer transfersommen gaan betalen als er ook een aardig positief saldo is.

Verwijderd

Na laffe Bertje nu bange Fredje. Supporter van Feyenoord zijn is geen pretje.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Tettie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:45:
[...]

Vanuit Feyenoord is dit prima. Als een trainer niet presteert kun je er iig per seizoen van af. Geen dure afkoopsommen.

Verder om nog even in het oog te houden: Feyenoord heeft de 4e begroting van Nederland (35 miljoen).

Dat is bijna de helft van wat Ajax en PSV hebben (beiden rond de 60 miljoen) en iets minder dan FC Twente (rond de 40).

http://plazilla.com/begro...ord-psv-twente-az-vitesse

Dat Feyenoord onder Koeman 2e, gedeeld 2e en nu misschien 5e wordt is dus helemaal zo gek niet. Of Fredje dat gaat halen moeten we nog maar zien, maar reeel gezien staan Ajax en PSV zo ver voor met middelen dat Feyenoord structureel moet meedoen voor de 3e plek, in concurrentie met Twente en Vitesse (30 miljoen).
Veel begroot of niet, het wordt natuurlijk lang niet allemaal uitgegeven.
Verschil is wel dat Ajax eventjes in de CL heeft gespeeld, dat levert wel wat geld op. De EL is niet financieel aantrekkelijk.
Je kunt inderdaad per jaar beslissen of een coach mag blijven of niet, maar aan de andere kant kan de trainer dat zelf ook en dan ben je een Koeman ook gewoon kwijt als hij niet verlengt.
Om weer terug te komen bij Ajax; die winst zal ook komen door bijvoorbeeld de verkoop van Eriksen. Daarmee raak je wel een kritieke schakel kwijt en het is dan afwachten hoe dat zich oplost. Met Klaassen gaat dat echter prima. Eigen jeugd, dus geen dure transfersommen.
Feyenoord heeft die inkomsten dan niet, maar dat betekent niet dat je het meteen minder hebt, want het geld is door Ajax ook niet geïnvesteerd in een vervanging.

De begroting van Vitesse is wat krom, omdat ze geen spelers kopen maar het halve elftal is gehuurd van Chelsea. Dan heb je een relatief sterk elftal met redelijk goede spelers zonder transfersommen.
Maar die kun je ook zo weer kwijt zijn, dus je bouwt niks op en verdient er ook niets aan.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:55
Tettie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:45:
Vanuit Feyenoord is dit prima. Als een trainer niet presteert kun je er iig per seizoen van af. Geen dure afkoopsommen.

Verder om nog even in het oog te houden: Feyenoord heeft de 4e begroting van Nederland (35 miljoen).

Dat is bijna de helft van wat Ajax en PSV hebben (beiden rond de 60 miljoen) en iets minder dan FC Twente (rond de 40).

http://plazilla.com/begro...ord-psv-twente-az-vitesse

Dat Feyenoord onder Koeman 2e, gedeeld 2e en nu misschien 5e wordt is dus helemaal zo gek niet. Of Fredje dat gaat halen moeten we nog maar zien, maar reeel gezien staan Ajax en PSV zo ver voor met middelen dat Feyenoord structureel moet meedoen voor de 3e plek, in concurrentie met Twente en Vitesse (30 miljoen).
Begroting is ook maar het halve verhaal. Bij Feyenoord gaat er ook geld naar de schulden en het stadion is ook relatief duur. Daarnaast is een begroting een inschatting, de verschillen in gerealiseerde omzet zijn nog groter. Bovendien blijven transfers vaak buiten de begroting, een club met een kleine begroting kan toch grote aankopen doen en andersom.

Op basis van de financiën presteert Feyenoord sportief gezien naar behoren. Als je meer wil zal je toch echt eerst gezond moeten zijn. Dat wil zeggen dat je je talenten kan behouden, af en toe een talentje kan kopen en af en toe een gerichte versterking kan halen. Pas dan kan je je echt meten met andere clubs.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:11
Pellè uit wedstrijdselectie en aanvoerder af

Feyenoord heeft Graziano Pellè de aanvoerdersband afgenomen. Bovendien wordt de spits de komende twee wedstrijden door Feyenoord niet opgesteld. Deze maatregelen zijn maandagmorgen door Feyenoord genomen en bekend gemaakt aan Pellè en diens ploeggenoten.

Technisch directeur Martin van Geel geeft aan dat zowel de clubleiding als de technische staf zich genoodzaakt ziet tot de genoemde, verregaande maatregelen vanwege zijn gedrag de afgelopen weken, zowel binnen als buiten het veld. ‘Pellè is een geweldige voetballer, maar zijn recente gedrag past niet’, aldus Martin van Geel namens directie en staf.

bron: Feyenoord.nl
Hulde aan Feyenoord!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Eindelijk.. Had niet nodig geweest nu als Feyenoord het al eerder had gedaan.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• BigWillem89
  • Niet online
Inderdaad een goede beslissing, dat had ik niet verwacht. Mag te Vrede zich weer laten zien, deed het de vorige keer vrij aardig. Nu moet hij bewijzen dat geen toeval was en dat hij een goede vervanger kan zijn.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:05
Voor wat betreft de opvolging van Pelle: ik zou de komende wedstrijden eerst eens kijken hoe Te Vrede het oppakt. Pelle is een goede spits maar de manier waarop iedereen het succes aan hem ophangt is ook overdreven. Voordat hij bij Feyenoord speelde presteerde hij ook niet zoveel en met Guidetti ging het tenslotte ook goed. Wellicht past Te Vrede net in het spelletje dat Feyenoord wil spelen. En dan kun je het geld wat er is besteden aan posities waar Feyenoord echt wat spelers kan gebruiken: op rechtsbuiten of achter de spits.

Je moet zeker niet proberen één op één vervangers voor iedereen te halen want dat valt altijd tegen. Kijk ook eens naar wat je al hebt.Voor wat betreft de vervanging van Clasie is Ayoub wellicht wat maar ik zou eerst eens naar Vilhena kijken. Zet hem wat centraler en probeer er een fysiek sterke loper naast te zetten. Dan heeft je middenveld ook gelijk meer body.

Centraal achterin is er geen probleem want de al genoemde Kongolo en Van Beek zijn er al. Op linksback zijn er volgens mij nog wel opties maar als Janmaat weggaat moet je daar wel wat doen. Wellicht kan Vormer back spelen? Goede voorzet, loopvermogen: ik zou het wel eens willen zien. Die Cabral lijkt me nog wat te jong

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-02 23:20
Zomaar een reactie van een reaguurder van de telegraaf:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X0tNGR10UdPnx6Ytp9HGfr4n/full.png

Ik vind hem wel slim gevonden :)

Wat er ook gebeurt als objectief voetballiefhebber met een voorkeur gun ik Feyenoord ook succes. De vraag is alleen of Rutten er meer uit kan halen dan Koeman. Want als Rutten het even niet meer weet gebeuren er altijd rare dingen.

discogs

• ph4ge
Waarschijnlijk hebben ze al doorgekregen van de KNVB dat er een onderzoek met gevolgen aan zit te komen. Dan kan je het inderdaad maar beter voor zijn voor de sier.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:51
Ze doen een "Douglasje": vanuit de club een schorsing geven die lager is dan wat je weet dat er toch uit Zeist komt. Er zijn vast mensen die het sympathiek vinden, en dat allemaal zonder nadeel voor de club. Eerst eens zien of Feyenoord de schorsing uit Zeist bij deze 2 wedstrijden durft op te tellen. Dat zou pas "hulde aan Feyenoord" zijn.

Regeren is vooruitschuiven

• D-e-n
Dat doet geen enkele club toch? Dat deed Ajax ook niet bij Suarez.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-02 19:39
dutchgio schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:11:
[...]

Veel begroot of niet, het wordt natuurlijk lang niet allemaal uitgegeven.
Verschil is wel dat Ajax eventjes in de CL heeft gespeeld, dat levert wel wat geld op. De EL is niet financieel aantrekkelijk.
Je kunt inderdaad per jaar beslissen of een coach mag blijven of niet, maar aan de andere kant kan de trainer dat zelf ook en dan ben je een Koeman ook gewoon kwijt als hij niet verlengt.
Om weer terug te komen bij Ajax; die winst zal ook komen door bijvoorbeeld de verkoop van Eriksen. Daarmee raak je wel een kritieke schakel kwijt en het is dan afwachten hoe dat zich oplost. Met Klaassen gaat dat echter prima. Eigen jeugd, dus geen dure transfersommen.
Feyenoord heeft die inkomsten dan niet, maar dat betekent niet dat je het meteen minder hebt, want het geld is door Ajax ook niet geïnvesteerd in een vervanging.

De begroting van Vitesse is wat krom, omdat ze geen spelers kopen maar het halve elftal is gehuurd van Chelsea. Dan heb je een relatief sterk elftal met redelijk goede spelers zonder transfersommen.
Maar die kun je ook zo weer kwijt zijn, dus je bouwt niks op en verdient er ook niets aan.
Wat krom? :P Ze geven bijna 3x zoveel uit als er binnenkomt. Dit wordt allemaal wel prima afgedekt door de grote baas, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Sowieso bouwt Vitesse niks op, die club heeft zn ziel aan de kliek Abramovic verkocht en nu draait Vitesse op voor salarissen van de overtallige spelers. Chelsea komt hierdoor niet in de problemen met Financial Fairplay en kan CL blijven spelen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:49:
Dat doet geen enkele club toch? Dat deed Ajax ook niet bij Suarez.
Ook Ajax deed dat
http://www.nu.nl/sport/2384781/ajax-schorst-suarez.html
Ook wist je daar vooraf al dat 2 wedstrijden minder was dan dat de KNVB ging geven

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-02 20:12
Die 2 wedstrijden zijn enkel de openstaande voorwaardelijke straffen, daar komen er voor een ellenboog doorgaans minimaal 2 bij op. Dus een loze straf van de club. Ook die aanvoerderband, want hij gaat minimaal de helft van de nog resterende 8 duels missen, dus heb je toch een nieuwe aanvoerder nodig.

• D-e-n
Napo schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:51:
[...]
Ook Ajax deed dat
http://www.nu.nl/sport/2384781/ajax-schorst-suarez.html
Ook wist je daar vooraf al dat 2 wedstrijden minder was dan dat de KNVB ging geven
Dat bedoelde ik ook. Ajax strafte Suarez ook minder dan de verwachtte straf

• ph4ge
Sempy schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:51:
Die 2 wedstrijden zijn enkel de openstaande voorwaardelijke straffen, daar komen er voor een ellenboog doorgaans minimaal 2 bij op. Dus een loze straf van de club. Ook die aanvoerderband, want hij gaat minimaal de helft van de nog resterende 8 duels missen, dus heb je toch een nieuwe aanvoerder nodig.
Het hangt er vanaf welke codes de KNVB kiest om dit onder te bestraffen, maar de kans dat beide voorwaardelijk straffen worden geactiveerd is niet zo groot. De kans is misschien wel groter dat er een derde voorwaardelijke straf komt, want voor een elleboog had Pelle die nog niet :)

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:51
D-e-n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:53:
[...]
Dat bedoelde ik ook. Ajax strafte Suarez ook minder dan de verwachtte straf
Ja, precies. En Twente deed dat met Douglas ook. Imho had Feyenoord het beter kunnen laten bij het afnemen van de aanvoerdersband en de mededeling dat een gepaste straf uit Zeist wel zal volgen. Zo'n clubstraf gaat nergens over (tenzij hij wordt opgeteld bij een officiele schorsing).

Heeft de KNVB eigenlijk de keuze om het onderzoek over aankomend weekend heen te tillen? Dat Een eventuele schorsing dus ingaat nadat Feyenoord Pelle al een wedstrijd op de bank heeft gehouden. Dat zou ik wel humor vinden. Niet zozeer omdat om Feyenoord gaat, maar als statement naar clubs die dit soort "straffen" geven aan de eigen spelers.

[ Voor 51% gewijzigd door T-MOB op 03-03-2014 13:07 ]

Regeren is vooruitschuiven

• D-e-n
Kopstoot en elleboog kan nog wel vallen onder "gemeen spel"

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:50

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:55:
Wel respect voor Veltman, hij neemt het niet zwaar op, die Pelleboog.

http://www.telegraaf.nl/t...kt_lans_voor_Pelle__.html
Wat een omgekeerde wereld weer :F
-Het is dom om te juichen met je hand achter je oor, want dan gaan de "supporters" dingen gooien...
-De elleboog was oké, want hij was niet zo hard...

Kom op zeg!
Er was wél iets mis met de elleboog van Pelle.
Er was niks mis met de manier van Juichen van Veltman. Hij was gewoon erg blij.
"Onnodig, want de 1-2 was al revanche genoeg voor alles wat ze riepen".
Het is leuk dat de supporters zo dicht op het veld zitten in de Kuip, maar zo zie je wel wat een verschrikkelijke mongolen er tussen zitten... Ik zag er gisteren weer een paar voorbij komen als Ajax een ingooi of corner ging nemen; wat een eencellige droevige lui zeg... (niet alleen daar, die zie je bij iedere club. In de Kuip valt het gewoon op omdat de "fanatieken" tegen het veld aan zitten)

Lol :P :9
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1920343_843245055692891_726069961_n.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2014 13:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• D-e-n
Maar dan was er dus ook niks mis met het juichen van Castaignos? Want die werd de laatste maanden ook op het schavot gezet door iedereen. Ik hoop dat de heren van VI ook consequent zijn wat dat betreft en Veltman nu ook een "naar mannetje" vinden. Prima overigens dat Veltman in elk geval ook naar zichzelf durft te kijken.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:06
D-e-n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:12:
Maar dan was er dus ook niks mis met het juichen van Castaignos? Want die werd de laatste maanden ook op het schavot gezet door iedereen. Ik hoop dat de heren van VI ook consequent zijn wat dat betreft en Veltman nu ook een "naar mannetje" vinden. Prima overigens dat Veltman in elk geval ook naar zichzelf durft te kijken.
MWa niet helemaal te vergelijken toch? Castaignos was/is met een oorlog bezig met z'n eigen aanhang. Veltman maakt nu een gebaar naar de volle kuip met Feyenoord fans nadat hij Ajax weer op voorsprong heeft gezet. Heerlijk toch :P zolang er geen obscene gebaren worden getoond is het toch gewoon oke, beetje fanatisme kan ook weer geen kwaad.

Of dan moet iedereen maar echt op ballet gaan ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-01 13:27

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

dvdkiwi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:08:
[...]

-Het is dom om te juichen met je hand achter je oor, want dan gaan de "supporters" dingen gooien...

Kom op zeg!
Het is leuk dat de supporters zo dicht op het veld zitten in de Kuip, maar zo zie je wel wat een verschrikkelijke mongolen er tussen zitten... Ik zag er gisteren weer een paar voorbij komen als Ajax een ingooi of corner ging nemen; wat een eencellige droevige lui zeg... (niet alleen daar, die zie je bij iedere club. In de Kuip valt het gewoon op omdat de "fanatieken" tegen het veld aan zitten)

[afbeelding]
Lol :)

Ik zat meer hieraan te denken:
http://www.ajax.nl/upload...-Willem%20II%20%20702.jpg ;)

Last.fm | Code Talks

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:50

Superkiwi

Hoi doei

Lol :P
Als men hierdoor denkt dat Janjoost Ajax supporter is: probeer maar eens een foto te vinden waar Janjoost meefeest met een kampioenschap van Feyenoord. Want dat zou hij, als sportverslaggever, ook gewoon doen. Maar een feest in Rotterdam, dat is enkel nog met het carnaval :P

Voor Veltman was het zijn eerste eredivisiedoelpunt.
Als hij dan de "pindakaas-run" wil doen met z'n hand achter z'n oor, be my guest :P
Ik zou er als feyenoorder niet wakker van liggen hoor.

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2014 13:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• D-e-n
Ik vind het eerlijk gezegd toch wel een beetje dom om je als reporter te lenen voor zo'n feestje met een club. Net zo dom van Pelle om er in een interview over te beginnen dus wat dat betreft zijn ze aan elkaar gewaagd :)

• Sempy
Zo lang het gooien met van alles en nog wat van spelers gedoogd wordt, mag je best op zo'n manier je revanche nemen bij een doelpunt. Veltman wordt nu zo'n beetje onder het vergrootglas gelegd, terwijl ze daar 90 minuten lang enkel beledigingen en bekers bier naar hun hoofd geslingerd krijgen. (overigens in Amsterdam niks beter)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:19:
Lol :P
Als men hierdoor denkt dat Janjoost Ajax supporter is: probeer maar eens een foto te vinden waar Janjoost meefeest met een kampioenschap van Feyenoord. Want dat zou hij, als sportverslaggever, ook gewoon doen. Maar een feest in Rotterdam, dat is enkel nog met het carnaval :P

Voor Veltman was het zijn eerste eredivisiedoelpunt.
Als hij dan de "pindakaas-run" wil doen met z'n hand achter z'n oor, be my guest :P
Ik zou er als feyenoorder niet wakker van liggen hoor.
Eigenlijk had JanJoost dat ook moeten zeggen; als jullie eens iets winnen vier ik het ook mee. :*)
Weet alleen niet of hij er dan heelhuids was afgekomen bij Pelle... :+

• Martinusz
D-e-n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:32:
Ik vind het eerlijk gezegd toch wel een beetje dom om je als reporter te lenen voor zo'n feestje met een club. Net zo dom van Pelle om er in een interview over te beginnen dus wat dat betreft zijn ze aan elkaar gewaagd :)
Tja...ze gaan tegenwoordig mee met camera richting kleedkamer van de kampioen, de afgelopen 3 jaar is dat Ajax geweest, maar ik vind het een beetje bekrompen om een journalist die die dag verslag mag doen en dus ook meegesleurd wordt in het feest dan te bestempelen als Ajacied.
Elke willekeurige verslaggever had daar kunnen staan en dan heb je ineens een clubvoorkeur? Hadden ze zelf maar kampioen moeten worden, hadden ze een Feyenoorder gehad ;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:39

Vos

AFCA

Jij weet wat er exact gebeurt is? Ik niet ;). Maar de kans bestaat dat hij gewoon er in geknikkerd is terwijl hij een interview deed.
ph4ge schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:01:
[...]

Het hangt er vanaf welke codes de KNVB kiest om dit onder te bestraffen, maar de kans dat beide voorwaardelijk straffen worden geactiveerd is niet zo groot. De kans is misschien wel groter dat er een derde voorwaardelijke straf komt, want voor een elleboog had Pelle die nog niet :)
Ja laten we voor ieder los incident een aparte voorwaardelijke straf aanhouden 8)7. Ik ga er ook vanuit dat elleboog en kopstoot toch wel onder eenzelfde categorie valt.

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 03-03-2014 14:06 ]

• ph4ge
Ik vind het eigenlijk raar dat men verrast is dat Jan Joost een Ajax supporter is. Ik ben niet zo van de verbasteringen, maar de "s" wordt echt al jaren regelmatig achterwegen gelaten als men over die man spreekt, dat is echt niets nieuws. Het ligt er net zo dik op als bij Jack van Gelder, we moeten ook niet doen alsof het bij 1 foto blijft. Dat Jan Joost reageerde als door een wesp gestoken zegt wat dat betreft echt genoeg. Voor de duidelijkheid, er is niets mis mee dat iemand voor Ajax is, ook journalisten zijn geen robots en zullen de ene club wel waarderen en de andere minder. Maar ga dan niet namens de Feyenoord supporters spreken, helemaal niet als je geen idee hebt wat er leeft. Daar mag Pelle best wat van zeggen.

Ik maak me verder ook niet druk om Veltman, net zoiets als Pelle. Het zijn nou eenmaal net mensen en geen robots. Wat bijv. Van Gobbel, Immers en Vertonghen uitspraken vond ik van een hele andere orde.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2014 14:05 ]

• Vos

Vos

AFCA

Praat je nu de reactie goed? Jan Joost heeft gewoon gelijk dat er weinig passie was, heeft echt nul komma nul te maken met of hij nu wel of geen Ajacied zou zijn. Daarom slaat de reactie van Pelle ook als een tang op een varken.

Pelle reageert gewoon super gefrustreerd. Als hij dan geen fatsoenlijke interviews kan geven moet je hem geen aanvoerder maken.

[ Voor 108% gewijzigd door Vos op 03-03-2014 14:13 ]

• ph4ge
Vos schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:07:
Praat je nu de reactie goed?
Ik vind het woord "Ajaxfan" niet beledigend, het oproepen van haat of een andere vorm van verbaal geweld. Het is niet professioneel, maar alleen maar de persvoorlichter nakakelen houden we ook niet van.

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:12:
[...]

Ik vind het woord "Ajaxfan" niet beledigend, het oproepen van haat of een andere vorm van verbaal geweld. Het is niet professioneel, maar alleen maar de persvoorlichter nakakelen houden we ook niet van.
Dat is ook zeker niet beledigend. Maar de reactie is toch sneu?

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:45

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:12:
[...]

Dat Pelle zich zo laat kennen als aanvoerder van een club als Feyenoord is toch te idioot voor woorden? En dat weken op rij.

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:01:
[...]

Ik vind het eigenlijk raar dat men verrast is dat Jan Joost een Ajax supporter is. Ik ben niet zo van de verbasteringen, maar de "s" wordt echt al jaren regelmatig achterwegen gelaten als men over die man spreekt, dat is echt niets nieuws. Het ligt er net zo dik op als bij Jack van Gelder, we moeten ook niet doen alsof het bij 1 foto blijft.
En ik maar denken dat Jack van Gelder een echte AFC supporter is.
Maar de vraag die gesteld werd is niet raar, zeker niet vanuit het oogpunt van een journalist. Dat een speler zo reageert kan ik ook enigszins begrijpen, hij had net een belangrijke wedstrijd verloren.
De crux zit hem in het feit dat Jan Joost een ajax-supporter wordt genoemd en dat dat komt door zijn gezicht. Wat natuurlijk kant noch wal raakt.

Als journalist zou je juist zulke vragen moeten mogen stellen zodat Pelle daar een mooi weerwoord op kan geven waarom dat incorrect zou zijn. Niet het als een aanval zien op de spelers zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 03-03-2014 14:18 ]

• ph4ge
Vos schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:13:
Dat is ook zeker niet beledigend. Maar de reactie is toch sneu?
Ik denk dat dat gewoon een cultuurverschil is.

Ik zie liever een speler die het zich aantrekt als hij verloren heeft en die de vinger op de zere plek legt ook als dat "not done" is. Jan Joost moet niet als Ajacied verzinnen wat het Legioen wel of niet zal denken. Pelle moet het eigenlijk negeren maar zegt op een beschaafde manier met zn gebrekkige Engels wat iedereen denkt. Jan Joost gaat over de rode want alleen hij mag zijn slachtoffer provoceren, niet andersom.

Anderen zien liever een full prof die even zn mediatraining laat zien, vervolgens naar huis gaat om te kijken of zijn geld gestort is en geen seconde wakker ligt van het resultaat.

Smaken verschillen. Nogmaals, er zijn grenzen, maar de term "Ajaxfan" kan ik echt op geen enkele manier veroordelen.
Napo schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:18:
De crux zit hem in het feit dat Jan Joost een ajax-supporter wordt genoemd en dat dat komt door zijn gezicht. Wat natuurlijk kant noch wal raakt.
Dat is gebrekkig vertaalt. Het gaat om gezichtsuitdrukking. Je proeft aan alles dat Jan Joost niet baalde van het resultaat en uit was op zo'n reactie. Als je dan doet alsof je namens de fans spreekt, tja, dan mag je daar best vraagtekens bij zetten. En nogmaals, gezien de overtrokken reactie van Jan Joost was de observatie van Pelle correct.

[ Voor 23% gewijzigd door ph4ge op 03-03-2014 14:27 ]

• Napo
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:22:
[...]
Ik zie liever een speler die het zich aantrekt als hij verloren heeft en die de vinger op de zere plek legt ook als dat "not done" is. Jan Joost moet niet als Ajacied verzinnen wat het Legioen wel of niet zal denken. Pelle moet het eigenlijk negeren maar zegt op een beschaafde manier met zn gebrekkige Engels wat iedereen denkt. Jan Joost gaat over de rode want alleen hij mag zijn slachtoffer provoceren, niet andersom.
Je gaat al fout bij de redenatie dat Jan Joost daar als Ajaxfan staat. Hij staat daar als journalist van Fox Sports en stelt een vraag die best wel bij de situatie past. Ik kan nou niet zeggen dat het Legioen er geheel achter stond gedurende de wedstrijd. Dan is het vrij logisch dat daar een vraag over gesteld wordt.

Het Legioen staat/stond/is bekend om het feit dat ze volledig achter Feyenoord staan, trouw zijn en dat ze vrijwel altijd de club aanmoedigen. Dat dat bij een Feyenoord - Ajax anders is doet daar aan af en dan mag, en misschien moet, je die vraag durven stellen.
[...]
Dat is gebrekkig vertaalt. Het gaat om gezichtsuitdrukking. Je proeft aan alles dat Jan Joost niet baalde van het resultaat en uit was op zo'n reactie. Als je dan doet alsof je namens de fans spreekt, tja, dan mag je daar best vraagtekens bij zetten. En nogmaals, gezien de overtrokken reactie van Jan Joost was de observatie van Pelle correct.
Stond Jan Joost er lachend bij? Zijn gezichtsuitdrukking was neutraal, niet lachend, niet bedroefd. Zoals je mag verwachten van een journalist. Hij moet er objectief staan, dat doet hij. Hij stelt een vraag over een deel van de wedstrijd, het publiek en wat voor impact dat heeft op de spelers. De reactie van Pelle is gewoonweg fout.

Op welk moment spreekt hij over de feyenoordfans? Hij vraagt enkel of de feyenoordfans mogelijk meer hadden verwacht van de instelling van de spelers. Rare vraag? Lijkt mij niet!

Een situatie waar een "ajaxfan" de ajaxspeler interviewt en een "feyenoordsupporter" de feyenoordspeler moet je ook niet willen.

[ Voor 31% gewijzigd door Napo op 03-03-2014 14:34 ]

• Martinusz
ph4ge schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:22:

[...]
Journalisten horen neutraal te zijn he, dus hij hoeft zich ook niet in te leven in de sneue gevoelens van Pelle. Hij stelde een heel normale vraag en kreeg een kinderachtig antwoord. Dat is eigenlijk het goede woord kinderachtig, dit is echt kinderachtig gedrag...als je niet weet wat te antwoorden dan zeg maar wat onzinnigs terug.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:08:
[...]

Kom op zeg!

[afbeelding]
Nou weet ik van bevriende Ajax supporters toevallig dat betreffende verslaggever wel degelijk een Ajax-man is. Wat dat betreft was Pelle blijkbaar beter geinformeerd dan menigeen hier.

Verwijderd

Roomser dan de paus willen zijn? Of is er wellicht in overleg met de KNVB tot deze actie besloten. Opdat de KNVB de relatie met voornamelijk de Feyenoord supporters niet meer op de spits wil drijven dan nodig?

• ph4ge
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:46:
Nou weet ik van bevriende Ajax supporters toevallig dat betreffende verslaggever wel degelijk een Ajax-man is. Wat dat betreft was Pelle blijkbaar beter geinformeerd dan menigeen hier.
Ik wist ook niet dat dat nieuws was, volgens mij was dat gewoon algemeen bekend. Nogmaals, dat mag en is niks mis mee, maar als je dan na een Klassieker provocerende vragen gaat stellen moet je ook niet op je pik getrapt zijn als iemand daar een opmerking over maakt.

De spelers zijn geen moment uitgefloten. Volgens mij is er uberhaupt nergens echt kritiek op de instelling. Supporters zijn het er over eens dat het gewoon een combinatie is van te weinig kwaliteit en een beetje pech. Dat de Kuip rustig was was berusting, als de mensen boos zijn op de spelers hoor je wel wat anders.

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:46:
[...]

Maar wat doet het ertoe??
Hij stelde gewoon een doodnormale vraag, had niets met Ajax of wat dan ook te maken...

Verwijderd

Niku schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:16:
[...]

Dat Pelle zich zo laat kennen als aanvoerder van een club als Feyenoord is toch te idioot voor woorden? En dat weken op rij.
Te idioot voor woorden ook dat dwalende scheidsrechterlijke beslissingen Feyenoord alleen al na de winterstop 6 punten heeft gekost, toch?

Of is dat volgens jou niet te idioot voor woorden?

Verwijderd

martinusz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Maar wat doet het ertoe??
Hij stelde gewoon een doodnormale vraag, had niets met Ajax of wat dan ook te maken...
Ooit gehoord van intonatie in vragen?

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:51:
[...]

Ooit gehoord van intonatie in vragen?
Hahaha mijn god.....prima hoor dat jullie Pelle z'n gedrag normaal vinden....ik zou mij schamen voor zo iemand :X

Hij is straks weer de lachende derde, wil vertrekken (probeert het te forseren met dit gedrag?) heeft z'n zakken weer gevuld en is weer foetsie!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Te idioot voor woorden ook dat dwalende scheidsrechterlijke beslissingen Feyenoord alleen al na de winterstop 6 punten heeft gekost, toch?

Wat heeft het een met het ander te maken?

Verwijderd

martinusz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:53:
[...]

Hahaha mijn god.....prima hoor dat jullie Pelle z'n gedrag normaal vinden....ik zou mij schamen voor zo iemand :X

Hij is straks weer de lachende derde, wil vertrekken (probeert het te forseren met dit gedrag?) heeft z'n zakken weer gevuld en is weer foetsie!
Ik zeg niet dat ik zijn gedrag prima vind. Kan er echter wel begrip voor op brengen direct na de wedstrijd met dat die interviewer suggereerde dat Pelle en zijn ploeggenoten niet voldoende inzet zouden hebben gehad.

Was domweg een gesloten vraag in plaats van een open vraag.

Verwijderd

Niku schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:55:
[...]

Wat heeft het een met het ander te maken?
Je antwoord zegt alles.

• KillaZ
  • Laatst online: 10:37
Er bestaat een Edit "wijzig" knop, wist je dat?

Hoe dan ook, als een andere journalist daar stond, was het toch net zo goed een normale vraag geweest?

[ Voor 5% gewijzigd door KillaZ op 03-03-2014 14:58 ]

K to the KillaZ

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-02 22:01
[...]

Net zo idioot als het Ajax (of iedere willekeurige andere club) 6 punten heeft gekost voor de winterstop... of dat Pelle wegkomt met een elleboog stoot tijdens de wedstrijd. Dat gebeurt. Dat is natuurlijk geen argument om je dan maar dom te gedragen.

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 03-03-2014 14:59 ]

XXXVI

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 02:31

Royz

Kleurenblind!!

Volgens mij is Jan Joost er inderdaad ook ingeflikkerd, maar dan snap ik de volgende foto nog steeds niet:
Afbeeldingslocatie: http://www.sportfotoside.nl/afs/opendag2005/DSC05215.JPG

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

KillaZ schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:58:
Er bestaat een Edit "wijzig" knop, wist je dat?

Hoe dan ook, als een andere journalist daar stond, was het toch net zo goed een normale vraag geweest?
Een gesloten vraag stellen is iets anders dan een open vraag stellen. Voeg daar de context aan toe van wat er na de winterstop allemaal is gebeurd aan scheidsrechterlijke dwalingen waardoor Feyenoord idd 6 punten minder heeft, en er gaat wellicht een lampje bij je branden dat die vraag toch niet zo normaal was.

Verwijderd

ephymerous schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Net zo idioot als het Ajax (of iedere willekeurige andere club) 6 punten heeft gekost voor de winterstop... of dat Pelle wegkomt met een elleboog stoot tijdens de wedstrijd. Dat gebeurt. Dat is natuurlijk geen argument om je dan maar dom te gedragen.
Was Pelle dan dom in zijn antwoord? Of was de verslaggever niet zo goed met zijn vraag, waarop Pelle hem van repliek diende die de verslaggever wellicht niet had verwacht?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Jullie hebben gisteren al een goedmakertje gehad middels de niet gegeven rode kaart, moeten we dit nu echt elke wedstrijd gaan benadrukken? Moet Twente vanaf nu ook maar elke wedstrijd roepen dat ze tegen utrecht genaaid werden?

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-01 20:26

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]

Volgens mij was Ajax juist de club die qua punten het meest gedupeerd werd door scheidsrechters.
(aangetoond door Thijs Zonneveld in het NRC) Feyenoord mazzelt de ene keer en had nu pech.
Hetzelfde verhaal met Twente, kan gebeuren dus. ;)

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-01 15:20
Dat was vorig jaar.

De CSL/OT kroeg !

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het huidige seizoen gaat ook over 2013 toch? :P

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:05:
[...]

Jullie hebben gisteren al een goedmakertje gehad middels de niet gegeven rode kaart, moeten we dit nu echt elke wedstrijd gaan benadrukken? Moet Twente vanaf nu ook maar elke wedstrijd roepen dat ze tegen utrecht genaaid werden?
Wat een onzin, een rode kaart vergelijken met 6 punten.

• toolkist
  • Niet online
Dwaling nummer 2 gisteren: die vrije trap randje 16 voor hands van Veltman terwijl Pelle em overduidelijk duwt. Dus, jullie staan weer gelijk qua fouten.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:07:
[...]

Wat een onzin, een rode kaart vergelijken met 6 punten.
Tegen 10 man spelen waarbij verreweg de belangrijkste speler eruit gestuurd is maakt het anders een stuk makkelijker.

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:08:
Dwaling nummer 2 gisteren: die vrije trap randje 16 voor hands van Veltman terwijl Pelle em overduidelijk duwt. Dus, jullie staan weer gelijk qua fouten.
Man, ik heb het over 6 punten in de wedstrijden van Feyenoord tegen Vitesse thuis, NAC uit en Twente uit, allen na de winterstop. En jij komt met een vrije schop aanzetten?

• D-e-n
Ga je nu één vrije trap vergelijken met een cruciale rode kaart?

• toolkist
  • Niet online
Dat feyenoord die kans niet benut, tja. Dat is misschien wel tekenend. Wat als die bal er wel in was gegaan? Had ik dan ineens wel recht van spreken gehad volgens jullie?

• BigWillem89
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:08:
Ajax kreeg vrij snel in de wedstrijd ook een vrije trap, randje 16, waar niks aan de hand was.
Geloof duel tussen de Jong en de Vrij, die allebei vielen.

• Martinusz
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:03:
[...]

Was Pelle dan dom in zijn antwoord? Of was de verslaggever niet zo goed met zijn vraag, waarop Pelle hem van repliek diende die de verslaggever wellicht niet had verwacht?
:F :F :F als je deze vraag serieus stelt, dan moet je jezelf echt af gaan vragen waar je gezonde verstand is.

Vraag: Zit het nog wel goed met de mentaliteit?

Antwoord: 'Ik kan aan je gezicht zien dat je een Ajax-supporter bent'.

Je kunt met allerlei voorbeelden of mogelijke beweringen (intonatie, van Gangelen is een Ajax supporter etc) aankomen, maar volgens mij is bovenstaande gewoon een debiel antwoord op de vraag die gesteld wordt.

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:11:
Dat feyenoord die kans niet benut, tja. Dat is misschien wel tekenend. Wat als die bal er wel in was gegaan? Had ik dan ineens wel recht van spreken gehad volgens jullie?
De verklaring van Veltman ook meegekregen na de wedstrijd? Dat voetbal een contactsport is en als je daar niet tegen kunt dat je dan maar op ballet moest gaan?

Verwijderd

martinusz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:13:
[...]

:F :F :F als je deze vraag serieus stelt, dan moet je jezelf echt af gaan vragen waar je gezonde verstand is.

Vraag: Zit het nog wel goed met de mentaliteit?

Antwoord: 'Ik kan aan je gezicht zien dat je een Ajax-supporter bent'.

Je kunt met allerlei voorbeelden of mogelijke beweringen (intonatie, van Gangelen is een Ajax supporter etc) aankomen, maar volgens mij is bovenstaande gewoon een debiel antwoord op de vraag die gesteld wordt.
Een debiel antwoord? Dacht het niet. Pelle hield van Gangelen slechts een spiegel voor.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:13:
[...]

De verklaring van Veltman ook meegekregen na de wedstrijd? Dat voetbal een contactsport is en als je daar niet tegen kunt dat je dan maar op ballet moest gaan?
Oja, dus omdat voetbal een contactsport is moet je als de bal niet eens in de buurt is een elleboog in iemand z'n gezicht planten..... Ik krijg bij jouw posts steeds vaker het idee dat je gewoon stomweg zit te trollen.

• Martinusz
Krukar schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:14:
[...]

Oja, dus omdat voetbal een contactsport is moet je als de bal niet eens in de buurt is een elleboog in iemand z'n gezicht planten..... Ik krijg bij jouw posts steeds vaker het idee dat je gewoon stomweg zit te trollen.
+1 :F wat een gast...
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:14:
[...]

Een debiel antwoord? Dacht het niet. Pelle hield van Gangelen slechts een spiegel voor.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 00:03

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:14:
[...]

Een spiegel voorhouden? Ik zie niet waar Van Gangelen zo'n zelfde soort vraag aan Pèlle stelt 8)7

• toolkist
  • Niet online
BigWillem89 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:12:
[...]

Ajax kreeg vrij snel in de wedstrijd ook een vrije trap, randje 16, waar niks aan de hand was.
Geloof duel tussen de Jong en de Vrij, die allebei vielen.
Je ziet mij niet continu melden dat we 6 punten ontnomen zijn...

Verwijderd

Koppensneller schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:15:
[...]

Een spiegel voorhouden? Ik zie niet waar Van Gangelen zo'n zelfde soort vraag aan Pèlle stelt 8)7
Goh, wat raar. Pelle stelde ook een gesloten vraag. Maar dat is toch werkelijk van de zotte, toch? Wat verbeeldt die Pelle zich wel niet?

Verwijderd

Krukar schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:14:
[...]

Ik troll niet hoor. Voel daar geen behoefte toe.

Mijn reacties liggen in de lijn van die van Frank de Boer bij Studio Voetbal. Die begreep wel waarom Pelle zo reageerde.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:12

Herman

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1mxhu3anjhw_std640.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1mxhu3ajdhx_std640.jpg

:+

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Sempy
tweaker2010 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:05:
[...]

Volgens mij was Ajax juist de club die qua punten het meest gedupeerd werd door scheidsrechters.
(aangetoond door Thijs Zonneveld in het NRC) Feyenoord mazzelt de ene keer en had nu pech.
Hetzelfde verhaal met Twente, kan gebeuren dus. ;)
Van welke club was Thijs Zonneveld ook al weer supporter? :+

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-01 13:27

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Whaha. NOS is voor Ajax, Fox is voor Ajax blaatieblaat.

Ik zie zo vaak mede Feyenoorders lopen met "No one likes us we don't care" shirts etc.
Als ik dan hoor hoevaak ze daarover zeuren, dat iedereen voor Ajax is dan geloof ik dat toch niet ;)

Last.fm | Code Talks

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:03:
[...]

Misschien je aluhoedje afzetten?

Heb het idee dat een aantal Feyenoorders het gedrag van Pelle allemaal wel prima vinden. In de trant van 'het stelt allemaal niet zo veel voor en is heel normaal gedrag'.
Sempy schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:23:
[...]

Van welke club was Thijs Zonneveld ook al weer supporter? :+
AJAX!!!!!!! WZAWZDB!@#! :+ Er is in dat onderzoek bij Ajax een andere formule gebruikt zodat het in hun voordeel is uitgevallen! :+

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 03-03-2014 15:31 ]

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:14
Vos schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:29:
[...]

Heb het idee dat een aantal Feyenoorders het gedrag van Pelle allemaal wel prima vinden. In de trant van 'het stelt allemaal niet zo veel voor en is heel normaal gedrag'.

[...]

AJAX!!!!!!! WZAWZDB!@#! :+
ik kan mij zijn reacties van tegen twente en de fox commentator wel begrijpen maar goedpraten doe ik het niet. wat betreft de elleboogstoot 4 wedstrijden geven klaar

Verwijderd

Vos schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:29:
[...]

[...]

AJAX!!!!!!! WZAWZDB!@#! :+
Prima is teveel eer voor Pelle's doldrieste optreden na afloop van die wedstrijd tegen Twente. Na afloop van de wedstrijd van gisteren vond ik hem inderdaad wel meevallen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Hoezo?

Ik vind dat Pelle zich schandalig gedraagt en jij probeert dat goed te praten. Prima, ik ben het er totaal niet me eens, maar dat is jouw goed recht. Beargumenteer dan wel waarom jij het precies goed vind dat Pelle een gang in de Grolsch Veste afbreekt, Veltman een elleboog geeft en zich laat kennen voor de camera. In plaats daarvan haal je er zaken bij die Feyenoord punten gekost zouden hebben, dat doet totaal niet ter zake bij mijn mening over Pelle.

Dus, kom met argumenten in plaats van met kreten over 'mijn antwoord ', wat overigens een hele normale reactie was.

Verwijderd

Niku schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:32:
[...]

Hoezo?

Ik vind dat Pelle zich schandalig gedraagt en jij probeert dat goed te praten. Prima, ik ben het er totaal niet me eens, maar dat is jouw goed recht. Beargumenteer dan wel waarom jij het precies goed vind dat Pelle een gang in de Grolsch Veste afbreekt, Veltman een elleboog geeft en zich laat kennen voor de camera. In plaats daarvan haal je er zaken bij die Feyenoord punten gekost zouden hebben, dat doet totaal niet ter zake bij mijn mening over Pelle.

Dus, kom met argumenten in plaats van met kreten over 'mijn antwoord ', wat overigens een hele normale reactie was.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Te idioot dat men zich steeds achter de scheidsrechter blijft verschuilen nu de prestaties tegenvallen. :+
Feyenoord kan beter bij zichzelf ten rade gaan. De spelers hebben de kansen niet benut, dat is het probleem.

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Te idioot dat men zich steeds achter de scheidsrechter blijft verschuilen nu de prestaties tegenvallen. :+
Feyenoord kan beter bij zichzelf ten rade gaan. De spelers hebben de kansen niet benut, dat is het probleem.
Hear hear!
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Wederom reageer je niet op mijn post, maar haal je er weer iets anders bij. Oke, dan heeft deze discussie geen zin.

[ Voor 37% gewijzigd door Niku op 03-03-2014 15:42 ]

• BigWillem89
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:16:
[...]

Je ziet mij niet continu melden dat we 6 punten ontnomen zijn...
Oké, maar dan nog is het geen argument.

Je hoort mensen ook alleen maar als er beslissingen in het nadeel worden genomen. Ik ben niet van mening dat Feyenoord meer last heeft van arbitrale dwalingen dan andere clubs. Dat het nu een paar keer kort achter elkaar gebeurd is, is klote maar daar kun je niks aan doen.

Verwijderd

tweaker2010 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Verdomd weinig met verschuilen te maken. De enigen die overal mee weg komen zijn diegenen die in dienst zijn van de KNVB en rustig mogen blunderen zonder daar enige financieel nadelige consequenties aan verbonden te zien.

Voetbal is business. Er gaan miljoenen in om.

Verwijderd

Niku schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:40:
[...]

Hear hear!

[...]

Wederom reageer je niet op mijn post, maar haal je er weer iets anders bij. Oke, dan heeft deze discussie geen zin.
Reageer jij dan op mijn vraag?

Slechts zeiken op dingen die bij Feyenoord gebeuren lijkt aan jou besteed te zijn.

Ja, ik ben Feyenoorder. Maar daarom loop ik nog niet af te geven op wat er bij andere clubs gebeurt.

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Reageer jij dan op mijn vraag?

Slechts zeiken op dingen die bij Feyenoord gebeuren lijkt aan jou besteed te zijn.

Ja, ik ben Feyenoorder. Maar daarom loop ik nog niet af te geven op wat er bij andere clubs gebeurt.
Wil je even aanwijzen waar ik op Feyenoord zeik? :+

Check de edit knop trouwens even in plaats van te dubbelposten. Wel zo makkelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Niku op 03-03-2014 15:47 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:26

St@m

@ Your Service

Foei.. ik dacht dat PSV'ers het alleenrecht hadden op Calimero-uitspraken.. man man man.. wat een niveau.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:11
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:48:
[...]

Roomser dan de paus willen zijn? Of is er wellicht in overleg met de KNVB tot deze actie besloten. Opdat de KNVB de relatie met voornamelijk de Feyenoord supporters niet meer op de spits wil drijven dan nodig?
Hij is ook aanvoeder af, wat echt wel een klap is voor die man..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:45:
Foei.. ik dacht dat PSV'ers het alleenrecht hadden op Calimero-uitspraken.. man man man.. wat een niveau.
:D

• Sempy
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:42:
[...]

Verdomd weinig met verschuilen te maken. De enigen die overal mee weg komen zijn diegenen die in dienst zijn van de KNVB en rustig mogen blunderen zonder daar enige financieel nadelige consequenties aan verbonden te zien.

Voetbal is business. Er gaan miljoenen in om.
Dat ligt niet zo zeer aan die scheids/grensrechters die de foute beslissing nemen, maar aan de FIFA (met instemming van de voetbalbonden van alle grote competities) die geen elektronische hulpmiddelen willen toestaan. Grensrechter is de grootste kutbaan die er is, in een fractie van een seconde een beslissing nemen terwijl je zicht niet optimaal is en vervolgens de hele avond in slow-motion vanuit 10 invalshoeken terugzien dat je fout zit en horen dat half NL je een prutser vind.

Verwijderd

Gynnad schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:46:
[...]

Hij is ook aanvoeder af, wat echt wel een klap is voor die man..
Koeman de initiatiefnemer daartoe waar de directie Koeman in is gevolgd.

En nu toch nog een vooronderzoek van de KNVB.

Benieuwd naar de verklaring van Veltman naar de KNVB toe. Voor de camera beweren dat het een contactsport is en dat je anders maar op ballet moet is één, een verklaring naar de KNVB is twee.

• Niku

Niku

Alagaesii

Sempy schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Dat ligt niet zo zeer aan die scheids/grensrechters die de foute beslissing nemen, maar aan de FIFA (met instemming van de voetbalbonden van alle grote competities) die geen elektronische hulpmiddelen willen toestaan. Grensrechter is de grootste kutbaan die er is, in een fractie van een seconde een beslissing nemen terwijl je zicht niet optimaal is en vervolgens de hele avond in slow-motion vanuit 10 invalshoeken terugzien dat je fout zit en horen dat half NL je een prutser vind.
Eens. Ook al zijn het betaalde mensen die het goed zouden moeten zien, het blijft lastig en ondankbaar werk.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:26

St@m

@ Your Service

Dat een speler een overtreding goedkeurt doet natuurlijk niets af aan de aard van de overtreding.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Sempy
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:48:
[...]

Koeman de initiatiefnemer daartoe waar de directie Koeman in is gevolgd.

En nu toch nog een vooronderzoek van de KNVB.

Benieuwd naar de verklaring van Veltman naar de KNVB toe. Voor de camera beweren dat het een contactsport is en dat je anders maar op ballet moet is één, een verklaring naar de KNVB is twee.
Die balletopmerking doet niet ter zake voor de KNVB. Veltman zal zeer waarschijnlijk aangeven dat hij idd geraakt is en dat hij niet weet of er van opzet sprake is.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zouden jullie getroll niet willen voeren? Anders hebben mijn collega's straks zoveel op te ruimen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
St@m schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:45:
Lekker hé, ik had de afgelopen jaren wat sympathie opgebouwd voor Feyenoord en haar supporters (als geboren Amsterdammer ja ;)) voor de situatue de afgelopen jaren daar, maar dat is de laatste weken weer professioneel verwijderd door diezelfde supporters. Begin het nu zelfs weer leuk te vinden dat ze nergens om mee doen!

Misschien de sympathie toch maar weer verleggen naar PSV, *doet een grouphug met St@m en de andere PSV supporters" :+

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 03-03-2014 15:57 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

*psvsupportergeeftknufknufterug*

• Martinusz
De beelden spreken voor zich YouTube: Graziano Pellè elleboog Joël Veltman • by NederlandsVoetbal

Of Veltman het nu wel of niet wat vindt doet er niet toe. Dat is hetzelfde als je mee zou nemen of diegene wel of niet geblesseerd raakt door een actie, het gaat om de actie zelf en de intentie.

Op de beelden is duidelijk te zien dat Pelle zijn elleboog omhoog in het gezicht van Veltman zwaait, dat is denk ik al voldoende voor een straf. Bij een sprong of iets dergelijks kun je wellicht nog wegkomen met dat het een springende beweging is, maar dat gaat hier niet op.

Pagina: 1 ... 151 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum