Heeft een Nederlandse ploeg daar recentelijk (afgelopen paar jaar) niet tegen gespeeld?Quad schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:34:
AZ mag naar Tsjechië en spelen tegen Slovan Liberec, heb er nooit van gehoord.. Gunstige loting dus?
Voor de Nederlandse clubs een vrij gunstige loting (als je bekijkt wat ze hadden kunnen loten).
Moet zeker mogelijk zijn.,
Moet zeker mogelijk zijn.,
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zaten bij AZ in de groep in 2006/2007. In 2004 én 2005 tegen Roda voor intertoto.Deadsy schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:35:
[...]
Heeft een Nederlandse ploeg daar recentelijk (afgelopen paar jaar) niet tegen gespeeld?
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 16-12-2013 13:40 ]
Dubbel gunstig...
Als Ajax wint van Salzburg dan moet het tegen Maccabi Tel-Aviv of FC Basel. Je kan slechter loten volgens mij
Als Ajax wint van Salzburg dan moet het tegen Maccabi Tel-Aviv of FC Basel. Je kan slechter loten volgens mij
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar Basel mag je echt niet onderschatten.Han schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:40:
Dubbel gunstig...
Dat zeker niet, maar er zijn betere clubs. Al weet je nooit hoe serieus de clubs deze competitie gaan nemen.Deadsy schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:41:
[...]
Maar Basel mag je echt niet onderschatten.
Red Bull Salzburg weet ik niet zoveel van behalve dat ze een achterlijke naam als club hebben 
Maar mocht Ajax hierna tegen FC Basel moeten dan gaan ze daar inderdaad een lastige aan hebben, die ploeg maakt al aardig wat indruk op Europees niveau de laatste jaren.
Maar mocht Ajax hierna tegen FC Basel moeten dan gaan ze daar inderdaad een lastige aan hebben, die ploeg maakt al aardig wat indruk op Europees niveau de laatste jaren.
Dat klopt ook weer.Vos schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:44:
[...]
Dat zeker niet, maar er zijn betere clubs. Al weet je nooit hoe serieus de clubs deze competitie gaan nemen.
Zal allemaal weer afhankelijk zijn van hoe ze het in de eigen competitie doen en hoe groot ze de kans achten om de EL te winnen.
Een FC Porto zal het niet echt serieus nemen denk ik aangezien het daar nogal spannend is in de competitie.
Precies dat. Ik had Napoli op mijn 'wil ik best loten' lijstje. In Italië telt vooral de competitie, en de Champions League is dan goede tweede. Europa League? Doet ze niets. Vorig jaar mocht een C-team zich laten uitschakelen door PSV.Vos schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:44:
[...]
Dat zeker niet, maar er zijn betere clubs. Al weet je nooit hoe serieus de clubs deze competitie gaan nemen.
Ajax heeft in alle gevallen clubs voor wie Europa League in principe het plafond is. dus die zullen er vol voor gaan, zeker tegen een club die qua naam nog wel een bepaalde grootheid heeft. Wordt nog lastig genoeg dus. Kwalitatief moet Ajax zeker kunnen winnen van Salzburg.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Inderdaad, met Italiaanse ploegen is het vaak huilen in de EL. Udinese doet het ook niets, die stelden tegen AZ toen niet eens een spits op. Ik denk dat alleen Fiorentina iets gaat laten zien, Juventus gaat vol voor de competitie met tegenstanders als Roma en Napoli, voor Napoli zal hetzelfde gelden inderdaad.
Lazio - Ludogreets: Lazio kan wel zijn best doen maar dat wordt toch niets.
Lazio - Ludogreets: Lazio kan wel zijn best doen maar dat wordt toch niets.
[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 16-12-2013 13:59 ]
Ik denk dat ze het in Basel nog beroerder vinden dat ze mogelijk tegen Ajax moeten spelen (toch een grote naam uit het verleden en een goede naam in Europa).
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Het is nog niet eens zeker dat Basel tegen Ajax moetM@cer schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:58:
Ik denk dat ze het in Basel nog beroerder vinden dat ze mogelijk tegen Ajax moeten spelen (toch een grote naam uit het verleden en een goede naam in Europa).
Dat van Juve weet ik zo net nog niet, de finale is wel in hun stadion. Dat zou voor mij motivatie genoeg zijn om wel je best te doen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dat wel, de eerste tegenstanders lijken ook niet heel lastig. We zullen zienRooke schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:59:
Dat van Juve weet ik zo net nog niet, de finale is wel in hun stadion. Dat zou voor mij motivatie genoeg zijn om wel je best te doen.
Daarom ook "Mogelijk tegen Ajax"Vlassie1980 schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:59:
[...]
Het is nog niet eens zeker dat Basel tegen Ajax moet
Inderdaad dit denk ik ook.M@cer schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:58:
Hoe dan ook geen slechte loting voor beide ploegen. Voor Ajax zal het vervolg ook zeker niet slecht uitpakken dan overigens. Had een stuk slechter gekund.
Zenit - Dortmund, auch dat wordt een kneiter voor Dortmund, voetballen bij -30 tegen zo een ploeg.
Arsenal bij voorbaat kansloos tegen Bayern natuurlijk, wel een mooi affiche.
Ajax - Salzburg is ook een mooie wedstrijd, Salzburg moet ook niet onderschat worden, 18 punten in de poulefase!
Ajax - Salzburg is ook een mooie wedstrijd, Salzburg moet ook niet onderschat worden, 18 punten in de poulefase!
Is 't niet zo dat vanaf dit seizoen winst van de Uefa Cup directe CL plaatsing oplevert? Of is dat 1 van de plannen voor de toekomst?
Ja want vorig jaar verloren ze idd kansloos van Bayern over 2 wedstrijden. (3-3 over 2 wedstrijden)Krukar schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:34:
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 16-12-2013 15:10 ]
Elect a clown, expect a circus.
Volgens mij won Arsenal zelfs 1 wedstrijd en kwam Bayern goed weg. Als er 1 goal meer was van Arsenal, dan konden ze penalties gaan nemen. Verbeter me als ik het fout heb.
Voor Arsenal moet je wel op je hoede zijn en nu al helemaal met Özil erbij. Arsenal is 1 van de 2 ploegen waarvan we verloren in de CL.
Voor Arsenal moet je wel op je hoede zijn en nu al helemaal met Özil erbij. Arsenal is 1 van de 2 ploegen waarvan we verloren in de CL.
Misschien voor anderen. Ik vind Rekik al sinds het begin van het seizoen een beest, en ook tijdens de slechte periode bleef hij dat gewoon. Absoluut een toekomstige leider van de defensie. Nu nog niet, maar het seizoen is nog lang, dus wie weet hoe hij zich ontwikkelt. Ik vind hem niet minder dan één van de andere opties voor centrale verdediger. Wie je ook kiest, iedereen heeft zo zijn sterke en zwakke punten en het niveau is ook over de hele linie heen vrijwel hetzelfde.argro schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:35:
[...]
Zo snel kan het gaan. Rekik was de afgelopen weken nog keer op keer de prutser achterin tegen wie het zelfs lukt om iemand uit een inworp vrij voor de keeper te zetten. Nu wordt het zeker weer hoog tijd dat Rekik (samen met Bruma, die andere geweldenaar) in het centrum van Oranje terecht komt?
Nee, merp!
Moet zeggen dat ik Özil in de 'topwedstrijden' nog niet aanwezig genoeg vind.Mosin schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:56:
Volgens mij won Arsenal zelfs 1 wedstrijd en kwam Bayern goed weg. Als er 1 goal meer was van Arsenal, dan konden ze penalties gaan nemen. Verbeter me als ik het fout heb.
Verder heb je gelijk ja, was nog aardig close de vorige pot.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 16-12-2013 16:00 ]
Kijk er wel naar uit om te zien hoe de power van City Barcelona gaat verpletteren a la Bayern. Of wordt de power van City finaal weggetikt door Barca? Ik heb er zin in haha
Dan moet PSV wel in de winterstop een akkoord sluiten om de huur te verlengen. Anders zijn ze enkel voor City aan het opleiden en kan je volgend seizoen overnieuw beginnen.PauseBreak schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:58:
[...]
Misschien voor anderen. Ik vind Rekik al sinds het begin van het seizoen een beest, en ook tijdens de slechte periode bleef hij dat gewoon. Absoluut een toekomstige leider van de defensie. Nu nog niet, maar het seizoen is nog lang, dus wie weet hoe hij zich ontwikkelt. Ik vind hem niet minder dan één van de andere opties voor centrale verdediger. Wie je ook kiest, iedereen heeft zo zijn sterke en zwakke punten en het niveau is ook over de hele linie heen vrijwel hetzelfde.
Verwijderd
Leuke lotingen voor zowel Ajax als AZ. Zou denken dat die wedstrijden te doen moeten zijn. Maar ja, als er iets is wat je juist niet moet doen is het je tegenstander onderschatten.
En PSV zou volgens sommigen hier nog kampioen kunnen worden? Keep on dreaming. Het eerste doelpunt was een mazzeltje, het slecht in schieten van die pingel van Utrecht evenzo. Was het een andere wedstrijd geweest.
Zal voor PSV nog een hele kluif worden Europees voetbal te halen.
En PSV zou volgens sommigen hier nog kampioen kunnen worden? Keep on dreaming. Het eerste doelpunt was een mazzeltje, het slecht in schieten van die pingel van Utrecht evenzo. Was het een andere wedstrijd geweest.
Zal voor PSV nog een hele kluif worden Europees voetbal te halen.
Inderdaad, dat zou toch wat jammer zijn. Rekik en Bruma zou ik graag iets langer als centraal duo willen zien dan alleen dit seizoenSempy schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:09:
[...]
Dan moet PSV wel in de winterstop een akkoord sluiten om de huur te verlengen. Anders zijn ze enkel voor City aan het opleiden en kan je volgend seizoen overnieuw beginnen.
Nee, merp!
Je hebt het foutMosin schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:56:
Hier nog wat cijfertjes van die return tegen Arsenal:
Possession
- Bayern Munich 55%
- Arsenal 45%
- Bayern Munich 9
- Arsenal 3
- Bayern Munich 12
- Arsenal 2
- Bayern Munich 6
- Arsenal 1
- Bayern Munich 13
- Arsenal 22
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 16-12-2013 18:25 ]
Balbezit zegt ook niet alles, om bijvoorbeeld van Barca te winnen zul je ook veel schoten tegen en overtredingen moeten maken.
PS: Ik hoop trouwens dat Man City voor een stunt gaat zorgen
PS: Ik hoop trouwens dat Man City voor een stunt gaat zorgen
[ Voor 23% gewijzigd door tweaker2010 op 16-12-2013 19:50 ]
Nouja, die statistieken laat zien dat Arsenal iets effectiever is en dat Bayern de meeste kansen heeft gehad maar ze niet gemaakt heeft.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Balbezit wil niet alles zeggen nee maar 5 schoten in totaal (versus 21) waarvan 3 op doel en twee van die drie erin plus wel 1 hele corner in 90+ minuten zegt wel wat meer
, voor een wedstrijd dan die blijkbaar aan moest tonen dat Arsenal niet gewoon opgerold was in die ontmoeting (want over de eerste wedstrijd was de hele wereld het wel eens dat Bayern superieur² was) ...
Dit naar aanleiding van de poging tot sarcasme van Slasher op de pagina hiervoor
.
Dit naar aanleiding van de poging tot sarcasme van Slasher op de pagina hiervoor
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 16-12-2013 20:25 ]
Weer Voetbal International... Derksen aan het woord, gelijk weer over dat een speler een eng verwend mannetje is
Hoe vaak die man zichzelf herhaalt... haal hem maar uit het programma.. alleen maar zaniken.. Hij begint aardig op die andere nationale zeikerd te lijken, Maarten van Rossum
Verder praten ze nu wel over voetbal gelukkig
Hoe vaak die man zichzelf herhaalt... haal hem maar uit het programma.. alleen maar zaniken.. Hij begint aardig op die andere nationale zeikerd te lijken, Maarten van Rossum
Nu ben ik wat gekleurd wellicht als Ajacied. Maar dat idiote juichen bij de PSV-spelers viel mij ook erg op. Ma her voorop. Maar je hebt verder wel ergens een puntje.Harribo schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:41:
Weer Voetbal International... Derksen aan het woord, gelijk weer over dat een speler een eng verwend mannetje is
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Waar VI nu over gaat het, ik weet niet veel vinden dat Koeman zijn spelers afzeikt, maar ik vind hem eerlijk en oprecht, dat lijkt me wat fijner dat 2 totaal persgestoorde trainers die we eerder hadden.
En, waar wil je wel naar kijken? Ik vind van halst en perez echt naar, naar sfeertje, ongemakkelijk om naar te kijken.
En, waar wil je wel naar kijken? Ik vind van halst en perez echt naar, naar sfeertje, ongemakkelijk om naar te kijken.
[ Voor 23% gewijzigd door StrongArmLance op 16-12-2013 20:54 ]
Haha, ik las eerder hier ook al zo'n opmerking en net moest ik daar aan denken. Hij zeurt ook wel veel. Maar algemeen is wel grappig programma. (Was het overigens wel eens met hem over dat 'juichen')Harribo schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:41:
Ik heb werkelijk gee idee waar jij 'idioot juichen' gezien hebt, dat afwijkt van het overige infantiele gedrag dat voetballers vaak (zo niet altijd) vertonen na het scoren.Rhapsody schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:46:
[...]
Nu ben ik wat gekleurd wellicht als Ajacied. Maar dat idiote juichen bij de PSV-spelers viel mij ook erg op. Ma her voorop. Maar je hebt verder wel ergens een puntje.
Het ziet er inderdaad naar uit dat je een erg gekleurde bril op had.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Om over die schreeuwende Mulder nog maar te zwijgen. Volgens mij lezen ze mee hier, het gaat al de hele tijd over voetbal....(min of meer)kristan schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:52:
Waar VI nu over gaat het, ik weet niet veel vinden dat Koeman zijn spelers afzeikt, maar ik vind hem eerlijk en oprecht, dat lijkt me wat fijner dat 2 totaal persgestoorde trainers die we eerder hadden.
@Ramzzz
Ik zeg nergens dat andere spelers (van andere clubs) niet debiel doen na een goal. Alleen vond ik de manier waarop Maher bij een van de goals aan het juichen idioot. Ik ben van mening dat die jonge spelertjes bij PSV sneller denken dat ze alles zijn dan hun leeftijdgenoten bij Ajax op dit moment. Toen Jol bij Ajax zat was dat bij Ajax ook het geval. Nu gelukkig een stuk minder. Maar de resultaten hebben daar ook vast invloed op.
[ Voor 27% gewijzigd door Rhapsody op 16-12-2013 21:07 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Milan speelt trouwens heel sterk tegen Roma nu, die kunnen best winnen van Atletico...
Als ze willen winnen spelen italianen toch anders hoor.
MAAR DESTRO SCOORT VOOR ROMA 1-0
Als ze willen winnen spelen italianen toch anders hoor.
MAAR DESTRO SCOORT VOOR ROMA 1-0
[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 16-12-2013 21:00 ]
Nou een programma wat VOORNAMELIJK over voetbal gaat en niet elke speler steeds op dezelfde manier wordt afgezeken.kristan schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:52:
Ik was altijd wel een beetje fan van Derksen maar begin zo langzamerhand te geloven dat het engste mannetje hijzelf is.
Oh wacht... het hoogtepunt nu, de kantineheld van de week.:-P .. tja.. sponsortje..
De goal kwam overigens uit een assist van Strootman, 6e van hem dit seizoen. Ere wie ere toekomt, hij speelt 9 uit de 10 wedstrijden gewoon voldoende tot goed.
En Harribo, ja dat weet ik, maar ik bedoel: Is er een beter voetbalprogramma in nederland? Alleen Fox Sport International heeft die krullenbol waar ik wel om kan lachen.
En Harribo, ja dat weet ik, maar ik bedoel: Is er een beter voetbalprogramma in nederland? Alleen Fox Sport International heeft die krullenbol waar ik wel om kan lachen.
[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 16-12-2013 21:06 ]
Mwoh... het juichen van Maher na zijn gelukkige 1-0 zondag was op z'n zachts gezegd behoorlijk overtrokkenRamzzz schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:58:
Het ziet er inderdaad naar uit dat je een erg gekleurde bril op had.
Natuurlijk mag je juichen na een doelpunt, ook al is het een gelukje en zal de ontlading in dit geval erg groot zijn geweest, maar het was op z'n zachts gezegd een tikkeltje overdone. Zoals Willem van Hanegem ook opmerkte; "Nu stonden ze niet te huilen bij hun supporters, maar waren er weer die rare gebaartjes en al die andere dingen”.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maher was idd irritant tot het maximum bij die goal. Voorgoed in het hondenhok wat mij betreft
"Ja ik scoorde die! Niet Jurgen; echt niet dat hij hem aanraakte
, IK was het
Gast gaat een beetje mijn goal claimen, ja daaag!
"
"Ja ik scoorde die! Niet Jurgen; echt niet dat hij hem aanraakte
[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 16-12-2013 21:31 ]
Ach ja Maher... laat die kleuter toch.. hij denkt ff dat hij de man is.. so what?
Niet zo'n slimme gozer denk ik dan. Maar om het steeds daar over te hebben.. dat is toch typisch Nederlands? We moeten niet met zijn allen die slechte gewoontes van de media kopiëren.
Aandacht geven aan rand verschijnselen..
Ja helaas zijn er weinig betere programma's, laat staan voetbal programma's
Niet zo'n slimme gozer denk ik dan. Maar om het steeds daar over te hebben.. dat is toch typisch Nederlands? We moeten niet met zijn allen die slechte gewoontes van de media kopiëren.
De stroot, goal en een assist nu, penalty.
Haha Lavezzi, ik wist dat hij gek was
(VI)
Haha Lavezzi, ik wist dat hij gek was
[ Voor 36% gewijzigd door StrongArmLance op 16-12-2013 21:59 ]
Je post in het verkeerde topic, jouw posts horen hier thuis: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014kristan schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:58:
De stroot, goal en een assist nu, penalty.
Haha Lavezzi, ik wist dat hij gek was(VI)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat dat betreft was ik ook onder de indruk van Depay. Geen poespas bij het juichen, zo snel mogelijk naar het uitpubliek toe om het te vieren. Zo zie ik het graag.apis29 schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:28:
Maher was idd irritant tot het maximum bij die goal. Voorgoed in het hondenhok wat mij betreft![]()
"Ja ik scoorde die! Niet Jurgen; echt niet dat hij hem aanraakte, IK was het
Gast gaat een beetje mijn goal claimen, ja daaag!
"
Onder een nuchtere hork als Verbeek heb ik 'm anders weinig irritants zien doen. Is toch een soort cultuurtje bij PSV, zie het wel meer bij die jochies daar.Harribo schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:37:
Ach ja Maher... laat die kleuter toch.. hij denkt ff dat hij de man is.. so what?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik weet wel, dat de wedstrijd vreselijk lastig was en dat ik zelf op het puntje van m,n stoel zat de laatste 10 minuten. Was super spannendapis29 schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:30:
[...]
Je hebt het fout(lees toevallig net de scores). Eerste wedstrijd in Londen was een makkelijke, overtuigende 1-3 voor Bayern en toen was het eigenlijk al gespeeld. Dat de return nog 0-2 voor Arsenal werd was leuk voor ze maar iirc was dat ook wel alles wat er in zat (0-1 in 3e minuut, 0-2 in 86e). Beetje vergelijkbaar met de wedstrijden tegen City dit seizoen, of mischien wel niet eens als je de statstieken erbij zou pakken ...
Hier nog wat cijfertjes van die return tegen Arsenal:
PossessionAttempts on target
- Bayern Munich 55%
- Arsenal 45%
Attempts off target
- Bayern Munich 9
- Arsenal 3
Corners
- Bayern Munich 12
- Arsenal 2
Fouls
- Bayern Munich 6
- Arsenal 1
- Bayern Munich 13
- Arsenal 22
Ik las net op m,n Bundesliga app, dat Lahm, Arsenal liever niet geloot had. Het valt ook wel te begrijpen hoor..
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 16-12-2013 23:29 ]
Dit begint alweer aardig op trollen te lijken.BeefHazard schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:17:
[...]
Onder een nuchtere hork als Verbeek heb ik 'm anders weinig irritants zien doen. Is toch een soort cultuurtje bij PSV, zie het wel meer bij die jochies daar.
Ik erger me aan veel meer spelers dan alleen Maher. Dat die jongen een ontlading kent die totaal niet in verhouding staat tot zijn prestaties dit seizoen bij zijn nieuwe club, tja. Da's de leeftijd.
Maar dat onnozele gedoe gebeurt overal.
[ Voor 27% gewijzigd door Ramzzz op 17-12-2013 00:11 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Bij Ajax zie ik dat arrogante gedrag anders niet (of in mindere mate) en daar spelen ook broekies. En dat zeg ik niet door een gekleurde bril, maar het lijkt wel of bij Ajax een soort voorwaarde geldt, dat als je daar wilt spelen, je je op een bepaalde manier moet gedragen en bij andere clubs mag iedereen maar doen waar ie zin in heeft. Je ziet eigenlijk nooit gekke dingen bij Ajax, zoals opstootjes in de spelerstunnel of gekke rooie kaarten of opstootjes op het veld. Er gebeurt heus wel eens wat, maar niet zoveel als bij andere clubs en dat is wel typisch. Kwestie van beleid of type volk wat er speelt? Ik denk het wel. Het zijn ook ander type mensen, die er spelen, lijkt het wel.
Bij ons ook. Sinds de fusie, zijn we ook een beetje een aso vereniging geworden. Veel straatschoffies, kamper types, staan achter de kantine te blowen en zo, alleen maar zuipen. Voorheen waren het wat nettere mensen, ook in het bestuur, maar ook op het veld en dat zie je toch wel terug, zowel in je vereniging als op het veld.
Je kan als voorbeeld de situatie Toivonen/El Hamdaoui nemen. Vergelijkbare situatie, twee moeilijke jongens die zich structureel misdragen, maar Frank de Boer zet El Hamdaoui er gewoon naast, terwijl Cocu Toivonen wel laat spelen. Ik heb het gevoel dat het bij Ajax strenger is of zo en dat iedereen dat ook weet en zich er ook naar gedraagt. Uitzonderingen daar gelaten, want je kan altijd weleens wat hebben.
Nou ik dacht het gaat over strootman en VI, dus ik smokkelde wat.Gynnad schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:09:
[...]
Je post in het verkeerde topic, jouw posts horen hier thuis: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014
Ik lees toch regelmatig klachten over de houding van de spelers van Ajax, vooral van de fans. Ook in dit topic. Vroeger Vd Wiel, Vertonghen en nu bijv. een van Rhijn lopen regelmatig over het veld alsof ze al 3 Wereldbekers in de pocket hebben. Voor de duidelijkheid, ik kan me soms ook dood ergeren aan de houding van Feyenoord spelers, het is gewoon een probleem waar de meeste 18 jarige miljonairs last van hebben.chim0 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:45:
Bij Ajax zie ik dat arrogante gedrag anders niet (of in mindere mate) en daar spelen ook broekies.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Argh Vertonghen, hoe hij nu ook rondloopt bij spurs 
Van der Wiel en Van Rhijn zijn ongeveer hetzelfde, die geven meer om het aantal volgers op hun twitter account dan hoeveel wedstrijden ze spelen, tot op zekere hoogte dan, want je moet wel met je kop op de televisie zijn en een lekker salaris binnen krijgen.
Feyenoord heeft gewoon praktisch alleen maar lelijke spelers behalve Pellè
, en dat is een Italiaan dus die gaat daar wat anders mee om. Maar daarnaast mist Feyenoord wel die arrogantie. Zonder dat win je niets, als het maar niet omslaat in onderschatting van je tegenstander.
Van der Wiel en Van Rhijn zijn ongeveer hetzelfde, die geven meer om het aantal volgers op hun twitter account dan hoeveel wedstrijden ze spelen, tot op zekere hoogte dan, want je moet wel met je kop op de televisie zijn en een lekker salaris binnen krijgen.
Haha.kristan schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:06:
Hahahaha.
Vorig jaar verloren ze inderdaad kansloos tegen Bayern ja. Kansloze 1-3 in Londen waar Arsenal niks in te brengen had en weggespeeld werd. In de return was Bayern ook zwaar beter en had Arsenal wat geluk.Slasher schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:10:
[...]
Ja want vorig jaar verloren ze idd kansloos van Bayern over 2 wedstrijden. (3-3 over 2 wedstrijden)
Bayern is dit jaar alleen maar sterker geworden en Özil staat er niet wanneer hij er moet staan, zelfde als bij Real.
Let wel ik zeg dit als Dortmund-fan die niets met Bayern heeft, maar we kunnen gewoon niet ontkennen dat Bayern op dit moment het beste team ter wereld is.
[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 17-12-2013 11:24 ]
Vertonghen? "Het zijn maar k*t.........!"ph4ge schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:59:
[...]
Ik lees toch regelmatig klachten over de houding van de spelers van Ajax, vooral van de fans. Ook in dit topic. Vroeger Vd Wiel, Vertonghen en nu bijv. een van Rhijn lopen regelmatig over het veld alsof ze al 3 Wereldbekers in de pocket hebben. Voor de duidelijkheid, ik kan me soms ook dood ergeren aan de houding van Feyenoord spelers, het is gewoon een probleem waar de meeste 18 jarige miljonairs last van hebben.
Volgens mij is dat een nette prof. Vd Wiel en Rhijn zijn aardig verwaand heb ik het idee ja.
Maar zo zijn er bij iedere club wel mensen op te noemen. Ook bij de lokale FC hier. Vrij zinloze discussie imo.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 17-12-2013 10:42 ]
inderdaad zinloze discussie.. dus ik voeg nog maar iets toe (nou ja, echt "toevoegen" doet het niet
)...
ik als Ajax-fan irriteer me behoorlijk aan het gedrag en de houding van Fischer... vooral als het niet loopt... bijna enge aggressie heeft hij soms...
my 2ct
ik als Ajax-fan irriteer me behoorlijk aan het gedrag en de houding van Fischer... vooral als het niet loopt... bijna enge aggressie heeft hij soms...
my 2ct
In sommig opzicht wel maar hij heeft meerdere hele domme uitspraken gedaan in het verleden. Je noemt er zelf al eentje. Maar Feyenoord heeft dan bijvoorbeeld Immers. En ook daar zijn jonkies met dure zaakwaarnemers.Vos schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:41:
[...]
Vertonghen? "Het zijn maar k*t.........!"
Volgens mij is dat een nette prof.
Laat ze toch lekker gek doen. Ik erger er mij totaal niet aan, laat zo'n gozer ff voor een moment denken dat hij het helemaal is. Is toch niet een probleem of zo?
Als je je daar aan ergert zegt dat meer iets van jezelf misschien en laat je niet hersenspoelen door de media.
Btw... Ronaldo doet het ook maar ja die maakt het dan ook waar steeds
Als je je daar aan ergert zegt dat meer iets van jezelf misschien en laat je niet hersenspoelen door de media.
Ja haalt de woorden uit m,n mond.. Allemaal denken ze Ronaldinho te zijnVos schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:41:
[...]
Maar zo zijn er bij iedere club wel mensen op te noemen. Ook bij de lokale FC hier. Vrij zinloze discussie imo.
Met bepaalde uitspraken moeten spelers natuurlijk wel oppassen. Van over "Joden" of "kakkerlakken" zouden ze zich ver weg moeten houden.Harribo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:55:
Laat ze toch lekker gek doen. Ik erger er mij totaal niet aan, laat zo'n gozer ff voor een moment denken dat hij het helemaal is. Is toch niet een probleem of zo?
Maar geklaag over de mentaliteit van de jeugd of hun looks en muziek: dat is er altijd geweest natuurlijk. De generatie van 1974 werd door de ouderen ook beschouwd als "brutaal langharig tuig" vermoed ik. Dus als iemand dan nu klaagt over gebaartjes of rapmuziek dan is hij kennelijk een ouwe lul aan het worden
Dat snap ik echt dus niet. Hij richt die agressie nooit op een ander, maar altijd op zichzelf, als ie zelf iets niet goed doet. Van dat soort spelers zouden we er juist meer moeten hebben, in plaats van bijvoorbeeld Van Rhijn die alles wel prima lijkt te vinden, hoe vaak ie ook in de fout gaatP.O. Box schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:00:
inderdaad zinloze discussie.. dus ik voeg nog maar iets toe (nou ja, echt "toevoegen" doet het niet)...
my 2ct
Maar in 1974 liepen ze niet met iPods in hun oren toch? De mentaliteit in aanloop naar de wedstrijd laat nu nog wel eens te wensen over vind ik. En daaromheen wordt er ook een hoop onzin getwitterd ipv getraind.D-e-n schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:06:
[...]
Maar geklaag over de mentaliteit van de jeugd of hun looks en muziek: dat is er altijd geweest natuurlijk. De generatie van 1974 werd door de ouderen ook beschouwd als "brutaal langharig tuig" vermoed ik. Dus als iemand dan nu klaagt over gebaartjes of rapmuziek dan is hij kennelijk een ouwe lul aan het worden
Dit dus! Wat een stel ouwe lullen hier inderdaadHarribo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:55:
Ze hebben hun iPod op.. boehoe..
Ze twitteren onzin.. ja duh.. al het getwitter is onzin, dat men het uberhaupt wil lezen.
Er wordt niet genoeg getraind.. nou, ik denk dat de spelers een uitgebreid trainingschema hebben hoor.
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 18-12-2013 10:39 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Maar wat is er nou op tegen dat ze twitteren en grote koptelefoons op hebben? Leidt het voetbal eronder dan? Voetbal nu is 1000 maal sneller en tactischer dan het ooit was, dus wat is het probleem?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Echt, wtf? 
Van der Hoorn is weer gepasseerd bij Ajax. Niet in de basis, niet op de bank. Net als tegen Cambuur maakt van der Hoorn geen deel uit van de selectie. En dat zelfde geldt voor Jong Ajax. Ook daar speelt hij niet en zit zelfs niet op de bank. Je zou toch verwachten dat van der Hoorn een kans krijgt bij een bekerwedstrijd, of minimaal op de bank zou zitten? En bij Jong Ajax? Wat si er toch aan de hand?
Ik snap best dat op het moment dat hij werd aangetrokken men bij Ajax niet had kunnen voorspellen dat Denswil en Veltman zich zo goed zouden ontwikkelen, maar zelfs geen reserve tijdens een bekerwedstrijd of in de selectie bij Jong Ajax? Dat is op z'n zachts gezegd opmerkelijk. Het lijkt wel of de Boer ernstig is teleurgesteld in van der Hoorn, een andere reden kan ik niet verzinnen. Maanden terug werd er nog geroepen dat hij voor de toekomst is gehaald (red. de Boer). Maar dan geef je hem toch speelminuten bij een bekerwedstrijd of bij Jong Ajax? Zou hij het dan zo beroerd doen op de trainingen?
Of is er een blessure die ik over het hoofd heb gezien?
Van der Hoorn is weer gepasseerd bij Ajax. Niet in de basis, niet op de bank. Net als tegen Cambuur maakt van der Hoorn geen deel uit van de selectie. En dat zelfde geldt voor Jong Ajax. Ook daar speelt hij niet en zit zelfs niet op de bank. Je zou toch verwachten dat van der Hoorn een kans krijgt bij een bekerwedstrijd, of minimaal op de bank zou zitten? En bij Jong Ajax? Wat si er toch aan de hand?
Ik snap best dat op het moment dat hij werd aangetrokken men bij Ajax niet had kunnen voorspellen dat Denswil en Veltman zich zo goed zouden ontwikkelen, maar zelfs geen reserve tijdens een bekerwedstrijd of in de selectie bij Jong Ajax? Dat is op z'n zachts gezegd opmerkelijk. Het lijkt wel of de Boer ernstig is teleurgesteld in van der Hoorn, een andere reden kan ik niet verzinnen. Maanden terug werd er nog geroepen dat hij voor de toekomst is gehaald (red. de Boer). Maar dan geef je hem toch speelminuten bij een bekerwedstrijd of bij Jong Ajax? Zou hij het dan zo beroerd doen op de trainingen?
Wat heeft dat laatste er nu weer mee te maken? De ballen en schoenen zijn ook beter/sneller geworden, het is niet zo dat de spelers opeens harder zijn gaan lopen en een toegenomen handelingssnelheid hebben ofzo.Royz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:43:
Maar wat is er nou op tegen dat ze twitteren en grote koptelefoons op hebben? Leidt het voetbal eronder dan? Voetbal nu is 1000 maal sneller en tactischer dan het ooit was, dus wat is het probleem?
@Han: wat vdHoorn betreft: de Boer ziet hem hooguit als breekijzer, als verdediger is hij te licht bevonden.
Moet je eens kijken hoe lang ze in 74 de tijd hadden om een pass te geven. Dat vind je nu in de 3e klas ongeveer. Voetballers zijn veel completer geworden, waaronder ook sneller en zeer zeker ook een snellere balbehandeling. Sorry, je snapt er niks vantweaker2010 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:20:
[...]
het is niet zo dat de spelers opeens harder zijn gaan lopen en een toegenomen handelingssnelheid hebben ofzo.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Miskoop van het jaar.Han schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:18:
Echt, wtf?
Men heeft succes geboekt met veltman en samen met denswil en moisander hebben ze geen extra verdediger nodig, ook niet op de bank. Tenzij iemand geblesseerd uitvalt natuurlijk...
Bij jong ajax wil men waarschijnlijk ook echt 'jongeren' laten spelen, omdat die zich op die manier verder kunnen ontwikkelen.
Verhuren of verkopen lijkt me een betere optie.
Is het niet omdat er op linksback nu wat weinig opties over zijn?Han schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:18:
Echt, wtf?
Dit zal Samsung wel erg veel duiten gekost hebben..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EC-zB2aSXXM]
Bevestiging, voetballers zijn inderdaad acteurs.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EC-zB2aSXXM]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zal een zware wedstrijd worden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat is deels ook beleving. In 74 stonden er hooguit 3 camera's langs het veld. Nu staan er minstens 43. Ook zorgen allerlei bewegende reclameborden, al dan niet achteraf er in gemonteerd, voor meer dynamische beelden.Royz schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:22:
[...]
Moet je eens kijken hoe lang ze in 74 de tijd hadden om een pass te geven. Dat vind je nu in de 3e klas ongeveer. Voetballers zijn veel completer geworden, waaronder ook sneller en zeer zeker ook een snellere balbehandeling. Sorry, je snapt er niks van
In sporten waarbij het puur om snelheid gaat is sinds 1974 een vooruitgang van hooguit 5% geboekt. Ik vind het lastig te geloven dat het bij voetbal opeens om 100.000% gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door argro op 18-12-2013 15:00 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Hm Ronaldo geen captain maar messi, valt die arrogantie best mee toch?Quad schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:19:
[video]
Ik moest lachen bij El Shaarawy
Wat een übervet filmpje! zal ze inderdaad wel flink wat knaken gekost hebbenQuad schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:19:
[video]
Zijn we klaar voor een mooie avond bekervoetbal? We beginnen met AZ - Heerenveen, balen dat ik de tweede helft moet missen. Even een kleine opstelling en wat ik daar zo leuk aan vind:

Gudelj - zijn eerste wedstrijd sinds PAOK-uit, hij is nu niet langer geschorst in de Eredivisie dus hij zal ook dit weekend weer aanwezig zijn. Ortiz, hopelijk hervindt 'ie de vorm die hij een paar wedstrijden geleden had. Zelfs uit vorm een topspeler. Haps is een geweldige aanvallende back en tegen PAOK liet hij zijn dat hij wel degelijk z'n mannetje kan dekken. In voorgaande wedstrijden lukte dat 'm nog niet zo. Viergever dus naar het centrum waar hij tegen PSV thuis al prima speelde. Bovendien heeft hij er met zijn snelheid weinig moeite mee om tegelijkertijd de linksback-positie op te vullen als Haps weer naar voren is. Ik verwacht een mooie pot met veel beweging en plezierig voetbal

Gudelj - zijn eerste wedstrijd sinds PAOK-uit, hij is nu niet langer geschorst in de Eredivisie dus hij zal ook dit weekend weer aanwezig zijn. Ortiz, hopelijk hervindt 'ie de vorm die hij een paar wedstrijden geleden had. Zelfs uit vorm een topspeler. Haps is een geweldige aanvallende back en tegen PAOK liet hij zijn dat hij wel degelijk z'n mannetje kan dekken. In voorgaande wedstrijden lukte dat 'm nog niet zo. Viergever dus naar het centrum waar hij tegen PSV thuis al prima speelde. Bovendien heeft hij er met zijn snelheid weinig moeite mee om tegelijkertijd de linksback-positie op te vullen als Haps weer naar voren is. Ik verwacht een mooie pot met veel beweging en plezierig voetbal
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Hansie hansie met 1-0 voor tegen MVV. Zit weer een stuntje in hopelijk!
Mulder al gelijk weer belangrijk eerste minuut. Enorm zwak verdedigd.
En 1-0 voor Feyenoord door Pelle. Hield goed zijn lichaam en maakt het netjes uit de draai af.
Mulder al gelijk weer belangrijk eerste minuut. Enorm zwak verdedigd.
En 1-0 voor Feyenoord door Pelle. Hield goed zijn lichaam en maakt het netjes uit de draai af.
[ Voor 58% gewijzigd door CR1691 op 18-12-2013 20:57 ]
PSN: Finally_Chris
Haha die staat zo'n beetje al vast jaPWM schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:08:
Cuijk staat nu 2-0 voor, weten we in ieder geval tegen wie Ajax de volgende ronde kan spelen
Die trommels zijn trouwens echt een verschrikking. Weg met die dingen in een voetbalstadion.
[ Voor 16% gewijzigd door CR1691 op 18-12-2013 21:10 ]
En het staat alweer 1-1
. Matig verdedigd zeg.
Inderdaad, laten ze eerst van de IJsselmeervogels proberen te winnen.Vos schreef op woensdag 18 december 2013 @ 21:11:
Wat heeft Ajax met Cuijk, mis ik wat?
Minder fraai nieuws: http://www.nu.nl/sport/36...-koeman-75-overleden.html
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Makkelie 
Ik heb ook altijd het idee dat AZ altijd pech heeft qua afronding, altijd domineren en verliezen, met vorig seizoen als hoogte of dieptepunt (al was het spel niet altijd goed, maar toch best goed.)
Ik heb ook altijd het idee dat AZ altijd pech heeft qua afronding, altijd domineren en verliezen, met vorig seizoen als hoogte of dieptepunt (al was het spel niet altijd goed, maar toch best goed.)
[ Voor 89% gewijzigd door StrongArmLance op 18-12-2013 21:15 ]
wat is dat toch met de allerlaatste minuutjes bij AZ de laatste tijd?
Bears and Bulls
Je gaat je bijna afvragen waarom Feyenoord Manu wil verhuren. Schaken is totaal uit vorm, idem Armenteros. Verhoek is absolute middelmaat en Goossens geen buitenspeler. Geef Manu maar een keer een kans. Wellicht een openbaring want wat er nu staat kan echt niet. Alleen Boetius voldoet.
Ik heb het overigens ook gewoon over de rest van de wedstrijd.
Die Johansson werd duidelijk onderuit getrokken, soms rare beslissingen, penalty was enigszins terecht. Wel domme overtreding, ik heb niet het gevoel dat die stuiterbal veel gevaar zou opleveren.
Nordfelt wel man of the match toch? Wat heeft die veel gehouden. Net Krul
Wel een leuke ontknoping zo
Die Johansson werd duidelijk onderuit getrokken, soms rare beslissingen, penalty was enigszins terecht. Wel domme overtreding, ik heb niet het gevoel dat die stuiterbal veel gevaar zou opleveren.
Nordfelt wel man of the match toch? Wat heeft die veel gehouden. Net Krul
Wel een leuke ontknoping zo
[ Voor 22% gewijzigd door StrongArmLance op 18-12-2013 21:18 ]
Yup. Van wat ik gezien heb (alleen groot deel verlenging) fluit ie erg sterk, geen enkele foute beslissing. mag ook wel eens gezegd worden
Guttegut wat een spanning
Ja, AZ. Prima Djima zo.
Ja, AZ. Prima Djima zo.
[ Voor 88% gewijzigd door StrongArmLance op 18-12-2013 21:32 ]
Balen weer van verdedigen de Vrij. Hij blijft een zwakke schakel in veel wedstrijden. Extra stom omdat hij ook vlekkeloze wedstrijden heeft.
Roda JC met 3-1 gewonnen van Vitesse. Iemand de wedstrijd gezien? Ging Vitesse er niet voor of vloog Roda JC er juist volle bak in?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Sjonge jonge jonge, wat een flutvoetbal van Vites. Ik ken die ploeg gewoon niet meer terug.
Er was totaal geen snelheid in het spel, geen vleugels, geen voorzet gezien.
Wat was dit?! Kan iemand het verklaren?
Er was totaal geen snelheid in het spel, geen vleugels, geen voorzet gezien.
Wat was dit?! Kan iemand het verklaren?
It's not who you are , it's who you know.
Gevalletje gemakzucht.
AZ uiteindelijk gewonnen, ik kijk nu al uit naar aanstaande zaterdag. Dan mag Heerenveen op herhaling
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum