Verwijderd
Ik hoop overigens nu dat Pelle wel goed geschorst wordt, hij heeft het blijkbaar niet geleerd na vorige week.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 17:01 ]
De roze brilletjes mogen weer even in de kast in rotjeknor.
En de roze broekjes mogen weer gewassen wordenKrukar schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:06:
Haha, "feyenoord heeft 10 keer betere spelers dan ajax", "feyenoord gaat dit wel even winnen" en andere kreten die ik hier voorbij heb zien komen: dit krijg je van voor je beurt spreken
Kun je die quotes er even bij pakken want volgens mij overdrijf je ietwat. Volgens mij zagen juist de Ajacieden zelf het wat somber in.Krukar schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:06:
Haha, "feyenoord heeft 10 keer betere spelers dan ajax", "feyenoord gaat dit wel even winnen" en andere kreten die ik hier voorbij heb zien komen: dit krijg je van voor je beurt spreken
Heb volgens mij erg weinig (zeg maar geen) van dit soort kreten voorbij zien komen...Krukar schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:06:
Scheidsrechter hield het heel erg kort, te kort voor de speelwijze van Feyenoord. Ajax was vanaf het eerste minuut aan het tijdrekken en ontregelen en uiteindelijk is dat stukje slimheid beloond. Bij Feyenoord ontbreekt deze winnaarsmentaliteit. Voetballende ontloopt het elkaar niet, maar het mentale en het daarbij horende geluk maalt het verschil.
Manu hadden we ook goed kunnen gebruiken. Schaken was weer zwak en de wissels maakte het alleen maar zwakker.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Door het tussen aanhalingstekens te zetten, suggereer je ook nog eens dat dit echt gezegd isKrukar schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:06:
Dit soort borstklopperij maakt Ajax nu zo impopulair bij niet-ajacieden.Krukar schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:06:
Welk moment bedoel je?ph4ge schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:16:
Uiteindelijk is Feyenoord voor der derde keer niet minder, maar verliezen ze wel. Een lesje effectiviteit weer. Ik heb de elleboog niet gezien, maar als het er een is moet hij bestraft worden. Moeten ze wel het moment wat er aan vooraf ging ook bestraffen.
Haha dat vind ik altijd zo mooi, het generaliseren.Niku schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:18:
[...]
Dit soort borstklopperij maakt Ajax nu zo impopulair bij niet-ajacieden.
Pelle maakt zich vandaag wederom belachelijk. Dat interview ook met Jan-Joost, wat een droeftoeter.
http://www.voetbalflitsen...u-have-an-ajax-face-lol-/
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 02-03-2014 17:24 ]
Die is gewoon zeker aan het stellen dat Feyenoord em in de zomer kwijt wil.Vos schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:22:
[...]
Haha dat vind ik altijd zo mooi, het generaliseren.
Pelle maakt zich vandaag wederom belachelijk. Dat interview ook met Jan-Joost, wat een droeftoeter.
http://www.voetbalflitsen...u-have-an-ajax-face-lol-/
...
heb het net gezien op Youtube (niet moeilijk te vinden).Niku schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:36:
Even dat filmpje gekeken, wat een baby die Pelle zeg.
En blijkbaar kun je volgens Pelle aan het gezicht van v. Gangelen zien dat hij voor Ajax is
Vraag me af of Koeman iets doet aan zijn gedrag mocht de KNVB niet ingrijpen, denk het zelf van niet.
Een Bakkal of Armenteros buiten de selectie laten is een stuk eenvoudiger dan je belangrijkste speler vooral wanneer je de punten nodig hebt.
Ajax gaat met 2 vingers in de neus het kampioenschap ophalen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hij wist ook goed dat dat niet nodig was. Deze elleboog was al 5 wedstrijden waard. Er was geen bal in de buurt, geen duel. Gewoon een elleboog die ZWAAR gestraft moet worden. +1 Voorwaardelijk, een wedstrijdje of 5 -6 dus.martinusz schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:12:
Wat een held die Veltman, tilt niet zwaar aan de Pelleboog!!
Dag Pelle
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Dat is toch het station bij de Kuip?Twee doden door aanrijding met trein Rotterdam-Zuid
Bij station Rotterdam Zuid zijn zondag aan het begin van de avond twee mensen onder een trein gekomen en overleden.
Ben een voetbal liefhebber uit de omgeving van AJAX (Laat ik het zo even stellen) maar Feyenoord heeft alle _echte_ kansen verprutst.PWM schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:56:
Feyenoord heeft het gewoon laten liggen vandaag. Ajax was niet sterk maar Feyenoord kon nog geen potten breken.
Het had 3 - 0 moeten zijn voor derust en dan was er niets aan de hand.
En Pelle.. Wat een ondankbare lutser is dat zeg.
Feyenoord heeft hem letterlijk uit de goot gevist, en dan jezelf zo weken lang opstellen om een "move" te maken naar een "betere" club...
Pelle; Zo gaat het niet lukken, we zijn geen Italiano's hiero's.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
En die Pelle, tja, Jan Joost van Gangelen is nou eenmaal een uitgesproken Ajacied. Prima, maar dan moet je niet op je pik getrapt zijn als iemand dat zegt. Blijkbaar raakte Pelle een gevoelige snaar. Het is niet professioneel van Pelle om dat te zeggen, maar het is ook niet beledigend of schelden ofzo. Anders klagen we weer dat alle voetballers alleen nog maar de mediatraining kunnen herhalen. Natuurlijk, Pelle moet zich niet laten provoceren, als Jan Joost met een grote glimlach een domme vraag stelt moet je daar tegen kunnen. Het is net als Van Gaal die boos wordt op Kraaij.
Laat Pelle nu maar even lekker 4 wedstrijden in de luwte op de tribune plaatsnemen. Dan kan hij als hij zn rust weer heeft gevonden wellicht sportieve wraak nemen in de playoffs.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 02-03-2014 21:16 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Natuurlijk wil je dat, maar ik vrees het ergste.D-e-n schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:19:
Playoffs? Die wil je toch wel vermijden mag ik hopen? We staan nog steeds vierde.
Natuurlijk is Pelle een goede speler maar ik geloof dus niet in de mythe die sommigen (zowel Feyenoorders als niet-Feyenoorders) van hem gemaakt hebben, alsof het allemaal niks is zonder Pelle. Vergeet niet dat Feyenoord met Guidetti ook goed functioneerde. Dus als Pelle Feyenoord beter maakt is het misschien ook wel eens zo dat Feyenoord Pelle beter maakt. Pelle was tot hij bij Feyenoord speelde namelijk ook niet veel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zou denken dat (zie PSV) het kwartje ook weer eens goed moet vallen.ph4ge schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:29:
Nee, ik vrees play offs omdat het goede spel telkens geen punten oplevert en daardoor het spel en het zelfvertrouwen alleen maar verder afneemt.
Ook een loopvermogen van niks. Je zou denken dat van Gaal zich daar zorgen over moet maken. Ik zou Sneijder en vd Vaart nooit allebei meenemen ook. Dan heb je twee man bij je die na 70 minuten op zijn.gambieter schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:29:
Tussen de Klassieker door: Van Gaal heeft vd Vaart toch nog opgeroepen voor Oranje. Wil hij de onervaren jonkies echt compenseren met oudjes voor de houdbaarheidsdatum?
Ik hoop dat wat dat betreft Wijnaldum en Fer het halen. En anders gewoon van Ginkel zonder wedstrijdritme selecteren. Je begint toch weer met een paar weken oefenen.
Is Van Ginkel niet noch herstellende van een zware blessure?
Fer is eerder een verdedigende middenvelder; daar heeft Van Gaal er al genoeg van.
[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 02-03-2014 21:49 ]
Vond de sfeer op de tv in de kuip trouwens bedroevend.. De eerste 10 minuten en 10 minuten na het doelpunt hoorde je het publiek, maar vooral in de 2e helft was het een dooie boel.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Klopt, de gelijkmaker sloeg echt in als een bom, ook bij het publiek. Ook het publiek speelde een zwakke wedstrijd.M@cer schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:51:
Mooie overwinning van Ajax vandaag, kampioenschap is nu wel zo goed als beslist.
Vond de sfeer op de tv in de kuip trouwens bedroevend.. De eerste 10 minuten en 10 minuten na het doelpunt hoorde je het publiek, maar vooral in de 2e helft was het een dooie boel.
Hoe kan dat nou? Het legioen verzaakt toch nooit! Beste supporters van Nederlandph4ge schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:01:
[...]
Klopt, de gelijkmaker sloeg echt in als een bom, ook bij het publiek. Ook het publiek speelde een zwakke wedstrijd.
Ook Janmaat reageert triest na afloop van de wedstrijd. Hij noemt Kishna maar een rare gozer.
XXXVI
In de laatste wedstrijd van v. Marwijk raakte vd Vaart geloof ik geblesseerd.dutchgio schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:47:
Sneijder kan nog we mee, maar Van De Vaart heeft toch wel z'n beste tijd gehad en kun je wel afschrijven. Hij speelde bij HSV ook al niet meer; dat elftal ging op de schop bij aanstelling van de nieuwe trainer.
Is Van Ginkel niet noch herstellende van een zware blessure?
Fer is eerder een verdedigende middenvelder; daar heeft Van Gaal er al genoeg van.
Bij Norwich City speelt hij aanvallende middenvelder, verdedigen is hij niet zo goed indutchgio schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:47:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daar ben ik het niet mee eens. Ajax moet nog tegen Twente, Vitesse en ADO en gaat daar nog flink wat punten tegen verspelen. Juist een grote voorsprong kan voor gemakzucht zorgen qua instelling vd spelers.M@cer schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:51:
Mooie overwinning van Ajax vandaag, kampioenschap is nu wel zo goed als beslist.
Iedereen dacht ook dat PSV geen rol meer zou spelen en nu staan ze opeens 1 punt achter Feyenoord.
Co zit bij SV, ben benieuwd wat hij nu weer te melden heeft over (zijn aanstaande club?) Feyenoord.
Ik weet niet of het serieus of een troll is, maar inderdaad ik geef toe dat dit een van de dufste wedstrijden was die ik ooit in de Kuip heb meegemaakt. Voor de rust ging het nog wel, maar na de rust was het stroef. Er ging een golf van "daar gaan we weer" door de Kuip bij die goal. Ben blij dat het gelijk opvalt als het een keer iets minder is. EDIT: Geen uit supporters scheelt natuurlijk ook.ephymerous schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:08:
Hoe kan dat nou? Het legioen verzaakt toch nooit! Beste supporters van Nederland
[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 02-03-2014 22:27 ]
Die goal sloeg inderdaad als een bom in. In het vak waar ik zat was iedereen opeens doodstil. De goal kwam uit de lucht en die klap kwamen we helaas niet meer te boven.ph4ge schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:17:
[...]
Ik weet niet of het serieus of een troll is, maar inderdaad ik geef toe dat dit een van de dufste wedstrijden was die ik ooit in de Kuip heb meegemaakt. Voor de rust ging het nog wel, maar na de rust was het stroef. Er ging een golf van "daar gaan we weer" door de Kuip bij die goal. Ben blij dat het gelijk opvalt als het een keer iets minder is. EDIT: Geen uit supporters scheelt natuurlijk ook.
PSN: Finally_Chris
Wat is dat toch altijd dat 'gevoel'
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat is iets wat volgens velen mist bij jonge spelers die een mooi contact bij een grote club tekenen.Quad schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:48:
Grappig, Co was door van Geel benaderd geweest voor Feyenoord maar hij heeft het 'gevoel' niet.
Wat is dat toch altijd dat 'gevoel'
Volgens mij hoeft het allemaal van Co niet meer zo. Hij is 66 en heeft een mooie bankrekening. Kan mij best voorstellen dat je dan niet meer zo op een avontuur bij Feyenoord zit te wachten.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Feyenoord moet gewoon gezond worden, dat kan van de zomer lukken, en pas dan kan je echt gaan bouwen.
Ronald Koeman die het gevoel heeft niet meer bij te kunnen brengen bij Feyenoord, van Basten die het gevoel heeft dat de directie van Heerenveen niet achter hem staat, Erwin Koeman die het gevoel heeft dat die hoger op kan en Phillip Cocu die het 'gevoel' heeft dat het goed gaat met PSV.
nggyu nglyd
Los van zijn leeftijd of zijn gevoel. Co is al tijden erg kritisch op Feyenoord in de media geweest, denk niet dat het legioen blij met hem zou zijn geweest. Van alle gevestigde trainers heeft niemand zin hier zijn vingers aan te branden. Of Stevens misschien?ph4ge schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:55:
Ik denk ook dat Co niet past bij Feyenoord, en die ziet ook dat korte termijn succes onmogelijk zal zijn. Hij gaat niet meer eerst 3 jaar bouwen, daar is hij te oud voor.
Feyenoord moet gewoon gezond worden, dat kan van de zomer lukken, en pas dan kan je echt gaan bouwen.
...
Huh PSV beter jeugd en aankoop beleid, volgens mij heb je wat jaren onder een steen geleefd?Luxicon schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:05:
En iedereen is anders, maar het ligt denk ik niet alleen aan de coach. Overal zie je van tijd tot tijd nieuwe coaches en iedere club met andere resultaten. Misschien kan Feyenoord wel gaan werken aan een beter aankoopbeleid. Of betere opleiding van de jeugd. Ik denk dat ze al met al vaak tekort schieten in talentvolle spelers in vergelijking met Ajax. Ik heb ook het idee dat PSV Feyenoord hiermee voorbijstreeft.
[ Voor 29% gewijzigd door Luxicon op 02-03-2014 23:09 ]
...
...
PSV heeft ook veel meer goede spelers verkocht (oa Mertens, die stond garant voor veel goals en assists).Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:13:
PSV heeft ook veel meer geld besteed dan Feyenoord aan spelers kon besteden.
Ik begreep overigens dat Bakkal, Armenteros en nog een andere speler op de tribune zaten vanwege een gebrek aan inzet. Gelijk wegsturen die 3, heb je geen reet aan.
[ Voor 6% gewijzigd door CR1691 op 02-03-2014 23:37 ]
Feyenoord heeft het geld niet om een goed aankoop beleid te voeren maar moet grotendeels leunen op hun (uitstekende) jeugd.Luxicon schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:09:
Nee ik heb het idee er bij PSV wel talent vollere spelers voetballen door de jaren heen. PSV heeft betere resultaten dan Feyenoord of leef jij onder een steen.
Het probleem is dat je op dit niveau geen volledig elftal kunt hebben met alleen maar spelers uit je eigen jeugd.
Je zult spelers van buitenaf erbij moeten halen om de plekken te vullen en daar heeft Feyenoord het geld niet voor.
Ajax heeft ook veel spelers uit de jeugd maar moet toch nog spelers erbij kopen.
PSV kan spelers erbij kopen om plekken tevullen die ze niet met eigen jeugd kunnen vullen. Dat geld heeft Feyenoord niet dus moeten ze zich beperken tot gratis of zeer goedkope spelers. Soms pakt dit goed uit maar meestal niet.
Sterker nog: kijk eens wat er aan Feyenoord-jeugd bij andere Nederlandse clubs speelt. Rekik, Bruma, Wijnaldum, Ebicilio, Castaignos komen ook van Feyenoord. Fer zat vorig jaar ook nog bij Twente. Een aantal van die spelers had je met een gezonde financiële situatie gewoon kunnen houden of terug kunnen halen na het (mislukte) buitenlandse avontuur.Deadsy schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:39:
[...]
Feyenoord heeft het geld niet om een goed aankoop beleid te voeren maar moet grotendeels leunen op hun (uitstekende) jeugd.
Het probleem is dat je op dit niveau geen volledig elftal kunt hebben met alleen maar spelers uit je eigen jeugd.
Je zult spelers van buitenaf erbij moeten halen om de plekken te vullen en daar heeft Feyenoord het geld niet voor.
En "eigen jeugd" is dan heel relatief. Want Fischer is gewoon gekocht. Feyenoord kan echt geen zeventienjarige voor een paar miljoen halen.Ajax heeft ook veel spelers uit de jeugd maar moet toch nog spelers erbij kopen.
Dus als er juist iets goed is bij Feyenoord is het de jeugd.
Je had het veel slechter kunnen treffen dan Koeman maar ik denk dat er ook qua trainer nog wel vooruitgang is te boeken. Als je ziet hoe Koeman bijvoorbeeld met Manu is omgesprongen. Gezien het gebrek aan goede vleugels had je daar meer mee kunnen doen.
Ik vind het overigens erg jammer dat Adriaanse niet komt. Hij is van het rechtlijnige type dat Feyenoord nodig heeft. Ik moet er niet aan denken dat we nu weer met zo'n oude rot als van Marwijk of een saai iemand als Rutten komen te zitten.
Als spelers al een transfer maken is het al binnenlands; bij PSV en Ajax heb je bijvoorbeeld Eriksen, Strootman(al doet hij het nu zo goed bij Roma dat hij zo weer met winst verkocht kan worden door Roma) en Mertens die een transfer naar het buitenland maakten, waar er voor de club een goede transfersom voor af te dwingen is.
Dus als je ook niet veel inkomsten krijgt uit transfers, heb je ook geen geld om dat uit te geven aan versterkingen. Fisher is dan misschien gekocht, maar wel op heel erg jonge leeftijd, en echt niet voor een paar miljoen. Daar gaat hij voor weg, na een aantal jaren.
[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 03-03-2014 00:38 ]
Mertens en Strootman zijn gewoon voor veel geld gekocht en daarna door verkocht. Ook hier weer: geld bepaalt. Die 1,4 miljoen voor Fischer of straks wellicht voor Zivkovic: Feyenoord heeft het niet.
[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 03-03-2014 00:53 ]
Ajax moet thuis tegen Twente en thuis tegen ADO. Twente zoals ze nu spelen gaat geen deuk in een pakje boter slaan in de Arena en ADO in de huidige vorm al helemaal niet.tweaker2010 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:16:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Ajax moet nog tegen Twente, Vitesse en ADO en gaat daar nog flink wat punten tegen verspelen. Juist een grote voorsprong kan voor gemakzucht zorgen qua instelling vd spelers.
Iedereen dacht ook dat PSV geen rol meer zou spelen en nu staan ze opeens 1 punt achter Feyenoord.
Co zit bij SV, ben benieuwd wat hij nu weer te melden heeft over (zijn aanstaande club?) Feyenoord.
Uit tegen Vitesse is lastig te zeggen, Vitesse lijkt zich de laatste seizoenen heel erg op te laden tegen Ajax en ze spelen thuis, toch verwacht ik daar een gelijk spel.
Daarbij, heb je het programma gezien van Vitesse en Twente buiten de wedstrijden tegen Ajax?
Vitesse mag o.a. nog thuis tegen PSV, uit tegen Groningen, thuis tegen Heerenveen en uit tegen Utrecht.
Twente mag o.a. nog thuis tegen AZ en uit tegen GAE.
Als je puur op papier kijkt zou je zeggen dat Twente van de drie clubs die nog om de titel kunnen meedoen (imho) het makkelijkste programma heeft, maar ik denk dat juist Twente nog punten gaat laten liggen tegen "de kleintjes".
De wedstrijd Ajax - Twente gaat hoe dan ook belangrijk worden maar ik durf daar wel op in te zetten dat het een vrij gemakkelijke overwinning wordt voor Ajax. Twente komt bijna altijd naar de arena om puntverlies te voorkomen i.p.v. punten te halen, en zeker dit seizoen gaat dat weer gebeuren.
We gaan het zien en natuurlijk moet het nog wel "even" gebeuren, maar ik denk dat dit kampioenschap voor Ajax zo goed als binnen is, zeker nu de focus volledig op de ED kan liggen.
In de afgelopen 26 wedstrijden heeft Ajax 21 verliespunten opgelopen (6 keer gelijk, 3 keer verlies). Wat jij eigenlijk zegt is dat je verwacht dat Ajax in minder dan 1 3de van dat aantal wedstrijden (8 resterend) meer dan 1 3de van die verliespunten nog gaat oplopen (8 punten voorsprong)
[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 03-03-2014 09:29 ]
Vergeet Leerdam niet, ook een meer dan bruikbare speler in de Nederlandse top. Van La Parra is ook een leuke speler. Allemaal spelers die te vroeg voor te weinig vertrokken, mede omdat Feyenoord financieel niet interessant was.D-e-n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:15:
Sterker nog: kijk eens wat er aan Feyenoord-jeugd bij andere Nederlandse clubs speelt. Rekik, Bruma, Wijnaldum, Ebicilio, Castaignos komen ook van Feyenoord. Fer zat vorig jaar ook nog bij Twente. Een aantal van die spelers had je met een gezonde financiële situatie gewoon kunnen houden of terug kunnen halen na het (mislukte) buitenlandse avontuur.
Zelfs niet voor een paar ton, zie Strootman waar Feyenoord serieus achteraan zat voordat hij naar Utrecht ging. Zelfs 3 ton ging niet voor een aankoop waar iedereen achterstond.D-e-n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:15:
En "eigen jeugd" is dan heel relatief. Want Fischer is gewoon gekocht. Feyenoord kan echt geen zeventienjarige voor een paar miljoen halen.
Ook Koeman is helaas niet aan zn sterkste seizoen bezig. Ook gisteren waren ze wissels weer onbegrijpelijk (al ligt dat ook aan het beschikbare materiaal). Dat Verhoek op de bank zit ipv Manu snap ik echt niet. Die had je goed kunnen gebruiken.D-e-n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:15:
Je had het veel slechter kunnen treffen dan Koeman maar ik denk dat er ook qua trainer nog wel vooruitgang is te boeken. Als je ziet hoe Koeman bijvoorbeeld met Manu is omgesprongen. Gezien het gebrek aan goede vleugels had je daar meer mee kunnen doen.
Rutten en Bosz worden nu genoemd in de media. Met die laatste kan ik goed leven. Is een echte clubman en heeft bewezen een vakman te zijn. Arnhem is ook een wespennest en daar laat hij zich ook niet gek maken door alle perikelen rond de club. Daarnaast past zijn speelstijl ook bij Feyenoord en kan hij jonge spelers beter maken. Dat hij het als TD verprutst heeft, tja, hij is nu niet in beeld als TD maar als trainer. Daarnaast liepen we allemaal in de polonaise toen hij deed wat hij deed, een ieder had hetzelfde gedaan in zijn schoenen. Ik zie dat niet als een obstakel.D-e-n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:15:
Ik vind het overigens erg jammer dat Adriaanse niet komt. Hij is van het rechtlijnige type dat Feyenoord nodig heeft. Ik moet er niet aan denken dat we nu weer met zo'n oude rot als van Marwijk of een saai iemand als Rutten komen te zitten.
Rutten is maar een rare snuiter, zo'n bedeesde man past volgens mij totaal niet bij Feyenoord. Al is hij wel een vakman en heeft hij zn kwaliteiten. Ik denk dat hij wellicht naast Van Gastel en Gio gezet kan worden, als hij dat ziet zitten.
Fout op fout en geen creativiteit. Van beide kanten.
1-1 Had een meer terechte uitslag geweest.
Ik ben wel blij met de 1-2, zo hebben we nu een beetje ademruimte
Maar wat een pannenkoek is die Immers. Zo vrij voor de goal en dan zo hoog over
Pelle had 'm dwars door de touwen heen geschoten
Dit was ook alleen voor de wedstrijd; de hele wedstrijd heb ik echt nauwelijks enthousiast publiek gehoord, terwijl de Kuip normaal wél kolkt. Het was opvallend rustig.
Ook de "we worden weer genaaid" spreekkoren snapte ik niets van
1 Keer buitenspel niet gegeven.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Calimero gedrag, 33 verliespunten op 2 3de van het seizoen ligt natuurlijk niet aan gebrek aan kwaliteit in de selectie of aan slecht benutten van kansen. Dat zou heel gek zijn natuurlijk!dvdkiwi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:58:
Ook de "we worden weer genaaid" spreekkoren snapte ik niets van![]()
Nee, al die verliespunten dat komt allemaal door de KNVB, want die zijn voor Ajax en alle scheidsrechters zijn geïnstrueerd om bij Feyenoord allemaal verkeerde beslissingen te nemen, daarom zijn er ook vééééél meer dan bij andere clubs!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Immers probeert elke bal terug naar Den Haag te schieten. Ik heb nog nooit zo'n inefficiënte aanvaller gezien die zoveel kansen nodig heeft om te scoren.dvdkiwi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:58:
Poe, wat een verschrikkelijk slechte pot gisteren...
Fout op fout en geen creativiteit. Van beide kanten.
1-1 Had een meer terechte uitslag geweest.
Ik ben wel blij met de 1-2, zo hebben we nu een beetje ademruimte
Maar wat een pannenkoek is die Immers. Zo vrij voor de goal en dan zo hoog over
Pelle had 'm dwars door de touwen heen geschoten
[...]
Dit was ook alleen voor de wedstrijd; de hele wedstrijd heb ik echt nauwelijks enthousiast publiek gehoord, terwijl de Kuip normaal wél kolkt. Het was opvallend rustig.
Ook de "we worden weer genaaid" spreekkoren snapte ik niets van![]()
Maar Rutten... seriously? Kunnen ze beter de kantinejuffrouw neerzetten. Waar is hij de laatste jaren nog succesvol geweest?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Rutten is nooit echt succesvol geweest. Zijn grootste prestatie was 4de met FC Twente, wat in die tijd nog wel een redelijke prestatie was.Senor Sjon schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:34:
[...]
Immers probeert elke bal terug naar Den Haag te schieten. Ik heb nog nooit zo'n inefficiënte aanvaller gezien die zoveel kansen nodig heeft om te scoren.
Maar Rutten... seriously? Kunnen ze beter de kantinejuffrouw neerzetten. Waar is hij de laatste jaren nog succesvol geweest?
Schalke gleed af onder zijn bewind en bij Vitesse en PSV kon hij geen potten breken.
Imho niet echt een trainer om blij van te worden als hij naar je club komt....
Het is officieel: Rutten voor 1 jaar naar Feyenoord: http://www.nusport.nl/voe...ofdtrainer-feyenoord.html
[ Voor 26% gewijzigd door Railgunner op 03-03-2014 10:42 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
http://www.telegraaf.nl/t...kt_lans_voor_Pelle__.html
nggyu nglyd
Rutten heeft het bij PSV slecht gedaan, maar zijn voorganger en opvolgers minstens net zo slecht. Dus daar kun je met Rutten niet veel van zeggen: Advocaat (bepaald niet de minste) liep tegen dezelfde problemen aan.Krukar schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:38:
[...]
Rutten is nooit echt succesvol geweest. Zijn grootste prestatie was 4de met FC Twente, wat in die tijd nog wel een redelijke prestatie was.
Schalke gleed af onder zijn bewind en bij Vitesse en PSV kon hij geen potten breken.
Imho niet echt een trainer om blij van te worden als hij naar je club komt....
Bij Vitesse deed hij het helemaal zo slecht nog niet. Met een relatief nieuw elftal toch lang meedoen. Niet slechter dan Bosz nu doet.
Alleen bij Schalke is hij door het ijs gezakt.
Ik vind het verstandig dat ze hem maar 1 jaar geven. Dat zouden ze zo moeten houden, is bij Koeman ook goed bevallen. Ik sta niet te juichen met Rutte, maar vraag me af of er betere alternatieven zijn die ook haalbaar zijn en interesse hebben.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Verwijderd
Ik zie het niet zitten, hij past volgens mij totaal niet bij Feyenoord.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:06:
Nee hè, Fred Rutte wordt de nieuwe trainer van Feyenoord. Voorzie dat die voor de kerst weg is: http://www.feyenoord.nl/n...en-opvolger-ronald-koeman
Rutte (zonder n) is premier, denk niet dat hij graag coach van Feyenoord wil wordenTettie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:06:
[...]
Ik sta niet te juichen met Rutte, maar vraag me af of er betere alternatieven zijn die ook haalbaar zijn en interesse hebben.
Verwijderd
Wie anders? Voor mijn part Lodeweges of liever nog Silvia Neid. Met haar had Feyenoord, mits goed doordacht, eindelijk eens goed commercieel kunnen boeren.
Ouch....D-e-n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:15:
[...]
Ik moet er niet aan denken dat we nu weer met [..] een saai iemand als Rutten komen te zitten.
Dáár staat ie nu juist wel bekend om, hij is heel goed in het managen van moeilijke jongens en jeugdspelers. Helaas schat ik hem (mede op basis van het verleden) te licht in voor het echte werk. Was een goede geweest voor naast Cocu, maar hoofdcoach? Nee...martinusz schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:52:
Rutten staat ook niet bekend om een team beter te maken met eigen jeugd toch? Ik vind het een opmerkelijke keuze, zeker voor 1 jaar?
Wel mooi voor Ajax/PSV/Twente dat Feyenoord nu inzet op de 2e plek
[ Voor 56% gewijzigd door Tomba op 03-03-2014 11:13 ]
Tsja, de resultaten bij Vitesse waren conform de kwaliteiten van het team. Bovendien worden die resultaten m.i. overschaduwd door zijn zwakke vertoning door na een teleurstelling niet in de spelersbus te stappen en daarna een poosje ziek te melden.Tettie schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:06:
[...]
(...)
Bij Vitesse deed hij het helemaal zo slecht nog niet. Met een relatief nieuw elftal toch lang meedoen. Niet slechter dan Bosz nu doet.
(...)
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Koeman had ook steeds een contract voor één jaar.dutchgio schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:18:
Wel opvallend dat hij maar voor 1 jaar tekent; je zou toch eerder een trainer als Koeman willen die op langere termijn ook meerwaarde heeft voor het team, en niet slechts voor 1 seizoen. In 3 seizoenen 3 verschillende trainers hebben draagt daar niet echt aan bij, mocht Rutten geen verlenging krijgen na het ene jaar. Dat zal wel afhangen van de prestaties, maar als het echt slecht gaat is hij al eerder weg..
Koeman had ook voor 1 jaar getekend, en heeft dat twee keer met 1 jaar verlengd. Dit zou met Rutten ook kunnen gebeuren.dutchgio schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:18:
Wel opvallend dat hij maar voor 1 jaar tekent; je zou toch eerder een trainer als Koeman willen die op langere termijn ook meerwaarde heeft voor het team, en niet slechts voor 1 seizoen.
Dat soort figuren passen toch totaal niet bij Feyenoord!
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Edit
Volgens ingewijden zou Rutten goed zijn voor jonge spelers.
Conclusie: er is een leegloop aanstaande bij Feyenoord.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 11:36 ]
Daarnaast verwacht ik ook een leegloop bij Feyenoord aan het eind van dit seizoen. Ze hebben nog steeds amper geld dus zullen het moeten doen met eigen jeugd. Gaat een zwaar jaar worden voor ze.
Verwijderd
Daarvan was ik niet op de hoogte, dat zal dan wel de standaard zijn bij Feyenoord.Railgunner schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:21:
[...]
Koeman had ook voor 1 jaar getekend, en heeft dat twee keer met 1 jaar verlengd. Dit zou met Rutten ook kunnen gebeuren.
Dan zou dat bij Rutten ook gewoon verlengd kunnen worden uiteraard, maar dat zal nog wel van de prestaties afhangen.
Vanuit Feyenoord is dit prima. Als een trainer niet presteert kun je er iig per seizoen van af. Geen dure afkoopsommen.dutchgio schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:18:
Wel opvallend dat hij maar voor 1 jaar tekent; je zou toch eerder een trainer als Koeman willen die op langere termijn ook meerwaarde heeft voor het team, en niet slechts voor 1 seizoen. In 3 seizoenen 3 verschillende trainers hebben draagt daar niet echt aan bij, mocht Rutten geen verlenging krijgen na het ene jaar. Dat zal wel afhangen van de prestaties, maar als het echt slecht gaat is hij al eerder weg..
Verder om nog even in het oog te houden: Feyenoord heeft de 4e begroting van Nederland (35 miljoen).
Dat is bijna de helft van wat Ajax en PSV hebben (beiden rond de 60 miljoen) en iets minder dan FC Twente (rond de 40).
http://plazilla.com/begro...ord-psv-twente-az-vitesse
Dat Feyenoord onder Koeman 2e, gedeeld 2e en nu misschien 5e wordt is dus helemaal zo gek niet. Of Fredje dat gaat halen moeten we nog maar zien, maar reeel gezien staan Ajax en PSV zo ver voor met middelen dat Feyenoord structureel moet meedoen voor de 3e plek, in concurrentie met Twente en Vitesse (30 miljoen).
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Dat zit er inderdaad wel aan te komenVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:29:
Pellè en Martins Indi zullen sowieso vertrekken. Clasie was ook interesse voor, en de Vrij heeft ook aangegeven aan een volgende stap toe te zijn. Verder lijkt ook Janmaat niet te houden. Armenteros gaat terug naar Anderlecht. Schaken wilt ook naar het buitenland, maar of daar interesse voor is? Boëtius is ook interesse voor, maar die zal nog wel een jaartje blijven. Ook Bakkal vertrekt, al zal je die niet missen.
Voor Pellè is een vervanger nodig, ik denk dat Tevrede te licht is. Of je moet met Boëtius en Manu als spitsen gaan spelen (4-4-2), dan heb je Achahbar nog achter de hand. Voor Clasie heb je al een vervanger in huis, Vormer. Centraal achterin heb je ook de vervangers in huis: Kongolo en van Beek. Alleen voor de linksback en rechtsback heb je niet veel.
Dat was eigenlijk al een hele tijd bekend. Wil Feyenoord weer gezond worden moeten spelers als Pelle, Clasie, Janmaat, De Vrij en Indi eigenlijk verkocht worden. Daarnaast moet je afscheid nemen van Vormer, Verhoek, Goossens en Schaken.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:29:
Zullen me een persconferenties worden met Gudde en Rutten...
Edit
Volgens ingewijden zou Rutten goed zijn voor jonge spelers.
Er blijft dan weinig van over maar het was eigenlijk al wel duidelijk dat Feyenoord er volgend jaar heel anders uit zal zien.
Wishful thinking. Je zal toch spelers over moeten houden om op te stellenCR1691 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:46:
[...]
Daarnaast moet je afscheid nemen van Vormer, Verhoek, Goossens en Schaken.
Manu is een beetje gek. Die heeft bij Excelsior wat dingen gedaan die niet spoorden. Vraag me af of dat ook niet zo'n talent is als Biseswar en Cabral. Lijkt leuk en aardig, maar er zit een verkeerde kop op.
Verwijderd
Achterin heeft Feyenoord voldoende jonge spelers, denk aan de witte Keniaan die uitgeleend is aan Excelsior op de linksback positie.BigWillem89 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:45:
[...]
Dat zit er inderdaad wel aan te komen
Pellè en Martins Indi zullen sowieso vertrekken. Clasie was ook interesse voor, en de Vrij heeft ook aangegeven aan een volgende stap toe te zijn. Verder lijkt ook Janmaat niet te houden. Armenteros gaat terug naar Anderlecht. Schaken wilt ook naar het buitenland, maar of daar interesse voor is? Boëtius is ook interesse voor, maar die zal nog wel een jaartje blijven. Ook Bakkal vertrekt, al zal je die niet missen.
Voor Pellè is een vervanger nodig, ik denk dat Tevrede te licht is. Of je moet met Boëtius en Manu als spitsen gaan spelen (4-4-2), dan heb je Achahbar nog achter de hand. Voor Clasie heb je al een vervanger in huis, Vormer. Centraal achterin heb je ook de vervangers in huis: Kongolo en van Beek. Alleen voor de linksback en rechtsback heb je niet veel.
King Elvis zal nu wel teruggehaald gaan worden, http://img.fr12static.nl/...1e385bd0e5ff6bec2c4_8.jpg en misschien Gyon Fernandez zelfs wel. Boëtius en de Vilhena zie ik nog niet vertrekken. Immers misschien wel, naar een Engelse middenmoter als het ff kan.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Op de nieuwjaarsspeech: negatief eigen vermogen van €6,- miljoen. Bij minimaal positief eigen vermogen van €3,- miljoen is Feyenoord verplicht jaarlijks 4% dividend te betalen aan de aandeelhouders én in samenspraak met die aandeelhouders gefaseerd die aandelen ad €30,- miljoen terug te kopen. Komt nog bij dat Feyenoord BVO de nieuwe trainingsfaciliteiten heeft te bekostigen ad €17,- miljoen.Railgunner schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:56:
De schuld van Feyenoord schijnt tot onder de 10 miljoen te zijn gezakt, dus met de verkoop van een tweetal spelers zou Feyenoord uit de schulden moeten zijn. Het schijnt alleen zo te zijn dat de 'Vrienden van Feyenoord' (= investeerders) recht heeft op 25% van de transferinkomsten van een aantal spelers.
Bijna uit de schulden?
Dacht het niet.
De BVO mag blij zijn wanneer een derde van de transferopbrengsten voor nieuwe spelers aangewend mag worden.
Enige positieve is wel dat Feyenoord de laatste jaren weer zwarte cijfers schrijft, zonder Europees voetbal en zonder enige prijs.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum