Schiet ie tegen die vent aan. Niet te geloven...El_V schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:13:
3 tegen 1 niet uitspelen..
[ Voor 49% gewijzigd door jaapstobbe op 26-01-2014 16:21 ]
Feyenoord, AZ, PSV speelden alle zeer slecht. Vitesse speelt zoals de laatste weken, maar nu viel het kwartje eens niet de goede kant op. Ajax is pijnlijk om aan te zien, maar pakt de punten in ieder geval.
Niet om aan te zien allemaal.
Blessuretijd is altijd minimaal hoor, dus maakt niet wanneer je wisselt. Al zijn die minuten altijd vrij bedenkelijkjaapstobbe schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:17:
aardig van GAE om te wisselen in de blessure tijd, kost weer tijd
Eén positief punt van Ajax, de 3 punten. Verder alles snel vergeten
Tomorrow is not today!
Scheids matig, Ajax slecht. Vind ik een betere verwoording.Spacey23 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:23:
De scheids was slecht, Ajax was matig, maar de overwinning is binnen. Mooi weekend zo!
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2014 16:28 ]
met de meeste denen wel het geval. fischer spreekt ook uitstekend nederlands (en eriksen trouwens ook)PWM schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:26:
Die Schöne spreekt toch wel zeer knap Nederlands. Hij woont hier al lang natuurlijk, maar hij spreekt netter dan menig Nederlander.
Heerenveen was ook slecht, dat wilde ik hier nog even aan toevoegenPWM schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:21:
1 van de slechtste weekenden die ik ooit heb gezien. Alle wedstrijden waren waardeloos. Sommige waren voor de neutrale toeschouwers nog wel het aanzien waard door de spanning, maar dat was het dan ook wel.
Feyenoord, AZ, PSV speelden alle zeer slecht. Vitesse speelt zoals de laatste weken, maar nu viel het kwartje eens niet de goede kant op. Ajax is pijnlijk om aan te zien, maar pakt de punten in ieder geval.
Niet om aan te zien allemaal.
I don't want no cake, I want me some pie!
Dat fenomeen heb ik ook met Simon Poulsen gezien. Heb hem ooit ontmoet toen hij mijn school bezocht in zijn vorige periode bij AZ maar hij sprak keurig Nederlands.El_V schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:27:
[...]
met de meeste denen wel het geval. fischer spreekt ook uitstekend nederlands (en eriksen trouwens ook)
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Neem dan Pelle, geen woord nederlands en een beetje hakkelig engels. Maar ja die mooie jongen spendeert al z'n tijd aan het doen van zn haarPWM schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:26:
Die Schöne spreekt toch wel zeer knap Nederlands. Hij woont hier al lang natuurlijk, maar hij spreekt netter dan menig Nederlander.
Eigenlijk gewoon alleen in het Nederlands interviewen, gewoon stug volhouden, komen ze niet in de picture, moet je eens opletten hoe snel ze dan Nederlands willen leren
Float like a butterfly, sting like a bee.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Overigens snap ik prima dat een Pelle (bijvoorbeeld) geen Nederlands spreekt. In het begin was Nederland natuurlijk slechts een tussenstation. En hier spreekt iedereen Engels.
Eriksen en Fischer kwamen al op jonge leeftijd naar Nederland en hebben hier ook een (sport-)opleiding gevolgd volgens mij.
[ Voor 58% gewijzigd door Rhapsody op 27-01-2014 14:51 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
PSN: Finally_Chris
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Met deze temperaturen is voetbal simpelweg ..., de velden zijn simpelweg nauwelijks bespeelbaar muv kunstgras. Wmb hoeft dan ook gewoon niet.Dadona schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:12:
Wellicht is Ajax de winnaar van dit weekend, maar menig supporter van voetbal is dit weekend de verliezer. Jemig wat een treurige bedoening.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is heel simpel, de gemiddelde Nederlander switcht automatisch naar Engels. Zo is het voor een buitenlander best lastig om Nederlands te leren.M@cer schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:22:
Ik vraag me altijd af hoe iemand die hier al jaren woont maar nog geen woord Nederlands praat zich in het dagelijks leven redt (met bv een brood halen).
De huidig eigenaar heeft dat tekort betaald maar ze dreigen in de problemen te komen qua financial fairplay.
Over 3 jaar tijd mogen ze blijkbaar 45mln verlies draaien en dit jaar 24.5mln en vorig jaar was er een verlies van 22.7mln dus ze zitten al over de 45mln heen.
Dit laat toch deels zien hoe afhankelijk ze zijn van de eigenaar.
Als Chigirinskiy deze maand de geld kraan dicht draait dan zijn ze volgende maand al failliet omdat er gewoon een flink tekort is.
Verwijderd
Nee, die gaan er dit jaar in, maar dat betekent niet dat ze dan opeens winst maken. Het verlies loopt alleen niet veel verder op in 2014 dat is alles.Catorce schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:29:
De verkopen van Bony en Van Ginkel zijn daar niet in mee genomen, dat mag je er dan wel bij vertellen. Het is dan nog veel geld, maar het scheelt een slok op een borrel.
Ik denk dat voor iedereen die een beetje logisch kan nadenken het toch wel logisch is dat die transfers er nog niet bijzitten.Catorce schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:29:
De verkopen van Bony en Van Ginkel zijn daar niet in mee genomen, dat mag je er dan wel bij vertellen. Het is dan nog veel geld, maar het scheelt een slok op een borrel.
Want als ze er wel bij gezeten hadden dan had je je echt mogen afvragen wtf er gebeurt is aangezien het verlies min of meer in lijn zit met het jaar ervoor.
Maar de cijfers laten wel zien hoe ernstig de situatie bij Vitesse is.
Het verschill tussen inkomsten en uitgaven is dusdanig dat je dit niet zomaar weg werkt met een shirtsponsor.
Edit: Net even de jaarcijfers bekeken. Wat er o.a. gebeurt, is dat Vitesse de volledige kosten van het nieuwe trainingscomplex ten laste van het resultaat laat komen. Dat zorgt vanzelfsprekend voor een flink verlies, dat afgedekt is met een agiostorting. Voordeel voor Vitesse is dat de investering niet te koste is gegaan van het eigen vermogen, integendeel, dat is gestegen. Ook zou Vitesse later nog bijvoorbeeld een hypotheek op het complex kunnen vestigen. Zonder alle slimmigheden op boekhoudkundig gebied doorzien te hebben, is mijn beeld wel bevestigd dat het vooral gegoochel met cijfers is, bijvoorbeeld met een fiscale reden.
[ Voor 48% gewijzigd door argro op 27-01-2014 21:26 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Uiteraard, zolang het tekort gedekt word door de eigenaar (wat bij Vitesse gebeurt) dan is er niets aan de hand want iedereen krijgt uiteindelijk betaald.argro schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:05:
Die cijfers is natuurlijk een groot gegoochel met cijfers. Als het verlies gedekt is door de eigenaar, dan is er geen verlies. Daar klopt dus iets niet. Ook rijmen een omzet van 11,5, kosten van 30 een een verlies van 24,5 mio moeilijk met elkaar. Ik vermoed dat er eerder een slim spel gespeeld wordt, dan dat de situatie echt alarmerend is.
Maar voor de Financial Fairplay regels tellen de cijfers exclusief de bijdrage van de eigenaar.
Dus voor de Financial Fairplay regels is de situatie echt wel alarmerend.
Het is natuurlijk niet geheel toevallig dat men nu net binnen die bandbreedte blijft. Het kan niet anders dan dat daar op gestuurd is. De bouw van het trainingscomplex hadden natuurlijk ook heel anders in de boeken verwerkt kunnen worden.Deadsy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:27:
[...]
Dus voor de Financial Fairplay regels is de situatie echt wel alarmerend.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Vond het anders behoorlijk billenknijpen de laatste paar minuten. Oss had een paar enorme kansen op de gelijkmaker.frankwopereis schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:40:
Eindelijk de 2-1 van Oss.. Wat is die wedstrijd slaapverwekkend..
Ze hadden zelfs op voorsprong moeten staan. Dat ik op een gegeven moment de laptop er bij pak zegt genoeg over de wedstrijdchim0 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:57:
[...]
Vond het anders behoorlijk billenknijpen de laatste paar minuten. Oss had een paar enorme kansen op de gelijkmaker.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Verwijderd
Misschien wel, maar een voetbalclub moet zich bezig houden met voetbal en of het nu slechts boekhoudkundige trucs zijn of niet, het voelt voor mij nogal verdacht. Zeker omdat iemand dan even het verlies bijstort en daar de situatie weer mee afgedaan is. No offence maar de reputatie van Vitesse is al niet best en dat wordt met dit soort spelletjes niet direct beter. Vroeg me vorige week af waarom ze geen shirtsponsor hebben eigenlijk, maar misschien is het niet zo'n aantrekkelijke club ?argro schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:37:
[...]
Het is natuurlijk niet geheel toevallig dat men nu net binnen die bandbreedte blijft. Het kan niet anders dan dat daar op gestuurd is. De bouw van het trainingscomplex hadden natuurlijk ook heel anders in de boeken verwerkt kunnen worden.
Het gebeurt echt niet alleen bij Vitesse hoor.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:03:
[...]
Misschien wel, maar een voetbalclub moet zich bezig houden met voetbal en of het nu slechts boekhoudkundige trucs zijn of niet, het voelt voor mij nogal verdacht. Zeker omdat iemand dan even het verlies bijstort en daar de situatie weer mee afgedaan is. No offence maar de reputatie van Vitesse is al niet best en dat wordt met dit soort spelletjes niet direct beter. Vroeg me vorige week af waarom ze geen shirtsponsor hebben eigenlijk, maar misschien is het niet zo'n aantrekkelijke club ?
Neymar? Bale? Ook in Spanje wordt er gesjoemeld met geldbedragen.
Is het niet om dé basisspeler niet jaloers te maken en hem laten prijken met de titel 'duurste speler ooit' op zijn naam dan dat een nieuwe transfer dat zou wegnemen, dan wel het financieel steunen van het goede doel van een speler en het bedrijf van zijn vader.
Chelsea, Bayern, Arsenal, en dan nog maar zwijgen over de Turkse 'grootmachten'.
Nee, de grenzen tussen voetbal en een financieel spelletje zijn niet zo klein meer.
Het gerucht ging dat Chinese telecomfabrikant Huawei interesse had om sponsor van Ajax of Vitesse te worden, en zo meer een naam in Nederland op te doen. Maar vooralsnog is daar nog niets van waar gebleken.
Overigens is een groot deel van de selectie van Vitesse gehuurd; ook iet erg goed voor de ontwikkeling van de club lijkt me.
Sinds voetbalclubs miljoenenbedrijven zijn, bijna altijd BV's of NV's, zou het zonde zijn om niet fiscaal optimaal te opereren. Dat hoort er m.i. gewoon bij. Ik zou het in ieder geval lachwekkend vinden wanneer een club miljoenen te veel belasting zou betalen omdat een vrijwilliger de boekhouding doet (want ja, men moest zich vooral met voetbal bezighouden). Voordat ik tientallen miljoenen in een club zou steken zou ik ook wel even bij een accountant en fiscalist binnen lopen in ieder geval. Als agio bijstorten bij een miljoenenverliezen dan het meest gunstig is, dan zou ik dat ook zo doen. Lekker belangrijk dan dat voetbaljournalisten het verschil tussen kosten en uitgaven niet kennen en nog nooit een jaarverslag hebben gelezen (maar wel sappige stukjes schrijven over financiële resultaten).Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:03:
[...]
Misschien wel, maar een voetbalclub moet zich bezig houden met voetbal en of het nu slechts boekhoudkundige trucs zijn of niet, het voelt voor mij nogal verdacht. Zeker omdat iemand dan even het verlies bijstort en daar de situatie weer mee afgedaan is.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Vitesse gokt op CL inkomsten en transferinkomsten de komende 3 jaar. Komen die inderdaad, dan zegt iedereen hoe slim het was, komen ze niet, dat zegt iedereen dat je het aan zag komen.
EDIT: Even voor de goede orde: Zo'n gok mag je nooit doen natuurlijk
"Voordeel" voor de mensen achter Vitesse, is dat Vitesse zelf ze geen klap interesseert. Mocht Vitesse uiteindelijk kapot gaan, dan balen ze alleen van hun centen. Het geel/zwart zelf boeit niet.
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 28-01-2014 09:28 ]
'Ajax verslaat de kleintjes - het teken van de kampioen'
[ Voor 10% gewijzigd door Koppensneller op 28-01-2014 10:28 ]
Transfer inkomsten bij Vitesse? is het gros niet uitgeleend vanuit Chelsea? Krijgen ze daar ook geld voor als die een transfer maken?PWM schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:27:
Vitesse neemt gewoon een voorschot op de toekomst, iets wat je vaker ziet. Soms werkt dat (PSV, niet qua resultaat wel financien) en soms werkt dan niet (zie Feyenoord) 4-5 jaar geleden.
Vitesse gokt op CL inkomsten en transferinkomsten de komende 3 jaar. Komen die inderdaad, dan zegt iedereen hoe slim het was, komen ze niet, dat zegt iedereen dat je het aan zag komen.
EDIT: Even voor de goede orde: Zo'n gok mag je nooit doen natuurlijk
"Voordeel" voor de mensen achter Vitesse, is dat Vitesse zelf ze geen klap interesseert. Mocht Vitesse uiteindelijk kapot gaan, dan balen ze alleen van hun centen. Het geel/zwart zelf boeit niet.
Ik zie niet echt veel potentiele spelers bij Vitesse rondlopen die zij voor een prikkie hebben gekocht of zelf hebben opgeleid en die miljoenen gaan opleveren, of heb ik iets gemist?
M.i. laat het artikel juist zien dat de veelvuldig gebruikte stelling dat je kampioen wordt tegen de kleintjes niet (altijd) waar is. Vorig jaar behaalde bijvoorbeeld Feyenoord evenveel punten als Ajax tegen de kleintjes en PSV maar 1 punt minder. Vorig jaar heeft Ajax dus het verschil gemaakt tegen de 'groten'. Ook dit jaar is het natuurlijk nog maar afwachten of Ajax wel kampioen gaat worden.Koppensneller schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:28:
Een aardig artikel in de Volkskrant over waarom je kampioen wordt tegen de kleintjes en waarom Vitesse dat dit jaar niet gaat worden:
'Ajax verslaat de kleintjes - het teken van de kampioen'
De transfers van Van Ginkel en Bony komen pas dit seizoen op de balans, dus die hebben ze nog tegoed.martinusz schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:45:
[...]
Transfer inkomsten bij Vitesse? is het gros niet uitgeleend vanuit Chelsea? Krijgen ze daar ook geld voor als die een transfer maken?
Ik zie niet echt veel potentiele spelers bij Vitesse rondlopen die zij voor een prikkie hebben gekocht of zelf hebben opgeleid en die miljoenen gaan opleveren, of heb ik iets gemist?
Dat is ook zo'n beetje de enige die uit eigen gelederen komt en die wat op kan leveren, maar dan hebben we het nog over max. 5 miljoen?
Ik denk dat we toch wel kunnen concluderen dat Vitesse geen kweekvijver is voor eigen talent die verkocht kan worden. Als zij zich daarop willen focussen, dan zullen ze toch echt heel anders te werk moeten gaan en niet meer de bitch van Chelsea moeten zijn
De kosten die zijn gemaakt zijn volgens mijn veelal eenmalig, zoals investeringen in het trainingscomplex. Daar zouden ze dus de komende jaren geen last meer van hebben.Railgunner schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:40:
Klopt, maar wat gebeurt er de jaren daarna? Heeft Vitesse een goede speler in de selectie die niet gehuurd is en voor veel geld verkocht kan worden? Ik kan niemand bedenken, maar zo goed ken ik de selectie van Vitesse ook niet.
Iemand al ergens beelden kunnen vinden?dutchgio schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:44:
Heel erg lucky.
Het was niet eens een uittrap, maar een terugspeelbal.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nee, nog niet gevonden en ik acht die kans dat dat nog komt vrij klein;
"Er waren maar weinig getuigen van het unicum in de loopbaan van de ex-speler van FC Volendam en Ajax. Van de circa honderd toeschouwers zaten de meeste mensen nog binnen. 'Het gebeurde vlak na rust en het was koud. En er waren wel twee camera's, maar het zou best kunnen dat die het doelpunt ook hebben gemist."
Lijkt me alleen sterk dat ze die kosten in 1 jaar mogen nemen. Bij dit soort grote investeringen zit je vaak vast aan een minimale afschrijvingstermijn van een aantal jaar.Koppensneller schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:38:
[...]
De kosten die zijn gemaakt zijn volgens mijn veelal eenmalig, zoals investeringen in het trainingscomplex. Daar zouden ze dus de komende jaren geen last meer van hebben.
Bron: http://www.nusport.nl/voe...huurbasis-vertrekken.htmlHet ziet ernaar uit dat Danny Hoesen de komende dagen door Ajax zal worden verhuurd, vermoedelijk aan een Belgische of Italiaanse club. Er zal geen sprake zijn van een optie tot koop. Coach Frank de Boer van de Amsterdammers denkt dat hij met Siem de Jong, Bojan Krkic en Kolbeinn Sigthorsson de rest van het seizoen voldoende opties heeft voor de spitspositie.
In het originele artikel in de Telegraaf (via NuSport te bereiken) is te lezen dat Hoesen niet meer in Jong Ajax kan spelen (ivm 15+ wedstrijden in Ajax 1) en dat het voor zijn ontwikkeling beter zou zijn als hij veel minuten zou maken bij een andere club.
Gelijk een krater
Dat veld hebben ze moeten vervangen, haha.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Een Italiaanse eerstedivisieclub is uit de competitie genomen omdat de spelers zich voordeden als geblesseerd, en ze na 21 minuten niet verder konden. De uitclub in de derby had toen al 3x gewisseld en 5 spelers die het veld hadden verlaten.
De reden: doodsbedreigingen van eigen "fans", die niet naar de wedstrijd mochten komen en daarom de eigen spelers bedreigden als die toch zouden spelen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb nou niet echt het idee dat hij klaar is voor een grote club eigenlijk. Jij wel?Niku schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:21:
Van Basten hoort bij een grote club. Het doet me bijna pijn om onze een na beste voetballer ooit te zien ploeteren bij Heerenveen. Pleit wel voor hem, dat dan weer wel.
Waren ze bij VI heel duidelijk in, die zijn er gewoon niet. Niet het nivo wat ze willen alleen doen ze voorkomen dat ze er wel zijn.KillaZ schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:57:
En dan? Opvullen met jeugd?
Alle talenten zijn al in het buitenland en daar kunnen clubs als Feyenoord & Ajax niet tegenop want "spelen" bij een club als Arsenal, Man Unites, Inter etc etc is natuurlijk voor zo'n jochie ook veel meer aanzien dan een Nederlands clubje.
Horen.. Qua naam misschien wel wat betreft zijn package en kwaliteiten eigenlijk niet. Mislukt als bondscoach mislukt als trainer van Ajax en bij Heerenveen doet hij leuk zoals je kan verwachten met het materiaal wat hij heeft. Ik vind het zonde want hij past wel bij Heerenveen.Niku schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:21:
Van Basten hoort bij een grote club. Het doet me bijna pijn om onze een na beste voetballer ooit te zien ploeteren bij Heerenveen. Pleit wel voor hem, dat dan weer wel.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Tsja, een groot voetballer is nou eenmaal niet automatisch een goede trainer. Kijk maar naar Gullit, die heeft nou ook niet bepaald een echt sterke indruk als trainer achtergelaten. Frank de Boer is een ander voorbeeld, die doet het gewoon goed terwijl van Basten het bij Ajax nooit echt op de rails kreeg.Niku schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:21:
Toch heeft van Basten het bij Heerenveen verdienstelijk gedaan met het materiaal dat hij tot zijn beschikking heeft. We zullen zien waar hij binnenkort neer gaat strijken.
Die ploeg komt uit een regio in de buurt van Napels --> Maffia!gambieter schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:55:
Om de discussies over uitsupporters bij Ajax-Feyenoord een beetje in perspectief te zetten: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/25944464
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Vlassie1980 op 29-01-2014 15:39 ]
Destijds bij Ajax en bij Heerenveen geregeld op de bank zien zitten met een blik dat uitstraalde dat ie geen idee had wat ie moest doen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hoe kan dit op dit niveau? Ik heb dit nog nooit meegemaakt, zelfs op ons niveau niet, dat je iemand keihard een bal tegen z'n kop aanschiet.
Het is mij overigens als scheidsrechter tot tweemaal toe overkomen. Ik doe als scheidsrechter altijd mijn best om zo min mogelijk op te vallen, blijkbaar gaat dat soms erg goed
Wel een disclaimer: Van Basten had niet echt het ideale instapmoment bij Ajax. Het was toen nog echt een puinzooi en Frank de Boer had iets makkelijker. Verder denk ik wel dat Frank de Boer een betere trainer is.Vlassie1980 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:37:
[...]
Tsja, een groot voetballer is nou eenmaal niet automatisch een goede trainer. Kijk maar naar Gullit, die heeft nou ook niet bepaald een echt sterke indruk als trainer achtergelaten. Frank de Boer is een ander voorbeeld, die doet het gewoon goed terwijl van Basten het bij Ajax nooit echt op de rails kreeg.
Toch heeft van Basten het bij Heerenveen verdienstelijk gedaan met het materiaal dat hij tot zijn beschikking heeft. We zullen zien waar hij binnenkort neer gaat strijken.
[...]
Die ploeg komt uit een regio in de buurt van Napels --> Maffia!
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 30-01-2014 11:54 ]
Idd FdB in het rijtje zetten bij Marco & Ruud als spelers is echt een belediging voor de die 2 mannen.apis29 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:53:
Hij is dan ook geen voetballer van de klasse van een Gullit of v.Basten(dat ie in dezelfde zin genoemd wordt
). En verdedigers maakten geloof ik sowieso betere coaches in het algemeen(?) ...
wel mooie carriere: oranje, ajax, heerenveen.... tijd voor een JL-league club en dan aflsuiten bij de amateurs....
Heb nog nooit gezien dat een scheidsrechter per ongeluk word geraaktlateef schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:28:
Het is mij overigens als scheidsrechter tot tweemaal toe overkomen. Ik doe als scheidsrechter altijd mijn best om zo min mogelijk op te vallen, blijkbaar gaat dat soms erg goed![]()
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Cool, dan krijgen wel spelers als Daley B. en Grazziano P.Peter R. de Vries aan de slag als spelersmakelaar
Benieuwd wat Johan morgen te melden heeft hierover in VI. Die heeft altijd commentaar op De Vries.
[ Voor 21% gewijzigd door chim0 op 30-01-2014 13:49 ]
Komt omdat je als verdediger sowieso altijd moet letten op de grote lijnen en je eigen en de voorliggende linie moet coachen. Dan komt het 'trainer zijn' een stuk natuurlijkerapis29 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:53:
Hij is dan ook geen voetballer van de klasse van een Gullit of v.Basten(dat ie in dezelfde zin genoemd wordt
). En verdedigers maakten geloof ik sowieso betere coaches in het algemeen(?) ...
Nee, merp!
Lijkt me redelijk voorspelbaar. Er zullen wel termen als geldwolf voorbij komenchim0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:48:
[...]
Cool, dan krijgen wel spelers als Daley B. en Grazziano P.
Benieuwd wat Johan morgen te melden heeft hierover in VI. Die heeft altijd commentaar op De Vries.
En terecht, wat heeft die man daar nu weer te zoeken..toolkist schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:13:
[...]
Lijkt me redelijk voorspelbaar. Er zullen wel termen als geldwolf voorbij komen
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Geld verdienenUTADDICT schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:49:
[...]
En terecht, wat heeft die man daar nu weer te zoeken..
Nee, merp!
PauseBreak schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:59:
[...]
Komt omdat je als verdediger sowieso altijd moet letten op de grote lijnen en je eigen en de voorliggende linie moet coachen. Dan komt het 'trainer zijn' een stuk natuurlijker
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum