[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 223 Laatste
Acties:
  • 406.484 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Maar aan de andere kant, een andere club 'vrezen' is nooit nodig.
Je kan vrezen voor het behalen van de groepsfase en respect hebben voor een goede tegenstander maar vrees voor een andere club komt de uitslag nooit ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Als PSV vanavond wint van Zulte hebben ze sowieso EL toch?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:44:
Je mag het inderdaad best nuanceren :), er wordt geconstateerd dat PSV Arsenal niet hoeft te vrezen....

fixed it.
Nu echt gefixed ;)
Quad schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:48:
Klopt, de verliezers van de CL Play-off zijn geplaatst voor de groepsfase van de EL.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Railgunner schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:47:
Ik denk het ook. Arsenal en AC Milan zijn ook niet meer zo sterk als enkele jaren geleden. Schalke zit er ook nog bij, is toch al jaren de no. 3 of 4 van Duitsland.
AC Milan is nu net een van die ploegen die je beter niet kan treffen. Een moment van onachtzaamheid en je hebt een goal tegen. Vervolgens gaan ze met z'n allen achterover leunen en loeren op de counter...

Op zich maken ze wel kans tegen deze ploeg, maar je moet scherp blijven over 2 x 90 minuten. Cadeautjes worden dit soort ploegen graag verzilverd.

Kunnen ze ook FC Basel loten? Dat is ook een stugge ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Aghanim schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:33:
[...]

Betekent in dat geval dat Ajax flink wat extra miljoenen gaat krijgen :9 Wel jammer voor het Nederlandse voetbal in het algemeen, al heeft iedere club daar toch een eigen specifiek beeld bij.
Heel erg jammer voor het voetbal als alleen ajax CL gaat spelen. Ik blijf het een belachelijke regel vinden dat er meer geld richting ajax zou gaan als er maar één NL club in de CL gaat spelen. Eigenlijk vind ik het belachelijk dat ook niet landskampioenen in de CL spelen. Het heet niet voor niets CHAMPIONS LEAGUE!!!
Quad schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:48:
Ja, zou helemaal belachelijk zijn als ze dat niet mochten.

[ Voor 15% gewijzigd door rikoos op 07-08-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:04
rikoos schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:14:
[...]

Ja, zou helemaal belachelijk zijn als ze dat niet mochten.
Nou het is dus wel zo dat als ze vanavond niet doorgaan, dat ze helemaal niets hebben volgens mij.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikoos schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:14:
[...]

Heel erg jammer voor het voetbal als alleen ajax CL gaat spelen. Ik blijf het een belachelijke regel vinden dat er meer geld richting ajax zou gaan als er maar één NL club in de CL gaat spelen. Eigenlijk vind ik het belachelijk dat ook niet landskampioenen in de CL spelen. Het heet niet voor niets CHAMPIONS LEAGUE!!!
Dus wat je zegt is dat het jammer is, dat Ajax alleen mee doet voor Nederland, omdat het het kampioenen bal pur sang moet worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:59:
Kunnen ze ook FC Basel loten? Dat is ook een stugge ploeg.
Nee, dat is niet mogelijk. FC Basel zit in de Kampioenenplay-off, zie: Wikipedia: 2013–14 UEFA Champions League
Speedener schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:26:
Nou het is dus wel zo dat als ze vanavond niet doorgaan, dat ze helemaal niets hebben volgens mij.
Niet waar, de verliezers gaan naar de EL play-off. Zoals Feyenoord vorig jaar bijv.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lichtelijk offtopic, maar VZ heeft eindelijk een Android app, en ik vind hem erg prettig! ;)

Google Play: Voetbalzone

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Quad schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:56:
Lichtelijk offtopic, maar VZ heeft eindelijk een Android app, en ik vind hem erg prettig! ;)

Google Play: Voetbalzone
Nu het nieuws van VZ nog prettig vinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wel grappig die onderschatting die elk jaar weer terugkomt als een Nederlandse club zich moet gaan plaatsen voor de Champions League.

Voor zover ik weet is PSV nou ook niet bepaald sterker geworden deze zomer en Arsenal speelt al 15 jaar op rij minstens kwartfinale ofzo?

Doe jij de optelsom dan maar.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
HamburgerHenk schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:33:
[...]

Nu het nieuws van VZ nog prettig vinden >:)
Dit. Wat een verschrikkelijke website van een journalistiek niveau van lik me vestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik raak er inmiddels aan gewend. :Y)
Maar inderdaad, soms ernstig amateuristisch..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

En die zeikcolumns van Lex Muller gaan ook helemaal nergens over. Is een site vol ads en onzinnieuws. Ik kijk/lees allen (de) VI voor betrouwbaar voetbalnieuws en volg Sky Sports voor geruchten. Zijn vaak veel geloofwaardiger.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ads? Ach, met een Adblock nergens last van.
Die columns lees ik nooit, net als CE en dat soort spul. Enkel om geruchten, transfer nieuws en wedstrijd uitslagen te lezen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Gunner schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:34:
Wel grappig die onderschatting die elk jaar weer terugkomt als een Nederlandse club zich moet gaan plaatsen voor de Champions League.

Voor zover ik weet is PSV nou ook niet bepaald sterker geworden deze zomer en Arsenal speelt al 15 jaar op rij minstens kwartfinale ofzo?

Ik zei alleen dat Arsenal niet meer zo sterk is als eerdere jaren. Dit zie je terug in de recente CL-resultaten: de laatste drie jaar vliegen ze er steeds in de 1/8e finale uit.

Dat dit nog steeds een betere prestatie is dan die van de Nederlandse clubs, moge duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57
Gunner schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:34:
[...]

Kansloos is PSV niet tegen Arsenal. Twee flinke offdays van Arsenal is genoeg :+ Of dat gaat gebeuren... kleine kans.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Railgunner schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:08:
[...]

Ik zei alleen dat Arsenal niet meer zo sterk is als eerdere jaren. Dit zie je terug in de recente CL-resultaten: de laatste drie jaar vliegen ze er steeds in de 1/8e finale uit.

Dat dit nog steeds een betere prestatie is dan die van de Nederlandse clubs, moge duidelijk zijn.
PSV is er ook niet sterker op geworden deze zomer, en Europees zijn ze al jaren erg zwak dus het lijkt me erg onverstandig om ze nu te gaan onderschatten.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 07-08-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gunner schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:11:
[...]

PSV is er ook niet sterker op geworden deze zomer, en Europees zijn ze al jaren erg zwak dus het lijkt me erg onverstandig om ze nu te gaan onderschatten.
'Al jaren erg zwak' vind ik wel erg apart, volgens mij deden ze het alleen vorig jaar echt slecht. Daarvoor kwartfinale EL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
In 2010-2011 de kwartfinale en in 2011-2012 de achtste finale, zie Wikipedia: Lijst van Europese wedstrijden van PSV. Uitgeschakeld door resp. Benfica en Valencia, niet de minste ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:38

Player1S

Probably out in the dark

TB1989 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:37:
[...]

'Al jaren erg zwak' vind ik wel erg apart, volgens mij deden ze het alleen vorig jaar echt slecht. Daarvoor kwartfinale EL?
ach, waan van de dag.
PSV en Twente hebben vorig jaar beetje pech gehad in Europa en zijn zich daarna volop gaan richten op de competitie en meteen kregen ze ze commentaar.
De paar jaar daarvoor dat ze boven verwachting presteerden werden gemakshalve vergeten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waan van de dag? Laatste keer Champions league was seizoen 2008/2009. Daarin roemloos ten onder gegaan. Europa League is ook weinig spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gunner schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:44:
[...]

Waan van de dag? Laatste keer Champions league was seizoen 2008/2009. Daarin roemloos ten onder gegaan. Europa League is ook weinig spannend.
Geen Cl komt vanwege de binnenlandse prestaties, niet vanwege het al jaren zwak zijn in Europees opzicht. Dat zijn ze namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Minder plaatsen bij Europees voetbal, lastigere lotingen door niet-geplaatste status en daarmee minder kans op hoog eindigen in een belangrijk eindtornooi is echter wel een gevolg van zwak Europees presteren. Dus als Nederlandse clubs de competitie en daarmee hun eigen belang boven het landsbelang plaatsen dan kan dat maar is wel het gevolg dat als je dan zeker CL wilt spelen je gewoon kampioen moet worden. Plaats 2 is dan ook steeds minder interessant voor het bereiken van CL vanwege de zwaardere tegenstanders.

Ik hoop dan ook dat <random club> faalt om zich te plaatsen voor de CL wanneer deze club zich te beroerd voelt zich naar behoren in te spannen in de Europa League en het daarmee voor collega clubs lastiger te maken in de daaropvolgende seizoenen. Spelen en presenteren in Europa is een kans die je moet aangrijpen en daar ook altijd vol voor moet willen gaan. Als je dat niet kunt of wilt moet je gewoon niet Europees gaan spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Aghanim op 07-08-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:28:
[...]

Dus wat je zegt is dat het jammer is, dat Ajax alleen mee doet voor Nederland, omdat het het kampioenen bal pur sang moet worden? :)
Als supporter van een andere club vind ik het idd jammer dat ajax CL speelt en niet een andere club :-) MAAR ik ben echt van mening dat de CL voor ALLEEN landskampioenen moet zijn en niet voor alleen clubs met de grootste budgetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Railgunner schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:28:
[...]
Niet waar, de verliezers gaan naar de EL play-off. Zoals Feyenoord vorig jaar bijv.
Idd deze ronde verliezen is playoff EL, wel winnen is groepsfase EL en playoff CL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Railgunner schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:42:
Dat waren de woorden van repeP, niet mijn woorden :).
Apart, 2 leden die op hetzelfde moment dezelfde strekking posten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat onverlet dat Arsenal niet zo goed funtioneert als Wenger wel graag voor wil doen laten komen. En Rooney op hun buik kunnen schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:21:
[...]

Laat onverlet dat Arsenal niet zo goed funtioneert als Wenger wel graag voor wil doen laten komen. En Rooney op hun buik kunnen schrijven :)
Arsenal is niet meer de ploeg van de tijd van Henry, zo is dat. Maar op het moment dat je zegt dat inderdaad een Cazorla, Ox of een walcott, onder de indruk moeten zijn van een Arias of Willems (of Bruma...), dan zijn wij het wel oneens :) En dat mag ook. In mijn ogen is het toch echt niet zo dat PSV-Arsenal een spannende wedstrijd oplevert. Een nummer 4 van Engeland is gewoon beter dan de nummer 2 van Nederland, geen twijfel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, denk nog eens terug aan Ajax vorig CL-toernooi met die wedstrijden tegen Manchester City. Kansloos zei menige Ajax-supporter in mijn omgeving die mijn voorspelling dat Ajax wel zou kunnen winnen afdeden als cynisme. We hebben het resultaat gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:21:
En Rooney op hun buik kunnen schrijven :)
Ik hoop het :D

Maar je punt, en troll, is duidelijk :z

[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 07-08-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een punt. Maar dat was wel die dag dat mancini besloot een ander systeem te spelen. En corners niet meer te verdedigen. Als Arsene eenzelfde fout maakt, dan kan PSV zomaar winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Man City speelt ook meer "Engels", Arsenal is juist meer Europees gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Ajax geen uitzondering was kun je ook zien aan de resultaten van FC Basel tegen Engelse clubs. Al verloren die wel beide wedstrijden tegen Chelsea maar wonnen ze voordien bijvoorbeeld wel van Tottenham Hotspur en het seizoen daarvoor van zowel Manchester United als van Bayern Muchen (waar ze overigens de returnwedstrijd met 7-0 van verloren, maar dat terzijde).

FC Basel is een interessante club aan het worden voor Nederlandse clubs. Sinds zij een nieuw stadion betrokken (Feyenoord...) zijn hun resultaten beter geworden. En hun begroting is vergelijkbaar met die van Nederlandse clubs, ca. €50,- miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Aghanim schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:33:
[...]
Boilesen mogelijk verhuurd aan Kopenhagen. Zou het wel jammer vinden maar Blind is eigenlijk nooit geblesseerd en speelt erg goed dus voor Boilesen wordt het sowieso vrij lastig ben ik bang.
Lijkt me heel sterk dat dat gaat gebeuren. Eerst Koppers verkopen en Dijks verhuren en dan ook de laatste back-up verhuren? Los daarvan ziet De Boer het wel zitten in Boilesen, die maakt z'n minuten dit seizoen echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD Matthias Sammer van Bayern Munchen wil dat Guadiola het beter doet dan afgelopen seizoen door niet alleen de Duitse titel en beker te pakken maar tevens de CL, de Europese super cup en het WK voor clubteams, aldus het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/10...a-vijf-prijzen-pakt.dhtml

Ga daar maar eens aan staan als nieuwe trainer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Leuk feitje voor PSV, volgens de NOS wisten ze nog nooit eerder in Belgie te scoren :P
Kan het me bijna niet voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:49:
Leuk feitje voor PSV, volgens de NOS wisten ze nog nooit eerder in Belgie te scoren :P
Kan het me bijna niet voorstellen?
Lijkt inderdaad toch wel te kloppen: http://nl.wikipedia.org/w...opese_wedstrijden_van_PSV
PSV scoorde nog nooit in België

De return van het duel tussen PSV en SV Zulte Waregem wordt gespeeld in het Constant Vanden Stockstadion in Brussel omdat de eigen accommodatie van Zulte Waregem niet aan de eisen van de UEFA voldoet. PSV bewaart niet al te goede herinneringen aan Brussel. Twee keer speelde PSV er tegen RSCA Anderlecht en beide keren werd er verloren. In 1991 met 2-0, negen jaar later met 1-0. PSV doet het sowieso niet goed op Belgische bodem. Van de vier ontmoetingen die PSV er speelde (Lierse SK, KV Mechelen en Anderlecht twee keer) werd er niet één gewonnen. Sterker, alle vier de duels gingen verloren met de doelcijfers 0 voor en 10 tegen. PSV wacht dus nog altijd op het eerste officiële doelpunt gemaakt in België. Wel werden de nederlagen steeds kleiner: 4-0, 3-0, 2-0 en 1-0.
bron. psv.nl

[ Voor 54% gewijzigd door Gynnad op 07-08-2013 21:01 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nou dan zal het vanavond dus 0-0 worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kunnen ze die statistieken niet plaatsen voordat ik 20 euro op PSV zet :+

Matavz is toch wel een hele hele matige speler. Zoals hij net ook buitenspel bleef lopen kan echt niet.

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 07-08-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:12

Herman

FP ProMod
Wat erger is, hij mist nu al twee 1 op 1 kansen met de keeper. Eén in Eindhoven en nu vanavond ook weer. Leuk zo'n 'nuttige' spits, maar ik zou liever wat meer scorend vermogen zien.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik vind Matavz echt de zwakste schakel bij PSV. veel te veel kansen nodig. Ik hoop dat Locadia in de 2e helft begint.

Maher redelijk onzichtbaar, vooral Schaars en Wijnaldum nuttig, Bakkali en Depay weinig effectief, maar vooral omdat Matavz niet sterk aan de bal is levert dat helemaal niets op.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom zitten er geen supporters achter de goal van Zulte, dat ziet er toch niet uit voor een CL wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Omdat er überhaupt maar weinig mensen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Waarom de goal gewoon niet tellen en alsnog rood geven?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mag niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ze falen achter elkaar in een 1 op 1 situatie..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
tweaker2010 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 21:51:
Waarom zitten er geen supporters achter de goal van Zulte, dat ziet er toch niet uit voor een CL wedstrijd?
Komt doordat het ook voor die supporters van Zulte Waregem 80 kilometer rijden is, hun eigen stadion voldoet niet aan de UEFA eisen dus moeten ze uitwijken.

Zulte en Waregem zijn ook niet al te grote plaatsen dus ze zullen blijkbaar niet zo veel aanhang hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:08:
[...]
Zulte en Waregem zijn ook niet al te grote plaatsen dus ze zullen blijkbaar niet zo veel aanhang hebben.
Dat is idd ook zo. Bovendien zal het vertrouwen op een goede afloop erg klein zijn dus vandaar dat de opkomst misschien wat tegenvalt. Vind het wel teleurstellend qua publiek voor de nr 2 van Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Goed nieuws voor de Feyenoordfans. Feyenoord krijgt een geplaatste status in de EL :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

CR1691 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:19:
Goed nieuws voor de Feyenoordfans. Feyenoord krijgt een geplaatste status in de EL :).
Terecht, Feyenoord heeft al jaren geen EL poule wedstrijd verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hebben we er überhaupt al ooit eens aan meegedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En wat is de reden dat Feyenoord die status krijgt?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Geplaatste teams boven Feyenoord door naar CL of al uitgeschakeld in de EL

Voor een overzicht:

http://www.fr12.nl/nieuws...rronde-europa-league.html

[ Voor 56% gewijzigd door CR1691 op 07-08-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mazzelpik die Maher :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Beetje geflatteerde zege van PSV, maar na die rode kaart ging het snel. Zulte speelde wederom erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Klopt, vond PSV niet echt heel erg goed vandaag. ZW zette best goed druk in de eerste helft en PSV had daar toch moeite mee. Teveel met de rug naar de tegenstander, passjes terug en hier en daar wat treuzelen. Terwijl we weten dat ze mooi combinerend er goed uit kunnen komen.

Goals van Bakkali was wel erg lekker trouwens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 17:12
Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik kan ook niet beoordelen, maar 0-3 uit is toch redelijk lijkt me ?
In de volgende ronde moeten ze tegen een grotere club. Ik hoop zelf Schalke 04, maar Milan zou ook niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mwoah, ze speelden gewoon niet goed. Je ziet dat de verdediging nog wat onervaren is en dat Schaars veel redt voor hun. Zulte zet druk en ze krijgen het lastig. Man van de wedstrijd is Schaars.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 17:12
Dan moet Zulte toch ook niet veel soeps zijn geweest lijkt me ?
Naja het zijn ook jonge spelers, maar iemand moet het toch doen! Als er iemand met ervaring rond loopt, dan kan dat geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Veel soeps is het niet inderdaad, maar PSV moet wel zuiniger omgaan met de kansen, net als vorige week had de uitslag gewoon vele malen hoger kunnen zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:33:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ik kan ook niet beoordelen, maar 0-3 uit is toch redelijk lijkt me ?
In de volgende ronde moeten ze tegen een grotere club. Ik hoop zelf Schalke 04, maar Milan zou ook niet verkeerd zijn.
Redelijk qua score ja. Tot die rode kaart bleef Zulte echter makkelijk overeind. Maar goed, PSV is door en dat is het belangrijkste. De volgende ronde gaat een zware klus worden, dan krijgen ze een echte Europese topclub tegenover zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Europese subtopclub ja. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Als jij AC Milan een subtopclub wilt noemen prima, maar dat zijn ze niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het is niet de absolute top.

Ze hebben wel de top club ambities en accomodaties, maar het spelersmateriaal is te beperkt om een echte top club te zijn.

[ Voor 69% gewijzigd door Quad op 08-08-2013 01:39 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

2 seizoen geleden nog de Serie A gewonnen en nu zou het opeens geen topclub meer zijn?
AC Milan is geen Barca of Real, maar ik vindt ze kwalitatief vergelijkbaar met Man Utd bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nee, eerder Liverpool / Arsenal. Maar ik hoop voor PSV dat ze Milan treffen, toch wel een van de mooiste clubs waar je tegen kan spelen. En daarna lekker ballen in de EL :W

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 01:40:
2 seizoen geleden nog de Serie A gewonnen en nu zou het opeens geen topclub meer zijn?
AC Milan is geen Barca of Real, maar ik vindt ze kwalitatief vergelijkbaar met Man Utd bijvoorbeeld.
Mwah, AC Milan heeft het financieel al een hele tijd moeilijk. En de afgelopen 2 jaar zijn er veel spelers vertrokken. Ik noem bijvoorbeeld: Nesta, Inzaghi, Zambrotta, Gattuso, Van Bommel, Seedorf, Cassano, Ibrahimovic, Thiago Silva, Pato. En echt veel geld om toppers ervoor terug te halen lijkt er niet te zijn (op een enkele zoals Balotelli na).

Het is natuurlijk nog steeds een topclub, maar ik denk toch wel dat ze een stuk zwakker zijn dan 2 jaar geleden. Al hebben ze met Balotelli en El Shaarawy natuurlijk toch weer een aardig spitsenduo.

[ Voor 6% gewijzigd door Gaius op 08-08-2013 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:55

Sherlock

No Shit

Gaius schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:39:
[...]

Mwah, AC Milan heeft het financieel al een hele tijd moeilijk. En de afgelopen 2 jaar zijn er veel spelers vertrokken. Ik noem bijvoorbeeld: Nesta, Inzaghi, Zambrotta, Gattuso, Van Bommel, Seedorf, Cassano, Ibrahimovic, Thiago Silva, Pato. En echt veel geld om toppers ervoor terug te halen lijkt er niet te zijn (op een enkele zoals Balotelli na).

Het is natuurlijk nog steeds een topclub, maar ik denk toch wel dat ze een stuk zwakker zijn dan 2 jaar geleden. Al hebben ze met Balotelli en El Shaarawy natuurlijk toch weer een aardig spitsenduo.
Het hangt er inderdaad een beetje van af hoe je "Europese top" definieert. Als het gaat om de 5 beste teams van Europa dan horen ze daar zeker niet bij. Pak je de beste 20 dan heb je goede kans dat ze er tussen zitten.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Hoe dan ook PSV krijgt het loodzwaar, al die clubs zijn goed waar ze tegen moeten. Ze zullen de underdog zijn. Maar áls ze doorkomen, hebben ze het ook zeker verdiend.
Meeste kans schat ik in tegen Lyon, maar enfin, een mooi affiche is ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Waarom wordt er zo angstvallig gedaan over de volgende ronde voor PSV?

Mogelijk tegenstanders (volgens mij):

Arsenal, Milan, Schalke 04, Olympique Lyon en FC Zenit

Zenit en OL moet je kunnen hebben.
Schalke is niet meer wat het geweest is, deden het afgelopen seizoen zelfs vrij slecht, moet ook te doen zijn.
Milan, ook niet meer de topclub van voorheen, moet ook te doen zijn.

Dan kun je natuurlijk de pech hebben om Arsenal te loten, dan moet je dus 2 wedstrijden vol aan de bak en wat geluk hebben, maar zelfs dat is dan mogelijk.

Zoals ik het zie een 80% kans om een tegenstander te loten die "te doen" moet zijn en een 20% kans om een tegenstander te loten die echt moeilijk gaat worden.......

Als je CL wilt spelen moet je geen angst hebben voor een OL of een Schalke, in de groepsfase CL zitten veel grotere tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Nu.nl: link
Loting

Met de uitslagen van dinsdagavond meegenomen, zijn er in totaal twintig ploegen geplaatst voor de vierde voorronde van de Champions League.

De twintig teams die vrijdag in de kokers gaan zijn verdeeld in kampioenen en niet-kampioenen. In de kampioenengroep zijn Basel, Steaua Boekarest, Dinamo Zagreb, Celtic en Viktoria Plzen geplaatst. Zij loten tegen een van de volgende vijf teams: Maribor, Ludogorets, Shakhtyor, Austria Wien en Legia Warschau.

In de niet-kampioenengroep zijn Arsenal, AC Milan, Schalke 04, Olympique Lyon en Zenit Sint-Petersburg beschermd. Zij treffen een van de volgende teams: Real Sociedad, FC Pacos de Ferreira, PSV, Fenerbahce en Metalist Kharkiv.

De play-offs worden gespeeld op 20-21 augustus en 27-28 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Tegen wie ze ook moeten, PSV is de underdog. Noem eens een PSV speler die internationaal 'bekend' zal zijn. Schaars? Maher? Willems misschien als talent en EK speler. Dan houdt het al snel op ;). Niet dat 'bekend' zijn een garantie is tot succes, maar toch... Bij iedere mogelijke tegenstander lopen op papier betere spelers rond. Gelukkig spelen ze op gras ;)

Ik geef PSV tegen Schalke de meeste kans.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 08-08-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:11
Krukar schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:38:

Schalke is niet meer wat het geweest is, deden het afgelopen seizoen zelfs vrij slecht, moet ook te doen zijn.

Dan kun je natuurlijk de pech hebben om Arsenal te loten, dan moet je dus 2 wedstrijden vol aan de bak en wat geluk hebben, maar zelfs dat is dan mogelijk.

Zoals ik het zie een 80% kans om een tegenstander te loten die "te doen" moet zijn en een 20% kans om een tegenstander te loten die echt moeilijk gaat worden.......

Als je CL wilt spelen moet je geen angst hebben voor een OL of een Schalke, in de groepsfase CL zitten veel grotere tegenstanders.
Bijzondere overschatting van psv / de Eredivisie en onderschatting van de genoemde teams. De Eindhovenaren gaan het hoe dan ook lastig krijgen, maar maken met hun talentvolle ploeg evenwel tegen elke tegenstander kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM

MPM

mefjoew schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:49:
[...]

Bijzondere overschatting van psv / de Eredivisie en onderschatting van de genoemde teams. De Eindhovenaren gaan het hoe dan ook lastig krijgen, maar maken met hun talentvolle ploeg evenwel tegen elke tegenstander kans.
Hier ben ik het, als geboren en getogen PSV fan, volledig mee eens.
Hoewel PSV nu lekker aan het ballen is, en beter speelt dan het voetbal wat de de afgelopen jaren hebben gezien (in ieder geval leuker) moeten we niet vergeten dat we een jonge en onervaren ploeg hebben.
Maar in ieder geval hebben we nu spelers die tegen iedere club wel een aantal kansen kunnen creeren. Nu Locadia nog in de basis zodat we een spits hebben die die kansen ook daadwerkelijk afmaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik ben het ook gedeeltelijk eens met Krukar. Natuurlijk is PSV de underdog. Dat ben je als nederlandse club al heel snel. Dat biedt ook kansen. De clubs waar ze tegen moeten zullen denken dat varkentje wel even te wassen. Een jong, fris en frivole tegenstander zou dan alsnog wat roet in het eten kunnen komen gooien. (om even in de termen te blijven haha) Kijk naar ajax, die gingen vorig jaar in de CL ook van eigen kunnen uit, prima resultaten gehaald. Dat je geen kans maakt tegen real is dan ook zeker geen schande, man city zal zich in ieder geval nog eens achter de oren krabben als ze ajax horen.

In ieder geval moet je je niet zo erg in de underdog positie gaan zetten dat je dadelijk ook echt alleen nog maar denkt aan de europa league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

mefjoew schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:49:
[...]

Ik verwacht dat ze bij de meeste van deze teams thuis wel een puntje of 3 punten kunnen binnenslepen, maar als ze bij Arsenal/Schalke/Zenit etc. uit moeten dan krijgen ze het daarmate lastig dat ze waarschijnlijk overlopen worden.

PSV is op dit moment een vrij onervaren ploeg en als je opeens tegenover hét Arsenal (al is dat echt niet meer wat het geweest is) staat krijg je toch even een bruine onderbroek :9

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Mooi dat Park er nu definitief bij komt, kan PSV goed gebruiken!

[ Voor 30% gewijzigd door Bigfoot op 08-08-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer zo één die moet spelen, anders is het niet te verantwoorden. En waar zet je die neer? vond t met maher wijnaldum en schaars aardig gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Aardig, maar misschien kan het toch af en toe - tegen tegenstanders waar je met een 3-mans verdediging tegen kunt spelen - geen kwaad om er een man bij te zetten op het middenveld. Schaars erachter, een ruit op het middenveld, Maher links, Park rechts (of andersom), Wijnaldum ervoor, op 10.

Als je een keer flink wilt en kunt uithalen met een grote score.

En ook wat prd_mpm zegt dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 08-08-2013 12:13 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM

MPM

Waarom moet die spelen? Ik denk dat je met Park achter de hand iemand hebt die bij moeilijke wedstrijden het verschil kan maken. Met zijn vechtlust en werkkracht heb je iemand die op kan staan als de jonge jongens het even niet meer weten.

Voor (schatting, heb me niet helemaal in de kosten verdiept) 1miljoen aan huurkosten is het geen verplichting om iemand op te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krukar schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:38:

Vlak Zenit niet uit he (met oa spelers als Hulk en Danny in de selectie). ;)
Schalke en Lyon zijn idd geen topteams, maar Milan en Arsenal lijken me een maatje te groot voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Ok, dan haal je Park uit QPR om hem hier op de bank te zetten? En betaald ook nog eens 1 miljoen euro om hem zo neer te zetten dat ie de jeugdontwikkeling niet in de weg loopt :) Duidelijk. Het stoort me niet, maar ik vraag me af waarom je Park zo graag achter de hand hebt. Als ze die 1 miljoen toch hadden liggen, dan prima! :)

Heb je Hiljemark en wat jeugd er ook nog rondlopen, maar ik weet niet precies of er een overlap aan posities is, zeg ik erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hiljemark wordt (nu de komst van Park definitief is) toch uitgeleend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
tweaker2010 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:29:
[...]

Vlak Zenit niet uit he (met oa spelers als Hulk en Danny in de selectie). ;)
Schalke en Lyon zijn idd geen topteams, maar Milan en Arsenal lijken me een maatje te groot voor PSV.
Volgens mij zijn jullie een beetje verblind :+ al deze clubs zijn een maatje (of een paar maten zelfs) te groot. Niets ten nadele van PSV hoor - ze hebben een ontzettend leuke team met frisse jonge spelers, maar ze komen echt pas net kijken. Een Ajax zie ik nog wel winnen tegen sommige van deze clubs.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:03
Twente heeft het ook nog wel eens goed gedaan tegen Schalke. Lyon is niet meer zo goed als voorheen. Maar dit PSV is wel veel minder gelouterd dan het Twente van toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Terryb47 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:46:
[...]
Volgens mij zijn jullie een beetje verblind :+ al deze clubs zijn een maatje (of een paar maten zelfs) te groot. Niets ten nadele van PSV hoor - ze hebben een ontzettend leuke team met frisse jonge spelers, maar ze komen echt pas net kijken. Een Ajax zie ik nog wel winnen tegen sommige van deze clubs.
Ik ben echt heel erg voor Ajax, maar ik denk niet dat PSV veel (if any) onder doet voor Ajax op dit moment. Grootste valkuil voor PSV zal wel wisselvalligheid zijn, maar dat was vorig seizoen ook al zo.

Ik denk dat PSV bij elke tegenstander in de voorronde CL underdog zal zijn, maar tegen geen enkele ploeg kansloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:35:
Ja Ok, dan haal je Park uit QPR om hem hier op de bank te zetten? En betaald ook nog eens 1 miljoen euro om hem zo neer te zetten dat ie de jeugdontwikkeling niet in de weg loopt :) Duidelijk. Het stoort me niet, maar ik vraag me af waarom je Park zo graag achter de hand hebt. Als ze die 1 miljoen toch hadden liggen, dan prima! :)

Heb je Hiljemark en wat jeugd er ook nog rondlopen, maar ik weet niet precies of er een overlap aan posities is, zeg ik erbij.
Ik vind het een koopje, om de mooiste naam van een Engelse ploeg te snoeien...

Queens Park Rangers.

:+

Alhoewel, de mooiste is toch wel West Bromwich Albion. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 08-08-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:38:
Hiljemark wordt (nu de komst van Park definitief is) toch uitgeleend?
Dat is Ritzmaier, die naar Cumbuur gaat. :) Park is geen speler voor de positie van Hiljemark, dat is namelijk Schaars. Park speelt voornamelijk op de posities van Wijnaldum en Maher maar kan ook prima uit de voeten op de plek van Bakkali, die met zijn 17 jaar wisselvallig is en ook niet 2 tot 3 wedstrijden per week kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Jammer dat ze de kampioenen in een aparte groep plaatsen, dat zijn gemiddeld veel zwakkere teams dan de niet-kampioenen waartegen PSV gaat loten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Park heeft, net als giggs, scholes enzo toch vooral als stoorzender gespeeld de laatste tijd. Zeker toen Sir Alex de beschikking had over wat snellere vleugels. En Park is met 32, denk ik ook niet meer in staat om 8-10x naar de achterlijn te sjeezen en weer terug mee verdedigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
D-e-n schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:53:
Twente heeft het ook nog wel eens goed gedaan tegen Schalke.
Goed goed... Thuis won FC Twente met 1-0, maar uit gingen ze met 4-1 het schip in. Echt goed is dat niet.
Sherlock schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:04:
[...]

Ik denk dat PSV bij elke tegenstander in de voorronde CL underdog zal zijn, maar tegen geen enkele ploeg kansloos is.
Dat denk ik ook. Het is zeker geen uitgemaakte zaak tegen bijvoorbeeld AC Milan of Arsenal, al zal PSV inderdaad eerder underdog dan favoriet zijn, maar dat is misschien eerder een voor- dan een nadeel.

[ Voor 44% gewijzigd door argro op 08-08-2013 13:31 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Bigfoot schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:20:
Jammer dat ze de kampioenen in een aparte groep plaatsen, dat zijn gemiddeld veel zwakkere teams dan de niet-kampioenen waartegen PSV gaat loten.
Dit vind ik juist goed. Anders zou de no. 1 van een zwakker land het in de voorronde altijd afleggen tegen de no. 4 van Spanje of de no. 2 van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ramzzz schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:12:
[...]

Queens Park Rangers.

GMTA :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ramzzz schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:12:
[...]

Queens Park Rangers.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:24
Ja? Wow! Ik kom de grap all over the internet tegen, al vanaf het moment dat QPR hem vorig jaar kocht. Dat was toen al jouw vinding, begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt teveel koffie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Sherlock schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:04:
[...]
Serieus??? Tegen elk van deze ploegen is dit PSV volslagen kansloos in een tweeluik dat ergens om gaat.
In de groepsfase zou PSV nog wel eens een resultaat kunnen halen tegen zo'n ploeg.
(true: ik dacht ook dat Ajax kansloos zou zijn tegen Manchester City)

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Witte schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:50:
[...]
Serieus??? Tegen elk van deze ploegen is dit PSV volslagen kansloos in een tweeluik dat ergens om gaat.
In de groepsfase zou PSV nog wel eens een resultaat kunnen halen tegen zo'n ploeg.
(true: ik dacht ook dat Ajax kansloos zou zijn tegen Manchester City)
Heel serieus ja. Je hebt het eerste stuk ook gelezen hè, PSV is tegen iedereen de underdog maar dat betekent niet dat het onmogelijk is om door te gaan. Om maar met een dooddoener af te sluiten: het blijft toch voetbal he...

Pagina: 1 ... 11 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum