GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ADO mag niet degraderen
GAE, weet ik niet, is voor mij wel lekker dichtbij als ik een wedstrijdje wil meepakken, voorheen was het Heracles, aangezien dat voetbal ook nog wel leuk om te zien was.
Geen idee waarom de Boer bedenkt om in zo'n wedstrijd 2/3e van de aanval te wisselen. Doe dat lekker in de beker doordeweekswontcachme schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:58:
Kolere wat is Sigthorson slecht. Kan niet pasen, niemand passeren, beweegt constant de verkeerde kant op en denkt dat hij het op 10% kan uitspelen...
Verwijderd
Nu kan ik als PSV supporter alleen maar hopen dat PSV weer uit het dal gaat klimmen, te beginnen met niet verliezen vanmiddag. Wat lastig genoeg wordt, Utrecht uit.
Verwijderd
Haha, ik weet ineens hoe Feyenoord-supporters zich een paar jaar geleden voeldenVerwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:45:
Ajax is er nog niet, die staan weer compleet te schutteren. Ik vermoed dat PSV zomaar eens kan winnen vanmiddag, al is het alleen maar omdat het toch een keer moet gebeuren. Gun het ze wel, al is het alleen maar omdat ze steeds dichter bij de degradatiestreep komen en dat is niet de bedoeling.
Nee, merp!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Denk dat je dit vooral Serero kan aanspreken vandaag.
1 op 1, zo aan het klungelen met de bal en word simpel ingelopen. En net Serero die pass veel te hard op Schöne, waardoor keeper hem makkelijk kon oppakken.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ajax had het niet eens verdiend om op 1-0 te komenschwarzenegger schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:09:
Ik heb de laatste 20 minuten gezien maar dan zeg ik (gebaseerd op die 20 minuten) dat de gelijkmaker volledig verdiend is.
/EDIT: Als Ajax op deze manier begint te winnen, dan weet je wel wie er kampioen gaat worden.
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 15-12-2013 14:16 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ja deze beslissing vond ik ook volledig onterecht.PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:15:
Beide spelers komen op identieke manier in. 1 krijgt geel (en rood), de ander een vrije trap mee, puur omdat de 1 een millimeter eerder is dan ander.
Maar ja, Pietertje moet ook z'n show hebben hè.
Ach ja, hij had allang niet meer op het veld mogen staan...schwarzenegger schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:16:
[...]
ja deze beslissing vond ik ook volledig onterecht.
Maar ja, Pietertje moet ook z'n show hebben hè.
3 punten mee naar Amsterdam, 3 meer dan verdiend
Wanneer hebben die voor het laatst gewonnen dan? Laatste keer was tegen Celtic geloof ik, toen een ruime winst.
Tomorrow is not today!
Nee zo moet je het niet zien, want alleen Milan speelt anti-voetbal
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Brood ontslagen bij Roda, rare beslissing.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Helemaal mee eens, echt waardeloos dat clubs bij overtredingen van dat kaliber beroep aantekenen.PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:26:
Overigens mogen imho clubs als ADO en Vitesse nooit meer klagen als iemand een been breekt van hun speler in een wedstrijd. Zulke opzichtige overtredingen, en gewoon in beroep gaan als club. Bah.
Tomorrow is not today!
Misschien is het verschil dat de één al de hele wedstrijd opzichtige overtredingen aan het maken is en al enkele malen is gewaarschuwd door de scheidsrechter.PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:15:
Beide spelers komen op identieke manier in. 1 krijgt geel (en rood), de ander een vrije trap mee, puur omdat de 1 een millimeter eerder is dan ander.
Verder 3 punten in de zak steken en niet meer over nadenken, 1-1 was verdiend geweest.
Verwijderd
Kom kom, elke club doet dat uit tactische overwegingen. Stel dat het Ajax-Feyenoord is volgende week en een belangrijke speler van een van deze clubs had een dergelijke actie gemaakt en zou gestraft worden, dan zouden Ajax/Feyenoord ook beroep aantekenen om de speler beschikbaar te hebben. Beetje hypocriet om dan te klagen over Vitesse/ADO.Niku schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:28:
Helemaal mee eens, echt waardeloos dat clubs bij overtredingen van dat kaliber beroep aantekenen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Geef eens een voorbeeld van een opzichtige overtreding waar Feyenoord toch bezwaar aantekende?gambieter schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:32:
[...]
Kom kom, elke club doet dat uit tactische overwegingen. Stel dat het Ajax-Feyenoord is volgende week en een belangrijke speler van een van deze clubs had een dergelijke actie gemaakt en zou gestraft worden, dan zouden Ajax/Feyenoord ook beroep aantekenen om de speler beschikbaar te hebben. Beetje hypocriet om dan te klagen over Vitesse/ADO.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het gaat me niet specifiek over Vitesse of ADO, dat zijn voorbeelden. Bij een overtreding waarbij je een speler twee maanden eruit schopt vind ik het belachelijk dat je in beroep gaat. Welke club het dan ook betreft.gambieter schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:32:
[...]
Kom kom, elke club doet dat uit tactische overwegingen. Stel dat het Ajax-Feyenoord is volgende week en een belangrijke speler van een van deze clubs had een dergelijke actie gemaakt en zou gestraft worden, dan zouden Ajax/Feyenoord ook beroep aantekenen om de speler beschikbaar te hebben. Beetje hypocriet om dan te klagen over Vitesse/ADO.
PSN: Finally_Chris
http://www.vi.nl/nieuws/f...kingsvoorstel-babovic.htm. Paar jaar oud, maar de aanklager wilde 4 wedstrijden geven. Kan geen beelden vinden van de overtreding zelfPWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:35:
Geef eens een voorbeeld van een opzichtige overtreding waar Feyenoord toch bezwaar aantekende?
Maar je weet best wat ik bedoel. Elke club zal het beroepssysteem gebruiken als het zo uitkomt.
Het is altijd gevaarlijk om de gevolgen van een overtreding mee te nemen in de strafmaat. Een relatief onschuldige overtreding kan twee maanden tot gevolg hebben, een knalharde overtreding hoeft de tegenstander niet eens uit de wedstrijd te krijgen. Als je naar de gevolgen gaat kijken is de onschuldige overtreding erger.Niku schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:37:
Het gaat me niet specifiek over Vitesse of ADO, dat zijn voorbeelden. Bij een overtreding waarbij je een speler twee maanden eruit schopt vind ik het belachelijk dat je in beroep gaat. Welke club het dan ook betreft.
[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 15-12-2013 14:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alleen dat was gewoon een onterechte rode kaart en schorsing, terwijl aan de andere kant een duidelijkere elleboog van Suarez onbestraft was gebleven en ook niet meer bestraft werd omdat het al zou zijn beoordeeld. Dat is natuurlijk niet te vergelijken met Havenaar.gambieter schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:48:
[...]
http://www.vi.nl/nieuws/f...kingsvoorstel-babovic.htm. Paar jaar oud, maar de aanklager wilde 4 wedstrijden geven. Kan geen beelden vinden van de overtreding zelf
Maar je weet best wat ik bedoel. Elke club zal het beroepssysteem gebruiken als het zo uitkomt.
Maar ik ben het verder wel met je eens hoor. Het systeem is het systeem, je hebt alleen jezelf er mee als je het niet gebruikt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wie zegt dat de clubs proberen ze vrij te pleiten? Ik zie voor Kramer daar geen bericht van, en beroep aantekenen (zoals voor Havenaar) is toegestaan. Vitesse zal echt geen vrijspraak verwachten, maar probeert zo dicht mogelijk bij de winterstop te komen waarin dan bijvoorbeeld een extra spits kan worden gehuurd ter vervanging van Havenaar.PWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:56:
Er is imho een verschil tussen het systeem gebruiken, wat ik ook niets vind, en dit soort spelers actief vrij proberen te pleiten.
Fraai is het niet, maar het is 't gebruiken van het systeem. En dat zal elke club overwegen.
Staat alweer gelijk.RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:08:
Nou, eerste keer sinds ergens in 2010 een wedstrijd gewonnen in blessuretijd, maar wat was een 1-1 uitslag terecht geweest zeg. Drama wedstrijd. Maar wel blij met de 3 punten uiteraard.Nu hopen dat Vitesse struikelt tegen NAC.
En Vitesse speelt toch wel stuk beter dan NAC.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Deze stand mag het blijven dan.Famous schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:11:
[...]
Staat alweer gelijk.
En Vitesse speelt toch wel stuk beter dan NAC.
Heb de laatste 5 minuten van de eerste helft gezien en dat gaat inderdaad niet 1-1 blijven.hupske schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:17:
Dat gaat denk ik niet gebeuren. Vitesse heeft kans naar kans! Alleen NAC heeft geluk met Havenaar voorin, die geen pepernoot goed raakt.
gambieter schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:04:
[...]
Wie zegt dat de clubs proberen ze vrij te pleiten?
Niet heel erg schuldbewust imho"Ik ken Mike. Dat is zo'n eerlijke gozer. Hij is een Japanner en Japanners doen zulke dingen niet", vertelde Bosz maandagochtend in een interview met De Telegraaf. "Dat klinkt misschien stom, maar het is wel zo."
"Mike geeft een hand als een Japanner, Mike kijkt als een Japanner en Mike ís een Japanner. Het zal er misschien slecht uitzien op beeld, maar één ding weet ik zeker. Mike doet zoiets niet bewust", zo besloot de oefenmeester zijn relaas.
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 15-12-2013 15:28 ]
Begin trouwens wel een patroon te ontdekken, praktisch elke club die in Leeuwarden op bezoek is geweest heeft zogenaamd een off-day. Dat kan prima, maar ik denk dat Cambuur daarmee tekort wordt gedaan.
Nu hopen dat de uitslagen dit weekend niet nóg dramatischer pakken, de concurrenten doen het goed deze speelronde.
I don't want no cake, I want me some pie!
Ook daar: dat doet elke coach. Suarez is geen racist en zegt "negertje" als koosnaampje volgens Dalgliesh, Toivonen en Huntelaar spingen alleen maar en die ellebogen zijn totaal niet met opzet, Mathijsen naait ook geen spelers op in de spelerstunnel, enzovoort.
Voetbal is nu eenmaal een sport van 11 ideale schoonzonen en de gemiddelde coach is als een vader die zijn kroost als een collectie engeltjes ziet
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
Dan is het wel een heel saai seizoen voor de overige 17 clubsOPSLAGHOND schreef op zondag 15 december 2013 @ 15:42:
Had hij maar een been die net zo goed was ...
De neus van Litmanen, het richtingsgevoel van Manolev
Verwijderd
Wat een draak van een wedstrijd trouwens..... Gaat zo niet de goede kant op met FCG
[ Voor 38% gewijzigd door triesvan op 15-12-2013 16:17 ]
Nu eens kijken wat PSV gaat doen.. Meningen, anyone?
Verwijderd
Verwijderd
Verwacht winst voor Utrecht. Die zijn gewend tegen PSV te winnen thuis. Zullen er vol op klappen. En daar zie ik PSV eerlijk gezegd wel onder bezwijken.RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:23:
Jammer van Vitesse voor Ajax, maar wel verwacht. Hoewel ik dat tweede doelpunt van NAC niet meer verwacht had..
Niet alleen riskant, gewoon hartstikke stom. Bij de hoekvlag ga je maar pielen in 90+4. Was gewoon nog 5 minuten te spelen.triesvan schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:15:
In de 87e minuut al tijdrekken bij een 1-0 voorsprong, redelijk riskant.
Ik durf het echt niet meer te voorspellen. Hopelijk keert het tij een keer, maar ik ben er bang voor. FC Utrecht uit is namelijk altijd lastig, voor iedere eredivisie ploeg.RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:23:
Jammer van Vitesse voor Ajax, maar wel verwacht. Hoewel ik dat tweede doelpunt van NAC niet meer verwacht had..
Ook gewoon een teken van onzekerheid en zwaktePWM schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:25:
Niet alleen riskant, gewoon hartstikke stom. Bij de hoekvlag ga je maar pielen in 90+4. Was gewoon nog 5 minuten te spelen.
Klopt. Denk dat het wel een leuke wedstrijd kan gaan worden. (Voor de 'neutrale' toeschouwer dan)FiXeR.nl schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:25:
[...]
Ik durf het echt niet meer te voorspellen. Hopelijk keert het tij een keer, maar ik ben er bang voor. FC Utrecht uit is namelijk altijd lastig, voor iedere eredivisie ploeg.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 15-12-2013 16:34 ]
nggyu nglyd
AhVos schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:36:
[...]
Ja net zoals tegen Feyenoord, de rest weet je.
nggyu nglyd
Wie maakte er herrie dan?RBH schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:37:
Zei de commentator nou serieus: "Zo, die maken herrie! Maarja, die zijn natuurlijk niets gewend."?
Alleen was het geen buitenspeltoolkist schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:44:
Zag alleen de herhaling van de 1-0, maar leek me hinderlijk buitenspel van Locadia?
Nee, merp!
Verwijderd
Edit
Zit wel een lekker sfeertje in het stadion daar, 'Utrecht tot ziens' hoor ik de PSV-supporters nu net roepen.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 16:47 ]
Verwijderd
Gratis kaartjes hè, dan komen ze welNiku schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:47:
PSV aanhang overstemd de Utrecht aanhang al vanaf het begin overigens.
onzin, pas nadat iedereen een kaartje had gekocht werd het pas bekend dat de spelersgroep ze zouden terug betalen.
Verwijderd
Tomorrow is not today!
Als je zulke kansen niet pakt, zegt meestal genoeg.Spacey23 schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:51:
Pingel gemist door Utrecht
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum