[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.427 views

Onderwerpen

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-01 23:39

Fiber

Beaches are for storming.

Hebben jullie nog wel beeld...?

Edit: IPTV is weer up! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Fiber op 12-12-2013 22:17 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:56
Ja hoor, prima beeld hier!

Life is what happens while you're busy making other plans

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

tweaker2010 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:51:
Wat doet Sierd bij zo'n pauper EL wedstrijd op RTL? Hoort hij niet in Spanje te zitten?
Dan denken wij hetzelfde.

Wel een verrassende stand van AZ! Had het persoonlijk niet verwacht.

• Fiber

Fiber

PWM schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:51:
[...] PSV [...] Alsof ze er zelf niet echt zin in hadden.
Pfff... Thuis verliezen van FC Sjorrenorits of zo. Dieper kun je niet zinken geloof ik. Tijd voor harde ingrepen en een duidelijke koers. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Fiber schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:25:
[...]

Pfff... Thuis verliezen van FC Sjorrenorits of zo. Dieper kun je niet zinken geloof ik. Tijd voor harde ingrepen en een duidelijke koers. O-)
Dit is nieuws, het drama is nog niet ten einde dus.. Vraag me wel af, ligt zoiets nu aan de spelersgroep of is het de trainer?..

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
Het is allemaal een kwestie van pech begreep ik zojuist van Maher. Hij wist namelijk (wederom) te vertellen dat PSV goed had gespeeld...

Was het niet Kraaij die laatst bij VI eens de doelpunten ging tellen die middenveld en aanval van PSV in een normaal seizoen maakt en daarbij amper tot boven de 30 kwam... Dat is volgens mij een zeer belangrijk onderdeel van het probleem. PSV krijgt namelijk best kansen, maar doelpunten komen daar niet uit. Tel daarbij sullig verdedigen op en je hebt een crisis.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat was een professionele elleboog die hij gaf. Doelbewust maar goed verpakt.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

argro schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:42:
Het is allemaal een kwestie van pech begreep ik zojuist van Maher. Hij wist namelijk (wederom) te vertellen dat PSV goed had gespeeld...

Was het niet Kraaij die laatst bij VI eens de doelpunten ging tellen die middenveld en aanval van PSV in een normaal seizoen maakt en daarbij amper tot boven de 30 kwam... Dat is volgens mij een zeer belangrijk onderdeel van het probleem. PSV krijgt namelijk best kansen, maar doelpunten komen daar niet uit. Tel daarbij sullig verdedigen op en je hebt een crisis.
Ah, op die fiets. Als jij zelf de kansen niet benut, doet je tegenstander het wel. Zoiets was het toch? In ieder geval, met PSV wel.. :|

• PWM
  • Niet online

PWM

Typisch. AZ laat het schieten in de laatste seconde. Er is niet eens een aftrap meer geweest.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01 17:29
Toch in de laatste seconde wordt de 2-2 ingekopt. AZ blijft groepswinnaar.

Trots op AZ, ze hebben gevochten als leeuwen en in zo'n heksenketel helemaal niet eens achter gestaan. Het grootste deel van de tijd stonden ze zelfs voor. Klasse!

[ Voor 53% gewijzigd door BeefHazard op 12-12-2013 23:01 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens Teletekst niet? Ze hebben het al gefixed.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 12-12-2013 23:07 ]

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

AZ en Ajax zijn de enige NL clubs die nog in de EL zitten, een trieste constatering zo half december.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:11:
AZ en Ajax zijn de enige NL clubs die nog in de EL zitten, een trieste constatering zo half december.
En het begon al zo lekker met al die afvallers in de voorrondes ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:55

Niku

Alagaesii

Zeer triest. Waardeloos Europees jaar voor Nederland.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:52
Niku schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:27:
Ja de clubs die het hoofd toernooi nog niet eens gehaald hebben kosten al absurd veel punten.
Een PSV maakt het er niet beter op.

Mja zal wel weer een zeer zwak Europees jaar worden.
Maar ik geloof dat de landen vlak onder Nederland ook vrij veel hebben laten liggen.

@Argro
Goed om te weten dat Maher het positief blijft in zien.
Ik vraag me af of hij nog steeds zo blij is met zijn transfer.

Wie is trouwens verantwoordelijk voor de transfers? Ik bedoel had Cocu er iets over te zeggen of lag die bal volledig bij Brands?

[ Voor 22% gewijzigd door Deadsy op 12-12-2013 23:42 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik zou niet weten welke speler van buitenaf de problemen bij PSV op gaat lossen hoor. Ben benieuwd of en wat er komt.

• Deadsy
Niku schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:51:
Ik zou niet weten welke speler van buitenaf de problemen bij PSV op gaat lossen hoor. Ben benieuwd of en wat er komt.
Eentje zou niet genoeg zijn.

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2025
Misschien een spits die de bal wèl in de goal schiet.

• Deadsy
Feihcretsam schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:04:
Ik denk dat als het achterin goed zit dat de linies ervoor vanzelf beter zullen voetballen.
Want als jij als middenvelder weet dat je verdediging slecht is dan voetbal je toch heel anders dan wanneer je weet dat je verdediging goed in elkaar zit.

Maar het probleem is dat er gewoon teveel zwakke spelers in de basis van PSV zitten, je kunt ze niet allemaal vervangen en om dan nog een spits te halen terwijl je er al 2 hebt?

bv in de competitie bij Ajax zie je dat de backs ver mee naar voren komen en Blind (wanneer hij op het middenveld) ook ver naar voren komt. Ze weten dat ze dat kunnen doen omdat ze vertrouwen hebben in het centrum. Wanneer Veltman en Moisander fout na fout zouden maken dan zouden de backs en Blind denk ik veel minder vertrouwen hebben en dus niet zo snel naar voren komen.

Dat en zet Manolev een paar wedstrijden in de basis. Ik denk dat dit toch al een verbetering zou zijn.
En laat Toivonen in de winter voor elk bod gaan, dus als een club 5 euro bied gewoon laten gaan. Hij voegt niets toe, kost salaris en voor de stemming in de ploeg kan het ook niet goed zijn.

• Niku

Niku

Alagaesii

Feihcretsam schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:04:
Locadia krijgt nauwelijks bruikbare ballen. Dan moet je al iemand halen die makkelijk zelf wat creëert en afmaakt. En dat tegen een goede prijs, laag salaris, bij dit PSV? Ik geef het ze te doen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:41:
[...]
Goed om te weten dat Maher het positief blijft in zien.
Ik vraag me af of hij nog steeds zo blij is met zijn transfer.
Ik vraag me af of PSV nog wel zo blij is met Maher. Ajax heeft geluk gehad dat ze hem niet gehaald hebben, anders was Klaassen vast nooit zo doorgebroken. Overigens is vdHoorn wel een grote miskoop van Ajax.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
tweaker2010 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 01:05:
[...]

Ik vraag me af of PSV nog wel zo blij is met Maher. Ajax heeft geluk gehad dat ze hem niet gehaald hebben, anders was Klaassen vast nooit zo doorgebroken. Overigens is vdHoorn wel een grote miskoop van Ajax.
PSV heeft naar mijn mening te veel spelers die zichzelf geweldig vinden, Depay, Bakalli, Toivonen, Maher, Willems, Misschien zelfs Bruma, Dat is geen probleem als je alles wint, of als je daadwerkelijk de beste bent maar kan voor frictie zorgen als dat niet het geval is.

Wat ik me nu afvraag, wie is nou de beste speler van PSV?, ik persoonlijk vind Toivonen de beste speler van PSV ( tenminste als hij niet de boel verziekt ) , zou Toivonen Wijnaldum serieus nemen?, iets zegt me van niet.

PSV moet gewoon een paar van dit soort gasten verkopen om wat meer balans in het team te brengen, Toivonen lijkt me kandidaat nummer 1 aangezien hij duidelijk heeft gemaakt het liefste te vertrekken, ik zou zeggen weg er mee en niet meer opstellen, zelfs niet voor op de bank.

En over Van der Hoorn, uiteraard een miskoop, wat ik al vreesde, maar toen Ajax hem kocht dat ik bij myself, ach hij is ten minste een lange gozer dus compleet nutteloos is hij dus ook weer niet, voor een paar miljoen euro heb je een stormram in je team voor de laatste minuten die ook nog in de verdediging kan worden gebruikt! :+

• Deadsy
[...]

Inderdaad, misschien Schone maar waarschijnlijk Klaassen.
Bij vd Hoorn ben ik ook bang dat het misschien een miskoop gaat worden maar je weet nooit hoe het met hem gelopen was als Denswil en Veltman niet zo goed gepresteerd hadden en vd Hoorn week na week naast Moisander gestaan had.

Dat vind ik altijd het leuke aan dat soort dingen.
1 kleine verandering en de hele zooi kan daardoor anders worden.

@Tweaking Art
Precies, ze hebben iemand nodig die al die lefgozers met beide benen terug op de grond zet. Iemand die hun naar de zijkant trekt en ze de waarheid verteld. Maar zoals je al zegt, zo iemand zit niet in de selectie en de trainer is blijkbaar ook niet het juiste type daarvoor.
De Boer zou beter raad weten met deze gastjes, hij had ze al lang terug gezet naar het 2e ook al zou hij ze nodig hebben.

Het gare is dat sommige van die gasten al ik weet niet hoe lang niets gepresteerd hebben maar nog steeds op het veld rondlopen alsof ze elke week top spelen.
Het hele Toivonen verhaal (dus dat PSV achter hem aan loopt en hem bijna zit te smeken om te verlengen) helpt denk ik ook niet bij het ego van die gastjes.

Toivonen presteerd ruk en krijgt wat hij wil dus waarom zouden die jonge spelers dan wel moeten presteren.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
@tweakingart
Toivonen de beste speler? Dat weet hij al twee jaar goed te verbergen dan. Het is ook een enorme blunder geweest om hem terug te halen. Natuurlijk was het verleidelijk vanwege de blessures van Wijnaldum en Park maar op de ene manier vind ik dat met de terugkeer van Toivonen een stuk jeugdig enthousiasme is verloren gegaan. De sympathie van de buitenwereld heeft men er ook mee verspeeld.

Er is overigens echt geen heel nieuw elftal nodig om de boel weer vlot te trekken. Je ziet het bij Ajax: een paar wisselingen en je hebt gelijk meer vertrouwen.

Gemor over de defensie is logisch maar in het begin van het seizoen ging het toch wel goed? Je weet dat dit kan met jonkies. Misschien moet je er een ervaren iemand tussen zetten maar wie ga je offeren en waar haal je die ervaring vandaan? We hebben het bij Feyenoord al eens gezien met Lucius: modale oudere spelers gaan de kar echt niet trekken. Manolev gaat ook echt niet helpen.

Wat ik wel vind is dat PSV de spitsen heel slecht aanspeelt. Dus een nieuwe spits lijkt me niet verstandig. Het seizoen is verloren dus laat Locadia maar meters maken. Misschien dat Narsingh kan helpen.En met Wijnaldum en Park heb je gelijk weer een stuk balans terug. Ze missen nu lopers op het middenveld.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 13-12-2013 08:18 ]

Verwijderd

Ik zou ook zeker niet gaan aankopen als ik PSV was. In potentie staat er nog steeds een goed elftal en ze zijn de weg ingeslagen om de jeugd te laten groeien. Als je dan nu weer spelers gaat kopen die de jeugd vervangen staat dat haaks op je beleid. Het gaat nu natuurlijk erg klote maar of je nu 2e of 6e wordt maakt weinig uit natuurlijk want je speelt dan EL. Ik geloof echt wel dat PSV weer klimt naar de top 6 en daarmee heb je volgens mij een resultaat wat prima is, althans als je geen 1e wordt is 2e tot 6e ook niet zo belangrijk meer.

Overigens creëert PSV vaak meer gevaarlijke kansen dan Ajax valt me op.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:27

PauseBreak

derp!

Ja, PSV maakt die kansen alleen vrijwel nooit af. Dan gaat het niet werken natuurlijk :P

Ik hoop ook dat PSV geen spelers gaat kopen. Als iedereen blessurevrij is staat er gewoon een goed elftal, dat ook goed met elkaar en voor elkaar speelt. Die samenhang ontbreekt nu. De verdediging moet de extra shit oplossen die vanaf het middenveld komt en dat gaat natuurlijk niet werken.

Nee, merp!

• argro
  • Laatst online: 03-11-2025
Niku schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:51:
Ik hoor steeds vaker de naam van De Zeeuw. Die is bij Anderlecht overbodig en mag bij PSV de boel vlot gaan trekken.... Dat zegt al genoeg. Leuke speler, heeft het bij Ajax niet slecht (maar ook niet uitzonderlijk goed) gedaan. Wel denk ik dat hij sinds zijn vertrek bij Ajax niet per se beter is geworden. Ja, hij heeft de nodige ervaring, zeker relatief gezien, maar of hij genoeg kwaliteiten heeft om PSV echt sterker te maken weet ik niet. Hij en Schaars hebben al wel eerder een (succesvol) duo gevormd toch, bij AZ? Dat zou een voordeel kunnen zijn.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-01 19:15
Niku schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:27:
Dat is het volgens mij altijd, niet ?
Tweaking Art schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 01:54:
[...]

PSV heeft naar mijn mening te veel spelers die zichzelf geweldig vinden, Depay, Bakalli, Toivonen, Maher, Willems, Misschien zelfs Bruma, Dat is geen probleem als je alles wint, of als je daadwerkelijk de beste bent maar kan voor frictie zorgen als dat niet het geval is.
Ik weet nog vorig jaar, dat er iemand was genaamd Marcello en die verrekte het om te luisteren naar v.Bommel (correct me if i'm wrong). Nu zegt dat eigenlijk niks over dit jaar, maar volgens mij zitten daar vaker spelers die zich een dikke menen. Dit jaar ook weer.

• D-e-n
De Zeeuw? Dat zou echt raar zijn. Het lijkt me niet iemand die met de vuist op tafel slaat en het lijkt me al helemaal niet het type dat het middenveld van PSV nodig heeft. En ga je Maher of Wijnaldum offeren voor De Zeeuw? Ik zou dat wanbeleid noemen.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-01 23:15
Het typische is dat PSV vorig jaar de ploeg was met de meeste doelpunten, meer dan 100, maar dat de verdediging het net iets te vaak liet afweten. Ik had echt niet gedacht dat Mertens en Lens zo'n verschil zouden maken. Nu is het andersom, al is de verdediging nog steeds niet zo degelijk. Als je kijkt naar de competitie, dan heeft PSV maar 4 doelpunten minder gescoord dan Feyenoord, en evenveel doelpunten tegen. Zo groot is het verschil dus nog niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 22:52
[...]

Dat was geen geluk, ik geloof dat in de zomer half Nederland de Boer zo ongeveer voor gek verklaarde dat hij Maher niet haalde omdat hij twijfels had. ;)

vdHoorn is (voor dat bedrag)een miskoop in de zin dat met name Veltman zich zo goed ontwikkelt, dat was van de zomer ook niet te voorzien, ook vanwege blessures. Ik denk echter dat vdHoorn op termijn best een bruikbare speler gaat worden. Kwestie van aanpassingsproblemen naar het Ajax-systeem. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Ajax, met de Boer en Stam als deskundigen, zich compleet vergissen in een verdediger.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:44:
[...]
Ik hoor steeds vaker de naam van De Zeeuw. Die is bij Anderlecht overbodig en mag bij PSV de boel vlot gaan trekken.... Dat zegt al genoeg. Leuke speler, heeft het bij Ajax niet slecht (maar ook niet uitzonderlijk goed) gedaan. Wel denk ik dat hij sinds zijn vertrek bij Ajax niet per se beter is geworden. Ja, hij heeft de nodige ervaring, zeker relatief gezien, maar of hij genoeg kwaliteiten heeft om PSV echt sterker te maken weet ik niet. Hij en Schaars hebben al wel eerder een (succesvol) duo gevormd toch, bij AZ? Dat zou een voordeel kunnen zijn.
De Zeeuw heeft sinds het WK nooit zijn oude niveau meer gehaald. En als je bij Anderlecht al niet in de basis staat is dat veelzeggend. PSV is zeker gelijkwaardig qua selectie. Het enige voordeel is idd zijn ervaring.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Laat ervaring nu wel zijn wat PSV tekort komt. Of eigenlijk beter gezegd, PSV komt een echte, natuurlijke leider tekort. Ik denk eigenlijk niet dat De Zeeuw die rol kan invullen.

Nee, merp!

• D-e-n
Maar verwar ervaring dus niet met leeftijd. Een modale oudere speler kan nooit de in principe betere jonge voetballers om hem heen op sleeptouw nemen. Als je ziet dat zelfs van Bommel moeite had dan moet het toch echt een minimaal een oud-international zijn.

En naast het niveau speelt ook de positie mee. Je kan wel een ervaren speler kopen op de plek van Bruma, Wijnaldum, Depay of Maher maar dat zijn volgens mij spelers waarmee je wel door wilt in de toekomst.

• Niku

Niku

Alagaesii

Alsjeblieft niet De Zeeuw bij PSV. Die voegt echt helemaal niks toe, niet eens basis bij Anderlecht.
Op het middenveld moet wat mij betreft alleen wat gehaald worden als Toivonen vertrekt. Wijnaldum komt er weer aan, en in nood kan Park prima op het middenveld.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:46

Sherlock

No Shit

http://www.vi.nl/nieuws/h...f-inzetbaar-tegen-nac.htm

Wel slim gedaan van Vitesse, in de winterstop spits er bij halen en het 'probleem' is opgelost.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Om de 'kwaliteiten' van Maher nog eens onder de loep te houden... de eerste 20 minuten heeft hij volgens mij 3 balcontacten gehad.

Dat is dan je creatieve middenvelder.

Ik denk nog altijd dat je, wanneer je hem aan het voetballen krijgt, je een aanzienlijk deel van het lek boven hebt.

De aanvoer naar voren was - weer - bedroevend, en meer dan 75% van de passes was breed of achteruit.

Dat kan toch niet? Dan moet Cocu toch ook wanhopig worden?

Ik zou naast Maher aan het werk zetten - de people manager Cocu is duidelijk nog niet opgestaan - wel al veel eerder gewisseld hebben.

En niet Bakalli inbrengen. Die loopt al 4 maanden naast zijn schoenen.

Het is toch wel triest dat je met zoveel potentiële kwaliteit, zulke slechte resultaten boekt. Maar we zullen maar blijven hopen dat er een omslag plaatsvindt, wanneer Wijnaldum terug is, en Schaars. Wijnaldum en Maher leken een aardige combi in het begin van het seizoen.

Ik vraag me af waarom na analyse van de eerste prima maand, en de uiterst slechte 2,5 daarna, er geen duidelijkheid is over het stuitende gebrek aan creativiteit en stootkracht...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Natuurlijk, maar kijk naar Hiljemark, die toch de opdracht meekrijgt om open te draaien en de bal naar Maher te spelen of de flankspeler, dan zie je dat hij consequent de verkeerde kant op opendraait. Vrijwel al zijn ballen zijn terug naar de verdediging ....

Nee, merp!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Exact. Dat bedoel ik dan ook.

In denk dat Willems, Arias, Rekik, Zanka en Hendrix het meeste balbezit hadden... :F

Ik zat op een gegeven moment te tellen... Willems ging eruit, Park erin, en er stonden nog steeds 4 verdedigers.

Hoe stond de opstelling? Stond Zanka of Hendrix op het middenveld? Oftewel, wie stond voorstopper of libero?

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 13-12-2013 11:54 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
D-e-n schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:14:
@tweakingart
Toivonen de beste speler? Dat weet hij al twee jaar goed te verbergen dan.
Inderdaad, maar ik kijk ook naar het totaal plaatje. :P

Toivonen heeft zelfs met zijn twee mindere seizoenen prima statistieken, als transfermarkt accuraat is dan heeft hij in de eredivisie 139 duels 60 goals gescoord en 23 assists gemaakt, dat is 170 minuten per doelpunt, ter vergelijking, dat zijn betere statistieken dan Siem de Jong ( 223 ), Ibrahim Afellay ( 345 ) en ook beter dan een paar van zijn huidige teamgenoten die op of het liefst op zijn positie spelen, bijvoorbeeld Wijnaldum ( 288 ) of Adam Maher ( 505 )

Als ik dat zo noem dan kan ik eigenlijk goed begrijpen waarom Cocu hem graag bij het team wil hebben, als hij geen mindere seizoenen had gespeeld was hij al lang vertrokken, hij is af en toe alleen wel een etter, tja...dat soort gasten heb je nou eenmaal in een team, het moeten er niet te veel zijn.

Ik zou zeggen, opstellen voor in de basis of gewoon helemaal weg, kiezen dus. :)

• D-e-n
Hij weet goed positie te kiezen en kan met zijn lengte gevaarlijk zijn in het bijsluiten maar in een drie mans middenveld speel je met hem wel met een man minder daar. En dat kan met dit jonge elftal niet.

Tevens vind ik dat hij op momenten dat het er om gaat vaak niet thuis geeft.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 11:24:
Om de 'kwaliteiten' van Maher nog eens onder de loep te houden... de eerste 20 minuten heeft hij volgens mij 3 balcontacten gehad.

Dat is dan je creatieve middenvelder.

Ik denk nog altijd dat je, wanneer je hem aan het voetballen krijgt, je een aanzienlijk deel van het lek boven hebt.

De aanvoer naar voren was - weer - bedroevend, en meer dan 75% van de passes was breed of achteruit.

Ik zou naast Maher aan het werk zetten - de people manager Cocu is duidelijk nog niet opgestaan - wel al veel eerder gewisseld hebben.

En niet Bakalli inbrengen. Die loopt al 4 maanden naast zijn schoenen.

Het is toch wel triest dat je met zoveel potentiële kwaliteit, zulke slechte resultaten boekt. Maar we zullen maar blijven hopen dat er een omslag plaatsvindt, wanneer Wijnaldum terug is, en Schaars. Wijnaldum en Maher leken een aardige combi in het begin van het seizoen.

Ik vraag me af waarom na analyse van de eerste prima maand, en de uiterst slechte 2,5 daarna, er geen duidelijkheid is over het stuitende gebrek aan creativiteit en stootkracht...
Het probleem is de coach. Die jonge gasten hebben behoefte aan iemand die ze een schop onder de kont geeft en Cocu kan/doet dat niet. Hij is veel te soft en laat over zich heenlopen. Resultaat: 0,0 inzet.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-01 23:15
tweaker2010 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:47:
Het probleem is de coach. Die jonge gasten hebben behoefte aan iemand die ze een schop onder de kont geeft en Cocu kan/doet dat niet. Hij is veel te soft en laat over zich heenlopen. Resultaat: 0,0 inzet.
Ik denk niet dat je daar over kan oordelen als je niet dagelijks bij de training bent. Het zou waar kunnen zijn, maar het hoeft niet. Dat Cocu een rustige uitstraling naar de media heeft wil niet zeggen dat hij intern niet uit zn slof kan schieten als het moet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-01 01:50

Koppensneller

winterrrrrr

ph4ge schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:50:
[...]
Ik denk niet dat je daar over kan oordelen als je niet dagelijks bij de training bent. Het zou waar kunnen zijn, maar het hoeft niet. Dat Cocu een rustige uitstraling naar de media heeft wil niet zeggen dat hij intern niet uit zn slof kan schieten als het moet.
Hij schoot laatst een keer uit zijn slof op de training, dat werd gefilm. Geen gezicht, gewoon een toneelstukje. Daar prikken die gastjes zo doorheen. Als 'ie al echt boos was, kwam dat voor geen meter over.

http://www.elfvoetbal.nl/...het-moet-uit-jezelf-komen

• BeefHazard
Koppensneller schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:18:
[...]

Hij schoot laatst een keer uit zijn slof op de training, dat werd gefilm. Geen gezicht, gewoon een toneelstukje. Daar prikken die gastjes zo doorheen. Als 'ie al echt boos was, kwam dat voor geen meter over.

http://www.elfvoetbal.nl/...het-moet-uit-jezelf-komen
Die column van Dijkshoorn daarover vond ik zo geweldig :D

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• chim0
  • Laatst online: 07:00
Die Locadia heeft wel een apart loopje. Beetje x-benen met de voeten naar buiten en dan op z'n tenen. Heel apart! Maar vind ik helemaal niks. Niemand, die gisteren gespeeld heeft, kan het niveau van PSV aan. Behalve Depay dan misschien. Heeft een mooi atletisch lichaam, goeie trap, is snel, technisch. Straalt echt een voetballer uit, maar de rest zijn allemaal jochies. Die Arias of zo, straalt niks van een voetballer uit.

En dat Tjornomorets stelde helemaal niks voor natuurlijk. Die moet je toch gewoon kunnen hebben? Ik denk dat er binnen PSV dingen spelen, die wij niet weten.

• Niku

Niku

Alagaesii

Vond Depay gisteren als enige een voldoende halen. Rest was allemaal zwaar ondermaats, met Maher voorop.

• D-e-n
Dat wil niet zeggen dat ze het niveau niet aan kunnen. Kijk naar Ajax: eerst worden ze van de mat geveegd door PSV en kijk nu eens. Dat zijn echt niet elf andere spelers.

Het is niet allemaal zo zwart-wit

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:14:
Dat wil niet zeggen dat ze het niveau niet aan kunnen. Kijk naar Ajax: eerst worden ze van de mat geveegd door PSV en kijk nu eens. Dat zijn echt niet elf andere spelers.

Het is niet allemaal zo zwart-wit
Klopt, de prestaties liggen ook aan de vorm en het vertrouwen van de spelers (in zichzelf en in het team).
Bakkali is veel te snel op een voetstuk geplaatst, hetzelfde zag je met Fischer. Die is ook ver teruggevallen.
De kwaliteit is er wel maar het komt er nu (bij PSV) niet uit op dit moment. Aankopen zijn niet nodig.

• Niku

Niku

Alagaesii

Wel respect voor de houding van de PSV supporters. Ze blijven er achter staan, was gisteren ook te zien en te horen. Ook gaan er zaterdag 700(!) man mee naar Utrecht.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• Niku

Niku

Alagaesii

700 is voor PSV begrippen bij Utrecht uit heel wat ;)
Zeker gezien de toestand waar PSV in zit.

Afgelopen zaterdag zat het stadion een half uur na een 2-6 nederlaag nog halfvol met zingende supporters, dat noem ik prijzenswaardig.

Je linkje doet het niet trouwens.

[ Voor 33% gewijzigd door Niku op 13-12-2013 15:09 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nu wel, als het goed is ;)

Van Raaij heeft er ook weinig vertrouwen meer in:
http://www.nusport.nl/voetbal/3653482/van-raaij-vertrouwen-in-leiding-psv-neemt-dagelijks-af.html

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-01 01:50

Koppensneller

winterrrrrr

BeefHazard schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:48:
[...]

Die column van Dijkshoorn daarover vond ik zo geweldig :D
Linkje? :)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3653763/hiddink-heeft-informeel-gesproken-met-knvb.html
Misschien mis ik iets, maar als het een informeel gesprek was waarom moet ie dat dan delen met de media?
Kan Guus niet beter met pensioen gaan en een andere (jongere) trainer deze job gunnen?

• BeefHazard
Papieren VI van vorige week geloof ik.

• Niku

Niku

Alagaesii

Nog maar eens iets over PSV fans bij Utrecht. De spelers betalen die kaartjes van de supporters die mee gaan. Als dank voor onvoorwaardelijke steun.

• Deadsy
tweaker2010 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:43:
http://www.nu.nl/sport/3653763/hiddink-heeft-informeel-gesproken-met-knvb.html
Misschien mis ik iets, maar als het een informeel gesprek was waarom moet ie dat dan delen met de media?
Kan Guus niet beter met pensioen gaan en een andere (jongere) trainer deze job gunnen?
Gerucht is dat hij het niet alleen gaat doen.
Hij zou ondersteund worden door een jonger persoon die het over een paar jaar dan van hem overneemt.

Ik denk dat hij het gezicht zal worden en de pers praatjes doet enzo en dat deze jonge persoon dan kijkt hoe het moet en dat er nu onder Hiddink een lijn ingezet word die de ander persoon dan over x aantal jaar probleemloos overneemt en dat er wanneer Hiddink stopt er geen eindeloze discussie komt over wie het overneemt etc.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Niku schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:07:
Nog maar eens iets over PSV fans bij Utrecht. De spelers betalen die kaartjes van de supporters die mee gaan. Als dank voor onvoorwaardelijke steun.
Dat is ook een manier om het uitvak eens (redelijk) vol te krijgen. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Niku

Niku

Alagaesii

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:12:
[...]

Dat is ook een manier om het uitvak eens (redelijk) vol te krijgen. :9
Is een actie van achteraf. Heeft niks met de hoeveelheid supporters te maken dus ;)

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 11:19
Deadsy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:33:
Gerucht is dat hij het niet alleen gaat doen.
Hij zou ondersteund worden door een jonger persoon die het over een paar jaar dan van hem overneemt.

Ik denk dat hij het gezicht zal worden en de pers praatjes doet enzo en dat deze jonge persoon dan kijkt hoe het moet en dat er nu onder Hiddink een lijn ingezet word die de ander persoon dan over x aantal jaar probleemloos overneemt en dat er wanneer Hiddink stopt er geen eindeloze discussie komt over wie het overneemt etc.
Dit zou ik een vreemde constructie vinden. Een dergelijke assistent zou niet 'te zwaar' kunnen zijn, omdat zo iemand vast geen assistent wil worden (bijv. R. Koeman). Als je een 'te lichte' assistent aanstelt, loop je daarentegen het risico dat deze persoon het een aantal jaar later niet zou kunnen overnemen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:10
Dat Voetbal International wordt ook steeds minder.
Veel tijd wordt verdaan aan onzin en vervolgens worden er managers en spelers afgezeken.
Vooral door Johan Derksen, die wordt aardig irritant en herhaalt zichzelf elke keer.
En altijd maar zeiken om interessant over te komen en nieuws te genereren, negatief zijn scoort.
Tis wel erg gesteld met de kijkers als dit niveau nog gewaardeerd wordt. Tis ook niet meer grappig maar doorlopend flauwe onderbroekenlol.
Wou het een keer gezegd hebben.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Blijkbaar zitten veel mensen daarop te wachten want de kijkcijfers blijven hoog, anders stopte RTL er wel mee. Derksen zijn eigen programma met interviews is wel interessant maar VI vindt ik helemaal niets.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14

Rhapsody

In Metal We Trust

Harribo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:20:
Dat eten l International wordt ook steeds minder.
Veel tijd wordt verdaan aan onzin en vervolgens worden er managers en spelers afgezeken.
Vooral door Johan Derksen, die wordt aardig irritant en herhaalt zichzelf elke keer.
En altijd maar zeiken om interessant over te komen en nieuws te genereren, negatief zijn scoort.
Tis wel erg gesteld met de kijkers als dit niveau nog gewaardeerd wordt. Tis ook niet meer grappig maar doorlopend flauwe onderbroekenlol.
Mee eens. Alleen met Kieft aan tafel is het eigenlijk inhoudelijk nog wat. Wel een beetje jammer.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Harribo
De inhoud mist inderdaad wat, erg jammer.
Ja als Kieft komt is het idd interessanter, maar het valt me op dat die irritante Genee hem dan steeds onderbreekt als hij wat wil zeggen.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
:*) Ook geheel mee eens ... Zie het maandag bijna nooit meer dus weet niet hoe het dan zit maar vrijdag is gewoon niet om aan te horen/zien :/ . Ik ging vorige week maar weer eens kijken aangezien de WK loting was geweest maar zelfs toen was 80% geouwehoer over niks dat met voetbal te maken had :') , vandaag dus niet eens de moeite genomen ...

[ Voor 40% gewijzigd door apis29 op 13-12-2013 22:46 ]

• Deadsy
Railgunner schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:41:
[...]

Dit zou ik een vreemde constructie vinden. Een dergelijke assistent zou niet 'te zwaar' kunnen zijn, omdat zo iemand vast geen assistent wil worden (bijv. R. Koeman). Als je een 'te lichte' assistent aanstelt, loop je daarentegen het risico dat deze persoon het een aantal jaar later niet zou kunnen overnemen.
Valt denk ik wel mee. Je had toen ook Advocaat en v. Hanegem.
En Low van Duitsland was ook gewoon een assistent voordat hij bondscoach werd.

Het is gewoon een kwestie van de juiste keuze maken en taken delen.
En de persoon die het in de toekomst overneemt moet bereid zijn qua media op de achtergrond te blijven en ik denk dat sommige trainers dat zelfs prettig zouden vinden.

Ik denk zelf dat Ronald Koeman niet als kandidaat gezien word voor bondscoach (of deze assistenten baan). Ik denk dat hij vooral vaak in de media voorbij kwam vanwege zijn eigen gelobby en dat de KNVB zelf hem alleen overwogen had in het geval ze echt niemand anders konden krijgen.
Ja hij doet het goed met Feyenoord maar ik vind het zelf geen echt goede trainer.

Mja club trainer en bondscoach zijn 2 totaal andere functies. Je kunt goed zijn in het een en slecht in het ander.

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:20:
Dat Voetbal International wordt ook steeds minder.
Ik kijk het al meer dan een jaar niet meer omdat het niet meer over voetbal gaat. Het is alleen maar grappen maken, anderen afzeiken en naar een band luisteren. In mijn ogen een waardeloos programma tenzij je van cabaret houdt.

Overigens lijkt supertalent Kishna weinig trek te hebben in een contractverlenging bij Ajax en liever bij AC Milan of vergelijkbaar op de bank te gaan zitten. Verrassend dat die boef van een Raiola de zaakwaarnemer is. Misschien moet Kishna eens bellen met Bouy, hem is het ook zo goed bevallen ;(

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:30:
[...]

Ik denk zelf dat Ronald Koeman niet als kandidaat gezien word voor bondscoach (of deze assistenten baan). Ik denk dat hij vooral vaak in de media voorbij kwam vanwege zijn eigen gelobby en dat de KNVB zelf hem alleen overwogen had in het geval ze echt niemand anders konden krijgen.
Ja hij doet het goed met Feyenoord maar ik vind het zelf geen echt goede trainer.

Mja club trainer en bondscoach zijn 2 totaal andere functies. Je kunt goed zijn in het een en slecht in het ander.
En waarom zou Koeman geen goede bondscoach zijn dan? Er zijn maar weinig NL coaches die zoveel prijzen gepakt hebben met verschillende clubs. En hij kwam vaak voorbij omdat de media het wel in hem zagen zitten. Overigens ziet het ernaar uit dat hij het niet gaat worden:
http://www.ad.nl/Oranje/article/2013/12/14/Koeman-mag-van-de-KNVB-op-zoek-naar-een-club

• StrongArmLance
  • Laatst online: 26-01 23:10

StrongArmLance

Endless flow

apis29 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 22:42:
:*) Ook geheel mee eens ... Zie het maandag bijna nooit meer dus weet niet hoe het dan zit maar vrijdag is gewoon niet om aan te horen/zien :/ . Ik ging vorige week maar weer eens kijken aangezien de WK loting was geweest maar zelfs toen was 80% geouwehoer over niks dat met voetbal te maken had :') , vandaag dus niet eens de moeite genomen ...
Inderdaad, het merendeel van de tijd vraag je je af waar je naar kijkt, een jaar geleden kon ik nog om lachen, maar toen zat er volgens mij ook meer voetbal in, fragmentjes laten zien, praten over voetbal en zo.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-01 13:17
Voetbal international blijft gewoon een leuk programma, mis eigenlijk geen aflevering. Het is wel erg jammer dat ze geen beelden van fox sport krijgen. Dat mis ik toch behoorlijk.

• StrongArmLance
  • Laatst online: 26-01 23:10

StrongArmLance

Endless flow

Het is wel leuk, maar het maakt me niet meer zoveel uit als ik het mis, waar ik eerst het nog wel eens terugkeek, en inderdaad zonder fragmenten is het best jammer.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07-2025
Deadsy schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 23:30:
[...]
Valt denk ik wel mee. Je had toen ook Advocaat en v. Hanegem.
die verhoudingen lagen toch echt heel anders en Van Hanegem werd zeker niet klaar gestoomd als nieuwe bondscoach.

Het klinkt meer als zo'n gedrocht als destijds met Michels en Advocaat. Zitten we straks weer opgescheept met een laffe, jaknikkende bondscoach |:( Maar de KNVB zou sowieso niet in zee moeten gaan met iemand als Hiddink, maar schijnbaar is dat in de voetballerij normaal :?

Clubtrainer en bondscoach zijn inderdaad twee verschillende functies, maar juist Koeman lijkt me een uitstekende kandidaat als bondscoach, beter in elk geval dan Van Gaal, die juist een clubtrainer is en jonge spelers beter kan maken en nu voor meerdere eer en glorie voor zichzelf bondscoach is 8)7

• Fiber

Fiber

lateef schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:52:
[...] beter in elk geval dan Van Gaal, die juist een clubtrainer is en jonge spelers beter kan maken en nu voor meerdere eer en glorie voor zichzelf bondscoach is 8)7
Tot nog toe doet Van Gaal het overigens best aardig... Al zegt het allemaal nog niet zo heel veel. De wedstrijd tegen Spanje op 13 juni volgend jaar wordt de eerste echte test. Die wedstrijd moet gewonnen worden in mijn ogen.

• lateef
  • Laatst online: 10-07-2025
Zegt inderdaad niet zo veel en daarnaast vind ik de instelling van Van Gaal echt schandalig, daar kan je als bond toch nooit mee akkoord gaan?

• RBH
  • Nu online

RBH

Zie dit net op Twitter:
simon zwartkruis @simonzwartkruis
Geen Mike van der Hoorn, maar verdediger Jairo Riedewald (17 jaar) in selectie #ajax voor duel met Cambuur morgen
Vind het toch wel sneu worden voor Mike. Zouden mensen als Frank de Boer en Jaap Stam toch slecht gescout hebben? :?

• Deadsy
RBH schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:15:
Zie dit net op Twitter:

[...]

Vind het toch wel sneu worden voor Mike. Zouden mensen als Frank de Boer en Jaap Stam toch slecht gescout hebben? :?
Kan maar hoeft niet.
Als ik het goed heb kan Riedewald ook op de linksback positie spelen en vd Hoorn niet.
Dus misschien wil de Boer deze speler tijd geven op links om een extra alternatief erbij te hebben vanwege de blessure van Boilesen en aangezien Blind het zo goed doet op het middenveld.

Een andere reden kan Jong Ajax zijn. Ik weet niet wanneer hun spelen maar misschien heeft de Boer liever dat vd Hoorn 90min bij Jong Ajax speelt dan dat hij op de bank zit bij het 1e.

edit:

@Tweaker2010
Ik vind Koeman vaak nogal zwak overkomen (vooral betreffende de doelen van Feyenoord) en praat te vaak eromheen en dat past vind ik niet bij een bondscoach.

@Lateef
Hiddink is toch een totaal andere persoon dan Michels. Michels was iemand die de volledige macht wilde hebben waar Hiddink toch juist bekend erom is dat hij veel delegeert wat ik juist goed vind bij een dergelijk idee.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 14-12-2013 17:37 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 12:11
Ajax speelt tegen ijsselmeervogels deze week he voor beker. Kan ook daar zijn

• BeefHazard
Wat ben ik blij dat Koeman 't niet geworden is. Alleszins matige coach is het. Als er iets mis is, ligt het nooit aan hem maar zeikt hij voor de camera gewoon keihard z'n spelers af.

• Fiber

Fiber

Er is nog niks beslist hoor, allemaal speculatie. Wie weet tekent Van Gaal nog wel voor een paar jaar bij. En als Van Gaal ons Nederland de komende zomer wereldkampioen maakt, dan mag hij van mij nog wel een jaar of tien blijven zitten... ;)

Edit: Oh ships, ik mag hier natuurlijk geen 'ons' zeggen, sommigen hier zijn voor Spanje...

[ Voor 24% gewijzigd door Fiber op 14-12-2013 18:42 . Reden: Edit: ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Nee, van gaal die houdt zich aan zijn woord, hij heeft al aangegeven na het WK te stoppen en dat doet hij dan ook.

• BeefHazard
dutchgio schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:45:
Nee, van gaal die houdt zich aan zijn woord, hij heeft al aangegeven na het WK te stoppen en dat doet hij dan ook.
Advocaat zei ook slechts een seizoen bij AZ te blijven en zinspeelt nu steeds meer op blijven.

E: Leuke wedstrijd in Nijmegen :)

[ Voor 5% gewijzigd door BeefHazard op 14-12-2013 20:20 ]

• Harribo
Dus ik ben dus niet meer de enige die vind dat het echt te erg bagger programma begint te worden?
Daarvoor was het nog wel leuk. Denk dat vooral het non voetbal en onzin nu teveel overheersen.
Steeds maar weer dat gemekker van Derksen dat elke speler die slecht speelt een irritant verwend mannetje is. En steeds weer over hoe hij over van Gaal denkt. 1 keer is leuk, 2 keer ook maar moet dat echt maanden achter elkaar?
Lijkt wel alsof ze de originaliteit kwijt zijn. Elke keer hetzelfde gedoe, het begint te vervelen.

Maar ja helaas is er al zo weinig leuks op tv vind ik, dus ik kijk toch weer

• MailMan
  • Laatst online: 09:54
Twente speelt GAE helemaal weg. Eerste 20 minuten deed GAE aardig mee, maar op een penalty na is er weinig dreiging. Twente kan je wel kwalijk nemen dat ze er niet meer in hebben geprikt, zeker Castaignos...

[edit] Ik vraag me weleens af of er verder geen Tukkers in dit topic zitten :P

[ Voor 16% gewijzigd door MailMan op 14-12-2013 22:58 ]

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

MailMan schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 22:23:
Twente speelt GAE helemaal weg. Eerste 20 minuten deed GAE aardig mee, maar op een penalty na is er weinig dreiging. Twente kan je wel kwalijk nemen dat ze er niet meer in hebben geprikt, zeker Castaignos...

Jawel, maar die sneeuwen onder in al het gebral :P

Twente *O*

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-01 20:39

Bad Brains

<(0.o)>

Hup Twente!!.. oh.. wacht.. Hup AJAX!

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Fiber

Fiber

[...]

Die zijn toch allemaal voor Schalke...? :z

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Fiber schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:40:
Er is nog niks beslist hoor, allemaal speculatie. Wie weet tekent Van Gaal nog wel voor een paar jaar bij. En als Van Gaal ons Nederland de komende zomer wereldkampioen maakt, dan mag hij van mij nog wel een jaar of tien blijven zitten... ;)

Edit: Oh ships, ik mag hier natuurlijk geen 'ons' zeggen, sommigen hier zijn voor Spanje...
Haha! Brazilië mag ook? :9 Ben wel benieuwd wat het Nederlands elftal ervan gaat maken, vooral tegen Spanje. Het WK kan me niet snel genoeg beginnen :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... Sportclub Münsterman, nee dank je :p

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 20:34:
Dus ik ben dus niet meer de enige die vind dat het echt te erg bagger programma begint te worden?
Daarvoor was het nog wel leuk. Denk dat vooral het non voetbal en onzin nu teveel overheersen.
Steeds maar weer dat gemekker van Derksen dat elke speler die slecht speelt een irritant verwend mannetje is. En steeds weer over hoe hij over van Gaal denkt. 1 keer is leuk, 2 keer ook maar moet dat echt maanden achter elkaar?
Lijkt wel alsof ze de originaliteit kwijt zijn. Elke keer hetzelfde gedoe, het begint te vervelen.

Maar ja helaas is er al zo weinig leuks op tv vind ik, dus ik kijk toch weer
Haha, ik snap wat je bedoeld. VI is eigenlijk nog het enige tv programma wat ik wel eens kijk, en ik vind ook dat de heren een beetje aan het doorslaan zijn. Ze spelen tegenwoordig gewoon veel te veel op de man, ze zien iemand in beeld en meteen hebben ze hun mening klaar over wat voor misselijk jochie het wel niet is. Is allemaal zo geforceerd en best wel triest.

Vorige week was ook zo'n raar momentje. Van der Gijp had twee fragmentjes van Rekik gepakt waar hij een bal een halve meter achter zijn collega speelde en dit was volgens van der Gijp "volstrekt niveauloos". Ik snap dat je je hier aan kunt ergeren (doe ik zelf ook), maar als dit al volstrekt niveauloos is zijn er maar een paar verdedigers op deze wereldbol die een beetje kunnen voetballen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:40

Vandaag op uitnodiging van een klant op bezoek geweest bij FC Twente in een skybox. Ontmoeting met de spelers, wedstrijd gezien en Twente speelde best aardig, maar hoefde niet echt want GAE was niet bij machte om echt wat te laten zien.

Maar wat een sfeer bij opkomst, prachtig!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• MailMan
  • Laatst online: 09:54
Gynnad schreef op zondag 15 december 2013 @ 02:25:
[...]

Vandaag op uitnodiging van een klant op bezoek geweest bij FC Twente in een skybox. Ontmoeting met de spelers, wedstrijd gezien en Twente speelde best aardig, maar hoefde niet echt want GAE was niet bij machte om echt wat te laten zien.

Maar wat een sfeer bij opkomst, prachtig!
Cool :)

Kom uit Twente maar woon inmiddels bijna 10 jaar in Amsterdam. Toen ik jong was was ik eigenlijk altijd voor Ajax. Heb nog steeds een trainingspak uit de jaren 90 liggen bij m'n ouders :P Gek genoeg sinds ik in Amsterdam woon Twente steeds meer gaan supporten. Maar gun beide clubs hun successen.

Wat ik jammer vind aan het spel van Twente is dat ze soms zo gezapig overkomen. Bijna nonchalant en alsof het allemaal niet zoveel uitmaakt. Redelijk vaak krijgen ze dan (bijna) een tegendoelpunt, en dan ineens wordt er serieus gevoetbald :P

[ Voor 14% gewijzigd door MailMan op 15-12-2013 13:26 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Wel knap van Castaignos dat hij in buitenspel positie de bal met zijn hand het doel in weet te krijgen :+

De Eagles staan op een mooie plek, 11de, maar vind er bar bar weinig aan. Van mij de club die mag degraderen, samen met ADO.

• Player1S
  • Laatst online: 10:09

Player1S

Probably out in the dark

zitten er wel een paar maar van het kaliber dat niet opschept als het een keer lekker loopt ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• chim0
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 00:34:
[...]

maar als dit al volstrekt niveauloos is zijn er maar een paar verdedigers op deze wereldbol die een beetje kunnen voetballen.
Dat zijn het ook en dat maakt het juist zo triest. We hebben het hier over het hoogste niveau, maar je ziet te vaak teveel dingen, die bij de amateurs niet eens gebeuren en dat is zorgwekkend. Je geeft het zelf al aan, gewoon basisdingen zoals een bal halve meter erachter, voorzet over de achterlijn en dat soort dingen. Die bal moet gewoon blindelings in de voeten.

Maar ik snap het wel, we hebben geen geld om dure spelers te kopen, dus moet je het wel met jeugd doen, maar het is wel irritant om naar te kijken. Je kan en mag dus eigenlijk ook niet verwachten van zo'n ventje dat ie alles weet. Dus ik snap het wel, maar het is wel irritant. Je zit tegenwoordig naar complete jeugdelftallen te kijken. Een paar jonkies kan wel, maar niet allemaal.

• Harribo
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 00:34:

Vorige week was ook zo'n raar momentje. Van der Gijp had twee fragmentjes van Rekik gepakt waar hij een bal een halve meter achter zijn collega speelde en dit was volgens van der Gijp "volstrekt niveauloos". Ik snap dat je je hier aan kunt ergeren (doe ik zelf ook), maar als dit al volstrekt niveauloos is zijn er maar een paar verdedigers op deze wereldbol die een beetje kunnen voetballen.
Inderdaad.
Tis tegenwoordig ook negatief, eerder had Gijp fragmenten over hoe goed iemand iets deed.

Moest paar jaar geleden wel lachen. Toen had Gijp een fragment van Tadic dat hij die bal zo mooi passte naar een spits tussen 2 man door en hoe knap dat wel niet was.
Zat van Hanegem er naast, die vond het enorm overdreven en zei dat in die ruimte zelfs nog wel een bus paste. Stond ie mooi voor paal.

• D-e-n
@chim0
Volgende mij is het punt van Furydante nu juist dat ook die dure ervaren wereldverdedigers die we niet kunnen betalen dat soort fouten maken. Ze maken er bij VI teveel een karikatuur van.

• chim0
Harribo schreef op zondag 15 december 2013 @ 11:25:
[...]

Tis tegenwoordig ook negatief, eerder had Gijp fragmenten over hoe goed iemand iets deed.
Dus? Als iets goed is, zegt ie er wat van en als iets slecht is, zegt ie er ook wat van, maar dat doe ik ook. Wat is daar mis mee?
Zat van Hanegem er naast, die vond het enorm overdreven en zei dat in die ruimte zelfs nog wel een bus paste. Stond ie mooi voor paal.
Nou, van Hanegem stond eerder voor paal want in die ruimte paste geen bus, hoor.
D-e-n schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:11:
@chim0
Volgende mij is het punt van Furydante nu juist dat ook die dure ervaren wereldverdedigers die we niet kunnen betalen dat soort fouten maken. Ze maken er bij VI teveel een karikatuur van.
Het blijven mensen, hoe duur ook, dus ze maken ook fouten, maar ik zit ook soms te kijken en denk bij mezelf "hoe is het mogelijk op dit niveau". En karikatuur, mja dat is een beetje voor de TV, alhoewel het ook vaak lachwekkend is wat je ziet.

Maar ik ben het wel met Derksen eens dat ik me ook erger aan die arrogante ventjes van 17/18 met hun dure spullen en koptelefoon op, stoer doen met rapmuziek en dat rare straattaaltje, maar presteren ho maar! Noem me een ouwe lul, maar ik erger me daar kapot aan. Stralen niks van professionaliteit uit.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ligt het aan mij, of heeft Cambuur een relatief groot uitvak?
chim0 schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:20:
[...]
Nou, van Hanegem stond eerder voor paal want in die ruimte paste geen bus, hoor.
Afbeeldingslocatie: http://farm7.staticflickr.com/6206/6065038612_e6670367b1.jpg

Verwijderd

Is me nog niet zo opgevallen. Wat wel opvalt is dat Ajax zich goed onder druk laat zetten de eerste 10 minuten. Ik vermoed dat dit zo wel zal afnemen maar het moet echt beter wil je hier winnen.
Pagina: 1 ... 107 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum