[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 128 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.442 views

Onderwerpen

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 14:10
Iemand nog een code hebben voor 2 maanden fox? Heb wer 2.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:34

Quad

Doof

Als het voor op de pc is mag je mij er wel een sturen per pb, indien voor tv sla ik over. :)

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01 22:48
Voor de TV heel graag!

Armenteros op rechtsbuiten vond ik wel frissend, Vilhena op 10 zou een sterk en creatief front geven. Maar wat doe je dan daarachter? Ik weet niet of Immers wel een rechter middenvelder is..

[ Voor 81% gewijzigd door Arjan90 op 03-02-2014 07:06 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Daar zet je dan vormer neer. Feyenoord speelde uit bij Vitesse met een middenveld van Clasie, vormer en Vilhena. Dat liep prima. In de zomer kijken we dan wel weer verder.

[ Voor 14% gewijzigd door CR1691 op 03-02-2014 09:25 ]

PSN: Finally_Chris

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:38
Dat gaat Koeman nooit doen. Die is behoorlijk pro-Immers

• argro
  • Laatst online: 03-11-2025
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 18:31:
[...]

Niet voor niets heeft Depay de meeste doelpogingen van de hele eredivisie. Meer dan Pelle en Finbogasson en als je dan kijkt hoeveel doelpunten Depay maakt....
De pogingen van Depay zijn bijna allemaal schoten van een grote afstand omdat hij het anders ook niet weet. Interessant artikel daarover: http://www.volkskrant.nl/...-gemakkelijk-excuus.dhtml

Over Depay en zijn pogingen:
Maar in Depay heeft PSV helaas ook een boegbeeld voor de aanvallende tekortkomingen van de ploeg. Depay is de speler met de meeste doelpogingen van de eredivisie (57), maar dit zijn bijna allemaal schoten van ruime afstand. De kans om te scoren uit de doelpogingen van Depay is slechts 6,9 procent per schot en daarmee helpt de jonge vleugelaanvaller zijn ploeg niet. Naast Depay hebben Bakkali (18 schoten van 5,1 procent) en Maher (20 schoten van 5,1 procent) dezelfde neiging. Teveel speculatieve schoten van afstand helpen PSV's aanvalsspel om zeep voordat de club gevaarlijke scoringskansen kan creëren.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
argro schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:48:
[...]
De pogingen van Depay zijn bijna allemaal schoten van een grote afstand omdat hij het anders ook niet weet. Interessant artikel daarover: http://www.volkskrant.nl/...-gemakkelijk-excuus.dhtml
Het grootste nadeel van de ploeg is mogelijk het goede/flitsende begin van het seizoen. Het zou knap zijn als een elftal met een vrijwel compleet nieuw basiselftal direct een geweldig seizoen zou draaien.

Eerst speelde ze nog goed wat met de tijd matiger is geworden tot het niveau bereikt was dat bij het elftal past.
Talent zit er op sommige posities in maar er is een gebrek aan samenspel en het totale ontbreken van automatismes werkt ook niet mee. Kwalijk om te zien dat een trainer die in 6 maanden zo weinig progressie met zijn elftal heeft gemaakt.

Het elftal heeft een overschot aan ego's. Spelers die te vaak voor eigen succes gaan, Depay is daar één van maar een Bakkali, Willems en een Maher kunnen er ook wat van. Een spits die niet tot scoren komt, wat deels ook aan de aanvoer, of liever het gebrek aan aanvoer, ligt.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:11:
[...]
Het elftal heeft een overschot aan ego's. Spelers die te vaak voor eigen succes gaan, Depay is daar één van maar een Bakkali, Willems en een Maher kunnen er ook wat van. Een spits die niet tot scoren komt, wat deels ook aan de aanvoer, of liever het gebrek aan aanvoer, ligt.
Misschien komt het aantal afstandschoten juist wel door een spits die niet tot scoren komt, daardoor moeten de andere spelers wel voor eigen succes gaan. Overigens komt Matavz ook weer terug dus wie weet helpt dat.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:51

Player1S

Probably out in the dark

Exocet schreef op zondag 02 februari 2014 @ 18:20:
Twente dus de grote winnaar dit weekeinde.
Gezien het komende programma haken ze helaas ook af ben ik bang. Heerenveen uit, PSV uit, Groningen uit, Vitesse thuis, Feyenoord thuis, Utrecht uit. Waarbij de eerste 4 in 2 weken tijd is.

Als daar geen tot nauwelijks verliespunten uit komen is het een groot wonder. En als ze dan nog gewoon de aansluiting hebben of zelfs bovenaan staan word ik beetje boos want april ga ik de thuiswedstrijden missen omdat de vrouw op knappen staat :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:00
L1nt schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:43:
[...]

Gezien het komende programma haken ze helaas ook af ben ik bang. Heerenveen uit, PSV uit, Groningen uit, Vitesse thuis, Feyenoord thuis, Utrecht uit. Waarbij de eerste 4 in 2 weken tijd is.

Als daar geen tot nauwelijks verliespunten uit komen is het een groot wonder. En als ze dan nog gewoon de aansluiting hebben of zelfs bovenaan staan word ik beetje boos want april ga ik de thuiswedstrijden missen omdat de vrouw op knappen staat :X
Als ze die serie dus wel goed komen, zijn ze of kampioen of wordt het heel spannend aan het einde van de rit!
CR1691 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:23:
Daar zet je dan vormer neer. Feyenoord speelde uit bij Vitesse met een middenveld van Clasie, vormer en Vilhena. Dat liep prima. In de zomer kijken we dan wel weer verder.
Even serieus....Vormer :X :F die gast had toch nooit het shirt van Feyenoord aan mogen trekken?! 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Martinusz op 03-02-2014 11:04 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dan wordt het spannend aan het eind.
Maar 30-3 is er nog ajax - twente dus dat zou de beslissende kunnen zijn.
Ajax overtuigt de laatste weken ook niet. Tegen Eagles met de hakken over de sloot en gelijk tegen Utrecht. Denk dat ze te vroeg zijn gepiekt. Maar ben bang dat het inmiddels wel genoeg is want Twente pakt echt geen volle mep uit de bovenstaande reeks.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• argro
L1nt schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:05:
Denk dat ze te vroeg zijn gepiekt.
Vroeg of laat pieken maakt natuurlijk niet zo veel uit, zo lang het piekmoment even lang is. Eerst 30 en daarna 10 punten halen levert net zoveel punten op als eerst 10 halen en daarna 30.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
Mja, Ajax krijg Groningen thuis, PEC uit, Heerenveen thuis, AZ thuis en dan Feyenoord uit. Dat is ook allemaal linkerrijtje. Daar gaan ze volgend mij ook geen volle mep tegen halen. Het zou mij niet verbazen als Vitesse weer aan kop staat over een week of 4.

Regeren is vooruitschuiven

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-01 18:46
Na dit weekend zou ik toch mijn geld op FC twente zetten. Zoals iemand al eerder hierboven schreef maken ajax en vitesse niet echt een sterke indruk en hadden ze beide hun wedstrijd net zo makkelijk kunnen verliezen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

L1nt schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:05:
Dan wordt het spannend aan het eind.
Maar 30-3 is er nog ajax - twente dus dat zou de beslissende kunnen zijn.
Ajax overtuigt de laatste weken ook niet. Tegen Eagles met de hakken over de sloot en gelijk tegen Utrecht.
Vergeet je de 2 potten ervoor ook niet dat ze wonnen in 90+3?

Ajax speelt sowieso niet goed, maar sprokkelt wel de meeste punten bij elkaar.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

argro schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:09:
[...]
Vroeg of laat pieken maakt natuurlijk niet zo veel uit, zo lang het piekmoment even lang is. Eerst 30 en daarna 10 punten halen levert net zoveel punten op als eerst 10 halen en daarna 30.
Maar aan het eind worden de prijzen verdeeld. Als het dan wat stroever loopt en er loopt een of twee ploegen in je nek te hijgen of gaan er zelfs overheen dan neemt de druk extra toe.
Je kunt dus beter in een positieve flow zitten

• Martinusz
L1nt schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:35:
[...]

Maar aan het eind worden de prijzen verdeeld. Als het dan wat stroever loopt en er loopt een of twee ploegen in je nek te hijgen of gaan er zelfs overheen dan neemt de druk extra toe.
Je kunt dus beter in een positieve flow zitten
ZOals Ajax de afgelopen 3 jaar, tot de winterstop moeizaam...andere clubs denken eindelijk weer kampioen te worden en dan komt Ajax met een reeks na de winterstop waar je U tegen zegt.
Alleen heb ik nu het idee dat dat dit jaar toch niet zo gaat gebeuren, ze zijn de flow weer beetje kwijt, al scheelt het wel als de Jong weer mee doet denk ik. Ik denk dat Twente weleens in die flow kan komen, grote kanshebbers in mijn ogen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

rikoos schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:22:
Na dit weekend zou ik toch mijn geld op FC twente zetten. Zoals iemand al eerder hierboven schreef maken ajax en vitesse niet echt een sterke indruk en hadden ze beide hun wedstrijd net zo makkelijk kunnen verliezen.
Als Vitesse zo blijft spelen zoals ze uit tegen Feyenoord spelen verwacht ik wel dat ze hoog eindigen.
FC Twente was ook weinig bijzonders en had wat geluk met de tegenstander. Ik zou Vitesse niet afschrijven.
En Ajax had dat puntvelies uit bij Utrecht gewoon ingecalculeerd. De voorsprong die ze nu nog hebben is pure luxe met zo'n relatief makkelijk programma voor de boeg. Het enige waar ze nog last van hebben is de EL.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

martinusz schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:38:
[...]

ZOals Ajax de afgelopen 3 jaar, tot de winterstop moeizaam...andere clubs denken eindelijk weer kampioen te worden en dan komt Ajax met een reeks na de winterstop waar je U tegen zegt.
Alleen heb ik nu het idee dat dat dit jaar toch niet zo gaat gebeuren, ze zijn de flow weer beetje kwijt,
Dat is wat ik bedoel met te vroeg gepiekt.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:01
PWM schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:23:
[...]

Ajax speelt sowieso niet goed, maar sprokkelt wel de meeste punten bij elkaar.
Wat je ook als een kwaliteit kan zien.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:40

Vos

AFCA

Ik durf mijn geld op niemand in te zetten, weet alleen dat het een ploeg uit de huidige top 3 wordt ;).

Ajax pakt wel veel punten maar spelen behoorlijk onder hun kunnen. Vitesse en Twente komen wat dat betreft constanter op mij over qua spel. Echter zie ik te weinig minuten van hun om een goed beeld te kunnen schetsen van hun spel.
L1nt schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:41:
[...]

Dat is wat ik bedoel met te vroeg gepiekt.
En toch winnen ze er 8 op rij en dit weekend gelijk. Ik ben eigenlijk verrast dat Ajax zo hoog staat gezien het spel.

[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 03-02-2014 11:44 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:38
Boinkie schreef op maandag 03 februari 2014 @ 00:14:
Iemand nog een code hebben voor 2 maanden fox? Heb wer 2.
Ik zou hem graag willen hebben mocht deze nog beschikbaar zijn:)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Railgunner
  • Laatst online: 30-01 12:48
Shit:
Ajax moet het sowieso de komende twee wedstrijden stellen zonder doelman Jasper Cillessen. De 24-jarige international kampt met een kneuzing in de borstkas.
Zie: http://www.nu.nl/sport/36...wedstrijden-blessure.html

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• rikoos
APart dat de aanklager een onderzoek naar Indi heeft ingesteld met als resultaat dat hij misschien dus een straf gaat krijgen en terwijl bij een andere fout van een andere scheidsrechter er niets gaat gebeuren met een speler als Blind.

http://www.ad.nl/ad/nl/14...et-blunder-Liesveld.dhtml

Waarom kan het 1 wel en het ander niet? Is dat niet een beetje krom. De scheids heeft in beide een fout gemaakt en dan zou je verwachten dat de regels wel zo zijn dat ze deze kunnen rechttrekken.

PS Dit heeft niets met Feyenoord of Ajax te maken maar gewoon een opmerking dat het toch raar is voordat we weer in een oorlog terecht komen ;-)

• argro
rikoos schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:39:
APart dat de aanklager een onderzoek naar Indi heeft ingesteld met als resultaat dat hij misschien dus een straf gaat krijgen en terwijl bij een andere fout van een andere scheidsrechter er niets gaat gebeuren met een speler als Blind.

http://www.ad.nl/ad/nl/14...et-blunder-Liesveld.dhtml

Waarom kan het 1 wel en het ander niet? Is dat niet een beetje krom. De scheids heeft in beide een fout gemaakt en dan zou je verwachten dat de regels wel zo zijn dat ze deze kunnen rechttrekken.

PS Dit heeft niets met Feyenoord of Ajax te maken maar gewoon een opmerking dat het toch raar is voordat we weer in een oorlog terecht komen ;-)
Heb je het artikel waar jij zelf naar linkt wel gelezen? Daarin staat haarfijn uitgelegd waarom de fout van Liesveld niet hersteld kan worden.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Krom. Ik snap best dat ze bepaalde dingen gewoon niet kunnen zien maar het is toch belachelijk dat je zulke fouten niet achteraf kunt recht trekken...

• Martinusz
Inderdaad...zelfde als het niet kunnen kwijtschelden van een gele kaart, maar wel van een rode kaart.
Ook die overbodige mierenne*k regels. Weet ff niet meer welke wedstrijd het was maar iemand was uit zijn broek gescheurd, trekt langs de lijn snel andere broek aan, maar moet vervolgens 30 seconden wachten voordat de scheids hem weer in het veld laat. (bij NEC volgens mij)
Die gast was verdediger en hij mocht pas terugkomen toen de tegenstander alweer in de aanval was, zelfde geldt krijg je daar gewoon een tegengoal door....suffe regels...

• argro
L1nt schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:10:
Krom. Ik snap best dat ze bepaalde dingen gewoon niet kunnen zien maar het is toch belachelijk dat je zulke fouten niet achteraf kunt recht trekken...
De fout van Liesveld had best hersteld kunnen worden, maar dan had één van de vier official het wedstrijdformulier goed moeten invullen. Dat is niet gebeurd en dus houdt het op. Staat keurig uitgelegd in het artikel overigens.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:36
Volgens mij heeft Feyenoord dit seizoen ook een keer geluk gehad op deze manier. Blijft wel raar dat nooit iemand dit door heeft gehad en dat zelfs de aanvoerders niet zeggen dat er een fout op het wedstrijdformulier staat.

Vraag me af wat er was gebeurd als Van Rhijn nog een kaart had gekregen. Volgens mij zou Ajax er dan als de kippen bij zijn geweest om te vermelden dat die eerste niet klopte.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Railgunner
  • Laatst online: 30-01 12:48
Mooi, een club beschuldigen van iets dat ze volgens jou in een hypothetische situatie zouden gaan doen. Heb je je clubbril op?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• D-e-n
Dat is toch geen zware beschuldiging? 8)7

Iedere club protesteert als een eigen speler onterecht een tweede gelde kaart krijgt.

Verwijderd

Vitesse heeft ook al een keer een dergelijk gelukje gehad. Theo Janssen zou tweede gele kaart moeten krijgen, maar scheids gaf hem aan Van Aanholt. Na wedstrijd die van Van Aanholt geseponeerd en ook niet overgeschreven naar Janssen.

AD: "KNVB schrapt gele kaart Van Aanholt"

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:22
D-e-n schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:00:
Dat is toch geen zware beschuldiging? 8)7

Iedere club protesteert als een eigen speler onterecht een tweede gelde kaart krijgt.
Dat klopt, maar waarom dan persé Ajax vermelden ipv elke club.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
HamburgerHenk schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:21:
[...]

Dat klopt, maar waarom dan persé Ajax vermelden ipv elke club.
Omdat het een wedstrijd van Ajax was 8)7

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

argro schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:25:
[...]
De fout van Liesveld had best hersteld kunnen worden, maar dan had één van de vier official het wedstrijdformulier goed moeten invullen. Dat is niet gebeurd en dus houdt het op. Staat keurig uitgelegd in het artikel overigens.
Maar dan moeten zij het wel goed gezien hebben.
Gewoon tijd dat de regeltjes op de schop gaan.

• rikoos
Ik blijf het krom vinden! Ook al staat in het artikel waarom ze het niet kunnen aanpassen, blijft het raar dat ze in sommige situaties hebben afgesproken dat ze het WEL kunnen herzien.

Een fout is een fout! Stel dat een speler nu zijn 3/5/etc gele kaart had moeten krijgen maar dat vergeet de scheids op het formulier te zetten en dus zou hij eigenlijk een wedstrijd geschorst moeten worden en stel dat het een top wedstrijd zou zijn? Dan is het ook een vorm van competitie vervalsing naar mijn mening. Zowel in het voordeel van een club als een nadeel.

Of je gaat dit soort dingen altijd bestraffen/herzien of helemaal niet !

Je krijgt nu te snel reacties als dat de knvb bepaalde clubs voortrekt door dit soort beslissingen (ook al slaat deze bewering nergens op!)

[ Voor 10% gewijzigd door rikoos op 03-02-2014 16:32 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
rikoos schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:31:
Je krijgt nu te snel reacties als dat de knvb bepaalde clubs voortrekt door dit soort beslissingen (ook al slaat deze bewering nergens op!)
Dat mag natuurlijk absoluut geen motivering zijn om een regel aan te passen. Wat ze overigens wel moeten doen, maar goed. Waarom heeft de 4e man er eigenlijk niks van gezegd? Die moet dit toch goed gezien kunnen hebben, of zou ie te druk bezig zijn geweest dat De Boer en Wouters wel binnen hun vak bleven staan?

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Idd balen, maar 2 wedstrijden tegen relatief makkelijke tegenstanders moet te doen zijn denk ik.
Altijd handig als je een keeper van het kaliber Vermeer achter de hand hebt.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:29
Sneijder mee naar de Wk, hij hoort erbij, zie zijn kontpass, en zijn goals.

Verwijderd

Net de best wel lange persconferentie van Koeman bekeken en beluisterd. Kort samengevat voor diegenen die dat interessant vinden:

Koeman:
- twijfelde of hij zichzelf ook in het 4-de seizoen weer volledig op wist te laden;
- twijfels werden versterkt door zijn familie (kinderen wilden dat hij bij Feyenoord bleef; familie wil dat hij in Nederland blijft);
- ziet zich niet bij een andere Nederlandse club gaan werken als trainer;
- ziet bij Feyenoord wel rek bij met name de jonge spelers;
- voorziet geen verslapping binnen de selectie voor het resterende seizoen. Stelde met gevoel voor understatement dat hij het machtsmiddel had spelers hun WK te ontnemen door hen niet op te stellen.

Van Geel:
- profielschets nieuwe trainer komt nog;
- persoonlijke vriendschappen bij het aanzoeken van een nieuwe trainer niet relevant want puur zakelijk proces.

YouTube: De complete persconferentie van Ronald Koeman en Martin van Geel

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koeman is de ideale coach voor oranje en hij is ook nog eens beschikbaar, bizar dat hij het toch niet wordt...

Ik mag toch hopen dat Co niet naar Rotterdam komt, wat een mannetje is dat. Als je hem ook bij SV ziet :r

• D-e-n
Hij heeft er wel kijk op. Van mij mag hij.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Inderdaad, laat hem maar bij Oranje aantreden als opvolger van Van Gaal.
Jammer dat het niet zo gaat...

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
De problemen bij PSV, prachtig verwoord door Maher:
Maher: over eigen spel tegen RKC vrij tevreden

Adam Maher werd in de tweede helft door Cocu gewisseld omdat het middenveld voor te weinig impulsen zorgde. Na afloop kreeg hij van de fans en in de media de nodige kritiek te verduren. Tegenover Sp!ts liet de middenvelder weten zijn wissel onterecht te vinden. 'Ik was vrij tevreden over mijn spel. Ik probeerde op alle mogelijke manieren beslissend te zijn voor PSV. In verdedigend opzicht probeerde ik mijn duel te winnen en aanvallend heb ik de spitsen zoveel mogelijk proberen te bedienen.'

Ook over het functioneren van het middenveld was hij tevreden. 'Ik vind juist dat we altijd voor de voetballende oplossing hebben gekozen en van daaruit aardig wat kansen hebben gecreëerd. Ze gingen er alleen helaas niet in.'

Verwijderd

toolkist schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:21:
De problemen bij PSV, prachtig verwoord door Maher:

[...]
Doet me inderdaad denken aan De Cler tijdens de 10-0 tegen PSV die het "zelf wel aardig vond gaan". Nu is het ook onzin om alles maar op Maher af te schuiven maar die jongen heeft nog erg weinig laten zien, en zal toch ook moeten inzien dat ie het beste zijn mond kan houden totdat hij wel eens iets bepalends heeft gedaan,

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:50
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:06:
[...]

Doet me inderdaad denken aan De Cler tijdens de 10-0 tegen PSV die het "zelf wel aardig vond gaan". Nu is het ook onzin om alles maar op Maher af te schuiven maar die jongen heeft nog erg weinig laten zien, en zal toch ook moeten inzien dat ie het beste zijn mond kan houden totdat hij wel eens iets bepalends heeft gedaan,
Hij heeft inderdaad nog niet veel laten zien maar daarnaast zegt hij ook vrij veel domme dingen wanneer hij voor de camera staat. Cocu moet hem verbieden nog iets voor de camera te zeggen, gewoon om hem in bescherming te nemen want hij begint zich een beetje belachelijk te maken.

Ben achteraf toch wel blij dat Ajax hem niet gehaald heeft.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Maher kan het inderdaad (nog) niet waarmaken, toch denk ik dat hij er op de lange termijn wel komt.

Van der Hoorn is pas een echte miskoop te noemen. En dat voor maar liefst 4 miljoen ;w

• argro
tweaker2010 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:31:
Maher kan het inderdaad (nog) niet waarmaken, toch denk ik dat hij er op de lange termijn wel komt.

Van der Hoorn is pas een echte miskoop te noemen. En dat voor maar liefst 4 miljoen ;w
Eens, maar die wordt tenminste ook buiten het elftal gehouden. Beter dat dan miskopen week in week uit opstellen.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:06:
[...]

Doet me inderdaad denken aan De Cler tijdens de 10-0 tegen PSV die het "zelf wel aardig vond gaan".
Dat was na de wedstrijd tegen Excelsior. Zo dom was onze timmie nu ook weer niet ;)

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:34

Niku

Alagaesii

Deadsy schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:12:
[...]

Hij heeft inderdaad nog niet veel laten zien maar daarnaast zegt hij ook vrij veel domme dingen wanneer hij voor de camera staat. Cocu moet hem verbieden nog iets voor de camera te zeggen, gewoon om hem in bescherming te nemen want hij begint zich een beetje belachelijk te maken.

Ben achteraf toch wel blij dat Ajax hem niet gehaald heeft.
Maher komt er nog wel. Het is ook moeilijk om wat te laten zien in een team wat zo slecht draait. Ik hoop inderdaad wel dat hij een spreekverbod krijgt, niet normaal zeg.

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:31:

Waarom schrijf je Van der Hoorn compleet af en Maher komt er wel? Omdat Maher wel opgesteld wordt? Want beide spelen niet best áls ze spelen. De stap voor Van der Hoorn is groter lijkt me, wellicht aanpassingsproblemen. Maher heeft zeker meer potentie, maar Van der Hoorn kan zeker een stuk beter. Oftewel ik zou ze beiden meer tijd geven en dan pas oordelen :).

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 04-02-2014 09:19 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Daar heb je wel gelijk in, maar vd Hoorn lijkt de kwaliteiten niet te hebben voor een topclub terwijl Maher die wel heeft. Ajax draaide goed en toch maakt vd Hoorn keer op keer cruciale fouten. Ze hadden hem beter in de winterstop kunnen verhuren, van zitten op de tribune wordt je als speler (ook mentaal) niet beter van. Maher zit bij PSV in de lastige situatie dat alles van hem verwacht wordt, terwijl heel het elftal onder de maat speelt.

• Martinusz
tweaker2010 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:59:
Daar heb je wel gelijk in, maar vd Hoorn lijkt de kwaliteiten niet te hebben voor een topclub terwijl Maher die wel heeft. Ajax draaide goed en toch maakt vd Hoorn keer op keer cruciale fouten. Ze hadden hem beter in de winterstop kunnen verhuren, van zitten op de tribune wordt je als speler (ook mentaal) niet beter van. Maher zit bij PSV in de lastige situatie dat alles van hem verwacht wordt, terwijl heel het elftal onder de maat speelt.
Keer op keer? hij heeft amper gespeeld...ja dat ene foutje weet iedereen wel, maar om daar nu een hele speler op af te schrijven :?
Geen idee of hij wel of niet goed genoeg is, er zal een reden geweest zijn om hem te halen en er zal een reden zijn waarom hij nu niet speelt, maar de meeste spelers moeten wel groeien, zeker in een nieuwe omgeving. Geldt ook voor Maher, denk dat hij veel beter kan, al heeft hij rare nare trekjes op dit moment, zet er een betere trainer op die hem even de les leest O-)

• Vos

Vos

AFCA

Een verhuur van Van der Hoorn zou ik ook zeker gedaan hebben als Ajax zijnde.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45
Verhuur van v.d.Hoorn zou juist slecht zijn voor zijn ontwikkeling. Het lijkt me juist belangrijk dat hij met trainers als de Boer en Stam werkt om alsnog op het niveau te komen wat zij toch in hem hebben gezien en het Ajax-systeem onder de knie te krijgen. Dat in combinatie met speelminuten in de Jupiler is waarschijnlijk leerzamer dan meelopen bij een club uit het rechterrijtje van de eredivisie. Ook speelt mee dat Ajax nu ook weer niet heel dik in de centrale verdedigers zit, bij een blessure of schorsing heb je eigenlijk enkel Denswil en vdHoorn als reserves met eredivisie-ervaring.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Trainen is 1 ding, maar als je geen wedstrijden mag spelen schieten het niet op en kun je het ook niet in de praktijk brengen. Hoe moeilijk kan het zijn om het Ajax systeem onder de knie te krijgen? En je ziet steeds dat de Boer bij blessures nog eerder een A-junior opstelt dan vd Hoorn. Hij heeft echt 0,0 vertrouwen in hem.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:38

Rhapsody

In Metal We Trust

tweaker2010 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:02:
Trainen is 1 ding, maar als je geen wedstrijden mag spelen schieten het niet op en kun je het ook niet in de praktijk brengen. Hoe moeilijk kan het zijn om het Ajax systeem onder de knie te krijgen? En je ziet steeds dat de Boer bij blessures nog eerder een A-junior opstelt dan vd Hoorn. Hij heeft echt 0,0 vertrouwen in hem.
Van der Hoorn heeft zelf gezegd dat hij ook motivatieproblemen had. Dat zal de Boer toch ook wel gemerkt hebben bij de trainingen?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik zou ook gedemotiveerd raken als ik geen speeltijd kreeg, maar los daarvan denk ik dat hij kwaliteit tekort komt voor de echte top.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-01 14:54
Ik vond gisteren de opmerking van Kieft wel interessant.
He zei dat Adriaanse niet tegen druk kan. Hij ging rare dingen doen bij Ajax en rendeert alleen bij de kleinere clubs waarbij je niet zoveel druk hebt.
Stel Feyenoord (niet onlogisch gezien zijn relatie met van Geel) stelt hem aan als trainer. Meer druk dan in Rotterdam kun je niet hebben in Nederland. Vroeger zou ik het toegejuicht hebben, maar de woorden van Kieft heeft me doen denken.

• chim0
Russel88 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:45:
He zei dat Adriaanse niet tegen druk kan. Hij ging rare dingen doen bij Ajax en rendeert alleen bij de kleinere clubs waarbij je niet zoveel druk hebt.
Stel Feyenoord (niet onlogisch gezien zijn relatie met van Geel) stelt hem aan als trainer. Meer druk dan in Rotterdam kun je niet hebben in Nederland. Vroeger zou ik het toegejuicht hebben, maar de woorden van Kieft heeft me doen denken.
Ja, en daarna zei ie erachteraan dat het geen flikker uitmaakt wie ervoor staat, je bent afhankelijk van de kwaliteit van je spelers en zo is het ook gewoon. Je kan trainen wat je wilt, maar als je het niet kan, kan je het niet.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zoveel druk bij Feyenoord is er nu ook weer niet. Een kampioenschap of CL kwalificatie wordt niet op gerekend. Al zal het moeilijk zijn om de prestaties van Koeman te evenaren. Bij Ajax en PSV is de druk voor een trainer toch wel een stuk hoger denk ik.

• D-e-n
chim0 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:03:
[...]

Ja, en daarna zei ie erachteraan dat het geen flikker uitmaakt wie ervoor staat, je bent afhankelijk van de kwaliteit van je spelers en zo is het ook gewoon. Je kan trainen wat je wilt, maar als je het niet kan, kan je het niet.
Een trainer kan heel veel uitmaken. Als het om echte wereldvedetten gaat misschien wat minder. Alhoewel Mancini er toch knap in slaagde Man. City zonder ideeën te laten voetballen. Maar juist bij een ploeg als Feyenoord kan een trainer dat beetje extra geven. Hoe zet hij het elftal neer, wie geeft hij vertrouwen en misschien probeert hij spelers ergens anders uit.

Het zijn de details die het verschil maken. Wat was er in 1974 gebeurd als we Israël en Hulshof gewoon hadden kunnen opstellen? En kijk naar De Boer die Blind als middenvelder waardoor hij plots weer een evenwicht vond in die linie.

Misschien gaat de nieuwe trainer van Feyenoord wel zonder rechtsbuiten spelen, misschien zet hij Vilhena met de punt naar achter. Misschien ziet hij Manu wel heel erg zitten of weet hij de juiste snaar bij Achahbar te raken. Dat wil niet zeggen dat je dan meteen kampioen wordt maar het kan je elftal wel weer een nieuwe dynamiek geven.

Daarom zie ik iemand als Advocaat ook totaal niet zitten. Die borduurt gewoon voort op de visie van Koeman. Feyenoord heeft wel iemand nodig die wat gaat toevoegen aan het elftal.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-01 14:54
Ach ja. Vergelijk Feyenoord eens met Been of Koeman als trainer. Wereld van verschil, dat een trainer niks uitmaakt geloof ik ook niet.
En geen druk? Ppfff vrijheid blijheid is volgens mij wel voorbij. Het wordt nog niet hardop gesproken, maar mensen snakken naar een titel.

• Martinusz
Paar dagen terug zag ik de gemiddeld behaalde punten per wedstrijd van de trainers van Feyenoord de afgelopen 10 jaar, Koeman staat/stond? op het punt om de beste gemiddelde te behalen, dat is/was Bert van Marwijk met een gemiddelde van ik geloof 1,98 punt per wedstrijd. Been en de andere falers zaten lager dan 1,5 punt per wedstrijd. Verbeek was het slechts ;)

Koeman heeft het dus goed gedaan, zou niet weten wie de opvolger moet worden eerlijk gezegd.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinusz op 04-02-2014 15:00 ]

• chim0
Koeman heeft naar mijn mening het meeste uit deze groep geperst, dus wie zijn opvolger ook mag worden, met deze groep wordt het niet beter.

• D-e-n
Dat ligt er maar net aan wie er weggaan en wat je er voor terug kunt krijgen. De meeste spelers zijn nog jong dus die gaan ongetwijfeld progressie boeken. Het ideaalplaatje is dat je geld kunt vangen voor spelers op posities waar je al jeugd hebt klaar staan (centraal achterin) zodat je rechts voorin en achter de spits wat goals kunt kopen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Stel dat Pelle of Clasie voor 10 miljoen verkocht worden kunnen ze maar maximaal 25% herinvesteren. Het gebrek aan budget is gewoon een groot probleem in Rotterdam. Daar verandert een andere trainer niets aan.

• D-e-n
Maar sommigen doen nu net alsof Koeman een wondertrainer is a la van Gaal of Mourinho. Ik denk van niet. Koeman doet vooral logische dingen. Dat was met bijvoorbeeld Verbeek wel anders.

Ik zeg niet dat Feyenoord aankopen kan doen waardoor het gelijk kampioenskandidaat nummer één wordt. Ik word wel een beetje moe van dat gelul dat het volgend jaar per definitie helemaal ruk wordt als Koeman samen met een paar spelers vertrekt.

De jeugd is grotendeels prima. Je hebt met Kongolo en Van Beek een centrum dat je volgend jaar zo kunt inzetten. Je moet wel wat geluk hebben met aankopen maar ook met weinig budget mag je toch wel top vier nastreven.

• Martinusz
D-e-n schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:43:
Maar sommigen doen nu net alsof Koeman een wondertrainer is a la van Gaal of Mourinho. Ik denk van niet. Koeman doet vooral logische dingen. Dat was met bijvoorbeeld Verbeek wel anders.
Wonder trainers?
Kijk ook even naar het budget dat beiden beschikbaar hebben :X
Ik vind het knapper om goed te presteren in een club met financiele problemen en krappe selectie die van matige kwaliteit is dan met een club waar je honderden miljoenen mag investeren. (en waar Mourinho bij Real het nog niet voor elkaar kreeg om behoorlijk wat prijzen binnen te slepen).

Edit: en ik vind Koeman ook geen wonder trainer trouwens, maar wel knap wat hij uit die selectie heeft gehaald, is niks raars aan gezegd toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Martinusz op 04-02-2014 15:48 ]

• D-e-n
Mourinho paste niet bij Real moet je misschien achteraf zeggen. Het is wel iemand die iets kan toevoegen aan een elftal. Hij heeft Inter bijvoorbeeld echt veel beter gemaakt dan ze op basis van de spelers waren.

Het zijn trainers met een duidelijke visie. Dat soort trainers kan ook hard vallen als ze geen klik met het team hebben maar meer dan de doorsnee trainer kunnen ze een elftal verder helpen.
martinusz schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:46:
[...]
Edit: en ik vind Koeman ook geen wonder trainer trouwens, maar wel knap wat hij uit die selectie heeft gehaald, is niks raars aan gezegd toch?
Nee, maar de suggestie wordt gewekt alsof een nieuwe trainer dat niet zou kunnen. En die op zich goede prestatie is toch niet knapper dan wat de trainer van Twente nu presteert?

Wat ik echt knap vind is wat de Boer presteert: een aantal keren vertrekken belangrijke spelers en steeds weer heeft hij binnen het half jaar de boel weer op de rails. Met meer budget weliswaar maar toch knap.

[ Voor 44% gewijzigd door D-e-n op 04-02-2014 15:54 ]

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:56

RBH

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206843
Dinsdagmorgen is er een aanvaring geweest tussen supporters van PSV en verdediger Jeffrey Bruma. Dat melden Omroep Brabant en Eindhovens Dagblad-verslaggever Rik Elfrink in de middag. PSV trainde besloten in aanloop naar de uitwedstrijd tegen SC Cambuur-Leeuwarden van woensdagavond. Vijf supporters besloten alsnog de aandacht te trekken van de spelers.

Het kwintet zou met een megafoon naar De Herdgang zijn gegaan. Eén van hen daarbij riep volgens de regionale radio- en televisiezender dat er wat minder gelachen moest worden tijdens de training en dat er betere resultaten behaald moesten worden. Dat schoot Bruma in het verkeerde keelgat: de verdediger zocht de fans op en zou hebben gezegd dat ze ‘hun bek moesten houden’ en dat het ‘mongolen’ waren.
Joshua Brenet zou zich eveneens in het conflict hebben gemengd en de supporters verweten hebben dat zij geen verstand van voetbal hebben. Ernest Faber, assistent van trainer Phillip Cocu bij het eerste elftal, trad vervolgens op als bemiddelaar. Na afloop van het incident boden drie PSV’ers hun excuses aan bij de supporters: Memphis Depay, aanvoerder Georginio Wijnaldum en Jetro Willems.
Naast het feit dat ik hier wel om moest lachen, _O- , vraag ik me af waarom deze twee heren (Bruma en Brenet) niet hun excuses hebben aangeboden maar dat Depay, Wijnaldum en Willems dat doen?

Edit: Overigens vind ik dat schreeuwen met die megafoon ook behoorlijk overdreven..

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bruma zal wel te boos geweest zijn zeker. Die andere drie zitten in zijn vriendengroepje, vreemd dat een aanvoerder als Schaars hier buiten wordt gesloten. Valt me nog mee dat Maher hier niet bij betrokken was.

• Niku

Niku

Alagaesii

Willems, Depay en Wijnaldum (en Faber) zijn op normale manier het gesprek aangegaan en hebben daarin blijkbaar ook hun excuses aangeboden. Netjes toch?
Wijnaldum is overigens de echte aanvoerder, niet Schaars. Vind zeker Depay altijd al een sympathieke indruk maken ten opzichte van supporters, juicht altijd richting de supporters (Utrecht uit, Depay richting supporters, Locadia aanstellerij), bedankt ze altijd netjes na de wedstrijd (wat voor wanprestatie er ook geleverd is). Klasse van hem, zo hoort het.

• PWM
  • Niet online

PWM

Die malloten achter het hek met hun megafoon moeten inderdaad gewoon wegwezen. Dom volk. En dan roepen dat er "minder gelachen" moet worden op de training. Ga toch weg.

Dat soort "supporters" kan je ook maar beter kwijt dan rijk zijn.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
PWM schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:56:
Die malloten achter het hek met hun megafoon moeten inderdaad gewoon wegwezen. Dom volk. En dan roepen dat er "minder gelachen" moet worden op de training. Ga toch weg.

Dat soort "supporters" kan je ook maar beter kwijt dan rijk zijn.
Dit dus. Het was ook PSV Fans United, groepje idioten dat zichzelf fans noemt. De voorzitter van die club kraamt al jaren onzin uit, zou mooi zijn als die gasten ophoepelen. :X

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik kan die supporters wel begrijpen. Ze willen resultaten zien en geen spelers die staan te lachen op de training en dan zijn er ook nog spelers die van zichzelf durven te zeggen dat ze goed gepresteerd hebben...
Supporters van andere clubs zouden de boel afbreken, dan heb ik liever dat ze een megafoon pakken.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:56

PauseBreak

derp!

Ik heb liever dat dat soort "supporters" gewoon weg blijven en als ze boel kort en klein slaan, dat ze dan gewoon worden opgepakt en worden vervolgd zoals het hoort.

Edit:
Dat Faber er tussen kwam verbaast me niks. Topvent. Hij bleef destijds ook altijd vriendelijk naar ons lokale jeugdgroepje toe als we hem vroegen of hij mee kwam doen met straatvoetbal (terwijl hij geblesseerd was :') ). Die kerel komt er wel als trainer.

[ Voor 44% gewijzigd door PauseBreak op 04-02-2014 18:23 ]

Nee, merp!

• Niku

Niku

Alagaesii

PauseBreak schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:22:
Ik heb liever dat dat soort "supporters" gewoon weg blijven en als ze boel kort en klein slaan, dat ze dan gewoon worden opgepakt en worden vervolgd zoals het hoort.

Edit:
Dat Faber er tussen kwam verbaast me niks. Topvent. Hij bleef destijds ook altijd vriendelijk naar ons lokale jeugdgroepje toe als we hem vroegen of hij mee kwam doen met straatvoetbal (terwijl hij geblesseerd was :') ). Die kerel komt er wel als trainer.
Hij zei vriendelijk nee? :+

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:50
Russel88 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:45:
Ik zie Kieft graag, hij heeft vaak problemen om uit zijn woorden te komen maar hij zegt wel vaak zinnige dingen.
Er zijn verhalen uit zijn Twente tijd waar hij de namen van de spelers niet meer wist en dan nog die verhalen van zijn tijd in Portugal.
Hem als trainer voor de groep zetten werkt misschien fantastisch maar misschien gaat het ook finaal verkeerd.

Dat v. Geel kijkt of v. Gaal zin heeft en ook aan Adriaanse denkt laat denk ik toch wel zien hoe beperkt zijn netwerk is.

En betreffende die zogenaamde PSV supporters met hun megafoon, dat zijn geen supporters maar gewoon dorpsidioten die zich vervelen. Maar aan de andere kant moet Bruma heel stil zijn in zulke gevallen want hij is een van de zwakste spelers van PSV.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

He-he eindelijk maakt Lexie zijn kans af. Nu doordrukken aub.

• PWM
  • Niet online

PWM

Die Immers. Van dichtbij gaat alles mis, en van buiten de 16 doet hij binnenkantje paal :+

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:36
Dik verdiende voorsprong voor Feyenoord. Knappe goal van Immers!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

Goed voor de transferwaarde van Immers. Maar mijn hemel, wat is Roda aan het doen joh. Dat is toch geen verdedigen meer wat die Limburgers doen?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Carnavalsvereniging, evenals het publiek :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zal straks als we gaan rusten met 1-1 weer mijn relaas over het maken van kansen afsteken :+

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:36
PWM schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:09:
Ik zal straks als we gaan rusten met 1-1 weer mijn relaas over het maken van kansen afsteken :+
Ik gebruik het nooit, maar voor Feyenoord maak ik toch een uitzondering.

QFT.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jeetje Jean Paul, due had Lexie gemaakt :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:34

Quad

Doof

De kans voor Feyenoord. :')

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• PWM
  • Niet online

PWM

Boeitius begint een beetje op Cabral te lijken. 25 scharen en dan de bal kwijtraken :+ Hij moet zich weer focussen op doelgericht zijn. Spielerij komt later wel weer.

Verwijderd

Als je die eerste helft terug zou kijken zou iedereen zich verbazen dat het slechts 0-1 staat in plaats van minimaal 0-3.

Feyenoord vergeet zichzelf te belonen met meer doelpunten.

• chim0
Zoooo jammer hoor Hupperts. Schitterende actie, maar dan staat er weer niemand. ;(

Verwijderd

Hupperts begint zich inderdaad allengs wel te onderscheiden als buitenspeler. Benieuwd hoe lang Roda hem kan houden.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:36
Jaja! 0-2

Net nadat je dacht dat Roda er één ging maken

[ Voor 73% gewijzigd door RedHat op 04-02-2014 19:30 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Goeie timing :)

• chim0
Bah bah jammer hoor, had zo 2 - 1 kunnen staan..

Verwijderd

Lekker hoor, eindelijk jezelf eens belonen voor je spel. Goede actie van de Vilhena natuurlijk.

• PWM
  • Niet online

PWM

Leuk voor hem. Vorige week vond ik hem ook echt wel sterk spelen.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01 22:48
Mooi moment om de 0-2 te maken! Net op het moment dat er weer wat hoop komt rossen ze hem erin!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat Roda is slecht zeg. Maar goed, met jongens als Kurto, Van Peppen en Luijckx zul je het nooit ver schoppen natuurlijk.

Verwijderd

Deadsy schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:44:
[...]

Ik zie Kieft graag, hij heeft vaak problemen om uit zijn woorden te komen maar hij zegt wel vaak zinnige dingen.
Er zijn verhalen uit zijn Twente tijd waar hij de namen van de spelers niet meer wist en dan nog die verhalen van zijn tijd in Portugal.
Hem als trainer voor de groep zetten werkt misschien fantastisch maar misschien gaat het ook finaal verkeerd.
Twente ? , Portugal?
Over welke Kieft heb jij het?
Pagina: 1 ... 128 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum