[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.430 views

Onderwerpen

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 10:52
Het tuig in Maastricht heeft hun zin gekregen, Ruijs stapt op.

Ik hoop dat ze deze idioten te pakken krijgen en dat ze er niet slechts met een tik op de vingers mee weg komen.

Verwijderd

Mooie wedstrijd natuurlijk Ajax-Feyenoord. Al is het afwachten hoe het dit keer zal gaan, ook wat supporters betreft. Of gaat de KNVB er nu ook 2 wedstrijden van maken?

Verwijderd

Waarom zou de KNVB er 2 wedstrijden van maken? Situatie is onvergelijkbaar met 2010.

• Deadsy
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:38:
Waarom zou de KNVB er 2 wedstrijden van maken? Situatie is onvergelijkbaar met 2010.
Inderdaad. De vorige keer was het op neutral terein (welke dan toevallig de Kuip was) en deze keer heeft Ajax gewoon thuis geloot.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-01 23:15
Deadsy schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:46:
Inderdaad. De vorige keer was het op neutral terein (welke dan toevallig de Kuip was) en deze keer heeft Ajax gewoon thuis geloot.
Feyenoord had toen thuis geloot. Overigens is het natuurlijk enorm raar dat voor een detail (neutraal terrein) de hele toernooiopzet overhoop gegooid werd. Pas dan het detail aan als de regels niet bevallen, en laat de club die thuis speelt en zo ook geloot heeft thuis spelen. Overigens was uitpubliek toen wel toegestaan, alleen niet het halve stadion. Het was echt onzin dat er men zwichte onder de dreigementen van Ajax fans.

Ik zou het echt bizar vinden als het nu wel over 1 wedstrijd gespeeld gaat worden, zelfs de FIFA is voorspelbaarder. Feitelijk is er geen enkel verschil, de wedstrijd wordt alleen wat eerder in het jaar gespeeld en het is een andere club die benadeeld zou worden.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 20-12-2013 14:52 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://www.nu.nl/sport/36...j-ajax-in-winterstop.html
De 27-jarige Vermeer gaat in de komende weken met zijn zaakwaarnemer praten, meldt hij tegenover AT5.
"Natuurlijk wil ik spelen en als dat niet bij Ajax is, moet ik verder kijken. Ik wil ook graag mee naar het WK."
Vermeer denkt in aanmerking te komen voor selectie voor het WK? Wow, zou dat onder optimisme vallen? :D :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-01 11:58
gambieter schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:57:

[...]

Vermeer denkt in aanmerking te komen voor selectie voor het WK? Wow, zou dat onder optimisme vallen? :D :+
Hij heeft in ieder geval geen hekel aan teleurstellingen, das een feit.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025

[...]

Zo bizar is dat toch niet? Vermeer heeft dit kalenderjaar 3 keer bij de selectie gezeten. Als Vermeer wekelijks speelt en een goed niveau laat zien, dan is een selectie niet zo onwaarschijnlijk als dat jij het nu wilt doen lijken.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-01 11:58
Sowieso zijn Vorm en Krul toch de beste gegadigde voor die positie. En ik vraag mij ten zeerste af hoeveel beter Vermeer is t.o.v. bijvoorbeeld een jongen als Zoet.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

argro schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:21:
Zo bizar is dat toch niet? Vermeer heeft dit kalenderjaar 3 keer bij de selectie gezeten. Als Vermeer wekelijks speelt en een goed niveau laat zien, dan is een selectie niet zo onwaarschijnlijk als dat jij het nu wilt doen lijken.
Het selectiebeleid van Van Gaal voor oefenwedstrijden e.d. zegt niet zoveel, hij probeert van alles uit. Stekelenburg, Krul en Vorm zijn alledrie geblesseerd geweest, Vermeer heeft een slecht seizoen gehad en is toch al niet eerste keeper geweest bij Oranje, en is nu niet eens meer eerste keeper bij Ajax. Dus ja, ik zie hem als een zeer onwaarschijnlijke kandidaat, en ik kan me niet voorstellen dat hij serieus denkt in aanmerking te komen (er even vanuit gaande dat er geen Cosa Nostra opruiming in de rij voor hem gaat houden ;) ).
Remmetje schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:26:
Sowieso zijn Vorm en Krul toch de beste gegadigde voor die positie. En ik vraag mij ten zeerste af hoeveel beter Vermeer is t.o.v. bijvoorbeeld een jongen als Zoet.
Het enige wat Vermeer heeft is ervaring, maar ook een reputatie voor blunders. Als derde keeper wil je juist een zekerheidje, iemand die erin kan komen en vertrouwen uitstraalt.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 20-12-2013 15:35 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:51:
[...]

Feyenoord had toen thuis geloot. Overigens is het natuurlijk enorm raar dat voor een detail (neutraal terrein) de hele toernooiopzet overhoop gegooid werd. Pas dan het detail aan als de regels niet bevallen, en laat de club die thuis speelt en zo ook geloot heeft thuis spelen. Overigens was uitpubliek toen wel toegestaan, alleen niet het halve stadion. Het was echt onzin dat er men zwichte onder de dreigementen van Ajax fans.

Ik zou het echt bizar vinden als het nu wel over 1 wedstrijd gespeeld gaat worden, zelfs de FIFA is voorspelbaarder. Feitelijk is er geen enkel verschil, de wedstrijd wordt alleen wat eerder in het jaar gespeeld en het is een andere club die benadeeld zou worden.
Dat was de bekerfinale waarvoor elk team de helft van de kaarten zou moeten krijgen, maar waar de burgemeester van Rotterdam dat niet wilde voor Ajax. Dan is het dus geen neutraal terrein meer.
Had ie dan wel toegelaten, dan was er geen 2e wedstrijd geweest.

Ook dit jaar heeft de burgemeester van Rotterdam besloten dat er nog geen uitpubliek welkom is, wat Amsterdam betreft was dit geen probleem.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:55:
[...]

Ook dit jaar heeft de burgemeester van Rotterdam besloten dat er nog geen uitpubliek welkom is, wat Amsterdam betreft was dit geen probleem.
Als Van der Laan puts his money where his mouth is, dan is er geen probleem lijkt me. Gewoon uitpubliek toestaan. over 2 wedstrijden verdelen lijkt me dan sowieso niet meer van toepassing (als ik het al van toepassing zou vinden)

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24
Van der Laan heeft een grote mond, maar geen ballen. Die komt wel met een jankverhaaltje over dat uitsupporters in principe geen probleem zijn, maar dat ivm avondwedstrijd en het feit dat de agentjes zondags al bij Ajax-PSV in actie moesten komen, er nu toch geen uitsupporters mogelijk zijn.

Wat mij betreft gewoon bij experiment een vol uitvak en laat de supporters maar zien dat het weer normaal kan. Moet gewoon kunnen, gaat niet om die 15.000 Ajacieden die bij die bekerfinale naar Rotterdam hadden gemoeten.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Onder van Gaal is alles mogelijk. Zeker als je nagaat dat Vorm ook nog langdurig afwezig is:
http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal//2013/12/19/Knieoperatie-Vorm-Het-kan-zo-niet-langer
Er gaan 3 keepers mee naar het WK: wss kiest hij uit deze 4: Steek, Cillissen, Vermeer en Velthuizen.
Maar dan zal Vermeer wel moeten spelen natuurlijk, en hij is al 27. Ik snap wel dat hij weg wil bij Ajax.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24
Benieuwd of Ajax dan Bizot terughaalt van de zomer, die heeft een terugkoopclausule in zijn contract.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
tweaker2010 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:46:
[...]

Onder van Gaal is alles mogelijk. Zeker als je nagaat dat Vorm ook nog langdurig afwezig is:
http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal//2013/12/19/Knieoperatie-Vorm-Het-kan-zo-niet-langer
Er gaan 3 keepers mee naar het WK: wss kiest hij uit deze 4: Steek, Cillissen, Vermeer en Velthuizen.
Maar dan zal Vermeer wel moeten spelen natuurlijk, en hij is al 27. Ik snap wel dat hij weg wil bij Ajax.
Je vergeet degene die misschien wel het beste speelt nu:Krul. Dat zou op dit moment ook mijn nummer één zijn. Of Stekelenburg moet de vorm terugvinden. Verder reken ik er op dat Vorm op tijd fit is. Anders is het met Cilissen simpel erbij voor v Gaal en hoeft hij niet te kiezen.

Velthuizen kwam met alle blessures al nooit in the picture dus dat zie ik niet gebeuren. De selectie van Vermeer heb ik eigenlijk nooit begrepen. Hij was altijd al niet onbetwist bij Ajax.Dan heb je in Oranje niks te zoeken.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-01 16:25

Player1S

Probably out in the dark

Dat het Groningen dwars zit kan ik begrijpen maar Bizot..... Als ie niet naar Ajax terug wil kan ie toch gewoon elk contract weigeren en bijtekenen in Groningen? Of staat er ook in dat ie dan verplicht moet tekenen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:46:
Je vergeet Krul dus. Stekelenburg, Krul, Vorm, Cilissen, en dan een peleton waar Vermeer imo niet eens op kop ligt.
D-e-n schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:10:
De selectie van Vermeer heb ik eigenlijk nooit begrepen. Hij was altijd al niet onbetwist bij Ajax.Dan heb je in Oranje niks te zoeken.
Een derde keeper moet een betrouwbare keeper zijn, niet een keeper die mooie reddingen afwisselt met blunders. En dat laatste is nu juist het handelsmerk van Vermeer.

[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 20-12-2013 17:35 ]

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 11:19
gambieter schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:33:
Je vergeet Krul dus. Stekelenburg, Krul, Vorm, Cilissen, en dan een peleton waar Vermeer imo niet eens op kop ligt.
Inderdaad. Dit zijn de 4 keepers die op dit moment voor de 3 plekken in aanmerking komen. Ik kan op dit moment geen duidelijke no. 1 aanwijzen, daarvoor heeft van Gaal te veel gewisseld.
Een derde keeper moet een betrouwbare keeper zijn, niet een keeper die mooie reddingen afwisselt met blunders. En dat laatste is nu juist het handelsmerk van Vermeer.
Handelsmerk vind ik te ver gaan. Dit seizoen was/is hij slecht bezig, maar voorgaande jaren heeft hij ook goede series neergezet. Ajax is met hem toch 3x op rij kampioen geworden (al had hij niet elk seizoen een even groot aandeel).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:28
[...]

[...]

Erwin mulder als die goed blijft keepen :-)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Barbapapa852 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:44:
Erwin mulder als die goed blijft keepen :-)
En Zoet. Keuze zat, het enige wat Vermeer heeft dat die doelmannen niet hebben is ervaring.

• Deadsy
gambieter schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:49:
[...]

En Zoet. Keuze zat, het enige wat Vermeer heeft dat die doelmannen niet hebben is ervaring.
En dat is toch juist iets wat je wilt in een reserve keeper.

Maar het is allemaal nog een half jaar weg. Wie weet wie er dan geblesseerd is of net een absurd lekkere reeks gehad heeft.

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:28:
Van der Laan heeft een grote mond, maar geen ballen. Die komt wel met een jankverhaaltje over dat uitsupporters in principe geen probleem zijn, maar dat ivm avondwedstrijd en het feit dat de agentjes zondags al bij Ajax-PSV in actie moesten komen, er nu toch geen uitsupporters mogelijk zijn.

Wat mij betreft gewoon bij experiment een vol uitvak en laat de supporters maar zien dat het weer normaal kan. Moet gewoon kunnen, gaat niet om die 15.000 Ajacieden die bij die bekerfinale naar Rotterdam hadden gemoeten.
Volgens mij hebben ze voor dit seizoen afgesproken dat er geen uitsupporters mee komen aangezien dat andersom ook niet mag.

• argro
[...]

Eens, maar dat laat toch onverlet dat Vermeer toch best de ambitie mag uitspreken naar het WK te willen?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

argro schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:04:
Eens, maar dat laat toch onverlet dat Vermeer toch best de ambitie mag uitspreken naar het WK te willen?
De ambitie wel, maar dat sprak hij niet uit. Hij doet alsof hij een sterke kandidaat is als hij maar speelt, maar daar moeten wel meerdere keepers voor geblesseerd raken. Het is in ieder geval niet een realistische uitspraak, en daar ging het me om.

• argro
gambieter schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:12:
[...]

De ambitie wel, maar dat sprak hij niet uit. Hij doet alsof hij een sterke kandidaat is als hij maar speelt, maar daar moeten wel meerdere keepers voor geblesseerd raken. Het is in ieder geval niet een realistische uitspraak, en daar ging het me om.
Kwestie van interpretatie. De letterlijke quote is volgens mij als volgt:
Ik wil ook graag mee naar het WK
Daar staat niet iets in de trant van: 'Als ik maar speel bij welke club dan ook, dan kan Van Gaal niet om mij heen'. Ik lees dat er in ieder geval niet in.

• Fiber
  • Laatst online: 00:13

Fiber

Beaches are for storming.

Ik wil ook wel mee naar het WK. Gaat hem ook niet worden... :z

RKC gaat ook met een lekker gevoel de winterstop in denk ik. Toch weer goed bezig daar in Waalwijk. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Buttner zeer waarschijnlijk in winterstop al weer weg bij United. Verrassend zeg......

• Fiber

Fiber

Is Heerenveen bezig met een revanche voor het beker-verlies van afgelopen woensdag tegen AZ...?

Edit: En het is weer spannend in ieder geval... :)

[ Voor 22% gewijzigd door Fiber op 21-12-2013 19:26 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hahaha. :D 8)7
Zieke blunder Martens.

[ Voor 46% gewijzigd door Saturnus op 21-12-2013 19:30 ]

• Fiber

Fiber

Lekker bezig AZ... :z

Doelpuntenfestival. :)

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Nog 2 er bij en dan komen zowel de beste als de slechtste aanval uit Friesland.

• Fiber

Fiber

Finito...

• Barbapapa852
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 13:24:
Buttner zeer waarschijnlijk in winterstop al weer weg bij United. Verrassend zeg......
Waar gelezen ? Was die btw nu ook niet verhuurd ?

• Deadsy
Barbapapa852 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:17:
[...]

Waar gelezen ? Was die btw nu ook niet verhuurd ?
Geloof niet. Hij gaat geloof ik juist nu verhuurd worden.

• Fiber

Fiber

Gaat na gisteren FC Twente nu ook koploper Vitesse vanavond punten verspelen...?

Immers ook lekker op dreef... O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Fiber op 21-12-2013 21:25 ]

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Zwolle wordt flink overklast. Begonnen erg leuk dit seizoen maar zijn snel naast hun schoenen gaan lopen. Als ze niet oppassen krijgen ze het nog heel moeilijk in de tweede seizoenshelft.

PSN: Finally_Chris

• Barbapapa852
Deadsy schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:33:
[...]

Geloof niet. Hij gaat geloof ik juist nu verhuurd worden.
Oke dacht dat die nu in turkije speelde

Verwijderd

Feyenoord vergat zichzelf te belonen door misschien wel de grootste overwinning van het seizoen te behalen tegen PEC in eigen huis. Zowel op Twente als Vitesse 2 punten ingelopen. Met een beetje mazzel komen daar morgen 2 of misschien zelfs wel 3 punten bij op Ajax :)

Ajax maakt het overigens wel bont hoor. Eerst de media zoeken inzake Hupperts en nu inzake Nijhuis. Laat een ieder die nog opmerkingen over Milan subiet zijn mond houden.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:48:
Ajax maakt het overigens wel bont hoor. Eerst de media zoeken inzake Hupperts en nu inzake Nijhuis. Laat een ieder die nog opmerkingen over Milan subiet zijn mond houden.
Heb je lang moeten zoeken om weer iets anti Ajax te vinden?
Als "Hij heeft ons nog niet echt geluk gebracht” nou al te ver gaat...

Verwijderd

Is niet de eerste keer dat Fank de Boer zich tot dergelijke uitlatingen voorafgaande aan een wedstrijd die geen appeltje eitje voor Ajax is verlaagt.

Met anti Ajax heeft dat niet zoveel te maken. Zijn domweg de feiten.

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-01 15:58
Het feit dat de media de eerste vraag stelt over de interesse van Hupperts vergeet je even?

K to the KillaZ

Verwijderd

Een een tweetje zoals zo vaak opgevoerd en waar de Boer maar wat graag gebruik van maakte.

Is inderdaad typisch Ajax. idem ten aanzien van Nijhuis.

Vergeten hoe Ajax nog niet zo lang geleden persé Kenneth Perez terug wilde halen van PSV om hem vervolgens in Jong Ajax te laten voetballen?

Ajax laat weinig middelen onbenut om resultaten te bereiken. Tot en met de bunkerbouwers aan toe.

• argro
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:57:

Vergeten hoe Ajax nog niet zo lang geleden persé Kenneth Perez terug wilde halen van PSV om hem vervolgens in Jong Ajax te laten voetballen?
Iets wat niet gebeurd is, kun je ook niet vergeten. Kenneth Perez kwam op 31 december 2007 van PSV naar Ajax (voor de tweede keer) en speelde in de tweede seizoenshelft van 2007-2008 16 wedstrijden in Ajax 1, waarin hij 7 doelpunten maakte. Na dat seizoen vertrok hij naar FC Twente.

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:48:
Feyenoord vergat zichzelf te belonen door misschien wel de grootste overwinning van het seizoen te behalen tegen PEC in eigen huis. Zowel op Twente als Vitesse 2 punten ingelopen. Met een beetje mazzel komen daar morgen 2 of misschien zelfs wel 3 punten bij op Ajax :)

Hoezo de media zoeken?
De media en mensen zoals jij maken er meer van dan dat het is.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:33

Vos

AFCA

Het zit blijkbaar diep bij repeP.... Wat de wedstrijd tegen Milan er ook mee te maken heeft :?

[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 22-12-2013 00:45 ]

• D-e-n
  • Nu online
Het is wel genant en kwalijk als het vuurtje zo wordt opgestookt natuurlijk. Alsof Vitesse en PSV die overwinning gestolen hebben. Nijhuis moet nu wel heel sterk in de schoenen staan wil hij Roda een strafschop geven.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Blij met de uitslagen tot nu toe :) Ingelopen op Twente en Vitesse (uitgelopen op AZ) en de winsterstop in op 4 punten van de nummer 1. Dat had niemand gedacht na wedstrijd 3.

Denk dat Ajax wel de kwaliteit heeft om Roda te verslaan straks, en ook ADO zie ik geen potten breken.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 22 december 2013 @ 02:00:
Het is wel genant en kwalijk als het vuurtje zo wordt opgestookt natuurlijk. Alsof Vitesse en PSV die overwinning gestolen hebben. Nijhuis moet nu wel heel sterk in de schoenen staan wil hij Roda een strafschop geven.
Als Ajax dat echt had gewild, dan zouden ze wel begonnen zijn over het gebrek aan aan Ajax gegeven strafschoppen... Bij Ajax moet er heel wat extra gebeuren, voordat ze er een keer 1 mee krijgen

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zondag 22 december 2013 @ 02:00:
Het is wel genant en kwalijk als het vuurtje zo wordt opgestookt natuurlijk. Alsof Vitesse en PSV die overwinning gestolen hebben. Nijhuis moet nu wel heel sterk in de schoenen staan wil hij Roda Ajax een strafschop geven.
;)

Keeper leek me toch totaal de benen te pakken van Schone ipv de bal.

@toolkist, ok dat heb ik gemist. Je doelt op Schone neem ik aan?

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 22-12-2013 13:02 ]

• toolkist
  • Niet online
Hij raakte de bal met zn handen/armen, dus geen penalty

• El_V
  • Laatst online: 27-01 10:19
Ah zolang je dus ook de bal maar raakt is het oké?

• Vos

Vos

AFCA

Tada, uit zo'n slechte actie van Blind een goal.

• toolkist
  • Niet online
Op de manier waarop ie het deed wel ja.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
Van Rhijn doet echt niets he :/

XXXVI

• PWM
  • Niet online

PWM

Roda speelt zelfs een beetje met Ajax. Voetbal kan toch een gekke sport zijn. Ajax zal het nog wel rechtrekken.

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:04:
Tada, uit zo'n slechte actie van Blind een goal.
Blind? Heb je van rhijn mee zien 'springen'?

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:05:
[...]

Blind? Heb je van rhijn mee zien 'springen'?
Nee, maar de corner was ook onnodig.

Dus Van Rhijn sprong niet eens? Die man is hopeloos uit vorm, waarom pakt Frank dat niet een keer aan. Vertrouwen ok, maar een keer is het genoeg.

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 22-12-2013 13:08 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die Dijkhuizen is ook wel een prima rechtsback hoor.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sodeju, dat was een beste bal. Jammer van het niet springen van van Rhijn. Ajax moet een tandje hoger gaan spelen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• PWM
  • Niet online

PWM

Typische Klaasen goal inmiddels :p Altijd scherp op de bal.

Verwijderd

Outerspace schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:06:
Sodeju, dat was een beste bal. Jammer van het niet springen van van Rhijn. Ajax moet een tandje hoger gaan spelen.
Niet springen? Hij was hem gewoon weer eens helemaal kwijt. Hij stond op een meter te dekken...

Weet iemand waarom Ruben Ligeon niet vaker speelt? Als ik aan van Rhijn denk, denk ik aan laks verdedigen, veel terugspelen en slechte voorzetten.

• toolkist
  • Niet online
Ligeon is lang geblesseerd geweest.

• Outerspace

Outerspace

Als ik aan Ligeon denk, denk ik aan snelheid en jezelf honderd keer vastlopen in een actie die hij in zet :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• PWM
  • Niet online

PWM

Voetballers mogen maar blij zijn dat ik geen scheidsrechter ben geworden.

Dijkhuis trapt 3 seconde na een fluisignaal de bak gewoon weg. Krijgt terecht geel, en je ziet hem 3x zeggen:

"He, doe eens normaal"

Dat zou bij mij gewoon een tweede geel opleveren. Stom gedrag.

• D-e-n
  • Nu online
Ik denk dat ook toeschouwers blij mogen zijn dat jij geen scheidsrechter bent geworden. Je hebt wel spelers op het veld nodig namelijk :)

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:17:

Dijkhuis trapt 3 seconde na een fluisignaal de bak gewoon weg. Krijgt terecht geel, en je ziet hem 3x zeggen:

"He, doe eens normaal"

Haha ja, dat gaat er bij mij ook niet in. Die verontwaardiging na zo'n overduidelijke actie.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:17:

"He, doe eens normaal"

Dat deed de beruchte Joey Barton bij QPR gisteren. Eerst met de armen/elleboog douwend geel krijgen, en dan wat tegen de scheids zeggen en de bal tegen een tegenstander aanschieten. Twee keer geel in een halve minuut, en eraf. En dan achteraf claimen (tweeten) dat het de twee slapste gele kaarten uit zijn carriere zijn...

• Vos

Vos

AFCA

Ik zie net ook dat Sigthorsson bij de corner waar de goal uit komt niet in de mandekking gezet wordt. Toch een van de langere spelers. Hij staat in de zone bij de eerste paal. Daar zet je toch juist een wat kleiner persoon neer.

@gambieter, Barton moeten ze voor iedere rode kaart 5 wedstrijden extra geven. Zo'n recidivist is te erg voor woorden.

[ Voor 76% gewijzigd door Vos op 22-12-2013 13:34 ]

Verwijderd

Sigthorsson moet oppassen dat hij niet teveel van dat soort kansen gaat missen, want dat is eigenlijk zijn enige kwaliteit.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hoe komt het dan dat hij vorig jaar in Marseille amper problemen heeft gehad? Ik ga niet zeggen dat het een lieverdje is maar men zoekt hem ook wel enorm op hoor.

@posts hierboven

Als supporter en voetballiefhebber ben ik ook wel blij dat jullie geen scheidsrechter zijn. Ik moet er niet aan denken dat iedere wedstrijd voetballers van het veld gestuurd worden omdat zij het toevallig niet eens zijn met een beslissing. Zolang zij dit op een normale manier kunnen verwoorden moet dat geen probleem zijn lijkt mij. Gewillig iedere beslissing accepteren moet je niet willen.

[ Voor 56% gewijzigd door CR1691 op 22-12-2013 13:37 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:35:
Sigthorsson moet oppassen dat hij niet teveel van dat soort kansen gaat missen, want dat is eigenlijk zijn enige kwaliteit.
Het is een miskoop waarvan ik niet snap dat hij wordt opgesteld. Een bal normaal aannemen is er niet bij hoor.

XXXVI

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit gaat Roda geen 30 minuten volhouden.

• argro
PWM schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:45:
Zo lang het Ajax niet lukt een bal binnen de palen te schieten houdt Roda JC dit nog wel 3 jaar vol...

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-01 15:20
ephymerous schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:41:
[...]
Het is een miskoop waarvan ik niet snap dat hij wordt opgesteld. Een bal normaal aannemen is er niet bij hoor.
Het eerste ben ik niet zonder meer met je eens, het tweede wel. Ik geloof dat hij er echt wel de nodige goals in kan prikken als er ballen van de zijkant komen. Maar bij gebrek daaraan dan is het automatisch een miskoop, of een gebrek aan ballen... Net hoe je het bekijkt.

De CSL/OT kroeg !

• D-e-n
  • Nu online
PWM schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:45:
Dat dachten we ook toen Feyenoord AZ en Go Ahead tegen de muur drukte.

• Vos

Vos

AFCA

argro schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:47:
[...]
Zo lang het Ajax niet lukt een bal binnen de palen te schieten houdt Roda JC dit nog wel 3 jaar vol...
Inderdaad, wat droevig. Wissel aub direct Fischer en Siggy.

• Dadona
Zestigste minuut is geweest, dus het kan. :+

De CSL/OT kroeg !

• Outerspace

Outerspace

Was dat weer niet een penalty? Er wordt in dit geval niet eens een bal geraakt. Volgens mij mag er geen penalty worden gegeven door Nijhuis :+

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hij zet gewoon netjes zijn lichaam ertussen. Als je daar al pingels voor gaat geven..

Verwijderd

CR1691 schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:52:
Hij zet gewoon netjes zijn lichaam ertussen. Als je daar al pingels voor gaat geven..
Ik vond het een twijfelgevalletje. Hij blokt hem met zijn been/heup, en dat is reglementair een tackle.

We moeten overigens niet vergeten dat voetbal een contactsport is. Prima beslissing dus.

Edit: leuk, een debutant in de Eredivisie? Voetballend zal hij ongetwijfeld meer toevoegen dan Poulsen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 14:06 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wat is die Van Peppen toch ongelooflijk slecht zeg.

• Vos

Vos

AFCA

De Boer faalt vandaag imo met Blind op linksback te zetten. Blijkt al weken dat met Blind op het middenveld het stukken beter gaat.

Al speelt Ajax nog 3 uur door, ze scoren vandaag niet. De wissels voor Fischer en Siggy brengen ook 0,0. Dan kom je er niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 22-12-2013 14:12 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Nog 5 minuten toch? Lukte ze vorige week in de laatste secondes, dus 5 minuten is tijd zat.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:12:
Nog 5 minuten toch? Lukte ze vorige week in de laatste secondes, dus 5 minuten is tijd zat.
82e en 88e minuut. Dus hoogstens 1-1 ;).

Ik las vorig jaar. Vorige week inderdaad wel.

BAM! Kan nog!

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 22-12-2013 14:14 ]

Verwijderd

Debultantje! 1-1

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Vos schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:13:
[...]

82e en 88e minuut. Dus hoogstens 1-1 ;).

Ik las vorig jaar. Vorige week inderdaad wel.
Daar is de 1-1.. tja.. ik wist het al wel, lucky Ajax mag weer uit het stof.. ah, daar zingen de Ajax supporters ook weer.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 22-12-2013 14:14 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Outerspace

Outerspace

Ik hoop dat Ajax eens gaat investeren in een fatsoenlijke spits. Sigthorsson en Hoessen falen beide.

• Dadona
St@m schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:14:
[...]

Daar is de 1-1.. tja.. ik wist het al wel, lucky Ajax mag weer uit het stof..
Nog niet, dan moet de 1-2 ook nog vallen.

De CSL/OT kroeg !

• PWM
  • Niet online

PWM

Als Ajax hier wint, ga ik vanmiddag €1000,- op het kampioenschap zetten.

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

1-1 2 minuten voor tijd is al lucky, maar de 1-2 valt echt nog wel
Ah! 5 minuten extra..

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 22-12-2013 14:15 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lekkere corner zeg.

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Daar is de 1-1.. tja.. ik wist het al wel, lucky Ajax mag weer uit het stof.. ah, daar zingen de Ajax supporters ook weer.
Stof jij hem maar af :p. Verder beter luisteren, waren bij de 1-0 ook te horen.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 22-12-2013 14:16 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Tuurlijk want Roda is heel de partij al de aanvallende partij en Ajax scoort op de enige counter na aanvalsgolf na aanvalsgolf van Roda.

Wat een kul weer eens.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-01 16:07
Na die draak van een pot tegen Cambuur hier ook nog winnen, dat zou twee keer door het oog van de naald zijn. Lijkt me een goede zet daar geld op in te zetten ;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Op basis van wat komen er 5 minuten bij? Zoveel is er nou toch ook weer niet gebeurd?

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Gelukkig de verdiende gelijkmaker. Nu nog ff winnen en de uitslag is ook terecht.

Tomorrow is not today!

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:17:
Op basis van wat komen er 5 minuten bij? Zoveel is er nou toch ook weer niet gebeurd?
De keeper alleen heeft al 2 minuten gepakt. Tel de wissels er bij op.

Whahahah Riedewald!

Lucky Ajax, kom maar haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 22-12-2013 14:18 ]

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Jaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaa

Tomorrow is not today!

Pagina: 1 ... 112 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum