Hiddink had zich in mijn ogen op de achtergrond moeten houden. Hij is niet verantwoordelijk voor het vertoonde spel. Dus dient hij zich niet te laten interviewen door welke media dan ook inzake wat er ook bij PSV gebeurt.
Duidelijk de hand van Hiddink 
Leuke pot. Genoeg kansen voor Twente ook.
Edit: dat was gewoon een pingel voor Twente
Leuke pot. Genoeg kansen voor Twente ook.
Edit: dat was gewoon een pingel voor Twente
[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 08-02-2014 19:11 ]
Verwijderd
Lekker dit, hopelijk krijgt Twente een goed pak slaag wat weer voor onzekerheid zorgt in de volgende wedstrijden.
Verwijderd
Wat zie ik nu, Twente met 2-0 achter in Eindhoven en dat in goed 35 minuten? Speelt PSV zo goed of doet Twente het zo slecht tot nog toe in deze wedstrijd?
Geen van beide
Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd, leuke open pot. PSV scoorde alleen zijn eerste 2 kansen.
Twente scoort nu na veel meer pogingen.
Twente scoort nu na veel meer pogingen.
Grappig. Commentator ziet 3 herhalingen hand, en ik zie 3 keer dat het juist geen hands was. Zullen het zo wel zien.
Verwijderd
Dat viel me vorige week ook al op ja met Marc van Hintum. Vooral doordat hij maar eens per 1-2 minuten iets zei was het best raar omdat het leek alsof iemand de commentator af en toe onderbreekt.
Leuke wedstrijd, had ik op basis van het recente verleden niet verwacht.
Inderdaad geen hands volgens mij, van Rosales.
Eens kijken of PSV vandaag wel fatsoenlijk uit de kleedkamer komt; de afgelopen wedstrijden zijn bijna allemaal na de rust verloren.
Eens kijken of PSV vandaag wel fatsoenlijk uit de kleedkamer komt; de afgelopen wedstrijden zijn bijna allemaal na de rust verloren.
Nomen nescio
Die 2-1 is wel een mooi uitgangspunt voor de tweede helft
Twente zal komen en PSV zal toch ook nog wel wat willen laten zien voor eigen publiek.
De bedoeling is om het commentaar meer interactief te hebben, de interactie tussen de twee commentatoren is.. nouja uhm.. ver te zoeken?Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:32:
Dat viel me vorige week ook al op ja met Marc van Hintum. Vooral doordat hij maar eens per 1-2 minuten iets zei was het best raar omdat het leek alsof iemand de commentator af en toe onderbreekt.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja, smet op Fox. Voor de rest ben ik inmiddels best content met die zender. Blij dat ik het heb, maar het commentaar is niet meer om aan te horen
Zal toch niet zo zijn dat ik straks weer naar de Wolf moet luisteren.
Ik zie ze overigens best vaak onderuit gaan, met name op het middenveld.
Het veld is niet helemaal best lijkt het?
Het veld is niet helemaal best lijkt het?
nggyu nglyd
Wat een lekkere pot voetbal! 
Edit: voor de duidelijkheid : uiteraard omdat PSV voor staat, maar imo ook voor een neutrale kijker.
Edit: voor de duidelijkheid : uiteraard omdat PSV voor staat, maar imo ook voor een neutrale kijker.
[ Voor 62% gewijzigd door Bra-Jo op 08-02-2014 19:55 ]
Nomen nescio
Wel bizar hoe bij PSV ineens bijna alles lukt qua afmaken tegen een team dat de minste tegendoelpunten heeft
Nee, was een erg mooi geplaatst schot, geen fout van Marsman.
Direct erachteraan een goede kans voor Castaignos, erg mooie wedstrijd!
Direct erachteraan een goede kans voor Castaignos, erg mooie wedstrijd!
nggyu nglyd
Mooi doelpunt weer. PSV begint 2de helft erg sterk. En Twente maakt zijn kansen niet. Punten voor PSV lijkt het.
Verwijderd
Het zit ook wel steeds mee voor PSV met de doelpogingen die er precies in passen, zoals bij de eerste en derde goal.
Knap van Guusje H., gelijk het team weer op de rails
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Erg mooie wedstrijd, hoog tempo, mooie goals en zoals het er naar uit ziet een gunstige uitslag voor Ajax.
nggyu nglyd
Dat zullen we de komende dagen denk ik nog wel vaker in de media horen.gambieter schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:57:
Knap van Guusje H., gelijk het team weer op de rails
En voor Feyenoord en VitesseQuad schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:57:
Erg mooie wedstrijd, hoog tempo, mooie goals en zoals het er naar uit ziet een gunstige uitslag voor Ajax.
Guus Geluk is terug...MailMan schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:54:
Wel bizar hoe bij PSV ineens bijna alles lukt qua afmaken tegen een team dat de minste tegendoelpunten heeft
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Ajax moet eerst maar eens beter gaan voetballen. Dat hakken over de sloot gaat niet nog 10x goed
Ik ben er alleen nog niet zo zeker van dat Ajax morgen "even" de punten uit Zwolle mee gaat nemen... Als dat wel zo is hebben ze echt een mooi gat geslagen
Life is what happens while you're busy making other plans
Heerlijk Engels commentaar hier
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Zou wel leuk zijn voor de competitie als Feyenoord wint en Ajax verliest. Schuift het weer lekker in elkaar bovenin.
Hoe dan ook, het blijft gunstig.frumper schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:00:
Ik ben er alleen nog niet zo zeker van dat Ajax morgen "even" de punten uit Zwolle mee gaat nemen... Als dat wel zo is hebben ze echt een mooi gat geslagen
nggyu nglyd
Lol!! En 3-2, uit het niets!
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 08-02-2014 20:09 ]
nggyu nglyd
Snap niet dat dat PSV publiek zo boos is, terwijl Blom hun redt van een gevaarlijke counter. Voor niets.
Allememachies, wat een doelpunt van Go Ahead!
Metertje of 30, heerlijk schot.
Metertje of 30, heerlijk schot.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat Rosales geen rood heeft gekregen...wat een kamikaze. Park was echt het mannetje deze wedstrijd
Ik zit GA Eagles-AZ te kijken, maar dat is best een slechte pot 
Straks maar eens de 2e helft Fey-Nec opzetten.
Straks maar eens de 2e helft Fey-Nec opzetten.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Clasie wordt enorm gemist. Er wordt weer aangetoond dat er geen fatsoenlijke wisselspelers zijn. Goossens kan er echt helemaal niks van, raakt geen bal goed. Er valt 1 speler weg en heel het elftal is uit balans, dat blijft het probleem.
Plus dat Feyenoord consequent tegendoelpunten krijgt die een tegenstander ook maar 1 keer op die manier maakt in zn leven.
Plus dat Feyenoord consequent tegendoelpunten krijgt die een tegenstander ook maar 1 keer op die manier maakt in zn leven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Clasie wordt idd node gemist. Laat zich wel aanzien in het voetbal wat Feyenoord vooralsnog op de mat legt.
Overigens zijn ook Armenteros, Mathijsen en BMI er natuurlijk niet bij. Zijn al met al 4 mutaties in een team van 11.
Edit
Gelijk door Immers. En direct ontploft de Kuip.
Edit 2
En Feyenoord voor door Pelle
Overigens zijn ook Armenteros, Mathijsen en BMI er natuurlijk niet bij. Zijn al met al 4 mutaties in een team van 11.
Edit
Gelijk door Immers. En direct ontploft de Kuip.
Edit 2
En Feyenoord voor door Pelle
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2014 21:22 ]
Haha, wat krijgt Feyenoord makkelijk penalties :-P Hoe kan die handbal niet gezien worden? EDIT: Even later alsnog een penalty maar mis.
[ Voor 46% gewijzigd door ph4ge op 08-02-2014 21:27 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Werd hij daar uberhaubt aangeraakt? Ik had het idee dat hij over z'n eigen benen struikelde (of ik moet iets gemist hebben). Terecht dat ie er niet in ging, dan.
Zo'n scheidsrechter mag wat mij betreft 10 wedstrijden aan de kant voor het niet zien van die pingel. En dan hem wel geven als er niets is.
Verwijderd
Pelle is geen echte pingel nemer, zo liet hij eerder al weten. Goossens had die natuurlijk moeten nemen.
Uiteraard gaat het hier niet over die 1000% penalty die niet werd gegeven...
Tuurlijk niet, dat vergeet men liever
PSN: Finally_Chris
De handsbal had natuurlijk wel een penalty moeten zijn, dus zijn de beslissingen van Wiedemeijer vrij discutabel te noemen.
nggyu nglyd
Verwijderd
Och, daar dacht ik nog niet eens zozeer aan. Kwam op mij over als aangeschoten hands. Veel vreemder zijn zijn beslissingen op het middenveld.
Edit
Lijkt gespeeld te zijn, Boëtius wil natuurlijk Immers niet te ver uit laten lopen in hun onderlinge wedstrijdje wie de meeste goals maakt van hen twee.
Edit
Lijkt gespeeld te zijn, Boëtius wil natuurlijk Immers niet te ver uit laten lopen in hun onderlinge wedstrijdje wie de meeste goals maakt van hen twee.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2014 22:02 ]
Wedstrijd is wel zo'n beetje gespeeld nu. Hopelijk prikken ze er nog een paar in voor het doelsaldo.
Verwijderd
Moet er minimaal nog eentje in willen ze Vitesse passeren op basis van doelsaldo dacht ik.
Edit
Heerlijk doelpunt van Pelle, 4-1, daar is het doelpunt al
Edit
Heerlijk doelpunt van Pelle, 4-1, daar is het doelpunt al
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2014 22:06 ]
Die gravenberch heeft overgewicht? Hij kan er in ieder geval vrij weinig van.
[ Voor 38% gewijzigd door CR1691 op 08-02-2014 22:19 ]
De wedstrijd begon met het slechtste kwartier van het seizoen, en eindigt eindelijk met eens een volwassen uitgespeelde wedstrijd.
Toppertje
, lekker geplaatst ook!
En niet langer afhankelijk van alleen Pelle
immers en JPB komen nu ook lekker op stoom.
Conclusie op basis van 1 wedstrijd tegen NEC?CR1691 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:34:
En niet langer afhankelijk van alleen Pelleimmers en JPB komen nu ook lekker op stoom.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Op basis van meerderemartinusz schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:37:
[...]
Conclusie op basis van 1 wedstrijd tegen NEC?
Evenveel gescoord als Twente die nog een wedstrijd tegoed hebben. Zegt dus nog niet alles, ditPWM schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:31:
Wat ziet mijn oog nou, Feyenoord de meest scorende ploeg uit de Eredivisie? Dat is jaren geleden.
Zie Ajax er morgen geen 6 maken, maar die hebben ook nog een wedstrijd minder gespeeld.
Feyenoord thuis en Feyenoord uit is nog vaak een te groot verschil, de punten in de Kuip worden vaak wel gepakt maar de uitwedstrijden zijn gewoon nog te grillig om van een titelkandidaat te spreken.
De kunst is juist (en dat deed ajax een jaar of 5 geleden ook nog te vaak) om vaak 2-3x te scoren. En zo met 2-1 of 3-1 te winnen. Feyenoord net als Ajax met Suarez scoort vaak 5x tegen de zwakke, maar dan ook weer een wedstrijd 1x waarbij het 1-1 wordt of 0-0. Over die twee wedstrijden scoor je dan meer. Maar het is niet effectief.
Het is natuurlijk heel lastig te verklaren waarom bv Sigtorson bijna nooit scoort, maar wel vaak erg belangrijke doelpunten (PSV, Groningen recent nog). Hij scoort 8x waarvan 5 ofzo ook de winnende waren. Pelle scoort hier 2x die er eigenlijk niet toe doen.
Het is natuurlijk heel lastig te verklaren waarom bv Sigtorson bijna nooit scoort, maar wel vaak erg belangrijke doelpunten (PSV, Groningen recent nog). Hij scoort 8x waarvan 5 ofzo ook de winnende waren. Pelle scoort hier 2x die er eigenlijk niet toe doen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Of hij scoort er 2 die ervoor zorgen dat ze op doelsaldo boven Vitesse staan. Maar op de belangrijke momenten valt het nog wel wat tegen.
Ik verwacht wel dat Ajax de punten pakt bij Zwolle, die ploeg functioneert toch niet heel lekker. Ajax zou dus samen met Feyenoord goede zaken doen.
EDIT: Manu doet het trouwens goed bij Cambuur! Mooi dat hij zich daar verder kan ontwikkelen zonder de concurrentie bij Feyenoord.
Ik verwacht wel dat Ajax de punten pakt bij Zwolle, die ploeg functioneert toch niet heel lekker. Ajax zou dus samen met Feyenoord goede zaken doen.
EDIT: Manu doet het trouwens goed bij Cambuur! Mooi dat hij zich daar verder kan ontwikkelen zonder de concurrentie bij Feyenoord.
[ Voor 18% gewijzigd door Arjan90 op 09-02-2014 13:55 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Als de Ajax CV's het aanvallen nu aan de middenvelders overlaten blijft het ook niet zo open achterin. Veltman en Moisander beide een poging geprobeerd en eindigt op stom balverlies en een gevaarlijke mogelijkheid voor Zwolle.
En 0-1 via Klaassen!
En 0-1 via Klaassen!
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 09-02-2014 14:38 ]
nggyu nglyd
Dat krijg je ervan als je ervoor een speler als Jan Vertonghen had. Die stak in zijn laatste jaar, na de winterstop, geregeld het middenveld over. (En maakte er soms zelfs een totale eenmansactie van.)
Verwijderd
Die edit laat dan weer zien dat Frank altijd gelijk heeftQuad schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:35:
Als de Ajax CV's het aanvallen nu aan de middenvelders overlaten blijft het ook niet zo open achterin. Veltman en Moisander beide een poging geprobeerd en eindigt op stom balverlies en een gevaarlijke mogelijkheid voor Zwolle.
En 0-1 via Klaassen!
Vrije trap was wel aan Veltman te danken idd, maar ik vind het gevaarlijk.
Als er eentje gaat zou Blind een linie terug moeten zakken, gebeurd niet en achterin is dan volledig open.
Ron de Rijk moet waarschijnlijk nog even navragen hoe je Denis Mahmudov correct uitspreekt.
Ook dat hij zei dat Vermeer afgelopen donderdag Cillessen perfect vervangen heeft..
Als er eentje gaat zou Blind een linie terug moeten zakken, gebeurd niet en achterin is dan volledig open.
Ron de Rijk moet waarschijnlijk nog even navragen hoe je Denis Mahmudov correct uitspreekt.
Ook dat hij zei dat Vermeer afgelopen donderdag Cillessen perfect vervangen heeft..
[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 09-02-2014 15:02 ]
nggyu nglyd
Ik snap niet dat ajax zo goed gaat als er zoveel fout gaat, met name in de opbouw en het middenveld. Passes van Moisander, van Rhijn en Veltman die niet lekker gaan. En dan komt de bal voorin bij
Bojan terecht, verspeelt ie em weer vanwege miscommunicatie. En dan krijg je dit... Godverdegodver
Bojan terecht, verspeelt ie em weer vanwege miscommunicatie. En dan krijg je dit... Godverdegodver
Typisch hoe slecht de verdediging met Vermeer staat. En de Jong... Die hoort eerst in het tweede
XXXVI
Verwijderd
Jonge jonge wat een gefrot weer achterin. Wat is Ajax toch waardeloos zeg. Kans na kans verpesten en het vervolgens weer weggeven net als tegen Utrecht. Typisch dat de meest simpele passes tegen de Ajax verdediging altijd leiden tot 1 op 1.
Actie van Bojan WTF!! Hoge bal komt, geen poot uitsteken om aan te nemen en dan besluiten er nog achteraan te rennen als het te laat is... Zo sneu dit
Omg Bojan.. Loop even iets harder en neem die bal aan, hij komt 1 CM voor je snot op de grond..
Edit: Godsamme, alsjeblieft wissel Bojan in rust.
Edit: Godsamme, alsjeblieft wissel Bojan in rust.
[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 09-02-2014 15:14 ]
nggyu nglyd
2 keer achter elkaar voor jezelf gaan en 2 keer mislukt het volledig.
nggyu nglyd
Verwijderd
Van Basten wist als geen ander dat een voorsprong in die laatste minuten vaak de wedstrijd op slot gooit, zijn les geleerd in Italië.
Die de Jong is lachwekkend slecht, geen stap naar de bal toe willen zetten
XXXVI
Fischer erin, dus Bojan eraf, of de Jong eraf en Bojan spits.
nggyu nglyd
Verwijderd
Wat mij altijd opvalt bij Ajax is dat ze totaal niet efficiënt zijn en erg veel kansen om zeep helpen, terwijl aan de andere kant de tegenstander slechts 1-2 counters nodig heeft om gelijk te maken. Dat zag je zojuist en ook tegen Utrecht. Zou de verdediging dan (gezien het grote overwicht in balbezit) iedere wedstrijd aan het slapen zijn?
Verwijderd
Heb jij daar geen fotootje van staan onder je nickname?ephymerous schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:42:
Die de Jong is lachwekkend slecht, geen stap naar de bal toe willen zetten
Jup maar dat is meer het moment van het 30e kampioenschapVerwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:45:
[...]
Heb jij daar geen fotootje van staan onder je nickname?
XXXVI
1e echte kans ging er wel weer in voor Ajax. Tegen cambuur 2 kansen, 2 goals.Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:44:
Wat mij altijd opvalt bij Ajax is dat ze totaal niet efficiënt zijn en erg veel kansen om zeep helpen, terwijl aan de andere kant de tegenstander slechts 1-2 counters nodig heeft om gelijk te maken. Dat zag je zojuist en ook tegen Utrecht. Zou de verdediging dan (gezien het grote overwicht in balbezit) iedere wedstrijd aan het slapen zijn?
Verwijderd
Te weinig eer voor de Jong. Is in goede doen belangrijk voor Ajax. Al had hij zojuist wel iets meer mogen doen met die mogelijkheid.ephymerous schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:46:
[...]
Jup maar dat is meer het moment van het 30e kampioenschapDe Jong heb ik nog nooit hoog gehad.
Verwijderd
Kan ook niet geloven dat ie Kolbein er niet in zet, dan nog liever de jong op de plaats van bojan.
Natuurlijk loopt er weer niemand warm dat doen ze pas op minuut 80.
Natuurlijk loopt er weer niemand warm dat doen ze pas op minuut 80.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum