[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.458 views

Onderwerpen

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:44
Ik dacht belchinezen juist een probleem waren in het voetbal :o

Regeren is vooruitschuiven

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
T-MOB schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:45:
Ik dacht belchinezen juist een probleem waren in het voetbal :o
:D

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:26

Superkiwi

Hoi doei

tweaker2010 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:54:
[...]
Vitesse is de goede flow kwijt en Piazon is uit vorm, dus die 5 punten verspelen ze makkelijk.
Twente inhalen wordt idd lastig, maar een plaats in de top 3 (dus boven Feyenoord) zit er wel in voor PSV.
klopt allemaal, maar is psv dan wel in goede vorm?
Paar weken geleden bijvoorbeeld nog puntverlies tegen RKC...
Niemand is goed in vorm, iedereen laat op de raarste momenten punten liggen.
Daarom maakt het mij ook niet uit wie er kampioen wordt dit jaar, omdat niemand het écht verdient.
Natuurlijk hoop ik dat Ajax kampioen wordt, maar het zegt dit seizoen echt helemaal niks.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geweldige column

[ Voor 100% gewijzigd door argro op 27-02-2014 08:38 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10

Rhapsody

In Metal We Trust

Elke keer als ik Galatasaray zie spelen ben ik verbaasd dat ze nog in de CL zitten. Er zit helemaal geen idee in hun spel. En het veld is volgens mij ook waardeloos.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Blijven die Turken de hele wedstrijd bij ieder balcontact van Chelsea zo vals fluiten?
We zijn pas 5 min onderweg, en irriteer me er nu al aan...

O, 0-1!!
Misschien worden ze nu wat stiller.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 21:15

MeNTaL_TO

The future is not set

dvdkiwi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:57:
Blijven die Turken de hele wedstrijd bij ieder balcontact van Chelsea zo vals fluiten?

O, 0-1!!
Aah ze doen het bij alle spelers, ik zat al uit te vogelen aan wij ze een hekel hadden, dacht al dat ik een uitspraak/relletje gemist had in de media.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja, bij alle spelers.
Schijnt bij hun fanatisme te horen leer ik van een Turk. Ik vind het maar vervelend.
Ze kunnen beter hun eigen spelers uitfluiten, want die bakken er niet veel van...
En die Drogba, dat is een pannenkoek.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:14
Wat een afgrijselijke slechte pot is er op tv. Een counterploeg vs. stuntelig kneuzen eftal. Snap werkelijk waar niet waarom de NOS voor deze pot heeft gekozen :N

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 16:38
mooi krijg je door te klootviolen (terry ) geen goal tegen en slechts geel. Ik had dat toch anders gedaan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-01 21:15

MeNTaL_TO

The future is not set

Kevinp schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:29:
mooi krijg je door te klootviolen (terry ) geen goal tegen en slechts geel. Ik had dat toch anders gedaan.
Ik denk dat het geen keuze had, maar dat Sport1 de andere heeft gekozen en daardoor de NOS alleen de andere nog uit mag zenden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Kevinp
gewoon rood geven bewust hands is toch rood?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het was geen hands.
Hij pakte de bal op die net uit was gegaan.
Hij had niet eens tijd om 'm naar een ingooier te gooien omdat Gala al erg snel een tweede bal kreeg toegeworpen.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 15:38
Ik denk dat de nos deze pot koos ivm Sneijder. Daar zijn ze toch wel een groot fan van.
Maar het zou erg mooi zijn als Chelsea gehakt maakt van die turken. Scheelt ook weer een hoop getoeter.

Desondanks kijk ik Schalke - Real. Die pot wordt overigens door sport1 uitgezonden op het 2de kanaal. De hoofdpot is daar ook Chelsea.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rhapsody schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:55:
Elke keer als ik Galatasaray zie spelen ben ik verbaasd dat ze nog in de CL zitten. Er zit helemaal geen idee in hun spel. En het veld is volgens mij ook waardeloos.
Het zegt meer over de zwakte van de huidige Italiaanse competitie, Juve kon Galatasaray niet tegenhouden en AC Milan werd bijna door Ajax eruit gegooid. Mancini heeft zijn taktiek ook niet op orde.

Echter, als je ManU gisteren zag, is het ook verbazend dat die nog in de CL zitten. Krijgen ze al een relatief zwakke tegenstander als Olympiakos, en zijn zelfs kansloos daategen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:35

iChaos

It's Lupus.

Manman, wat is Galatasaray rampzalig wanneer ze worden aangevallen. Na iedere corner weer een counter op hun dak :p

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:32
Kevinp schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:38:
gewoon rood geven bewust hands is toch rood?
Ga eerst de regels maar leren...

Float like a butterfly, sting like a bee.

• schwarzenegger
Sodemieter die Ronaldo die knalt even de 0-3 erin zeg.
Goedemorgen heej

En Bale maakt er 0-4 van. Hopsakee

[ Voor 20% gewijzigd door schwarzenegger op 26-02-2014 21:59 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schalke - Real is helemaal niet spannend. Gala-Chelsea is niet goed maar wel wat spannender, Gala scoort bijna ;)

Domme gele kaart van Cech trouwens, tijdrekken. Ik zou als scheidsrechter geel trekken en de vierde official aangeven 2 minuten extra te tellen. Leren ze het snel genoeg af.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Kevinp
martinusz schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:52:
[...]

Ga eerst de regels maar leren...
Wat zijn dan de regels?
Mag je gewoon een bal oppakken zonder zware straf. Dus maximaal geel?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo gaan straks vrijwel alle returns nergens meer over.
Wat een grote uitslagen allemaal.
Op een enkele verassing na is het meeste al wel gespeeld denk ik.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:46

Quad

Doof

Gala staat wel op een 1-1 zie ik nu.

Schalke is nu wel echt uitgespeeld.. 0-4 thuis achter.

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 26-02-2014 22:10 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Yep. Cech zat niet lekker bij de corner van Sneijder, en de verdediging sliep ook. Net daarvoor miste Gala al een gouden kans. Dit is tenminste nog een wedstrijd :)

• schwarzenegger
Schalke - Real 0-5 en Sierd de Vos is z'n fles wijn kwijt.... :o

• Quad

Quad

Doof

Op sommige momenten mis ik mijn Sport1 abonnement best wel. :+

nggyu nglyd

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:35
Ik ook. Dat gefluit van die turken is echt bloedirritant.

• schwarzenegger
Quad schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:12:
Op sommige momenten mis ik mijn Sport1 abonnement best wel. :+
Sierd vertelt net dat ze Zender van de maand zijn (zijn ze eigenlijk altijd volgens Sierd >:) ) maar dat betekent dat iedereen 1 kanaal van sport1 kan zien. Dus zondag kun je de Madrileense derbij kijken om 17:00

• Quad

Quad

Doof

Jeej, moet je een TV aansluiting hebben. Heb het over live via mn PC, beviel mij uitstekend maar door mindere aanbod heb ik het opgezegd.

nggyu nglyd

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
schwarzenegger schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:17:
[...]

Sierd vertelt net dat ze Zender van de maand zijn (zijn ze eigenlijk altijd volgens Sierd >:) ) maar dat betekent dat iedereen 1 kanaal van sport1 kan zien. Dus zondag kun je de Madrileense derbij kijken om 17:00
Wist ik dat maar eerder |:(
Was toch liever die afslachting van Schalke door Real gaan kijken dan een fluitconcert in Turkije :+

• schwarzenegger
dutchgio schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:23:
[...]

Was toch liever die afslachting van Schalke door Real gaan kijken dan een fluitconcert in Turkije :+
1) ik vermoed dat ze in maart zender van de maand zijn :P
2) het zal denk ik alleen sport1 select zijn wat ze uitzenden en die zenden nu ook de fluit-turken uit

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:23:
[...]

Die wedstrijd is anders ook op zdf te zien :)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

dvdkiwi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:57:

O, 0-1!!
Ik dacht dat het kwam door het anti voetbal van de tegenpartij.......

Elect a clown, expect a circus.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ze kunnen beter hun eigen team uitfluiten.
Foutenfestijn bij de Turken ;)

Je mag Chelsea geen anti-voetbal noemen;
Ik kan me nog de reacties herinneren na Chelsea-Barça, waar menigeen vond dat verdedigen (het saaie countervoetbal van Chelsea) ook bij het voetbal hoort en ook mooi kan zijn.
Ik denk daar anders over, maar goed :p

[ Voor 63% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2014 22:33 ]

• schwarzenegger
0-6...... sjezus

2x bbc.... benzema - bale - christiano

1-6.... En Iker was 952 minuten niet gepasseerd maar nu doet KJ het.

[ Voor 38% gewijzigd door schwarzenegger op 26-02-2014 22:33 ]

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-01 20:26

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

schwarzenegger schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:31:
0-6...... sjezus

2x bbc.... benzema - bale - christiano

1-6.... En Iker was 952 minuten niet gepasseerd maar nu doet KJ het.
En dan zijn er hier van die mensen die beweren dat dit een saaie pot zou worden. :z

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Clean sheet van Iker is de kers op de taart wou ik net typen, erg jammer dit.

• schwarzenegger
andries.t.net schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:34:
Clean sheet van Iker is de kers op de taart wou ik net typen, erg jammer dit.
Ja die kan nu opnieuw beginnen om dat record te halen maar dat is best lastig als je nogal vaak op de bank zit....

• Quad

Quad

Doof

Damn wat een mooie goals bij Schalke 04 - Real Madrid zeg.. :D

nggyu nglyd

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:01
Die van Huntelaar was ook wel lekker, zat ook wel de nodige frustratie in natuurlijk. Schalke totaal op de pijnbank gelegd door Real.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:42
Wat een goal van Huntelaar :o Al kan je er over discussiëren of hij nog wel op het veld had mogen staan. Maar Iker is dus te passeren, al was daar wel een wereldgoal voor nodig.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:43

Niku

Alagaesii

Tering die goal van Huntelaar. Wel een slachtpartij geweest daar.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-02 18:00
Poeh poeh. Ben stiekem blij dat Galatasaray, Chelsea op een 1-1 heeft weten te houden, nu nog winnen op stamford bridge.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:34:
[...]

En dan zijn er hier van die mensen die beweren dat dit een saaie pot zou worden. :z
Poeh wat een spanning inderdaad met 1-6 :D :z

Het is maar net hoe je saai definieert.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-02-2014 10:10 ]

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:26:
[...]
Overgaan tot de orde van de dag,
Je zou niet misstaan bij een gemiddeld voetbalbond, die zijn ook goed met hun kop in het zand steken. Kan hoor, dat je vindt dat je dit soort gedrag maar moet negeren, mij lijkt dat niet de beste oplossing.
[...]
En dan nog: bij het bepalen van een straf hoort het niet mee te spelen of de speler van PEC of Feyenoord is, het gaat om wat er gedaan wordt, niet om door wie of waar.
Weet ik niet, mijns inziens hoort de context van het delict ook meegewogen te worden. De voorbeeldfunctie van de aanvoerder van een topclub is groter dan die van een nobody in de kelders van het betaalde voetbal. Daarvoor hoef je wellicht niet zwaarder gestraft te worden, maar het lijkt me wel belangrijk dat je dat je in die positie een grotere verantwoordelijkheid hebt en die moet je wel kunnen dragen.
[...]
heb je daar bewijs voor? Ik heb genoeg vuilnisbakken zien sneuvelen in het amateurvoetbal. Je vergelijkt nu volgens mij weer geweld tegen personen met ander ongewenst gedrag.
Dat is lastig, want de KNVB is niet zo mededeelzaam ten aanzien van schorsingen van amateur voetballers, maar ik heb dit soort gedrag (bijvoorbeeld het slopen van reclameborden) zwaarder gestraft zien worden dan bij profvoetballers. Er wordt in het amateurvoetbal ook een hoop niet gezien/bestraft, maar met name bij standaardelftallen leidt dit met enige regelmaat tot zwaardere schorsingen.

Bij supporters gaat dat zelfs nog verder, onder het mom van schaden van het aanzien van het voetbal is de KNVB nogal kwistig met het uitdelen van boetes en stadionverboden. En ja, ook daar wordt ook een hoop niet bestraft, maar als de KNVB de kans krijgt, dan schorsen ze supporters die een scheet laten in het stadion.
[...]
Je zet het op bijna hetzelfde niveau als een elleboogstoot, dat is wel degelijk het bijna gelijkstellen van het schoppen van een vuilnisbak vs schoppen van een mens.
Het omschoppen van een prullenbak en het inschoppen op een mens zijn twee uitersten van ongewenst gedrag. De actie en reactie van Pelle en een elleboogstoot vind ik een stuk dichter bij elkaar liggen. Voor het eerste vind ik 6-10 wedstrijden en voor het tweede 10-15 wedstrijden wel een gepaste schorsing.
[...]
Oneens. Beleid moet je niet baseren op uitzonderingen en speciale gevallen.
Ik zeg toch nergens dat ik het beleid wil veranderen naar aanleiding van dit geval? Ik zeg al jaren dat de voetballerij ziek is en dat daar iets aan moet gebeuren. Deze actie en reactie van Pelle zorgen er slechts weer voor dat het bevestigd wordt dat de voetballerij inderdaad ziek is en dat daar iets aan moet gebeuren. Dat andere wellicht gaan steigeren, omdat de klassieker voor de deur staat, betekent niet dat iedereen dat doet…

Het gaat mij helemaal niet om die klassieker, ook wanneer de straffen strenger geweest zouden zijn, zou hij niet noodzakelijk voor die wedstrijd geschorst zijn. En natuurlijk moet ook een speler van NEC of PEC voor zo'n actie een gelijkwaardige schorsing krijgen. Echter moet je als aanvoerder van een topclub wel beseffen dat je meer onder een loep genomen wordt en dat dat meer verantwoordelijkheid met zich mee neemt. Ook op het niet nemen van die verantwoordelijkheid, mag je best afgerekend worden.
[...]
Anyway, we gaan het hier niet over eens worden. Ik ben blij dat de KNVB zich niets heeft aangetrokken van het geschreeuw om schorsingen e.d. en gewoon haar werk heeft gedaan.
Tja, wanneer jij van mening blijft dat ik roep en schreeuw vanwege dit ene specifieke geval, dan niet inderdaad. Wanneer je toch ook graag zou zien dat er verandering komt in de voetballerij, denk ik dat we het best eens kunnen worden.

Nogmaals, ook ik ben van mening dat in dit specifieke geval de KNVB de juiste beslissing heeft gemaakt, maar ik zou wel graag zien dat ze in de toekomst de regels gaan veranderen…

Overigens lijkt je in dit specifieke geval de regels wel te willen wijzigen... :?
gambieter schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:06:
Domme gele kaart van Cech trouwens, tijdrekken. Ik zou als scheidsrechter geel trekken en de vierde official aangeven 2 minuten extra te tellen. Leren ze het snel genoeg af.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

lateef schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:41:
Je zou niet misstaan bij een gemiddeld voetbalbond, die zijn ook goed met hun kop in het zand steken. Kan hoor, dat je vindt dat je dit soort gedrag maar moet negeren, mij lijkt dat niet de beste oplossing.
Ja, en je zou niet misstaan op een Fok! met het geroep om harde straffen.

Of we kunnen dit soort ad hominems achterwege laten.
Weet ik niet, mijns inziens hoort de context van het delict ook meegewogen te worden. De voorbeeldfunctie van de aanvoerder van een topclub is groter dan die van een nobody in de kelders van het betaalde voetbal. Daarvoor hoef je wellicht niet zwaarder gestraft te worden, maar het lijkt me wel belangrijk dat je dat je in die positie een grotere verantwoordelijkheid hebt en die moet je wel kunnen dragen.
Dat is dan een zaak van de club wiens reputatie aangetast wordt, niet van buitenstaanders die deze aanvoerder misbruiken om hun punt er doorheen te drukken.
Het omschoppen van een prullenbak en het inschoppen op een mens zijn twee uitersten van ongewenst gedrag. De actie en reactie van Pelle en een elleboogstoot vind ik een stuk dichter bij elkaar liggen. Voor het eerste vind ik 6-10 wedstrijden en voor het tweede 10-15 wedstrijden wel een gepaste schorsing.
Afgezien van de appels en strijkijzervergelijking, je zorgt er zo ook voor dat het delict en de straf niet in proportie zijn. Je kunt ook de doodstraf geven voor het stelen van appels, doen ze het nooit meer.
Tja, wanneer jij van mening blijft dat ik roep en schreeuw vanwege dit ene specifieke geval, dan niet inderdaad. Wanneer je toch ook graag zou zien dat er verandering komt in de voetballerij, denk ik dat we het best eens kunnen worden.
Ik wil best verandering zien, maar niet baseren op high-profile uitzonderingsgevallen, en niet gebaseerd op onderbuiksgevoelens dat de voetballerij "ziek" is.
Overigens lijkt je in dit specifieke geval de regels wel te willen wijzigen... :?
Nee, ik wil de regels toegepast zien. Momenteel wordt er veel meer tijd gewonnen met dergelijke acties dan er bijgeteld wordt. Ik wil dat scheidsrechters er voor zorgen dat het geen voordeel meer oplevert.

TL;DR: overgaan tot de orde van de dag, of een voorstel doen dat niet op een specifiek geval is gebaseerd en op meer dan alleen onderbuikgevoelens ("voetballerij is ziek" en "Harder straffen is goed"). Ik heb er in ieder geval al teveel tijd aan besteed, zonder dat er echt goede argumenten zijn gegeven voor harder straffen. Dus herhalingen ga ik verder negeren :)

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 27-02-2014 12:54 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:09:
[...]
Poeh wat een spanning inderdaad met 1-6 :D :z

Het is maar net hoe je saai definieert.
Galatasaray - Chelsea was niet om aan te gluren. Die commentator van de NOS was blij dat het voorbij was.
De ene ploeg kon niet en de andere wilde niet, Dan kijk ik liever naar hoe Real Schalke afslacht en die mooie goal van Huntelaar was ook niet mis. ;)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mosin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:19:
Poeh poeh. Ben stiekem blij dat Galatasaray, Chelsea op een 1-1 heeft weten te houden, nu nog winnen op stamford bridge.
Ik hoop het niet...
Dat gefluit vind ik echt irritant aan Galatasaray.
Plus die Drogba... bij iedere scheet kijkt ie met tranende oogjes naar de scheids...

Liever zie ik Chelsea doorgaan, om ze er daarna wel weer snel uit te zien vliegen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 27-02-2014 13:49 ]

• Gynnad
  • Nu online
Het lijkt me vrij duidelijk en ook jammer dat Ajax met een 2e elftal komt tegen Salzburg.. Prioriteit gaat dus naar zondag

Ajax Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Blind, Klaassen, Poulsen, De Jong, De Sa, Sigthorsson, Duarte.

• Vos

Vos

AFCA

2e elftal? Valt ook wel weer mee. Zondag is na de 0-3 veel belangrijker.

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 27-02-2014 18:47 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Inderdaad, alleen centraal achterin staan de "echte" reserves

• Quad

Quad

Doof

Wie weet verrast Ajax Salzburg, maar goed kan het ook enigszins wel begrijpen, waarom je beste 11 het veld in sturen en vermoeid maken voor de wedstrijd tegen Feyenoord als de wedstrijd bijna zo goed als gespeeld is.

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Ik vind zelfs dat De Boer teveel basisspelers opgesteld heeft.
Die 3-0 ga je nooit meer goedmaken en zondag staat er een grote wedstrijd op 't programma. Als je die wint ben je zo'n beetje zeker van CL voorronde

• Gynnad
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:47:
Inderdaad, alleen centraal achterin staan de "echte" reserves
De Sa en Duarte zijn normaliter ook geen basisspeler.

Maar goed laat ze maar eens zien wat ze kunnen. Voor Koblein wel lekker De Sa, komt tenminste met wat voorzetten..

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:55:
[...]

De Sa en Duarte zijn normaliter ook geen basisspeler.

Maar goed laat ze maar eens zien wat ze kunnen. Voor Koblein wel lekker De Sa, komt tenminste met wat voorzetten..
Schone en Fischer zijn geblesseerd, Serero komt terug van een blessure. Dan komen ze ineens wel in aanmerking voor de basis.

• Quad

Quad

Doof

Lekker Denswil! *O* ;(

WTF, Ajax mazzelt!

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 27-02-2014 19:11 ]

nggyu nglyd

• Gynnad
  • Nu online
We hebben het toch wel weer erg moeilijk zeg.. Gaat wederom een lange wedstrijd worden ben ik bang..

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van der Hoorn in de basis...het zal me verbazen als het 0-0 blijft. :p

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:50
Waarom moet Ajax het steeds van achteruit opbouwen? Dat lukt ze toch niet. Die paar keer dat ze nu voorin waren was na een lange trap naar voren. Ze vragen echt om problemen. Trap die bal gewoon naar voren, ben je gelijk de helft van ze kwijt. Achterlijk dat Ajax.
Van Rhijn speelt tot nu toe als een dweil.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
En weer met dat zelfmoord middenveld. Dat verbaast me toch

• Quad

Quad

Doof

WTF... Meer kan ik niet van zeggen.

nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Wederom verbazing hoe slap en slecht Ajax speelt, ze komen er voetballend totaal niet uit. Ze kunnen de vrije speler niet vinden. Waarom kijk ik dit :p. En steeeeeds weer terug naar de keeper, peer hem een keer weg man!

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 27-02-2014 19:20 ]

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:07:
Lekker Denswil! *O* ;(

WTF, Ajax mazzelt!
Nee die pass van van rhijn was goed ;) doet ie zo vaak, net alsof ie niet goed kan zien op afstand

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, dit kan niet goed gaan. De Boer zou dit toch ook moeten zien aankomen met zo'n opstelling.
En wat een slappe instelling, daarmee red je het natuurlijk niet. :(

• Gynnad
  • Nu online
Haal die Denswil er ook maar meteen vanaf, sjongejonge..

Als je ook kijkt met hoeveel man Redbull druk zet, dan moet er toch ruimte genoeg zijn om daar doorheen te voetballen zou je zeggen..

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is echt ongelofelijk :/ Valt nog mee dat Salzburg de kansen niet afmaakt want het had toch al minimaal 2-0 moeten staan.

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2025
Mag de Boer zichzelf en Bergkamp niet erin wisselen? Dan word et misschien nog iets.

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:18:
En weer met dat zelfmoord middenveld. Dat verbaast me toch
Hoe zou jouw middenveld er dan uit zien? Echt veel keus is er niet.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:21:
[...]
In ieder geval Blind op de plek van Poulsen.

• Harribo
Idd steeds terug naar de keeper of achteruit. Irritant

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:22:
[...]

In ieder geval Blind op de plek van Poulsen.
En dan Duarte weer op linksback? :D Dan moet je de verdere posities ook invullen... Riedewald zou hier ook verzuipen.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 27-02-2014 19:24 ]

• Harribo
Gynnad schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:20:

Als je ook kijkt met hoeveel man Redbull druk zet, dan moet er toch ruimte genoeg zijn om daar doorheen te voetballen zou je zeggen..
Daarom! Ros die bal naar voren

• Vos

Vos

AFCA

Harribo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:23:
[...]

Daarom! Ros die bal naar voren
Inderdaad, ze zetten alles 1 op 1 vast. Dus sta je voorin ook 1 op 1.

• toolkist
  • Niet online
Van een inworp zowat bij de hoekvlag in etappes terug naar de keeper terwijl je weet dat je de kans niet krijgt om op te bouwen. Echt snugger zijn ze niet als het eigen spel een keer niet werkt

• Quad

Quad

Doof

Salzburg speelt met 4 mans middenveld, geen wonder dat Ajax daar ook wordt overlopen.

nggyu nglyd

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:23:
[...]
En dan Duarte weer op linksback? :D
Ajax wordt overlopen op het middenveld. De verdediging maakt niet zoveel uit wie daar staat.
Ik zou dan nog eerder Riedewald erin zetten. En Andersen bijvoorbeeld.

• D-e-n
  • Nu online
Vos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:21:
[...]

Niet De Jong en Klaassen op één middenveld

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2025
Quad schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:25:
Salzburg speelt met 4 mans middenveld, geen wonder dat Ajax daar ook wordt overlopen.
Zei Koeman in de CL-nabeschouwing gister niet iets over dat 3 vs 2 middenveld gewoon kansloos is voor de ploeg met 2? Zal nog erger zijn met 4 vs 3.

• toolkist
  • Niet online
Andersen heeft nog niks in het 1e te zoeken, laat die eerst maar eens een jaartje JL doen. Kan geen kwaad voor z'n fysiek

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Volgens mij doen ze bij Ajax gewoon hun best niet. Het slaat nergens op hoe ballen verspilt worden en hoe makkelijk Salzburg megakansen krijgt. Misschien wil Ajax zich niet op de EL richten.

...

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:27:
Andersen heeft nog niks in het 1e te zoeken, laat die eerst maar eens een jaartje JL doen. Kan geen kwaad voor z'n fysiek
Deze wedstrijd gaat Ajax toch niet winnen, kan de Boer net zo goed een gretig B-eltal neerzetten.
Fysiek is ook niet alles, als je een goede techniek hebt kom je al een heel eind.

• toolkist
  • Niet online
Luxicon schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:29:
Volgens mij doen ze bij Ajax gewoon hun best niet. Het slaat nergens op hoe ballen verspilt worden en hoe makkelijk Salzburg megakansen krijgt. Misschien wil Ajax zich niet op de EL richten.
Tis nou niet dat je nog heel veel kans hebt na die 0-3 he.
tweaker2010 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:29:
[...]

Deze wedstrijd gaat Ajax toch niet winnen, kan de Boer net zo goed een gretig B-eltal neerzetten.
Fysiek is ook niet alles, als je een goede techniek hebt kom je al een heel eind.
In Europa heb je over het algemeen wel wat meer nodig. Andersen kan nog niet mee in de eredivisie, dus heeft niks te zoeken in Europa.

• schwarzenegger
Nondeju zeg, het ijzerwerk heeft het druk vanavond

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
toolkist schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:32:
[...]

Tis nou niet dat je nog heel veel kans hebt na die 0-3 he.
[...]

In Europa heb je over het algemeen wel wat meer nodig. Andersen kan nog niet mee in de eredivisie, dus heeft niks te zoeken in Europa.
Als Ajax prioriteit aan de EL heeft, deden ze wel hun best, maar ze tonen amper initiatief. Dus ik denk dat Ajax sowieso al geen trek in de EL had en zicht richt op het de Eredivisie. Voor de CL zouden ze hun best wel doen.

...

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De Sa speelt tot nu toe als enige een goede wedstrijd bij Ajax. Dat zegt wel genoeg denk ik.

• Harribo
Van de hoorn is wel nuttig, die trapt die passen goed naar voren.
Duarte speelt ook dramatisch, wissel

• schwarzenegger
Ruud Gullit krijgt geel. :+

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06-2025

Fid3lity

Spectre X

Da's toch Pepe?

Verwijderd

Ik had eigenlijk wel verwacht dat de Boer een andere tactiek zou toepassen als antwoord op vorige week maar het lijkt er op dat Ajax niet bij machte is om Salzburg uit te spelen. Ben wel benieuwd wat Salzburg zo goed doet als je in overweging neemt dat Ajax veel beter kon spelen tegen clubs uit de CL.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:54:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat de Boer een andere tactiek zou toepassen als antwoord op vorige week maar het lijkt er op dat Ajax niet bij machte is om Salzburg uit te spelen. Ben wel benieuwd wat Salzburg zo goed doet als je in overweging neemt dat Ajax veel beter kon spelen tegen clubs uit de CL.
Het is vooral een mentale kwestie. Het gaat er niet om dat Ajax onvoldoende kwaliteit heeft want dat hebben ze wel. In dit soort wedstrijden zul je echter vol gas moeten spelen om te winnen. Salzburg is net FC Utrecht.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:45

Herman

FP ProMod
Luxicon schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:37:
[...]

Als Ajax prioriteit aan de EL heeft, deden ze wel hun best, maar ze tonen amper initiatief. Dus ik denk dat Ajax sowieso al geen trek in de EL had en zicht richt op het de Eredivisie. Voor de CL zouden ze hun best wel doen.
Onzin :) Salzburg weet Ajax heel goed vast te zetten. Ajax probeert echt wel een resultaat neer te zetten maar ze hebben geen antwoord op het spel van RB.

Lichtpuntje van Ajax is De Sa, die speelt een uitstekende eerste helft. Hopen dat ze in de tweede helft iets meer controle weten te vinden :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06-2025

Fid3lity

Spectre X

Denswil met een De Jongetje..

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:42
tweaker2010 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:57:
[...]

Het is vooral een mentale kwestie. Het gaat er niet om dat Ajax onvoldoende kwaliteit heeft want dat hebben ze wel. In dit soort wedstrijden zul je echter vol gas moeten spelen om te winnen. Salzburg is net FC Utrecht.
Grote pot onzin die je hier verkoopt. Salzburg speelt al enkele seizoenen volle druk in een 4-2-4 opstelling, dat is niet wat FC Utrecht doet. Ajax heeft geen antwoord op dit spel, ze proberen het nu door te variëren en met lange ballen te spelen op Sigthorson, maar die is heel zwak vandaag. Je kan excuses blijven verzinnen, maar Salzburg is kwalitatief gewoon beter dan Ajax, op alle fronten.

• schwarzenegger
Eh ja, Van der Hoorn... die moet niet in je eigen netje.

Verwijderd

Ajax is sowieso altijd zwak als ze hoge ballen spelen, ze moeten het van snelle techniek hebben maar die kwaliteiten zijn de laatste weken ook ver te zoeken. Het valt me wel tegen van de Boer dat hij gewoon geen antwoord heeft op het spel van Salzburg. Ik kan me niet voorstellen dat Salzburg zo enorm speciaal/goed is dat ze de CL zouden winnen.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Van der Hoorn is wel een topaankoop gebleken, scoort ie ook nog eens :+

• Gynnad
  • Nu online
Napo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:12:
Van der Hoorn is wel een topaankoop gebleken, scoort ie ook nog eens :+
Gelukkig is deze niet beslissend wat thuis tegen Milaan toen wel was..

• D-e-n
  • Nu online
Ik hoop dat Feyenoord dan oplet...

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:27
Kansloze speler, net als de gehele voorhoede.

XXXVI

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dit kun je geen pech meer noemen, wat een blamage :o

• Quad

Quad

Doof

Hoeveelste eigen doelpunt is het al wel niet van van der Hoorn?

nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 146 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum