vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hoor ook zat PSV'ers die Cocu weg willen andersSt@m schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:24:
Hop, 1-1
En de trainer ontslaan..Ik ben geen fan van Cocu, maar als je hem aanstelt voor een nieuwe zeer jonge groep, dan moet je niet na een half jaar gaan huilen en hem ontslaan. Ik weet wel dat de Ajacieden zoveel mogelijk onrust in de tent willen maar gelukkig denken ze bij PSV wel helder.. soms
Ja idd, maar goed dat het buitenspel was..Quad schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:27:
Was dat Locadia die de bal over schoot?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Evert??St@m schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:26:
Ahh.. Evert weet het allemaal welDat is ook een stemmingsmaker eerste klas zeg.. mijn god..
Die seniele vent achter de microfoon.. of is het niet Ten Napel?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Brengt wel mooie dochter voort andersQuad schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:30:
Evert ten Napel, verschrikking in Fifa. Nog erger in het echie.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ze heeft inderdaad een leuk koppie! Heeft hij dan toch wel goed gedaan!

Edit
Lieten net zien hoe Brands helemaal in zijn uppie kou stond te kleumen op een vak. Bijna illutstratief.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 19:44 ]
Verwijderd
Tsjong jonge, Had Lukoki afgespeeld wass het een goal geweest...
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 19:52 ]
Afgeven aan Manu en het stond 2-1..
[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 05-02-2014 19:53 ]
nggyu nglyd
Verwijderd
Is wel een open wedstrijd aan het worden op deze manier
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 19:54 ]
Verwijderd
Edit
Niet te geloven. PSV zit totaal niet in de wedstrijd na de rust maar krijgt zowaar de voorsprong!
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 20:01 ]
Verwijderd
Je ziet de smiley ook?Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:02:
Nou, rustig uitspelen en PSV gaat denk ik niet 1-2-3 samen. Tenzij ze er nog eentje in weten te prikken. Dat zou de wedstrijd wel eens in het slot kunnen gooien.
Gewoon nog een half uur keihard billenknijpen hoor
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 05-02-2014 20:03 ]
Verwijderd
Zie wat je bedoelt met je smiley.
Had ik gisteren ook wel hoor bij Feyenoord. Eerste helft Roda weggespeeld en tweede helft geen schim meer van de eerste.
Wedstrijd is wel open van hier tot Tokio. Kan net zo gemakkelijk 2-2 als 1-3 worden.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 20:07 ]
nggyu nglyd
Verwijderd
Edit
Niet zo'n slimme loopactie van Hiljemark na dat gestuntel achterin bij Cambuur.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 20:14 ]
Bij deze.. de 2-2 valt binnen 10 minuten
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 05-02-2014 20:20 ]
Verwijderd
Tsjonje jonge, voel eerlijk gezegd best wel een beetje met je mee St@m!
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 20:25 ]
Verwijderd
Of ben je sarcastisch?
[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 05-02-2014 20:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Puntertje van Manu, vervolgens een fout van Manu en een niet afspelen van Lukoki, en zo wint PSV.Gynnad schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:37:
Wel echt een dure fout van Manu.. dat is dan toch de onervarenheid van een speler..
Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat wanneer Narsingh en Hiljemark een beetje beter uit hun ogen hadden gekeken PSV er net zo gemakkelijk nog 2 had kunnen maken.
Zonder de huurlingen van Feyenoord, Ajax en PSV zou Cambuur het veel moeilijker hebben gehad.
Ik heb meer kanalen dan 4Quad schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:19:
Is op kanaal 5.
St@m schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:20:
[...]
Ik heb meer kanalen dan 4er gaat een wereld voor me open.. tnx
nggyu nglyd
Ja, dat is al het hele seizoen een probleem. Het is geen team. Er zitten geen automatismes in en ze weten niet van elkaar wie wat gaat doen. Dan komt er maar een lange bal, of een domme bal naar voren en weer staat PSV onder druk.PuDy schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:42:
De eerste 30 minuten van Cambuur - PSV zitten kijken. Echt schandalig hoe slecht PSV is, niet eens normaal de bal kunnen overspelen over 4/5 meter.
Dat bijna iedereen jong en onervaren is helpt ook niet. Ik denk dat Cocu/Faber ook gewoon niet weten hoe ze deze groep tot één geheel moeten smeden want anders was dat nu wel gelukt. Nou ja, volgend seizoen beter
Nee, merp!
Sommige spelers kunnen denk ik gewoon niet beter (want ze zijn al een paar jaar zo slecht bezig) en andere spelers rennen gewoon met oogkleppen rond en spelen meestal voor zichzelf.PauseBreak schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:24:
[...]
Ja, dat is al het hele seizoen een probleem. Het is geen team. Er zitten geen automatismes in en ze weten niet van elkaar wie wat gaat doen. Dan komt er maar een lange bal, of een domme bal naar voren en weer staat PSV onder druk.
Dat bijna iedereen jong en onervaren is helpt ook niet. Ik denk dat Cocu/Faber ook gewoon niet weten hoe ze deze groep tot één geheel moeten smeden want anders was dat nu wel gelukt. Nou ja, volgend seizoen beter
Aan de eerste groep kan Cocu niet veel doen behalve vervangers ervoor zoeken maar aan de tweede groep kan hij wel wat doen namenlijk deze een schop onder hun reet geven of ze een tijd ernaast zetten in de hoop dat ze wakker worden.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hij heeft nog een contract tot de zomer van 2015, maar voor een Russische club valt dit bedrag ook wel mee.Niku schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:33:
Volgens Thijs Slegers is het bod op Matavz er een van 7.8 miljoen. Dat is een enorm bedrag, mocht dat kloppen.
Kun je wegstrepen tegen de 100% penalty die niet gegeven werd in de eerste helft. Liesveld zakte iig door de ondergrens. Zelfs de verslaggever snapte er weinig van.Herman schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:33:
Matige tweede helft van Heerenveen. Nagenoeg geen kans gehad. Al had Twente met 10 man moeten staan vanwege het neerhalen van een doorgebroken speler.
100% penalty gemist. Castaignos krijgt geel voor, in verhouding met een aantal overtredingen, iets onzinnigs en Bjelland is denk ik nog verbaasder dan ons kijkers dat ie slechts geel kreeg.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Pff, dat ook meer geluk dan wijsheid bij Twente.
Nu die inhaalwedstrijd nog winnen en Twente doet weer helemaal mee voor de titel.
Dus van PSV, Vitesse en Feyenoord hoeft niet gewonnen te worden?tweaker2010 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:40:
Twente heeft inderdaad gezwijnd, maar de punten zijn wel binnen en daar gaat het om.
Nu die inhaalwedstrijd nog winnen en Twente doet weer helemaal mee voor de titel.
Dit was slechts de eerste van 5 hele belangrijke wedstrijden. Win je ze allemaal ben je grote kandidaat. Verlies je in de volgende 4 punten haak je af.
Nog afgezien van of ze wel of niet beter kunnen, hoort het eerste elftal van een betaald voetbalorganisatie in dit stadium van de competitie op zijn minst ingesleten automatismses te hebben en duidelijke rolpatronen. Die ontbreken en dat kun je de trainers aanrekenen. Maar goed, het is zijn eerste seizoen als hoofdcoach, dus hopelijk leert hij hier van en is het volgende seizoen minder rampzalig. Net als het spel, dat zou fijn zijn voor mijn ogen en mijn hartDeadsy schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:29:
[...]
Sommige spelers kunnen denk ik gewoon niet beter (want ze zijn al een paar jaar zo slecht bezig) en andere spelers rennen gewoon met oogkleppen rond en spelen meestal voor zichzelf.
Aan de eerste groep kan Cocu niet veel doen behalve vervangers ervoor zoeken maar aan de tweede groep kan hij wel wat doen namenlijk deze een schop onder hun reet geven of ze een tijd ernaast zetten in de hoop dat ze wakker worden.
Nee, merp!
Ja maar die automatismen ontbreken denk ik zelf voor een deel omdat sommige spelers alleen aan zichzelf denken. Ze hebben de bal en geven die niet zomaar af en gaan dan hun onzinnige trukjes doen die niet lukken.PauseBreak schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:47:
[...]
Nog afgezien van of ze wel of niet beter kunnen, hoort het eerste elftal van een betaald voetbalorganisatie in dit stadium van de competitie op zijn minst ingesleten automatismses te hebben en duidelijke rolpatronen. Die ontbreken en dat kun je de trainers aanrekenen. Maar goed, het is zijn eerste seizoen als hoofdcoach, dus hopelijk leert hij hier van en is het volgende seizoen minder rampzalig. Net als het spel, dat zou fijn zijn voor mijn ogen en mijn hart
Ik ben benieuwd of PSV Cocu wel kan aanhouden als de progressie uit blijft tot aan het einde van het seizoen.
[ Voor 6% gewijzigd door Remmetje op 06-02-2014 09:52 ]
Dat geldt voor Ajax ook. Feit is dat Twente gewoon kan aansluiten met die inhaalwedstrijd voor de boeg.L1nt schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:43:
[...]
Dus van PSV, Vitesse en Feyenoord hoeft niet gewonnen te worden?
Dit was slechts de eerste van 5 hele belangrijke wedstrijden. Win je ze allemaal ben je grote kandidaat. Verlies je in de volgende 4 punten haak je af.
Alleen heeft Ajax PSV en Feyenoord al gehad, klein detailNiku schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:16:
[...]
Dat geldt voor Ajax ook. Feit is dat Twente gewoon kan aansluiten met die inhaalwedstrijd voor de boeg.
Overigens hoop ik wel dat de Boer Blind gewoon op het middenveld laat staan ipv hem naar LB te verhuizen omdat Boilesen geblesseerd is. Dan zie ik liever Riedewald als linksback.
Yup, mijn fout bedoelde te zeggen dat Ajax PSV al heeft gehad. Feyenoord moet nog natuurlijk.Afvalzak schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:17:
Ajax heeft nog Feyenoord uit?
[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 06-02-2014 11:40 ]
Twente was de 2e helft gewoon veel sterker dan Heerenveen. De eerste helft was Heerenveen ook sterk dat klopt, maar Twente heeft echt wel terecht gewonnen.
Twente kreeg geen penalty, maar Bjelland ook geen rood, dus dat strepen we maar even weg (ondanks dat die penalty een doelpunt had opgeleverd en die rode kaart wellicht niet omdat het buiten de 16 was).
Tadic overigens wel erg lekker hoor! Vooral met die poging via die Heerenveen verdediger.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
De eerste goal van Twente was puur geluk, de tweede was wel een mooie goal.
Tja Promes had die voorzet van Borven er ook wel in mogen schoppen, was perfect op maat.Krukar schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:49:
Heb de wedstrijd gister gezien en vond Twente helemaal niet zoveel sterker als Heerenveen, Twente won vooral omdat Heerenveen zo onthutsend aan het prutsen was met passes.
De eerste goal van Twente was puur geluk, de tweede was wel een mooie goal.
En als die Heerenveense boer die bal van Tadic er in schopt EN Twente die penalty had gekregen win je met 0-5.
De "kansen" van Twente waren gewoon beter, en meer ook overigens. Heerenveen heeft ook wel wat kansjes gehad en Twente had met 10 man moeten staan, maar alles bij elkaar, ondanks de slordige wedstrijd, is een terechte 3-punter voor de Tukkers.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Tsja als, als. Als Heerenveen beter met hun kansen om waren gegaan was het 4-2 voor Heerenveen. 0-5 is gewoon onzin, dan heb je echt met een Twentebril zitten kijken. In de eerste helft had Twente twee doelpogingen ofzo en Heerenveen een stuk of 5-6.frankwopereis schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:09:
[...]
Tja Promes had die voorzet van Borven er ook wel in mogen schoppen, was perfect op maat.
En als die Heerenveense boer die bal van Tadic er in schopt EN Twente die penalty had gekregen win je met 0-5.
De "kansen" van Twente waren gewoon beter, en meer ook overigens. Heerenveen heeft ook wel wat kansjes gehad en Twente had met 10 man moeten staan, maar alles bij elkaar, ondanks de slordige wedstrijd, is een terechte 3-punter voor de Tukkers.
In de tweede helft ging het meer gelijk op en trok Twente net aan het langste eind, maar beide ploegen waren zeer ondermaats aan het voetballen.
Grootste lichtpuntje voor Twente vond ik eigenlijk Borven, die in twintig minuten ofzo een goal en een 100% kans voor Promes heeft geproduceerd.
Aan Friese zijde viel Hakim Ziyech (weer eens) in positieve zin op. Die jongen heeft dit seizoen 7 goals en 7 assists geproduceerd. Nu las ik in de krant (sorry betaald, quote'je hieronder) dat elke speler die voor zijn 21e in een eredivisieseizoen 9 assists heeft gegeven is uitgegroeid tot Europese topper. Met een beetje mazzel gaan we daar met oranje nog veel plezier aan beleven (in 2016 en/of 2018).
Wie is het voetbalkoopje van vorig jaar? Christian Eriksen, voor ‘maar’ 13,5 miljoen euro, van Ajax naar Tottenham Hotspur. Waarom? Omdat elke speler die voor zijn 21ste negen assists in een eredivisieseizoen heeft gegeven is uitgegroeid tot Europese topspeler – onder anderen Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart. Dus is Eriksen, die bij Ajax nog maar een contract voor een jaar had, eigenlijk het dubbele waard.
Regeren is vooruitschuiven
Verder: Van den Berg was inderdaad het dieptepunt. Volgens mij heeft hij alles bij de tegenstander ingeleverd.
Nee, merp!
90 minuten lang voetballen ipv klagen zou hem bijna onstopbaar maken.
...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
...
...
Ik ga als Groningen supporter wel wat anders doen....zucht.,.
Dat gaat allemaal zo snel joh...en Bojan gaat meteen goed liggen...dat overkomt de bestenHamburgerHenk schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:14:
yay! wel ongeloofelijk dom van die botteghin zeg
Tomorrow is not today!
Of met dat been op bovenbeenhoogte.Spacey23 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:16:
De overtreding was echt minimaal, maar gewoon dom van de verdediger om hem met de handen tegen te houden.
Tomorrow is not today!
PSN: Finally_Chris
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum