Dat hij pro ajax is...tja...dat ben ik als Groninger wel gewend, er wonen hier te weinig mensen in Nederland die pro Groningen zijn , geen calimero gedrag hoor, gewoon de feiten denk ik.
Tomorrow is not today!
Hahaha ik lees hier 1-1 en pas halve minuut later zie ik de goal op de stream
Wat doet hij verkeerd dan? Heb hem i.i.g. offensief een aantal malen sterke acties zien maken.bobsquad schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:41:
Van Rhijn direct wisselen in de rust dat Frank de Boer hem nog elke keer opstelt ik snap er niks van.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Wilde net zeggen....hij doet het stukken beter als Veltman, De Jong en SereroHerman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:51:
[...]
Wat doet hij verkeerd dan? Heb hem i.i.g. offensief een aantal malen sterke acties zien maken.
Nou, dat wil wat zeggen.....Flex schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:53:
[...]
Wilde net zeggen....hij doet het stukken beter als Veltman, De Jong en Serero
Veltman, De Jong en Serero spelen af en toe nog wel eens goed, de laatste goede wedstrijd van Van Rhijn is een jaar of 2 geleden.
Vraag me overigens af waarom De Boer zo lang wacht met wisselen, er zijn er genoeg die in aanmerking komen nu
[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 06-02-2014 21:59 ]
Zitten wij wel dezelfde wedstrijd te kijken?toolkist schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:58:
[...]
Nou, dat wil wat zeggen.....
Veltman, De Jong en Serero spelen af en toe nog wel eens goed, de laatste goede wedstrijd van Van Rhijn is een jaar of 2 geleden.
Vraag me overigens af waarom De Boer zo lang wacht met wisselen, er zijn er genoeg die in aanmerking komen nu
- Veltman liet in de eerste helft al zo'n 10 a 12 steken vallen, zoals elke wedstrijd.
- De Jong als spits...heb 1 bal geraakt en die ligt nu in de Apple store in Amsterdam.
- Serero, ach ja...beetje jongleren met de bal, verder komt hij niet.
Vermeer laat weer zien een uitstekende keeper te zijn
Af en toe goed in andere wedstrijden. Deze wedstrijd zijn Schone en Bojan de enige 2 die nog enigszins presteren.Flex schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:02:
[...]
Zitten wij wel dezelfde wedstrijd te kijken?
- Veltman liet in de eerste helft al zo'n 10 a 12 steken vallen, zoals elke wedstrijd.
- De Jong als spits...heb 1 bal geraakt en die ligt nu in de Apple store in Amsterdam.
- Serero, ach ja...beetje jongleren met de bal, verder komt hij niet.
Edit :burnet word ik altijd nerveus van, zo'n matige speler
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 06-02-2014 22:20 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tomorrow is not today!
Float like a butterfly, sting like a bee.
...
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 06-02-2014 22:28 ]
...
Maar hij heeft, op een enkele wedstrijd dit seizoen na, wel gelijk.Luxicon schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:29:
Alsof een Feyenoorder daar ooit eerlijk over zal zijn, hahaha.
Matig? Als ze 1e staan, dan zij ze wel iets beter dan matig. De enige die in de buurt komt van Ajax op dit moment zijn FC Twente en Vitesse, waarvan ik denk dat FC Twente wel erg gevaarlijk in de buurt komt van positie 1.PWM schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:28:
Het trieste, is dat zo'n matige ploeg, een ploeg zonder leider en veelal voetballand als kip zonder kop, wel de nummer 1 van Nederland is. Ajax pakt zijn punten gewoon net wat meer cq bij de anderen is het nog erger.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is mijn punt dus ookOuterspace schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:32:
[...]
Matig? Als ze 1e staan, dan zij ze wel iets beter dan matig. De enige die in de buurt komt van Ajax op dit moment zijn FC Twente en Vitesse, waarvan ik denk dat FC Twente wel erg gevaarlijk in de buurt komt van Ajax.
Zie hier waarom ik Feyenoord dus echt niet veel lager dan Ajax inschat, qua kwaliteitph4ge schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:32:
Vorige seizoenen zijn er zat momenten dat Ajax ook van Feyenoorders complimenten kreeg. Nu is het inderdaad erg zwak, ze pakken telkens de punten maar vraag niet hoe.
Verwijderd
Nog geen halve wedstrijd meestal, denk dat az de laatste wedstrijden wel aardig voetbalt, al zijn het al 2 weken allemaal drama wedstrijden, het zal de tijd van het jaar wel zijn...Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:33:
Feyenoord speelt in mijn optiek de laatste wedstrijden bij vlagen het beste voetbal. Alleen houden ze dat vooralsnog geen wedstrijd vol.
Verwijderd
Beetje hetzelfde verhaal als PSV en Feijenoord met kansen niet afmaken.
Ik ben erg benieuwd naar PSV-Twente.
Verwijderd
Absoluut. Ajax is lucky in de zin dat toch nog vlak voor tijd de 2-1 erin prikken (op het moment dat Groningen lijkt te geloven in een stunt), maar het was imho een zeer verdiende overwinning. Voor rust had Ajax Groningen al op een onoverbrugbare afstand kunnen zetten.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:50:
Op basis van de samenvatting had Ajax er in de eerste helft overigens met een beetje geluk 3-4 kunnen maken. Twee keer lat, Bojan 2x op/van de lijn en de Jong met 2 kansen.
* Xadeon mompelt iets over met over één kam scheren.St@m schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:24:
Hop, 1-1
En de trainer ontslaan..Ik ben geen fan van Cocu, maar als je hem aanstelt voor een nieuwe zeer jonge groep, dan moet je niet na een half jaar gaan huilen en hem ontslaan. Ik weet wel dat de Ajacieden zoveel mogelijk onrust in de tent willen maar gelukkig denken ze bij PSV wel helder.. soms
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Als je steeds wint doordat wissels scoren (en assist geven) dan is dat geen geluk. Dat heet inderdaad slim wisselen en een kwalitatief brede selectie.Sjah schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:16:
Lucky Ajax, maar moet ook zeggen, de Boer dwingt het af.
Het is zeker matig, zo ongeveer se slechtste koploper ooit qua aantal punten na 22 wedstrijdenOuterspace schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:32:
[...]
Matig? Als ze 1e staan, dan zij ze wel iets beter dan matig. De enige die in de buurt komt van Ajax op dit moment zijn FC Twente en Vitesse, waarvan ik denk dat FC Twente wel erg gevaarlijk in de buurt komt van positie 1.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Je kan het ook als een kwaliteit zien. Het zal me een worst zijn op welke manier ze die punten pakken, als ze ze maar pakken. Zeker bij die lelijke uitwedstrijden als Go Ahead uit of ADO uit. Bij de Champions League, daar wil ik mooi voetbal zien!ph4ge schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:32:
ze pakken telkens de punten maar vraag niet hoe.
Buiten dat heeft Ajax natuurlijk ook veel kwaliteit ingeleverd door spelers die zijn weggegaan cq. verkocht, dus dat het er niet altijd oogstrelend mooi uitziet, is logisch. Maar andere ploegen hebben net zo goed kwaliteit ingeleverd en doen het ook niet onverdienstelijk, dus de spanning is er nog steeds en dat maakt de Nederlandse competitie wel weer leuk.
Daarom word ik ook doodmoe van mensen die halverwege het seizoen al gaan zitten speculeren wie er kampioen gaat worden en er allerlei samenzweringstheorieën op loslaten. Ga gewoon lekker voetbal kijken en wacht lekker tot het laatste fluitsignaal. It ain't over 'till the fat lady sings!
Wordt tijd voor de lente
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Welnee, in het verleden (lees: de afgelopen 5-6 jaar) was het nu ook gewoon de tweede seizoenshelft waarin Ajax alles wint.M@cer schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:38:
Het was inderdaad niet best gisteravond, maar Ajax pakt wel de punten. In het verleden ging het volgens mij vaak mis in dit soort wedstrijden en zou het wel 1-1 blijven. Je hebt nu eigenlijk altijd wel het idee dat het goed gaat komen, een beetje wat PSV altijd had in eerdere seizoenen.
Wordt tijd voor de lente
Verder eens met chim0; speculeren over wie er kampioen wordt terwijl er nog een half seizoen gespeeld moet worden is alsof twee nerds ruziën over wie er wint in een gevecht tussen Batman en Superman. Zo hypothetisch dat het zinloos is.
We zien het wel.
En deze onzin baseer je waar precies op?frankwopereis schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 06:01:
[...]
Het is zeker matig, zo ongeveer se slechtste koploper ooit qua aantal punten na 22 wedstrijden
Afgelopen 10 jaar had de kampioen gemiddeld 78,9 punten aan het eind van het seizoen.
Dat is 2,07 punten per wedstrijd gemiddeld.
Ajax heeft nu 47 punten na 22 wedstrijden, dat is 2,13 punten per wedstrijd gemiddeld.
Iets boven het gemiddelde van de afgelopen 10 jaar dus en als je het afstreept tegen de jaren ED onder het gemiddelde dan zitten ze er zelfs ver boven.
Is toch ook niet zo gek, als je ziet wat er rondloopt. Of had je oogstrelend voetbal verwacht van deze groep? Alleen die wedstrijd tegen Barcelona (en dan met name de eerste helft) was ver boven ieders niveau, maar dat gebeurt één keer in de 10 jaar.
Het is wel iets beter geworden inderdaadKrukar schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:08:
[...]
En deze onzin baseer je waar precies op?
Afgelopen 10 jaar had de kampioen gemiddeld 78,9 punten aan het eind van het seizoen.
Dat is 2,07 punten per wedstrijd gemiddeld.
Ajax heeft nu 47 punten na 22 wedstrijden, dat is 2,13 punten per wedstrijd gemiddeld.
Iets boven het gemiddelde van de afgelopen 10 jaar dus en als je het afstreept tegen de jaren ED onder het gemiddelde dan zitten ze er zelfs ver boven.
Het was:
Slechste koplopers ooit na tien competitieduels
Seizoen Koploper Zeges Punten
2013/14 FC Twente 5 19
1989/90 PSV 6 20
1962/63 Sparta 6 21
1958/59 Sparta 6 21
https://www.vi.nl/nieuws/...r-in-eredivisie-ooit-.htm
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Maar voor diegene die hier zeggen het spel is slecht -> verklaar je nader? Wat is slecht?
Dus wat dat betreft heb ik liever wat minder doelpunten voor als de boel achterin maar solide is.
Dat is leuk, maar zonder doelpunten win je nikstweaker2010 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:12:
In de jaren van Huntelaar en Suarez werd Ajax ondanks de vele goals toch geen kampioen.
Dus wat dat betreft heb ik liever wat minder doelpunten voor als de boel achterin maar solide is.
Toch 46 doelpunten, dus de goals zijn wel erg verdeeld over allerlei spelers.
Maar goed een spits met veel doelpunten is ook geen garantie, kijk naar Heerenveen of Feyenoord, naar mijn idee veel te afhankelijk van 1 speler, dat is ook weer niet zo best.
Zoals De Jong niet 100% fit is, zou ik overigens met Sigi beginnen, en niet met Bojan. Sigi heeft afgelopen maand laten zien redelijk in vorm te zijn (de enige goal tegen PSV, gisteren de winnende). Als je hem niet in de basis opstelt, wordt zijn falen bij Ajax een self-fulfilling prophecy.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Bizarre transfer dit. Ajax -> RKC -> Almere City. Het lijkt me lastig om dan ooit weer de eredivisie te halen.
Ajax -> Utrecht -> RKC -> Almere City.tweaker2010 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:57:
http://www.soccernews.nl/news/233109/Sneijder_naar_Almere_City_om_weer_voetballer_te_worden
Bizarre transfer dit. Ajax -> RKC -> Almere City. Het lijkt me lastig om dan ooit weer de eredivisie te halen.
Toen hij verhuurd wordt aan Utrecht door Ajax had hij nog zo'n grote mond dat hij zo goed was en dat iedereen het verkeerd zag. Fijn om te zien dat hij op z'n plek is gezet
Dit seizoen na 21 speelrondes;tweaker2010 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:35:
Als we het toch over cijfers hebben: Het aantal tegengoals wat Ajax dit seizoen heeft gehad is echt een stuk lager dan de voorgaande jaren. Dat kan niet anders dan (deels) de verdienste van Cillissen zijn.
Kenneth Vermeer: 676 speelminuten (exc blessuretijd) en 11 goals tegen.
Gemiddeld 1 tegengoal elke 61,5 minuten.
Jasper Cillissen: 1.304 speelminuten (exc. blessuretijd) en 7 goals tegen.
Gemiddeld 1 tegengoal elke 186,3 minuten.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
het probleem zit vooral in de verdedigers die niet weten wat ze moeten doen als de tegenstander helemaal terugzakt. vaak staan dan nog alle 4 de verdedigers op 1 lijn heel erg breed en komt de CVM (blind of poulsen) de bal ook nog halen. dan sta je met z'n 5-en op een rij en de andere 5 worden door 10 man vastgezet.. geen wonder dat je dan de bal niet kwijt kan.
je ziet de bal dan veel te vaak rondgaan tussen de verdedigers totdat iemand het lef krijgt om wat naar voren te lopen of durft in te spelen naar voren.
Waarom komt blind/poulsen die bal telkens halen.. dan staan ze met z'n 3-en in het centrum in de verdediging daar heb je toch helemaal niets aan.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Volgens mij is die jongen zwaar belemmert door z'n achternaam. Hangt behoorlijk verwachtingspatroon aan.tweaker2010 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:57:
http://www.soccernews.nl/news/233109/Sneijder_naar_Almere_City_om_weer_voetballer_te_worden
Aan de andere kant kan het ook zomaar zijn dat ie juist z'n carrière er aan te danken heeft
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat zegt mij niets. Het gaat erom tegen wie en in welke situatie je speelt. En nog belangrijker :hoe goed is de verdediging :-)OPSLAGHOND schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:06:
[...]
Dit seizoen na 21 speelrondes;
Kenneth Vermeer: 676 speelminuten (exc blessuretijd) en 11 goals tegen.
Gemiddeld 1 tegengoal elke 61,5 minuten.
Jasper Cillissen: 1.304 speelminuten (exc. blessuretijd) en 7 goals tegen.
Gemiddeld 1 tegengoal elke 186,3 minuten.
Goh, verbazingwekkend. Heeft zeker nog niet genoeg steekpenningen gehad.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Beter laat dan nooit, raar dat zoveel mensen al aan het begin van het seizoen zeiden dat er een ervaren trainer in de staf van Cocu moet en PSV zelf het pas na een halfjaar inziet.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat vraag ik me zelf ook af maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.Han schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 18:00:
Laat Hiddink zijn energie gan steken in de Graafschap, stuk nobeler in mijn ogen. Die zitten tot aan de nek in de schulden en sportief in een dip. Ow, wacht...![]()
Misschien is hij bang dat de problemen bij de Graafschap groter zijn dan bekend is (paar lijken in de kast).
En de financiele problemen zijn geloof ik ook structureel, dus 1x er een zak geld tegenaan gooien werkt niet.
En wil je de club redden dan moet ook nog iedereen mee willen werken en misschien zitten er bovenin bij de Graafschap mensen die niet mee werken.
Ik ken zelf de details en de situatie niet goed genoeg.
edit:
Nu zeggen ze op TV toch nog iets vrij goeds.
Stel het gaat nu opeens super met PSV dan zal iedereen zeggen dat dit dankzij Hiddink is en dat Cocu er niets van kan.
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsy op 07-02-2014 18:09 ]
Een goede keeper speelt (vrijwel) altijd goed en zorgt er vaak voor dat de verdediging sterker is dan normaal.Harribo schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 17:15:
[...]Dat zegt mij niets. Het gaat erom tegen wie en in welke situatie je speelt. En nog belangrijker :hoe goed is de verdediging :-)
Ik vind het dan ook niet vreemd dat de verdediging (veel) zwakker is met Vermeer in het goal ... uhm ... op de lijn uhm ... achter de verdediging?
http://www.nusport.nl/voe...fgelaste-wedstrijden.html
Fijn toch, zo'n bobo feestje in Den Haag.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ja, be-la-che-lijk!! Toch geen tijd 's middags, moet ik m'n werk maar laten liggen dan?Bastien schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:07:
http://www.nusport.nl/voe...wijken-nucleaire-top.html
http://www.nusport.nl/voe...fgelaste-wedstrijden.html
Fijn toch, zo'n bobo feestje in Den Haag.
Toch kan hij best ballen. Middenmoot Eredivisie kan hij zeker in meedraaien. De wedstrijden die hij speelde vielen ook niet tegen. Blijkbaar is hij buiten het veld een enorme eikelKrukar schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:02:
[...]
Ajax -> Utrecht -> RKC -> Almere City.
Toen hij verhuurd wordt aan Utrecht door Ajax had hij nog zo'n grote mond dat hij zo goed was en dat iedereen het verkeerd zag. Fijn om te zien dat hij op z'n plek is gezet
Het is niet dat ze niet weten wat ze moeten doen, maar het hele middenveld en de vleugels stonden continu stil. Dan wordt het erg makkelijk verdedigen voor Groningen en voor de verdediger (Veltman) erg lastig om de bal kwijt te kunnen. Op links heb je normaliter (nou ja, als ie niet geblesseerd is) Boilesen die wel diepte maakt. Riedewald durfde gisteren overduidelijk niet, ook als ie de bal vooruit kwijt kon koos hij toch liever voor een balletje terug. Zeg maar zoals van Rhijn standaard doetCrysania schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:48:
Toen ik naar de wedstrijd van ajax keek gisteren vond ik niet dat het probleem in de aanval lag hoor.
het probleem zit vooral in de verdedigers die niet weten wat ze moeten doen als de tegenstander helemaal terugzakt. vaak staan dan nog alle 4 de verdedigers op 1 lijn heel erg breed en komt de CVM (blind of poulsen) de bal ook nog halen. dan sta je met z'n 5-en op een rij en de andere 5 worden door 10 man vastgezet.. geen wonder dat je dan de bal niet kwijt kan.
je ziet de bal dan veel te vaak rondgaan tussen de verdedigers totdat iemand het lef krijgt om wat naar voren te lopen of durft in te spelen naar voren.
Waarom komt blind/poulsen die bal telkens halen.. dan staan ze met z'n 3-en in het centrum in de verdediging daar heb je toch helemaal niets aan.
Nah, meer 'getroffen' clubs lijken te gaan protesteren. Het is inderdaad een idioot besluit om op een doordeweekse middag dit soort wedstrijden te gaan houden.frankwopereis schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 19:38:
[...]
Ja, be-la-che-lijk!! Toch geen tijd 's middags, moet ik m'n werk maar laten liggen dan?
Go Ahead Eagles is woedend op KNVB over verplaatsing thuisduel
FC Twente over verplaatsing thuisduel tegen ADO: 'Onbegrijpelijke uitkomst'
Heracles Almelo vindt verplaatsen thuisduel naar woensdagmiddag onacceptabel
Moet een wedstrijd trouwens altijd later dan het geplande weekend gespeeld worden? Alle weken in maart hebben alleen maar weekendwedstrijden, dan kan naar voren halen toch eventueel ook? Zal vast wel Europees voetbal zijn maar niet elke week toch (te lui om het na te kijken). Impact op het verstoren van de competitie heeft het hoe dan ook blijkbaar toch.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik wilde het net gaan zeggen. Je kan de spelers horen praten. Als die club morgen wordt opgeheven, merkt niemand het.toolkist schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 20:42:
Wat een sfeer in het Gelredome
Jawel hoor, het zal een feest zijn aan deze kant van de Waal mocht het gebeuren.PWM schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 20:43:
[...]
Als die club morgen wordt opgeheven, merkt niemand het.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
PSN: Finally_Chris
Ze spreken 1X per week met elkaar, wat nu ook al het geval is alleen wordt daar nu een officiële aanvulling aan gegeven. Dus wat dat betreft verandert er niets. Allemaal wanhoopspogingen van PSV om het seizoen te redden.CR1691 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 01:14:
De aanstelling van Hiddink is juist een mes in het rug van cocu. Hij heeft nu geen enkel gezg meer. Bij successen zal Hiddink naar voren geschoven worden en bij teleurstellingen blijft cocu de gebeten hond. Dit kan alleen maar slecht aflopen.
Verwijderd
Er verandert volgens mij weinig in wat Hiddink nu extra gaat doen maar het wordt breed uitgemeten in de pers omdat PSV in de hoek zit waar de klappen vallen.
Overigens ben ik benieuwd of Rekik na dit seizoen weer naar City terug gaat en wat Park doet.
Wat is dan precies de wanhoopspoging? Er veranderd toch niets?tweaker2010 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 09:15:
[...]
Ze spreken 1X per week met elkaar, wat nu ook al het geval is alleen wordt daar nu een officiële aanvulling aan gegeven. Dus wat dat betreft verandert er niets. Allemaal wanhoopspogingen van PSV om het seizoen te redden.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Klopt er veranderd niets, PSV verliest vanavond gewoon met 1-3 van de tukkersSt@m schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 10:42:
[...]
Wat is dan precies de wanhoopspoging? Er veranderd toch niets?
Ik hoop van niet. Van mij mag PSV wel weer een keertje winnen. Zeker als Twente de tegenstander isfrankwopereis schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:20:
[...]
Klopt er veranderd niets, PSV verliest vanavond gewoon met 1-3 van de tukkers
En houdt Psv zicht op de tweede plek.
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 08-02-2014 16:16 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik denk dat ik (als PSV-fan) al blij zou zijn met Europees voetbal, ik heb niet de illusie dat we nog tweede kunnen worden...Quad schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 16:16:
Inderdaad, Twente heeft ook nog een wedstrijd tegoed dus verliezen van PSV is gunstiger voor Ajax.
En houdt Psv zicht op de tweede plek.
Nomen nescio
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum