[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.458 views

Onderwerpen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:16
Pieters werd geschorst voor een rode kaart na een schofterige overtreding. Niet voor wat er daarna gebeurde.

EDIT: En ook tegen jou zeg ik: Voor Feyenoord spelers geldt net zo goed als voor elke andere club dat een voorwaardelijke schorsing slaat op een bepaald vergrijp. Een ander soort overtreding betekent dus niet dat de voorwaardelijke schorsing in werking treedt. Nogmaals, ik begrijp dat je het graag anders had gezien, maar zo zijn de regels gewoon.

[ Voor 61% gewijzigd door ph4ge op 25-02-2014 19:37 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:34:
Dat klopt niet:
[...]
Dus waarom Pelle niet onvoorwaardelijk gestraft wordt is me een raadsel. Zeker als je weet dat hij nog een voorwaardelijke schorsing open had staan.
Dat ging samen met een rode kaart (de reden waarom hij zo boos was). Drie wedstrijden is heel normaal bij een rode kaart, de voorwaardelijke wedstrijd kan goed komen door de vernieling. Het is zo appels met peren vergelijken.

[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 25-02-2014 19:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2025
Het is misschien mierenneuken, maar dat plastic/kartonnen reclame bord en het metalen lampstatief zijn goedkoper en minder beschadigd dan een glazen raam :9

Verwijderd

Ik had persoonlijk gehoopt dat de campagne om geweld en wangedrag op de voetbalvelden terug te dringen kracht bij zou worden gezet en ook doorgetrokken zou worden. Deze campagne en bijbehorend zero tolerance beleid (inclusief gele kaarten trekken voor zeuren en tegenstribbelen) werd gestart naar aanleiding van een aantal incidenten, waaronder het incident dat ik hierboven aanhaalde, wat in mijn ogen een goede zaak is. Daarom vind ik het erg jammer dat de aandacht hiervoor blijkbaar al weer heel erg verslapt is waardoor wangedrag wat Pelle nu vertoont eigenlijk onbestraft blijft. In mijn ogen had de KNVB hier een statement kunnen en moeten maken. Ongeacht of het nu Pelle, Bojan of Pieters is die zoiets doet.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wangedrag? Jammer dat je het blijft proberen. Pelle is gestraft, dat je liever had gezien dat hij zwaar gestraft wordt is voor jouw rekening en is gewoon niet neutraal of ook maar enigermate objectief.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ph4ge
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:38:
Ik had persoonlijk gehoopt dat de campagne om geweld en wangedrag op de voetbalvelden terug te dringen kracht bij zou worden gezet en ook doorgetrokken zou worden. Deze campagne en bijbehorend zero tolerance beleid (inclusief gele kaarten trekken voor zeuren en tegenstribbelen) werd gestart naar aanleiding van een aantal incidenten, waaronder het incident dat ik hierboven aanhaalde, wat in mijn ogen een goede zaak is. Daarom vind ik het erg jammer dat de aandacht hiervoor blijkbaar al weer heel erg verslapt is waardoor wangedrag wat Pelle nu vertoont eigenlijk onbestraft blijft. In mijn ogen had de KNVB hier een statement kunnen en moeten maken. Ongeacht of het nu Pelle, Bojan of Pieters is die zoiets doet.
Ik zou zeggen laten we de regels veranderen zoals jij dat graag ziet op het moment dat jouw club benadeeld wordt en op de rest van de clubs gewoon de regels toepassen. Pieters kreeg niks, Romero kreeg niks, die andere spelers kregen niks en Pelle ook niet. Ik zou me eerder druk maken om de elleboog stoot die onbestraft blijft, of een van de andere schofterige overtredingen die regelmatig gemaakt worden op het voetbalveld (De Sa van het weekend), dat is vaak wel opzettelijk een ander kwaad doen en van een heel andere orde dan een schop tegen een reclamebord.

Ik denk overigens dat er genoeg mensen zijn die het schandalig vinden dat jij de dood van iemand erbij haalt om je zin te krijgen. Dit slaat als een tang op een varken en is zeer respectloos naar de nabestaanden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-01 20:26

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:41:
Wangedrag? Jammer dat je het blijft proberen. Pelle is gestraft, dat je liever had gezien dat hij zwaar gestraft wordt is voor jouw rekening en is gewoon niet neutraal of ook maar enigermate objectief.
Welke straf bedoel je? Die 5000 euro daar lacht Pelle om. Dit gaat helemaal nergens over, wat een farce...

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zozo €5.000,= boete ... dat zal 'm leren ... moet een supporter doen, dan kom je jarenlang het stadion niet meer in ...
En dan start de bond volgend weekend doodleuk de actie "De aanvoerders" ... KNVB!! :(

Vreemd dat nog steeds niemand het heeft over het buitenspelmoment van Immers bij de 0 - 1;
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BhPAVfEIgAA7qkN.jpg:large

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 25-02-2014 19:51 . Reden: Doe eens niet zo kinderachtig ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:47:
Vreemd dat nog steeds niemand het heeft over het buitenspelmoment van Immers bij de 0 - 1;
Omdat het, ook in dit topic, herhaaldelijk simpel weerlegd is als zijnde onzin.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:46:
Welke straf bedoel je? Die 5000 euro daar lacht Pelle om. Dit gaat helemaal nergens over, wat een farce...
Ja, laten we de boetes ook eenmaal eenzijdig aanpassen omdat sommige kringen anders vinden dat hij te licht gestraft wordt. Is het nu echt zo moeilijk om te accepteren dat de KNVB zich aan de regels moet houden en daar niet van kan afwijken vanwege wat gepruttel uit de Ajax aanhang (en toevallig in de aanloop naar de Klassieker)?

Het is een farce dat men vanuit een bepaalde hoek blijft roepen dat de straf te licht is.

Verwijderd

gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:41:
Hoezo blijf ik het proberen? Hoe noem jij dit gedrag dan? Ik kan niks anders bedenken dan wangedrag hoor.....? Ik kan me herinneren dat Suarez 7 wedstrijden kreeg voor het bijten, iets wat imo terecht is, omdat het ook wangedrag is. Dat Ajax hem zelf toen 2 wedstrijden schorste is een signaal, al is het natuurlijk een wassen neus omdat ze al wisten dat hij toch wel meer dan 2 wedstrijden zou krijgen. Als ze echt ballen hadden gehad hadden ze er zelf nog 2 aan vast geplakt.

Maar goed, blijkbaar vinden anderen het niet zo erg omdat het een reclamebord is waar tegenaan geschopt is. Dat is prima, misschien kijk ik er wel te zwaar naar. Dat vind ik prima om te horen, maar ga het niet afdoen als niet objectief omdat ik voor Ajax ben. En ik blijf het dan ook jammer vinden dat je wederom 'vanuit een bepaalde hoek' moet toevoegen aan je reactie. Je scheert iedere Ajax fan wel gemakkelijk over één kam zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 19:52 ]

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-02 00:10

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Als dit de manier is waarop je met teleurstellingen om gaat, dan is er gewoon iets mis met je. Een "supporter" die een trein afbreekt is zeker ook een kwestie van "emotie tonen", of sporen die gasten gewoon niet.

Kunnen ze hem niet civielrechtelijk aanklagen voor vandalisme of zo. In dit geval lijkt het me prima om daar bijvoorbeeld een taakstraf aan te hangen. Hoeft voor mij niet direct op 2 maart, maar ik denk dat zo'n soort straf meer indruk maakt dan die paar euro. Laat hem maar schoffelen tijdens een wedstrijd.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

• ph4ge
Ozzy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:51:
Als dit de manier is waarop je met teleurstellingen om gaat, dan is er gewoon iets mis met je. Een "supporter" die een trein afbreekt is zeker ook een kwestie van "emotie tonen", of sporen die gasten gewoon niet.

Kunnen ze hem niet civielrechtelijk aanklagen voor vandalisme of zo. In dit geval lijkt het me prima om daar bijvoorbeeld een taakstraf aan te hangen. Hoeft voor mij niet direct op 2 maart, maar ik denk dat zo'n soort straf meer indruk maakt dan die paar euro. Laat hem maar schoffelen tijdens een wedstrijd.
Laten we heel het rechtssysteem omgooien omdat het een Feyenoorder is, het wordt steeds mooier! 8)7 Laat je nou niet zo kennen. Een civiel rechterlijke procedure kan helemaal niet leiden tot een taakstraf. En Pelle heeft al beloofd de schade van ca. 5 euro (hoe duur zou een kartonnen reclamebord zijn?) te vergoeden. Een schade vergoeding is precies dat, een vergoeding van de schade.

De regels kunnen tot niets anders leiden dan een zeer milde straf. Zo is dat bij alle voorgaande gevallen ook gebeurd. Natuurlijk is de straf veel minder dan als je een persoon aanvalt, wat vaak genoeg ook met een waarschuwing of een gele kaart wordt afgedaan. Dat toevallig de volgende wedstrijd tegen Ajax is is geen reden om de regels van de KNVB en vervolgens van het Nederlands rechtssysteem overhoop te gooien. |:(

De vergelijking met moord en de roep om een gigantische wijziging van de wet en de regels zijn niet bepaald een toonbeeld van objectiviteit. Lees het zelf morgen nog eens terug als je er een nachtje over hebt kunnen slapen, al zie ik dat de MODs al hun werk hebben gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 25-02-2014 20:02 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:51:
Dat is prima, misschien kijk ik er wel te zwaar naar. Dat vind ik prima om te horen, maar ga het niet afdoen als niet objectief omdat ik voor Ajax ben. En ik blijf het dan ook jammer vinden dat je wederom 'vanuit een bepaalde hoek' moet toevoegen aan je reactie. Je scheert iedere Ajax fan wel gemakkelijk over één kam zo.
Het is gewoon hysterisch gedrag en heeft niets met objectiviteit te maken. En nee, niet iedere Ajax-fan roept om de guillotine voor Pelle. Je kunt zo mooi onderscheid maken tussen hen die wel en niet genuanceerd of objectief naar de zaak willen kijken. Ik scheer wel alle hysterische, eenzijdige Ajax-fans over een kam, maar dat verdienen ze :)

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:32
ph4ge schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:50:
[...]
Maar hij hindert de keeper zeker 0,0001 seconde...en hinder is hinder dus buitenspel.
Dat was toch jouw lezing? Of komt nu je roze bril weer te voorschijn en geldt jouw eigen visie op de regels ineens niet meer voor een Feyenoord speler? :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-02 00:10

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

ph4ge schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:54:
[...]

Laten we heel het rechtssysteem omgooien omdat het een Feyenoorder is, het wordt steeds mooier! 8)7 Laat je nou niet zo kennen. Een civiel rechterlijke procedure kan helemaal niet leiden tot een taakstraf. En Pelle heeft al beloofd de schade van ca. 5 euro (hoe duur zou een kartonnen reclamebord zijn?) te vergoeden. Een schade vergoeding is precies dat, een vergoeding van de schade.

De regels kunnen tot niets anders leiden dan een zeer milde straf. Zo is dat bij alle voorgaande gevallen ook gebeurt. Natuurlijk is de straf veel minder dan als je een persoon aanvalt, wat vaak genoeg ook met een waarschuwing of een gele kaart wordt afgedaan. Dat toevallig de volgende wedstrijd tegen Ajax is is geen reden om de regels van de KNVB en vervolgens van het Nederlands rechtssysteem overhoop te gooien.
Niet civielrechtelijk, dan strafrechtelijk. Iedere niet-voetballer, die dit gedrag vertoont zou hier op worden aangesproken door politie en/of justitie. Juist omdat het een voetballer is, kan dit soort gedrag blijkbaar. In jouw ogen is het dus compleet acceptabel om een vuilnisbak in elkaar te trappen, als je maar 25 euro lapt (hoe duur zou zo'n vuilnisbak zijn?). In mijn wereld is dit gewoon ongewenst gedrag, of je nou een Feyenoorder, voetballer of niet bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Ozzy op 25-02-2014 20:05 ]

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:50:
[...]
Ja, laten we de boetes ook eenmaal eenzijdig aanpassen omdat sommige kringen anders vinden dat hij te licht gestraft wordt. Is het nu echt zo moeilijk om te accepteren dat de KNVB zich aan de regels moet houden en daar niet van kan afwijken vanwege wat gepruttel uit de Ajax aanhang (en toevallig in de aanloop naar de Klassieker)?

Het is een farce dat men vanuit een bepaalde hoek blijft roepen dat de straf te licht is.
Regels zijn hooguit richtlijnen. In dit soort zaken kan er best per geval passend gestraft worden.
De ene rechter is de andere niet zo werkt dat nu eenmaal, dus waarom zou dit niet in het voetbal gelden?

Ook als een PSV of Ajax speler een dergelijke overtreding had gemaakt was een zwaardere straf passend geweest, typisch dat bepaalde mensen hun clubvoorkeur er steeds weer menen bij te moeten slepen.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:11:
In dit soort zaken kan er best per geval passend gestraft worden.
En wat is passend? Passend voor wie? De KNVB is tenminste neutraal. Je kunt niet regels opeens gaan aanpassen omdat men iemand aan de schandpaal wil nagelen.
typisch dat bepaalde mensen hun clubvoorkeur er steeds weer menen bij te moeten slepen.
Dat gebeurt tot nu toe alleen bij hen die de straf te licht vinden. Hij is gestraft, 5000 euro voor drie trappen + een wedstrijd voorwaardelijk. Als hij het in de kleedkamer had gedaan (wat vaak zat zal gebeuren) had er geen haan naar gekraaid, maar nu ruikt men bloed.

[ Voor 50% gewijzigd door gambieter op 25-02-2014 20:15 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:50:
[...]
Herhaaldelijk? Vreemd, ik zie hier slechts 4 meningen (inc die van mezelf) en 3 zeggen buitenspel.
Voor de rest heb ik nog nergens iets gelezen of gehoord over de buitenspelsituatie bij het eerste doelpunt.
Mening 2;
Mening 3;
Krukar schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:30:
De situatie die hierboven is geschetst van het Feyenoord-doelpunt zou nog eerder in aanmerking komen voor buitenspel, en was het volgens mij ook:

[afbeelding]
Mening 4;
ph4ge schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:01:
[...]
[ingekort] ... [/ingekort]
En inmiddels staat er nog een 5e mening bij die bij de andere 3 hier aansluit ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

tweaker2010 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:11:
[...]

Regels zijn hooguit richtlijnen. In dit soort zaken kan er best per geval passend gestraft worden.
De ene rechter is de andere niet zo werkt dat nu eenmaal, dus waarom zou dit niet in het voetbal gelden?

Ook als een PSV of Ajax speler een dergelijke overtreding had gemaakt was een zwaardere straf passend geweest, typisch dat bepaalde mensen hun clubvoorkeur er steeds weer menen bij te moeten slepen.
En als de uitkomst - KNVB-aanklager! - dan nog steeds niet naar je zin is, zoals nu, dan ga je er eindeloos over dooremmeren? ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:16:
[...]

En als de uitkomst - KNVB-aanklager! - dan nog steeds niet naar je zin is, zoals nu, dan ga je er eindeloos over dooremmeren? ;)
Ok, duidelijk, misschien moet tweaker2010 zijn mening niet meer geven als de KNVB de straf heeft bepaald. Ik dacht dat een deel van het concept van een forum juist discussiëren was.
Kan het mis hebben hoor! Maar jij bent een moderator, niet ik. :+

• ph4ge
Ozzy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:03:
Niet civielrechtelijk, dan strafrechtelijk. Iedere niet-voetballer, die dit gedrag vertoont zou hier op worden aangesproken door politie en/of justitie. Juist omdat het een voetballer is, kan dit soort gedrag blijkbaar. In jouw ogen is het dus compleet acceptabel om een vuilnisbak in elkaar te trappen, als je maar 25 euro lapt (hoe duur zou zo'n vuilnisbak zijn?). In mijn wereld is dit gewoon ongewenst gedrag, of je nou een Feyenoorder, voetballer of niet bent.
Nee, niet acceptabel, maar er zijn regels voor die dit geval dekken. We gaan ook niet zeggen als Pelle te hard rijdt dat hij een jaar schorsing moet krijgen. Nee, dan kijken we in de wet en zien we staan dat hij 100 euro boete krijgt. Klaar.

Strafrechtelijk slaat natuurlijk helemaal nergens op. Kom op joh, er gebeuren veel ernstigere zaken op het voetbalveld. Zo'n elleboogstoot moet maar gewoon kunnen? Dat levert geel op. Terwijl dat nou volgens de wet gewoon mishandeling is met volgens Art. 300 WvS 3 jaar cel en dan hoor ik je niet over strafrechtelijke vervolging. Zo'n Afrikaanse tackle van de Sa is ook maar geel. Bekijk het nou een beetje in perspectief ipv die selectieve verontwaardiging.

Jullie doen nu net alsof een karton schoppen veeeel ernstiger is dan een mens schoppen. Ben ik het niet mee eens. Jullie doen ook net alsof het veel ernstiger is dan wat Pieters en alle andere voetballers die hun voorgingen deden. Ook daar ben ik het niet mee eens. Aan de andere kant stellen jullie lichte vandalisme gelijk aan moord, ook daar ben ik het niet mee eens.

Nogmaals, laat het rusten en kom morgen nog eens terug en laat dan weten of je nog steeds achter de vergelijking met een moord en het radicaal omgooien van de wetten en regels staat, of dat je misschien toch iets anders reageert omdat de Klassieker voor de deur staat.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:32
Gelukkig....bijna tijd voor echt belangrijke wedstrijden. Dortmund heeft goed z'n best gedaan in ieder geval!

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:34
martinusz schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:34:
Gelukkig....bijna tijd voor echt belangrijke wedstrijden. Dortmund heeft goed z'n best gedaan in ieder geval!
Inderdaad 4-2 winnen van Zenit dat is niet mis..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:01
Olympiakos speelt aardig opportunistisch, net ook al een grote kans op de 1-0

Wel netjes die uitslag van BVB

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:13:
[...]
Je kunt niet regels opeens gaan aanpassen omdat men iemand aan de schandpaal wil nagelen.
niet opeens, maar die regels zouden wel aangepast moeten worden. Dit gedrag is gewoon niet acceptabel.

Ik ben voor Ajax, noch Feyenoord, en binnen de huidige jurisprudentie is één wedstrijd een logische sanctie. Maar buiten zijn actie, is met name de reactie van Pelle natuurlijk van de zotte, het kan toch nooit goed zijn dat je uit emotie niet iemand, maar wel iets mag slopen?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

lateef schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:56:
niet opeens, maar die regels zouden wel aangepast moeten worden. Dit gedrag is gewoon niet acceptabel.
Dan moet je het hele systeem op de schop nemen (sic), niet alleen dit omdat het toevallig in de publiciteit komt. Ik vind dit minder erg dan veel van het gedrag dat je op het veld ziet, van doodschoppen tot walgelijke bedriegerij. En dat vind men alleen erg als de tegenpartij het doet.

We hebben het hier over een uitzondering die ook nog eens schromelijk wordt overdreven en uitvergroot vanuit bepaalde kringen, mede door de aankomende Klassieker. Als het zijn domme achterneefje Gladjano Belle van PEC Zwolle was geweest, dan had men hoogstens die gast publiekelijk uitgelachen voor zijn domme gedrag, die uitlachen op forums nog eens overgedaan en weer overgegaan zijn tot de orde van de dag.
Ik ben voor Ajax, noch Feyenoord, en binnen de huidige jurisprudentie is één wedstrijd een logische sanctie. Maar buiten zijn actie, is met name de reactie van Pelle natuurlijk van de zotte, het kan toch nooit goed zijn dat je uit emotie niet iemand, maar wel iets mag slopen?
Dat mag ook niet en hij is daarvoor gestraft. Wat zou je dan een goede straf vinden, rekening houdend met de andere straffen? Je kunt namelijk niet een uitzondering opeens disproportioneel straffen. Is bedrog en kwaadaardigheid minder erg dan emotie? Is grof geweld in de sliding of met de gerichte elleboogstoot minder of net zo erg als het schoppen van een reclamebord, waarvan de schade wordt vergoed?

Als je de straf voor dit tot een onvoorwaardelijke schorsing wilt verhogen, dan moet een elleboogstoot minstens 10-15 wedstrijden schorsing opleveren.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:13

Quad

Doof

Olympiakos is op goede weg, zoals ik verwachtte gaan ze gewoon winnen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU zit letterlijk in de hoek waar de klappen vallen, en alles wat tegen kan zitten gaat ook tegen zitten. Alsof Ferguson de mazzelrekening zwaar rood staand heeft achtergelaten voor Moyes :D

• lateef
gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:11:
[...]

Dan moet je het hele systeem op de schop nemen (sic), niet alleen dit omdat het toevallig in de publiciteit komt. Ik vind dit minder erg dan veel van het gedrag dat je op het veld ziet, van doodschoppen tot walgelijke bedriegerij. En dat vind men alleen erg als de tegenpartij het doet.
Nee hoor, ik vind dat al jaren. Overigens ook bij ander wangedrag. Ongeacht bij welke club.
[...]
We hebben het hier over een uitzondering die ook nog eens schromelijk wordt overdreven en uitvergroot vanuit bepaalde kringen, mede door de aankomende Klassieker. Als het zijn domme achterneefje Gladjano Belle van PEC Zwolle was geweest, dan had men hoogstens die gast publiekelijk uitgelachen voor zijn domme gedrag, die uitlachen op forums nog eens overgedaan en weer overgegaan zijn tot de orde van de dag.
Maar Pelle is niet zijn domme achterneefje van PEC. Pelle speelt bij een topclub, krijgt meer aandacht en wordt daar navenant voor beloond. Dat neemt ook verantwoordelijkheid met zich mee.
[...]
Dat mag ook niet en hij is daarvoor gestraft. Wat zou je dan een goede straf vinden, rekening houdend met de andere straffen? Je kunt namelijk niet een uitzondering opeens disproportioneel straffen. Is bedrog en kwaadaardigheid minder erg dan emotie? Is grof geweld in de sliding of met de gerichte elleboogstoot minder of net zo erg als het schoppen van een reclamebord, waarvan de schade wordt vergoed?
Nee, ik wil geen rekening houden met andere straffen. Ik zou graag zien dat overtreding en ander wangedrag die niet in het spel plaatsvinden in het algemeen zwaarder worden bestraft. Evenals excessieve overtredingen. De voetballerij is ziek en lijkt niet in staat om uit zichzelf beter te worden, dan zijn er waarschijnlijk zwaardere maatregelen noodzakelijk.
[...]
Als je de straf voor dit tot een onvoorwaardelijke schorsing wilt verhogen, dan moet een elleboogstoot minstens 10-15 wedstrijden schorsing opleveren.
Goed idee. Al vind ik dit soort gedrag, met name met zijn reactie achteraf meegewogen, toch bijna even verwerpelijk als een elleboogstoot.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

lateef schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:31:
Nee, ik wil geen rekening houden met andere straffen.
Dat zul je wel moeten, omdat het proportionaliteitsbeginsel erg belangrijk is.
Ik zou graag zien dat overtreding en ander wangedrag die niet in het spel plaatsvinden in het algemeen zwaarder worden bestraft. Evenals excessieve overtredingen. De voetballerij is ziek en lijkt niet in staat om uit zichzelf beter te worden, dan zijn er waarschijnlijk zwaardere maatregelen noodzakelijk.
Dat is als roepen om zwaardere straffen in de maatschappij, iets wat helaas weinig realiteitsbesef laat zien. Is dit buiten het spel? Het heeft te maken met iets wat net daarvoor is gebeurd, en niet iets wat buiten het stadion gebeurd.

Zoals gezegd: het blijft schromelijk overdreven zoals er hier gereageerd wordt. In de kleedkamer zullen ook genoeg dingen sneuvelen, alleen is dat niet op TV.
Goed idee. Al vind ik dit soort gedrag, met name met zijn reactie achteraf meegewogen, toch bijna even verwerpelijk als een elleboog stoot.
Tja, het omschoppen van een vuilnisbak wordt dan bijna even verwerpelijk als het inschoppen op een liggende persoon. Ik hoop dat je ook wel inziet dat dit een schromelijke overdrijving is.

Dit moet gewoon losgekoppeld worden van de status of club of aanstaande Klassieker. Als er wat veranderd moet worden, dan als totaalpakket zonder dat het op specifieke gevallen is gebaseerd. Over een jaartje of zo, en dan door mensen die niets met specifieke clubs te maken hebben. Over twee weken heeft niemand het er meer over, behalve wat lacherig over die domme Pelle.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 25-02-2014 21:42 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Iedereen doet maar wat bij Man Utd. De lange ballen komen niet aan, het is echt bar slecht wat ze laten zien.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:37

PauseBreak

derp!

gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:37:
[...]

Zoals gezegd: het blijft schromelijk overdreven zoals er hier gereageerd wordt. In de kleedkamer zullen ook genoeg dingen sneuvelen, alleen is dat niet op TV.
En juist dat het niet op TV is maakt het verschil.

Nee, merp!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:41:
Iedereen doet maar wat bij Man Utd. De lange ballen komen niet aan, het is echt bar slecht wat ze laten zien.
Ik kijk omdat het wel leuk is om te zien hoe Olympiakos aanvalt. United is kansloos en van Persie en Rooney lopen daar troosteloos voorin.

Sodeju! Mooie goall!!!
2-0 voor Olympiakos, United moet echt vrezen met grote vreze.

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 25-02-2014 21:56 ]

nggyu nglyd

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:04
Man Utd is gewoon een heel matig voetballend elftal. Dat gaat met deze coach ook niet meer goed komen.

• lateef
[...]
Dat zul je wel moeten, omdat het proportionaliteitsbeginsel erg belangrijk is.
Ik zeg toch ook dat alles in proportie omhoog moet gaan. Dus ik kijk niet naar straffen die nu staan voor andere vergrijpen. Die zouden naar mijn idee ook omhoog moeten.
[...]
Dat is als roepen om zwaardere straffen in de maatschappij, iets wat helaas weinig realiteitsbesef laat zien.
als, maar niet exact hetzelfde. Ik geloof niet dat zwaarder straffen per definitie de oplossing is, in tegendeel, maar daar gaat het hier niet om. Ik denk dat zwaarder straffen in het betaald voetbal bepaald gedrag kan doen verminderen. Nee, daar heb ik geen harde bewijzen voor. Maar dat er iets moet veranderen, lijkt mij buiten kijf. Wat zou jij voor willen stellen?

Overigens krijgt een amateur voetballer voor zo'n vergrijp een zwaardere schorsing en een supporter een nog zwaardere. Het evenredigheidsbeginsel is in dat opzicht bij de KNVB in elk geval dus ver te zoeken…
[...]
Is dit buiten het spel? Het heeft te maken met iets wat net daarvoor is gebeurd, en niet iets wat buiten het stadion gebeurd.
Het is in zoverre buiten het spel, dat het niet in een duel om de bal is. Een te felle tackle om de bal is naar mijn idee een stuk beter te billijken dan een sliding waar geen bal bij in de buurt is…
[...]
Tja, het omschoppen van een vuilnisbak wordt dan bijna even verwerpelijk als het inschoppen op een liggende persoon. Ik hoop dat je ook wel inziet dat dit een schromelijke overdrijving is.
Ik hoop ook dat je inziet dat ik dat nergens heb gezegd...
[...]
Dit moet gewoon losgekoppeld worden van de status of club of aanstaande Klassieker. Als er wat veranderd moet worden, dan als totaalpakket zonder dat het op specifieke gevallen is gebaseerd. Over een jaartje of zo, en dan door mensen die niets met specifieke clubs te maken hebben.
Ook dat heb ik nergens gezegd. Nu kan je dat inderdaad niet veranderen. Maar per ingang van seizoen 14-15 zou dat uitstekend kunnen, rijkelijk laat, maar hopelijk niet te laat...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
De dagen van Moyes zijn geteld, zou je zeggen..
Zo heel sterk speelt olympiakos niet; het is United dat het vertikt om te voetballen.
Mata is ook zo'n paniekaankoop die men helemaal niet nodig heeft gezien de selectie...

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k8HXGqq.png

Echt maar 1 doelpoging gehad ook.. :X

nggyu nglyd

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:06

Hupske

AFCA

Jemig! Ik vraag me af hoe United uberhaupt een wedstrijd heeft gewonnen dit seizoen.

Als ik dit soort dingen dan zie dan denk ik altijd wat doe je al die maanden op een training? Er zit totaal geen systeem in!

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dutchgio schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:11:
De dagen van Moyes zijn geteld, zou je zeggen..
Zo heel sterk speelt olympiakos niet; het is United dat het vertikt om te voetballen.
Mata is ook zo'n paniekaankoop die men helemaal niet nodig heeft gezien de selectie...
Mata is een heel goede speler hoor, onbegrijpelijk dat hij bij Chelsea geen speeltijd meer kreeg.
Vergeleken met het andere jonge spul steekt hij er bij Man Utd wel bovenuit, hij kan het niet alleen.

• Quad

Quad

Doof

Reactie van van Persie na dat schot zegt eigenlijk alles.

nggyu nglyd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

lateef schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:00:
Ik zeg toch ook dat alles in proportie omhoog moet gaan. Dus ik kijk niet naar straffen die nu staan voor andere vergrijpen. Die zouden naar mijn idee ook omhoog moeten.
Dan wordt het een "zwaarder straffen lost alles op", en ik kan me niet voorstellen dat je daarin geloofd. Maar als je dat niet gelooft, dan is het puur symboolpolitiek en ook zinloos.
als, maar niet exact hetzelfde. Ik geloof niet dat zwaarder straffen per definitie de oplossing is, in tegendeel, maar daar gaat het hier niet om. Ik denk dat zwaarder straffen in het betaald voetbal bepaald gedrag kan doen verminderen. Nee, daar heb ik geen harde bewijzen voor. Maar dat er iets moet veranderen, lijkt mij buiten kijf. Wat zou jij voor willen stellen?
Overgaan tot de orde van de dag, het wolvengehuil uit bepaalde kringen negeren en proberen over een tijdje er objectief naar te kijken als het stof is neergedaald en de Klassieker achter ons ligt. En dan nog: bij het bepalen van een straf hoort het niet mee te spelen of de speler van PEC of Feyenoord is, het gaat om wat er gedaan wordt, niet om door wie of waar.
Overigens krijgt een amateur voetballer voor zo'n vergrijp een zwaardere schorsing en een supporter een nog zwaardere. Het evenredigheidsbeginsel is in dat opzicht bij de KNVB in elk geval dus ver te zoeken…
heb je daar bewijs voor? Ik heb genoeg vuilnisbakken zien sneuvelen in het amateurvoetbal. Je vergelijkt nu volgens mij weer geweld tegen personen met ander ongewenst gedrag.
Ik hoop ook dat je inziet dat ik dat nergens heb gezegd...
Je zet het op bijna hetzelfde niveau als een elleboogstoot, dat is wel degelijk het bijna gelijkstellen van het schoppen van een vuilnisbak vs schoppen van een mens.
Ook dat heb ik nergens gezegd. Nu kan je dat inderdaad niet veranderen. Maar per ingang van seizoen 14-15 zou dat uitstekend kunnen, rijkelijk laat, maar hopelijk niet te laat...
Oneens. Beleid moet je niet baseren op uitzonderingen en speciale gevallen. Nu iets willen veranderen vanwege het gehuil dichtbij de klassieker, maar niet als een NEC-speler of PEC Zwolle speler iets doet, is onzinnig. Je moet niet iets veranderen omdat je wat veranderd wilt hebben, je moet het doen om iets te bereiken en niet opeens doordrukken als er iets overdreven in het nieuws komt.

Anyway, we gaan het hier niet over eens worden. Ik ben blij dat de KNVB zich niets heeft aangetrokken van het geschreeuw om schorsingen e.d. en gewoon haar werk heeft gedaan.

En ja, Van Persie deelt mee in de malaise. En de 300 miljoen Rooney kan ook geen potten breken.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 26-02-2014 00:13 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Moyes kan zijn spullen wel gaan pakken zo, wat een afgang...

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:35:
Moyes kan zijn spullen wel gaan pakken zo, wat een afgang...
+1, je kan natuurlijk heel veel geduld hebben met een trainer maar kan mij toch niet voorstellen dat je dit nog langer door kan laten gaan, lijkt wel of er geen pit achter zit.

nggyu nglyd

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Man City verliest met 2-0
Arsenal verliest met 2-0
Man United verliest met 2-0

Morgen kwartetten? :p

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:01
Gaat nog heel lastig worden voor Man U om Olympiakos in eigen huis te verslaan, zeker als Olympiakos er nog eentje in weet te prikken op Old Trafford.

Het is wel echt dramatisch slecht wat Man U laat zien zeg, en die Moyes geef ik ook niet al te lang meer.

Edit: LOL @ hierboven :D

[ Voor 5% gewijzigd door Vlassie1980 op 25-02-2014 22:42 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:41:
Man City verliest met 2-0
Arsenal verliest met 2-0
Man United verliest met 2-0

Morgen kwartetten? :p
Sneijder en Drogba zetten Mourinho te kakken? :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dutchgio schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:47:
Sneijder en Drogba zetten Mourinho te kakken? :+
Ik zou het wel lachen vinden :p . En ik vermoed dat er nogal wat tweakers uit het Buitenlandse voetbaltopic er vreugdedansjes voor zouden uitvoeren :+

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heerlijke goal van Arsenal speler Joel Campbell, hopen dat hij spoedig zijn werkvergunning zal krijgen!

• ph4ge
gambieter schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:26:
Overgaan tot de orde van de dag, het wolvengehuil uit bepaalde kringen negeren en proberen over een tijdje er objectief naar te kijken als het stof is neergedaald en de Klassieker achter ons ligt. En dan nog: bij het bepalen van een straf hpprt het niet mee te spelen of de speler van PEC of Feyenoord is, het gaat om wat er gedaan wordt, niet om door wie of waar.
Het lijkt me inderdaad belachelijk als we in de strafmaat gaan meewegen dat een speler bij een grote club speelt of meer verdient. Dan krijg je straks dat Ronaldo voor dezelfde overtreding 20 wedstrijden krijgt, Pelle 10 wedstrijden, Jacob Mulenga 6 wedstrijden, Johan Voskamp van Sparta 3 wedstrijden, de spits van een lokale eerste klasser 1 wedstrijd en een spits van de lokale 3e klasser niks. Vervolgens krijg je dan discussie of Pelle een grotere speler is als Siem de Jong en dus zwaarder bestraft moet worden. Wordt een leuke competitie als de topspelers om de haverklap lange schorsingen krijgen en ondertussen keihard worden aangepakt door de verdedigers van kleine clubs omdat die met hun beperkte salaris en status toch maar licht bestraft worden.

Nee, laten we het gewoon bij de regels houden. Dat men voor een zware overtreding meestal maar 2 of 3 wedstrijden krijgt - als het gezien wordt - geeft aan dat je voor zoiets als Pelle geen schorsing kan vragen. Dan zijn de verhoudingen zoek.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-02 03:14
Die hebben zich inderdaad mooi gerevancheerd na de afgang bij HSV afgelopen weekend, net zoals Ajax zich mooi heeft gerevancheerd tegen AZ na de afgang tegen Salzburg vorige week.

Vanavond dus Schalke '04 - Real Madrid! *O*

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

'Ajax en FC Groningen akkoord over transfer Zivkovic'
Richairo Zivkovic lijkt zijn loopbaan te vervolgen bij Ajax. De Amsterdammers hebben met FC Groningen een akkoord bereikt over een transfersom voor de 17-jarige aanvaller.

Dat bericht De Telegraaf. Ajax zou een bedrag van 2,5 miljoen euro betalen voor Zivkovic, wiens contract in de Euroborg loopt tot medio 2016. Bovendien heeft FC Groningen een doorverkooppercentage van tien procent bedongen.

Dinsdag voerde directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax onderhandelingen met het management van Zivkovic en werden de partijen het op hoofdlijnen eens over een contract tot medio 2017. Vanwege de leeftijd van de spits is een langere verbintenis niet toegestaan.
Prima aankoop voor een prima bedrag. Die jongen heeft een hoop potentie en daar gaat Ajax nog jaren lang plezier van hebben. Het tijdstip is wel bijzonder, zo halverwege de tweede helft van het seizoen. Erg netjes van Ajax aangezien er ook interesse was vanuit het buitenland. Snel handelen en dan heb je een talent binnen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Han schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:01:
'Ajax en FC Groningen akkoord over transfer Zivkovic'
[...]
Prima aankoop voor een prima bedrag. Die jongen heeft een hoop potentie en daar gaat Ajax nog jaren lang plezier van hebben. Het tijdstip is wel bijzonder, zo halverwege de tweede helft van het seizoen. Erg netjes van Ajax aangezien er ook interesse was vanuit het buitenland. Snel handelen en dan heb je een talent binnen :)
Prima bedrag? 2.5m voor een speler die zich niet bewezen heeft. Vind het nogal veel geld.

• Gynnad
Napo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:25:
[...]

Prima bedrag? 2.5m voor een speler die zich niet bewezen heeft. Vind het nogal veel geld.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook nog niet zo heel erg veel van hem heb gezien, maar als het echt zo'n super talent is dan vind ik het wel een goed bedrag.

Nog maar goed nieuws!
Van Gaal gaat niet in op interesse Feyenoord
Louis van Gaal staat er niet voor open om de nieuwe Feyenoord-trainer te worden. De huidige bondscoach heeft dit technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdammers eerder deze maand laten weten.

"Ik ben een week of twee geleden gebeld door Van Geel, maar ik heb meteen afgezegd", zegt Van Gaal in de Volkskrant.

De 62-jarige Amsterdammer, die na het WK van deze zomer in Brazilië vertrekt bij Oranje, wil een sabbatical nemen of tekenen bij een grote club in het buitenland.

"Ik heb dan de kans in een vierde land kampioen te worden."

Van Gaal meent wel dat hij goed zou passen bij Feyenoord, zijn verleden bij Ajax ten spijt. "Feyenoord is een volksclub en ik ben een volksjongen."

Juiste moment

Volgens Van Gaal is het juiste moment geweest. "In 2005 ben ik door Van Geel benaderd om naar AZ te komen. Dat heb ik toen gedaan. Als Feyenoord me toen had gevraagd, had ik gekozen voor Feyenoord."

Van Gaal wordt in Engelse media in verband gebracht met Tottenham Hotspur, dat al jaren de sprong wil maken naar de absolute top in de Premier League.

Feyenoord zoekt een opvolger voor Ronald Koeman, die begin deze maand bekendmaakte dat hij na dit seizoen vertrekt bij de Rotterdammers. Koeman is bezig aan zijn derde seizoen in De Kuip.
http://www.nu.nl/sport/37...-interesse-feyenoord.html

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:09

Sargan

Filmfreak...

van Gaal naar Manchester United?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Verwijderd

Gynnad schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:27:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook nog niet zo heel erg veel van hem heb gezien, maar als het echt zo'n super talent is dan vind ik het wel een goed bedrag.
Geen idee of Zivkovic een topper gaat worden, maar het valt me op dat zowel Groningen als Heerenveen veel goede aanvallende spelers scouten als je naar de afgelopen 8 jaren kijkt. Spelers als Alves, Assaidi, Suarez, Matavz, Sulejmani ( :+ ) zijn daar voorbeelden van. Wat dat betreft hebben ze erg goede scouts in het noorden. Je zou denken dat een club als Ajax of Feyenoord zou proberen om die scouts over te nemen, dan heb je dit soort spelers voortaan voor een appel en een ei.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gynnad schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:27:
[...]

Nog maar goed nieuws!

[...]
Je vindt het dus goed nieuws als een toptrainer geen oren heeft naar een baan bij een 'concurrerende club'?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:08
Ramzzz schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:52:
[...]

Je vindt het dus goed nieuws als een toptrainer geen oren heeft naar een baan bij een 'concurrerende club'?
Das toch vrij logisch? Dan wordt je concurrent mogelijk sterker.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ramzzz schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:52:
Het is goed nieuws voor Feyenoord... van Gaal is een volkomen doorgeslagen idioot die zichzelf boven een club waant. Zijn houding en zelfbeeld zou desastreus zijn voor een club als Feyenoord, waar het belang van de club en hun cultuur groter is dan het individu. Daar horen trainers aan het roer te staan die dat aanvoelen. En dat kan van Gaal niet, die vindt alleen zichzelf belangrijk; ik, ik en ik. Ik ben erg blij voor Feyenoord dat de club dit wordt bespaart.
Napo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:25:
Yep, een prima bedrag. Het is een talentvolle speler die absoluut bij Ajax past. Meer dan en Duarte bijvoorbeeld, waarvoor ze hetzelfde bedrag hebben neergeteld. Dus ja, een prima bedrag voor een prima speler. Die jongen gaat het gewoon goed doen bij Ajax, mark my words :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Han schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Yep, een prima bedrag. Het is een talentvolle speler die absoluut bij Ajax past. Meer dan en Duarte bijvoorbeeld, waarvoor ze hetzelfde bedrag hebben neergeteld. Dus ja, een prima bedrag voor een prima speler. Die jongen gaat het gewoon goed doen bij Ajax, mark my words :)
Duarte heeft zich al bewezen. Zivkovic is een talentvolle speler, maar bij Groningen steek je al snel boven de middelmaat uit. Ik vind 2,5 miljoen belachelijk veel geld voor een speler van 17.

1 seizoen goed presteren is leuk, maar hij zou minimaal nog 2 seizoenen bij Groningen moeten blijven voordat hij naar Ajax vertrekt. Bij Ajax is de druk enorm groot, talenten als Fischer zie je ook diep zakken.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Vos

AFCA

Ik geloof dat ze geen buil gaan vallen voor dat bedrag. We weten nooit hoe hij zich gaat ontwikkelen, maar hij wordt (of werd nu ;)) gevolgd door diverse Europese topclubs. Dus Ajax is niet de enige die iets in hem ziet.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 26-02-2014 10:15 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-01 21:02
Han schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:11:
[...]

Het is goed nieuws voor Feyenoord... van Gaal is een volkomen doorgeslagen idioot die zichzelf boven een club waant. Zijn houding en zelfbeeld zou desastreus zijn voor een club als Feyenoord, waar het belang van de club en hun cultuur groter is dan het individu. Daar horen trainers aan het roer te staan die dat aanvoelen. En dat kan van Gaal niet, die vindt alleen zichzelf belangrijk; ik, ik en ik. Ik ben erg blij voor Feyenoord dat de club dit wordt bespaart.
Prima verwoording. Ik hoop zelf dat een echte Feyenoorder ( Van Bronckhorst, Fräser, Van Gastel, etc.) voor de groep komt of een toptrainer die kan omgaan met de Feyenoord-cultuur en zich daarnaar wilt aanpassen. Aan iemand die voor 1 jaar komt om prijzen te winnen, zoals Advocaat, heeft Feyenoord denk ik niet heel erg veel, aangezien de ploeg toch verder opgebouwd moet worden (er van uitgaande dat er deze zomer de nodige belangrijke basisspelers vertrekken).

Edit: @Vos, welk groot (door wie dit dan ook gezegd wordt) talent wordt nou niet gevolgd door meerdere topclubs? Ik vind de laatste jaren die term als groot talent steeds vaker en sneller geroepen worden. Wel denk ik dat Zivkovic goede dingen heeft laten zien in de wedstrijden die hij tot nu toe gespeeld heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door MyUtd4Life op 26-02-2014 10:23 ]

FIFA Benelux Administrator

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-02 13:16
tweaker2010 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:41:
[...]

Ik vind 2,5 miljoen belachelijk veel geld voor een speler van 17.
Idd volledig absurd !!! Niets bewijst dat een speler dat waard is!!!

Groot talent? Dat riepen ze ook over Fisher, die zou de absolute top zijn maar laat niets bijzonders zien. Ze roepen VEEL: te snel dat ze weer een super talent hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door rikoos op 26-02-2014 10:29 ]

• Vos

Vos

AFCA

MyUtd4Life schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:21:
[...]

...

Edit: @Vos, welk groot (door wie dit dan ook gezegd wordt) talent wordt nou niet gevolgd door meerdere topclubs? Ik vind de laatste jaren die term als groot talent steeds vaker en sneller geroepen worden. Wel denk ik dat Zivkovic goede dingen heeft laten zien in de wedstrijden die hij tot nu toe gespeeld heeft.
Het is andersom, je word gevolgd door topclubs dus ben je een talent. Althans die stempel krijg je, het waarmaken is een tweede.
rikoos schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:27:
[...]

Idd volledig absurd !!! Niets bewijst dat een speler dat waard is!!!

Groot talent? Dat riepen ze ook over Fisher, die zou de absolute top zijn maar laat niets bijzonders zien. Ze roepen VEEL: te snel dat ze weer een super talent hebben.
Fischer laat dit (en vorig) seizoen bar weinig zien inderdaad. Echter daarvoor speelde hij erg goed en was ook vaak bepalend. Hij kán het dus wel. Verder is hij 19 jaar dus nog tijd zat. Genoeg spelers die pas jaren later doorbreken. Mensen afschrijven gebeurt ook VEEL te snel ;).

[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 26-02-2014 10:36 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:15:
Ik geloof dat ze geen buil gaan vallen voor dat bedrag. We weten nooit hoe hij zich gaat ontwikkelen, maar hij wordt (of werd nu ;)) gevolgd door diverse Europese topclubs. Dus Ajax is niet de enige die iets in hem ziet.
Nou ja, alsof 2,5 miljoen peanuts is voor Ajax. Met van der Hoorn hebben ze zich ook al in de vingers gesneden. Er zijn zat spelers die 1 seizoen goed presteren en daarna ver wegzakken.
Ook een kwestie van goed scouten, dat hoeft geen 2,5 miljoen per mogelijk talent te kosten.

• Quad

Quad

Doof

Het voordeel voor Ajax is dat Zivkovic zich nog heel erg goed kan ontwikkelen gezien de leeftijd. Een speler van 22 moet er direct staan en kan je minder goed begeleiden en verder ontwikkelen.
Daarbij heeft Zivkovic al Eredivisie ervaring, iets wat niet veel spelers van zijn leeftijd al hebben.

Ik vind het een goede aankoop, beter als een Van Der Hoorn.

nggyu nglyd

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:26

Superkiwi

Hoi doei

chim0 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 05:08:
[...]
Vanavond dus Schalke '04 - Real Madrid! *O*
En wat zendt de NOS uit?
Galatasaray-Chelsea... :-(

Vind je dat zelf ook niet kinderachtig?

[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 26-02-2014 10:51 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dvdkiwi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:38:
[...]
En wat zendt de NOS uit?
Omdat de NOS liever Sneijder uitzend dan Huntelaar en Ronaldo... onbegrijpelijk dit inderdaad.

[ Voor 1% gewijzigd door Ramzzz op 26-02-2014 10:52 ]

• Vos

Vos

AFCA

[...]

En wat zendt de NOS uit?
Lijkt mij een veel spannendere pot dan Schalke - Real, meer gelijkopgaand met misschien wel een winnend Galatasaray. Ik denk dat Schalke kansloos is tegen Real.

Maar met Fox kan je gewoon schakelen hoor ;).

[ Voor 26% gewijzigd door Ramzzz op 26-02-2014 10:52 ]

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10

Rhapsody

In Metal We Trust

Zal Erwin zijn broer gaan opvolgen bij Feyenoord? (http://www.nu.nl/sport/37...oen-bij-rkc-waalwijk.html)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Was ook mijn eerste gedachte, maar ik betwijfel het. Erwin is een aardige coach, maar heeft vorige keer ook geen potten kunnen breken in Rotterdam. Ik verwacht niet dat ie daar teruggevraagd gaat worden. Zei ie zelf even geleden ook al, overigens.

Nomen nescio

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vos schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:40:
[...]

Lijkt mij een veel spannendere pot dan Schalke - Real, meer gelijkopgaand met misschien wel een winnend Galatasaray. Ik denk dat Schalke kansloos is tegen Real.

Maar met Fox kan je gewoon schakelen hoor ;).
Denk het ook, Draxler is pas net fit en dus ook waarschijnlijk niet in vorm genoeg om magische dingen te kunnen doen. Drogba en Sneijder daarentegen, tegen Mourinho, lijkt me wel grappig om te zien, mocht het een saaie pot zijn, dan zap ik gewoon verder naar Real madrid.

• Quad

Quad

Doof

Bra-Jo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:13:
Was ook mijn eerste gedachte, maar ik betwijfel het. Erwin is een aardige coach, maar heeft vorige keer ook geen potten kunnen breken in Rotterdam. Ik verwacht niet dat ie daar teruggevraagd gaat worden. Zei ie zelf even geleden ook al, overigens.
Zoals in dat stukje staat zijn er plekken bij Heerenveen en AZ, ik denk dat het beide wel mooie clubs zijn voor Erwin Koeman, betere selectie die plaats 4-9 moeten halen, in tegenstelling tot RKC, die moeten de nacompetitie voorblijven.

nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
[mbr]Vind je dat zelf ook niet kinderachtig?[/]
Ja :)
Ik zal het niet meer doen ;)
Ik heb helemaal niks met Galatasaray (dat ligt aan de toeterende turken), en al helemaal niks met Chelsea (dat ligt aan de anti-voetbal wedstrijd tegen Barca)...
Misschien kunnen ze gewoon een leuke pot laten zien met aanvallend spel van beide kanten

Dan toch maar de wedstrijd kijken en daarna de samenvatting Schalke-Madrid.
Ik heb wel Fox, maar enkel eredivisie...

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2014 11:25 ]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Yep, mee eens. Ik denk dat Erwin een leuke middenmoter is, bij Heerenveen zou ie denk ik niet misstaan. Het is geen topcoach zoals zijn broer (althans, Ronald in naam; ik ben er persoonlijk nog steeds niet van overtuigd dat die 't kan zonder een goede voorganger).

Nomen nescio

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:49
Vond je Mario Been een goede voorganger?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46

St@m

@ Your Service

Hmm.. Pelle dus niet "echt" geschorst of bestraft.. Lekker voorbeeld weer voor de jeugd.

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 26-02-2014 11:33 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Eens kijken of ie zich zondag na een 1-3 verlies wél kan beheersen :P

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:18

Player1S

Probably out in the dark

Railgunner schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:32:
Vond je Mario Been een goede voorganger?
Erg goede lichting jeugd en een ploeg die de schuld niet meer bij een ander kon neerleggen wat ze de jaren ervoor wel deden.

Als je 1 van die 2 weg zou halen moest ik nog maar eens zien waar Koeman met Feyenoord had gestaan. Wat zeg ik, of Koeman nog wel bij Feyenoord was geweest.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Quad

Quad

Doof

En van Peppen mag zich verantwoorden omdat hij zich openlijk beklaagde over de scheidsrechter.

nggyu nglyd

• rikoos
St@m schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:32:
Hmm.. Pelle dus niet "echt" geschorst of bestraft.. Lekker voorbeeld weer voor de jeugd.
Niet meer dan terecht, wel een slecht voorbeeld maar zijn actie was niet in het veld dus de knvb heeft er niets mee te maken! Twente kan wel aangifte tegen hem doen wegens vadalisme. MIsschien is dat een optie? Doen ze ook met supporters dus waarom een speler niet?

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 15:38
Quad schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:57:
En van Peppen mag zich verantwoorden omdat hij zich openlijk beklaagde over de scheidsrechter.
http://www.ad.nl/ad/nl/14...-kritiek-op-Nijhuis.dhtml

Maar ja, hoe wil zo'n Van Peppen zoiets bewijzen?
Nijhuis zal dat natuurlijk altijd ontkennen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

schwarzenegger schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:06:
[...]

http://www.ad.nl/ad/nl/14...-kritiek-op-Nijhuis.dhtml

Maar ja, hoe wil zo'n Van Peppen zoiets bewijzen?
Nijhuis zal dat natuurlijk altijd ontkennen.
Nicky Hofs heeft een keer na een gele kaart in de Kuip, direct een rode gekregen. De scheidsrechter zei achteraf dat Hofs hem had uitgescholden. Op beelden was duidelijk en onomstoten vast te stellen dat Nikcy Hofs niets had gezegd, zijn mond was van begin tot einde gesloten.

Hij verloor zijn beroep....

EDIT: Scheids was Vink

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In de Premier League zijn er ook verschillende gevallen geweest waarbij de scheidsrechter altijd het voordeel van de twijfel heeft gekregen (eerst Chelsea - Mikel en recent Southampton - Lallana). Allebei met dezelfde scheidsrechter (Mark Clattenburg).

• St@m

St@m

@ Your Service

rikoos schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:58:
[...]

Niet meer dan terecht, wel een slecht voorbeeld maar zijn actie was niet in het veld dus de knvb heeft er niets mee te maken! Twente kan wel aangifte tegen hem doen wegens vadalisme. MIsschien is dat een optie? Doen ze ook met supporters dus waarom een speler niet?
Ik vind het helemaal niet terecht, kaarten kunnen ook buiten het veld gegeven worden, dus de KNVB heeft er zeker wel wat mee te maken. Het is ook niet zo dat de KNVB helemaal geen straf uitdeelt. 1 wedstrijd voorwaardelijk en een geldboete.
Geen verkeerd idee van je trouwens om te opperen dat Twente aangifte moet doen. Maar zoveel zal er wel niet kapot gemaakt zijn, het gaat om het gedrag wat debiel is.

En een mooie quote van Pelle:
“De scheidsrechter die ons besteelt, komt overal mee weg.”
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208384

Ben benieuwd of de KNVB daar weer achteraan gaat.. bij Van Peppen wel.
Misschien moet Pelle even rustig gaan ademhalen..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Pelle kan zich beter op de wedstrijd van zondag focussen ipv steeds dingen te roepen in de media.
Ik denk dat er de komende tijd wat extra op hem gelet gaat worden (ook op het veld) door de scheidsrechters.

• MyUtd4Life
Als Pelle hiervoor alsnog geschorst wordt zou ik dat de allerstomste schorsing ooit vinden, hij moet juist nu z'n mond houden en focussen op de wedstrijden. Maar hij daagt hierbij wel de KNVB uit, hoewel hij natuurlijk volkomen gelijk heeft.

• St@m

St@m

@ Your Service

MyUtd4Life schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:24:
Als Pelle hiervoor alsnog geschorst wordt zou ik dat de allerstomste schorsing ooit vinden, hij moet juist nu z'n mond houden en focussen op de wedstrijden.
Dat zou inderdaad heel stom van hem zijn.
Maar hij daagt hierbij wel de KNVB uit, hoewel hij natuurlijk volkomen gelijk heeft.
Hij heeft gedeeltelijk gelijk imo. Natuurlijk heeft Feyenoord pech gehad met de scheidsrechter afgelopen zondag. Maar nogmaals, als we alles optellen en aftrekken aan het einde van de rit. Heeft Feyenoord dan extra pech gehad? En hoe meet je een niet gegeven rode kaart + penalty aan het begin van de wedstrijd, is er dan een zekere overwinning door de neus geboord? Of had je die wedstrijd ook kunnen verliezen?

Iedere club heeft last van scheidsrechters die dingen niet goed zien, maar clubs hebben er ook voordeel bij. Als voetballer/trainer weet je dat, hoe zuur het ook kan aanvoelen. De wedstrijd erop krijg je waarschijnlijk een pingel mee, of wordt de overtreding van je verdediger te licht bestraft waardoor die geen 2e gele kaart krijgt. En dan? Roept men dan in de media: "De scheidsrechter heeft onze tegenstander genaaid!!! :( " Nee, natuurlijk niet.

Allemaal hypocriet gelul in de ruimte van de heren voetballers/trainers/supporters.

En als PSV genaaid wordt door de scheids in de laatste minuut waardoor ze de 2e plaats mislopen ben ik de eerste die boos is hoor, daar niet van

• ph4ge
tweaker2010 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:22:
Pelle kan zich beter op de wedstrijd van zondag focussen ipv steeds dingen te roepen in de media.
Ik denk dat er de komende tijd wat extra op hem gelet gaat worden (ook op het veld) door de scheidsrechters.
Dat zou misschien geen kwaad kunnen. De afgelopen weken is Pelle vogelvrij geweest. Zo'n charge als vorige week Jordy Buijs, die na de wedstrijd doodleuk vertelt dat het opzet was, wordt dan misschien wel bestraft. Zo'n actie van Bjelland wordt dan misschien ook gezien. We maken ons tegenwoordig meer druk over aanslagen op reclameborden dan om aanslagen op personen.

• MyUtd4Life
Uiteindelijk wordt het inderdaad allemaal rechtgetrokken. Maar voetbal is emotie en die emotie is dat je op een moment dat je benadeeld wordt de reactie heel hevig is. Als je goed wegkomt zwijg je daar snel over, maar enkele weken later kan het weer anders zijn.

Al met al maakt die emotie voetbal zo mooi, maar omdat de belangen zo groot zijn kan ik me de negatieve emotie,.waarbij je je erg benadeelt voelt, wel voorstellen.

[ Voor 5% gewijzigd door MyUtd4Life op 26-02-2014 13:35 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

St@m schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:30:
[...]
En als PSV genaaid wordt door de scheids in de laatste minuut waardoor ze de 2e plaats mislopen ben ik de eerste die boos is hoor, daar niet van
Lol, ik denk niet dat dát de reden is dat ze de 2e plaats mislopen :+

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dvdkiwi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:18:
[...]
Lol, ik denk niet dat dát de reden is dat ze de 2e plaats mislopen :+
PSV gaat nog hoog eindigen, let maar op. Iedereen onderschat ze nu en de druk is eraf.

• rikoos
St@m schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:30:
[...]

Hij heeft gedeeltelijk gelijk imo. Natuurlijk heeft Feyenoord pech gehad met de scheidsrechter afgelopen zondag. Maar nogmaals, als we alles optellen en aftrekken aan het einde van de rit. Heeft Feyenoord dan extra pech gehad? En hoe meet je een niet gegeven rode kaart + penalty aan het begin van de wedstrijd, is er dan een zekere overwinning door de neus geboord? Of had je die wedstrijd ook kunnen verliezen?
Ligt er totaal aan wanneer en wat het verloop van de wedstrijd was. Als 3-0 voorstaat en een scheids geeft geen penalty of een rode kaart is het een TOTAAL andere situatie dan bij een 1-2 met nog 3 (extra) minuten. Dus alles optellen en aan het rit zijn we allemaal gelijk gaat naar mijn mening niet op.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

tweaker2010 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:22:
[...]
PSV gaat nog hoog eindigen, let maar op. Iedereen onderschat ze nu en de druk is eraf.
*checkt even de stand*

5 ptn achter de nr3 Vitesse > dat is nog te overbruggen.
7 ptn achter de nr2 Twente > dat lijkt me een te groot verschil.
Psv gaat natuurlijk zelf ook nog punten laten liggen he ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2014 16:26 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:08
Als Ajax van twente, Vitesse en feyenoord wint dan is het goed mogelijk :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dvdkiwi schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:26:
[...]
*checkt even de stand*

5 ptn achter de nr3 Vitesse > dat is nog te overbruggen.
7 ptn achter de nr2 Twente > dat lijkt me een te groot verschil.
Psv gaat natuurlijk zelf ook nog punten laten liggen he ;)
Vitesse is de goede flow kwijt en Piazon is uit vorm, dus die 5 punten verspelen ze makkelijk.
Twente inhalen wordt idd lastig, maar een plaats in de top 3 (dus boven Feyenoord) zit er wel in voor PSV.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:18

Player1S

Probably out in the dark

HamburgerHenk schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:47:
Als Ajax van twente, Vitesse en feyenoord wint dan is het goed mogelijk :P
Dan is het idd goed mogelijk dat ze alsnog 2e worden *O*

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Gynnad
Oud nieuws eigenlijk, maar de NOS komt er nu mee
Ajax dicht bij deal met Huawei

Ajax is serieus in gesprek met de Chinese telefoniegigant Huawei om shirtsponsor van de Amsterdamse club te worden.

Daarmee zou Huawei de opvolger worden van Aegon, de shirtsponsor waarvan het contract met Ajax aan het einde van het lopende seizoen afloopt.
Edwin van der Sar

Huawei, wereldwijd de grootste fabrikant van telecomapparatuur, is sinds september al shirtsponsor van Champions League-finalist Borussia Dortmund. Sinds 2011 is Huawei ook op de Nederlandse markt actief.

Edwin van der Sar, marketing directeur van Ajax, ontkent de gesprekken niet, maar wil er verder niets over zeggen. Ajax moet als beursgenoteerd bedrijf voorzichtig met gevoelige informatie omgaan.
Band met China

De tijd begint te dringen voor Ajax om met een opvolger van Aegon te komen. De verzekeraar is sinds 2007 shirtsponsor voor in totaal 70 miljoen euro.

Ondertussen richt de club zich meer op de Chinese markt, hierin zou een deal met Huawei goed passen.

In de zomer van 2013 werd CST, een grote Chinese bandenproducent, al sponsor van Ajax. De Amsterdamse club deed ook mee aan de Chinese reality show Football Dream, een talentenjacht voor Chinese voetballertjes. ''Meedoen aan dit programma is een manier om Ajax weer op de kaart te zetten in China,'' zei Van der Sar eerder in NRC Handelsblad.

Recentelijk heeft Ajax ook twee Chinese marketeers aangenomen om de contacten met China verder te verstevigen.
Lijkt me wel een goede sponsor, ook met het oog op China.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:49
Interessant nieuws. Ik ben benieuwd wat het gaat worden en wat het Ajax per jaar gaat opleveren.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Quad

Quad

Doof

Ik juich het alleen maar toe. :D

nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 145 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum