[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.427 views

Onderwerpen

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:27

wontcachme

You catch me? No you wont

Kolere wat is Sigthorson slecht. Kan niet pasen, niemand passeren, beweegt constant de verkeerde kant op en denkt dat hij het op 10% kan uitspelen...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-01 23:10

StrongArmLance

Endless flow

@PWM

ADO mag niet degraderen :)

GAE, weet ik niet, is voor mij wel lekker dichtbij als ik een wedstrijdje wil meepakken, voorheen was het Heracles, aangezien dat voetbal ook nog wel leuk om te zien was.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
wontcachme schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:58:
Kolere wat is Sigthorson slecht. Kan niet pasen, niemand passeren, beweegt constant de verkeerde kant op en denkt dat hij het op 10% kan uitspelen...
Geen idee waarom de Boer bedenkt om in zo'n wedstrijd 2/3e van de aanval te wisselen. Doe dat lekker in de beker doordeweeks

Verwijderd

Ik denk om een aantal CL-spelers rust te geven. In elk geval 0-1 door Schone, dat voetbalt wat lekkerder :)

• toolkist
  • Niet online
Dat kan toch prima in de bekerwedstrijd

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:04

Niku

Alagaesii

Eredivisie lijkt weer in wat 'normaler' vaarwater terecht te komen. Uitzondering PSV daargelaten. Ajax, Twente en Vitesse winnen weer de potjes die ze zouden moeten winnen en maken weer series van overwinningen, zoals het hoort.

Nu kan ik als PSV supporter alleen maar hopen dat PSV weer uit het dal gaat klimmen, te beginnen met niet verliezen vanmiddag. Wat lastig genoeg wordt, Utrecht uit.

Verwijderd

Ajax is er nog niet, die staan weer compleet te schutteren. Ik vermoed dat PSV zomaar eens kan winnen vanmiddag, al is het alleen maar omdat het toch een keer moet gebeuren. Gun het ze wel, al is het alleen maar omdat ze steeds dichter bij de degradatiestreep komen en dat is niet de bedoeling.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:27

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:45:
Ajax is er nog niet, die staan weer compleet te schutteren. Ik vermoed dat PSV zomaar eens kan winnen vanmiddag, al is het alleen maar omdat het toch een keer moet gebeuren. Gun het ze wel, al is het alleen maar omdat ze steeds dichter bij de degradatiestreep komen en dat is niet de bedoeling.
Haha, ik weet ineens hoe Feyenoord-supporters zich een paar jaar geleden voelden :')

Nee, merp!

• toolkist
  • Niet online
Laat die Andersen eerst maar een jaartje 'hard' worden in de Jupiler League. Eredivisie trekt ie totaal nog niet, nu ie af en toe een 'fysiek' duel aan moet gaan

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:40

St@m

@ Your Service

Hop Hop, goeie goal zeg van die spits. Drama verdedigd natuurlijk.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

...
Heb je geen verrekijker voor nodig..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

En jawel hoor, wat een sukkels zeg.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 15:38
Ik heb de laatste 20 minuten gezien maar dan zeg ik (gebaseerd op die 20 minuten) dat de gelijkmaker volledig verdiend is.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:42

Hupske

AFCA

Man! Werkelijk weer een drama bij Ajax!
Denk dat je dit vooral Serero kan aanspreken vandaag.

1 op 1, zo aan het klungelen met de bal en word simpel ingelopen. En net Serero die pass veel te hard op Schöne, waardoor keeper hem makkelijk kon oppakken.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Niku

Niku

Alagaesii

Oké, ik heb niets gezegd een paar posts geleden :+

• toolkist
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:09:
Ik heb de laatste 20 minuten gezien maar dan zeg ik (gebaseerd op die 20 minuten) dat de gelijkmaker volledig verdiend is.
Ajax had het niet eens verdiend om op 1-0 te komen

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Beide spelers komen op identieke manier in. 1 krijgt geel (en rood), de ander een vrije trap mee, puur omdat de 1 een millimeter eerder is dan ander.

/EDIT: Als Ajax op deze manier begint te winnen, dan weet je wel wie er kampioen gaat worden.

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 15-12-2013 14:16 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Pff.. Lucky Ajax :(

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Hupske

Hupske

AFCA

1-2 haha! Wat een geluk!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Lekkerrrrr :D

Tomorrow is not today!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:19
hoppaa! mag ook wel weer een keer :)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 15:38
PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:15:
Beide spelers komen op identieke manier in. 1 krijgt geel (en rood), de ander een vrije trap mee, puur omdat de 1 een millimeter eerder is dan ander.
ja deze beslissing vond ik ook volledig onterecht.
Maar ja, Pietertje moet ook z'n show hebben hè.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:34
Die Klaassen is wel lekker bezig de laatste paar wedstrijden!

Wel jammer voor Cambuur dit... :(

• PWM
  • Niet online

PWM

Een AC Milan achtige overwinning :+

• toolkist
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:16:
[...]

ja deze beslissing vond ik ook volledig onterecht.
Maar ja, Pietertje moet ook z'n show hebben hè.
Ach ja, hij had allang niet meer op het veld mogen staan...
3 punten mee naar Amsterdam, 3 meer dan verdiend

• Sydney08
PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:17:
Wanneer hebben die voor het laatst gewonnen dan? Laatste keer was tegen Celtic geloof ik, toen een ruime winst.

Tomorrow is not today!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:17:
Nee zo moet je het niet zien, want alleen Milan speelt anti-voetbal :+

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Als deze wedstrijden gewonnen worden weet je inderdaad wie er kampioen gaat worden. :Y)

nggyu nglyd

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens mogen imho clubs als ADO en Vitesse nooit meer klagen als iemand een been breekt van hun speler in een wedstrijd. Zulke opzichtige overtredingen, en gewoon in beroep gaan als club. Bah.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-01 23:15
Ben benieuwd of de Boer straks weer klaagt over een onterechte uitslag O-) Zonder dollen, de slechte wedstrijden winnen is ook een kwaliteit, daarom draait Ajax bovenin mee.

Brood ontslagen bij Roda, rare beslissing.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:26:
Overigens mogen imho clubs als ADO en Vitesse nooit meer klagen als iemand een been breekt van hun speler in een wedstrijd. Zulke opzichtige overtredingen, en gewoon in beroep gaan als club. Bah.
Helemaal mee eens, echt waardeloos dat clubs bij overtredingen van dat kaliber beroep aantekenen.

• Sydney08
Binnen 30 seconden een niet te missen kans voor Groningen tegen Feyenoord. Komen de Rotterdammers erg goed weg.

Tomorrow is not today!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:15:
Misschien is het verschil dat de één al de hele wedstrijd opzichtige overtredingen aan het maken is en al enkele malen is gewaarschuwd door de scheidsrechter.

Verder 3 punten in de zak steken en niet meer over nadenken, 1-1 was verdiend geweest.

Verwijderd

Pff gelukkig toch nog 3 punten en dit keer een keer op het nippertje maar dat mag ook best wel eens, een beetje geluk :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niku schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:28:
Helemaal mee eens, echt waardeloos dat clubs bij overtredingen van dat kaliber beroep aantekenen.
Kom kom, elke club doet dat uit tactische overwegingen. Stel dat het Ajax-Feyenoord is volgende week en een belangrijke speler van een van deze clubs had een dergelijke actie gemaakt en zou gestraft worden, dan zouden Ajax/Feyenoord ook beroep aantekenen om de speler beschikbaar te hebben. Beetje hypocriet om dan te klagen over Vitesse/ADO.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PWM
  • Niet online

PWM

gambieter schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:32:
[...]

Kom kom, elke club doet dat uit tactische overwegingen. Stel dat het Ajax-Feyenoord is volgende week en een belangrijke speler van een van deze clubs had een dergelijke actie gemaakt en zou gestraft worden, dan zouden Ajax/Feyenoord ook beroep aantekenen om de speler beschikbaar te hebben. Beetje hypocriet om dan te klagen over Vitesse/ADO.
Geef eens een voorbeeld van een opzichtige overtreding waar Feyenoord toch bezwaar aantekende?

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die PSV-huurling Ritzmaier had veel eerder rood moeten hebben, die was echt te opzichtig bezig om spelers uit de wedstrijd te trappen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Niku

Niku

Alagaesii

gambieter schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:32:
[...]

Het gaat me niet specifiek over Vitesse of ADO, dat zijn voorbeelden. Bij een overtreding waarbij je een speler twee maanden eruit schopt vind ik het belachelijk dat je in beroep gaat. Welke club het dan ook betreft.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Mooie aanval van Feyenoord! 1-0.

PSN: Finally_Chris

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:35:
Geef eens een voorbeeld van een opzichtige overtreding waar Feyenoord toch bezwaar aantekende?
http://www.vi.nl/nieuws/f...kingsvoorstel-babovic.htm. Paar jaar oud, maar de aanklager wilde 4 wedstrijden geven. Kan geen beelden vinden van de overtreding zelf :)

Maar je weet best wat ik bedoel. Elke club zal het beroepssysteem gebruiken als het zo uitkomt.
Niku schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:37:
Het gaat me niet specifiek over Vitesse of ADO, dat zijn voorbeelden. Bij een overtreding waarbij je een speler twee maanden eruit schopt vind ik het belachelijk dat je in beroep gaat. Welke club het dan ook betreft.
Het is altijd gevaarlijk om de gevolgen van een overtreding mee te nemen in de strafmaat. Een relatief onschuldige overtreding kan twee maanden tot gevolg hebben, een knalharde overtreding hoeft de tegenstander niet eens uit de wedstrijd te krijgen. Als je naar de gevolgen gaat kijken is de onschuldige overtreding erger.

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 15-12-2013 14:50 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ph4ge
gambieter schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:48:
[...]

http://www.vi.nl/nieuws/f...kingsvoorstel-babovic.htm. Paar jaar oud, maar de aanklager wilde 4 wedstrijden geven. Kan geen beelden vinden van de overtreding zelf :)

Maar je weet best wat ik bedoel. Elke club zal het beroepssysteem gebruiken als het zo uitkomt.
Alleen dat was gewoon een onterechte rode kaart en schorsing, terwijl aan de andere kant een duidelijkere elleboog van Suarez onbestraft was gebleven en ook niet meer bestraft werd omdat het al zou zijn beoordeeld. Dat is natuurlijk niet te vergelijken met Havenaar.

Maar ik ben het verder wel met je eens hoor. Het systeem is het systeem, je hebt alleen jezelf er mee als je het niet gebruikt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Niet online

PWM

Er is imho een verschil tussen het systeem gebruiken, wat ik ook niets vind, en dit soort spelers actief vrij proberen te pleiten.

• Hupske

Hupske

AFCA

Wat is van Sichem aan het doen? Iemand die gele kaart gezien? Toch lachwekkend weer.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:56:
Er is imho een verschil tussen het systeem gebruiken, wat ik ook niets vind, en dit soort spelers actief vrij proberen te pleiten.
Wie zegt dat de clubs proberen ze vrij te pleiten? Ik zie voor Kramer daar geen bericht van, en beroep aantekenen (zoals voor Havenaar) is toegestaan. Vitesse zal echt geen vrijspraak verwachten, maar probeert zo dicht mogelijk bij de winterstop te komen waarin dan bijvoorbeeld een extra spits kan worden gehuurd ter vervanging van Havenaar.

Fraai is het niet, maar het is 't gebruiken van het systeem. En dat zal elke club overwegen.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

RBH

Nou, eerste keer sinds ergens in 2010 een wedstrijd gewonnen in blessuretijd, maar wat was een 1-1 uitslag terecht geweest zeg. Drama wedstrijd. Maar wel blij met de 3 punten uiteraard. :) Nu hopen dat Vitesse struikelt tegen NAC.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:08:
Nou, eerste keer sinds ergens in 2010 een wedstrijd gewonnen in blessuretijd, maar wat was een 1-1 uitslag terecht geweest zeg. Drama wedstrijd. Maar wel blij met de 3 punten uiteraard. :) Nu hopen dat Vitesse struikelt tegen NAC.
Staat alweer gelijk.
En Vitesse speelt toch wel stuk beter dan NAC.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• RBH
  • Nu online

RBH

Famous schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:11:
[...]

Staat alweer gelijk.
En Vitesse speelt toch wel stuk beter dan NAC.
Deze stand mag het blijven dan. ;)

• Hupske

Hupske

AFCA

Dat gaat denk ik niet gebeuren. Vitesse heeft kans naar kans! Alleen NAC heeft geluk met Havenaar voorin, die geen pepernoot goed raakt.

• RBH
  • Nu online

RBH

hupske schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:17:
Dat gaat denk ik niet gebeuren. Vitesse heeft kans naar kans! Alleen NAC heeft geluk met Havenaar voorin, die geen pepernoot goed raakt.
Heb de laatste 5 minuten van de eerste helft gezien en dat gaat inderdaad niet 1-1 blijven. :D

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben erg benieuwd naar 16.30. Iets zegt me dat het een spektakel stuk moet worden. Hopelijk is het er eens uitverkocht.
gambieter schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:04:
[...]

Wie zegt dat de clubs proberen ze vrij te pleiten?
"Ik ken Mike. Dat is zo'n eerlijke gozer. Hij is een Japanner en Japanners doen zulke dingen niet", vertelde Bosz maandagochtend in een interview met De Telegraaf. "Dat klinkt misschien stom, maar het is wel zo."

"Mike geeft een hand als een Japanner, Mike kijkt als een Japanner en Mike ís een Japanner. Het zal er misschien slecht uitzien op beeld, maar één ding weet ik zeker. Mike doet zoiets niet bewust", zo besloot de oefenmeester zijn relaas.
Niet heel erg schuldbewust imho ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 15-12-2013 15:28 ]

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 00:34

FlotterPower

Boxy Brown

Bah, heel naar gevoel overgehouden aan Ajax thuis. Wéér de complimenten en wéér geen punten. :/

Begin trouwens wel een patroon te ontdekken, praktisch elke club die in Leeuwarden op bezoek is geweest heeft zogenaamd een off-day. Dat kan prima, maar ik denk dat Cambuur daarmee tekort wordt gedaan.
Nu hopen dat de uitslagen dit weekend niet nóg dramatischer pakken, de concurrenten doen het goed deze speelronde. :X

I don't want no cake, I want me some pie!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:19:
Niet heel erg schuldbewust imho ;)
Ook daar: dat doet elke coach. Suarez is geen racist en zegt "negertje" als koosnaampje volgens Dalgliesh, Toivonen en Huntelaar spingen alleen maar en die ellebogen zijn totaal niet met opzet, Mathijsen naait ook geen spelers op in de spelerstunnel, enzovoort.

Voetbal is nu eenmaal een sport van 11 ideale schoonzonen en de gemiddelde coach is als een vader die zijn kroost als een collectie engeltjes ziet ;)

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01-2025

Algurgazan

Ome Bob

Ik had het idee dat Bruma vandaag ook geschorst zou zijn, maar hij speelt toch zie ik. Volgens mij meldde Fox toen Bruma z'n eerste kaart tegen Feyenoord kreeg dat hij daardoor de volgende wedstrijd moest missen, en daarna pakte hij natuurlijk nog die tweede gele kaart. Dat zou dan toch twee wedstrijden schorsing moeten betekenen? Of had Fox geen gelijk over de schorsing bij een gele kaart?

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• Hupske

Hupske

AFCA

Zo geweldig doelpunt van Piazon! Die controle en dan even rustig een simpele kapbeweging waardoor die alle ruimte heeft :9~

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die komt wel in Chelsea 1.

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, wat is Feyenoord weer matig. Gelukkig is Groningen ook niet in goede doen. Immers toch weer 2 grote kansen. Hij heeft wel een neusje voor de juiste positie.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Had hij maar een been die net zo goed was ...

• PWM
  • Niet online

PWM

OPSLAGHOND schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:42:
Had hij maar een been die net zo goed was ...
Dan is het wel een heel saai seizoen voor de overige 17 clubs :+

De neus van Litmanen, het richtingsgevoel van Manolev :p

Verwijderd

Feyenoord lijkt het wel te geloven na die 1-0. Goedemorgen zeg, wat een slaapverwekkende wedstrijd.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
AZ mag ook wel even snel die achterstand omzetten in een voorsprong, anders klopt mijn Toto voorspelling niet.. :+

• Hupske

Hupske

AFCA

Oh, wordt echt tijd dat ze bij Vitesse een andere spits haalt. Die Havenaar is helemaal niks. Heeft geluk dat die geweldige spelers om zich heen heeft staan waardoor die er nog een paar in pist, maar voor de rest is hij echt waardeloos!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:34
In de 87e minuut al tijdrekken bij een 1-0 voorsprong, redelijk riskant.

Wat een draak van een wedstrijd trouwens..... Gaat zo niet de goede kant op met FCG :(

[ Voor 38% gewijzigd door triesvan op 15-12-2013 16:17 ]

• ph4ge
Mulder is echt in topvorm, dit is absoluut niet de eerste keer dat hij gewoon punten pakt voor Feyenoord. Andere keepers hadden minder goede wedstrijden nodig om de aandacht van Van Gaal te trekken... :+

• RBH
  • Nu online

RBH

Jammer van Vitesse voor Ajax, maar wel verwacht. Hoewel ik dat tweede doelpunt van NAC niet meer verwacht had..

Nu eens kijken wat PSV gaat doen.. Meningen, anyone?

Verwijderd

Koeman lijkt het compacte spelen er maar moeilijk in te krijgen bij Feyenoord. Want nee, het was bepaald geen goede wedstrijd van de kant van Feyenoord. Het compact staan van Groningen bezorgde Feyenoord menigmaal hoofdbrekens van hier tot Tokio.

Verwijderd

RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:23:
Jammer van Vitesse voor Ajax, maar wel verwacht. Hoewel ik dat tweede doelpunt van NAC niet meer verwacht had..

Verwacht winst voor Utrecht. Die zijn gewend tegen PSV te winnen thuis. Zullen er vol op klappen. En daar zie ik PSV eerlijk gezegd wel onder bezwijken.

• PWM
  • Niet online

PWM

triesvan schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:15:
In de 87e minuut al tijdrekken bij een 1-0 voorsprong, redelijk riskant.
Niet alleen riskant, gewoon hartstikke stom. Bij de hoekvlag ga je maar pielen in 90+4. Was gewoon nog 5 minuten te spelen.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:23:

Ik durf het echt niet meer te voorspellen. Hopelijk keert het tij een keer, maar ik ben er bang voor. FC Utrecht uit is namelijk altijd lastig, voor iedere eredivisie ploeg.

• PWM
  • Niet online

PWM

PSV in ieder geval geen koploper meer als ze verliezen ;)

Verwijderd

Utrecht pakt ff uit zeg met al dat vuurwerk! :)

• ph4ge
PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:25:
Niet alleen riskant, gewoon hartstikke stom. Bij de hoekvlag ga je maar pielen in 90+4. Was gewoon nog 5 minuten te spelen.
Ook gewoon een teken van onzekerheid en zwakte :(

• RBH
  • Nu online

RBH

FiXeR.nl schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:25:
[...]

Ik durf het echt niet meer te voorspellen. Hopelijk keert het tij een keer, maar ik ben er bang voor. FC Utrecht uit is namelijk altijd lastig, voor iedere eredivisie ploeg.
Klopt. Denk dat het wel een leuke wedstrijd kan gaan worden. (Voor de 'neutrale' toeschouwer dan)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wat is deze..? Psv scoort? :o

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 15-12-2013 16:34 ]

nggyu nglyd

• RBH
  • Nu online

RBH

Hee, een Aissati'tje!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50

Vos

AFCA

Ja net zoals tegen Feyenoord, de rest weet je ;).

• Niku

Niku

Alagaesii

Lekker Maher!

Nu doorgaan PSV!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hopen op een gelijkspel. Als Utrecht wint blijven ze in de rug van Feyenoord, en na de winterstop moeten we er heen. Klein gaatje is lekker.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Vos schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:36:
[...]

Ja net zoals tegen Feyenoord, de rest weet je ;).
Ah :+

nggyu nglyd

• RBH
  • Nu online

RBH

Zei de commentator nou serieus: "Zo, die maken herrie! Maarja, die zijn natuurlijk niets gewend."? _O-

Verwijderd

Ja dat zei hij inderdaad

• Niku

Niku

Alagaesii

RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:37:
Zei de commentator nou serieus: "Zo, die maken herrie! Maarja, die zijn natuurlijk niets gewend."? _O-
Wie maakte er herrie dan? :+

• Niku

Niku

Alagaesii

Jaaa Depay! 2-0!

Verwijderd

0-2, er lijkt zowaar iets te gaan gebeuren daar waar weinigen mee hadden gerekend.

• toolkist
  • Niet online
Zag alleen de herhaling van de 1-0, maar leek me hinderlijk buitenspel van Locadia?

• Vos

Vos

AFCA

Wat een ongekende weelde voor PSV, had niemand verwacht dit.

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat een redding op dat schot van Locadia trouwens. Pech dat Depay net inliep.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:27

PauseBreak

derp!

toolkist schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:44:
Zag alleen de herhaling van de 1-0, maar leek me hinderlijk buitenspel van Locadia?
Alleen was het geen buitenspel :P

Nee, merp!

• RBH
  • Nu online

RBH

Toegegeven; mooie goal. :)

• Niku

Niku

Alagaesii

Buitenspel? Waar dan? :+

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ruiter heeft ook wel eens beter gekeept ...

Verwijderd

Mooi shot van Wouters aan de zijlijn met zijn houtje touwtje jas loshangend.

Edit

Zit wel een lekker sfeertje in het stadion daar, 'Utrecht tot ziens' hoor ik de PSV-supporters nu net roepen. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 16:47 ]

• toolkist
  • Niet online
PauseBreak schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:44:
[...]

Alleen was het geen buitenspel :P
Dan moeten ze toch eens vaker herhalen voor degenen die net aan komen zappen ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

PSV aanhang overstemd de Utrecht aanhang al vanaf het begin overigens.

Verwijderd

Niku schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:47:
PSV aanhang overstemd de Utrecht aanhang al vanaf het begin overigens.
Gratis kaartjes hè, dan komen ze wel

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat was achteraf ;)

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:48:
[...]

Gratis kaartjes hè, dan komen ze wel
onzin, pas nadat iedereen een kaartje had gekocht werd het pas bekend dat de spelersgroep ze zouden terug betalen.

Verwijderd

Mwah, wat je onzin noemt, 500 kaartjes afgenomen voor uit bij Feyenoord. Terwijl je als uit supporter in de Kuip wel een heel goede plek krijgt.

• Sydney08
Pingel gemist door Utrecht

Tomorrow is not today!

• RBH
  • Nu online

RBH

Dat is toch beetje jammer van Utrecht, zo'n makkelijk gegeven penalty niet inschieten..

• Vos

Vos

AFCA

Als je zulke kansen niet pakt, zegt meestal genoeg.

Pagina: 1 ... 108 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum