Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Oh ja, de meeste denken alleen aan $$, en dan boeit zo'n schaaltje helemaal niet. Ja, landskampioen zegt wat, champions league ook. De rest zal niet veel uitmaken voor je transfer.. en de meeste zitten toch te wachten op een vet contract.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:36:
Elke prijs is een prijs voor elke voetballer denk ik. Zelfs de Cruijff schaal wil elke ploeg winnen.
Wellicht vinden ze het leuk, maar ze zullen er heus niet om malen.
Mulder idemQuad schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:38:
Nu ik de herhaling zie van de 0-1 heb ik het idee dat Vermeer had moeten blijven staan. Althans niet zoveel ruimte achter zich creëren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat willen ze zeker. Heb ze lang niet zo fel gezien. Denk alleen dat ze er niet lang wakker van liggen als ze verliezen. Andersom ook niet.ph4ge schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:39:
Goed teken dat Ajacieden zich nu al aan het indekken zijn. Natuurlijk wil Ajax winnen, kom op zeg.
Tomorrow is not today!
Omdat het Feyenoord is, niet omdat het een bekerwedstrijd is.ph4ge schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:39:
Goed teken dat Ajacieden zich nu al aan het indekken zijn. Natuurlijk wil Ajax winnen, kom op zeg.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nee, merp!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Wedstrijd heeft doelpunten nodig om echt te ontbranden in een kraker waar nog menigeen over na spreekt nadien.
Pelle had zondag die bal gewoon in het net gerost.
PSN: Finally_Chris
Tegen Ajax krijg je een handvol kansen, die moet je benutten. 1 uit 3 is te weinig
/als het maar geen verlengen word
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 22-01-2014 21:59 ]
/wat hierboven gezegd word
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 22-01-2014 22:08 ]
Sorry moest even
Vind Bojan niet echt goed, had meer van 'm verwacht zeker weten naar de JC-schaal waar hij in speelde.
Signature
Welke wedstrijd kijk jij? Ajax is na rust veel beter.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:09:
Zonde. Onnodig gezien het spelbeeld.
Ik verwachte hem idd aan de andere kant, maar misschien nog leuker nu...Feyenoord moet nuVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:09:
Zonde. Onnodig gezien het spelbeeld.
GrapjasKoppensneller schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:10:
[...]
Welke wedstrijd kijk jij? Ajax is na rust veel beter.
Maar creëerde geen enkele kans. 2 echte kansen, 2 doelpuntenKoppensneller schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:10:
[...]
Verwijderd
Tegen PSV ook, hoor ze allemaal piepen.toolkist schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:11:
[...]
Maar creëerde geen enkele kans. 2 echte kansen, 2 doelpunten
Moet je maar je kansen afmaken.
Signature
Niet happen, als de andere partij twee counter aanvalletjes heeft zijn ze beter.Koppensneller schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:10:
[...]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Vind Ajax er ook slecht op verdedigen, steeds veel ruimte om hem heen voor de snelle buitenspelers van FeyenoordQuad schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:13:
Pelle is wel lekker balvast telkens daar voorin, jammer voor Feyenoord dat ze het niet echt kunnen benutten.
Verwijderd
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tevreden zijn met 2-1 blijkbaar. Zit ook weinig meer in. Zie Feyenoord niet meer scoren.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:19:
Koeman heeft naar mijn idee de handdoel in de ring gegooid gezien zijn wissels. Als je iets recht wil zetten dan zet je toch een extra aanvaller in of zie ik dat nu verkeerd?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat de kans groter is als Feyenoord blijft voetballen ipv gaat pompen.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:27:
Maar je wilt toch een doelpunt maken?
Uiteindelijk is het gewoon een lesje effectiviteit geworden. Zelfde als PSV.
Verschillen zijn wel klein.
Verwijderd
Koeman vindt de beker blijkbaar niet echt belangrijk lijkt het wel. Nota bene Boëtius en de Vilhena er uit halen terwijl die niet onaardig in de wedstrijd zaten.
XXXVI
Geen schwalbe maar ook geen penaltyCR1691 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:31:
Kansloze schwalbe
XXXVI
Bewust op iemands teen gaan staan zonder bal in de buurt is ook geen geel, dus wat klaag je?ph4ge schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:32:
Blom durft geen kaarten aan Ajax te geven. Hoe duidelijk wil je ze hebben?
Ach kom op zeg. Hij bleef haken achter een grassprietjetoolkist schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:32:
Schwalbe? Kijk de herhaling nog eens dan. Wordt gewoon geraakt door de man achter em
Jammer jammer jammer.. Helaas zat het er gewoon niet meer in na die 2-1.
[ Voor 12% gewijzigd door CR1691 op 22-01-2014 22:35 ]
Dit. Ajax maakt het goed af.PWM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:33:
Nou gefeliciteerd aan de Ajacieden. Over 90 en een beetje minuten de verdiende winnaar.
Verwijderd
En met die wissels gooide Koeman vroeg de handdoek in de ring, veel te vroeg naar mijn smaak.
Tomorrow is not today!
Schoten 1
Schoten op doel 1
Doelpunten 1
Precies!PWM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:36:
De stats van Serero geeft exact het probleem van Feyenoord aan:
Schoten 1
Schoten op doel 1
Doelpunten 1
Wel leuk op twitter trouwens, dit schreef een goede vriend van me:
"Eerst 6 keer tegen janmaat schieten en dan de 7e keer eindelijk raak en nu een rebound van 1 meter voor de goal # luckyajax"
Feyenoord moet gewoon zn kansen afmaken.
Signature
AZ thuis tegen NEC. Ajax thuis tegen PEC.
Ik heb geen zwaardere overtredingen gezien, dus als dat geen geel was dan de rest al helemaal niet. En als dit niet veel was, dan zegt dat wat over de restCR1691 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:34:
[...]
Ach kom op zeg. Hij bleef haken achter een grassprietje
Jammer jammer jammer.. Helaas zat het er gewoon niet meer in na die 2-1.
AluhoedjeCR1691 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:37:
Alvast een prognose voor de loting.
AZ thuis tegen NEC. Ajax thuis tegen PEC.
Yep, tevens speelden Moisander en Cillisen niet. In mijn ogen de 3 sterkhouders.El_V schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:37:
je zou bijna vergeten dat de jong geblesseerd is
Tomorrow is not today!
Signature
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Cillisen heb je niet gemist. Denswil deed ook niet veel verkeerd volgens mij en Bojan was in deze wedstrijd een goede keuze.Spacey23 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:39:
[...]
Yep, tevens speelden Moisander en Cillisen niet. In mijn ogen de 3 sterkhouders.
Wees blij met de overwinning en stop met trollen
Verwijderd
Viel mij over het geheel genomen eigenlijk best wel tegen voor een klassieker. Had gehoopt op een zinderende wedstrijd, op reclame voor voetbal, maar dat helaas niet in vanavond.
Overigens heerlijke wedstrijd.
[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 22-01-2014 22:46 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ajax Life @ajaxlife
In tweede druk Pellè's boek wordt een extra vraag beantwoord: hoe voelt het om drie keer op rij te verliezen in de Arena? #ajafey
@toolkist, alles leuk en aardig, maar ik ben bang dat Feyenoord thuis het nu net voor elkaar krijgt om te winnen. Het verhaaltje, winnen wanneer het er echt om gaat, namelijk de competitie.
[ Voor 53% gewijzigd door Dadona op 22-01-2014 22:47 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum