[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.439 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
apis29 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:35:
[...]

:) Dat is idd de theorie erachter; het vraagteken was meer of het in de praktijk ook écht overeenkomt :*) ?
Lijkt me niet, anders waren er wel meer top coaches geweest die vroeger keeper waren.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
En bankzitters zouden een nog betere coach zijn, want die overzien het hele veld en zien ook nog eens hetzelfde als de coach :+

• toolkist
  • Niet online
En ik achter de TV zie nog meer (en coach ze toch al, al horen ze me niet) ;)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:50
Agent bevestigt: Hoesen naar PAOK

SIRTAKI VOOR DANNY - UPDATE - Danny Hoesen is de komende zes maanden te bewonderen in Griekenland. Geen Livorno of Roda JC Kerkrade voor de aanvaller, maar PAOK Saloniki wordt de nieuwe club van Hoesen. De 23-jarige speler is onderweg naar de Griekse havenstad om zijn transfer af te ronden, zo bevestigt zijn agent aan Ajax Showtime.

Hoesen wordt tot het einde van het seizoen gehuurd door de club van trainer Huub Stevens. PAOK zou bovendien een optie tot koop bedongen hebben: mocht de Griekse topclub de Limburger over willen nemen aan het einde van het seizoen, dan moet de club 2,5 miljoen euro overmaken. Daar lijkt echter niets van waar. De Telegraaf meldt dat de aanvaller alleen voor een half jaar verkast. Dat de Amsterdammers geen optie tot koop in de huurovereenkomst opnamen, bevestigt dat de clubleiding toekomst ziet in Hoesen.

Omdat Hoesen al veertien keer uitkwam voor Ajax 1, mag hij in theorie niet meer in het eerste spelen om nog in aanmerking te komen voor speeltijd in Jong Ajax. Daardoor besloot Ajax onder andere dat verhuur zinvol is voor de Limburger, die voor 400.000 euro van Fulham werd gekocht. De Engelsen bedongen bij de verkoop wel een fikse doorverkooppercentage. De spits zag een overgang zelf ook wel zitten en leek richting Livorno te vertrekken, zo meldde zijn zaakwaarnemer en diezelfde Kees Ploegsma Jr. is nu duidelijk: 'Hoesen is op weg naar PAOK Saloniki.

Hoesen heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2015 met een optie op nog een seizoen. Frank de Boer heeft dermate veel vertrouwen in hem dat hij Hoesen liever een half jaar ziet spelen in Griekenland dan dat hij hem bij de selectie houdt. Met Siem de Jong, Bojan Krkic en Kolbeinn Sigthórsson heeft De Boer drie spitsen, maar alledrie raakten ze dit seizoen al geblesseerd, waardoor Hoesen nog tot veel wedstrijden kwam. Zijn doelpunt tegen FC Barcelona (2-1 winst) was daarin het hoogtepunt.
Toch wel enigszins verrassend, aangezien de Jong toch lang niet altijd fit is dit seizoen en Koblein nog niet super rendeert voorin.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:34

PauseBreak

derp!

Optie tot koop? Ik dacht dat ze dat nu juist absoluut niet wilden hebben.

Nee, merp!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:53:
[...]

Toch wel enigszins verrassend, aangezien de Jong toch lang niet altijd fit is dit seizoen en Koblein nog niet super rendeert voorin.
In de hele filosofie van Ajax zou de optie tot koop ook niet passen.
Eigen jeugd opleiden, en dan zo makkelijk via een huurcontract met optie tot koop Hoesen laten gaan.
Het was juist de bedoeling om spelers wat langer vast te houden.
Dus het lijkt me dat dat niet klopt.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:50
dutchgio schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:00:
[...]

In de hele filosofie van Ajax zou de optie tot koop ook niet passen.
Eigen jeugd opleiden, en dan zo makkelijk via een huurcontract met optie tot koop Hoesen laten gaan.
Het was juist de bedoeling om spelers wat langer vast te houden.
Dus het lijkt me dat dat niet klopt.
Hoesen wordt tot het einde van het seizoen gehuurd door de club van trainer Huub Stevens. PAOK zou bovendien een optie tot koop bedongen hebben: mocht de Griekse topclub de Limburger over willen nemen aan het einde van het seizoen, dan moet de club 2,5 miljoen euro overmaken. Daar lijkt echter niets van waar. De Telegraaf meldt dat de aanvaller alleen voor een half jaar verkast. Dat de Amsterdammers geen optie tot koop in de huurovereenkomst opnamen, bevestigt dat de clubleiding toekomst ziet in Hoesen.

--

Dus er zit zo goed als zeker geen optie tot koop in het contract, was een speculatie die eerder op de dag de ronde ging.

Edit: Simon Zwarthuis meld nu dat er toch een optie tot koop is:

simon zwartkruis ‏@simonzwartkruis
Update Hoesen: PAOK en #Ajax hebben uiteindelijk toch optie tot koop in de zomer afgesproken. Net bevestigd door zaakwaarnemer Ploegsma

[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 30-01-2014 21:46 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01 17:29
chim0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:47:
[video]
Hoe kan dit op dit niveau? Ik heb dit nog nooit meegemaakt, zelfs op ons niveau niet, dat je iemand keihard een bal tegen z'n kop aanschiet. 8)7
Strakke bal, jammer van die slechte aanname. :+

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:48
Ik ben benieuwd wat er vandaag nog gaat gebeuren qua transfers. Het schijnt dat Everton een bod op Moisander gaat doen cq gedaan heeft (3.6 miljoen), dat PSV een nieuw bod op Zanka kan verwachten en dat Heitinga mogelijk naar Fulham gaat.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:05
Lijkt wel of iedereen die mislukt naar Fulham gaat.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
Bospa01 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:41:
[...]

Heb nog nooit gezien dat een scheidsrechter per ongeluk word geraakt ;)
zou er toch meer achter gezeten hebben :D

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Gynnad schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:34:
[...]

--

Dus er zit zo goed als zeker geen optie tot koop in het contract, was een speculatie die eerder op de dag de ronde ging.

Edit: Simon Zwarthuis meld nu dat er toch een optie tot koop is:

simon zwartkruis ‏@simonzwartkruis
Update Hoesen: PAOK en #Ajax hebben uiteindelijk toch optie tot koop in de zomer afgesproken. Net bevestigd door zaakwaarnemer Ploegsma
Maar hij wil zelf slagen bij Ajax, ik denk dat ie wel terug komt :)

Sana zou trouwens op het punt van verkopen staan, zijn we van die annanas ook weer af >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 31-01-2014 14:38 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:25
Maar wat nou als PAOK wel Hoessen wilt kopen voor die 2,5 miljoen, maar Hoessen zegt nee ik wil terug naar Ajax?

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:48
Dan gaat het vast niet door, want welke club gaat er een speler contracteren die niet voor die club wil (blijven) spelen?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 21:49
Dersan schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:48:
Maar wat nou als PAOK wel Hoessen wilt kopen voor die 2,5 miljoen, maar Hoessen zegt nee ik wil terug naar Ajax?
Als Hoessen ook met die optie akkoord gaat en het is verder uitgewerkt in het contract, dan kan dat beste een harde optie zijn.

• Martinusz
  • Nu online
Dan gebeurd het niet :? volgens mij heeft een speler daar altijd nog zelf een stem in. Ze hebben een optie tot koop, niet een garantie op koop ;)

edit: mits natuurlijk dat in het contract al is opgenomen in overleg met speler.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 31-01-2014 15:04 ]

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:56

Niku

Alagaesii

Bij PAOK voetballen lijkt me ook niet zo verkeerd. Lekker weertje daar :+

Nu even serieus, Hoesen had het toch niet gehaald bij Ajax 1. Die had misschien dit halve seizoen of misschien uiterlijk het volgende seizoen nog zijn minuutjes en goaltjes meegepikt, maar daarna zou hij in no-time door jeugdproducten van Ajax voorbij gestreefd worden. Die jongen heeft/had geen echte toekomst bij Ajax, dan is dit nog niet zo'n gekke transfer. Kijk naar Castillon, die heeft het slechter getroffen.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-01 22:45
Niku schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:28:
Bij PAOK voetballen lijkt me ook niet zo verkeerd. Lekker weertje sfeertje daar :+

Die gasten steken standaard elke wedstrijd hun eigen stadion in de fik :D

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
Dan gebeurt er niets, als in Hoessen blijft bij Ajax.

Het kopen van een speler, zoals dat altijd genoemd wordt, heeft feitelijk weinig met kopen als in 'een broodje kopen' te maken, het is namelijk niet veel anders dan het afkopen van een contract. Dat afkopen doet de nieuwe club, maar natuurlijk niet zonder dat de speler bij die nieuwe club een overeenkomst tekent. Een speler kopen suggereert dat de eigendom van een speler overgaat van de ene naar de andere club, maar niets is minder waar.

[ Voor 5% gewijzigd door argro op 31-01-2014 16:00 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:34

PauseBreak

derp!

Bigfoot schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:03:
[...]

Als Hoessen ook met die optie akkoord gaat en het is verder uitgewerkt in het contract, dan kan dat beste een harde optie zijn.
Het is geen slavernij.

Nee, merp!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:53
Railgunner schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:25:
Ik ben benieuwd wat er vandaag nog gaat gebeuren qua transfers. Het schijnt dat Everton een bod op Moisander gaat doen cq gedaan heeft (3.6 miljoen), dat PSV een nieuw bod op Zanka kan verwachten en dat Heitinga mogelijk naar Fulham gaat.
3,6 miljoen voor Moisander met nog 1,5 jaar contract zou ik niet eens in overweging nemen. Hij heeft meer waarde als hij het contract gewoon uitdient en misschien wil hij wel verlengen. Bovendien kom je dan verdedigend te staan met Veltman/Denswil en geen vervangers op niveau daar achter. Bij de eerste blessure of schorsing moet je dan gelijk allerlei noodscenarios (Blind/Poulsen als CV) uit de kast halen.

• Niku

Niku

Alagaesii

In zekere zin is het dat wel. Kijk naar Tadic, die nu ineens half verkocht blijkt te zijn zonder zijn medeweten.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-01 22:45

• ph4ge
  • Laatst online: 17:03
Uiteindelijk bepaal je als speler zelf. Het enige waar Tadic in principe voor heeft getekend is dat hij tot met het einde van de datum die in zn contract staat voor Twente speelt. Elke wijziging die daarop komt moet hij zelf ook goedkeuren en in het ergste geval blijft hij dus bij Twente tot de datum waar hij zelf mee akkoord is gegaan en is dan weer helemaal vrij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:53
Je zou in overleg met de speler een voorcontract kunnen tekenen. Volgens mij hebben PSV en Roda JC zoiets in het verleden gedaan met Tyton. Daar waren toen financiele redenen toe ivm met de licentie van Roda JC. Mogelijk dat die Grieken in een zelfde situatie zitten en er pas van de zomer geld is voor een transfersom?

• argro
Niku schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:06:
[...]

In zekere zin is het dat wel. Kijk naar Tadic, die nu ineens half verkocht blijkt te zijn zonder zijn medeweten.
Nee, FC Twente heeft de helft van een eventuele transferopbrengst verkocht. Dat staat geheel los van Tadic. Net als dat FC Twente de helft van de opbrengst van kantineverkopen zou kunnen verkopen. Dat betekent ook niet dat de koper eigenaar wordt van de helft van de voorraad bier en broodjes.

• Niku

Niku

Alagaesii

argro schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:16:
[...]
Nee, FC Twente heeft de helft van een eventuele transferopbrengst verkocht. Dat staat geheel los van Tadic. Net als dat FC Twente de helft van de opbrengst van kantineverkopen zou kunnen verkopen. Dat betekent ook niet dat de koper eigenaar wordt van de helft van de voorraad bier en broodjes.
Jawel. Dit betekent dat de koper (was het Doyen?) een belang krijgt bij de verkoop en mede gaat bepalen waar Tadic naar toe gaat. Drie spelers hebben dus belang van de verkoop van Tadic, in plaats van twee. Daardoor gaat de inspraak van Tadic minder zwaar wegen (in theorie).

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:38
Niku schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:28:
Nu even serieus, Hoesen had het toch niet gehaald bij Ajax 1. Die had misschien dit halve seizoen of misschien uiterlijk het volgende seizoen nog zijn minuutjes en goaltjes meegepikt, maar daarna zou hij in no-time door jeugdproducten van Ajax voorbij gestreefd worden. Die jongen heeft/had geen echte toekomst bij Ajax, dan is dit nog niet zo'n gekke transfer. Kijk naar Castillon, die heeft het slechter getroffen.
Ik denk ook dat hij het niet zou redden uiteindelijk maar over welke jeugdspelers heb je het? Wanneer brak er voor het laatste een spits door?

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:06:
[...]

Ik denk ook dat hij het niet zou redden uiteindelijk maar over welke jeugdspelers heb je het? Wanneer brak er voor het laatste een spits door?
Ajax is toch altijd zo vol van hun volgende generatie en daar zou ook de spits in zitten. Ben even zijn naam kwijt. Maar inderdaad, momenteel is er niets. Daarom zeg ik ook, hij had nog wel 1,5 jaar aan kunnen modderen zonder een basisplaats te krijgen.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:30

Player1S

Probably out in the dark

Niku schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Jawel. Dit betekent dat de koper (was het Doyen?) een belang krijgt bij de verkoop en mede gaat bepalen waar Tadic naar toe gaat. Drie spelers hebben dus belang van de verkoop van Tadic, in plaats van twee. Daardoor gaat de inspraak van Tadic minder zwaar wegen (in theorie).
Nee.

1: Ze hebben officieel geen inspraak in de transfer
2: Ze hebben niet de helft maar 25% in een 4-tal spelers
3: Ze schijnen dat te hebben in 4 spelers die uit eigen jeugd komen en/of gratis zijn binnen gekomen.

Niet half de koppen lezen en daarover oordelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• toolkist
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:57:
[...]

Nee.

3: Ze schijnen dat te hebben in 4 spelers die uit eigen jeugd komen en/of gratis zijn binnen gekomen.

Officieel niet nee.. Maar wacht maar eens af wat er gebeurt als er voor Tadic een bod van 10 miljoen komt, of als 3 van de 4 spelers gratis weggegaan zijn en de 4e dus de inleg van Doyen goed moet gaan maken.

Kwam net deze tegen op vi.nl _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.vi.nl/upload/73b9dba4-932b-451a-9856-a6a20846f822_tweetmrb.jpg

• Niku

Niku

Alagaesii

L1nt schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:57:
[...]

Nee.

Officieel, dus achter de schermen speelt het wel degelijk mee. Ik heb overigens niks genoemd over aantallen en percentages, dus daar hoef je me niet op te corrigeren.

Niet oordelen over wat ik wel en niet lees, daar heb je geen weet van.

edit: vooruit, ik heb 'half' genoemd, die mag je hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Niku op 31-01-2014 18:18 ]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik zit al klaar voor de wedstrijd van vanavond tussen Feyenoord en Vitesse. Hopelijk wordt het een mooie spannende pot die eindigt met veel doelpunten en in een gelijkspel :)

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Was er toch zowaar een bod op Immers uit Engeland! :)

Edit

En zijn eerste bal op het dak heeft hij al geschoten :(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 20:04 ]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:30

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:08:
[...]

Officieel niet nee.. Maar wacht maar eens af wat er gebeurt als er voor Tadic een bod van 10 miljoen komt, of als 3 van de 4 spelers gratis weggegaan zijn en de 4e dus de inleg van Doyen goed moet gaan maken.
Dan moet Twente uit ogen zak de lening terug betalen. Is allemaal goed geregeld.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zowel Vilhena als Boeitius hadden die ballen wel binnen kunnen schieten/koppen :(

Verwijderd

Deze was lastiger voor Immers...

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Jaja hij doet het weer. Knappe goal hoor :)

PSN: Finally_Chris

Verwijderd

En ja hoor, Pelle 1-0 op aangeven van JPB.

Edit

Die had er wel in gemogen de Vilhena! Tweede goede kans voor hem.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 20:46 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

1-0 bij rust, om moedeloos van te worden :( 2-0/3-0 moet je gewoon makkelijk over de streep trekken met de rust, maar alle kansen gaan weer verloren. Nu gaat Vitesse zijn strijdplan aanpassen, en dan weten we wel weer waar het schip strand.

Verwijderd

Mwah, niet zo negatief zeg. Vooralsnog staat Feyenoord voor. En echt gevaarlijk heb ik Vitesse nog niet gezien. Feyenoord had de beste kansen.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vitesse heeft het balbezit maar is verder totaal niet gevaarlijk geweest. Voorlopig nog geen enkele reden tot zorgen.. Zeker niet omdat Feyenoord na de goal zelf ook beter is gaan voetballen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zal de wedstrijden eens noemen waarbij de eerste kans van de tegenstander erin ging :+ Da's een heel rjtje dit seizoen.

Verwijderd

Daarom staat Kongolo nu ook op het veld :)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha, niet alleen dit seizoen :+

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01 22:48
Pfoei, wat een heerlijke speler is die Boëtius toch :9

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:54:
Ik zal de wedstrijden eens noemen waarbij de eerste kans van de tegenstander erin ging :+ Da's een heel rjtje dit seizoen.
Het zou zomaar kunnen vandaag. Zou wat zijn :+

Verwijderd

Smerige overtreding van BMI.

• chim0
Oei Indi. Komt ie goed mee weg!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Lol @ John de Wolf.
"het was geen bewuste, hij probeerde er overheen te stappen".
Tuurlijk John.
Dit had dik rood moeten zijn!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:47

Herman

FP ProMod
Schandalige overtreding van BMI, dat had gewoon rood moeten zijn... :/

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• argro
Nou, daar ontsnapt BMI aan donkerrood. Wel leuk dat doucommentaar. Heerlijk hoe De Wolf een poging doet om het als onbewust te bestempelen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, nu jullie weer jongens.

EDIT: Gewoon rood voor BMI natuurlijk

[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 31-01-2014 21:16 ]

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

1-1 :*)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Had Mulder die niet moeten hebben :+ ?

• chim0
Ik denk heel de tijd dat mijn PC lagged als John de Wolf aan het woord is. :D

• Niku

Niku

Alagaesii

Overtreding van BMI gemist.. tell me!

Verwijderd

Dacht het niet.

• argro
Niku schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:21:
Overtreding van BMI gemist.. tell me!
In een duel met / dankzij een overtreding van BMI gaat een speler van Vitesse neer. Vervolgens gaat BMI even op diens borstkas staan.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:15
Na die goal van Feyenoord wederom een mooie duikeling van Boetius. Op zo'n moment is zo'n volle schreeuwende Kuip toch wel in je voordeel. Had naar mijn idee gewoon geel voor dat jochie moeten zijn, maar krijgt de vrije trap mee :N

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:47

Herman

FP ProMod
De wedstrijd is wat rommelig geworden. Maar ze kunnen 'm beiden winnen :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 15:38
argro schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:24:
[...]
In een duel met / dankzij een overtreding van BMI gaat een speler van Vitesse neer. Vervolgens gaat BMI even op diens borstkas staan.
Overigens erger ik mij dan weer dood aan die reactie van die Gozubuyuk. Zo overdreven aanwezig en dan die gozer van Vitesse gaan duwen. Moeten ze een keer bij hem doen dan staat hij weer met z'n respect bandje te zwaaien. :(

Verwijderd

Scheidsrechter staat voor mijn gevoel te veel toe.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ibarra staat met zijn kop tegen hem aan. Dat is zeker wel te begrijpen? Ibarra moet zijn plaats weten en zich niet zo op laten naaien.

• PWM
  • Niet online

PWM

Noem mij maar negatief. Gewoon weer de punten verloren in de 1ste helft toen je omkwam in de kansen. Vanaf het begin van de 2de helft vloeit de creativiteit weg, en nu zie je ook eigenlijk geen echte kansen meer voor Feyenoord. De 1-1 binnenhalen is nu het devies, in plaats van lachend de 3 punten binnen te halen met een flinke overwinning.

Verwijderd

Goossens voor Boëtius. Waarschijnlijk licht geblesseerd. Feitelijk de wedstrijd uit geschopt door tig kleine overtredingen waar niet voor gefloten werd.

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:40:
Noem mij maar negatief. Gewoon weer de punten verloren in de 1ste helft toen je omkwam in de kansen. Vanaf het begin van de 2de helft vloeit de creativiteit weg, en nu zie je ook eigenlijk geen echte kansen meer voor Feyenoord. De 1-1 binnenhalen is nu het devies, in plaats van lachend de 3 punten binnen te halen met een flinke overwinning.
Er is nog tijf hè :P

• D-e-n
Het wordt dat Feyenoord eens scoort als ze niet lekker draaien.

• PWM
  • Niet online

PWM

Daarom zeg ik ook dat de 1-1 nog binnengehaald moet worden ;)

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:44:
[...]

Daarom zeg ik ook dat de 1-1 nog binnengehaald moet worden ;)
Maar je hoopt siekum dat alle punten in Rotterdam blijven volgens mij :P

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:57

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:40:
Goossens voor Boëtius. Waarschijnlijk licht geblesseerd. Feitelijk de wedstrijd uit geschopt door tig kleine overtredingen waar niet voor gefloten werd.
Ik heb zelfs een overtreding gezien waarbij hij helemaal niet werd geraakt!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Feyenoord even met de rug tegen de muur. Hopelijk blijft het 1-1!

Tomorrow is not today!

Verwijderd

St@m schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:45:
[...]

Ik heb zelfs een overtreding gezien waarbij hij helemaal niet werd geraakt!
Ga maar kijken hoe vaak die gozer wel niet wordt geschopt in de duels. Zijn loopbaan zal als dat zo door gaat hetzelfde eindigen als van Basten.

• D-e-n
Zou wel eens verdiend zijn als ze dit nu eens winnen

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:48:
[...]

Ga maar kijken hoe vaak die gozer wel niet wordt geschopt in de duels. Zijn loopbaan zal als dat zo door gaat hetzelfde eindigen als van Basten.
Overdrijf niet zo joh, hij wordt net zo vaak geschopt als iedere snelle aanvaller. En ja, dat is vaak.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

St@m schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:50:
[...]

Overdrijf niet zo joh, hij wordt net zo vaak geschopt als iedere snelle aanvaller. En ja, dat is vaak.
Kijk deze wedstijd dan maar terug. Zul je dat zelf wel zien.

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:51:
[...]

Waarom zou ik de wedstrijd terug gaan kijken.. ik heb net 90 minuten beroerd voetbal gezien, dan ga ik het niet nog eens kijken. Ja, Boetius krijgt schoppen.. nogmaals, net als iedere snelle aanvaller.

Jammer.. 1-1.. Ajax kampioen..

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:48
Wat een prutser die Vilenha

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lol immers wordt zo in zijn rug geduwd, niks aan de hand :+

• jaapstobbe
St@m schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:53:
[...]

Waarom zou ik de wedstrijd terug gaan kijken.. ik heb net 90 minuten beroerd voetbal gezien, dan ga ik het niet nog eens kijken. Ja, Boetius krijgt schoppen.. nogmaals, net als iedere snelle aanvaller.

nog 13 wedstrijden, 39 punten te winnen... PSV kan ook nog kampioen worden.

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 12:17
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:51:
[...]

Komop man......Boëtius is gewoon de schwalbekoning van Feyenoord aan het worden, vorige week tegen ADO zag je het ook al.

• St@m

St@m

@ Your Service

jaapstobbe schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:54:
[...]

Hehe :+ Als dat gebeurd eet ik een sok op

• PWM
  • Niet online

PWM

jaapstobbe schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:54:
[...]

Feyenoord verliest punten in wedstrijden waar ze beter zijn
Vitesse verliest punten als ze minder goed zijn
Ajax wint zijn zaadpotten

Alleen Twente is nog een darkhorse.

• jaapstobbe
van peperstraten: "Ajax is nog steeds koplopergggggggggg", vervelende brabander :)

Verwijderd

Flex schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:54:
[...]

Komop man......Boëtius is gewoon de schwalbekoning van Feyenoord aan het worden, vorige week tegen ADO zag je het ook al.
Ook voor jou, ga maar kijken. Zie je vanzelf de overtredingen. Tenzij je die niet wilt zien natuurlijk.

• Investig8or
  • Laatst online: 18:45

Investig8or

What goes up, could come down

St@m schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:54:
[...]

Hehe :+ Als dat gebeurd eet ik een sok op
Voor de zekerheid even quoten :+

Idiocracy: it is real!

• ph4ge
  • Laatst online: 17:03
CR1691 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:53:
Scheidsrechter had geen beste dag, beide kanten op overigens.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

St@m schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:53:
[...]
Kom op zeg, de 2e seizoenshelft is net begonnen...
Ik heb in de eerste seizoenshelft heel wat rare onverwachte uitslagen gezien,
dus wat mij betreft is alles nog mogelijk.
Tuurlijk hoop ik dat Ajax kampioen wordt, maar als we zondag verliezen van Utrecht ligt alles weer open en zegt men weer dat Vitesse kampioen kan worden en Twente ook nog meedoet :')

1-1 terchte uitslag vanavond denk ik.
In mijn ogen verdiende Fey 1 punt, die hebben ze gekregen.
Vitesse was teveel aan het breien. Hadden ze het tempo voorin omhoog gegooid dan hadden ze een grote kans op 3 punten gehad.

• toolkist
  • Niet online
CR1691 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:53:
Immers viel gewoon om van vermoeidheid, daar was echt niks aan de hand.

• Investig8or
  • Laatst online: 18:45

Investig8or

What goes up, could come down

ph4ge schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Scheidsrechter had geen beste dag, beide kanten op overigens.
Zojuist samenvatting gezien, kan het hier alleen maar mee eens zijn. Sjonge jonge... opgefokt ventje met zijn geduw :X

Idiocracy: it is real!

• Martinusz
  • Nu online
BMI zal toch wel fikse straf krijgen? 2 voeten expressie op je tegenstander gaan staan...wat bezield zo iemand :X

• Niku

Niku

Alagaesii

Als PSV zondag wint staan ze op nog 'maar' 5 punten van Feyenoord, dan zou de vierde plaats weer in zicht zijn.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Tuurlijk hoop ik dat Ajax kampioen wordt, maar als we zondag verliezen van Utrecht ligt alles weer open en zegt men weer dat Vitesse kampioen kan worden en Twente ook nog meedoet :')

1-1 terchte uitslag vanavond denk ik.
In mijn ogen verdiende Fey 1 punt, die hebben ze gekregen.
Vitesse was teveel aan het breien. Hadden ze het tempo voorin omhoog gegooid dan hadden ze een grote kans op 3 punten gehad.
Als je kijkt naar de kansen aan weerszijden dan heeft Feyenoord zichzelf tekort gedaan.

Van Halst en Leerdam mogen beweren dat Vitesse beter was. Maar vergeten en passent te vermelden waarin dan. In het de bal naar elkaar toe spelen op die plekken van het veld waar er geen gevaar in school voor Feyenoord?

Wat deed Vitesse met hun balbezit? En wat deed Feyenoord met hun balbezit?

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:56:
[...]
Van Halst en Leerdam mogen beweren dat Vitesse beter was. Maar vergeten en passent te vermelden waarin dan. In het de bal naar elkaar toe spelen op die plekken van het veld waar er geen gevaar in school voor Feyenoord?
Precies wat ik vorige week dacht toen men zei dat Feyenoord in het eerste helft tegen Ajax veel beter was.
Veel balbezit inderdaad, maar als ze er niks mee doen, wat dan?

• D-e-n
Volgens mij Ajax toen ook veel balbezit en Feyenoord de dreiging

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Eerste 30 minuten had Fey veel balbezit toch?
Kan me herinneren dat Fey toen echt goed positiespel speelde.
Maar ze houden het niet vol.

• D-e-n
Dan snap ik de vergelijking niet want Feyenoord was dat half uur toch ook gevaarlijk?

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dvdkiwi schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:58:
[...]
Inderdaad, dat dus. Utrecht heeft een hoop nieuwe spelers. Oa Koevermans, maar ik weet niet of die al fit genoeg is om mee te doen. Verder is Utrecht altijd erg gemotiveerd en is een half 1 wedstrijd voor Ajax vaak lastig. Ik vermoed wel dat ze punten laten liggen.

Overigens heeft Twente nog een wedstrijd tegoed, dus als Ajax verliest en Twente 2X wint staan ze gelijk.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ajax gaat echt niet verliezen van dit Utrecht. Ze hebben gewoonweg niet de kwaliteit om het Ajax moeilijk te maken. Om Ajax continue onder druk te zetten heb je sowieso een op elkaar in gespeeld elftal nodig en dat hebben ze niet. En met Bulthuis achterin is het niet de vraag of Ajax scoort maar hoe vaak. De tijd dat Utrecht zichzelf kon overtreffen tegen Ajax is voorlopig voorbij, een paar nieuwe spelers er bij zal dat niet veranderen, helemaal niet met een Koevermans. DIe is over de top en totaal uit vorm, geen wedstrijdritme en lange tijd niet op niveau gespeeld. Mocht Koevermans mee doen morgen dan is dat alleen maar in het voordeel van Ajax; geen snelheid, statisch en uitgerangeerd.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

D-e-n schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 09:40:
Dan snap ik de vergelijking niet want Feyenoord was dat half uur toch ook gevaarlijk?
Ik heb in dat half uur niet echt uitgespeelde kansen gezien van Feyenoord, echt gevaarlijk vond ik ze niet.

@hierboven:
Als Ajax net zo speelt als tegen Go Ahead dan kunnen we (Ajax) de borst natmaken zondag.
Wel overwicht, maar slappe hap was het.

Pagina: 1 ... 126 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum