argro schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:21:
Zo bizar is dat toch niet? Vermeer heeft dit kalenderjaar 3 keer bij de selectie gezeten. Als Vermeer wekelijks speelt en een goed niveau laat zien, dan is een selectie niet zo onwaarschijnlijk als dat jij het nu wilt doen lijken.
Het selectiebeleid van Van Gaal voor oefenwedstrijden e.d. zegt niet zoveel, hij probeert van alles uit. Stekelenburg, Krul en Vorm zijn alledrie geblesseerd geweest, Vermeer heeft een slecht seizoen gehad en is toch al niet eerste keeper geweest bij Oranje, en is nu niet eens meer eerste keeper bij Ajax. Dus ja, ik zie hem als een zeer onwaarschijnlijke kandidaat, en ik kan me niet voorstellen dat hij serieus denkt in aanmerking te komen (er even vanuit gaande dat er geen Cosa Nostra opruiming in de rij voor hem gaat houden

).
Het enige wat Vermeer heeft is ervaring, maar ook een reputatie voor blunders. Als derde keeper wil je juist een zekerheidje, iemand die erin kan komen en vertrouwen uitstraalt.
[
Voor 20% gewijzigd door
gambieter op 20-12-2013 15:35
]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.