''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Je kan altijd streamenSjah schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 17:11:
Aj - Fey zal weel niet live zijn. Sorry voor dze vraag, maar ik kijk nooit beker, waarop :)valt dat tegenwoordig te zien? Kan het in TVgids even niet vinden...
Waar heb je het in hemelsnaam over? De afgelopen weken zijn er genoeg spelers geweest die uitspraken voor het kampioenschap te gaan. Zoveel zelfs dat Koeman zei dat ze het nu eerst eens waar moesten gaan maken..tweaker2010 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:47:
[...]
Feyenoord durft het nooit uit te spreken en toont zich geen kampioen, in uitwedstrijden laten ze het te vaak lopen. Verder doet dat gezeur rond Koeman de selectie ook geen goed. Het is verre van rustig en stabiel daar. Als Pelle een keer zijn dag niet heeft is het gelijk alarmfase 1
En verre van rustig? Feyenoord staat op 4 punten van de kop en krijgt er 2 van de 3 nog thuis, contracten worden verlengd, Koeman blijft en er zijn amper blessures. Hoezo onrust? Pelle werd overigens prima vervangen door Te Vrede of ben je dat ook alweer vergeten?
[ Voor 5% gewijzigd door CR1691 op 22-01-2014 18:46 ]
PSN: Finally_Chris
Kaartje gegeven aan mede Feyenoorder, die ook allemaal gewoon het stadion in konden gelukkig.
[ Voor 64% gewijzigd door CR1691 op 22-01-2014 20:53 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar hee, de bal is rond, nog 82 minuten te gaan!
[ Voor 53% gewijzigd door RBH op 22-01-2014 20:53 ]
Of stel gewoon van rhijn opVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:54:
Hoe krijg je de Arena stil? Neem les bij Immer, de Vilhena en Boëtius!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Als van rhijn niet als een f-je staat te verdedigen dan hoeft Vermeer niks te doen-
@PWM blind 20meter minder diep zullen ze vast wel kunnen bedenken
Klopt, maar Van Rhijn is al het hele seizoen zwak, dat kan je verwachtentoolkist schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 20:57:
[...]
Als van rhijn niet als een f-je staat te verdedigen dan hoeft Vermeer niks te doen-
@PWM blind 20meter minder diep zullen ze vast wel kunnen bedenken
Hopelijk springt Feyenoord wat zorgvuldiger om met de kansen.
Nee, merp!
Verwijderd
Die komt echt zelden uit z'n woorden
De passing van Ajax is te onnauwkeurig om in balbezit Feyenoord het moeilijk te maken.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Als ze tegen PSV niet zo'n verschrikkelijke eerste helft wisten te parkeren, zat ik een stuk rustiger
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik denk dat de meeste mensen ook niet zitten te wachten op nog zon arrogante clubtweaker2010 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:47:
[...]
Feyenoord durft het nooit uit te spreken en toont zich geen kampioen,
nggyu nglyd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Balbezit is geen overwicht hèQuad schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:12:
Overwicht? Feyenoord?
nggyu nglyd
Ik vind niet echt dat Ajax de wedstrijd controleert, ze hebben meer balbezit, maar daar houdt het wel mee op. Als Fischer een bal leert afspelen of voorgeven dan kun je eens scoren.Quad schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:15:
Ajax controleert de wedstrijd, Feyenoord 3x gevaarlijk geweest waarvan 1 goal, noem ik niet echt overwicht.
Verwijderd
Of je schiet 2x de bal op een liggende speler terwijl er al gefloten isCR1691 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:17:
Over goedkope vrije trappen gesproken.
Fischer deed alle moeite om niet te scoren, maar het lukt hem toch. Pfff
Zo, je zegt het en het staat 1-1. Welk eindcijfer moet mijn lot zijn?PWM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:18:
Je ziet het beeld wel langzaam verplaatsen. Feyenoord begint slordig te worden en wat meer te zakken.
Nee, merp!
nggyu nglyd
Dat had wel rood mogen zijn volgens mij, ja. Of heb ik nu oogkleppen op? Later nog maar eens de herhaling bekijken.Vos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:20:
Was dat gestrekt been van Mathijsen?
Ze zongen ook toen het 0-1 stond, het is wat je wilt horen. Ja wel minder man...PWM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:20:
Wat een geluid opeens
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Aanzienlijk minder hoor. Ik heb hier een stream zonder commentaar en pas vanaf de 1-1 is er constant gezang van de Ajax-aanhang. Daarvoor waren er wel trommels, maar zo massaal als er nu gezongen wordt, nee.Vos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:21:
[...]
Ze zongen ook toen het 0-1 stond, het is wat je wilt horen. Ja wel minder man...
Nee, merp!
Goed voordeel van Blom trouwens bij het doelpunt.
Tomorrow is not today!
Lekker belangrijk pfff....PauseBreak schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:23:
[...]
Aanzienlijk minder hoor. Ik heb hier een stream zonder commentaar en pas vanaf de 1-1 is er constant gezang van de Ajax-aanhang. Daarvoor waren er wel trommels, maar zo massaal als er nu gezongen wordt, nee.
[ Voor 86% gewijzigd door Martinusz op 22-01-2014 21:24 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ga toch weg.....Spacey23 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:23:
Wat een anti voetbal van Feyenoord zeg. Gelukkig speelt het andere team wel aanvallend.
En ja dat geldt voor iedere speler.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Balbezit is geen doel op zich. Het gaat er om wat je er mee doet.
Het werkt(e) anders prima, dus groot gelijk van ze.Spacey23 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:23:
Wat een anti voetbal van Feyenoord zeg. Gelukkig speelt het andere team wel aanvallend.
Ajax begint sterk te worden. Nu geen schade tot de rust.
[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 22-01-2014 21:26 ]
Ajax scoort en gelijk weer provocerenSpacey23 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:24:
Hoe is dat doelpunt van Feyenoord gevallen? Heb ze nog niet op de helft van Ajax gezien namelijk.
Tomorrow is not today!
Jammer dat het zo rust is, lekker spanning nu net voor rust
Gefeliciteerd. Een kans uit een haal naar voren die er toevallig invalt. Nu heeft Ajax iets meer dreiging, maar de kansen verhouding is nog steeds in het voordeel van Feyenoord.Spacey23 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:26:
Balbezit 80% Ajax 20% Feyenoord
Een haal naar vorenph4ge schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:27:
[...]
Gefeliciteerd. Een kans uit een haal naar voren die er toevallig invalt. Nu heeft Ajax iets meer dreiging, maar de kansen verhouding is nog steeds in het voordeel van Feyenoord.
[ Voor 79% gewijzigd door Vos op 22-01-2014 21:29 ]
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Feyenoord speelt in de groene shirtjes, dat je het weet
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 21:29 ]
Je doelt op de goal van Feyenoord?ph4ge schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:27:
[...]
Gefeliciteerd. Een kans uit een haal naar voren die er toevallig invalt. Nu heeft Ajax iets meer dreiging, maar de kansen verhouding is nog steeds in het voordeel van Feyenoord.
Nee, merp!
Tomorrow is not today!
nggyu nglyd
NEC 1-0 voor iemand daar wat over te zeggen?
[ Voor 36% gewijzigd door Martinusz op 22-01-2014 21:31 ]
Hoogstaand is het zeker nietPauseBreak schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:29:
Als neutrale voetbalfan: Ze spelen geen van beiden écht goed, maar het is zeker wel vermakelijk hoor! Een van de leukere wedstrijden dit seizoen tot nu toe
Verwijderd
Genieten van het kadootje van een extra klassieker. Jammer genoeg nog zonder uitpubliek.
Tomorrow is not today!
De Boer: als jullie zo spelen als de laatste 20 minuten, winnen we
En wat met die middelste 5 minuten ?PWM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:32:
Koeman : als jullie zo spelen als de eerste 20 minuten, winnen we
De Boer: als jullie zo spelen als de laatste 20 minuten, winnen we
Verwijderd
Tomorrow is not today!
De spits van Feyenoord is goed, erg goed, maar ook weer niet zó goed...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Nee, merp!
Kan ik begrijpen, maar een prijs in Rotterdam kunnen ze wel gebruiken. Dat de competitie prioriteit heeft is logisch, daarmee haal je uiteindelijk geld mee op. De beker is daarom een leuk extraatje, maar lig je eruit dan ligt er niemand echt wakker van. Dit geldt voor beide kampen denk ik.PWM schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:36:
Mocht de tweede helft gelijk op gaan, maar Feyenoord net aan het kortste einde trekken, heb ik er overigens wel vrede mee. Het gaat mij er om dat Feyenoord mee kan komen. De punten in de competitie straks in Rotterdam zijn belangrijker.
Tomorrow is not today!
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum