[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.444 views

Onderwerpen

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Dat ging over Adriaanse.

Verwijderd

Nou, die had er ook wel in gemogen van Armenteros.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Kieft had het over Adriaanse die die problemen had bij die twee teams.

PSN: Finally_Chris

Verwijderd

Kieft constateerde gisteren terecht in mijn ogen dat de jeugdopleidingen van Ajax, Feyenoord en PSV vooralsnog al jarenlang geen goede spits hebben voortgebracht. En fileerde Foppe de Haan.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-01 21:36
CR1691 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:35:
Dat Roda is slecht zeg. Maar goed, met jongens als Kurto, Van Peppen en Luijckx zul je het nooit ver schoppen natuurlijk.
Schoppen uitdelen doen ze anders genoeg bij Roda. ;) :N

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Duikelen kunnen ze ook aardig.

• ph4ge
Immers speelt duidelijk de bal.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Je kan er nu op wachten dat ze zich laten blijven vallen.

Verwijderd

Goedemorgen zeg, komt Roda nog terug ook naar 1-2 door het totaal onherkenbare Feyenoord in de 2-de helft vergeleken met de 1-ste helft.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:33
Wat een tokkievolk op de tribune :o No offence maar ik blijf me verbazen over die "fanatieke aanhang"...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Khali mag voor zijn reactie op zijn gele kaart alleen al 2 wedstrijden schorsing krijgen, wat een mafkees.

Feyenoord heeft het, weer, aan zichzelf te danken dat Roda kans heeft op een punt.

• ph4ge
En dat was donkerrood voor Kali, maar het blijft bij geel voor Roda.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gaat nog even flink spannend worden maar ik kan mij niet voorstellen dat Roda nog gaat scoren.

Verwijderd

Feyenoord speelde de 1-ste helft met intense druk op de bal. Wat geen ploeg vol houdt, ook Feyenoord niet. Zaak om af en toe te temporiseren gedurende de wedstrijd. Wat gemakkelijker gaat met goed positiespel. Blijkbaar is er niet iemand bij Feyenoord die die verschillende speelstijlen gedurende een wedstrijd kan doen laten wisselen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 17:50
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:41:
[...]

Twente ? , Portugal?
Over welke Kieft heb jij het?
Zoals andere mensen al zeiden had ik het over Adriaanse, had het erbij moeten zetten.

Wat zouden jullie van v. Gastel of v. Bronckhorst vinden als nieuwe trainer. Of hebben deze nog te weinig ervaring?

Ik zou zelf voor een ervaren trainer gaan die geen dik salaris hoeft te vangen en dan 1 van de 2 eerder genoemde trainers erg nauw betrekken bij het werk zodat deze klaar gestoomd word om over 1 of 2 jaar de groep over te nemen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-01 23:00
John de wolf een optie :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• D-e-n
  • Nu online
Aub niet zeg. Geen ervaring en ik had niet het idee dat hij als speler nu zo'n visie had

• Deadsy
D-e-n schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:38:
Aub niet zeg. Geen ervaring en ik had niet het idee dat hij als speler nu zo'n visie had
Bedoel je John de Wolf? Die heeft geloof ik al diverse amateur clubs gehad als trainer maar ik geloof niet echt dat er succes geweest is bij die clubs.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik denk dat martinusz een grapje maakte ;)

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:40:
Net zoals van Hanegem :P

• Deadsy
Ik bedoelde dat hij wel ervaring heeft. Maar vind hem zelf ook totaal ongeschikt.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:33:
[...]

Zoals andere mensen al zeiden had ik het over Adriaanse, had het erbij moeten zetten.

Wat zouden jullie van v. Gastel of v. Bronckhorst vinden als nieuwe trainer. Of hebben deze nog te weinig ervaring?

Ik zou zelf voor een ervaren trainer gaan die geen dik salaris hoeft te vangen en dan 1 van de 2 eerder genoemde trainers erg nauw betrekken bij het werk zodat deze klaar gestoomd word om over 1 of 2 jaar de groep over te nemen.
Mocht ie interesse hebben, dan is Laudrup best een goede optie lijkt me. En hij is sinds vandaag beschikbaar:
Swansea zet manager Laudrup op straat
Swansea City heeft dinsdagavond manager Michael Laudrup ontslagen. De Deen stond anderhalf jaar aan het roer bij de club uit Wales.

Foto: ANP
Dat meldt de werkgever van Michel Vorm, Jonathan De Guzman, Dwight Tiendalli en Marvin Emnes op de eigen website.
Swansea bezet momenteel de twaalfde positie in de Engelse Premier League.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Van gaal zit van t zomer ook zonder werk... :+

• Martinusz
Joh ;) hij is mijn trainer geweest en dat is geen grapje :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Begreep ik nou van iemand dat er ook normaal commentaar te krijgen is? Of is het tegenwoordig altijd Duo commentatoren bij de grotere wedstrijden. Pijn aan de oren. Kan me ook niet voorstellen dat de echte commentatoren blij zijn met die gasten naast zich.

/edit

Ik denk overigens best dat Duo kan werken, als het een echt duo is. Mensen als de Wolf, Reuser (denk ik nu te horen)of van Loen neerzetten is dus geen goed idee.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 04-02-2014 21:07 ]

Verwijderd

Moet je RTV Rijnmond luisteren. Tenzij je hartritmestoornissen hebt.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gunstige tussenstand in Arnhem. Als ze nou vrijdag gewonnen hadden had je nu boven ze gestaan..

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 04-02-2014 21:32 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:46
CR1691 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:28:
Gunstige tussenstand in Arnhem. Als ze nou vrijdag gewonnen hadden had je nu boven ze gestaan..
Als NEC alles had gewonnen hadden hun nog daarboven gestaan.. als als als.. ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• PWM
  • Niet online

PWM

Twente naar Heerenveen, de kans is redelijk aanwezig dat Ajax na deze ronde echt los komt te staan. Dat zou voor het eerst zijn dit seizoen.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

Herman

FP ProMod
Ben wel onder de indruk van AZ. Ze hebben met slim voetbal knap een resultaat geboekt bij Vitesse.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39

Quad

Doof

PWM schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:05:
Twente naar Heerenveen, de kans is redelijk aanwezig dat Ajax na deze ronde echt los komt te staan. Dat zou voor het eerst zijn dit seizoen.
Hadden ze al moeten doen, ze hebben het alleen laten liggen en krijgen nu een tweede kans. Benieuwd of ze dat wel aanpakken.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:52
Ajax en Twente zijn weg, Vitessse en F'noord spelen de 2e en kansloze viool

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-01 22:45
Feyenoord is nooit een titelkandidaat geweest dit seizoen en Vitesse begint nu gelukkig onder de druk te bezwijken. Vinden de mannetjes uit Rusland met het vele geld vast niet leuk :+

• D-e-n
  • Nu online
Waarom is Feyenoord nooit een titelkandidaat geweest? Ze hebben een hele slechte start gehad maar als je gaat tellen hoeveel wedstrijden ze na het herstel onnodig hebben weggeven (ADO was niet de eerste keer): daar word je als Feyenoord-supporter echt niet goed van.

Ajax heeft vermoedelijk een gaatje na de zware reeks van Twente en gezien de brede selectie en de redelijke stabiliteit zullen ze wel kampioen worden dan maar je gaat natuurlijk niet met één kandidaat de kampioensrace in.

Verwijderd

Toch mooi hoe iedereen Vitesse naast Ajax als de kampioenskandidaat positioneerde en nu 3 wedstrijden later al weer afschrijft. Hetzelfde geldt omgekeerd voor Feijenoord die, volgens een aantal voetbalwebsites, na deze overwinning ineens wel weer meedoen voor de titel. Als Ajax morgen punten verspeelt ziet alles er ook weer anders uit.

Overigens nog wel een bijzondere kleine rel waar Bruma een aantal supporters blijkbaar 'mongolen' heeft genoemd. Waar of niet waar, het geeft wel aan dat PSV mentaal helemaal verkeerd in elkaar zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 07:46 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:11
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:50:

Kieft constateerde gisteren terecht in mijn ogen dat de jeugdopleidingen van Ajax, Feyenoord en PSV vooralsnog al jarenlang geen goede spits hebben voortgebracht.
Niet dat ze geen goede spits hebben voortgebracht, maar dat het volgens hem niet moeilijk hoeft te zijn om iemand op te leiden a la Pelle die alleen maar een bal hoeft vast te houden in de zestien. Hij bedoelde niet de Van Basten's en Van Nistelrooij's, dat is individuele kwaliteit.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
Quad schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:46:
[...]

Hadden ze al moeten doen, ze hebben het alleen laten liggen en krijgen nu een tweede kans. Benieuwd of ze dat wel aanpakken.
Laten liggen laten liggen... Ajax heeft in de afgelopen 9 wedstrijden 8 keer gewonnen en 1 keer gelijk gespeeld. Ik vind het een beetje overdreven om dat ene gelijkspel in een verder (qua punten) uitstekende reeks meteen te betitelen als 'laten liggen'. Ploegen die in een competitie alle wedstrijden winnen zijn zeldzaam.
Vlassie1980 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:55:
Feyenoord is nooit een titelkandidaat geweest dit seizoen en Vitesse begint nu gelukkig onder de druk te bezwijken. Vinden de mannetjes uit Rusland met het vele geld vast niet leuk :+
Of Vitesse had een offday en staat er komend weekend 'gewoon' weer. Alle ploegen die nu bovenin staan hebben zo hun wedstrijden kansloos verloren, zonder duidelijke reden. Een trend ontwaren is lastig in de Eredivisie.

[ Voor 31% gewijzigd door argro op 05-02-2014 08:38 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• D-e-n
  • Nu online
Volgens mij is Ajax de enige ploeg die het de laatste periode NIET laat liggen.

• ph4ge
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:50:
Kieft constateerde gisteren terecht in mijn ogen dat de jeugdopleidingen van Ajax, Feyenoord en PSV vooralsnog al jarenlang geen goede spits hebben voortgebracht. En fileerde Foppe de Haan.
Feyenoord heeft Castagnois voortgebracht, die doet het niet onaardig nu. Hij was op zn 18e al topscoorder van Feyenoord. Hij koos echter niet voor Feyenoord en die keuze heeft hem een behoorlijke terugslag opgeleverd, maar daar kan de opleiding van Feyenoord niks aan doen.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
argro schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:37:
[...]
Ploegen die in een competitie alle wedstrijden winnen zijn zeldzaam.

[...]
Zelfs Bayern heeft dit seizoen 2 keer gelijk gespeeld (wel 0 verloren :))

Op het moment zie ik voor Ajax vooral Twente als concurrent, Vitesse moet ook nog niet afgeschreven worden. Voor het seizoen heb ik gepost hier dat Vitesse, Feyenoord en Ajax om de titel gingen strijden dit jaar, ik werd hier nog net niet voor gek verklaard dat ik Vitesse er bij had staan, zo hard kan het gaan :)
Zal die posts later wel eens opzoeken.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:04
Hangt wel een beetje van de uitslagen van deze ronde af. Als Twente de punten pakt en Ajax niet hebben ze sinds 9 november even veel laten liggen.

Maar als Ajax wint en Twente niet begint Ajax wel los te komen, helemaal omdat Twente het de komende 5 wedstrijden moet laten zien (uit naar Heerenveen, uit naar PSV, uit naar Groningen, thuis tegen Vitesse, thuis tegen Feyenoord).

Wat dat betreft wordt deze maand beslissend of de spanning erin blijft, omdat er vrij veel onderlingen ontmoetingen zijn tussen de toppers.

• Krukar
Krukar schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:35:
Mijn verwachting/prognose voor dit seizoen:

1. Ajax
2. Vitesse
3. Feyenoord
4. AZ
5. PSV
Catorce schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:55:
Ik zie niet echt waarom Vitesse zo hoog staat bij je. Bony en Van Ginkel weg, lijkt me zeker geen klein punt in Arnhem. Peter Bosz is een goede trainer en denk ook wel dat hij het goed gaat doen, maar het opvangen van die twee spelers zal lastig worden.
tweaker2010 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 23:19:
[...]

Veijnovic? Die ken ik niet, maar kan me niet voorstellen dat dat een betere speler is dan van Ginkel. En Bony is net zo belangrijk voor Vitesse als Pelle voor Feyenoord. Zonder Bony is Vitesse hooguit een middenmoter.
Tomba schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:19:
[...]
Hoe is Ajax versterkt? Heb ik iets gemist? Van der Hoorn (geen slechte verdediger maar geen verbetering tov vorig jaar), Bojan (een speler die in potentie goed is, maar in de praktijk al jaren niks meer laat zien) en weer wat jonge mennekes zodat Ajax over 2 jaar kan zeggen dat ze 'eigen jeugd' inzetten ;)

Gezien de 'frisse wind' en de duidelijke verbetering in de verdediging (alsof dat moeilijk was ;) )in Eindhoven durf ik wel te stellen dat PSV kampioen kan worden, zeker als Alderweireld weggaat bij Ajax. Ik zou dan ook zeggen:
1 PSV
2 Ajax
3 Feyenoord
Niku schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:04:
Rete knap van Ajax dat ze het team bij elkaar hebben weten te houden, gedoodverfde titelkandidaat, al vind ik ze in de breedte niet zo heel veel sterker dan de rest hoor. Vooral de basis 11 moeten het doen. Feyenoord en PSV zijn de belangrijkste concurrenten, Vitesse en Twente acht ik tot nu toe kansloos.
etc....

Iets met veranderende verwachtingen.... ;)

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat vertrek van Bony heeft Vitesse opgevangen doordat Piazon daar gestald werd. Dat werd pas in augustus bekend, dus vandaar. ;)

http://www.ad.nl/ad/nl/10...nwege-nucleaire-top.dhtml
Wat vinden jullie hier trouwens van? Dit moet toch al veel langer bekend zijn geweest bij de KNVB?
Te bizar gewoon dat er voor een normale wedstrijd als RKC-Ajax onvoldoende agenten zouden zijn.

• PWM
  • Niet online

PWM

Grappig dat die Roda fans zo boos zijn op Makkelie, met spandoeken aan toe gisteren. Omdat ze altijd genaaid worden. En dat, terwijl Fox gisteren fijntjes wees op het feit dat Makkelie in de laatste 4 wedstrijden bij Roda, 5 strafschoppen heeft toegekend aan die ploeg :+

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:22
Gaat leuk worden met Ajax en Az die nog europees spelen dus niet veel ruimte hebben voor doordeweekse wedstrijden hebben. Zeker omdat het WK er aankomt en dus alles vroeg afgelopen moet zijn.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

tweaker2010 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:49:
Dat vertrek van Bony heeft Vitesse opgevangen doordat Piazon daar gestald werd. Dat werd pas in augustus bekend, dus vandaar. ;)

http://www.ad.nl/ad/nl/10...nwege-nucleaire-top.dhtml
Wat vinden jullie hier trouwens van? Dit moet toch al veel langer bekend zijn geweest bij de KNVB?
Te bizar gewoon dat er voor een normale wedstrijd als RKC-Ajax onvoldoende agenten zouden zijn.
Volgens http://nos.nl/artikel/606...plat-knvb-wil-uitleg.html :
Op de website van de KNVB legt de bond uit dat, om de druk op de politie te verlagen, er in dat weekeinde juist "uitsluitend laagdrempelige wedstrijden buiten de Randstad zijn gepland. Daarmee kwam de KNVB tegemoet aan de wensen van de overheid."
Er lijkt dus overleg te zijn geweest begin van het seizoen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rhapsody schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:57:
[...]
Volgens http://nos.nl/artikel/606...plat-knvb-wil-uitleg.html :
[...]
Er lijkt dus overleg te zijn geweest begin van het seizoen.
Inderdaad, vreemd trouwens dat er een paar dagen na de top in een stad als Groningen opeens geen agenten beschikbaar zouden zijn. Lijkt mij een gevalletje van verkeerde planning. En anders huren de clubs toch zelf beveiligers in? Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet zo.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Niku schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:29:
[...]

Hij zei vriendelijk nee? :+
Haha nee, hij is wel een keer langsgekomen. Heeft zelfs nog wat meegepingeld, maar vaker dan die ene keer kwam er niet van :P Punt was dat hij die vervelende jochies uit zijn buurt gewoon netjes te woord bleef staan, ook al kwamen ze vaak zat langs :+

Nee, merp!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-01 18:46
PWM schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:55:
Grappig dat die Roda fans zo boos zijn op Makkelie, met spandoeken aan toe gisteren. Omdat ze altijd genaaid worden. En dat, terwijl Fox gisteren fijntjes wees op het feit dat Makkelie in de laatste 4 wedstrijden bij Roda, 5 strafschoppen heeft toegekend aan die ploeg :+
Gister lieten ze ook duidelijk in de herhalingen zien dat ze meer de tegenstander probeerde te naaien door strafschoppen te claimen die het niet waren. Viel nog mee dat de scheids de kaarten op zak hield voor swalbes.

Gebeurt vaak dat de scheids zich laat beinvloeden door publiek en gelukkig deze niet !

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01 00:47

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:13

Grannd

da Granndest

Vind het wel beter, ik geloof echt dat hij de beste intenties had met ADO, en hij zal zeker ook een factor zijn geweest in de momenten van strijd en klasse die we wél hebben gezien dit seizoen, winst thuis van Vitesse, Twente en Feyenoord.
Desalniettemin is het hoog tijd voor een frisse wind, het elftal is eredivisiewaardig en het zou zonde zijn als de club degradeert, zeg ik iets bevooroordeeld als Hagenees :P

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01 22:52

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

PSV geeft het seizoen nu definitief op (terecht denk ik ;) ) en gaat Matavz verkopen. Als PSV fan zou ik echt willen dat Brandts net zo goed was in inkopen als in verkopen ;)

Daarnaast zou ik nu echt voor 4-4-2 kiezen (Maher en Locadia exit, Ruiz samen met Depay voorin en Hiljemark en Park op het middenveld). 4-3-3 hebben we de middenvelders gewoonweg niet voor.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Tsja, jammer dat ze Matavz gaan verkopen, maar voor hem denk ik wel beter. Het systeem van PSV is gewoon niet gunstig voor hem.

Nee, merp!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

In 4-4-2 zou hij juist wel passen. Het is toch bizar om hem eerst te verkopen en vervolgens het systeem om te gooien? Dat hadden ze dan al veel eerder moeten doen. PSV mist verder wel iemand die de bal vast kan houden voorin.

• Deadsy
Hoeveel heeft PSV betaald voor Matavz?

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

6 miljoen dacht ik. Voor ongeveer hetzelfde bedrag (5-7 miljoen) zal hij nu weer verkocht worden.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Toch weer knap van Brands, jammer dat het op het veld wat minder gaat de laatste weken.. ahem.

• D-e-n
  • Nu online
Tomba schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:00:
Daarnaast zou ik nu echt voor 4-4-2 kiezen (Maher en Locadia exit, Ruiz samen met Depay voorin en Hiljemark en Park op het middenveld). 4-3-3 hebben we de middenvelders gewoonweg niet voor.
Wie gaat er linkshalf spelen dan? En ga je in een ruit spelen? Want dan heb je wellicht juist wel wat aan Maher. En wat doe je met al die buitenspelers in je selectie?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:24

St@m

@ Your Service

PSV moet gewoon vasthouden aan het systeem.. geen paniekvoetbal omdat het even niet loopt. Wat ze wel moeten doen is de mouwen opstropen en keihard werken voor elkaar.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Waar was Ruiz overigens tegen RKC dit weekend? Geblesseerd?

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:42:
Waar was Ruiz overigens tegen RKC dit weekend? Geblesseerd?
Ja
<insert hieronder maar een verhaal over hoe belachelijk het is en dat hij zoveel geld kost, dat hebben we nog niet eerder gehoord>

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:33
<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door Ramzzz op 05-02-2014 14:33 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:43:
[...]

Ja
<insert hieronder maar een verhaal over hoe belachelijk het is en dat hij zoveel geld kost, dat hebben we nog niet eerder gehoord>
:+

• St@m

St@m

@ Your Service

Ja, dan hebben we dat gehad toch :P
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 07:45:
Overigens nog wel een bijzondere kleine rel waar Bruma een aantal supporters blijkbaar 'mongolen' heeft genoemd. Waar of niet waar, het geeft wel aan dat PSV mentaal helemaal verkeerd in elkaar zit.
Hier wilde ik ook nog even op reageren trouwens.. Als het niet waar is, hoe geeft dat dan precies aan dat het PSV mentaal helemaal verkeerd in elkaar zit? Dat het verkeerd zit zal ik niet ontkennen, maar dit voorbeeld snap ik niet.

• Krukar
St@m schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:43:
[...]

Ja
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BeXaKnlIgAAYVZE.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1mxf3ka9pfp_wd640.jpg/psv-zonder-ruiz-rkc-in-waalwijk.jpg

Sorry, kon het niet laten..... :D

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
PSV moet niet van opstelling veranderen, hopelijk starten ze in deze opstelling. Maher lekker op de bank, net als Bruma.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Sb48Mff.png
Let niet op de ratings, dit is gewoon makkelijk om opstellingen te maken. :+

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

:')
FiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:50:
PSV moet niet van opstelling veranderen, hopelijk starten ze in deze opstelling. Maher lekker op de bank, net als Bruma.

[afbeelding]
Ben het in principe wel eens met je opstelling, al zou ik Bruma gewoon laten staan. Waarom zou je die er uit halen?

• FiXeR.nl
  • Niet online
Niku schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:55:
[...]

:')

[...]

Ben het in principe wel eens met je opstelling, al zou ik Bruma gewoon laten staan. Waarom zou je die er uit halen?
Disciplinair, en ik vind Hendrix beter eigenlijk. Narsingh heeft nog geen enkele goede voorzet gegeven afgelopen tijd dus die mag ook lekker banken.

Eigenlijk moet Bakkali maar weer eens aan de basis beginnen als ik er zo over na denk.

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Niku schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:55:
Dit. En Ruiz en Park van plaats wisselen.
Nadeel daarvan is dat je dan een erg verdedigend middenveld hebt.
Hoever is Wijnaldum met zijn herstel?
Denk dat ik nu toch zou spelen met:

Depay Locadia Narsingh/Bakkali

Ruiz
Park Schaars

Willems Bruma Rekik Arias

Zoet

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

FiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:59:
[...]

Disciplinair, en ik vind Hendrix beter eigenlijk. Narsingh heeft nog geen enkele goede voorzet gegeven afgelopen tijd dus die mag ook lekker banken.

Eigenlijk moet Bakkali maar weer eens aan de basis beginnen als ik er zo over na denk.
Waarom disciplinair? Er is helemaal niets bewezen of zeker. Daarbij zou PSV wel gek zijn om Bruma op die manier disciplinair te straffen, ze hebben 'm hard nodig. Bakkali zou kunnen. Ben er geen voorstander van, maar ook geen echte tegenstander. Zie liever gewoon Park/Narsingh rechtsbuiten.

[ Voor 38% gewijzigd door Niku op 05-02-2014 14:04 ]

• FiXeR.nl
  • Niet online
Niku schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:03:
[...]

Waarom disciplinair? Er is helemaal niets bewezen of zeker. Daarbij zou PSV wel gek zijn om Bruma op die manier disciplinair te straffen, ze hebben 'm hard nodig. Bakkali zou kunnen. Ben er geen voorstander van, maar ook geen echte tegenstander. Zie liever gewoon Park/Narsingh rechtsbuiten.
Niet alleen door dit incident, maar gewoon omdat het een zoutzak is. :+ Ik zie liever Hendrix, die bouwt mee op bijvoorbeeld. Een middelveld met Park, Ruiz, Schaars en dan Depay, Locadia, Bakkali voorin zou opzich ook leuk zijn. :)

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
enlighten me, want ik snap de :D niet....

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-01 09:26

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik als psv supporter zie psv natuurlijk het liefst fris en aanvallend voetballen. Je moet ook zo reëel zijn dat dit op dit moment niet lukt. Cocu blijft gewoon hetzelfde principe vasthouden dat tot nu toe totaal niet werkt. 1 of 2 mannetjes wisselen in het elftal geeft mijn inziens echt niet het vertrouwen dat nodig is. Op dit moment zou ik op safe gaan spelen. Hiljemark, hendrix en Park in een defensiever blok met daarvoor depay narsingh en locadia/ruiz. Weinig stootkracht voorin hebben ze nu ook en een goal maken ze alleen uit individuele actie. Met deze manier van spelen heb je dat min of meer ook. ordiniar counteren met narsingh en depay voorin, en afhankelijk van de tegenstander ruiz (voor de lancering van de buitenspelers) of locadia (als eindstation) proberen te gebruiken.

Dit voornamelijk om tegendoelpunten te voorkomen. Als PSV achterkomt is het sprookje ook uit en valt alles in elkaar. Als je door het defensieve middenblok die tegengoal kunt voorkomen speel je al gelijk, het geluk van een goed uitgespeelde counter met doelpunt kan dan voldoende zijn om een 1-0 overwinninkje er uit te slepen. Ziet er voor geen meter uit natuurlijk maar als het slecht loopt moet je sleuren, bikkelen en gas geven.

[ Voor 21% gewijzigd door Chrosser op 05-02-2014 14:22 ]

• Martinusz
Bruno accepteert het schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden waarvan 1 onvoorwaardelijk.
Wat een slappe vent zeg :X eerst heel hard roepen dat hij onschuldig is, maar wel accepteren....

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

FiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:07:
[...]

Niet alleen door dit incident, maar gewoon omdat het een zoutzak is. :+ Ik zie liever Hendrix, die bouwt mee op bijvoorbeeld. Een middelveld met Park, Ruiz, Schaars en dan Depay, Locadia, Bakkali voorin zou opzich ook leuk zijn. :)
Alleen is Hendrickx meer een verdedigende middenvelder. Dus op de plek van Hiljemark. Dat zou op zichzelf al goed uit kunnen pakken doordat Hendrickx meer defensieve duels wint dan Hiljemark, en doordat Hiljemark de bal direct weer naar achteren of breed speelt. Daar heb je niks aan :P

Als je zonder Maher wilt spelen zou ik Park op CAM zetten trouwens. Dan heb je dus Depay/Park/Narsingh met daarachter Hendrickx/Schaars of Hiljemark/Hendrickx. Prima middenveld als je het mij vraagt, maar het probleem zit 'm er niet echt in hoe je de poppetjes neerzet. Het probleem bij PSV zit 'm erin dat er geen echte automatismes in het spel zitten en dat ze elkaar niet blind kunnen vinden. Dan maakt het niet uit wie je waar neerzet, het gaat nooit echt goed worden.

Nee, merp!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

martinusz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:34:
Bruno accepteert het schikkingsvoorstel van 4 wedstrijden waarvan 1 onvoorwaardelijk.
Wat een slappe vent zeg :X eerst heel hard roepen dat hij onschuldig is, maar wel accepteren....
Het slapste was toch gewoon dat ie zichzelf onschuldig vond?

• Martinusz
Niku schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:42:
[...]

Het slapste was toch gewoon dat ie zichzelf onschuldig vond?
Dat bedoel ik dus ;)

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:12:
[...]

Feyenoord heeft Castagnois voortgebracht, die doet het niet onaardig nu. Hij was op zn 18e al topscoorder van Feyenoord. Hij koos echter niet voor Feyenoord en die keuze heeft hem een behoorlijke terugslag opgeleverd, maar daar kan de opleiding van Feyenoord niks aan doen.
Was inderdaad jammer dat Castaignos zo vroeg al weg ging. Of dat voor hem sportief voordeel heeft opgeleverd waag ik te betwijfelen. Financieel wel, dat is duidelijk, zowel in Italië als nadien bij Twente.

Menigeen mag graag een beetje denigrerend doen over Castaignos maar feit is wel dat die gozer bij voortduring zo op het randje speelt dat hij nog wel eens buitenspel staat. Toch heeft hij er nu weer iets van 12 in liggen dit seizoen en blijft Schreuder hem opstellen al spits.

Mogelijk wordt Wessel Dammers de opvolger van Castaignos. Heeft onlangs zijn eerste contract getekend.

Verwijderd

PauseBreak schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:04:
Tsja, jammer dat ze Matavz gaan verkopen, maar voor hem denk ik wel beter. Het systeem van PSV is gewoon niet gunstig voor hem.
Kan aan mij liggen hoor maar ik heb het gevoel dat Matavz maar weinig vertrouwen heeft gekregen van zowel Advocaat als nu Cocu. Spitsen hebben tijd nodig om zich te settelen in een team. Gun die jongen dat en hij zou ongetwijfeld hoog in het lijstje met topscorers hebben gestaan.

Verwijderd

martinusz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:34:
Gozer lijkt zich te schamen voor zijn onbezonnen actie. Die ook nergens op sloeg en helemaal niet bij die jongen past.

Maar ja, iedereen doet wel eens dingen waarvan je zelf nadien denkt 'Dat was niet zo slim van mij.'

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:31:
[...]
Maar ja, iedereen doet wel eens dingen waarvan je zelf nadien denkt 'Dat was niet zo slim van mij.'
Eens, maar 3 duels schorsing is meer dan terecht.

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:50:

[afbeelding]
Park zou ik niet opstellen. Heeft zijn beste tijd gehad en vond hem bepaald niet van meerwaarde tegen RKC.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Park is (mits ie fit is) zeker van meerwaarde voor dit PSV. Is het niet vanwege zijn spel dan wel zijn ervaring.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-01 20:51

Player1S

Probably out in the dark

Park vond ik een geniale huur. Bak ervaring en een werkpaard.
Denk dat het ook niet zo ver was gekomen bij dit PSV als hij niet lange tijd geblesseerd was geweest.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Park altijd opstellen, mijns inziens absoluut een meerwaarde voor dit PSV. Ben zeer benieuwd naar het middenveld tegen Cambuur, laat Maher er alsjeblieft even langs staan.

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Schop.

En inderdaad, Maher exit. Hiljemark er in.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 21:50
Zo, lekker begin in leeuwarden

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:46
_/-\o_ :D

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Misschien moet Cocu eens wat verdedigers rouleren ipv continu die middenvelders vervangen. Aangezien scoren niet zo lekker gaat is het ook belangrijk om weinig doelpunten tegen te krijgen. Ruiz nog steeds geblesseerd? Ik las dat hij al wel weer aangesloten was namelijk.

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:35
Ruiz is in de warming-up afgehaakt.

Verwijderd

Kan Lukoki moeilijk achter blijven lijkt mij.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ze moeten gewoon ballen hebben bij PSV en Cocu ontslaan. Ze hebben gegokt en verloren. Jammer, niks aan te doen, het was het proberen waard maar het houdt een keer op. Er loopt genoeg kwaliteit rond om minimaal vierde te staan, achter Ajax, Vitesse en Twente. Mocht deze wedstrijd verloren gaan dan kan je toch niet met droge ogen verkopen dat je nog vertrouwen hebt in Cocu? Hij weet het team gewoon niet aan de praat te krijgen en heeft al veel fouten gemaakt dit jaar. Wonden likken, excuses maken en zorgen voor een fatsoenlijke trainer. Helemaal nu er een paar vrij trainers vrij zijn komen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad

Quad

Doof

Cambuur staat nu wel onder druk. PSV moet kunnen scoren binnen niet al te korte tijd dunkt me als ze doorzetten.

Edit: Laat maar, Cambuur zoekt de mogelijkheden wel, grote kans via Ritzmaier.

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 05-02-2014 19:11 ]

nggyu nglyd

• Krukar
Quad schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:09:
Cambuur staat nu wel onder druk. PSV moet kunnen scoren binnen niet al te korte tijd dunkt me als ze doorzetten.

Edit: Laat maar, Cambuur zoekt de mogelijkheden wel, grote kans via Ritzmaier.
Cambuur staat onder druk? Denk eerder dat PSV onder druk staat.... :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Quad schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:09:
Al maakt PSV nog de 1-1 en de 1-2, het doet gewoon zeer aan de ogen dit PSV. Te belachelijk voor woorden met dit materiaal.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Cambuur is gevaarlijk met de huurlingen van PSV, Ajax en Feyenoord, respectievelijk Ritsmaier, Lukoki en Manu. Voeg daar nu Hemmen bij die bijzonder effectief is qua doelpunten afgezet tegen speelminuten, en het mag duidelijk zijn dat Cambuur waarschijnlijk niet gaat degraderen.

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:52:
Misschien moet Cocu eens wat verdedigers rouleren ipv continu die middenvelders vervangen.
Volgende wedstrijd moet Cocu wel omdat Rekik geschorst is tegen FC Twente.

nggyu nglyd

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:13

Vos

AFCA

Hop 1-1.

Bruma die het PSV logo kust :D .

• Quad

Quad

Doof

Blech, fout van de keeper en 1-1.

nggyu nglyd

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
Het vertrouwen in Cocu is recent nog maar eens uitgesproken door het bestuur van PSV. De ervaring leert dat de langste tijd van een trainer er dan opzit.

Bruma maakt nu wel de 1-1 en kust voor de volledigheid maar even het logo van PSV, voor het geval zijn oneindige clubliefde deze week nog niet duidelijk was geworden...

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Pagina: 1 ... 129 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum