It's not who you are , it's who you know.
Bosz wel maar voetballers gaan na een leuke periode snel naast hun schoenen lopen.troyk schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:44:
[...]
Dacht dat Boschz wel geïnteresseerd was in de beker.
PSN: Finally_Chris
Heb je het gezien of concludeer je dat gewoon?CR1691 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:39:
Gevalletje gemakzucht.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 18-12-2013 21:45 ]
Was is misschien wel het juiste woord.troyk schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:44:
[...]
Dacht dat Boschz wel geïnteresseerd was in de beker.
Ik denk dat ze sinds ze zo goed mee doen om het kampioenschap de prioriteit van de beker een flink stuk omlaag gezet hebben.
Conclusie na het zien van beelden van de wedstrijd.Vos schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:45:
[...]
Heb je het gezien of concludeer je dat gewoon?
Ok
Vitesse overigens wel in een sterke opstelling, dus dan ga je ook niet volledig voor de competitie lijkt me.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 18-12-2013 21:48 ]
#DEEL/0!PWM schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:45:
Als je het IQ van een Ajax hooligan deelt door het IQ van een Feyenoord hooligan, kom je ongeveer bij Utrecht publiek uit.
Vond ik dus ook, ik snap dat ze hun enige 'spits' hebben gespaard voor de competitie maar ik snap echt niet waarom Vites besloot om op deze manier te gaan voetballen.Vos schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:47:
[...]
Okaangezien je ook Feyenoord keek volgens mij. Of je hebt 2 tv's
.
Vitesse overigens wel in een sterke opstelling, dus dan ga je ook niet volledig voor de competitie lijkt me.
Dit had echt he-le-maal niets weg van de competitie wedstrijden die ik het afgelopen half jaar gezien heb.
Tam voetbal, geen tik-tak , geen combinaties, geen vleugels, 1 x opkomende succesvolle van Aanholt (1-1).
Ik snap dat KNVB beker geen prioriteit heeft en voor zover ik nu kan oordelen denk ik dat er echt een gesprekje in de kleedkamer is geweest , zo van: 'Jongens, winnen is mooi en verliezen is ook prima' .
Oh en Chanturia.... die hoeft van mij niet meer te spelen. Italiaanse Schwalbes hebben we niks mee in Ernhem, ga lekker liggen en blijf liggen dan.
En toch is dat raar. Met vermoeidheid of zoiets kan het niet te maken hebben. Na vanavond nog 3 wedstrijden en je hebt een prijs binnen. Dat moet toch te doen zijn.Deadsy schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:45:
[...]
Was is misschien wel het juiste woord.
Ik denk dat ze sinds ze zo goed mee doen om het kampioenschap de prioriteit van de beker een flink stuk omlaag gezet hebben.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ach, kan een keertje gebeuren hè. Komt gelukkig maar zelden voormindcre8r schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:15:
wat is dat toch met de allerlaatste minuutjes bij AZ de laatste tijd?
Gelukkig dat Esteban in ieder geval 1 ding wel kan en dat is penalties pakken
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Het had niets met vermoeidheid te maken, dat vond ik wel duidelijk.argro schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:53:
[...]
En toch is dat raar. Met vermoeidheid of zoiets kan het niet te maken hebben. Na vanavond nog 3 wedstrijden en je hebt een prijs binnen. Dat moet toch te doen zijn.
Kijk voor de grap de laatste wedstrijd tegen NAC eens terug, daar zie je continue druk vanuit de achterhoede, middenveld en voorhoede op de tegenstander. Vitesse geeft de tegenstander geen kans om een spelletje te maken. Gecombineerd met opkomende backs, scherpe voorzetten, een uitstekende combinatie Atsu -Piazon levert dat (compliment) 'Ajax' voetbal op.
Heeft iemand een drukkend Vitesse gezien? Heeft iemand een Vitesse gezien die hoog tempo speelde?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vilhena moet even een tijdje op de bank. Vormer is in de huidige vorm van Vilhena niets minder, is gretiger en heeft een goede spelhervatting in tegenstelling tot Vilhena. Die jongen komt er uiteindelijk wel maar lijkt even tot zichzelf te moeten komen.ph4ge schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:07:
Wat heeft Vilhena toch de laatste weken, en zeker vandaag? Hij kan geen bal aannemen en sjokt overal maar achteraan. Het kan best dat je een zwak momentje hebt, maar op een gegeven moment realiseer je je toch dat er echt een tandje bij moet? Feyenoord speelt imo gewoon met een man minder.
Nou ik zou maar niet gaan kijken nu als ik jou wasD-e-n schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:14:
Vormer, Clasie, Immers: ik krijg nachtmerries als ik dat middenveld voor me zie. Weinig vernuft, veel gedraaf. Alleen Clasie heeft techniek.
Die Immers is ook weer lekker op zijn niveau aan het voetballen. Je hebt niks aan die vent!
[ Voor 42% gewijzigd door CR1691 op 18-12-2013 22:29 ]
In 2006 was ik bij de wedstrijd Sparta - Feyenoord op het Kasteel, en Sparta wordt uiteraard ingemaakt met 1-4. De hele Bok de Korver tribune zat toen vol met Feyenoorders die naar ons zongen: "Succes tegen Heracles, Succes tegen Heracles!" Omdat het er dik in zat dat Sparta zou degraderen toen.
Moet je die gasten van Zuid nou eens zien klootviolen tegen dat simpele Heracles
Volgens de laatste mode gaan ze dan winnen vanavond...CR1691 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:42:
Ja en rood voor De Vrij! Lekker handig zo op de middellijn.
LOL, JVC Cuijk van Hans Kraay junior verslaat MVV met 2-1.
[ Voor 11% gewijzigd door Fiber op 18-12-2013 22:48 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Orkest? Mijn LG filtert dat er blijkbaar uit, geen dweilorkest gehoordCR1691 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:50:
In coma? Ik hoor de hele avond al dat verschrikkelijke dweilorkest.
Jij hoort dat irritante getrommel nietPWM schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:56:
[...]
Orkest? Mijn LG filtert dat er blijkbaar uit, geen dweilorkest gehoord
@PWM coma lichtelijk ongepast ivm overlijden Martin Koeman?
[ Voor 42% gewijzigd door BeefHazard op 18-12-2013 23:15 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
E: Mulder pakt er een, Feyenoord door.
[ Voor 14% gewijzigd door BeefHazard op 18-12-2013 23:23 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Feest alsof Feyenoord de CL wint...CR1691 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:24:
Hij pakt hem! Thank god Feyenoord is door!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Feyenoord zat in de thuisvakken te rellen met thuissupporters. Aan het eind gingen ze te ver wat leidde tot een klein opstootje en rennende kakkies. Al met al mooie pot, heb genoten.OPSLAGHOND schreef op woensdag 18 december 2013 @ 23:26:
En weer zijn ze aan het vechten in de thuisvakken, hoe komen ze toch aan die bijnaam ...
Leuk artikeltje voor de cijferfetisjistenYellowOnline schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:23:
Nog eventjes over het WK dit artikel uit The Guardian meegeven over de moeilijkheid der groepen: http://www.theguardian.co...draw-strength-of-schedule. Men is niet akkoord dat de groep van Nederland de moeilijkste is maar wel groep G. (België heeft nog steeds op papier de eenvoudigste).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Havenaar is geschorst!troyk schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:51:
[...]
Vond ik dus ook, ik snap dat ze hun enige 'spits' hebben gespaard voor de competitie maar ik snap echt niet waarom Vites besloot om op deze manier te gaan voetballen.
Tja die gozer is een drama, met z'n maniertjes. Bah! En de schwalbes waren ook nog eens heel slecht uitgevoerd. Doe normaal zeg!Oh en Chanturia.... die hoeft van mij niet meer te spelen. Italiaanse Schwalbes hebben we niks mee in Ernhem, ga lekker liggen en blijf liggen dan.
Maar verder was Vitesse idd een drama... Ik denk trouwens niet dat Bosz heeft gezegd laat maar lopen. Dat is niet zijn manier. En door te verliezen raak je ook uit een flow, nee lijkt me niet goed. Maar Roda was net zo goed een drama. De eerste helft was het aantal schoten op doel 0-1.... Niet best dus.
gambieter schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:32:
[...]
Leuk artikeltje voor de cijferfetisjisten
+1 voor de juiste spelling van fetisj in het Nederlands
[ Voor 5% gewijzigd door YellowOnline op 19-12-2013 13:11 ]
Belgie net als Argentinie idd. Spanje - Nederland wordt als zwaarste pot uit de poulefase gezien.YellowOnline schreef op donderdag 19 december 2013 @ 11:23:
Nog eventjes over het WK dit artikel uit The Guardian meegeven over de moeilijkheid der groepen: http://www.theguardian.co...draw-strength-of-schedule. Men is niet akkoord dat de groep van Nederland de moeilijkste is maar wel groep G. (België heeft nog steeds op papier de eenvoudigste).
Mijn gevoel zegt dat dit meer kans heeft dan het aanbod van Liverpool een jaar geleden. Sowieso past de manier van voetbal beter bij De Boer. Zie ook dit artikel: http://www.mirror.co.uk/s...get-frank-de-boer-2942700
Stiekem hoop ik toch dat hij nog even bij Ajax blijft. Hij doet het prima
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Jammer, man doet het te goed bij Ajax
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Da's wel een wat negatieve blik op de speelwijze van Ajax.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zou ook een slechte stap zijn (op het financiele onderdeel na). Spurs heeft die idiote constructie met een technisch directeur, waardoor je als coach niet echt de zeggenschap over transfers e.d. hebt, maar je wel de verantwoordelijkheid draagt. Jol kwam daar al mee in de problemen met een Fransman, en nu heb je daar Baldini zitten.Herman schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:42:
Het succes van De Boer is ook in het buitenland opgevallen: http://www.mirror.co.uk/s...-manager-frank-de-2941131
Mijn gevoel zegt dat dit meer kans heeft dan het aanbod van Liverpool een jaar geleden. Sowieso past de manier van voetbal beter bij De Boer. Zie ook dit artikel: http://www.mirror.co.uk/s...get-frank-de-boer-2942700
Stiekem hoop ik toch dat hij nog even bij Ajax blijft. Hij doet het prima
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bovendien bezorgt hij nog steeds bestellingen voor zijn vrouw als hij niks te doen heeft. Dat wordt wat lastig vanuit EngelandSempy schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:17:
Zo lang het niet Barcelona is, zie ik de Boer de komende paar jaar nog niet zo gauw vertrekken. Dochters op middelbare school, vrouw heeft winkeltje en financieel ongetwijfeld al lang binnen. Die gaat in deze fase van zijn leven denk ik niet zo gauw zijn hele gezin op de kop zetten. Hij kan nog enkele decennia mee als trainer, dus waarom nu niet gewoon lekker een paar jaar aan de bak in Amsterdam met z´n oude voetbalmaatjes?
Nee, merp!
Zal niet de eerste keer zijn dat FdB voor het geld kiest. Als speler deed hij ook zulke uitspraken en verdween een jaar later naar het grote geld.L1nt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:52:
Volgens mij had ie dat al afgewezen. Schijnt de afspraak te hebben dat ie niet midden in het seizoen vertrekt.
Jammer, man doet het te goed bij Ajax
Maar niet naar een subtopper in Engeland (en zelfs dat is de Spurs niet op dit moment).rikoos schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:46:
[...]
Zal niet de eerste keer zijn dat FdB voor het geld kiest. Als speler deed hij ook zulke uitspraken en verdween een jaar later naar het grote geld.
Voordeel is wel dat ie Eriksen kent, maar nee ik zie de Boer niet zo snel naar de PL vertrekken.
Hij heeft zijn zinnen gezet op Barca, daarvoor wil ie nog wel een paar jaartjes wachten.
Stuk jonger toen en is nu financieel al wel binnen. Nee, ik geloof wel dat ie sowieso het seizoen af maakt.rikoos schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:46:
[...]
Zal niet de eerste keer zijn dat FdB voor het geld kiest. Als speler deed hij ook zulke uitspraken en verdween een jaar later naar het grote geld.
Om nu gelijk te roepen dat ie niet naar een Totenham zou gaan vind ik voorbarig. Geen slechte ploeg de laatste jaren en zal er ook aan liggen hoe concreet Barca is in interesse.
Eerlijk gezegd denk ik dat ie wel een keer wat anders wil. Heeft weliswaar langdurig contract maar dat levert ajax ook nog wat op als ie weg gaat.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Denk dat hij ook in de zomer niet zal gaan.L1nt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:58:
[...]
Stuk jonger toen en is nu financieel al wel binnen. Nee, ik geloof wel dat ie sowieso het seizoen af maakt.
Om nu gelijk te roepen dat ie niet naar een Totenham zou gaan vind ik voorbarig. Geen slechte ploeg de laatste jaren en zal er ook aan liggen hoe concreet Barca is in interesse.
Eerlijk gezegd denk ik dat ie wel een keer wat anders wil. Heeft weliswaar langdurig contract maar dat levert ajax ook nog wat op als ie weg gaat.
Bij zo een club zal hij nul krediet hebben, dus na een reeks slechte wedstrijden kan hij zo maar op straat gezet worden.
En ik denk dat hij het project bij Ajax en ook de controle die hij er heeft wel leuk vind.
De Boer zal denk ik nog wel een paar jaar blijven bij Ajax en wanneer zijn kinderen oud genoeg zijn pas vertrekken naar een club die hij zelf ziet zitten.
Bij ajax heeft ie ook niet oneindig krediet.... Las ook hier al dat ie weg mocht na een paar slechte potjesDeadsy schreef op donderdag 19 december 2013 @ 18:17:
[...]
Denk dat hij ook in de zomer niet zal gaan.
Bij zo een club zal hij nul krediet hebben, dus na een reeks slechte wedstrijden kan hij zo maar op straat gezet worden.
En ik denk dat hij het project bij Ajax en ook de controle die hij er heeft wel leuk vind.
De Boer zal denk ik nog wel een paar jaar blijven bij Ajax en wanneer zijn kinderen oud genoeg zijn pas vertrekken naar een club die hij zelf ziet zitten.
Oneindig krediet heeft ie niet, maar wel een hele hoop wat mij betreft.
[ Voor 33% gewijzigd door Rhapsody op 19-12-2013 19:41 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik zeg ook niet oneindig. Maar hij zal bij Ajax niet ontslagen worden mocht hij een paar wedstrijden in serie verliezen waar dit bij een andere club (vooral in de grote competities) wel het geval kan zijn.L1nt schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:36:
[...]
Bij ajax heeft ie ook niet oneindig krediet.... Las ook hier al dat ie weg mocht na een paar slechte potjes
Er zullen altijd van die zogenaamde supporters zijn die over een ontslag beginnen te praten wanneer een club 5x verliest maar ik denk dat de Boer bij de meeste Ajax supporters, bestuur, staf en spelers genoeg krediet heeft dat er in zo een periode geeneens gedacht word aan ontslag.
Bij een nieuwe club is dat er niet.
Hoe bedoel je dat?Shabbaman schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:15:
[...]
Da's wel een wat negatieve blik op de speelwijze van Ajax.
Nou dat valt wel mee, als Chery en ook de rest gewoon in het hoekje schieten, had hij niets meer in te brengen. Gewoon falen van de afmakers. Zo blinkt elke keeper uit.BeefHazard schreef op donderdag 19 december 2013 @ 21:16:
Die keeper van NEC was wel in bloedvorm, dat moet je 'm nageven. Eind 80e minuten ofzo schoot Chery vol op doel maar was de keepert er snel bij.
Eerste helft had die keeper wel een wereldredding.
Die 'sponsorwissels' irriteerden mij meer.toolkist schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:29:
Kan iemand bij IJsselmeervogels-Ajax ff die achterlijke trommel en megafoon spontaan laten 'verdwijnen'?
Ben ik nu de enige die dit een hele rare zet vindt? Ze huren hem een half jaar en dan nog niet eens met optie tot koop. Daarbij is wordt deze speler ook nog gehaald voor jong PSV, dit zegt dus genoeg over de spelers uit de A1 en A2 van PSV? Want normaal gesproken zou je dan toch 'gewoon' daar een speler van halen.'PSV huurt NAC-spits Schalk zonder koopoptie'
Alex Schalk speelt in de tweede seizoenshelft vrijwel zeker voor Jong PSV. Volgens Omroep Brabant is de spits donderdag tot een akkoord gekomen met de Eindhovenaren.
De 21-jarige Schalk wordt door PSV aangetrokken voor het beloftenelftal dat uitkomt in de Jupiler League. Wel zal de talentvolle spits meetrainen met het eerste elftal van trainer Philip Cocu. PSV heeft geen optie tot koop bedongen op de jeugdinternational.
Door de komst van Schalk, die bij NAC niet aan spelen toekwam, kan bij Jong PSV Rai Vloet weer op zijn favoriete positie van schaduwspits gaan spelen. De verwachting is dat Ruben Bentancourt, de andere spits van Jong PSV, in januari vertrekt uit Eindhoven.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ajax - Feyenoord
NEC - FC Utrecht
Roda JC - AZ
Zwolle - JVC Cuijck
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 60% gewijzigd door CR1691 op 20-12-2013 00:20 ]
De Feyenoorders op mijn FB vinden het allemaal match fixing dus ging hier maar is kijken, niks aan de hand dusHan schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:38:
Leuke loting:
Ajax - Feyenoord
NEC - FC Utrecht
Roda JC - AZ
Zwolle - JVC Cuijck
Inderdaad, haal dan ergens een jong talent zodat je er in de toekomst misschien nog iets aan hebt of haal een talent uit de jeugd.Gynnad schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:47:
[...]
Ben ik nu de enige die dit een hele rare zet vindt? Ze huren hem een half jaar en dan nog niet eens met optie tot koop. Daarbij is wordt deze speler ook nog gehaald voor jong PSV, dit zegt dus genoeg over de spelers uit de A1 en A2 van PSV? Want normaal gesproken zou je dan toch 'gewoon' daar een speler van halen.
Maar op deze manier is het gewoon geld weg gooien.
Sowieso is de insteek van PSV in deze verkeerd... Jong Ajax, Jong PSV en Jong Twente doen mee in de Jupiler Leage om hun eerste jeugd elftal in een serieuze competitie mee te laten spelen zodat de jeugd daar een betere ervaring op kan doen. Dat deze elftallen ook worden gebruikt om spelers uit het eerste weer wedstrijdritme op te laten doen is één ding, maar externe spelers aantrekken puur voor het tweede elftal slaat nergens op. Het gaat niet om het winnen bij deze elftallen, ze kunnen immers niet promoveren of degraderen, laat staan periodekampioen worden. Geef gewoon een jeugdspeler de kans om in de spits te staan, ook al is deze niet van het gewenste niveau. Ik vind dit echt een slechte zaak....Deadsy schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:31:
Inderdaad, haal dan ergens een jong talent zodat je er in de toekomst misschien nog iets aan hebt of haal een talent uit de jeugd.
Maar op deze manier is het gewoon geld weg gooien.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als Feyenoord, Utrecht, Ajax en AZ elkaar hadden ontlopen dan hadden ze daar misschien een punt gehad, maar de 2 sterksten in de beker tegen elkaar loten match-fixing noemen is wat raarStreskip schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:29:
[...]
De Feyenoorders op mijn FB vinden het allemaal match fixing dus ging hier maar is kijken, niks aan de hand dus
Verder wel jammer dat Ajax - Feyenoord de kwartfinale is en niet de finale.
Het tenue val FlevoBoys lijkt ook op dat van Ajax.. en zo zijn er vast wel meer. Sinds wanneer ligt Spakenburg dicht bij Amsterdam trouwenschim0 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:51:
Ik zie nu pas dat het tenue van IJsselmeervogels verdomd veel lijkt op die van Ajax. Toeval of heeft IJsselmeervogels iets met Ajax, omdat Spakenburg dichtbij Amsterdam ligt?
Spakenburg heeft blauw/wit gestreept.. is het toeval of heeft Spakenburg iets met PEC? Is ook 45 minuten rijden
En ik weet het want ik zit in het midden van Amsterdam en Zwolle met naast me Bunschoten Spakenburg
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Tja, dit houdt het toernooi tenminste nog een beetje spannend, ik hoop nu op een finale tussen Ajax en AZ.chim0 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:51:
Ik hoop op PEC - NECtweaker2010 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:58:
[...]
Tja, dit houdt het toernooi tenminste nog een beetje spannend, ik hoop nu op een finale tussen Ajax en AZ.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
OK, OK, ik geef me over!St@m schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:55:
[...]
Het tenue val FlevoBoys lijkt ook op dat van Ajax.. en zo zijn er vast wel meer. Sinds wanneer ligt Spakenburg dicht bij Amsterdam trouwensIs gewoon 45 minuten rijden hoor.
Spakenburg heeft blauw/wit gestreept.. is het toeval of heeft Spakenburg iets met PEC? Is ook 45 minuten rijden
En ik weet het want ik zit in het midden van Amsterdam en Zwolle met naast me Bunschoten Spakenburg
Maar uh..
Van IJsselmeervogels naar Ajax: Auto via A1 · 44,3 km 34 min.
Van IJsselmeervogels naar PEC: Auto via A28 · 80,7 km 52 min
Dus toch nog wel een verschilletje!
Nee, maar zoiets dacht ik. Ik ken verder geen clubs met dit tenue.
Ja, alleen hopelijk geen herhaling van vorige keer.tweaker2010 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:58:
[...]
Tja, dit houdt het toernooi tenminste nog een beetje spannend, ik hoop nu op een finale tussen Ajax en AZ.
PEC - NEC is het nieuwe NEC - NAC?
[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 20-12-2013 10:06 ]
Maar: voor Feyenoord is dit, naast de eredivisie, de prijs waar ze zich vol voor zullen geven.
En gezien de Boer de laatste jaren veelal de wisselspelers in bekerwedstrijden laat spelen denk ik niet dat Ajax het makkelijk gaat krijgen tegen Feyenoord.
Al met al hoop ik op een leuke spannende pot, uitpakkend in ons (Ajax dus
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
19 januari 2014, competitiewedstrijd Ajax-PSV
21 januari 2014, bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord
"Zware wedstrijd".... tegen psv......
Sorry, leedvermaak
PSV in de huidige vorm zware wedstrijd?Han schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:13:
Ik ben trouwens benieuwd wat de KNVB gaat doen met het speelschema voor Ajax... twee zware wedstrijden in twee dagen
Ach, in Engeland/Duitsland/Spanje is het niet anders, dus moeten ze wel tegen kunnen, vind ik.
5-0 winnen is erg vermoeiend inderdaad.dvdkiwi schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:17:
Hahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
"Zware wedstrijd".... tegen psv......![]()
![]()
![]()
Sorry, leedvermaak
Hebben die lampjes tenminste nog één lichtpuntje dit jaar
Zowiezo belachelijk om dinsdag voor de beker te moeten spelen, verschuif het dan minimaal naar donderdag.Han schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:13:
Ik ben trouwens benieuwd wat de KNVB gaat doen met het speelschema voor Ajax... twee zware wedstrijden in twee dagen
19 januari 2014, competitiewedstrijd Ajax-PSV
21 januari 2014, bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord
Schijnbaar zien ze meer heil in investeren in een promotie van jong PSV dan investeren om degradatie met het 1e elftal te voorkomen?Gynnad schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:47:
[...]
Ben ik nu de enige die dit een hele rare zet vindt? Ze huren hem een half jaar en dan nog niet eens met optie tot koop. Daarbij is wordt deze speler ook nog gehaald voor jong PSV, dit zegt dus genoeg over de spelers uit de A1 en A2 van PSV? Want normaal gesproken zou je dan toch 'gewoon' daar een speler van halen.
Er is toch zo'n gezegde.. iets met hoogmoed en vallen?dvdkiwi schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:17:
Hahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
"Zware wedstrijd".... tegen psv......![]()
![]()
![]()
Sorry, leedvermaak
Ze kunnen niet promoveren dus dat wordt een lastig karwei danSempy schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:33:
[...]
Schijnbaar zien ze meer heil in investeren in een promotie van jong PSV dan investeren om degradatie met het 1e elftal te voorkomen?
Misschien kunnen ze de teams omruilen
Is geen hoogmoed, is een grapjeNiku schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:38:
[...]
Er is toch zo'n gezegde.. iets met hoogmoed en vallen?
Tuurlijk wordt het lastig tegen Psv.
Ajax heeft de laatste weken weer leuk en goed voetbal gespeeld, dat stemt positief.
Psv zit in een dalletje.
Alhoewel...
De laatste wedstrijd van Ajax tegen Cambuur was een van de slechtste, meest inspiratieloze wedstrijden van Ajax die ik dit seizoen heb gezien; deed een beetje denken aan de eerste paar wedstrijden dit seizoen.
Psv deed het de laatste wedstrijd tegen Utrecht weer goed en hebben misschien wel een flinke mentale oppepper gehad.
Na de winterstop kan het zomaar weer anders zijn, vooral in deze rare competitie.
Dit schema gaat echt nog wel aangepast worden hoortweaker2010 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:33:
[...]
Sowieso Zowiezo belachelijk om dinsdag voor de beker te moeten spelen, verschuif het dan minimaal naar donderdag.
Stel Schalk speelt een uitstekende 2e seizoenshelft bij Jong PSV, dan lijkt het me fijner als je vooraf een prijs hebt afgesproken. Hij kan op dit moment niet heel veel kosten. Je kan niet ontkennen dat het een wat vreemde situatie is.Catorce schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:48:
Een speler ontwikkelt zich toch echt gemakkelijker met betere spelers om hem heen, of niet? Als dit de ontwikkeling van Rai Vloet ten goede komt, waarom niet? Een spits als Dani vd Moot is wellicht fysiek nog helemaal niet toe aan de JL, dan weet ik ook niet of je hem er mee helpt om hem in de JL te laten spelen, maar ik kan het mis hebben. Wb optie tot koop; mochten ze tevreden zijn kunnen ze altijd nog om tafel om Schalk wat langer bij PSV te houden lijkt me? Volgens mij is het allemaal behoorlijk overdreven gereageerd hier...
[ Voor 59% gewijzigd door Vos op 20-12-2013 10:49 ]
Vandaar ook de smiley.dutchgio schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:39:
[...]
Ze kunnen niet promoveren dus dat wordt een lastig karwei dan![]()
Misschien kunnen ze de teams omruilen
Vermoedelijk iets te maken met de financiële staat van NAC? Bij Tyton hebben ze toen toch ook zo'n op het oog vreemde verhuurconstructie toegepast omdat Roda JC toen onder toezicht KNVB stond.
Natuurlijk is het handiger, maar een enorm probleem vind ik het niet. Het ging me voornamelijk om het feit dat er geroepen werd dat het raar beleid zou zijn, 'promoveer dan een A speler'. Ik wilde dus aangeven dat dat niet altijd even gemakkelijk is, om verscheidene redenen. Dani vd Moot is de meest talentvolle spits in de A jeugd bij PSV, en die is pas net vanuit de B naar A gegaan. Om dan al in de JL te gaan spelen...Vos schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:44:
[...]
Stel Schalk speelt een uitstekende 2e seizoenshelft bij Jong PSV, dan lijkt het me fijner als je vooraf een prijs hebt afgesproken. Hij kan op dit moment niet heel veel kosten. Je kan niet ontkennen dat het een wat vreemde situatie is.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum