PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Schoppen uitdelen doen ze anders genoeg bij Roda.CR1691 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:35:
Dat Roda is slecht zeg. Maar goed, met jongens als Kurto, Van Peppen en Luijckx zul je het nooit ver schoppen natuurlijk.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Feyenoord heeft het, weer, aan zichzelf te danken dat Roda kans heeft op een punt.
Verwijderd
Zoals andere mensen al zeiden had ik het over Adriaanse, had het erbij moeten zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:41:
[...]
Twente ? , Portugal?
Over welke Kieft heb jij het?
Wat zouden jullie van v. Gastel of v. Bronckhorst vinden als nieuwe trainer. Of hebben deze nog te weinig ervaring?
Ik zou zelf voor een ervaren trainer gaan die geen dik salaris hoeft te vangen en dan 1 van de 2 eerder genoemde trainers erg nauw betrekken bij het werk zodat deze klaar gestoomd word om over 1 of 2 jaar de groep over te nemen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bedoel je John de Wolf? Die heeft geloof ik al diverse amateur clubs gehad als trainer maar ik geloof niet echt dat er succes geweest is bij die clubs.D-e-n schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:38:
Aub niet zeg. Geen ervaring en ik had niet het idee dat hij als speler nu zo'n visie had
Ik bedoelde dat hij wel ervaring heeft. Maar vind hem zelf ook totaal ongeschikt.
Mocht ie interesse hebben, dan is Laudrup best een goede optie lijkt me. En hij is sinds vandaag beschikbaar:Deadsy schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:33:
[...]
Zoals andere mensen al zeiden had ik het over Adriaanse, had het erbij moeten zetten.
Wat zouden jullie van v. Gastel of v. Bronckhorst vinden als nieuwe trainer. Of hebben deze nog te weinig ervaring?
Ik zou zelf voor een ervaren trainer gaan die geen dik salaris hoeft te vangen en dan 1 van de 2 eerder genoemde trainers erg nauw betrekken bij het werk zodat deze klaar gestoomd word om over 1 of 2 jaar de groep over te nemen.
Swansea zet manager Laudrup op straat
Swansea City heeft dinsdagavond manager Michael Laudrup ontslagen. De Deen stond anderhalf jaar aan het roer bij de club uit Wales.
Foto: ANP
Dat meldt de werkgever van Michel Vorm, Jonathan De Guzman, Dwight Tiendalli en Marvin Emnes op de eigen website.
Swansea bezet momenteel de twaalfde positie in de Engelse Premier League.
Joh
/edit
Ik denk overigens best dat Duo kan werken, als het een echt duo is. Mensen als de Wolf, Reuser (denk ik nu te horen)of van Loen neerzetten is dus geen goed idee.
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 04-02-2014 21:07 ]
[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 04-02-2014 21:32 ]
Als NEC alles had gewonnen hadden hun nog daarboven gestaan.. als als als..CR1691 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:28:
Gunstige tussenstand in Arnhem. Als ze nou vrijdag gewonnen hadden had je nu boven ze gestaan..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hadden ze al moeten doen, ze hebben het alleen laten liggen en krijgen nu een tweede kans. Benieuwd of ze dat wel aanpakken.PWM schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:05:
Twente naar Heerenveen, de kans is redelijk aanwezig dat Ajax na deze ronde echt los komt te staan. Dat zou voor het eerst zijn dit seizoen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ajax heeft vermoedelijk een gaatje na de zware reeks van Twente en gezien de brede selectie en de redelijke stabiliteit zullen ze wel kampioen worden dan maar je gaat natuurlijk niet met één kandidaat de kampioensrace in.
Verwijderd
Overigens nog wel een bijzondere kleine rel waar Bruma een aantal supporters blijkbaar 'mongolen' heeft genoemd. Waar of niet waar, het geeft wel aan dat PSV mentaal helemaal verkeerd in elkaar zit.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 07:46 ]
Niet dat ze geen goede spits hebben voortgebracht, maar dat het volgens hem niet moeilijk hoeft te zijn om iemand op te leiden a la Pelle die alleen maar een bal hoeft vast te houden in de zestien. Hij bedoelde niet de Van Basten's en Van Nistelrooij's, dat is individuele kwaliteit.Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:50:
Kieft constateerde gisteren terecht in mijn ogen dat de jeugdopleidingen van Ajax, Feyenoord en PSV vooralsnog al jarenlang geen goede spits hebben voortgebracht.
Laten liggen laten liggen... Ajax heeft in de afgelopen 9 wedstrijden 8 keer gewonnen en 1 keer gelijk gespeeld. Ik vind het een beetje overdreven om dat ene gelijkspel in een verder (qua punten) uitstekende reeks meteen te betitelen als 'laten liggen'. Ploegen die in een competitie alle wedstrijden winnen zijn zeldzaam.Quad schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:46:
[...]
Hadden ze al moeten doen, ze hebben het alleen laten liggen en krijgen nu een tweede kans. Benieuwd of ze dat wel aanpakken.
Of Vitesse had een offday en staat er komend weekend 'gewoon' weer. Alle ploegen die nu bovenin staan hebben zo hun wedstrijden kansloos verloren, zonder duidelijke reden. Een trend ontwaren is lastig in de Eredivisie.Vlassie1980 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:55:
Feyenoord is nooit een titelkandidaat geweest dit seizoen en Vitesse begint nu gelukkig onder de druk te bezwijken. Vinden de mannetjes uit Rusland met het vele geld vast niet leuk
[ Voor 31% gewijzigd door argro op 05-02-2014 08:38 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Feyenoord heeft Castagnois voortgebracht, die doet het niet onaardig nu. Hij was op zn 18e al topscoorder van Feyenoord. Hij koos echter niet voor Feyenoord en die keuze heeft hem een behoorlijke terugslag opgeleverd, maar daar kan de opleiding van Feyenoord niks aan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:50:
Kieft constateerde gisteren terecht in mijn ogen dat de jeugdopleidingen van Ajax, Feyenoord en PSV vooralsnog al jarenlang geen goede spits hebben voortgebracht. En fileerde Foppe de Haan.
Zelfs Bayern heeft dit seizoen 2 keer gelijk gespeeld (wel 0 verlorenargro schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:37:
[...]
Ploegen die in een competitie alle wedstrijden winnen zijn zeldzaam.
[...]
Op het moment zie ik voor Ajax vooral Twente als concurrent, Vitesse moet ook nog niet afgeschreven worden. Voor het seizoen heb ik gepost hier dat Vitesse, Feyenoord en Ajax om de titel gingen strijden dit jaar, ik werd hier nog net niet voor gek verklaard dat ik Vitesse er bij had staan, zo hard kan het gaan
Zal die posts later wel eens opzoeken.
Maar als Ajax wint en Twente niet begint Ajax wel los te komen, helemaal omdat Twente het de komende 5 wedstrijden moet laten zien (uit naar Heerenveen, uit naar PSV, uit naar Groningen, thuis tegen Vitesse, thuis tegen Feyenoord).
Wat dat betreft wordt deze maand beslissend of de spanning erin blijft, omdat er vrij veel onderlingen ontmoetingen zijn tussen de toppers.
Krukar schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:35:
Mijn verwachting/prognose voor dit seizoen:
1. Ajax
2. Vitesse
3. Feyenoord
4. AZ
5. PSV
Catorce schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:55:
Ik zie niet echt waarom Vitesse zo hoog staat bij je. Bony en Van Ginkel weg, lijkt me zeker geen klein punt in Arnhem. Peter Bosz is een goede trainer en denk ook wel dat hij het goed gaat doen, maar het opvangen van die twee spelers zal lastig worden.
tweaker2010 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 23:19:
[...]
Veijnovic? Die ken ik niet, maar kan me niet voorstellen dat dat een betere speler is dan van Ginkel. En Bony is net zo belangrijk voor Vitesse als Pelle voor Feyenoord. Zonder Bony is Vitesse hooguit een middenmoter.
Tomba schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:19:
[...]
Hoe is Ajax versterkt? Heb ik iets gemist? Van der Hoorn (geen slechte verdediger maar geen verbetering tov vorig jaar), Bojan (een speler die in potentie goed is, maar in de praktijk al jaren niks meer laat zien) en weer wat jonge mennekes zodat Ajax over 2 jaar kan zeggen dat ze 'eigen jeugd' inzetten
Gezien de 'frisse wind' en de duidelijke verbetering in de verdediging (alsof dat moeilijk was)in Eindhoven durf ik wel te stellen dat PSV kampioen kan worden, zeker als Alderweireld weggaat bij Ajax. Ik zou dan ook zeggen:
1 PSV
2 Ajax
3 Feyenoord
etc....Niku schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:04:
Rete knap van Ajax dat ze het team bij elkaar hebben weten te houden, gedoodverfde titelkandidaat, al vind ik ze in de breedte niet zo heel veel sterker dan de rest hoor. Vooral de basis 11 moeten het doen. Feyenoord en PSV zijn de belangrijkste concurrenten, Vitesse en Twente acht ik tot nu toe kansloos.
Iets met veranderende verwachtingen....
http://www.ad.nl/ad/nl/10...nwege-nucleaire-top.dhtml
Wat vinden jullie hier trouwens van? Dit moet toch al veel langer bekend zijn geweest bij de KNVB?
Te bizar gewoon dat er voor een normale wedstrijd als RKC-Ajax onvoldoende agenten zouden zijn.
Volgens http://nos.nl/artikel/606...plat-knvb-wil-uitleg.html :tweaker2010 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:49:
Dat vertrek van Bony heeft Vitesse opgevangen doordat Piazon daar gestald werd. Dat werd pas in augustus bekend, dus vandaar.
http://www.ad.nl/ad/nl/10...nwege-nucleaire-top.dhtml
Wat vinden jullie hier trouwens van? Dit moet toch al veel langer bekend zijn geweest bij de KNVB?
Te bizar gewoon dat er voor een normale wedstrijd als RKC-Ajax onvoldoende agenten zouden zijn.
Er lijkt dus overleg te zijn geweest begin van het seizoen.Op de website van de KNVB legt de bond uit dat, om de druk op de politie te verlagen, er in dat weekeinde juist "uitsluitend laagdrempelige wedstrijden buiten de Randstad zijn gepland. Daarmee kwam de KNVB tegemoet aan de wensen van de overheid."
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Inderdaad, vreemd trouwens dat er een paar dagen na de top in een stad als Groningen opeens geen agenten beschikbaar zouden zijn. Lijkt mij een gevalletje van verkeerde planning. En anders huren de clubs toch zelf beveiligers in? Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet zo.Rhapsody schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:57:
[...]
Volgens http://nos.nl/artikel/606...plat-knvb-wil-uitleg.html :
[...]
Er lijkt dus overleg te zijn geweest begin van het seizoen.
Haha nee, hij is wel een keer langsgekomen. Heeft zelfs nog wat meegepingeld, maar vaker dan die ene keer kwam er niet van
Nee, merp!
Gister lieten ze ook duidelijk in de herhalingen zien dat ze meer de tegenstander probeerde te naaien door strafschoppen te claimen die het niet waren. Viel nog mee dat de scheids de kaarten op zak hield voor swalbes.PWM schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:55:
Grappig dat die Roda fans zo boos zijn op Makkelie, met spandoeken aan toe gisteren. Omdat ze altijd genaaid worden. En dat, terwijl Fox gisteren fijntjes wees op het feit dat Makkelie in de laatste 4 wedstrijden bij Roda, 5 strafschoppen heeft toegekend aan die ploeg
Gebeurt vaak dat de scheids zich laat beinvloeden door publiek en gelukkig deze niet !
http://www.vi.nl/nieuws/z...iner-steijn-op-straat.htm
Desalniettemin is het hoog tijd voor een frisse wind, het elftal is eredivisiewaardig en het zou zonde zijn als de club degradeert, zeg ik iets bevooroordeeld als Hagenees
Daarnaast zou ik nu echt voor 4-4-2 kiezen (Maher en Locadia exit, Ruiz samen met Depay voorin en Hiljemark en Park op het middenveld). 4-3-3 hebben we de middenvelders gewoonweg niet voor.
Nee, merp!
Wie gaat er linkshalf spelen dan? En ga je in een ruit spelen? Want dan heb je wellicht juist wel wat aan Maher. En wat doe je met al die buitenspelers in je selectie?Tomba schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:00:
Daarnaast zou ik nu echt voor 4-4-2 kiezen (Maher en Locadia exit, Ruiz samen met Depay voorin en Hiljemark en Park op het middenveld). 4-3-3 hebben we de middenvelders gewoonweg niet voor.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
JaVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:42:
Waar was Ruiz overigens tegen RKC dit weekend? Geblesseerd?
<insert hieronder maar een verhaal over hoe belachelijk het is en dat hij zoveel geld kost, dat hebben we nog niet eerder gehoord>
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 97% gewijzigd door Ramzzz op 05-02-2014 14:33 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
St@m schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:43:
[...]
Ja
<insert hieronder maar een verhaal over hoe belachelijk het is en dat hij zoveel geld kost, dat hebben we nog niet eerder gehoord>
Ja, dan hebben we dat gehad toch
Hier wilde ik ook nog even op reageren trouwens.. Als het niet waar is, hoe geeft dat dan precies aan dat het PSV mentaal helemaal verkeerd in elkaar zit? Dat het verkeerd zit zal ik niet ontkennen, maar dit voorbeeld snap ik niet.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 07:45:
Overigens nog wel een bijzondere kleine rel waar Bruma een aantal supporters blijkbaar 'mongolen' heeft genoemd. Waar of niet waar, het geeft wel aan dat PSV mentaal helemaal verkeerd in elkaar zit.
St@m schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:43:
[...]
Ja

Sorry, kon het niet laten.....

Let niet op de ratings, dit is gewoon makkelijk om opstellingen te maken.
Krukar schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:49:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben het in principe wel eens met je opstelling, al zou ik Bruma gewoon laten staan. Waarom zou je die er uit halen?FiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:50:
PSV moet niet van opstelling veranderen, hopelijk starten ze in deze opstelling. Maher lekker op de bank, net als Bruma.
[afbeelding]
Disciplinair, en ik vind Hendrix beter eigenlijk. Narsingh heeft nog geen enkele goede voorzet gegeven afgelopen tijd dus die mag ook lekker banken.Niku schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:55:
[...]
[...]
Ben het in principe wel eens met je opstelling, al zou ik Bruma gewoon laten staan. Waarom zou je die er uit halen?
Eigenlijk moet Bakkali maar weer eens aan de basis beginnen als ik er zo over na denk.
Dit. En Ruiz en Park van plaats wisselen.Niku schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:55:
Ben het in principe wel eens met je opstelling, al zou ik Bruma gewoon laten staan. Waarom zou je die er uit halen?
Nadeel daarvan is dat je dan een erg verdedigend middenveld hebt.
Hoever is Wijnaldum met zijn herstel?
Denk dat ik nu toch zou spelen met:
Depay Locadia Narsingh/Bakkali
Ruiz
Park Schaars
Willems Bruma Rekik Arias
Zoet
Waarom disciplinair? Er is helemaal niets bewezen of zeker. Daarbij zou PSV wel gek zijn om Bruma op die manier disciplinair te straffen, ze hebben 'm hard nodig. Bakkali zou kunnen. Ben er geen voorstander van, maar ook geen echte tegenstander. Zie liever gewoon Park/Narsingh rechtsbuiten.FiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:59:
[...]
Disciplinair, en ik vind Hendrix beter eigenlijk. Narsingh heeft nog geen enkele goede voorzet gegeven afgelopen tijd dus die mag ook lekker banken.
Eigenlijk moet Bakkali maar weer eens aan de basis beginnen als ik er zo over na denk.
[ Voor 38% gewijzigd door Niku op 05-02-2014 14:04 ]
Niet alleen door dit incident, maar gewoon omdat het een zoutzak is.Niku schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:03:
[...]
Waarom disciplinair? Er is helemaal niets bewezen of zeker. Daarbij zou PSV wel gek zijn om Bruma op die manier disciplinair te straffen, ze hebben 'm hard nodig. Bakkali zou kunnen. Ben er geen voorstander van, maar ook geen echte tegenstander. Zie liever gewoon Park/Narsingh rechtsbuiten.
enlighten me, want ik snap deKrukar schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:49:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit voornamelijk om tegendoelpunten te voorkomen. Als PSV achterkomt is het sprookje ook uit en valt alles in elkaar. Als je door het defensieve middenblok die tegengoal kunt voorkomen speel je al gelijk, het geluk van een goed uitgespeelde counter met doelpunt kan dan voldoende zijn om een 1-0 overwinninkje er uit te slepen. Ziet er voor geen meter uit natuurlijk maar als het slecht loopt moet je sleuren, bikkelen en gas geven.
[ Voor 21% gewijzigd door Chrosser op 05-02-2014 14:22 ]
Wat een slappe vent zeg
Alleen is Hendrickx meer een verdedigende middenvelder. Dus op de plek van Hiljemark. Dat zou op zichzelf al goed uit kunnen pakken doordat Hendrickx meer defensieve duels wint dan Hiljemark, en doordat Hiljemark de bal direct weer naar achteren of breed speelt. Daar heb je niks aanFiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:07:
[...]
Niet alleen door dit incident, maar gewoon omdat het een zoutzak is.Ik zie liever Hendrix, die bouwt mee op bijvoorbeeld. Een middelveld met Park, Ruiz, Schaars en dan Depay, Locadia, Bakkali voorin zou opzich ook leuk zijn.
Als je zonder Maher wilt spelen zou ik Park op CAM zetten trouwens. Dan heb je dus Depay/Park/Narsingh met daarachter Hendrickx/Schaars of Hiljemark/Hendrickx. Prima middenveld als je het mij vraagt, maar het probleem zit 'm er niet echt in hoe je de poppetjes neerzet. Het probleem bij PSV zit 'm erin dat er geen echte automatismes in het spel zitten en dat ze elkaar niet blind kunnen vinden. Dan maakt het niet uit wie je waar neerzet, het gaat nooit echt goed worden.
Nee, merp!
Het slapste was toch gewoon dat ie zichzelf onschuldig vond?martinusz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:34:
Bruno accepteert het schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden waarvan 1 onvoorwaardelijk.
Wat een slappe vent zegeerst heel hard roepen dat hij onschuldig is, maar wel accepteren....
Dat bedoel ik dusNiku schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:42:
[...]
Het slapste was toch gewoon dat ie zichzelf onschuldig vond?
Verwijderd
Was inderdaad jammer dat Castaignos zo vroeg al weg ging. Of dat voor hem sportief voordeel heeft opgeleverd waag ik te betwijfelen. Financieel wel, dat is duidelijk, zowel in Italië als nadien bij Twente.ph4ge schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:12:
[...]
Feyenoord heeft Castagnois voortgebracht, die doet het niet onaardig nu. Hij was op zn 18e al topscoorder van Feyenoord. Hij koos echter niet voor Feyenoord en die keuze heeft hem een behoorlijke terugslag opgeleverd, maar daar kan de opleiding van Feyenoord niks aan doen.
Menigeen mag graag een beetje denigrerend doen over Castaignos maar feit is wel dat die gozer bij voortduring zo op het randje speelt dat hij nog wel eens buitenspel staat. Toch heeft hij er nu weer iets van 12 in liggen dit seizoen en blijft Schreuder hem opstellen al spits.
Mogelijk wordt Wessel Dammers de opvolger van Castaignos. Heeft onlangs zijn eerste contract getekend.
Verwijderd
Kan aan mij liggen hoor maar ik heb het gevoel dat Matavz maar weinig vertrouwen heeft gekregen van zowel Advocaat als nu Cocu. Spitsen hebben tijd nodig om zich te settelen in een team. Gun die jongen dat en hij zou ongetwijfeld hoog in het lijstje met topscorers hebben gestaan.PauseBreak schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:04:
Tsja, jammer dat ze Matavz gaan verkopen, maar voor hem denk ik wel beter. Het systeem van PSV is gewoon niet gunstig voor hem.
Verwijderd
Gozer lijkt zich te schamen voor zijn onbezonnen actie. Die ook nergens op sloeg en helemaal niet bij die jongen past.martinusz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:34:
Bruno accepteert het schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden waarvan 1 onvoorwaardelijk.
Wat een slappe vent zegeerst heel hard roepen dat hij onschuldig is, maar wel accepteren....
Maar ja, iedereen doet wel eens dingen waarvan je zelf nadien denkt 'Dat was niet zo slim van mij.'
Eens, maar 3 duels schorsing is meer dan terecht.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:31:
[...]
Maar ja, iedereen doet wel eens dingen waarvan je zelf nadien denkt 'Dat was niet zo slim van mij.'
Verwijderd
Park zou ik niet opstellen. Heeft zijn beste tijd gehad en vond hem bepaald niet van meerwaarde tegen RKC.FiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:50:
PSV moet niet van opstelling veranderen, hopelijk starten ze in deze opstelling. Maher lekker op de bank, net als Bruma.
[afbeelding]
Denk dat het ook niet zo ver was gekomen bij dit PSV als hij niet lange tijd geblesseerd was geweest.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
PSN: DutchTrickle PVoutput
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Edit: Laat maar, Cambuur zoekt de mogelijkheden wel, grote kans via Ritzmaier.
[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 05-02-2014 19:11 ]
nggyu nglyd
Cambuur staat onder druk? Denk eerder dat PSV onder druk staat....Quad schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:09:
Cambuur staat nu wel onder druk. PSV moet kunnen scoren binnen niet al te korte tijd dunkt me als ze doorzetten.
Edit: Laat maar, Cambuur zoekt de mogelijkheden wel, grote kans via Ritzmaier.
Al maakt PSV nog de 1-1 en de 1-2, het doet gewoon zeer aan de ogen dit PSV. Te belachelijk voor woorden met dit materiaal.Quad schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:09:
Cambuur staat nu wel onder druk. PSV moet kunnen scoren binnen niet al te korte tijd dunkt me als ze doorzetten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Volgende wedstrijd moet Cocu wel omdat Rekik geschorst is tegen FC Twente.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:52:
Misschien moet Cocu eens wat verdedigers rouleren ipv continu die middenvelders vervangen.
nggyu nglyd
Bruma maakt nu wel de 1-1 en kust voor de volledigheid maar even het logo van PSV, voor het geval zijn oneindige clubliefde deze week nog niet duidelijk was geworden...
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum