Was ook wel goed gekeept hoor. Zoet zat goed in de hoek, beide handen erachter, goed verwerkt naar de cornervlag ook.RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:51:
Dat is toch beetje jammer van Utrecht, zo'n makkelijk gegeven penalty niet inschieten..
Overigens kun je in deze wedstrijd goed zien hoe belangrijk Park is voor PSV. Die kerel is overal en coacht echt alles en iedereen op het middenveld. Dat is toch wel iets dat ze hebben gemist.
[ Voor 23% gewijzigd door PauseBreak op 15-12-2013 16:55 ]
Nee, merp!
Dit was een slechte penalty. Niet hard ingeschoten en weinig overtuiging. Zoet pakt hem overigens wel met overtuiging.RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:52:
Wilde eigenlijk zeggen, wat een slechte penalty, maar is wel goed gepakt ook door Zoet.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En dan scoort Locadia de 0-3. Wedstrijd gespeeld nu al?Niku schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:55:
Utrecht wordt wel steeds sterker.
Komt daar de 4 uit 4? Wat een domme overtreding!
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 15-12-2013 17:03 ]
Hier komt het 4e schot op doel..Vos schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:02:
Mooi schot van Locadia, was dit het 3e schot op doel?
Er gaan er al een aantal weg.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:04:
Je zult maar supporter van Utrecht zijn...
3' Adam Maher
13' Memphis Depay
30' Jürgen Locadia
33' Memphis Depay
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Verwijderd
Volgende week is het PSV - ADO.Quad schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:05:
Zal wel typisch PSV zijn, deze wedstrijd met 0-7 / 0-8 winnen en de volgende wedstrijd weer lullig verliezen.
Naar mijn mening is dan ook nummer 33 een verademing in het elftal.RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:05:
PSV heeft wel wat met scoren in een minuut met een '3', zeg:
[...]
Ben ik met je eens. Park is bijzonder belangrijk voor dit PSV.FiXeR.nl schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:06:
[...]
Naar mijn mening is dan ook nummer 33 een verademing in het elftal.
Nee, merp!
Keuze van Cocu om Narsingh op de bank te houden blijkt dus een juiste te zijn. Mooi.PauseBreak schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:22:
[...]
Ben ik met je eens. Park is bijzonder belangrijk voor dit PSV.
Nu hopen dat ie Toivonen laat zitten, of zelfs niet meer op de bank mag.Niku schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:33:
[...]
Keuze van Cocu om Narsingh op de bank te houden blijkt dus een juiste te zijn. Mooi.
Nee, merp!
Viel toch wel mee hoe opzettelijk het was?PauseBreak schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:45:
Zo, daar ontsnapt Bulthuis even aan rood zeg. Iemand in z'n gezicht trappen is toch niet echt vriendschappelijk
Zingt de PSV aanhang nu 'Utrecht Amsterdam'?
[ Voor 14% gewijzigd door Niku op 15-12-2013 17:49 ]
Wat bedoel je? Hij trapt met zijn ene been (dat bij het gezicht van Arias, die terecht geel kreeg) wel en met het andere niet. Bulthuis gaat er ook nog wel af met rood.
Nee, merp!
Misschien zag ik het dan niet goed genoeg, leek mij gewoon alsof hij z'n benen wilde wegdraaien zodat hij weer normaal kon opstaan?PauseBreak schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:58:
[...]
Wat bedoel je? Hij trapt met zijn ene been (dat bij het gezicht van Arias, die terecht geel kreeg) wel en met het andere niet. Bulthuis gaat er ook nog wel af met rood.
Edit: Nou, 1-4, 74e minuut, het kan nog!
[ Voor 80% gewijzigd door RBH op 15-12-2013 18:02 ]
Alleen doe je opstaan niet door je voet richting je tegenstander te trappenRBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 17:58:
Het was niet de wedstrijd voor de Ridder, zullen we maar zeggen.
[..]
Misschien zag ik het dan niet goed genoeg, leek mij gewoon alsof hij z'n benen wilde wegdraaien zodat hij weer normaal kon opstaan?
Grappig doelpunt van FC Utrecht trouwens. PSV moet gewoon doordrukken en niet te lief zijn voor Utrecht. Denk even aan het doelsaldo jongens
Nee, merp!
Ik zou geen geld zetten op het kampioenschap van PSV, ik zou echter ook geen groot bedrag durven zetten op de aanname dat PSV geen kampioen zou worden.
Verwijderd
In dit seizoen is niets uitgesloten, en ook psv niet, de kans van psv is gewoon ietsje verminderd.
[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2013 19:41 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waar krijg je dat hosanna-gevoel van dan? Volgens mij is iedereen hier vrij realistisch en ook van de nabeschouwingen van Fox kreeg ik geen hosanna-gevoel hoor. Dat was ook realistisch. Je ziet ook dat er genoeg fouten worden gemaakt en dat PSV bij tijd en wijle gewoon enorm kwetsbaar is (zie tweede helft). Niemand die daarvoor weg loopt hoorVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:38:
No offence maar het is nu ineens wel behoorlijk hosanna heb ik het gevoel. PSV heeft meerdere wedstrijden waar ze punten lieten liggen ook baggerslecht gespeeld. Dat er 3 wedstrijden bij zaten met veel kansen maar weinig goals kan best zijn maar het was de afgelopen weken regelmatig enorm onder de maat. Verdedigend was het bij PSV bij de tegengoal ook weer matig, 1 verdediger van PSVFC Utrecht die 3 man en de keeper het bos in stuurt.
Nee, merp!
Joh relax. Geen enkele PSV-fan (mezelf incluis) die PSV kampioen ziet worden hoor. Ik heb dat al vóór het begin van het seizoen geroepen. Het zou wel mooi zijn als ze deze groep spelers meerdere seizoenen weten vast te houden. Daarom ben ik ook blij dat ze in de winterstop gaan onderhandelen om Rekik (wat een beest!) nog een seizoen te huren.Krukar schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:01:
PSV wint één wedstrijd tegen een zwak spelend Utrecht en meteen is alles weer omgeslagen van "degradatiestreep", "omlaag kijken" en spelersbussen opwachten naar "we kunnen nog best kampioen worden"? Verrassend weer zeg....
Nee, merp!
Ik vind hem niets toevoegen aan het programma en hij doet aan scoreboardjournalistiek, echt irritant...
Verwijderd
Als er nou één actieve Nederlandse trainer is die het Nederlandse trainersgilde op de kaart heeft gezet én nog internationale uitstraling heeft is het Guus Hiddink wel. Volgens mij heeft de heer Adriaanse zelfs nog enkele baantjes te danken aan de successen van onze Guus.
Maar goed, zuur voor Koeman.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Daar had hij misschien wel een punt mee, maar we moeten nou ook niet overdrijven dat het een stokoude man is die elk moment een heup kan breken als er een bal te dicht in de buurt komt of dat er zogenaamd geen binding is tussen de spelers en de bondscoach. Een aai over de bol, een basisplaats, een vrije rol en iedere speler is helemaal tevreden. Spelers lopen altijd weg met Guus omdat hij zo'n "peoplesmanager" is, dus dit zal bij het Nederlands Elftal ongetwijfeld ook zo zijn.tweaker2010 schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:33:
Dat van de NL school is idd een kulargument, maar Co doelde er mee te te zeggen dat Hiddink op deze leeftijd onvoldoende vernieuwend meer is. Er zullen de komende jaren nog een aantal spelers stoppen (Sneijder etc) en daar zal op doorgeselecteerd moeten worden. Ik vermoed dat Hiddink veel bij het oude laat en niet meer de energie heeft om die jonge gasten achter de vodden aan te zitten, ze kunnen Hiddink beter technisch directeur maken ofzo.
En wat voor "vernieuwends" verwachten we eigenlijk? Doorselecteren? Lekker aanvallend voetballen zodat we na 3 leuke wedstrijden en één mindere al uit het toernooi liggen? Hier heb ik de voorganger van de huidige bonscoach ook niet op kunnen betrappen, en ik kan me niet heugen dat ik destijds Co Adriaanse vergelijkbare teksten heb horen verkondigen.
Feit blijft dat er best iemand aan die tafel mag zitten die een steekhoudend argument geeft in plaats van Co Adriaanse lekker onzin te laten brabbelen. Ze zitten stuk voor stuk aan die tafel voor hun eigen ego en het maakt ze geen fluit uit wat de ander zegt.
[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 16-12-2013 00:02 ]
Verwijderd
Ik vraag me af of PSV daar zo veel mee op schiet. Rekik speelt best aardig maar maakt toch wel regelmatig fouten waar goals uit voort komen en pakt nogal eens een gele kaart waardoor hij in de tweede helft van het seizoen vaak geschorst zal zijn. Daarnaast loopt hij straks gratis terug naar City en kun je opnieuw beginnen met bouwen.PauseBreak schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:10:
Daarom ben ik ook blij dat ze in de winterstop gaan onderhandelen om Rekik (wat een beest!) nog een seizoen te huren.
Het grote verschil is wel dat Ajax 3 ploegen in moest halen. PSV moet 8 ploegen inhalen. Het zou inderdaad nog best kunnen dat PSV boven Ajax, FC Twente, Feyenoord, Groningen, Heerenveen, AZ, Vitesse of FC Utrecht eindigt, maar ik denk niet dat PSV al die ploegen nog voorbij gaat steken.PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 19:25:
Mensen die PSV afschreven zijn sowieso niet helemaal bij. Ajax heeft wel verder achter gestaan, en in tegenstelling tot PSV speelden ze ook baggerslecht. En opeens zagen ze het licht, en we weten wat dat 3 jaar heeft opgeleverd
Ik zou geen geld zetten op het kampioenschap van PSV, ik zou echter ook geen groot bedrag durven zetten op de aanname dat PSV geen kampioen zou worden.
Zo snel kan het gaan. Rekik was de afgelopen weken nog keer op keer de prutser achterin tegen wie het zelfs lukt om iemand uit een inworp vrij voor de keeper te zetten. Nu wordt het zeker weer hoog tijd dat Rekik (samen met Bruma, die andere geweldenaar) in het centrum van Oranje terecht komt?PauseBreak schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:10:
[...]
Daarom ben ik ook blij dat ze in de winterstop gaan onderhandelen om Rekik (wat een beest!) nog een seizoen te huren.
[ Voor 25% gewijzigd door argro op 16-12-2013 08:37 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Op "consistentie" scoort hij nog steeds niet goed, volgens mij vindt Louis dat een belangrijke eigenschap voor een verdedigerargro schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:35:
[...]
Nu wordt het zeker weer hoog tijd dat Rekik (samen met Bruma, die andere geweldenaar) in het centrum van Oranje terecht komt?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
De Telegraaf meldt vandaag dat er misschien wel een verlenging in het verschiet ligt.Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 07:34:
[...]
Ik kijk het al meer dan een jaar niet meer omdat het niet meer over voetbal gaat. Het is alleen maar grappen maken, anderen afzeiken en naar een band luisteren. In mijn ogen een waardeloos programma tenzij je van cabaret houdt.
Overigens lijkt supertalent Kishna weinig trek te hebben in een contractverlenging bij Ajax en liever bij AC Milan of vergelijkbaar op de bank te gaan zitten. Verrassend dat die boef van een Raiola de zaakwaarnemer is. Misschien moet Kishna eens bellen met Bouy, hem is het ook zo goed bevallen
EnIn alle tumult over de berichtgeving gaf de speler (nogmaals) aan het liefst bij Ajax te willen blijven en herhaalde de club met de linksbuiten/spits door te willen gaan.
Zal wel een nare clausule erin komen wat in het voordeel van Raiola zal vallen (uiteraard) maar goed.. Bindt deze speler maar 4 jaar vast, altijd prettig!De verwachting is dat deze week door Ajax en Kishna’s zaakwaarnemer Mino Raiola een ultieme poging wordt ondernomen om een akkoord te bereiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 16-12-2013 09:00 ]
nggyu nglyd
Het scheelde gisteren weer weinig of hij had 2 penalties veroorzaakt en wellicht een rode kaart gehad na ongeveer 20 minuten spelen. Wat een mazzel dat de scheidsrechter die speler van Utrecht geel gaf voor een schwalbe, want dat was het niet.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:22:
Ik vraag me af of PSV daar zo veel mee op schiet. Rekik speelt best aardig maar maakt toch wel regelmatig fouten waar goals uit voort komen en pakt nogal eens een gele kaart waardoor hij in de tweede helft van het seizoen vaak geschorst zal zijn. Daarnaast loopt hij straks gratis terug naar City en kun je opnieuw beginnen met bouwen.
Rekik is nog erg jong en kan zeker nog groeien, maar hij is op dit moment echt geen concurrentie voor de Oranje verdedigers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Of je nou 1, 3 of 8 ploegen voor je hebt staan, 13 punten is 13 punten. Vergeet niet dat je pas op de helft bent, en van iedereen nog kunt winnen. En verliezen.argro schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:35:
[...]
Het grote verschil is wel dat Ajax 3 ploegen in moest halen. PSV moet 8 ploegen inhalen. Het zou inderdaad nog best kunnen dat PSV boven Ajax, FC Twente, Feyenoord, Groningen, Heerenveen, AZ, Vitesse of FC Utrecht eindigt, maar ik denk niet dat PSV al die ploegen nog voorbij gaat steken.
[...]
Niet dat ik denk dat PSV dat gaat doen, maar bij voorbaat uitsluiten? Van Ajax verwachtte ook niemand dat het zou lukken...
Top-5 zie ik nog wel als realistisch.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat is de nare situatie waar alle clubs momenteel in zitten en met name Feyenoord de afgelopen jaren misschien wel de meeste potentiele toppers (bijna) gratis heeft zien vertrekken. Je moet als Ajax (helaas) al blij zijn als die jongen bijtekent met een gelimiteerde transfersom van een paar ton.Quad schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:00:
Zal wel een nare clausule erin komen wat in het voordeel van Raiola zal vallen (uiteraard) maar goed.. Bindt deze speler maar 4 jaar vast, altijd prettig!
Hoe minder ploegen je moet inhalen, hoe makkelijker. Uiteindelijk heb je de middenmoters nodig om de koploper aan voldoende puntverlies te helpen en dat is niet bevorderlijk als je ze ook nog eens moet inhalen. Onmogelijk is het niet, maar het is bijna een randvoorwaarde dat de 1e 6 ploegen bijna altijd gelijk spelen tegen elkaar.Ramzzz schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:21:
[...]
Of je nou 1, 3 of 8 ploegen voor je hebt staan, 13 punten is 13 punten. Vergeet niet dat je pas op de helft bent, en van iedereen nog kunt winnen. En verliezen.
13 punten zijn 13 punten, maar om een ploeg in te halen moet PSV winnen en moet de betreffende ploeg gelijk spelen of verliezen. De kans dat één ploeg in een dip geraakt en daardoor dermate veel punten verspeeld dat PSV die ploeg in kan halen is vele malen groter dan dat 8 ploegen dermate veel punten verspelen dat PSV al die 8 ploegen in gaat halen.Ramzzz schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:21:
[...]
Of je nou 1, 3 of 8 ploegen voor je hebt staan, 13 punten is 13 punten. Vergeet niet dat je pas op de helft bent, en van iedereen nog kunt winnen. En verliezen.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Is het realistisch dat PSV 17 wedstrijden wint? Nee, natuurlijk niet, maar als ze het zouden doen dan eindigen ze in de top 3.
De achterstand is echt niet onoverkomelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door rik86 op 16-12-2013 09:51 ]
Inderdaad, maar tegen de concurrentie mag PSV absoluut niet verliezen anders is het verschil ineens 6 punten groter. Als Ajax van PSV weet te winnen zal het heel erg lastig voor ze worden om dat nog goed te maken.rik86 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:51:
Nu is die 8 ploegen wat overdreven, want als PSV al z'n volgende wedstrijden wint dan worden ze minimaal 5e omdat alle ploegen ook onderling tegen elkaar moeten, waarvan de nr. 3 en 4 dan op max 2 punten voorsprong staan op PSV; Dus in die zin is alles nog mogelijk.
Is het realistisch dat PSV 17 wedstrijden wint? Nee, natuurlijk niet, maar als ze het zouden doen dan eindigen ze in de top 3.
De achterstand is echt niet onoverkomelijk.
nggyu nglyd
De eerste was geen penalty, want hij hield hem buiten de 16 vast. Dat hij pas in de 16 gaat liggen, is gehaaid en de scheids trapte erin. In de tweede situatie gaf de scheids geen geel voor een schwalbe, maar voor de reactie van De Ridder.ph4ge schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:12:
[...]
Het scheelde gisteren weer weinig of hij had 2 penalties veroorzaakt en wellicht een rode kaart gehad na ongeveer 20 minuten spelen. Wat een mazzel dat de scheidsrechter die speler van Utrecht geel gaf voor een schwalbe, want dat was het niet.
Rekik is nog erg jong en kan zeker nog groeien, maar hij is op dit moment echt geen concurrentie voor de Oranje verdedigers.
In het algemeen zijn veel gele kaarten voor Rekik (en Bruma) makkelijk gegeven. De Nederlandse competitie lijkt af en toe op mietjes voetbal. In Engeland stonden ze op de banken voor sommige van de tackles waar hier geel voor is gegeven.
IMHO piekt Ajax nu te vroeg. Laatste jaren moesten ze echt in de 2e seizoenshelft. Nu is één misstap niet gelijk einde verhaal. Dat kan ook nog tegen ze werken.
Hoop wel dat Chelsea 3 geen kampioen word
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik zou Faber graag ergens als coach willen zien maar vraag me af of hij weg wil bij PSV.
Ajax piekt te vroeg? Vind ze nou niet bepaald goed spelenL1nt schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:12:
Volgens mij staat PSV nu maar 1 punt meer achter dan Ajax deed. Alles is dus nog mogelijk. Zie de afgelopen 4 jaar.
IMHO piekt Ajax nu te vroeg. Laatste jaren moesten ze echt in de 2e seizoenshelft. Nu is één misstap niet gelijk einde verhaal. Dat kan ook nog tegen ze werken.
Hoop wel dat Chelsea 3 geen kampioen word
Kan nog alle kanten op deze competitie. Ook PSV kan zeker nog wel mee gaan doen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bah, Arsenal dus tegen PSG, Bayern of Real...
[ Voor 60% gewijzigd door Vos op 16-12-2013 12:17 ]
En dan ook nog Twente en Feyenoord. Dat één ploeg zo'n dip heeft kan maar dat én Ajax én Vitesse dat gaan krijgen en dat dan ook Twente én Feyenoord die kans laten lopen lijkt me nogal sterk.Quad schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:37:
Dat houdt in dat Ajax minimaal 4 keer moet verliezen (of 3 keer verliezen en twee gelijke spelen) wil PSV over Ajax heen kunnen gaan. Maar dan moeten zij alles winnen. Ik denk dat het seizoen voor PSV verloren is wat betreft de eerste plaats. Dan moet Vitesse 5 keer verliezen en PSV alles winnen wil die in het voordeel van PSV vallen.
Ik zie niet elke wedstrijd, maar als ik kijk naar de wedstrijd tegen Feyenoord dan kwamen ze er in ieder geval nog genadig vanaf. Ja, de scheidsrechter gaf voor een relatief lichte overtreding geel, maar liet ook een aantal keer donkerrood onbestraft.Dreadramon schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:46:
In het algemeen zijn veel gele kaarten voor Rekik (en Bruma) makkelijk gegeven. De Nederlandse competitie lijkt af en toe op mietjes voetbal. In Engeland stonden ze op de banken voor sommige van de tackles waar hier geel voor is gegeven.
Ik vond het gisteren ook wel meevallen. Hij houdt hem gewoon vast op een gevaarlijke positie, daar kan je geel voor geven. Ik had niet de indruk dat het er buiten was, maar dat doet niks af aan de gele kaart.
Het is juist ideaal om na de winterstop gelijk als underdog deze 2 wedstrijden te hebben. Lekker vrij spelen, en kijken waar het schip strandt. Als het strandt met een overwinning dan kan je echt gaan jagen op de ploegen boven je en tel je ineens weer mee, als het niet lukt dan had iedereen dat verwacht en kan je nog altijd vanuit de luwte bouwen naar een plek bij de playoffs. Teams die strijden voor de prijzen kan je maar beter hebben als de prijzen nog uit beeld zijn denk ik.Sempy schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:09:
Op basis van de ranglijst (Vitesse 36 / Ajax 34) schat ik dat de kampioen toch zeker 70 punten nodig zal hebben. PSV heeft er 23, dus nog 47 te gaan in 17 wedstrijden, 15x winst, 2x gelijk. Als je op die manier rekent, is iedere wedstrijd vanaf nu een finale. Lijkt me in dat verband ook niet prettig om direct na de winterstop naar Amsterdam te moeten (en de week erna AZ op bezoek krijgen), in feite geen tijd om eventuele versterkingen te laten wennen en de hele winterstop de druk erop dat verliezen van Ajax einde seizoen betekent (wat betreft kampioenschap/CL-voorronde).
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Op basis van de eerste seizoenshelft is het allemaal mogelijk, maar dan moet een team alles gaan winnen, en ik denk dat de huidige top wel een keer punten laat liggen maar het niet structureel meer laat liggen.D-e-n schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:15:
[...]
En dan ook nog Twente en Feyenoord. Dat één ploeg zo'n dip heeft kan maar dat én Ajax én Vitesse dat gaan krijgen en dat dan ook Twente én Feyenoord die kans laten lopen lijkt me nogal sterk.
nggyu nglyd
City - Barca
Arsenal - Bayern
Verder:
Olympiakos - ManU
Milan - Atletico
Leverkusen - PSG
Galatasaray - Chelsea
Schalke - Real Madrid
Zenit - Dortmund
[ Voor 60% gewijzigd door Vos op 16-12-2013 12:21 ]
Zeker mooie affiches bij!Vos schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:19:
Mooiste affiches in CL knock-out 1e ronde:
City - Barca
Arsenal - Bayern
Verder:
Olympiakos - ManU
Milan - Atletico
Leverkusen - PSG
Galatasaray - Chelsea
Schalke - Real Madrid
Zenit - Dortmund
Galatasaray Chelsea is een leuke voor Drogba
Schalke - Real Madrid een leuke voor Huntelaar, verder heeft United de beste loting gepakt gok ik zo.
nggyu nglyd
Bayern - Arsenal
Olympiakos - ManU
Milan - Atletico
Leverkusen - PSG
Galatasaray - Chelsea
Schalke - Real Madrid
Zenit - Dortmund
Milan zou kunnen stunten tegen Atletico, Arsenal heeft ook wel een kansje. Toch lijkt het me hier behoorlijk simpel dat, op Bayern/Arsenal na, alle groepswinnaars door gaan naar de volgende ronde.
En voor de Ajacieden: ik heb goede hoop dat Milan nu het loodje legt
Denk dat ze in Milan al lang blij zijn met die dikke zak met geld.D-e-n schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:33:
Real gaat ook makkelijk door denk ik. Wel lullig voor Arsenal. Die tweede plek komt ze duur te staan.
En voor de Ajacieden: ik heb goede hoop dat Milan nu het loodje legt
Mja na die 2 duels kan Milan zich volledig op de competitie focussen.
Jup, wordt een zware week: vanavond Roma en zondag Inter.Deadsy schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:35:
[...]
Mja na die 2 duels kan Milan zich volledig op de competitie focussen.
City gaat Barca gewoon pakken, ik voel het!

B-team sturen en de focus op de competitie leggen.
Ach misschien word dit wel een hele grote verassing.Kaap schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:01:
Arsenal - Bayern...
[afbeelding]
B-team sturen en de focus op de competitie leggen.
Bayern kan ook in een dip komen.
Vraag me af hoeveel je vangt wanneer je geld op Arsenal zet.
Ik kan me voorstellen dat de Arsenal en City fans minder blij zijn. Alhoewel, is Messi voor die tijd terug? Misschien is dit wel de beste tijd voor een loting met Barca.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Swansea - Napoli, best aardig
Juventus - Trabzonspor
[ Voor 41% gewijzigd door Gynnad op 16-12-2013 13:19 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Esbjerg FB
IF Elfsborg Boras
Standard Luik
[ Voor 53% gewijzigd door Vos op 16-12-2013 13:29 ]
Waarschijnlijk alle mogelijke combinaties er tussen gezet en zojuist na de loting verwijderd! Anders hadden ze dit gisteren al moeten posten en niet ineens 21 uur later..
Mja
To everyone RTing @uefacorruption tweets. Just think about it. The person tweeted everything and then deleted the incorrect ones. Doh.
— Tom Warren (@tomwarren) December 16, 2013Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ach mensen zijn bereid veel te doen voor wat aandacht.Royz schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:30:
Dat iemand daar de tijd voor neemt lol. Maar dan nog, het zou me niets verbazen
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum